Financial controller

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Randstad søger på vegne af DK Company en erfaren, forandringsparat og energisk financial controller til retail-afdelingen i Vejle. Du bliver en del af en international virksomhed i rivende udvikling.

Frihed under ansvar og fagligt dygtige kolleger i et dynamisk arbejdsmiljøDu bliver en del af et dedikeret økonomiteam på 13 medarbejdere, hvor du vil referere til regnskabschefen. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og selv være med til at sætte præg på din dagligdag, hvor du vil være controller for deres 100 butikker (b.young, Fransa og Solid). Du vil få et udfordrende og spændende job, hvor to dage aldrig er ens. Arbejdsopgaverne vil være:

•Økonomisk opfølgning og rapportering, medvirken ved månedsafslutning, opstilling af regnskab, løbende kontrol og afstemning i forbindelse med måneds- og årsafslutning for danske og udenlandske selskaber
•Budget, budgetudarbejdelse og opfølgning, herunder løbende ad hoc-estimater
•Udarbejdelse og bearbejdelse af diverse analyser
•Videreudvikling af forretningsgange, procedurer og styringsværktøjer, herunder relevante KPI’er
•Deltagelse i øvrige opgaver i økonomiafdelingen
•Udvikling af BI-modeller samt ansvarlig for intern uddannelse af brugere i Power BI

Ansvarlig, struktureret og udadvendt financial controllerDu har en relevant videregående uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende stilling, gerne i en international virksomhed. Det er vigtigt, at du har en stærk forretningsmæssig interesse og forståelse samt rigtig god data- og systemforståelse. Af systemer skal du være superbruger af Excel og gerne have erfaring med Power Bi. Du besidder gode kommunikationsevner og skal kunne kommunikere tal og analyseresultater, ligesom du arbejder struktureret og har et godt overblik.

Når du træffer beslutninger, er det baseret på fakta og ikke på mavefornemmelser. Du trives med at have mange bolde i luften og er god til bearbejdelse og formidling af regnskabstal og økonomiske informationer.

Om DK CompanyDK Company-koncernen er en dynamisk og vækstorienteret international koncern med passionerede medarbejdere, der ønsker at gøre en forskel. Mulighederne er store i en koncern med 25 brands, 16.000 engroskunder, 5 retail-koncepter, 200 helt og delvist ejede detailbutikker samt en e-handelsplatform. Den årlige omsætning er 3,9 milliarder kr.
Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Tyskland, Storbritannien, Frankrig, Schweiz, Holland, Spanien, Canada og Kina og er derudover repræsenteret i Tyrkiet og Bangladesh. Domicil Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København.

Næste skridtRandstad varetager rekrutteringsprocessen på vegne af DK Company. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent Thomas Lauritsen på tlf. +45 4412 1997 eller personaleassistent Catja Bak på tlf. +45 9292 8666. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og der afholdes løbende samtaler.

Om RandstadHos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.700 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Financial controller

Randstad søger på vegne af DK Company en erfaren, forandringsparat og energisk financial controller til retail-afdelingen i Vejle. Du bliver en del af en international virksomhed i rivende udvikling.

Frihed under ansvar og fagligt dygtige kolleger i et dynamisk arbejdsmiljøDu bliver en del af et dedikeret økonomiteam på 13 medarbejdere, hvor du vil referere til regnskabschefen. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og selv være med til at sætte præg på din dagligdag, hvor du vil være controller for deres 100 butikker (b.young, Fransa og Solid). Du vil få et udfordrende og spændende job, hvor to dage aldrig er ens. Arbejdsopgaverne vil være:

•Økonomisk opfølgning og rapportering, medvirken ved månedsafslutning, opstilling af regnskab, løbende kontrol og afstemning i forbindelse med måneds- og årsafslutning for danske og udenlandske selskaber
•Budget, budgetudarbejdelse og opfølgning, herunder løbende ad hoc-estimater
•Udarbejdelse og bearbejdelse af diverse analyser
•Videreudvikling af forretningsgange, procedurer og styringsværktøjer, herunder relevante KPI’er
•Deltagelse i øvrige opgaver i økonomiafdelingen
•Udvikling af BI-modeller samt ansvarlig for intern uddannelse af brugere i Power BI

Ansvarlig, struktureret og udadvendt financial controllerDu har en relevant videregående uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende stilling, gerne i en international virksomhed. Det er vigtigt, at du har en stærk forretningsmæssig interesse og forståelse samt rigtig god data- og systemforståelse. Af systemer skal du være superbruger af Excel og gerne have erfaring med Power Bi. Du besidder gode kommunikationsevner og skal kunne kommunikere tal og analyseresultater, ligesom du arbejder struktureret og har et godt overblik.

Når du træffer beslutninger, er det baseret på fakta og ikke på mavefornemmelser. Du trives med at have mange bolde i luften og er god til bearbejdelse og formidling af regnskabstal og økonomiske informationer.

Om DK CompanyDK Company-koncernen er en dynamisk og vækstorienteret international koncern med passionerede medarbejdere, der ønsker at gøre en forskel. Mulighederne er store i en koncern med 25 brands, 16.000 engroskunder, 5 retail-koncepter, 200 helt og delvist ejede detailbutikker samt en e-handelsplatform. Den årlige omsætning er 3,9 milliarder kr.
Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Tyskland, Storbritannien, Frankrig, Schweiz, Holland, Spanien, Canada og Kina og er derudover repræsenteret i Tyrkiet og Bangladesh. Domicil Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København.

Næste skridtRandstad varetager rekrutteringsprocessen på vegne af DK Company. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent Thomas Lauritsen på tlf. +45 4412 1997 eller personaleassistent Catja Bak på tlf. +45 9292 8666. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og der afholdes løbende samtaler.

Om RandstadHos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.700 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.