Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Financial Controller til markedsledende global vækstvirksomhed i Kolding

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017.

Har du lyst til at skabe din egen rolle med masser af indflydelse i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du både talnørden og personen, som kan tænke i helheden? Så er stillingen som financial controller hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig.

Vi søger en financial controller til økonomiafdelingen på hovedkontoret i Kolding. Hovedkontoret i Kolding er bl.a. hjemsted for vores største danske produktionsenhed. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https://www.smurfitkappa.com/vhome/dk

Jobbet:

Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du er med til at forme din egen hverdag med spændende arbejdsopgaver inden for finansiel controlling. Du får en hverdag i et velfungerende team hvor I har et tæt samarbejde. Du vil få ansvaret for en bred række af opgaver, hvor du kommunikerer på kryds og tværs i organisationen. Du vil få ansvaret for 2-3 danske forretningsenheder, hvor du skal varetage følgende opgaver:

  • Månedsafslutning og rapportering - både finansielle og ikke-finansielle data
  • Forecasting og budgettering
  • Sparring og rådgivning til forretningsenhederne omkring økonomistyring og interne kontroller

Herudover består opgaverne også af:

  • Sparring til kolleger i økonomiafdelingen
  • Et tæt samarbejde med controllerteamet og økonomichefen.
  • Lagercontrolling for alle danske enheder
  • Udførelse af diverse kontroller, herunder kvalitetssikring af data
  • Overvågning og review af kontroller
  • Betalingskørsler
  • Ad hoc opgaver som f.eks. statisstikker, analyser og beregninger

Din baggrund

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende:

  • Regnskabsmæssig uddannelse - gerne suppleret med f.eks. en HD (R)
  • Du har nogle års erfaring fra en produktionsvirksomhed og evt. også fra revisionsbranchen
  • Vant til at begå dig i et internationalt miljø, hvor koncernsproget er engelsk
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Godt kendskab til moms- og afgiftsregler
  • Erfaren bruger af Microsoft Excel

Smurfit Kappa arbejder med udgangspunkt i IFRS og Sarbannes-Oxley, og i dagligdagen bruges økonomisystemet SAP.

Hvem er du?

Du er som person supergod til tal, og du motiveres af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller gode krav til dine kommunikationsevner. Du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag.

Er du den rette kandidat kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Du får mulighed for at få medindflydelse på afdelingens udviklingsretning og -hastighed.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004746Phoenix-0ebdc43812019-04-10T00:00:00Financial Controller til markedsledende global vækstvirksomhed i Kolding

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017.

Har du lyst til at skabe din egen rolle med masser af indflydelse i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du både talnørden og personen, som kan tænke i helheden? Så er stillingen som financial controller hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig.

Vi søger en financial controller til økonomiafdelingen på hovedkontoret i Kolding. Hovedkontoret i Kolding er bl.a. hjemsted for vores største danske produktionsenhed. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https://www.smurfitkappa.com/vhome/dk

Jobbet:

Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du er med til at forme din egen hverdag med spændende arbejdsopgaver inden for finansiel controlling. Du får en hverdag i et velfungerende team hvor I har et tæt samarbejde. Du vil få ansvaret for en bred række af opgaver, hvor du kommunikerer på kryds og tværs i organisationen. Du vil få ansvaret for 2-3 danske forretningsenheder, hvor du skal varetage følgende opgaver:

  • Månedsafslutning og rapportering - både finansielle og ikke-finansielle data
  • Forecasting og budgettering
  • Sparring og rådgivning til forretningsenhederne omkring økonomistyring og interne kontroller

Herudover består opgaverne også af:

  • Sparring til kolleger i økonomiafdelingen
  • Et tæt samarbejde med controllerteamet og økonomichefen.
  • Lagercontrolling for alle danske enheder
  • Udførelse af diverse kontroller, herunder kvalitetssikring af data
  • Overvågning og review af kontroller
  • Betalingskørsler
  • Ad hoc opgaver som f.eks. statisstikker, analyser og beregninger

Din baggrund

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende:

  • Regnskabsmæssig uddannelse - gerne suppleret med f.eks. en HD (R)
  • Du har nogle års erfaring fra en produktionsvirksomhed og evt. også fra revisionsbranchen
  • Vant til at begå dig i et internationalt miljø, hvor koncernsproget er engelsk
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Godt kendskab til moms- og afgiftsregler
  • Erfaren bruger af Microsoft Excel

Smurfit Kappa arbejder med udgangspunkt i IFRS og Sarbannes-Oxley, og i dagligdagen bruges økonomisystemet SAP.

Hvem er du?

Du er som person supergod til tal, og du motiveres af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller gode krav til dine kommunikationsevner. Du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag.

Er du den rette kandidat kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Du får mulighed for at få medindflydelse på afdelingens udviklingsretning og -hastighed.

2019-06-06T00:51:36.180 Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017. Har du lyst til at skabe din egen rolle med masser af indflydelse i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du både talnørden og personen, som kan tænke i helheden? Så er stillingen som financial controller hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig. Vi søger en financial controller til økonomiafdelingen på hovedkontoret i Kolding. Hovedkontoret i Kolding er bl.a. hjemsted for vores største danske produktionsenhed. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https: www.smurfitkappa.com vhome dk Jobbet: Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du er med til at forme din egen hverdag med spændende arbejdsopgaver inden for finansiel controlling. Du får en hverdag i et velfungerende team hvor I har et tæt samarbejde. Du vil få ansvaret for en bred række af opgaver, hvor du kommunikerer på kryds og tværs i organisationen. Du vil få ansvaret for 2-3 danske forretningsenheder, hvor du skal varetage følgende opgaver: Månedsafslutning og rapportering - både finansielle og ikke-finansielle data Forecasting og budgettering Sparring og rådgivning til forretningsenhederne omkring økonomistyring og interne kontroller Herudover består opgaverne også af: Sparring til kolleger i økonomiafdelingen Et tæt samarbejde med controllerteamet og økonomichefen. Lagercontrolling for alle danske enheder Udførelse af diverse kontroller, herunder kvalitetssikring af data Overvågning og review af kontroller Betalingskørsler Ad hoc opgaver som f.eks. statisstikker, analyser og beregninger Din baggrund Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende: Regnskabsmæssig uddannelse - gerne suppleret med f.eks. en HD (R) Du har nogle års erfaring fra en produktionsvirksomhed og evt. også fra revisionsbranchen Vant til at begå dig i et internationalt miljø, hvor koncernsproget er engelsk Dansk og engelsk i skrift og tale Godt kendskab til moms- og afgiftsregler Erfaren bruger af Microsoft Excel Smurfit Kappa arbejder med udgangspunkt i IFRS og Sarbannes-Oxley, og i dagligdagen bruges økonomisystemet SAP. Hvem er du? Du er som person supergod til tal, og du motiveres af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller gode krav til dine kommunikationsevner. Du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag. Er du den rette kandidat kan du se frem til: Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Du får mulighed for at få medindflydelse på afdelingens udviklingsretning og -hastighed.11jobnet0ebdc438100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://smurfitkappa.hr-skyen.dk/show-job/426040EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3505905Smurfit Kappa11Jens Holms Vej 516000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent743361JobNet4973779497377910010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ebdc438https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ebdc438https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ebdc438&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ebdc438&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFinancial Controller til markedsledende global vækstvirksomhed i Kolding1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361423112Mogensmogens.thomsen@smurfitkappa.dkDKDanmarkDKDanmark330088959Controller til økonomiafdelingen hos IBC International Business College i KoldingBasic Som controller hos IBC bliver du en del af vores økonomiafdeling med 9 medarbejdere, som servicerer samtlige af IBC& 39 s afdelinger. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: indberetning af aktivitet til Undervisningsministeriet afstemning af diverse balancekonti beregning og afstemning af jobcenterfaktura udarbejdelse af budgetter og estimater herunder udvikle og kvalitetssikre disse udarbejdelse af rapportering og KPI-afrapportering til afdelingerne løbende kontrol med projekter og udarbejdelse af afrapporteringer på disse afstemninger i forbindelse med årsrapporten support og sparring for økonomidirektøren diverse ad-hoc opgaver. Om dig Vi forventer, at du har en opdateret og solid regnskabsmæssig baggrund - muligvis en baggrund som økonomi- revisorassistent eller lignende. Vi forventer, at du har en relevant finansiel økonomisk uddannelse eventuelt en HD, akademiuddannelse, cand.merc. eller lignende uddannelse. Du har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra en anden selvejende institution, men det er dog ikke et krav. Stillingen indeholder selvstændigt ansvar for arbejdsopgaverne og fokus på at holde sig fagligt ajour. Vi forventer ligeledes, at du er stabil, humørfyldt, udadvendt, serviceminded og en teamplayer. Du forstår vigtigheden af at overholde deadlines, og du sætter en ære i at gøre tingene rigtigt fra starten. Du har gode IT-kundskaber - herunder gerne kendskab til Navision, og dit brugerniveau til Excel er højt. StillingenDu tilbydes en fast, alsidig stilling, hvor du selv er med til at planlægge arbejdsopgaverne.Du vil referere til økonomidirektøren.AnsættelsesforholdAnsættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.På IBC ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og vi ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund - vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.TiltrædelseHurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger vedrørende stillingen. Ansøgningsfrist7. oktober 2019 kl. 12.00. Send gerne din ansøgning så snart, du har mulighed for det. Vi vurderer ansøgningerne løbende.Som controller hos IBC bliver du en del af vores økonomiafdeling med 9 medarbejdere, som servicerer samtlige af IBC's afdelinger. 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:
  • indberetning af aktivitet til Undervisningsministeriet
  • afstemning af diverse balancekonti
  • beregning og afstemning af jobcenterfaktura
  • udarbejdelse af budgetter og estimater – herunder udvikle og kvalitetssikre disse
  • udarbejdelse af rapportering og KPI-afrapportering til afdelingerne
  • løbende kontrol med projekter og udarbejdelse af afrapporteringer på disse
  • afstemninger i forbindelse med årsrapporten
  • support og sparring for økonomidirektøren
  • diverse ad-hoc opgaver.
     
Om dig
  • Vi forventer, at du har en opdateret og solid regnskabsmæssig baggrund - muligvis en baggrund som økonomi-/revisorassistent eller lignende.
  • Vi forventer, at du har en relevant finansiel/økonomisk uddannelse eventuelt en HD, akademiuddannelse, cand.merc. eller lignende uddannelse.
  • Du har erfaring fra en lignende stilling – og gerne fra en anden selvejende institution, men det er dog ikke et krav.
  • Stillingen indeholder selvstændigt ansvar for arbejdsopgaverne og fokus på at holde sig fagligt ajour.
  • Vi forventer ligeledes, at du er stabil, humørfyldt, udadvendt, serviceminded og en teamplayer.
  • Du forstår vigtigheden af at overholde deadlines, og du sætter en ære i at gøre tingene rigtigt fra starten.
  • Du har gode IT-kundskaber - herunder gerne kendskab til Navision, og dit brugerniveau til Excel er højt.
     
Stillingen
Du tilbydes en fast, alsidig stilling, hvor du selv er med til at planlægge arbejdsopgaverne.
Du vil referere til økonomidirektøren.

Ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.

På IBC ønsker vi, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og vi ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund - vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Tiltrædelse
Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger vedrørende stillingen. 

Ansøgningsfrist
7. oktober 2019 kl. 12.00. 

Send gerne din ansøgning så snart, du har mulighed for det. Vi vurderer ansøgningerne løbende. 

ORS/Small/5815bbc8_logo.jpegØkonomiKolding2019-09-12T15:01:33.9932019-10-07T00:00:00
330093266Financial Controller søges til WIRTGEN DENMARK, FredericiaBasic Vi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden for teknologiske løsninger til mobile maskiner og anlæg af veje, istandsættelse af veje samt udvinding og bearbejdning af brugbare mineraler og fremstilling af asfalt. Om stillingen Med reference til Accounting Manageren bliver du som vores nye controller ansvarlig for opgaver, som spænder fra måneds- og årsrapportering, afstemninger og budgetopfølgning til at agere tovholder på tilpasninger i vores nyligt implementerede SAP-løsning og support på mere generelle IT ad-hoc opgaver. Derudover vil dit fokus være på digitalisering, automatisering og dokumentering af vores arbejdsgange og processer på tværs af afdelingerne i organisationen. Om dig Du har en indgående forståelse for økonomistyring, en regnskabsmæssig uddannelse samt erfaring med ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Derudover har du en skarp IT-profil, gerne med kendskab til SAP, og har du VBA-egenskaber er det en fordel, men ikke et krav. Du er en kompetent bruger af Excel samt velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale. Som person formår du at samarbejde bredt, du er analytisk og har procesforståelse, og din tilgang til arbejdsopgaver er såvel kritisk som pragmatisk. Du trives med at arbejde under høje frihedsgrader, og du motiveres af at procesoptimere arbejdsgange i organisationen. Virksomheden tilbyder En arbejdsplads kendetegnet ved en uformel, humoristisk og fri omgangstone, engagerede kollegaer og et godt kollegialt sammenhold i en markedsledende international virksomhed. Lønpakken inkluderer pension og sundhedsforsikring. Vi glæder os til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Om virksomheden WIRTGEN DENMARK er medlem af WIRTGEN GROUP, en international aktiv gruppe af virksomheder inden for entreprenørmaskiner, som omfatter de traditionelle produktmærker WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMAN og BENNINGHOVEN. Som teknisk førende tilbyder vi vores kunder mobile maskinløsninger til vejbygning og vejrenovering, anlæg til minedrift og forarbejdning af mineraler eller genbrugsmateriale samt til fremstilling af asfalt. I 2018 genererede WIRTGEN GROUP en konsolideret omsætning på mere end 3 milliarder euro. I øjeblikket beskæftiger WIRTGEN GROUP 8.700 medarbejdere. Du kan læse mere om virksomheden på www.wirtgen-group.comVi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden for teknologiske løsninger til mobile maskiner og anlæg af veje, istandsættelse af veje samt udvinding og bearbejdning af brugbare mineraler og fremstilling af asfalt.

Om stillingen
Med reference til Accounting Manageren bliver du som vores nye controller ansvarlig for opgaver, som spænder fra måneds- og årsrapportering, afstemninger og budgetopfølgning til at agere tovholder på tilpasninger i vores nyligt implementerede SAP-løsning og support på mere generelle IT ad-hoc opgaver. Derudover vil dit fokus være på digitalisering, automatisering og dokumentering af vores arbejdsgange og processer på tværs af afdelingerne i organisationen.

Om dig
Du har en indgående forståelse for økonomistyring, en regnskabsmæssig uddannelse samt erfaring med ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Derudover har du en skarp IT-profil, gerne med kendskab til SAP, og har du VBA-egenskaber er det en fordel, men ikke et krav. Du er en kompetent bruger af Excel samt velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale. 
Som person formår du at samarbejde bredt, du er analytisk og har procesforståelse, og din tilgang til arbejdsopgaver er såvel kritisk som pragmatisk. Du trives med at arbejde under høje frihedsgrader, og du motiveres af at procesoptimere arbejdsgange i organisationen.

Virksomheden tilbyder
En arbejdsplads kendetegnet ved en uformel, humoristisk og fri omgangstone, engagerede kollegaer og et godt kollegialt sammenhold i en markedsledende international virksomhed. Lønpakken inkluderer pension og sundhedsforsikring.

Vi glæder os til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31. 

Om virksomheden
WIRTGEN DENMARK er medlem af WIRTGEN GROUP, en international aktiv gruppe af virksomheder inden for entreprenørmaskiner, som omfatter de traditionelle produktmærker WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMAN og BENNINGHOVEN. Som teknisk førende tilbyder vi vores kunder mobile maskinløsninger til vejbygning og vejrenovering, anlæg til minedrift og forarbejdning af mineraler eller genbrugsmateriale samt til fremstilling af asfalt. I 2018 genererede WIRTGEN GROUP en konsolideret omsætning på mere end 3 milliarder euro. I øjeblikket beskæftiger WIRTGEN GROUP 8.700 medarbejdere.

Du kan læse mere om virksomheden på www.wirtgen-group.com
 

ORS/Small/68fdc57b_logo.pngJKS A/SFredericia2019-09-20T13:00:55.3402019-10-18T00:00:00
330076877Controller til speditionsafdelingRobot En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling. Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende udvikling. Vi har en flåde på over 400 biler og flere afdelinger i udlandet. Har du mod på en indholdsrig og udfordrende hverdag i en travl og spændende branche?Kan du sige ja til det, så er det måske lige dig vi søger til en stilling som controller hos os. Du kommer til at arbejde i et teamwork med gode kollegaer i en åben og veldrevet virksomhed, hvor der ikke er langt fra elev til ledelse. I stillingen som controller får du en unik mulighed for at blive en del af et atypisk regnskabsmiljø med mulighed for lederansvar og arbejde med et ungt team. Vi søger en profil med minimum et par års erfaring. Den rette profil er en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og motiveres af den tætte kundedialog. Vi forventer til gengæld af dig, at du: -Du har erfaring inden for området -Du er god til tal -har kendskab til IT Microsoft Office mm. -Kendskab til Aspect4 -Gode sprogkundskaber kan være en fordel, specielt engelsk -Udarbejdelse af månedlige rapporter i speditionsafdelingen -Controllingaf udført arbejde -har et godt humør og gå på mod -kan indgå i et teamwork med fart over feltet Vi kan tilbyde: -Du vil indgå i et ungt team med gode kollegaer -08.00-16.00 eller efter aftale -Løn efter Kvalifikationer Kan du se dig selv som vores nye controller, så send en ansøgning via e-mail.Ansættelse efter aftale. For yderligere information kontakt venligst: Mette Ørnskov moe@kurtbeier.dkeller Dennis Christiansen mail: dc@kurtbeier.dk Skriftlig ansøgning sendes pr. e-mail til: kurtbeier@kurtbeier.dk-Emne: Controller 2019 08

En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling.

Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A/S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende udvikling. Vi har en flåde på over 400 biler og flere afdelinger i udlandet.

Har du mod på en indholdsrig og udfordrende hverdag i en travl og spændende branche?Kan du sige ja til det, så er det måske lige dig vi søger til en stilling som controller hos os.

Du kommer til at arbejde i et teamwork med gode kollegaer i en åben og veldrevet virksomhed, hvor der ikke er langt fra elev til ledelse.

I stillingen som controller får du en unik mulighed for at blive en del af et atypisk regnskabsmiljø med mulighed for lederansvar og arbejde med et ungt team.

Vi søger en profil med minimum et par års erfaring. Den rette profil er en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og motiveres af den tætte kundedialog.

Vi forventer til gengæld af dig, at du:

-Du har erfaring inden for området

-Du er god til tal

-har kendskab til IT –Microsoft Office mm.

-Kendskab til Aspect4

-Gode sprogkundskaber kan være en fordel, specielt engelsk

-Udarbejdelse af månedlige rapporter i speditionsafdelingen

-Controllingaf udført arbejde

-har et godt humør og gå på mod

-kan indgå i et teamwork med fart over feltet

Vi kan tilbyde:

-Du vil indgå i et ungt team med gode kollegaer

-08.00-16.00 eller efter aftale

-Løn efter Kvalifikationer

Kan du se dig selv som vores nye controller, så send en ansøgning via e-mail.Ansættelse efter aftale.

For yderligere information kontakt venligst: Mette Ørnskov moe@kurtbeier.dkeller Dennis Christiansen mail: dc@kurtbeier.dk

Skriftlig ansøgning sendes pr. e-mail til: kurtbeier@kurtbeier.dk-Emne: Controller 2019/08

KURT BEIER TRANSPORT A/SEsbjerg Ø2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller til økonomiafdelingen hos IBC International Business College i Kolding

Økonomi

Kolding
Som controller hos IBC bliver du en del af vores økonomiafdeling med 9 medarbejdere, som servicerer samtlige af IBC& 39 s afdelinger. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af: indberetning af aktivitet til Undervisningsministeriet afstemning af...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019

Financial Controller søges til WIRTGEN DENMARK, Fredericia

JKS A/S

Fredericia
Vi søger en økonomisk profil med kendskab til SAP og en relevant faglig baggrund til varetagelse af klassiske controllingopgaver samt opgaver inden for IT- og procesoptimering. WIRTGEN DENMARK er en del af Wirtgen group, som er markedsledende inden ...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Controller til speditionsafdeling

KURT BEIER TRANSPORT A/S

Esbjerg Ø
En af Danmarks største vognmænd søger controller til speditionsafdeling. Trives du med en travl og spændende hverdag, så har du nu muligheden for en fremtid i transportbranchen. Kurt Beier Transport A S er en moderne vognmandsvirksomhed i rivende ud...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019