Finansiel Controller søges til internationalt fokuseret produktionsvirksomhed i Storkøbenhavn

Beskrivelse

Som en del af en faglig stærk koncern administration, bliver du som en af fire i finance ansvarlig for den finansielle controlling i to selskaber. Du refererer til virksomhedens senior controller og har rigtigt gode muligheder for kvalificeret sparring i afdelingen. Du kommer i berøring med nedenstående arbejdsopgaver.

Arbejdsopgaver

  • Ansvar for to selskaber
  • Månedsafslutning
  • Årsafslutning
  • Budgetter
  • Estimater
  • Analyse
  • Rapportering
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en internationalt fokuseret produktionsvirksomhed med lokalt funderede afdelinger i mere end tyve lande. Virksomheden er en respekteret deltager i sit marked og repræsenterer en milliardomsætning på årlig basis. Man har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er ambtiøs, du er fagligt kompetent og du har det rette drive til at få tingene til at ske. Du prøver dig gerne frem, men er ikke for stolt til at spørge om hjælp, som du også er villig til at træde til, når dine kompetencer efterspørges. Du er en energisk kompetencer, der gerne vil sætte et aftryk..

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044871Phoenix-e6f601d212019-06-17T18:00:34.250Finansiel Controller søges til internationalt fokuseret produktionsvirksomhed i Storkøbenhavn

Beskrivelse

Som en del af en faglig stærk koncern administration, bliver du som en af fire i finance ansvarlig for den finansielle controlling i to selskaber. Du refererer til virksomhedens senior controller og har rigtigt gode muligheder for kvalificeret sparring i afdelingen. Du kommer i berøring med nedenstående arbejdsopgaver.

Arbejdsopgaver

  • Ansvar for to selskaber
  • Månedsafslutning
  • Årsafslutning
  • Budgetter
  • Estimater
  • Analyse
  • Rapportering
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en internationalt fokuseret produktionsvirksomhed med lokalt funderede afdelinger i mere end tyve lande. Virksomheden er en respekteret deltager i sit marked og repræsenterer en milliardomsætning på årlig basis. Man har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er ambtiøs, du er fagligt kompetent og du har det rette drive til at få tingene til at ske. Du prøver dig gerne frem, men er ikke for stolt til at spørge om hjælp, som du også er villig til at træde til, når dine kompetencer efterspørges. Du er en energisk kompetencer, der gerne vil sætte et aftryk..

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse Som en del af en faglig stærk koncern administration, bliver du som en af fire i finance ansvarlig for den finansielle controlling i to selskaber. Du refererer til virksomhedens senior controller og har rigtigt gode muligheder for kvalificeret sparring i afdelingen. Du kommer i berøring med nedenstående arbejdsopgaver. Arbejdsopgaver Ansvar for to selskaber Månedsafslutning Årsafslutning Budgetter Estimater Analyse Rapportering Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en internationalt fokuseret produktionsvirksomhed med lokalt funderede afdelinger i mere end tyve lande. Virksomheden er en respekteret deltager i sit marked og repræsenterer en milliardomsætning på årlig basis. Man har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er ambtiøs, du er fagligt kompetent og du har det rette drive til at få tingene til at ske. Du prøver dig gerne frem, men er ikke for stolt til at spørge om hjælp, som du også er villig til at træde til, når dine kompetencer efterspørges. Du er en energisk kompetencer, der gerne vil sætte et aftryk.. IT-kompetencer Generelt stærk på IT Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..10Phoenixe6f601d2101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9210EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3548649Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/e6f601d2_logo.jpegORS/Small/e6f601d2_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent779779ProselectionMinimum92100117-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6f601d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6f601d2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6f601d2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6f601d2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgHos Proselection søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933695Finansiel controller3Økonomi362104732kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330062424Finansiel ControllerRobot Til vort friske og professionelle team indenfor ejendomsadministration, søger vi en venlig og moden personlighed, som vores nye Controller til vores Økonomiafdeling. Vi søger dig som formår at holde flere bolde i luften på n gang, og hvor du samtidig er både naturlig og serviceminded - selv i perioder med stor travlhed. Stillingen er nyoprettet, og med et job som Finansiel Controller hos IP Administration, kan du selv være med til at påvirke arbejdsopgaverne der vil være i stillingen. Det er naturligvis et stort plus hvis du har tidligere erfaring med, eller fokus på administration af ejer, andels- og lejer boliger. Ansvarsområder Du vil indgå i et fagligt kompetent og dynamisk team med en uformel omgangstone. Vi varetager alle opgaver indenfor ejendomsadministration og rådgivning, og du vil være vores kvalitetssikring i Økonomiafdelingen. Din primære opgave berører Finansiel Controlling af alle områder. Som en del af at højne kvaliteten løbende, vil du også deltage i overvågning og forbedring af de interne kontroller, forretningsgange og procesbeskrivelser. Du vil endvidere blive involveret i arbejdet med implementering af nye forretningsgange i vores virksomhed. Opgaver Afslutning af årsrapporter og udarbejdelse af perioderapporteringer. Finansiel Controlling af alle områder i Økonomiafdelingen Deltagelse i interne kontroller, herunder af forretningsgange og processer Involvering i budgettering og forecasts Assistance til ledelsen indenfor områder som regnskab, skat, moms og afgifter Sikre overholdelse af deadlines og en løbende udvikling af vores økonomiafdeling, herunder implementere en større grad af automatisering og sikring af effektive arbejdsgange. Din baggrund Som Financial Controller i IP Administration, forventer vi naturligvis at du har en relevant teoretisk baggrund på HD HA Cand.merc.aud niveau, eller lignende, og du har mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling eller revisionsfirma. Som person er du struktureret af natur og har sans for både tal og detaljer, mens du som det mest selvfølgelige i verden kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede perioder. Du har en sikker myndighed i dit arbejde og i din kommunikation med vores kunder, mens du fastholder vores høje serviceniveau med et naturligt smil. Det er et plus hvis du har tidligere erfaring fra Intern revision eller lignende stilling, men det er ikke et krav. Vi forventer du har gode IT-kundskaber, herunder føler du dig hjemme i både Windows og Microsoft Office pakken - især Excel, og du kan tjekke for de mest almindelige IT-fejl før du tilkalder support. At du kan begå dig ubesværet på dansk og engelsk i både skrift og tale, er yderligere et naturligt krav til stillingen, ligeså at du er både ansvarsbevidst, proaktiv, og serviceminded i dit arbejde. Om virksomheden Vi er en administrationsvirksomhed der bor centralt på Frederiksberg. Vi har over 25 års erfaring i branchen, og medarbejdere der hverdag gør deres bedste for at yde en professionel høj service overfor vores kunder. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og højt til loftet, en konkurrencedygtig gage inkl. attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening og ikke mindst gode og hjælpsomme kolleger. Det er en fuldtidsstilling. Opstart hurtigst muligt. Ansøgning Er du interesseret i at søge denne spændende stilling bedes du sende din ansøgning og CV på mail til ip@ip.dk Vi behandler ansøgningerne løbende og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Poul Jensen - 3326 0002. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.ip.dk

Til vort friske og professionelle team indenfor ejendomsadministration, søger vi en venlig og moden personlighed, som vores nye Controller til vores Økonomiafdeling. Vi søger dig som formår at holde flere bolde i luften på én gang, og hvor du samtidig er både naturlig og serviceminded - selv i perioder med stor travlhed.

Stillingen er nyoprettet, og med et job som Finansiel Controller hos IP Administration, kan du selv være med til at påvirke arbejdsopgaverne der vil være i stillingen. Det er naturligvis et stort plus hvis du har tidligere erfaring med, eller fokus på administration af ejer, andels- og lejer boliger.

Ansvarsområder

Du vil indgå i et fagligt kompetent og dynamisk team med en uformel omgangstone. Vi varetager alle opgaver indenfor ejendomsadministration og rådgivning, og du vil være vores kvalitetssikring i Økonomiafdelingen.

Din primære opgave berører Finansiel Controlling af alle områder. Som en del af at højne kvaliteten løbende, vil du også deltage i overvågning og forbedring af de interne kontroller, forretningsgange og procesbeskrivelser. Du vil endvidere blive involveret i arbejdet med implementering af nye forretningsgange i vores virksomhed.

Opgaver

  • Afslutning af årsrapporter og udarbejdelse af perioderapporteringer.
  • Finansiel Controlling af alle områder i Økonomiafdelingen
  • Deltagelse i interne kontroller, herunder af forretningsgange og processer
  • Involvering i budgettering og forecasts
  • Assistance til ledelsen indenfor områder som regnskab, skat, moms og afgifter
  • Sikre overholdelse af deadlines og en løbende udvikling af vores økonomiafdeling, herunder implementere en større grad af automatisering og sikring af effektive arbejdsgange.

Din baggrund

Som Financial Controller i IP Administration, forventer vi naturligvis at du har en relevant teoretisk baggrund på HD/HA/Cand.merc.aud niveau, eller lignende, og du har mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling eller revisionsfirma.

Som person er du struktureret af natur og har sans for både tal og detaljer, mens du som det mest selvfølgelige i verden kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i pressede perioder. Du har en sikker myndighed i dit arbejde og i din kommunikation med vores kunder, mens du fastholder vores høje serviceniveau med et naturligt smil.

Det er et plus hvis du har tidligere erfaring fra Intern revision eller lignende stilling, men det er ikke et krav.

Vi forventer du har gode IT-kundskaber, herunder føler du dig hjemme i både Windows og Microsoft Office pakken - især Excel, og du kan tjekke for de mest almindelige IT-fejl før du tilkalder support.

At du kan begå dig ubesværet på dansk og engelsk i både skrift og tale, er yderligere et naturligt krav til stillingen, ligeså at du er både ansvarsbevidst, proaktiv, og serviceminded i dit arbejde.

Om virksomheden

Vi er en administrationsvirksomhed der bor centralt på Frederiksberg. Vi har over 25 års erfaring i branchen, og medarbejdere der hverdag gør deres bedste for at yde en professionel høj service overfor vores kunder.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og højt til loftet, en konkurrencedygtig gage inkl. attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening og ikke mindst gode og hjælpsomme kolleger. Det er en fuldtidsstilling. Opstart hurtigst muligt.

Ansøgning

Er du interesseret i at søge denne spændende stilling bedes du sende din ansøgning og CV på mail til ip@ip.dk

Vi behandler ansøgningerne løbende og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Poul Jensen - 3326 0002.

Du kan læse mere om vores virksomhed på www.ip.dk

IP ADMINISTRATION A/SFrederiksberg C2019-07-22T00:00:002019-07-30T00:00:00
330050830Finansiel ControllerRobot Finansiel Controller Vi søger en ny Finansiel Controller til vores Økonomiafdeling. Stillingen er nyoprettet, og du vil selv være med til at påvirke arbejdsopgaverne, der vil være indenfor områderne Regnskab, Finansiel Controlling, skat, moms og afgifter. Det er et ekstra plus hvis du har lyst til at arbejde med processer, herunder Robotics og Interne kontroller. Ansvarsområder Som Financiel Controller vil du indgå i et fagligt kompetent og dynamisk team med en uformel omgangstone. Vi varetager alle opgaver indenfor regnskabsudarbejdelse og Finansiel Controlling af Kemp Lauritzen samt 5 øvrige selskaber og fonde. Din primære opgave bliver Finansiel Controlling af alle områder, udarbejdelse af årsregnskab, månedsregnskab, opgørelse af skattepligtig indkomst osv. Som en del af at højne kvaliteten vil du deltage i overvågning og forbedring af interne kontroller, forretningsgange og procesbeskrivelser. Du vil blive involveret i vores nyopstartede team der arbejder med implementering af Robotics i Finans. Herudover vil du blive involveret i forskellige projekter på tværs af afdelinger som løbende opstår. Organisatorisk vil du referere til Økonomichefen. Opgaver Udarbejdelse af koncernregnskab, årsrapport og månedsrapportering til bestyrelse og ledelse Finansiel Controlling af alle områder herunder balanceposter og stabe Interne kontroller, forretningsgange og processer Implementering af Robotics i Finans Involvering i budgetter og forecast Assistance til forretningen indenfor områder regnskab, skat, moms og afgifter Deltagelse i projekter på tværs af afdelinger Du er med til at sikre overholdelse af deadlines, en løbende udvikling af vores økonomiafdeling, herunder effektiviseringer og automatisering og samtidig sikre, at vi kan understøtte forretningen og levere værdiskabende rapportering og rådgivning. Din baggrund Som Financial Controller i Kemp Lauritzen forventer vi, at du: har en relevant teoretisk baggrund på HD HA Cand.merc.aud niveau eller lignende Mindst 3 års erfaring fra et revisionsfirma eller tilsvarende erhvervserfaring er struktureret og har sans for både tal og detaljer Gerne erfaring fra Intern revision men ikke et krav har gode IT-kundskaber, herunder erfaring med Microsoft Office og især Excel Kendskab til Robotics er en fordel men ikke et krav er god til både skriftligt og mundtligt engelsk er ansvarsbevidst og proaktiv Vi forventer Vi forventer at du: er positiv, robust og kan klare mange bolde i luften er fleksibel og parat til at give kollegaer en ekstra hånd når der er travlt kan lide at tage ansvar og trives med et højt arbejdstempo fremstår som robust og er vant til at arbejde med deadlines og sikrer leverancer Kemp Lauritzen tilbyder velordnede forhold løn efter kvalifikationer og erfaringer pensionsordning med behandlingsforsikring en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer råderum og gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Finansiel Controller

Vi søger en ny Finansiel Controller til vores Økonomiafdeling. Stillingen er nyoprettet, og du vil selv være med til at påvirke arbejdsopgaverne, der vil være indenfor områderne Regnskab, Finansiel Controlling, skat, moms og afgifter. Det er et ekstra plus hvis du har lyst til at arbejde med processer, herunder Robotics og Interne kontroller.

Ansvarsområder

Som Financiel Controller vil du indgå i et fagligt kompetent og dynamisk team med en uformel omgangstone. Vi varetager alle opgaver indenfor regnskabsudarbejdelse og Finansiel Controlling af Kemp & Lauritzen samt 5 øvrige selskaber og fonde.

Din primære opgave bliver Finansiel Controlling af alle områder, udarbejdelse af årsregnskab, månedsregnskab, opgørelse af skattepligtig indkomst osv. Som en del af at højne kvaliteten vil du deltage i overvågning og forbedring af interne kontroller, forretningsgange og procesbeskrivelser. Du vil blive involveret i vores nyopstartede team der arbejder med implementering af Robotics i Finans. Herudover vil du blive involveret i forskellige projekter på tværs af afdelinger som løbende opstår. Organisatorisk vil du referere til Økonomichefen.

Opgaver

  • Udarbejdelse af koncernregnskab, årsrapport og månedsrapportering til bestyrelse og ledelse
  • Finansiel Controlling af alle områder herunder balanceposter og stabe
  • Interne kontroller, forretningsgange og processer
  • Implementering af Robotics i Finans
  • Involvering i budgetter og forecast
  • Assistance til forretningen indenfor områder regnskab, skat, moms og afgifter
  • Deltagelse i projekter på tværs af afdelinger

Du er med til at sikre overholdelse af deadlines, en løbende udvikling af vores økonomiafdeling, herunder effektiviseringer og automatisering og samtidig sikre, at vi kan understøtte forretningen og levere værdiskabende rapportering og rådgivning.

Din baggrund

Som Financial Controller i Kemp & Lauritzen forventer vi, at du:

  • har en relevant teoretisk baggrund på HD/HA/Cand.merc.aud niveau eller lignende

  • Mindst 3 års erfaring fra et revisionsfirma eller tilsvarende erhvervserfaring

  • er struktureret og har sans for både tal og detaljer

  • Gerne erfaring fra Intern revision men ikke et krav

  • har gode IT-kundskaber, herunder erfaring med Microsoft Office og især Excel

  • Kendskab til Robotics er en fordel men ikke et krav

  • er god til både skriftligt og mundtligt engelsk

  • er ansvarsbevidst og proaktiv

Vi forventer

Vi forventer at du:

  • er positiv, robust og kan klare mange bolde i luften

  • er fleksibel og parat til at give kollegaer en ekstra hånd når der er travlt

  • kan lide at tage ansvar og trives med et højt arbejdstempo

  • fremstår som robust og er vant til at arbejde med deadlines og sikrer leverancer

Kemp & Lauritzen tilbyder

  • velordnede forhold

  • løn efter kvalifikationer og erfaringer

  • pensionsordning med behandlingsforsikring

  • en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer

  • råderum og gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Kemp & LauritzenAlbertslund2019-07-01T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finansiel Controller

IP ADMINISTRATION A/S

Frederiksberg C
Til vort friske og professionelle team indenfor ejendomsadministration, søger vi en venlig og moden personlighed, som vores nye Controller til vores Økonomiafdeling. Vi søger dig som formår at holde flere bolde i luften på n gang, og hvor du samtidi...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Finansiel Controller

Kemp & Lauritzen

Albertslund
Finansiel Controller Vi søger en ny Finansiel Controller til vores Økonomiafdeling. Stillingen er nyoprettet, og du vil selv være med til at påvirke arbejdsopgaverne, der vil være indenfor områderne Regnskab, Finansiel Controlling, skat, moms og afg...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019