Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936526Phoenix-d7264af712019-01-28T00:00:00Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

2019-03-05T01:50:02.617 Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11Jobnetd7264af7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-05T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3428201PEEQ ApS11Odinsvej4100RingstedDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent688132JobNet492569749256971000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgFinsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg359945389Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark330130282Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)Robot Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser:Effective and precise when communicating with customersIndependent and solution orientedDetail oriented and capable of handling complex problemsStable and punctualFluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Location: Køge, Denmark (Approx 50% work at home possibility)

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:
Effective and precise when communicating with customers
Independent and solution oriented
Detail oriented and capable of handling complex problems
Stable and punctual
Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:
ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Work Supply IVSKøge2019-11-25T00:00:002020-01-20T00:00:00
330125759Finnish & Danish Speaking Customer Service AdviserRobot Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser: Effective and precise when communicating with customers Independent and solution oriented Detail oriented and capable of handling complex problems Stable and punctual Fluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to: ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Your opportunity to move to Copenhagen/Denmark!

Location: Køge, Denmark

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:

  • Effective and precise when communicating with customers
  • Independent and solution oriented
  • Detail oriented and capable of handling complex problems
  • Stable and punctual
  • Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:

ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19653)

Work Supply IVSRoskilde2019-11-16T00:00:002020-01-11T00:00:00
330125141Kundeservice med flair for Elektronik og IT søges til spændende E-Handelsvirksomhed i vækst.Robot Jobannonce Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon. Virksomheden Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere elektronik fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa, gennem hjemmesider som www.ice-shop.dk, www.cinema-shop.dk, www.nexuscctv.de, www.lumeri.de mfl. Virksomheden er i dag aktiv med salg via hjemmesider i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Tyskland, Østrig, Italien, Frankrig og Belgien. Jobbeskrivelse Som kundeservice- og supportmedarbejder hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. Mail Zendesk og Telefon. Besvarelse foregår på Dansk (Norden) og på Engelsk (resten af Europa), med maskinoversættelser til hjælp. Ud over den basale kundeservicefunktion, vil du være involveret i relevante relaterede processer, som f.eks. indkøb, logistik, reklamation og support. Profil Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling. Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut. Ansøgningsfordele Sådan får du vores opmærksomhed! Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os. Du har flair for Elektronik og IT Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale. Du har erfaring med kundeservice eller salg af elektronik-produkter Du har erfaring med Office-pakken, i særlig grad med Excel. Du har erfaring med Magento, eller lign. hjemmesidesystem Du har erfaring med E-Conomics, eller lign. ERP Økonomisystem Du har større eller mindre forståelse for Svensk Norsk Tysk Fransk Hollandsk Finsk eller andre sprog. Hvad tilbyder vi? Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning. Ansøgning Besvarelse Startdato Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes. Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende Skriv i emnet Ansøgning som Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument. I selve mailen, behøver du ikke skrive noget. Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale. Startdato er hurtigst muligt men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Jobannonce – Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder

Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon.

Virksomheden

Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere elektronik fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa, gennem hjemmesider som www.ice-shop.dk, www.cinema-shop.dk, www.nexuscctv.de, www.lumeri.de mfl. Virksomheden er i dag aktiv med salg via hjemmesider i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Tyskland, Østrig, Italien, Frankrig og Belgien.

Jobbeskrivelse

Som kundeservice- og supportmedarbejder hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. Mail / Zendesk og Telefon. Besvarelse foregår på Dansk (Norden) og på Engelsk (resten af Europa), med maskinoversættelser til hjælp.

Ud over den basale kundeservicefunktion, vil du være involveret i relevante relaterede processer, som f.eks. indkøb, logistik, reklamation og support.

Profil

Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling.

Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut.

Ansøgningsfordele – Sådan får du vores opmærksomhed!

Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os.

  • Du har flair for Elektronik og IT
  • Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale.
  • Du har erfaring med kundeservice eller salg af elektronik-produkter
  • Du har erfaring med Office-pakken, i særlig grad med Excel.
  • Du har erfaring med Magento, eller lign. hjemmesidesystem
  • Du har erfaring med E-Conomics, eller lign. ERP/Økonomisystem
  • Du har større eller mindre forståelse for Svensk / Norsk / Tysk / Fransk / Hollandsk / Finsk eller andre sprog.

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for – og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer / mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning.           

Ansøgning / Besvarelse / Startdato

Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes.

Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende;

  • Skriv i emnet ”Ansøgning som Salgsassistent / Kundeservicemedarbejder”
  • Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument.
  • I selve mailen, behøver du ikke skrive noget.

Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.

Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.

RAASDAL TRADING ApSSorø2019-11-15T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)

Work Supply IVS

Køge
Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser

Work Supply IVS

Roskilde
Your opportunity to move to Copenhagen Denmark! Location: Køge, Denmark Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work p...
Indrykket:16. november 2019
Udløbsdato:11. januar 2020

Kundeservice med flair for Elektronik og IT søges til spændende E-Handelsvirksomhed i vækst.

RAASDAL TRADING ApS

Sorø
Jobannonce Salgsassistent Kundeservicemedarbejder Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til kundeservice, salg og support på mail og telefon. Virksomheden Raasdal Trading ApS er en mindre virksomhed, med 14 fastansatte medarbejdere, i et ung...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019