Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936526Phoenix-d7264af712019-01-28T00:00:00Finsktalende Kundeservicemedarbejder - Eksportmarkeder

Finsktalende Kundeservicemedarbejder – Eksportmarkeder

For Plastmo A/S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk.

Stillingen:

Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa.

Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en  engageret  måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne.

Plastmo A/S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen.

Du kan læse mere om Plastmo A/Swww.plastmo.dk

Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.

Primære opgaver:

  • Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere
  • Udregning af tilbud samt opfølgning
  • Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning
  • Løbende optimering af arbejdsprocesser
  • Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge & Polen
  • Vedligehold af CRM database
  • Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale
  • Booking af transporter
  • Diverse ad hoc opgaver

Erfaring:

Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling.

Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.

Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel

Profil:

  • Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og/eller engelsk
  • Du ved, at kunden er det primære aktiv
  • Du er lydhør og har en god diplomatisk sans
  • Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines
  • Du kan bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du tænder på kundeservice og en travl hverdag
  • Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere

Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog.

Ansøgningerne håndteres af PEEQ,  og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket  ”Finsk Kundeservice - Plastmo”.

Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.

Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 – e-mail helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

2019-03-05T01:50:02.617 Finsktalende Kundeservicemedarbejder Eksportmarkeder For Plastmo A S søger vi en dygtig kundeservicemedarbejder, der kan og vil yde en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering fortrinsvis til finske kunder. Det er derfor et ubetinget krav, at du taler og skriver flydende finsk. Stillingen: Du vil blive en del af et stærkt internationalt kundeserviceteam, der sammen med engagerede kolleger servicerer kunder i Norden, Baltikum, Japan og Europa. Sammen med kompetente og tekniske velfunderede kolleger servicerer du interne og eksterne kunder på en engageret måde, som gør, at der opstår langvarige relationer. Kundeserviceafdelingen har et tæt samarbejde med marketing- og salgsafdelingen, hvorfor du via din fleksible indstilling deltager i opgaveløsninger på tværs af afdelingerne. Plastmo A S har hovedkontor i Ringsted, og er en del af den internationale koncern ACO. Der er ca. 60 ansatte i Ringsted og knap 4000 i hele koncernen. Du kan læse mere om Plastmo A S på www.plastmo.dk Højt serviceniveau Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer, at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Primære opgaver: Ordrehåndtering og telefonservice til kunder, forhandlere og samarbejdspartnere Udregning af tilbud samt opfølgning Mersalg gennem god servicering og teknisk rådgivning Løbende optimering af arbejdsprocesser Servicering og ordrebehandling til datterselskaber i Norge Polen Vedligehold af CRM database Intern assistance ved opdatering og oversættelse af marketing materiale Booking af transporter Diverse ad hoc opgaver Erfaring: Du har flere års erfaring med kundeservice fra lignende stilling. Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Gode sprogkundskaber i svensk og engelsk er en stor fordel Profil: Du taler og skriver flydende finsk, og det er desuden en fordel hvis du kan begå dig på dansk, svensk og eller engelsk Du ved, at kunden er det primære aktiv Du er lydhør og har en god diplomatisk sans Du er detaljeorienteret og har fokus på deadlines Du kan bevare overblikket, når det går stærkt Du tænder på kundeservice og en travl hverdag Du er meget selvstændigt arbejdende og evner at tage initiativer for at styrke kontakt og samarbejde med eksisterende forhandlere Du tilbydes en fast stilling med gode ansættelse vilkår, herunder kantineordning og pension, i en organisation der har fokus på et godt arbejdsklima og medarbejderudvikling gennem en åben og ærlig dialog. Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket Finsk Kundeservice - Plastmo . Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb. Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tlf. 22 30 52 90 e-mail helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11Jobnetd7264af7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-05T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3428201PEEQ ApS11Odinsvej4100RingstedDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent688132JobNet492569749256971000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7264af7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg359945389Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark329981045Tysk-Dansktalende kundeservicemedarbejderRobot Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubben pluuz.de, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer Oversættelse og vedligeholdelse af produkttekster Oversættelse af øvrigt handelsmateriale Mersalg over telefonen Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal svenske og danske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du taler tysk på modersmålsniveau, men taler og skriver også dansk Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde Du har ambitioner om at medvirke til at udvikle vores kundeservicefunktion, så vi hele tiden forbedrer vores service Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 19. april 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet?

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubben pluuz.de, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Oversættelse og vedligeholdelse af produkttekster
  • Oversættelse af øvrigt handelsmateriale
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal svenske og danske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du taler tysk på modersmålsniveau, men taler og skriver også dansk
  • Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde
  • Du har ambitioner om at medvirke til at udvikle vores kundeservicefunktion, så vi hele tiden forbedrer vores service
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 19. april 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tysk-Dansktalende kundeservicemedarbejder

Voksewerk

Brøndby
Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores ty...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019