Gem job

Fleet manager med strategisk udsyn

Vil du være med til at styrke vores arbejde med indkøb, forsikring og asset management og samtidig sikre, at dette skaber værdi for forretningen?

Trives du med en afvekslende hverdag og opgaver, der kræver selvstændighed og initiativ?

Så er jobbet som vores nye flådechef måske lige noget for dig.

I Keolis er vi præget af korte beslutningsveje og decentral ledelsesfilosofi. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen, hvor du vil få reference til vores CFO og få et tæt samarbejde med Keolis’ ledergruppe. Fra Keolis’ hovedkontor i Paris kan du forvente faglig sparring og udvikling i forhold til dine opgaver, idet du vil få en faglig reference hertil. Du bliver en del af en koncern med godt 1.700 kolleger i Danmark – og 68.000 verden over.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har lyst til at være det naturlige omdrejningspunkt for alle Keolis Danmarks aktiviteter omkring vores busser og øvrige værdifulde aktiver.

Omstillingen i busbranchen stiller store og nye krav, som vi også i Keolis finder vigtige i vores strategiske udvikling. Vi ønsker derfor at styrke vores organisation med en flådechef, som vil være en vigtig spiller i denne omstilling.

Om jobbet

Du kan se frem til en afvekslende hverdag, med en stor kontaktflade, hvor dine samarbejdspartnere vil være kollegaerne i Keolis, men du vil i stort omfang have tæt kontakt til eksterne samarbejdspartnere eksempelvis busleverandører, forsikringsselskaber, energiselskaber mv.

Nogle af dine hovedopgaver bliver:

  • Indkøb, opgradering, salg af busser og andre aktiver i tæt arbejde med driftens nøglepersoner
  • Indkøb og support vedr. el-infrastruktur
  • Deltage i udbudsarbejdet omkring valg, specifikation og forhandling af busser og andre aktiver
  • Ansvarlig for alle forsikringsforhold for busser, bygninger og øvrige aktiver
  • Bidraget til digitaliseringen af forretningsprocesser i tæt samarbejde med driftens nøglepersoner
  • Kontakt til hovedkontor i Paris omkring alle forhold vedr. indkøb

Der er tale om en fast fuldtidsstilling med base i Glostrup, og du vil få support til dine opgaver af en dedikeret indkøber.

Du er lige den, vi leder efter, hvis

Du har en solid og faglig opdateret værktøjskasse inden for teknik i busser, og du forstår vigtigheden af at skabe sammenhæng og udvikling i en organisation.

Du har lyst til at bidrage med din viden og erfaring og arbejder ubesværet både hands-on med de administrative opgaver og med et strategisk og struktureret overblik i forhold til udvikling af virksomheden

Du evner international- og nationalt stakeholder management, kommunikerer klart og effektivt i både skrift og tale. Du har endvidere gennemslagskraft og formår at eksekvere fokuseret.

Din baggrund kan være Teknisk chef, indkøber eller tilsvarende i en mindre virksomhed, hvor du nu har fået lyst til at få det selvstændige ansvar for alle processerne omkring indkøb, forsikring og el-infrastuktur. Du kan også komme fra noget helt tredje, som har givet den ballast.

Fagligt vil det være ønskeligt, hvis du har

  • en relevant teknisk baggrund – gerne maskiningeniør el. tilsvarende
  • 10+ års erfaring fra tilsvarende stilling – og meget gerne fra busbranchen
  • kendskab til el-omstillingen i den kollektive trafik – og tilhørende opgaver ifm. myndighedsbehandling.
  • arbejdet med håndtering af forsikringssager og gerne også udbud af samme
  • hands-on erfaring med operationelle og administrative opgaver

På kompetencesiden forventer vi, at

  • du er tillidsskabende og samarbejder engageret og ubesværet på alle niveauer i en stor og mangfoldig organisation – både verbalt og skriftligt
  • du trives med en kombination af konkrete driftsopgaver, koordineringsopgaver og udviklingsopgaver
  • du er selvkørende og handlekraftig, men har samtidig også den fornødne grad af politisk flair og tålmodighed, der er nødvendig i en stor organisation
  • du har erfaring med projektledelse fra proces til eksekvering
  • du har et godt humør og en evne til at bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø
  • du er god til sprog – og engelsk er et must
Du bliver en del af noget større

Hos Keolis bliver du en del af et selskab, hvor vi hver dag gør vores bedste for at bringe vores kunder sikkert på arbejde, i skole eller til fritidsaktiviteter.

Her er en fantastisk mulighed for at blive en del af holdet bag en af de største bus- og letbaneoperatører i både Danmark og resten af verden. Keolis leverer kollektiv transport af høj kvalitet med fokus på passagerer, sikkerhed og miljø.

Keolis Danmark består i dag af en central ledelse med 25 kolleger placeret i Glostrup. Dertil kommer 13 driftssteder i hele Danmark med lokal ledelse og ansatte.

Vi arbejder struktureret på at blive bedre, og vi deler gerne vores viden både internt og eksternt i vores stræben herefter. Vi gør derfor en stor indsats for, at du som ny medarbejder vil føle dig velkommen fra dag et. Du vil derfor også få et struktureret og spændende introduktionsforløb, fordi vi ved, hvor meget en god start betyder.

Vi stræber efter en mangfoldig arbejdsplads, som er tiltrækkende for såvel nuværende som kommende medarbejdere.

Det er vigtigt for os, at såvel passagerer, trafikselskaber som vores kolleger er glade, og derfor behandler vi hinanden godt, holder hvad vi lover – og går aldrig på kompromis med sikkerhed, servicekvalitet og den gode drift.

Løn- og ansættelsesvilkår

Efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål

Hvis du har konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO
Christian B. Pedersen tlf. 2330 8326 eller teknisk chef Michael Stubtoft på tlf. 2558 5315.

Sådan søger du

Rekrutteringen har høj prioritet, og vi ser derfor frem til at modtage din ansøgning, CV samt relevante papirer hurtigst muligt. Der indkaldes løbende til samtale.

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

INDKØBSASSISTENT - MODE/ACCESSORIES

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

København V
Arbejdsstedet er primært på Bahnes hovedkontor på østerbro. Du har erfaring indenfor retail og indkøb. Du er en person med et stort drive, som tror på, at du kan gøre en afgørende forskel ved at gå foran i alle facetter. Samtidig skal du have en ægte...
20. juni 2022

Indkøbs- og salgskoordinator

MUTONIC ApS

København S
Om os: Mutonic er en hurtigt væksende dansk gazelle virksomhed, med en indkøbsplatform, der månedligt hjælper mere end 1500 danske og 150 udenlandske virksomheder til at lave optimale køb indenfor IT - hardware. I takt med udvilingen, skal vores indk...
21. juni 2022

Indkøbskonsulent til centralt indkøbsområde i Bane...

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Vil du være indkøbskonsulent i det centrale indkøbsområde hos Danmarks største bygherre? I Baneteknisk Indkøb indgår vi aftaler om banetekniske varer, og vi implementerer aftalerne. Vi er ansvarlige for at rådgive, koordinere og foretage indkøb af ba...
8. juni 2022

Fleet manager med strategisk udsyn

Vil du være med til at styrke vores arbejde med indkøb, forsikring og asset management og samtidig sikre, at dette skaber værdi for forretningen?

Trives du med en afvekslende hverdag og opgaver, der kræver selvstændighed og initiativ?

Så er jobbet som vores nye flådechef måske lige noget for dig.

I Keolis er vi præget af korte beslutningsveje og decentral ledelsesfilosofi. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen, hvor du vil få reference til vores CFO og få et tæt samarbejde med Keolis’ ledergruppe. Fra Keolis’ hovedkontor i Paris kan du forvente faglig sparring og udvikling i forhold til dine opgaver, idet du vil få en faglig reference hertil. Du bliver en del af en koncern med godt 1.700 kolleger i Danmark – og 68.000 verden over.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har lyst til at være det naturlige omdrejningspunkt for alle Keolis Danmarks aktiviteter omkring vores busser og øvrige værdifulde aktiver.

Omstillingen i busbranchen stiller store og nye krav, som vi også i Keolis finder vigtige i vores strategiske udvikling. Vi ønsker derfor at styrke vores organisation med en flådechef, som vil være en vigtig spiller i denne omstilling.

Om jobbet

Du kan se frem til en afvekslende hverdag, med en stor kontaktflade, hvor dine samarbejdspartnere vil være kollegaerne i Keolis, men du vil i stort omfang have tæt kontakt til eksterne samarbejdspartnere eksempelvis busleverandører, forsikringsselskaber, energiselskaber mv.

Nogle af dine hovedopgaver bliver:

  • Indkøb, opgradering, salg af busser og andre aktiver i tæt arbejde med driftens nøglepersoner
  • Indkøb og support vedr. el-infrastruktur
  • Deltage i udbudsarbejdet omkring valg, specifikation og forhandling af busser og andre aktiver
  • Ansvarlig for alle forsikringsforhold for busser, bygninger og øvrige aktiver
  • Bidraget til digitaliseringen af forretningsprocesser i tæt samarbejde med driftens nøglepersoner
  • Kontakt til hovedkontor i Paris omkring alle forhold vedr. indkøb

Der er tale om en fast fuldtidsstilling med base i Glostrup, og du vil få support til dine opgaver af en dedikeret indkøber.

Du er lige den, vi leder efter, hvis

Du har en solid og faglig opdateret værktøjskasse inden for teknik i busser, og du forstår vigtigheden af at skabe sammenhæng og udvikling i en organisation.

Du har lyst til at bidrage med din viden og erfaring og arbejder ubesværet både hands-on med de administrative opgaver og med et strategisk og struktureret overblik i forhold til udvikling af virksomheden

Du evner international- og nationalt stakeholder management, kommunikerer klart og effektivt i både skrift og tale. Du har endvidere gennemslagskraft og formår at eksekvere fokuseret.

Din baggrund kan være Teknisk chef, indkøber eller tilsvarende i en mindre virksomhed, hvor du nu har fået lyst til at få det selvstændige ansvar for alle processerne omkring indkøb, forsikring og el-infrastuktur. Du kan også komme fra noget helt tredje, som har givet den ballast.

Fagligt vil det være ønskeligt, hvis du har

  • en relevant teknisk baggrund – gerne maskiningeniør el. tilsvarende
  • 10+ års erfaring fra tilsvarende stilling – og meget gerne fra busbranchen
  • kendskab til el-omstillingen i den kollektive trafik – og tilhørende opgaver ifm. myndighedsbehandling.
  • arbejdet med håndtering af forsikringssager og gerne også udbud af samme
  • hands-on erfaring med operationelle og administrative opgaver

På kompetencesiden forventer vi, at

  • du er tillidsskabende og samarbejder engageret og ubesværet på alle niveauer i en stor og mangfoldig organisation – både verbalt og skriftligt
  • du trives med en kombination af konkrete driftsopgaver, koordineringsopgaver og udviklingsopgaver
  • du er selvkørende og handlekraftig, men har samtidig også den fornødne grad af politisk flair og tålmodighed, der er nødvendig i en stor organisation
  • du har erfaring med projektledelse fra proces til eksekvering
  • du har et godt humør og en evne til at bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø
  • du er god til sprog – og engelsk er et must
Du bliver en del af noget større

Hos Keolis bliver du en del af et selskab, hvor vi hver dag gør vores bedste for at bringe vores kunder sikkert på arbejde, i skole eller til fritidsaktiviteter.

Her er en fantastisk mulighed for at blive en del af holdet bag en af de største bus- og letbaneoperatører i både Danmark og resten af verden. Keolis leverer kollektiv transport af høj kvalitet med fokus på passagerer, sikkerhed og miljø.

Keolis Danmark består i dag af en central ledelse med 25 kolleger placeret i Glostrup. Dertil kommer 13 driftssteder i hele Danmark med lokal ledelse og ansatte.

Vi arbejder struktureret på at blive bedre, og vi deler gerne vores viden både internt og eksternt i vores stræben herefter. Vi gør derfor en stor indsats for, at du som ny medarbejder vil føle dig velkommen fra dag et. Du vil derfor også få et struktureret og spændende introduktionsforløb, fordi vi ved, hvor meget en god start betyder.

Vi stræber efter en mangfoldig arbejdsplads, som er tiltrækkende for såvel nuværende som kommende medarbejdere.

Det er vigtigt for os, at såvel passagerer, trafikselskaber som vores kolleger er glade, og derfor behandler vi hinanden godt, holder hvad vi lover – og går aldrig på kompromis med sikkerhed, servicekvalitet og den gode drift.

Løn- og ansættelsesvilkår

Efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål

Hvis du har konkrete spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO
Christian B. Pedersen tlf. 2330 8326 eller teknisk chef Michael Stubtoft på tlf. 2558 5315.

Sådan søger du

Rekrutteringen har høj prioritet, og vi ser derfor frem til at modtage din ansøgning, CV samt relevante papirer hurtigst muligt. Der indkaldes løbende til samtale.

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

INDKØBSASSISTENT - MODE/ACCESSORIES

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

København V
Arbejdsstedet er primært på Bahnes hovedkontor på østerbro. Du har erfaring indenfor retail og indkøb. Du er en person med et stort drive, som tror på, at du kan gøre en afgørende forskel ved at gå foran i alle facetter. Samtidig skal du have en ægte...
20. juni 2022

Indkøbs- og salgskoordinator

MUTONIC ApS

København S
Om os: Mutonic er en hurtigt væksende dansk gazelle virksomhed, med en indkøbsplatform, der månedligt hjælper mere end 1500 danske og 150 udenlandske virksomheder til at lave optimale køb indenfor IT - hardware. I takt med udvilingen, skal vores indk...
21. juni 2022

Indkøbskonsulent til centralt indkøbsområde i Bane...

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København V
Vil du være indkøbskonsulent i det centrale indkøbsområde hos Danmarks største bygherre? I Baneteknisk Indkøb indgår vi aftaler om banetekniske varer, og vi implementerer aftalerne. Vi er ansvarlige for at rådgive, koordinere og foretage indkøb af ba...
8. juni 2022