Fleksibel Projektafvikler

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033809Phoenix-2fcb407112019-05-28T00:00:00Fleksibel Projektafvikler

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.

Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedtagning af projekter. Vores forventninger til dig- personligt fagligt: Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål. Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter. Du har gode kommunikative evner. Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur. Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs. Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team. Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket projektleder i emnefeltet.11jobnet2fcb4071100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3536912Fyns Serviceudlejning v/Brian Skøtt11Midtager 92605BrøndbyDKDanmark0Cliff@fsu.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769584JobNet4997158499715810028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361938501Cliff SkøttCliff@fsu.dkDKDanmarkDKDanmark330055865Dimittend- og karrierekonsulentRobot Dimittend- og karrierekonsulent Studieservice, i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, søger en erfaren og kompetent dimittend- og karrierekonsulent til at drive et nyetableret 2-årigt projekt vedr. dimittendledighed sikkert i mål. I et tæt samarbejde med interne og eksterne aktører, får du ansvaret for at udvikle, initiere og gennemføre initiativer, der bidrager til at reducere ledigheden blandt dimittender ved vores uddannelser, hvor indsatsen har stor strategisk opmærksomhed. Om stillingen Du vil komme til at drive projektet der retter sig mod et strategisk indsatsområde, - at øge beskæftigelsen blandt dimittender fra UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du vil i samarbejde med interne aktører (de uddannelsesfaglige miljøer, karrierevejledningen) og eksterne aktører (A-kasser, jobcentre, regionale og nationale aktører) etablere samarbejdsrum og udvikle initiativer til nedbringelse af dimittendledigheden. Du vil med din viden og dine metoder inden for feltet, bidrage til kapacitetsopbygning i forhold til initiativer, der kan implementeres med henblik på at øge beskæftigelsesgraden blandt dimittender. Du vil på baggrund af et grundigt forarbejde planlægge og gennemføre et pilotprojekt, blandt en udvalgt målgruppe (som kan være såvel studerende som interne eksterne aktører). Du får bl.a. ansvaret for at: etablere evt. udbygge eksisterende samarbejdsrum, netværker og alliancer med relevante interne og eksterne aktørerudbrede kendskabet til viften af uddannelser i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolegennemføre analyser af viden erfaring på feltet (såvel nationalt som internationalt)planlægge, gennemføre og evaluere et pilotprojekt Kvalifikationer og kompetencer Du har konkret og praktisk erfaring fra uddannelses- og eller beskæftigelsesområdet og har en forståelse for gennemførelse af projekter og initiativer i en politisk styret organisation. At du er i stand til at skabe relationer, netværk og alliancer, bl.a. som følge af, at du kan kommunikere med interessenter på forskellige niveauer i og udenfor organisationen. Din baggrund kan være mange, f.eks. jobkonsulent i en kommune, karrierevejleder på en uddannelsesinstitution, HR- konsulent m.m. Det er vigtigt, at du som person er udadvendt og en dygtig kommunikator. Desuden lægger vi vægt på, at du: er selvmotiverende og kan drive processer frem mod et given målevner at etablere samarbejdsrum med interne og eksterne interessenterer analytisk, systematisk og strukturereter ydmyg, sulten og smart Er UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole noget for dig? UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole udbyder over 40 forskellige korte og mellemlange videregående uddannelser. Uddannelser der retter sig mod såvel det offentlige som det private arbejdsmarked. Du finder os i følgende byer i Region Syddanmark: Jelling, Vejle, Svendborg og Odense. Rundt regnet er der 10.000 fuldtidsstuderende og 1000 medarbejder i organisationen https: www.ucl.dk om-os. Derudover har UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole en afdeling for kompetenceudvikling. Vi tilbyder En spændende, nyoprettet strategisk vigtig stilling i Studieservice. Studieservice har 85 ansatte. En ledergruppe på tre afdelingschefer og en vicedirektør. Medarbejdere og ledere i Studieservice, er alle på forskellig vis, involveret i at sikre høj kvalitet i den daglige drift, udvikling og effektivisering af praksis, samtidig med at vi alle arbejder på at fastholde et godt arbejdsmiljø. Yderligere information Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte: Vicedirektør Ambrosia Hansen amha@ucl.dk Tlf. 24 52 87 40 eller Afdelingschef Alice Petersen alpe@ucl.dk Tlf. 30 57 09 74 Ansættelsen Stillingen er fra den 1. oktober (evt. før) til udgangen af 2021 (31.12.21) og vil være på fuld tid. Dit arbejdssted vil primært være Seebladsgade 1, 5000 Odense C. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Ansøgning Du kan uploade din ansøgning, cv og bilag via vores hjemmeside: https: www.ucl.dk om-os ledige stillinger Der er ansøgningsfrist den 15. august. Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.

Dimittend- og karrierekonsulent

Studieservice, i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, søger en erfaren og kompetent dimittend- og karrierekonsulent til at drive et nyetableret 2-årigt projekt vedr. dimittendledighed sikkert i mål. I et tæt samarbejde med interne og eksterne aktører, får du ansvaret for at udvikle, initiere og gennemføre initiativer, der bidrager til at reducere ledigheden blandt dimittender ved vores uddannelser, hvor indsatsen har stor strategisk opmærksomhed.

Om stillingen

Du vil komme til at drive projektet der retter sig mod et strategisk indsatsområde, - at øge beskæftigelsen blandt dimittender fra UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Du vil i samarbejde med interne aktører (de uddannelsesfaglige miljøer, karrierevejledningen) og eksterne aktører (A-kasser, jobcentre, regionale og nationale aktører) etablere samarbejdsrum og udvikle initiativer til nedbringelse af dimittendledigheden.

Du vil med din viden og dine metoder inden for feltet, bidrage til kapacitetsopbygning i forhold til initiativer, der kan implementeres med henblik på at øge beskæftigelsesgraden blandt dimittender.

Du vil på baggrund af et grundigt forarbejde planlægge og gennemføre et pilotprojekt, blandt en udvalgt målgruppe (som kan være såvel studerende som interne/ eksterne aktører).

Du får bl.a. ansvaret for at:

  • etablere evt. udbygge eksisterende samarbejdsrum, netværker og alliancer med relevante interne og eksterne aktører
  • udbrede kendskabet til viften af uddannelser i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
  • gennemføre analyser af viden/ erfaring på feltet (såvel nationalt som internationalt)
  • planlægge, gennemføre og evaluere et pilotprojekt

Kvalifikationer og kompetencer

Du har konkret og praktisk erfaring fra uddannelses- og/eller beskæftigelsesområdet og har en forståelse for gennemførelse af projekter og initiativer i en politisk styret organisation. At du er i stand til at skabe relationer, netværk og alliancer, bl.a. som følge af, at du kan kommunikere med interessenter på forskellige niveauer i og udenfor organisationen.

Din baggrund kan være mange, f.eks. jobkonsulent i en kommune, karrierevejleder på en uddannelsesinstitution, HR- konsulent m.m.

Det er vigtigt, at du som person er udadvendt og en dygtig kommunikator. Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • er selvmotiverende og kan drive processer frem mod et given mål
  • evner at etablere samarbejdsrum med interne og eksterne interessenter
  • er analytisk, systematisk og struktureret
  • er ydmyg, sulten og smart

Er UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole noget for dig?

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole udbyder over 40 forskellige korte og mellemlange videregående uddannelser. Uddannelser der retter sig mod såvel det offentlige som det private arbejdsmarked. Du finder os i følgende byer i Region Syddanmark: Jelling, Vejle, Svendborg og Odense. Rundt regnet er der 10.000 fuldtidsstuderende og 1000 medarbejder i organisationen https://www.ucl.dk/om-os. Derudover har UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole en afdeling for kompetenceudvikling.

Vi tilbyder

En spændende, nyoprettet strategisk vigtig stilling i Studieservice. Studieservice har 85 ansatte. En ledergruppe på tre afdelingschefer og en vicedirektør. Medarbejdere og ledere i Studieservice, er alle på forskellig vis, involveret i at sikre høj kvalitet i den daglige drift, udvikling og effektivisering af praksis, samtidig med at vi alle arbejder på at fastholde et godt arbejdsmiljø.

Yderligere information

Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte:

Vicedirektør Ambrosia Hansen  amha@ucl.dk Tlf. 24 52 87 40 eller Afdelingschef Alice Petersen alpe@ucl.dk Tlf. 30 57 09 74

Ansættelsen

Stillingen er fra den 1. oktober (evt. før) til udgangen af 2021 (31.12.21) og vil være på fuld tid.

Dit arbejdssted vil primært være Seebladsgade 1, 5000 Odense C.

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst.

Ansøgning

Du kan uploade din ansøgning, cv og bilag via vores hjemmeside: https://www.ucl.dk/om-os#ledige+stillinger

Der er ansøgningsfrist den 15. august.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.  

 

UCL SeebladsgadeOdense C2019-07-06T00:00:002019-08-15T00:00:00
330054917Vi søger akut en Projektleder/projekterende eller lignende - med projekt erfaring indenfor Process industrien med opbygning af rørinstallationer og tank produktion - til virksomhed i vækst.Robot Vi søger akut en Projektleder projekterende eller lignende - med projekt erfaring indenfor Process industrien med opbygning af rørinstallationer og tank produktion - til virksomhed i vækst. Vi tilbyder: En spændende stilling med tæt samarbejde med mange kunder og underleverandører. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser. Det er en stilling i en spændende virksomhed, som vækster og er i positiv udvikling. Det giver rigtig gode muligheder for spændende udfordringer og udvikling, både personligt og fagligt. Løn efter kvalifikationer samt sundheds forsikring. Primære arbejdsopgaver: Planlægge, koordinere og samle op på ugentligt projektmøde og produktionsmøde. Være bindeled mellem Engineering og produktion. Kontaktperson for og daglig forhandling med underleverandører om priser leverancer. Kontaktperson for og daglig kontakt med kunderne om projekterne. Udarbejdelse af tilbud og beregning af disse. Konstruktionsberegning i samarbejde med kollegaer af procesanlæg, maskiner og udstyr. Dimensionering af procesanlæg -udstyr Deltagelse og planlægning af møder med kunder og respektive leverandører Koordinering af mandskab, materialer osv. på projekterne. Din profil og evt. erfaringer: Erfaringer med PID og 2D 3D Layout. Udarbejdelse af tilbud på rørpakker eller tanke til fabrikker. Kendskab til svejsecertifikater. Kendskab til tekniske branchestandarder og godkendelser på tanke vil være en stor fordel. Arbejdet som supervisor formand eller uddannet rustfri svejser. Arbejdet og erfaring med opbygning af tanke og rørprojekter i Rustfri Stål. Du arbejder selvstændigt og struktureret. Det er vigtigt du har et åbent, imødekommende og robust væsen, da din kontaktflade til andre mennesker vil være meget stor Systematisk og med gode evner til at skabe og bevare overblik, også i pressede situationer. Du er selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver. IT på rimeligt højt niveau samt superbruger af Office Pakken. Behersker Dansk og Engelsk i skrift og tale. Ønsker du yderligere spørgsmål eller mere information om stillingen, kontakt vores Direktør Dennis Olsen på telefon 45 27605660. Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning og data til nedenstående: Ansøgning og CV sendes til do@process-welding.dk Bemærk! Vi indkalder til samtale løbende. Alle ansøgninger behandles 100 fortroligt.

Vi søger akut en Projektleder/projekterende eller lignende - med projekt erfaring indenfor Process industrien med opbygning af rørinstallationer og tank produktion - til virksomhed i vækst.

Vi tilbyder:

En spændende stilling med tæt samarbejde med mange kunder og underleverandører. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser. Det er en stilling i en spændende virksomhed, som vækster og er i positiv udvikling. Det giver rigtig gode muligheder for spændende udfordringer og udvikling, både personligt og fagligt. Løn efter kvalifikationer samt sundheds forsikring.

Primære arbejdsopgaver:

  • Planlægge, koordinere og samle op på ugentligt projektmøde og produktionsmøde.
  • Være bindeled mellem Engineering og produktion.
  • Kontaktperson for og daglig forhandling med underleverandører om priser/leverancer.
  • Kontaktperson for og daglig kontakt med kunderne om projekterne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregning af disse.
  • Konstruktionsberegning i samarbejde med kollegaer af procesanlæg, maskiner og udstyr.
  • Dimensionering af procesanlæg & -udstyr
  • Deltagelse og planlægning af møder med kunder og respektive leverandører
  • Koordinering af mandskab, materialer osv. på projekterne.

Din profil og evt. erfaringer:

  • Erfaringer med PID og 2D/3D Layout.
  • Udarbejdelse af tilbud på rørpakker eller tanke til fabrikker.
  • Kendskab til svejsecertifikater.
  • Kendskab til tekniske branchestandarder og godkendelser på tanke vil være en stor fordel.
  • Arbejdet som supervisor/formand eller uddannet rustfri svejser.
  • Arbejdet og erfaring med opbygning af tanke og rørprojekter i Rustfri Stål.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret.
  • Det er vigtigt du har et åbent, imødekommende og robust væsen, da din kontaktflade til andre mennesker vil være meget stor
  • Systematisk og med gode evner til at skabe og bevare overblik, også i pressede situationer.
  • Du er selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver.
  • IT på rimeligt højt niveau samt superbruger af Office Pakken.
  • Behersker Dansk og Engelsk i skrift og tale.

Ønsker du yderligere spørgsmål eller mere information om stillingen, kontakt vores Direktør Dennis Olsen på telefon +45 27605660.

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning og data til nedenstående:

Ansøgning og CV sendes til do@process-welding.dk

Bemærk! Vi indkalder til samtale løbende.
Alle ansøgninger behandles 100% fortroligt.

Process Welding ApSOdense SØ2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330052376Polish speaking Project ManagerRobot On behalf of KM Telecom A S we are looking for a polish-speaking Project Manager with an educational background within the electrical area. Your role and responsibilities as Project Manager: Responsible for small and large projects such as project planning, financial management and quality assurance. Lead and optimize the project process in close corporation with your team. Ensure an effective project process by securing a fast progress and an efficient decision-making process. Direct contact with customers. Calculation and sale of additional contracts. Construction meetings and handover of projects. Your professional skills: An education within the electrical area such as electrician, electrical contractor, engineer or similar. High proficiency in both Polish and English or Danish, written as well as oral. A skilled project manager with experience in planning: breaking overall plans into subtasks, making schedules, setting up deadlines and not at least meeting the deadlines. Experienced manager of a team of technical staff. Experience within mobile network solutions, transmission, site acquisition and or DAS solutions is not a must, but desired. Most important is that you are both interested in and capable of understanding the customer s needs and the company s core output in order to secure a high level of quality and customer satisfaction. Your personal profile You are proactive and can make things happen. You are outgoing, good at networking and likes to cooperate with both customers and colleagues. You can get things done in a fast-changing world through honest and direct communication. You are result-oriented and wants to walk the extra mile to meet a deadline. Most of all you are one who takes responsibility. If you can see yourself in above profile, you will get a position where you can have great impact on your daily job and the company s further development. Application The position will be closed as soon as possible, so do not hesitate to send your application. Please always feel welcome to contact Jan Aage Jensen on 45 4015 9694 or jaj@sam-int.com for further details. Apply for the job online on our homepage by following this link: https: sam-int.com da stillinger position ?p 34516 The company KM Telecom A S is one of the leading and most experienced companies with their field. The company provides anything and everything within telephony, mobile telephony and internet solutions and maybe the best solutions in Denmark. The industry is an exciting niche and in rapid development and constant change. Quality and a high level of technical insight is two of the company s virtues. The company is centrally located in the Triangle Region. See further on www.km-telecom.com

On behalf of KM Telecom A/S we are looking for a polish-speaking Project Manager with an educational background within the electrical area. 

Your role and responsibilities as Project Manager:

  • Responsible for small and large projects such as project planning, financial management and quality assurance.
  • Lead and optimize the project process in close corporation with your team.
  • Ensure an effective project process by securing a fast progress and an efficient decision-making process.
  • Direct contact with customers.
  • Calculation and sale of additional contracts.
  • Construction meetings and handover of projects. 

Your professional skills:

  • An education within the electrical area such as electrician, electrical contractor, engineer or similar.
  • High proficiency in both Polish and English or Danish, written as well as oral.
  • A skilled project manager with experience in planning: breaking overall plans into subtasks, making schedules, setting up deadlines and not at least meeting the deadlines.
  • Experienced manager of a team of technical staff.
  • Experience within mobile network solutions, transmission, site acquisition and/or DAS solutions is not a must, but desired.
  • Most important is that you are both interested in and capable of understanding the customer’s needs and the company’s core output in order to secure a high level of quality and customer satisfaction. 

Your personal profile
You are proactive and can make things happen. You are outgoing, good at networking and likes to cooperate with both customers and colleagues. You can get things done in a fast-changing world through honest and direct communication. You are result-oriented and wants to walk the extra mile to meet a deadline. Most of all you are one who takes responsibility. 

If you can see yourself in above profile, you will get a position where you can have great impact on your daily job and the company’s further development. 

Application
The position will be closed as soon as possible, so do not hesitate to send your application. Please always feel welcome to contact Jan Aage Jensen on +45 4015 9694 or jaj@sam-int.com for further details. 

Apply for the job online on our homepage by following this link: https://sam-int.com/da/stillinger/position/?p=34516

The company
KM Telecom A/S is one of the leading and most experienced companies with their field. The company provides anything and everything within telephony, mobile telephony and internet solutions – and maybe the best solutions in Denmark. The industry is an exciting niche and in rapid development and constant change. Quality and a high level of technical insight is two of the company’s virtues. The company is centrally located in the Triangle Region. See further on www.km-telecom.com 

SAM EXECUTIVE SEARCH A/SFredericia2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
330046716Digital projektleder og teamkoordinatorRobot Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud. Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold. Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område. Om jobbet Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator. Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation. Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen. Din baggrund og kompetencer Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator. Vi ser gerne, at du har erfaring med: Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer Stærke kommunikative og analytiske evner Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte. Som person er du: Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse Interesseret i og klog på koblingen teknologi og mennesker Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse. Hvem er vi? Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver. Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser. Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse. Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019. Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend). Ansøgning Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk job senest den 15. august 2019. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau. 1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

Genopslag

Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner?

Hvorfor har vi brug for dig?

UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud.

Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold.  Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område.

Om jobbet

Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator.

Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation.

Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen.

Din baggrund og kompetencer

Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator.

Vi ser gerne, at du har erfaring med:

  • Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme

  • Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser

  • En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI/UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater

  • Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører

  • Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer

  • Stærke kommunikative og analytiske evner

  • Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte.

Som person er du:

  • Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft

  • Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse

  • Interesseret i og klog på koblingen ’teknologi og mennesker’

  • Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik

  • God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines

Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse.

Hvem er vi?

Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver.

Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser.  Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse.

Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019.

Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.

Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend).

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk/job senest den 15. august 2019.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau.

1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
330040172Projektleder - komplet in-house supply chainRobot Projektleder til innovativ wind offshore marine virksomhed. Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el automation. Det er et krav, at du har maritime offshore erfaring. Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuværende job? Kan du se dig selv styre et projekt fra start til slut, og være ansvarlig overfor kunden? Og trives du med at være i en projektlederrolle, hvor du både skal samarbejde tæt med højt kvalificerede kolleger, og presse på for at deadlines nås? Så er det måske noget for dig at blive projektleder hos SH Group? Vi tilbyder dig SH Group A S leverer individuelle løsninger indenfor hydraulik og maskinbygning til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor wind, marine- og offshore sektoren. Hvert projekt og hver ordre er speciel, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du får brug for dine tekniske kompetencer, samtidig med at du skal sørge for et godt og udviklende samarbejde med kunderne. Som projektleder bliver du en af nøglepersonerne i vores kompetente team. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores salgsafdeling, skulle lede hele processen fra kundeforespørgsel - over udvikling og beregning, til udarbejdelse af produktionsgrundlag og indkøb af komponenter. Du vil definere tidsplaner og ressourcer, og styre projekter helt frem til at følge op på værkstedet, og sikre at FAT forløber uden problemer, og aflevering af den færdige opgave til kunden sker til den aftalte tid. Endelig får du får mulighed for at præge såvel din egen som virksomhedens udvikling. Lidt om dig som person Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, og brænder for at levere de rigtige løsninger til tiden, og se dem fungere hos kunderne. Du går i detaljen, og bruger dine erfaringer fra nogle års arbejde med maskinkonstruktion, til at finde de optimale løsninger og sparre med kompetente kolleger om det. Du trives med afveksling, og kan bevare overblikket, selvom det ikke lige er standardløsninger vi leverer og selvom kundernes krav ofte er meget høje. Du har en høj stresstærskel og et højt energiniveau, og kan overskue flere store og små opgaver på n gang. Som person er du i besiddelse af en faglig stolthed og vindermentalitet, som får dig til at yde det ekstra der skal til, for levere det absolut bedste resultat for kunden. Da vores kunder opererer i brancher hvor nedetid er meget omkostningsfuldt, magter du både at agere hurtigt og være vedholdende ift. dine opgaver, og hvis du har erfaring med at samarbejde med klassifikationsselskaber, er det en stor fordel. Din faglige baggrund kan være maskiningeniør eller maskinmester, og du har erfaring fra marine offshore branchen, gerne suppleret med relevant projektlederuddannelse. Nogle års erfaring som selvstændig eller på borerig, kan også være en mulighed. Du skal have en bred viden om hydraulisk udstyr og mekanisk konstruktion, og være vant til at tale med kunder. Du skal være ambitiøs omkring projektledelse, og have en god portion kommerciel sans. Endelig har du let ved at tilegne dig ny viden, og du formulerer dig målrettet på engelsk i både skrift og tale. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. Systemdefintion og -design i samarbejde med salg kunden Definere tidsplaner, specificere ressourcer og styre projekter Sparring med kunder og kolleger om mulige tekniske løsningers indflydelse på plan og økonomi Vidensdeling og sparring omkring valg af komponenter Produktionsovervågning ift. konstruktionsgrundlag FAT (Factory Approval Test) ansvarlig ift. kunden Sikre korrekt dokumentation til tiden Være økonomisk ansvarlig for projekterne Vores forventninger til dig er bl.a. Maskiningeniør, maskinmester eller anden relevant uddannelse erfaringer Certificeret projektleder, eller tilsvarende uddannelse erfaring Nogle års erfaring fra lignende maskinbyggervirksomhed Omfattende erfaring med engineering og mekanisk design, også gerne hydraulik Erfaring med at arbejde med klassifikationsselskaber er en fordel Høj grad af faglige ambitioner og stolthed Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunder Hurtigt agerende i hverdagen og vedholdende ift. de lange projekter Gode kommunikationsevner internt og eksternt Dansk og engelsk i skrift og tale Bruger af MS Office: Word, Excel, Powerpoint og gerne projektledelsesværktøjer Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer. For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Proces Support A S - Per Schorling på telefon 2332 5825. SH Group A S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor repræsentation flere steder i verden. SH Group A S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 300 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. serviceprojekter selv.Projektleder til innovativ wind/offshore/marine virksomhed.
Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el/automation.
Det er et krav, at du har maritime/offshore erfaring.

Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuværende job? Kan du se dig selv styre et projekt fra start til slut, og være ansvarlig overfor kunden? Og trives du med at være i en projektlederrolle, hvor du både skal samarbejde tæt med højt kvalificerede kolleger, og presse på for at deadlines nås? Så er det måske noget for dig at blive projektleder hos SH Group?

Vi tilbyder dig

SH Group A/S leverer individuelle løsninger indenfor hydraulik og maskinbygning til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor wind, marine- og offshore sektoren. Hvert projekt og hver ordre er speciel, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du får brug for dine tekniske kompetencer, samtidig med at du skal sørge for et godt og udviklende samarbejde med kunderne.

Som projektleder bliver du en af nøglepersonerne i vores kompetente team. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores salgsafdeling, skulle lede hele processen fra kundeforespørgsel - over udvikling og beregning, til udarbejdelse af produktionsgrundlag og indkøb af komponenter. Du vil definere tidsplaner og ressourcer, og styre projekter helt frem til at følge op på værkstedet, og sikre at FAT forløber uden problemer, og aflevering af den færdige opgave til kunden sker til den aftalte tid. Endelig får du får mulighed for at præge såvel din egen som virksomhedens udvikling.

Lidt om dig som person

Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, og brænder for at levere de rigtige løsninger til tiden, og se dem fungere hos kunderne. Du går i detaljen, og bruger dine erfaringer fra nogle års arbejde med maskinkonstruktion, til at finde de optimale løsninger og sparre med kompetente kolleger om det. Du trives med afveksling, og kan bevare overblikket, selvom det ikke lige er standardløsninger vi leverer og selvom kundernes krav ofte er meget høje.

Du har en høj stresstærskel og et højt energiniveau, og kan overskue flere store og små opgaver på én gang. Som person er du i besiddelse af en faglig stolthed og vindermentalitet, som får dig til at yde det ekstra der skal til, for levere det absolut bedste resultat for kunden. Da vores kunder opererer i brancher hvor nedetid er meget omkostningsfuldt, magter du både at agere hurtigt og være vedholdende ift. dine opgaver, og hvis du har erfaring med at samarbejde med klassifikationsselskaber, er det en stor fordel.

Din faglige baggrund kan være maskiningeniør eller maskinmester, og du har erfaring fra marine/offshore branchen, gerne suppleret med relevant projektlederuddannelse. Nogle års erfaring som selvstændig eller på borerig, kan også være en mulighed. Du skal have en bred viden om hydraulisk udstyr og mekanisk konstruktion, og være vant til at tale med kunder. Du skal være ambitiøs omkring projektledelse, og have en god portion kommerciel sans. Endelig har du let ved at tilegne dig ny viden, og du formulerer dig målrettet på engelsk i både skrift og tale.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Systemdefintion og -design i samarbejde med salg/kunden
  • Definere tidsplaner, specificere ressourcer og styre projekter
  • Sparring med kunder og kolleger om mulige tekniske løsningers indflydelse på plan og økonomi
  • Vidensdeling og sparring omkring valg af komponenter
  • Produktionsovervågning ift. konstruktionsgrundlag
  • FAT (Factory Approval Test) ansvarlig ift. kunden
  • Sikre korrekt dokumentation til tiden
  • Være økonomisk ansvarlig for projekterne

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Maskiningeniør, maskinmester eller anden relevant uddannelse/erfaringer
  • Certificeret projektleder, eller tilsvarende uddannelse/erfaring
  • Nogle års erfaring fra lignende maskinbyggervirksomhed
  • Omfattende erfaring med engineering og mekanisk design, også gerne hydraulik
  • Erfaring med at arbejde med klassifikationsselskaber er en fordel
  • Høj grad af faglige ambitioner og stolthed
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunder
  • Hurtigt agerende i hverdagen og vedholdende ift. de lange projekter
  • Gode kommunikationsevner internt og eksternt
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Bruger af MS Office: Word, Excel, Powerpoint og gerne projektledelsesværktøjer

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Proces Support A/S - Per Schorling på telefon 2332 5825.

SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 300 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. serviceprojekter selv.

SH Group A/SSvendborg2019-06-07T00:00:002019-08-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dimittend- og karrierekonsulent

UCL Seebladsgade

Odense C
Dimittend- og karrierekonsulent Studieservice, i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, søger en erfaren og kompetent dimittend- og karrierekonsulent til at drive et nyetableret 2-årigt projekt vedr. dimittendledighed sikkert i mål. I et tæt sa...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Vi søger akut en Projektleder/projekterende eller lignende - med projekt erfaring indenfor Process industrien med opbygning af rørinstallationer og tank produktion - til virksomhed i vækst.

Process Welding ApS

Odense SØ
Vi søger akut en Projektleder projekterende eller lignende - med projekt erfaring indenfor Process industrien med opbygning af rørinstallationer og tank produktion - til virksomhed i vækst. Vi tilbyder: En spændende stilling med tæt samarbejde med m...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Polish speaking Project Manager

SAM EXECUTIVE SEARCH A/S

Fredericia
On behalf of KM Telecom A S we are looking for a polish-speaking Project Manager with an educational background within the electrical area. Your role and responsibilities as Project Manager: Responsible for small and large projects such as project p...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Digital projektleder og teamkoordinator

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Projektleder - komplet in-house supply chain

SH Group A/S

Svendborg
Projektleder til innovativ wind offshore marine virksomhed. Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el automation. Det er et krav, at du har maritime offshore erfaring. Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuv...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:6. august 2019