Fleksibel Projektafvikler

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033809Phoenix-2fcb407112019-05-28T00:00:00Fleksibel Projektafvikler

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.

Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedtagning af projekter. Vores forventninger til dig- personligt fagligt: Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål. Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter. Du har gode kommunikative evner. Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur. Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs. Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team. Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket projektleder i emnefeltet.11jobnet2fcb4071100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3536912Fyns Serviceudlejning v/Brian Skøtt11Midtager 92605BrøndbyDKDanmark0Cliff@fsu.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769584JobNet4997158499715810028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2fcb4071&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361938501Cliff SkøttCliff@fsu.dkDKDanmarkDKDanmark330037911ProjektlederRobot Projektleder - byggebranchen Barfoed Group er inde i en meget spændende og rivende udvikling, hvor der over de kommende år skal gennemføres en del større nybyggerier. Alle de kommende byggerier opføres som udlejningsbyggerier og beholdes og drives i egen portefølje. Med baggrund i denne positive udvikling, søger Barfoed Group en engageret projektleder, som skal medvirke til og styrke Barfoed Groups arbejde med disse nybyggerier. Jobbet Vores nye projektmedarbejder vil få en central rolle som projektleder i Barfoed Group. Der vil i jobbet være fokus på projektledelse og styring af byggerier herunder fokus på væsentlige projektparametre som økonomi, kvalitet, tidsstyring m.v. Projektlederen vil få ansvaret for at byggeprojekterne gennemføres iht. aftalte tidsplaner budgetter. Det vil primært være nybyggerier vores kommende kollega skal beskæftige sig med. Barfoed Group står også overfor en del større ombygninger af eksisterende portefølje, og der vil ligeledes kunne blive tale om gennemførelse af renoveringsprojekter. Kvalifikationer Vores kommende projektleder har en relevant bygningsteknisk teoretisk baggrund som f.eks. bygningsingeniør eller bygningskonstruktør og har længerevarende erfaring fra branchen fra f.eks. entreprenørfirma, rådgiverfirma eller lignende. Vi efterlyser en kommende kollega, som har et godt drive , og kan håndtere det forhold, at gennemføre et byggeprojekt fra start slut og tage de nødvendige beslutninger igennem processen. En selvstændig personlighed er vigtig, en god situationsfornemmelse, som samtidig har fagligheden til at have respekten, overfor alle samarbejdspartnere og aktører i byggeprojektet. Du arbejder fokuseret, struktureret og løsningsorienteret for at levere en høj kvalitet hele vejen igennem et projekt, ligesom du er energisk og har det engagement, der skal til for at overkomme forhindringer undervejs. Vi tilbyder Jobbet giver dig mulighed for en spændende og varieret hverdag. Du bliver en del af en organisation, som er i inde i en meget positiv udvikling, hvor der er igangsat en række større byggeprojekter og flere projekter er i gang på tegnebrættet. Projektlederen ansættes i en nyoprettet stilling i teknisk afdeling. Du ansættes i et spændende job i et til tider hektisk miljø, hvor der naturligvis også er plads til personlig og faglig udvikling. Barfoed Group tilbyder til stillingen en interessant lønpakke samt gode pensions-, sundheds- og kantineordninger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teknisk Direktør Søren Aagaard Rasmussen på telefon 7020 1545 eller på sar@barfoedgroup.dk Ansøgning Send din ansøgning med billede og mærket Projektleder senest den 21. juni 2019 til job@barfoedgroup.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelsesstart: 1. september 2019.

Projektleder - byggebranchen

Barfoed Group er inde i en meget spændende og rivende udvikling, hvor der over de kommende år skal gennemføres en del større nybyggerier. Alle de kommende byggerier opføres som udlejningsbyggerier og beholdes og drives i egen portefølje. 

Med baggrund i denne positive udvikling, søger Barfoed Group en engageret projektleder, som skal medvirke til og styrke Barfoed Groups arbejde med disse nybyggerier.

Jobbet

Vores nye projektmedarbejder vil få en central rolle som projektleder i Barfoed Group. Der vil i jobbet være fokus på projektledelse og styring af byggerier – herunder fokus på væsentlige projektparametre som økonomi, kvalitet, tidsstyring m.v. Projektlederen vil få ansvaret for at byggeprojekterne gennemføres iht. aftalte tidsplaner/budgetter.

Det vil primært være nybyggerier vores kommende kollega skal beskæftige sig med. Barfoed Group står også overfor en del større ombygninger af eksisterende portefølje, og der vil ligeledes kunne blive tale om gennemførelse af renoveringsprojekter.

Kvalifikationer

Vores kommende projektleder har en relevant bygningsteknisk teoretisk baggrund som f.eks. bygningsingeniør eller bygningskonstruktør og har længerevarende erfaring fra branchen fra f.eks. entreprenørfirma, rådgiverfirma eller lignende. 

Vi efterlyser en kommende kollega, som har et godt ”drive”, og kan håndtere det forhold, at gennemføre et byggeprojekt fra start/slut og tage de nødvendige beslutninger igennem processen.

En selvstændig personlighed er vigtig, en god situationsfornemmelse, som samtidig har fagligheden til at have respekten, overfor alle samarbejdspartnere og aktører i byggeprojektet. 

Du arbejder fokuseret, struktureret og løsningsorienteret for at levere en høj kvalitet hele vejen igennem et projekt, ligesom du er energisk og har det engagement, der skal til for at overkomme forhindringer undervejs. 

Vi tilbyder

Jobbet giver dig mulighed for en spændende og varieret hverdag. Du bliver en del af en organisation, som er i inde i en meget positiv udvikling, hvor der er igangsat en række større byggeprojekter og flere projekter er i gang på tegnebrættet. Projektlederen ansættes i en nyoprettet stilling i teknisk afdeling.

Du ansættes i et spændende job i et til tider hektisk miljø, hvor der naturligvis også er plads til personlig og faglig udvikling.

Barfoed Group tilbyder til stillingen en interessant lønpakke samt gode pensions-, sundheds- og kantineordninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teknisk Direktør Søren Aagaard Rasmussen på telefon 7020 1545 eller på sar@barfoedgroup.dk

Ansøgning

Send din ansøgning med billede og mærket ”Projektleder” senest den 21. juni 2019 til job@barfoedgroup.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende.

Ansættelsesstart:

1. september 2019.

 

 

BARFOED GROUP P/SOdense C2019-06-04T00:00:002019-06-21T00:00:00
330026450Project Manager with an agile mindset for our R&D department, Odense, DenmarkRobot Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for driving cross-functional development projects? And can you manage stakeholders in a highly technical environment across the full value chain? We have changed the ground rules in automation and it is being noticed As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field. At Universal Robots we have an ambitious growth strategy where we aim to fill the role of market leader in collaborative robots. Learn more about the groundbreaking products you will be working with at http: www.universal-robots.com. Universal Robots is part of Teradyne Inc. Passion, perfection and predictability As a Project Manager you have extensive understanding of agile development process your main responsibility is to ensure predictability, visibility, effectivity, quality and compliance with focus on the end-product. You work closely with a core team with members from all part of the organization and by this close collaboration you insure the success of the project. You are part of our Project Management team and report to our Head of project management. Key stakeholders will be: R D, Marketing, Service and Operations, but also with external subcontractors and test certifications companies. Your primary tasks include: Owning the project and empower the project core team to act and insure delivery of the project. Drive different types of product development project cross functionally and within both hardware and software Build and monitor project plans, having multiple dependencies, critical path, resource, gates and milestones. Monitor risks and assess risk levels, balancing innovation level versus risk Optimizing project value through analyzing and balancing risk, cost, scope and timeline and understand the impact on the project deliverables. Clearly communicate project status, decision requests and risks issues to Senior Management as well as advice and influence decision making by presenting options and recommending actions What does it take to become our new colleague? We are looking for a candidate with a proven strong project management experience, preferably within large engineering design projects. As project manager you are technology savvy and passionate about both hardware and software development, quality and the use of best practices and methodologies, e.g. Waterfall, Agile and SAFe methods. Your professional integrity guarantees strong stakeholder management, allowing Senior Management to have confidence in execution, progress and deliverables. Required skills: Min 5 years of industry experience, managing projects with a high level of technical complexity, working with front-end product concept development and innovation Proven experience with applying appropriate exploration techniques leading your project team through concepting and innovation Hold a bachelor or master s degree, preferably within the field of engineering, giving you a solid technical understanding Speak and write English fluently Have a project management certification within SCRUM, PMI, SAFe, Lean Six sigma or similar We expect you to be pro-active, result-oriented and a strong decision-maker who enjoys working both independently and in teams. Communication, teamwork and stakeholder management are key success factors. Join the Future - Join Universal Robots: We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Together, we are finding innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. At Universal Robots we ask a lot from our employees, but in exchange we offer an exciting job in a dynamic and fast-growing company with the opportunity of working alongside skilled and talented colleagues. Universal Robots values mutual respect and has an informal working atmosphere with an open door policy. Want to hear more about working at Universal Robots, check this out! Apply for the job: Apply for this job on our website under Career by clicking Apply for the job Please note that this is the only way we wish to receive applications.

Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for driving cross-functional development projects? And can you manage stakeholders in a highly technical environment across the full value chain?

We have changed the ground rules in automation – and it is being noticed

As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field. At Universal Robots we have an ambitious growth strategy where we aim to fill the role of market leader in collaborative robots. Learn more about the groundbreaking products you will be working with at http://www.universal-robots.com. Universal Robots is part of Teradyne Inc.

Passion, perfection and predictability

As a Project Manager you have extensive understanding of agile development process your main responsibility is to ensure predictability, visibility, effectivity, quality and compliance with focus on the end-product. You work closely with a core team with members from all part of the organization and by this close collaboration you insure the success of the project.

You are part of our Project Management team and report to our Head of project management.

Key stakeholders will be: R&D, Marketing, Service and Operations, but also with external subcontractors and test certifications companies.

Your primary tasks include:

  • Owning the project and empower the project core team to act and insure delivery of the project.
  • Drive different types of product development project cross functionally and within both hardware and software
  • Build and monitor project plans, having multiple dependencies, critical path, resource, gates and milestones.
  • Monitor risks and assess risk levels, balancing innovation level versus risk
  • Optimizing project value through analyzing and balancing risk, cost, scope and timeline and understand the impact on the project deliverables. Clearly communicate project status, decision requests and risks/issues to Senior Management as well as advice and influence decision making by presenting options and recommending actions

What does it take to become our new colleague?

We are looking for a candidate with a proven strong project management experience, preferably within large engineering/design projects. As project manager you are technology savvy and passionate about both hardware and software development, quality and the use of best practices and methodologies, e.g. Waterfall, Agile and SAFe methods.

Your professional integrity guarantees strong stakeholder management, allowing Senior Management to have confidence in execution, progress and deliverables.

Required skills:

  • Min 5 years of industry experience, managing projects with a high level of technical complexity, working with front-end product concept development and innovation
  • Proven experience with applying appropriate exploration techniques leading your project team through concepting and innovation
  • Hold a bachelor or master’s degree, preferably within the field of engineering, giving you a solid technical understanding
  • Speak and write English fluently
  • Have a project management certification within SCRUM, PMI, SAFe, Lean Six sigma or similar

We expect you to be pro-active, result-oriented and a strong decision-maker who enjoys working both independently and in teams. Communication, teamwork and stakeholder management are key success factors.

Join the Future - Join Universal Robots:

We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Together, we are finding innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. At Universal Robots we ask a lot from our employees, but in exchange we offer an exciting job in a dynamic and fast-growing company with the opportunity of working alongside skilled and talented colleagues. Universal Robots values mutual respect and has an informal working atmosphere with an "open door" policy.

Want to hear more about working at Universal Robots, check this out!

Apply for the job:

Apply for this job on our website under "Career" by clicking "Apply for the job

Please note that this is the only way we wish to receive applications.

Universal Robots A/SOdense S2019-05-16T00:00:002019-06-23T00:00:00
330013907Projektleder - EL - Dansk Installations TeknikRobot Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A S. OM STILLINGEN Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense. Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Projektstyring på byggesager Økonomistyring på byggesager Udføre løbende fagtilsyn Byggemøder Kontakt til bygherrer og entreprenører Sparring med ledelsen FAGLIG PROFIL Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed Erfaring med projektstyring generelt er et krav Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække Rutineret bruger af MS Office pakken PERSONLIG PROFIL Som person er du: Målorienteret og handlekraftig Engageret, robust og god til at tage ansvar Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil Struktureret og systematisk En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid VI TILBYDER En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. N STE STEP Send ansøgning og CV via nedenstående link. https: podio.com webforms 22476894 1584438 Ansøgninger behandles løbende. Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk. OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK Dansk Installations Teknik A S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El?  Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A/S.

OM STILLINGEN

Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense.

Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Projektstyring på byggesager
  • Økonomistyring på byggesager
  • Udføre løbende fagtilsyn
  • Byggemøder
  • Kontakt til bygherrer og entreprenører
  • Sparring med ledelsen

FAGLIG PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El
  • Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed
  • Erfaring med projektstyring generelt er et krav
  • Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække
  • Rutineret bruger af MS Office pakken

PERSONLIG PROFIL
Som person er du:

  • Målorienteret og handlekraftig
  • Engageret, robust og god til at tage ansvar
  • Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil
  • Struktureret og systematisk
  • En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid

VI TILBYDER

En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.

NÆSTE STEP

Send ansøgning og CV via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22476894/1584438 Ansøgninger behandles løbende.

Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund – tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk.

OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK

Dansk Installations Teknik A/S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

 

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330039953Projektchef til Nyt OUH byggeriBasic Nyt OUH - Byggeri søger en erfaren og stærk projektchef, som kan være med til at styrke projektorganisationen i de kommende projekterings- og udbudsfaser og ligeledes være medvirkende til at føre byggeriet af det nye universitetshospital i Odense, Nyt OUH, godt gennem udførelsesfasen i samarbejde med den øvrige projektorganisation. Om projektet Nyt OUH ét af Danmarks største byggerier Nyt OUH byggeriet vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil komme til at udgøre ét af de største bygningsværker i Danmark med i alt 250.000 m2 nybyggeri. Om Projektorganisationen for Nyt OUH Projektorganisationen er den operationelle bygherre på projektet Nyt OUH. I Projektorganisationen for Nyt OUH mener vi at kunne bryste os af at være i den absolutte top blandt Danmarks stærkeste bygherreorganisationer. Det mener vi, fordi vi tager bygherrerollen alvorligt og påtager os selv det ansvar, der følger med at drive et stort projekt. Samtidig vægter vi en høj grad af egenproduktion , og vi er derfor en dynamisk enhed med bredt sammensatte kompetencer, der dækker samtlige byggeriets faser og styringsdiscipliner. Vi arbejder med høj intensitet og faglighed og i et nært samarbejde med både ledere og medarbejdere på det eksisterende OUH og i psykiatrien. Om stillingen Projektorganisationen for Nyt OUH er i øjeblikket ved at geare sig mod den kommende udførelsesfase. Samtidig med at store dele af byggeriet opføres, foregår der fortsat projektudvikling, projektering og udbud af yderligere projekter af såvel teknisk som anlægsmæssig karakter. I rollen som projektchef, vil du således være involveret i projekter, der befinder sig i meget forskellige faser. Det er et væsentligt og helt centralt element, at projektchefen tager ansvar for og aktivt del i samspillet på tværs af organisationen. Projektchefen bliver en del af Nyt OUH Byggeri med reference til vicedirektør Kenneth Holm og vil indgå i projektets ledergruppe. Projektchefen vil særligt skulle varetage ledelses-, koordinerings- og styringsopgaver i forbindelse med de kommende og igangværende projekter. Endvidere vil projektchefen få personaleansvar for en del af medarbejderstaben i Nyt OUH Byggeri . Kvalifikationer og kompetencer Det er helt afgørende, at du har gode lederegenskaber og evner at opbygge og fastholde holdånden med fokus på det gode arbejdsmiljø blandt medarbejderne, samt at du har en byggefaglig baggrund og har omfattende erfaring med planlægning og gennemførelse af store, komplicerede projekter med omfattende interessentinvolvering. Samtidig lægger vi vægt på, at du har: erfaring med forskellige entrepriseformer evnen til at agere operationelt og løsningsorienteret solid erfaring med byggeriets styringsdiscipliner, herunder også projektplanlægning, organisation samt risikostyring solid erfaring med gennemførelse af udbudsprocesser og kontraktindgåelse solid erfaring fra en bygherreorganisation entreprenørvirksomhed juridisk forståelse og kendskab til udbuds-, aftale- og byggejura skabt positive resultater gennem samarbejde med byggeriets aktører Af dine personlige kompetencer, forventer vi at du: vægter ordentlighed og ærlighed i det du siger og gør er robust handlekraftig og tillidsvækkende kommunikerer konstruktivt og klart i skrift og tale er relationsskabende og inddragende har politisk tæft Yderligere oplysninger Du kan læse mere om Nyt OUH på www.nytouh.dk Ansættelsessted er Projektorganisationen for Nyt OUH, Glisholmvej 2A, 5260 Odense S. Du er velkommen til at kontakte vicedirektør Kenneth Holm på 2159 7282 for yderligere oplysninger om stillingen. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansættelse iht. gældende overenskomst og nærmere aftale. Ansøgning Ansøgningsfrist er søndag 30. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 27.

Nyt OUH - Byggeri søger en erfaren og stærk projektchef, som kan være med til at styrke projektorganisationen i de kommende projekterings- og udbudsfaser og ligeledes være medvirkende til at føre byggeriet af det nye universitetshospital i Odense, Nyt OUH, godt gennem udførelsesfasen i samarbejde med den øvrige projektorganisation.  

Om projektet Nyt OUH – ét af Danmarks største byggerier  
Nyt OUH byggeriet vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børn- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien med Syddansk Universitet. Det samlede byggeri vil komme til at udgøre ét af de største bygningsværker i Danmark med i alt 250.000 m2 nybyggeri.

Om Projektorganisationen for Nyt OUH  
Projektorganisationen er den operationelle bygherre på projektet Nyt OUH. I Projektorganisationen for Nyt OUH mener vi at kunne bryste os af at være i den absolutte top blandt Danmarks stærkeste bygherreorganisationer. Det mener vi, fordi vi tager bygherrerollen alvorligt og påtager os selv det ansvar, der følger med at drive et stort projekt. Samtidig vægter vi en høj grad af ”egenproduktion”, og vi er derfor en dynamisk enhed med bredt sammensatte kompetencer, der dækker samtlige byggeriets faser og styringsdiscipliner. Vi arbejder med høj intensitet og faglighed og i et nært samarbejde med både ledere og medarbejdere på det eksisterende OUH og i psykiatrien.  

Om stillingen  
Projektorganisationen for Nyt OUH er i øjeblikket ved at geare sig mod den kommende udførelsesfase. Samtidig med at store dele af byggeriet opføres, foregår der fortsat projektudvikling, projektering og udbud af yderligere projekter af såvel teknisk som anlægsmæssig karakter. I rollen som projektchef, vil du således være involveret i projekter, der befinder sig i meget forskellige faser. Det er et væsentligt og helt centralt element, at projektchefen tager ansvar for og aktivt del i samspillet på tværs af organisationen. Projektchefen bliver en del af Nyt OUH Byggeri med reference til vicedirektør Kenneth Holm og vil indgå i projektets ledergruppe.  

Projektchefen vil særligt skulle varetage ledelses-, koordinerings- og styringsopgaver i forbindelse med de kommende og igangværende projekter. Endvidere vil projektchefen få personaleansvar for en del af medarbejderstaben i ”Nyt OUH – Byggeri”.  

Kvalifikationer og kompetencer  
Det er helt afgørende, at du har gode lederegenskaber og evner at opbygge og fastholde holdånden med fokus på det gode arbejdsmiljø blandt medarbejderne, samt at du har en byggefaglig baggrund og har omfattende erfaring med planlægning og gennemførelse af store, komplicerede projekter med omfattende interessentinvolvering.   

Samtidig lægger vi vægt på, at du har:   

  • erfaring med forskellige entrepriseformer
  • evnen til at agere operationelt og løsningsorienteret
  • solid erfaring med byggeriets styringsdiscipliner, herunder også projektplanlægning, organisation samt risikostyring
  • solid erfaring med gennemførelse af udbudsprocesser og kontraktindgåelse  
  • solid erfaring fra en bygherreorganisation/entreprenørvirksomhed  
  • juridisk forståelse og kendskab til udbuds-, aftale- og byggejura
  • skabt positive resultater gennem samarbejde med byggeriets aktører  

Af dine personlige kompetencer, forventer vi at du:   

  • vægter ordentlighed og ærlighed i det du siger og gør
  • er robust handlekraftig og tillidsvækkende   
  • kommunikerer konstruktivt og klart i skrift og tale  
  • er relationsskabende og inddragende  
  • har politisk tæft  

Yderligere oplysninger  
Du kan læse mere om Nyt OUH på www.nytouh.dk  Ansættelsessted er Projektorganisationen for Nyt OUH, Glisholmvej 2A, 5260 Odense S.  

Du er velkommen til at kontakte vicedirektør Kenneth Holm på 2159 7282 for yderligere oplysninger om stillingen.  

Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansættelse iht. gældende overenskomst og nærmere aftale.  

Ansøgning  
Ansøgningsfrist er søndag 30. juni 2019. Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 27.  

ORS/Small/67ae6897_logo.pngProjektorganisationen for Nyt OUHOdense S2019-06-07T17:02:45.3332019-06-30T00:00:00
330040172Projektleder - komplet in-house supply chainRobot Projektleder til innovativ wind offshore marine virksomhed. Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el automation. Det er et krav, at du har maritime offshore erfaring. Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuværende job? Kan du se dig selv styre et projekt fra start til slut, og være ansvarlig overfor kunden? Og trives du med at være i en projektlederrolle, hvor du både skal samarbejde tæt med højt kvalificerede kolleger, og presse på for at deadlines nås? Så er det måske noget for dig at blive projektleder hos SH Group? Vi tilbyder dig SH Group A S leverer individuelle løsninger indenfor hydraulik og maskinbygning til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor wind, marine- og offshore sektoren. Hvert projekt og hver ordre er speciel, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du får brug for dine tekniske kompetencer, samtidig med at du skal sørge for et godt og udviklende samarbejde med kunderne. Som projektleder bliver du en af nøglepersonerne i vores kompetente team. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores salgsafdeling, skulle lede hele processen fra kundeforespørgsel - over udvikling og beregning, til udarbejdelse af produktionsgrundlag og indkøb af komponenter. Du vil definere tidsplaner og ressourcer, og styre projekter helt frem til at følge op på værkstedet, og sikre at FAT forløber uden problemer, og aflevering af den færdige opgave til kunden sker til den aftalte tid. Endelig får du får mulighed for at præge såvel din egen som virksomhedens udvikling. Lidt om dig som person Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, og brænder for at levere de rigtige løsninger til tiden, og se dem fungere hos kunderne. Du går i detaljen, og bruger dine erfaringer fra nogle års arbejde med maskinkonstruktion, til at finde de optimale løsninger og sparre med kompetente kolleger om det. Du trives med afveksling, og kan bevare overblikket, selvom det ikke lige er standardløsninger vi leverer og selvom kundernes krav ofte er meget høje. Du har en høj stresstærskel og et højt energiniveau, og kan overskue flere store og små opgaver på n gang. Som person er du i besiddelse af en faglig stolthed og vindermentalitet, som får dig til at yde det ekstra der skal til, for levere det absolut bedste resultat for kunden. Da vores kunder opererer i brancher hvor nedetid er meget omkostningsfuldt, magter du både at agere hurtigt og være vedholdende ift. dine opgaver, og hvis du har erfaring med at samarbejde med klassifikationsselskaber, er det en stor fordel. Din faglige baggrund kan være maskiningeniør eller maskinmester, og du har erfaring fra marine offshore branchen, gerne suppleret med relevant projektlederuddannelse. Nogle års erfaring som selvstændig eller på borerig, kan også være en mulighed. Du skal have en bred viden om hydraulisk udstyr og mekanisk konstruktion, og være vant til at tale med kunder. Du skal være ambitiøs omkring projektledelse, og have en god portion kommerciel sans. Endelig har du let ved at tilegne dig ny viden, og du formulerer dig målrettet på engelsk i både skrift og tale. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. Systemdefintion og -design i samarbejde med salg kunden Definere tidsplaner, specificere ressourcer og styre projekter Sparring med kunder og kolleger om mulige tekniske løsningers indflydelse på plan og økonomi Vidensdeling og sparring omkring valg af komponenter Produktionsovervågning ift. konstruktionsgrundlag FAT (Factory Approval Test) ansvarlig ift. kunden Sikre korrekt dokumentation til tiden Være økonomisk ansvarlig for projekterne Vores forventninger til dig er bl.a. Maskiningeniør, maskinmester eller anden relevant uddannelse erfaringer Certificeret projektleder, eller tilsvarende uddannelse erfaring Nogle års erfaring fra lignende maskinbyggervirksomhed Omfattende erfaring med engineering og mekanisk design, også gerne hydraulik Erfaring med at arbejde med klassifikationsselskaber er en fordel Høj grad af faglige ambitioner og stolthed Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunder Hurtigt agerende i hverdagen og vedholdende ift. de lange projekter Gode kommunikationsevner internt og eksternt Dansk og engelsk i skrift og tale Bruger af MS Office: Word, Excel, Powerpoint og gerne projektledelsesværktøjer Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer. For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Proces Support A S - Per Schorling på telefon 2332 5825. SH Group A S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor repræsentation flere steder i verden. SH Group A S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 300 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. serviceprojekter selv.Projektleder til innovativ wind/offshore/marine virksomhed.
Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el/automation.
Det er et krav, at du har maritime/offshore erfaring.

Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuværende job? Kan du se dig selv styre et projekt fra start til slut, og være ansvarlig overfor kunden? Og trives du med at være i en projektlederrolle, hvor du både skal samarbejde tæt med højt kvalificerede kolleger, og presse på for at deadlines nås? Så er det måske noget for dig at blive projektleder hos SH Group?

Vi tilbyder dig

SH Group A/S leverer individuelle løsninger indenfor hydraulik og maskinbygning til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor wind, marine- og offshore sektoren. Hvert projekt og hver ordre er speciel, og du vil derfor få mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du får brug for dine tekniske kompetencer, samtidig med at du skal sørge for et godt og udviklende samarbejde med kunderne.

Som projektleder bliver du en af nøglepersonerne i vores kompetente team. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores salgsafdeling, skulle lede hele processen fra kundeforespørgsel - over udvikling og beregning, til udarbejdelse af produktionsgrundlag og indkøb af komponenter. Du vil definere tidsplaner og ressourcer, og styre projekter helt frem til at følge op på værkstedet, og sikre at FAT forløber uden problemer, og aflevering af den færdige opgave til kunden sker til den aftalte tid. Endelig får du får mulighed for at præge såvel din egen som virksomhedens udvikling.

Lidt om dig som person

Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, og brænder for at levere de rigtige løsninger til tiden, og se dem fungere hos kunderne. Du går i detaljen, og bruger dine erfaringer fra nogle års arbejde med maskinkonstruktion, til at finde de optimale løsninger og sparre med kompetente kolleger om det. Du trives med afveksling, og kan bevare overblikket, selvom det ikke lige er standardløsninger vi leverer og selvom kundernes krav ofte er meget høje.

Du har en høj stresstærskel og et højt energiniveau, og kan overskue flere store og små opgaver på én gang. Som person er du i besiddelse af en faglig stolthed og vindermentalitet, som får dig til at yde det ekstra der skal til, for levere det absolut bedste resultat for kunden. Da vores kunder opererer i brancher hvor nedetid er meget omkostningsfuldt, magter du både at agere hurtigt og være vedholdende ift. dine opgaver, og hvis du har erfaring med at samarbejde med klassifikationsselskaber, er det en stor fordel.

Din faglige baggrund kan være maskiningeniør eller maskinmester, og du har erfaring fra marine/offshore branchen, gerne suppleret med relevant projektlederuddannelse. Nogle års erfaring som selvstændig eller på borerig, kan også være en mulighed. Du skal have en bred viden om hydraulisk udstyr og mekanisk konstruktion, og være vant til at tale med kunder. Du skal være ambitiøs omkring projektledelse, og have en god portion kommerciel sans. Endelig har du let ved at tilegne dig ny viden, og du formulerer dig målrettet på engelsk i både skrift og tale.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Systemdefintion og -design i samarbejde med salg/kunden
  • Definere tidsplaner, specificere ressourcer og styre projekter
  • Sparring med kunder og kolleger om mulige tekniske løsningers indflydelse på plan og økonomi
  • Vidensdeling og sparring omkring valg af komponenter
  • Produktionsovervågning ift. konstruktionsgrundlag
  • FAT (Factory Approval Test) ansvarlig ift. kunden
  • Sikre korrekt dokumentation til tiden
  • Være økonomisk ansvarlig for projekterne

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Maskiningeniør, maskinmester eller anden relevant uddannelse/erfaringer
  • Certificeret projektleder, eller tilsvarende uddannelse/erfaring
  • Nogle års erfaring fra lignende maskinbyggervirksomhed
  • Omfattende erfaring med engineering og mekanisk design, også gerne hydraulik
  • Erfaring med at arbejde med klassifikationsselskaber er en fordel
  • Høj grad af faglige ambitioner og stolthed
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunder
  • Hurtigt agerende i hverdagen og vedholdende ift. de lange projekter
  • Gode kommunikationsevner internt og eksternt
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Bruger af MS Office: Word, Excel, Powerpoint og gerne projektledelsesværktøjer

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Proces Support A/S - Per Schorling på telefon 2332 5825.

SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske, mekaniske og elektriske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 300 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. serviceprojekter selv.

SH Group A/SSvendborg2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder

BARFOED GROUP P/S

Odense C
Projektleder - byggebranchen Barfoed Group er inde i en meget spændende og rivende udvikling, hvor der over de kommende år skal gennemføres en del større nybyggerier. Alle de kommende byggerier opføres som udlejningsbyggerier og beholdes og drives i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Project Manager with an agile mindset for our R&D department, Odense, Denmark

Universal Robots A/S

Odense S
Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Are you in the top league of project managers and ready to apply your superior project management skills and be responsible for dr...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Projektleder - EL - Dansk Installations Teknik

Ambizzion ApS

Tommerup
Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relev...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Projektchef til Nyt OUH byggeri

Projektorganisationen for Nyt OUH

Odense S
Nyt OUH - Byggeri søger en erfaren og stærk projektchef, som kan være med til at styrke projektorganisationen i de kommende projekterings- og udbudsfaser og ligeledes være medvirkende til at føre byggeriet af det nye universitetshospital i Odense, N...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Projektleder - komplet in-house supply chain

SH Group A/S

Svendborg
Projektleder til innovativ wind offshore marine virksomhed. Fuld in-house supply chain med mekanik, hydraulik og el automation. Det er et krav, at du har maritime offshore erfaring. Har du ambitioner som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuv...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019