Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fleksible medarbejdere til Kofoedsminde i Rødby

Kofoedsminde søger faste fleksible medarbejdere til vores interne afløserteam.

Vi har brug for afløsere, der er gode til at fungere i et travlt miljø, hvor der både er fokus på at give beboerne en god og udviklende hverdag, samt være med til at forebygge, at de begår ny kriminalitet.

Stillingerne er tilknyttet vores bo-afsnit, med arbejdstider fordelt på dag- aften- og nattevagter, ud fra et givent behov i forhold til vagtplanlægningen. Du vil i gennemsnit være garanteret 37 timer pr. uge.

Derudover har Kofoedsminde en række 8-timers stillinger ledige, hvor arbejdstiden primært afvikles med to arbejdsdage hver anden weekend.

Det fleksible team
Det fleksible team består af et større antal medarbejdere der dagligt fungerer som interne afløsere på alle Kofoedsmindes afdelinger under sygdom, ferie, afspadsering mv.

Du vil løbende få tildelt dine vagter fra vores vagtplanlæggerenhed.

Vi forventer derfor at du er fleksibel i forhold til dine vagter og mødetider.

Forventninger til dig som medarbejder

  • Du kan vurdere en situation og beslutte hvilken faglig indsats, der er mest hensigtsmæssig ud fra beboerens tilstand, kompetencer og muligheder
  • Du kan reflektere over praksis og erfaringer med beboerne med henblik på stadig udvikling
  • Du kan opbygge, udvikle og vedligeholde faglige relationer til beboerne, der fremmer udvikling og livskvalitet

Alt sammen ud fra anvisninger, instruktion og samarbejde med de faste medarbejdere på afdelingen.

Generelt om stillingerne
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst. Det forventes at der ansættes medarbejdere med relevant erfaring eller uddannelsesmæssig baggrund.

Send din ansøgning via nedenstående link hvor du beskriver dine erfaringer, samt hvordan du forestiller dig, du kan bruge din viden i et arbejde på Kofoedsminde. Hvis du har erfaringer fra lignende arbejde på det sociale område, er det at foretrække.

Der afholdes samtaler den 23.-25. september 2019.

Om Kofoedsminde
Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330076514Phoenix-cd0c7b4612019-08-21T00:00:00Fleksible medarbejdere til Kofoedsminde i Rødby

Kofoedsminde søger faste fleksible medarbejdere til vores interne afløserteam.

Vi har brug for afløsere, der er gode til at fungere i et travlt miljø, hvor der både er fokus på at give beboerne en god og udviklende hverdag, samt være med til at forebygge, at de begår ny kriminalitet.

Stillingerne er tilknyttet vores bo-afsnit, med arbejdstider fordelt på dag- aften- og nattevagter, ud fra et givent behov i forhold til vagtplanlægningen. Du vil i gennemsnit være garanteret 37 timer pr. uge.

Derudover har Kofoedsminde en række 8-timers stillinger ledige, hvor arbejdstiden primært afvikles med to arbejdsdage hver anden weekend.

Det fleksible team
Det fleksible team består af et større antal medarbejdere der dagligt fungerer som interne afløsere på alle Kofoedsmindes afdelinger under sygdom, ferie, afspadsering mv.

Du vil løbende få tildelt dine vagter fra vores vagtplanlæggerenhed.

Vi forventer derfor at du er fleksibel i forhold til dine vagter og mødetider.

Forventninger til dig som medarbejder

  • Du kan vurdere en situation og beslutte hvilken faglig indsats, der er mest hensigtsmæssig ud fra beboerens tilstand, kompetencer og muligheder
  • Du kan reflektere over praksis og erfaringer med beboerne med henblik på stadig udvikling
  • Du kan opbygge, udvikle og vedligeholde faglige relationer til beboerne, der fremmer udvikling og livskvalitet

Alt sammen ud fra anvisninger, instruktion og samarbejde med de faste medarbejdere på afdelingen.

Generelt om stillingerne
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst. Det forventes at der ansættes medarbejdere med relevant erfaring eller uddannelsesmæssig baggrund.

Send din ansøgning via nedenstående link hvor du beskriver dine erfaringer, samt hvordan du forestiller dig, du kan bruge din viden i et arbejde på Kofoedsminde. Hvis du har erfaringer fra lignende arbejde på det sociale område, er det at foretrække.

Der afholdes samtaler den 23.-25. september 2019.

Om Kofoedsminde
Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.

2019-09-16T00:52:51.053 Kofoedsminde søger faste fleksible medarbejdere til vores interne afløserteam. Vi har brug for afløsere, der er gode til at fungere i et travlt miljø, hvor der både er fokus på at give beboerne en god og udviklende hverdag, samt være med til at forebygge, at de begår ny kriminalitet. Stillingerne er tilknyttet vores bo-afsnit, med arbejdstider fordelt på dag- aften- og nattevagter, ud fra et givent behov i forhold til vagtplanlægningen. Du vil i gennemsnit være garanteret 37 timer pr. uge. Derudover har Kofoedsminde en række 8-timers stillinger ledige, hvor arbejdstiden primært afvikles med to arbejdsdage hver anden weekend. Det fleksible team Det fleksible team består af et større antal medarbejdere der dagligt fungerer som interne afløsere på alle Kofoedsmindes afdelinger under sygdom, ferie, afspadsering mv. Du vil løbende få tildelt dine vagter fra vores vagtplanlæggerenhed. Vi forventer derfor at du er fleksibel i forhold til dine vagter og mødetider. Forventninger til dig som medarbejder Du kan vurdere en situation og beslutte hvilken faglig indsats, der er mest hensigtsmæssig ud fra beboerens tilstand, kompetencer og muligheder Du kan reflektere over praksis og erfaringer med beboerne med henblik på stadig udvikling Du kan opbygge, udvikle og vedligeholde faglige relationer til beboerne, der fremmer udvikling og livskvalitet Alt sammen ud fra anvisninger, instruktion og samarbejde med de faste medarbejdere på afdelingen. Generelt om stillingerne Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst. Det forventes at der ansættes medarbejdere med relevant erfaring eller uddannelsesmæssig baggrund. Send din ansøgning via nedenstående link hvor du beskriver dine erfaringer, samt hvordan du forestiller dig, du kan bruge din viden i et arbejde på Kofoedsminde. Hvis du har erfaringer fra lignende arbejde på det sociale område, er det at foretrække. Der afholdes samtaler den 23.-25. september 2019. Om Kofoedsminde Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.11jobnetcd0c7b46100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-15T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=151840EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterLolland3581018Region Sjælland11Højbovej 94970RødbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent810860JobNet5033302503330210021-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd0c7b46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd0c7b46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd0c7b46&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd0c7b46&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFleksible medarbejdere til Kofoedsminde i Rødby1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg362381924noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330080549Social- og sundhedsassistenter til Team BøgelundenBasic Har du lyst til at blive en del af et kreativt og stærkt fagligt fællesskab? Tør du tænke ud af boksen? Så er du måske vores nye kollega.Mulighed for faglig udviklingTeam Bøgelunden er et plejecenter med 21 boliger, hvor du vil få mulighed for at deltage i mange aktiviteter og faglig udvikling. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor vi hele tiden har fokus på udvikling og faglig sparring. Vi vægter samarbejde højt og har gode fysiske rammer, samt et godt arbejdsmiljø. Vores fokus er på beboernes hverdagsliv ud fra en rehabiliterende tilgang og at borgeren støttes til højest mulig grad af selvhjulpenhed.Medarbejdernes fortælling om Team Bøgelunden Vi er gode til at hjælpe og passe på hinanden Vi har en god humor og er gode til at grine sammen Vi er så gode til at samarbejde Der er rig mulighed for udvikling af vores kompetencer Du går glip af noget godt, hvis ikke du søger hos os Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (VAR).Du vil som vores nye kollega deltage på et internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.Vi har fokus på dit og dine kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertifiseret.Vi forventer, at du: Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations id. Er fagligt velfunderet. Er ansvarsbevidst. Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt. Er fortrolig med elektronisk journalføring. Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang. Er mødestabil, fleksibel og positiv. Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø. Har gyldigt førerbevis til bil Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer. Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen. Faglig stolthed, udvikling og videndeling. En arbejdsplads, hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt. Indflydelse på egen arbejdsdag. Fleksibel arbejdstider. Engagerede kollegaer. Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsplan for ldre Sundhed i Lolland Kommune.AnsøgningsprocesSend din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på Send ansøgning nedenfor.Tiltrædelse den 1. November 2019 eller efter aftale. AnsættelsesvilkårLøn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Timerne på stillingerne besluttes efter ønske og drøftelse til samtalen, og vil være mellem 25-37 timer ugen.Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.Yderligere oplysninger Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Teamleder Stine Bang på tlf. 54 67 45 70 eller 54 67 77 00.Har du lyst til at blive en del af et kreativt og stærkt fagligt fællesskab? Tør du tænke ud af boksen? Så er du måske vores nye kollega.

Mulighed for faglig udvikling
Team Bøgelunden er et plejecenter med 21 boliger, hvor du vil få mulighed for at deltage i mange aktiviteter og faglig udvikling. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor vi hele tiden har fokus på udvikling og faglig sparring. Vi vægter samarbejde højt og har gode fysiske rammer, samt et godt arbejdsmiljø. Vores fokus er på beboernes hverdagsliv ud fra en rehabiliterende tilgang og at borgeren støttes til højest mulig grad af selvhjulpenhed.

Medarbejdernes fortælling om Team Bøgelunden
”Vi er gode til at hjælpe og passe på hinanden”
”Vi har en god humor og er gode til at grine sammen”
”Vi er så gode til at samarbejde”
”Der er rig mulighed for udvikling af vores kompetencer”
”Du går glip af noget godt, hvis ikke du søger hos os”


Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (VAR).

Du vil som vores nye kollega deltage på et internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.

Vi har fokus på dit og dine kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertifiseret.

Vi forventer, at du:
 
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations id.
  • Er fagligt velfunderet.
  • Er ansvarsbevidst.
  • Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt.
  • Er fortrolig med elektronisk journalføring.
  • Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang.
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv.
  • Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø.
  • Har gyldigt førerbevis til bil

Vi kan tilbyde:
 
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer.
  • Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.
  • Faglig stolthed, udvikling og videndeling.
  • En arbejdsplads, hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt.
  • Indflydelse på egen arbejdsdag.
  • Fleksibel arbejdstider.
  • Engagerede kollegaer.

Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsplan for Ældre & Sundhed i Lolland Kommune.

Ansøgningsproces
Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på ”Send ansøgning” nedenfor.

Tiltrædelse den 1. November 2019 eller efter aftale. 

Ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Timerne på stillingerne besluttes efter ønske og drøftelse til samtalen, og vil være mellem 25-37 timer/ugen.

Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.

Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Teamleder Stine Bang på tlf. 54 67 45 70 eller 54 67 77 00.

ORS/Small/b1da57d2_logo.pngTeam BøgelundenHorslunde2019-08-29T10:00:34.7372019-09-26T00:00:00
330083094Social- og Sundhedsassistenter til Lykkeseje PlejecenterBasic Er du god til at samarbejde, og kan du bevare det faglige overblik? Har du lyst til at være med i et udviklende og inspirerende arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi har brug for som Social og Sundhedsassistent til Lykkeseje Plejecenter.Grundet et stigende antal af borgere i Lykkeseje Plejecenter, søger vi straks social- og sundhedsassistenter.Om osI ldre Sundhed tror vi på at vi skaber værdi for borgerne gennem menneskelig indsigt, høj faglig ekspertise og ved at have borgeren i centrum. Vi arbejder derfor ud fra en rehabiliterende tilgang for at sikre, at borgeren støttes til højest mulig grad af selvhjulpenhed.Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model og I Sikre Hænder samt Praktisk Procedure i Sygepleje.Du vil som vores nye kollega deltage på internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.Vi har fokus på eget og kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertificeret.Vi forventer, at du: Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations-id. Er fagligt velfunderet Er ansvarsbevidst Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt Er fortrolig med elektronisk journalføring Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang Er mødestabil, fleksibel og positiv Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø Har gyldigt førerbevis til bil Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen Faglig stolthed, udvikling og videndeling En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt Indflydelse på egen arbejdsdag Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsdiagram for ldre Sundhed i Lolland Kommune.Ansættelsesproces:Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på Send ansøgning nedenfor.Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til: Teamleder Birgitte Topp-Jakobsen på tlf: 54674874Er du god til at samarbejde, og kan du bevare det faglige overblik? Har du lyst til at være med i et udviklende og inspirerende arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi har brug for som Social og Sundhedsassistent til Lykkeseje Plejecenter.

Grundet et stigende antal af borgere i Lykkeseje Plejecenter, søger vi straks social- og sundhedsassistenter.

Om os

I Ældre & Sundhed tror vi på at vi skaber værdi for borgerne gennem menneskelig indsigt, høj faglig ekspertise og ved at have borgeren i centrum. Vi arbejder derfor ud fra en rehabiliterende tilgang for at sikre, at borgeren støttes til højest mulig grad af selvhjulpenhed.

Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model og I Sikre Hænder samt Praktisk Procedure i Sygepleje.

Du vil som vores nye kollega deltage på internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.

Vi har fokus på eget og kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertificeret.

Vi forventer, at du:
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations-id.
  • Er fagligt velfunderet
  • Er ansvarsbevidst
  • Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Er fortrolig med elektronisk journalføring
  • Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv
  • Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Har gyldigt førerbevis til bil

Vi kan tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer
  • Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen
  • Faglig stolthed, udvikling og videndeling
  • En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • Indflydelse på egen arbejdsdag

Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsdiagram for Ældre & Sundhed i Lolland Kommune.

Ansættelsesproces:

Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på ”Send ansøgning” nedenfor.

Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til: Teamleder Birgitte Topp-Jakobsen på tlf: 54674874

ORS/Small/288bfe58_logo.pngTeam LykkesejeSøllested2019-09-03T15:00:45.7202019-09-23T00:00:00
330087337To social- og sundhedsassistenter til Team MidtBasic Kan du lide at hjælpe mennesker? Har du et godt overblik og er du god til at samarbejde? Så er du måske vores nye kollega i ldre Sundhed!Da vi udvider vores arbejdsområder søger vi to nye assistenter til varetagelse af personlig og praktisk hjælp.Vi ser gerne, at du kan starte d. 1. oktober 2019, men senere kan også aftales. Stillingerne er i udgangspunktet 32 timer ugen, men der er også mulighed for at få flere færre timer.Om osVi er et lille godt team som er beliggende i Søllested, hvorfra vi kører ud med både cykler og bil.I teamet har vi fokus på høj faglighed, rummelighed og eget såvel som kollegaers arbejdsmiljø. Vi er arbejdsmiljø-certificeret og deltager i et vækstkultur-forløb med fokus på at udvikle os sammen. Som ny kollega, vil du komme på et internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser, samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.I ldre Sundhed tror vi på, at vi skaber værdi for borgerne gennem menneskelig indsigt, høj faglig ekspertise og ved at have borgeren i centrum. Vi arbejder derfor ud fra en rehabiliterende tilgang for at støtte borgeren til højest mulig grad af selvhjulpenhed.I opgaveløsningen har vi fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (PPS).Vi forventer, at du Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations-ID Er fagligt velfunderet Er ansvarsbevidst Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt Er fortrolig med elektronisk journalføring Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang Er mødestabil, fleksibel og positiv Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø Har gyldigt førerbevis til bil Vi kan tilbyde En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen Faglig stolthed, udvikling og videndeling En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt Indflydelse på egen arbejdsdag Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsdiagram for ldre Sundhed i Lolland Kommune.Ansættelsesproces:Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på Send ansøgning nedenfor senest d. 29. september 2019 kl. 23.59.Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til teamleder Camilla Jensen. Hun træffes bedst via hovednummeret på tlf. 54 67 77 00 mellem kl. 8-15.Vi ser frem til at modtage din ansøgning!Kan du lide at hjælpe mennesker? Har du et godt overblik og er du god til at samarbejde? Så er du måske vores nye kollega i Ældre & Sundhed!

Da vi udvider vores arbejdsområder søger vi to nye assistenter til varetagelse af personlig og praktisk hjælp.

Vi ser gerne, at du kan starte d. 1. oktober 2019, men senere kan også aftales. Stillingerne er i udgangspunktet 32 timer/ugen, men der er også mulighed for at få flere/færre timer.

Om os
Vi er et lille godt team som er beliggende i Søllested, hvorfra vi kører ud med både cykler og bil.
I teamet har vi fokus på høj faglighed, rummelighed og eget såvel som kollegaers arbejdsmiljø. Vi er arbejdsmiljø-certificeret og deltager i et vækstkultur-forløb med fokus på at udvikle os sammen. 
Som ny kollega, vil du komme på et internt kursus omkring delegering af sundhedsydelser og træningsydelser, samt få en grundig introduktion til vores organisation som helhed.

I Ældre & Sundhed tror vi på, at vi skaber værdi for borgerne gennem menneskelig indsigt, høj faglig ekspertise og ved at have borgeren i centrum. Vi arbejder derfor ud fra en rehabiliterende tilgang for at støtte borgeren til højest mulig grad af selvhjulpenhed.
I opgaveløsningen har vi fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjer i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (PPS).

Vi forventer, at du
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent og har gyldigt autorisations-ID
  • Er fagligt velfunderet
  • Er ansvarsbevidst
  • Evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Er fortrolig med elektronisk journalføring
  • Er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende tilgang
  • Er mødestabil, fleksibel og positiv
  • Kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Har gyldigt førerbevis til bil
Vi kan tilbyde
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er mulighed for at udvikle faglige og personlige kompetencer
  • Gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen
  • Faglig stolthed, udvikling og videndeling
  • En arbejdsplads hvor trivsel og et godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • Indflydelse på egen arbejdsdag

Du kan læse mere om stillingen i Job- og personprofilen for Social- og Sundhedsassistenter samt se Organisationsdiagram for Ældre & Sundhed i Lolland Kommune.

Ansættelsesproces:

Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på ”Send ansøgning” nedenfor senest d. 29. september 2019 kl. 23.59.

Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest.

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til teamleder Camilla Jensen. Hun træffes bedst via  hovednummeret på tlf. 54 67 77 00 mellem kl. 8-15.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

ORS/Small/5590d4a7_logo.pngTeam MidtSøllested2019-09-10T14:00:18.1402019-09-29T00:00:00
330090634Social- og sundhedsassistenter til Team VikarBasic Læg din smartphone eller tablet til side! Nu har du muligheden for at blive en del af en arbejdsplads, hvor du med omsorg, nærvær og pleje kommer til at have en afgørende betydning for de mennesker i Lolland Kommune, der er visiteret til hjælp af ldre Sundhed.Hvordan bliver dine arbejdsdage som social- og sundhedsassistent?Team Vikar dækker såvel plejecentre samt udekørende teams. Det er forskelligt, hvordan din arbejdsdag bliver alt efter om du arbejder som udekørende SSA, eller som SSA på et plejecenter. Udekørende SSA - Hej fru Jensen!Som udekørende social- og sundhedsassistent er din arbejdsplads i borgernes hjem, og du vil derfor opleve stor afveksling fra dag til dag. Den ene dag skal du måske arbejde med sårpleje og medicindispensering. Den anden dag skal du måske foretage palliativ smertelindrende behandling til en borger. Du skal derfor kunne trives med at møde nye mennesker, arbejde selvstændigt og have skiftende opgaver. SSA på et plejecenter - Hvis blomster ikke får gødning og vand, så kan de ikke gro og trives Det kan vores borgere heller ikke, hvis de ikke får indhold i hverdagen! Som social- og sundhedsassistent på et plejecenter får du - foruden plejeopgaverne - også mulighed for at være med til at give borgerne indhold i hverdagen med udgangspunkt i deres livshistorie. Du tager f.eks. den tidligere landmand med ud til en mark for at se på køer, eller du får den tidligere husmor til at fortælle, hvordan man bager de bedste kager i verden. Personalet skal have kendskab til den enkelte beboers livshistorie. Det hjælper personalet til at indføre elementer af beboernes tidligere liv i dagligdagen på plejecenteret. Beboerne oplever nemlig en ro, når de får lov til at beskæftige sig med noget fra deres fortid, forklarer Teamleder Karin Hansen, der har været ansat siden 1987.Kom med ombord!Uanset om du vil være udekørende SSA, eller SSA på et plejecenter, får du mulighed for at udvikle dine kompetencer både på jobbet og på kurser. Du får gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen, og de er parate til at give dig gode råd og sparring ift. opgaveløsningen. Hos os vil du opleve tværfagligt samarbejde, fordi vi tror på, at det giver de bedste resultater. Du vil som vores nye kollega deltage på et internt introduktionskursus, samt få en grundig introduktion til vores organisation i praksis.Der er gode muligheder for at tilpasse dit arbejdsliv med privatlivet ud fra vores vagtbookingsystem, så du får mulighed for at få en god balance mellem dit arbejdsliv og privatliv. Fagligheden er i topVi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjerne i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (VAR). Vi har stort fokus på eget og kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertificeret. Klik på de forskellige links, hvis du vil læse mere herom. Vores forventninger til dig: Du er uddannet social- og sundhedsassistent med gyldig autorisation. Du er fagligt velfunderet. Du er ansvarsbevidst og kan bevare overblikket. Du evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt. Du er fortrolig med elektronisk journalføring. Du er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende og pædagogisk tilgang. Du er mødestabil, fleksibel og positiv. Du har gyldigt førerbevis til bil. Du kan læse mere om stillingen i Job- og Personprofilen for social- ogsundhedshjælpere samt se organisationsdiagram for ldre Sundhed i Lolland Kommune. På denne oversigt kan du se vores distrikter og placering af plejecentre.AnsættelsesvilkårDer medfølger mange rettigheder og fordele ved at være ansat i det offentlige, som fx overenskomstforhandlet løn, gode pensionsordninger, 6. ferieuge, særlig feriegodtgørelse, barsel med løn, mulighed for fri i forbindelse ved barnets 1. og 2. sygedag, 2 årlige omsorgsdage pr. barn under 7 år og overenskomstbestemte seniordage. Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.Løntillæg ud fra fleksibilitet og erfaring ud fra gældende overenskomst og arbejdstidsaftale. AnsøgningsprocesSend din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på Send ansøgning nedenfor. Ansøgninger behandles løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest. Timetal samt startdato er efter ønske og drøftes til ansættelsessamtalen.Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte teamleder Karin Hansen fra Team Sandby Team Vikar på tlf. 5467 4321, tlf. 5467 7700 eller mail: kahan@lolland.dk Vi glæder os til at modtage din ansøgning!Læg din smartphone eller tablet til side! Nu har du muligheden for at blive en del af en arbejdsplads, hvor du med omsorg, nærvær og pleje kommer til at have en afgørende betydning for de mennesker i Lolland Kommune, der er visiteret til hjælp af Ældre & Sundhed.

Hvordan bliver dine arbejdsdage som social- og sundhedsassistent?
Team Vikar dækker såvel plejecentre samt udekørende teams. Det er forskelligt, hvordan din arbejdsdag bliver alt efter om du arbejder som udekørende SSA, eller som SSA på et plejecenter.
 
Udekørende SSA - Hej fru Jensen!
Som udekørende social- og sundhedsassistent er din arbejdsplads i borgernes hjem, og du vil derfor opleve stor afveksling fra dag til dag. Den ene dag skal du måske arbejde med sårpleje og medicindispensering. Den anden dag skal du måske foretage palliativ smertelindrende behandling til en borger. Du skal derfor kunne trives med at møde nye mennesker, arbejde selvstændigt og have skiftende opgaver.
 
SSA på et plejecenter - Hvis blomster ikke får gødning og vand, så kan de ikke gro og trives… Det kan vores borgere heller ikke, hvis de ikke får indhold i hverdagen!
Som social- og sundhedsassistent på et plejecenter får du - foruden plejeopgaverne - også mulighed for at være med til at give borgerne indhold i hverdagen med udgangspunkt i deres livshistorie. Du tager f.eks. den tidligere landmand med ud til en mark for at se på køer, eller du får den tidligere husmor til at fortælle, hvordan man bager de bedste kager i verden.


”Personalet skal have kendskab til den enkelte beboers livshistorie. Det hjælper personalet til at indføre elementer af beboernes tidligere liv i dagligdagen på plejecenteret. Beboerne oplever nemlig en ro, når de får lov til at beskæftige sig med noget fra deres fortid,”
forklarer Teamleder Karin Hansen, der har været ansat siden 1987.

Kom med ombord!
Uanset om du vil være udekørende SSA, eller SSA på et plejecenter, får du mulighed for at udvikle dine kompetencer både på jobbet og på kurser. Du får gode kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen, og de er parate til at give dig gode råd og sparring ift. opgaveløsningen. Hos os vil du opleve tværfagligt samarbejde, fordi vi tror på, at det giver de bedste resultater. Du vil som vores nye kollega deltage på et internt introduktionskursus, samt få en grundig introduktion til vores organisation i praksis.
Der er gode muligheder for at tilpasse dit arbejdsliv med privatlivet ud fra vores vagtbookingsystem, så du får mulighed for at få en god balance mellem dit arbejdsliv og privatliv.
 
Fagligheden er i top
Vi vægter den innovative tilgang til opgaveløsningen med stort fokus på patientsikkerhed i det daglige. Dette med udgangspunkt i retningslinjerne i Den Danske Kvalitets Model (DDKM) og I Sikre Hænder (ISH) samt praktisk procedure i sygepleje (VAR). Vi har stort fokus på eget og kollegaers arbejdsmiljø og er arbejdsmiljøcertificeret. Klik på de forskellige links, hvis du vil læse mere herom.
 
Vores forventninger til dig:
  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent med gyldig autorisation.
  • Du er fagligt velfunderet.
  • Du er ansvarsbevidst og kan bevare overblikket.
  • Du evner at arbejde både selvstændigt og tværfagligt.
  • Du er fortrolig med elektronisk journalføring.
  • Du er god til at begå dig blandt borgere, pårørende og kollegaer ud fra en anerkendende og pædagogisk tilgang.
  • Du er mødestabil, fleksibel og positiv.
  • Du har gyldigt førerbevis til bil.
Du kan læse mere om stillingen i Job- og Personprofilen for social- og
sundhedshjælpere samt se organisationsdiagram for Ældre & Sundhed i Lolland Kommune. På denne oversigt kan du se vores distrikter og placering af plejecentre.

Ansættelsesvilkår
Der medfølger mange rettigheder og fordele ved at være ansat i det offentlige, som fx overenskomstforhandlet løn, gode pensionsordninger, 6. ferieuge, særlig feriegodtgørelse, barsel med løn, mulighed for fri i forbindelse ved barnets 1. og 2. sygedag, 2 årlige omsorgsdage pr. barn under 7 år og overenskomstbestemte seniordage.
 
Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
Løntillæg ud fra fleksibilitet og erfaring ud fra gældende overenskomst og arbejdstidsaftale.
 
Ansøgningsproces
Send din ansøgning og relevante uddannelsespapirer online ved at klikke på ”Send ansøgning” nedenfor. Ansøgninger behandles løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Det skal bemærkes, at der inden ansættelse vil blive rekvireret straffeattest. Timetal samt startdato er efter ønske og drøftes til ansættelsessamtalen.

Yderligere oplysninger 
Hvis du har spørgsmål til stillingerne er du meget velkommen til at kontakte teamleder Karin Hansen fra Team Sandby/ Team Vikar på tlf. 5467 4321, tlf. 5467 7700 eller mail: kahan@lolland.dk
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

 

ORS/Small/fb371d2d_logo.pngTeam VikarNakskov2019-09-16T16:04:20.9472019-10-21T00:00:00
330090604Social- og sundhedsassistent, Akutafdelingen, Nykøbing F. sygehusRobot Akutafdelingen går efter de mest kompetente og dedikerede social-og sundhedsassistenter med sygehuserfaring. Vi har brug for dig, der har lyst til nye udfordringer samt ønsker at udvikle og udvide dine kompetencer SSA er varetager hos os basis sygeplejeopgaver med en stor del delegeringer mhp selvstændig varetagelse af de akutte patienter. Derfor kræves det at du har erfaring, hviler I dig selv og kan holde begge ben på jorden. Vi forventer af dig at du Byder ind med dine kompetencer og kvalifikationer Levere sygepleje af høj faglig kvalitet - og bidrager til trygge patientforløb Har en positiv og professionel tilgang til patienter, kollegaer og hverdagens udfordringer Ser muligheder frem for begrænsninger og bringer konstruktive ideer på banen Har interesse eller ser en fremtid indenfor akutsygeplejen Kan bevare overblikket, og prioriterer opgaver Vi tilbyder dig Vejleder for nyansatte der sørger for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver Et godt arbejds- og læringsmiljø med rig mulighed for personlig og faglig udvikling Et individuelt introduktions program med mentorforløb Medindflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse En afdeling med fokus på arbejdsmiljø og trivsel, og vi arbejder for at vores medarbejdere føler sig lige så Ventet og Velkomne som vores patienter, da glade medarbejdere giver tilfredse patienter Om afdelingen. Akut 2,3,4 og 5 er akutmodtage- og observationsafsnit normeret med 39 sengepladser, som modtager patienter inden for alle specialer. Vi tilstræber at akutte og kritisk syge patienter modtager høj kvalitet i modtagelse, stabilisering, diagnosticering og behandling, uanset hvilket tidspunkt på døgnet patienten indlægges. Patienterne kan observeres i akutafdelingen i op til 48 timer, inden de enten udskrives eller visiteres videre til fortsat behandling i specielafsnit internt på sygehuset, eller overflyttes til andre sygehuse. Vi søger SSA i 1 års vikariat med mulighed for forlængelse eller fast stilling. Stillingen er i blandede vagter, og med weekendvagt hver 2 eller 3 weekend. Du er velkommen til at ringe eller komme forbi til en kop kaffe og en rundvisning. Ansættelse 1. November 2019 eller efter aftale Vi ser frem til at kunne byde netop dig velkommen som vores nye kollega Om Nykøbing F. Sygehus Sammen skaber vi et stærkt akutsygehus Fundamentet for Nykøbing F. Sygehus er de tre grundlæggende værdier: Pas på patienten, pas på økonomien og pas på hinanden. Det kommer til udtryk gennem en høj grad af patient og medarbejderinddragelse. Vores sygehus er kendetegnet ved at gå forrest, når det gælder udvikling af nye organisations og samarbejdsformer med fokus på spydspidsfunktioner især inden for multisyge og tværsektorielle indsatser. Vi er en attraktiv arbejdsplads, der vægter efteruddannelse og faglighed højt, ligesom forskning er en prioriteret del af det tværfaglige samarbejde. Placeret med udsigt over naturskønne Guldborgsund er Nykøbing F. Sygehus det sundhedsfaglige omdrejningspunkt for Lolland, Falster, Møn og Sydsjælland, både som uddannelsessted, arbejdsplads og som akutsygehus med højeste faglighed og service. Læs mere om Nykøbing F. Sygehus her.Akutafdelingen går efter de mest kompetente og dedikerede social-og sundhedsassistenter med sygehuserfaring. Vi har brug for dig, der har lyst til nye udfordringer samt ønsker at udvikle og udvide dine kompetencer

SSA’er varetager hos os basis sygeplejeopgaver med en stor del delegeringer mhp selvstændig varetagelse af de akutte patienter. Derfor kræves det at du har erfaring, hviler I dig selv og kan holde begge ben på jorden.

Vi forventer af dig at du

  • Byder ind med dine kompetencer og kvalifikationer

  • Levere sygepleje af høj faglig kvalitet - og bidrager til trygge patientforløb

  • Har en positiv og professionel tilgang til patienter, kollegaer og hverdagens udfordringer

  • Ser muligheder frem for begrænsninger og bringer konstruktive ideer på banen

  • Har interesse eller ser en fremtid indenfor akutsygeplejen

  • Kan bevare overblikket, og prioriterer opgaver

Vi tilbyder dig

  • Vejleder for nyansatte der sørger for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver

  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med rig mulighed for personlig og faglig udvikling

  • Et individuelt introduktions program med mentorforløb

  • Medindflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse

  • En afdeling med fokus på arbejdsmiljø og trivsel, og vi arbejder for at vores medarbejdere føler sig lige så Ventet og Velkomne som vores patienter, da glade medarbejdere giver tilfredse patienter

Om afdelingen.

Akut 2,3,4 og 5 er akutmodtage- og observationsafsnit normeret med 39 sengepladser, som modtager patienter inden for alle specialer. Vi tilstræber at akutte og kritisk syge patienter modtager høj kvalitet i modtagelse, stabilisering, diagnosticering og behandling, uanset hvilket tidspunkt på døgnet patienten indlægges. Patienterne kan observeres i akutafdelingen i op til 48 timer, inden de enten udskrives eller visiteres videre til fortsat behandling i specielafsnit internt på sygehuset, eller overflyttes til andre sygehuse.

Vi søger SSA i 1 års vikariat med mulighed for forlængelse eller fast stilling. Stillingen er i blandede vagter, og med weekendvagt hver 2 eller 3 weekend.

Du er velkommen til at ringe eller komme forbi til en kop kaffe og en rundvisning.

Ansættelse 1. November 2019 eller efter aftale

Vi ser frem til at kunne byde netop dig velkommen som vores nye kollega

Om Nykøbing F. Sygehus – Sammen skaber vi et stærkt akutsygehus
Fundamentet for Nykøbing F. Sygehus er de tre grundlæggende værdier: Pas på patienten, pas på økonomien og pas på hinanden. Det kommer til udtryk gennem en høj grad af patient – og medarbejderinddragelse. Vores sygehus er kendetegnet ved at gå forrest, når det gælder udvikling af nye organisations – og samarbejdsformer med fokus på spydspidsfunktioner især inden for multisyge og tværsektorielle indsatser. 

Vi er en attraktiv arbejdsplads, der vægter efteruddannelse og faglighed højt, ligesom forskning er en prioriteret del af det tværfaglige samarbejde. Placeret med udsigt over naturskønne Guldborgsund er Nykøbing F. Sygehus det sundhedsfaglige omdrejningspunkt for Lolland, Falster, Møn og Sydsjælland, både som uddannelsessted, arbejdsplads og som akutsygehus med højeste faglighed og service. Læs mere om Nykøbing F. Sygehus her.

Region SjællandNykøbing F2019-09-16T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Social- og sundhedsassistenter til Team Bøgelunden

Team Bøgelunden

Horslunde
Har du lyst til at blive en del af et kreativt og stærkt fagligt fællesskab? Tør du tænke ud af boksen? Så er du måske vores nye kollega.Mulighed for faglig udviklingTeam Bøgelunden er et plejecenter med 21 boliger, hvor du vil få mulighed for at de...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Social- og Sundhedsassistenter til Lykkeseje Plejecenter

Team Lykkeseje

Søllested
Er du god til at samarbejde, og kan du bevare det faglige overblik? Har du lyst til at være med i et udviklende og inspirerende arbejdsmiljø? Så er det lige dig, vi har brug for som Social og Sundhedsassistent til Lykkeseje Plejecenter.Grundet et st...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

To social- og sundhedsassistenter til Team Midt

Team Midt

Søllested
Kan du lide at hjælpe mennesker? Har du et godt overblik og er du god til at samarbejde? Så er du måske vores nye kollega i ldre Sundhed!Da vi udvider vores arbejdsområder søger vi to nye assistenter til varetagelse af personlig og praktisk hjælp.Vi...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Social- og sundhedsassistenter til Team Vikar

Team Vikar

Nakskov
Læg din smartphone eller tablet til side! Nu har du muligheden for at blive en del af en arbejdsplads, hvor du med omsorg, nærvær og pleje kommer til at have en afgørende betydning for de mennesker i Lolland Kommune, der er visiteret til hjælp af ld...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Social- og sundhedsassistent, Akutafdelingen, Nykøbing F. sygehus

Region Sjælland

Nykøbing F
Akutafdelingen går efter de mest kompetente og dedikerede social-og sundhedsassistenter med sygehuserfaring. Vi har brug for dig, der har lyst til nye udfordringer samt ønsker at udvikle og udvide dine kompetencer SSA er varetager hos os basis sygep...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019