Flowkoordinator til Regionshospitalet Horsens

Hospitalets flowkoordinatorer: Er du vores nye kollega?
 
Har du ambitioner om at lede og koordinere patientforløb på tværs af hospitalet? Og går du med ønsket om en stor berøringsflade med kontakt til mange mennesker i din dagligdag, hvor du er en central aktør? Så er du måske vores nye flowkoordinator, som vi søger til hospitalet.
 
Vi søger en flowkoordinator pr.1. april 2020 i en fast stilling.
Ansættelsesbrøken vil være 37 timer pr. uge.
 
På Regionshospitalet Horsens (RHH) arbejder vi med ’Sikkert Patientflow, så vi kan tilbyde vores patienter gode og sammenhængende forløb.
 
Hospitalets flowkoordinatorer har en helt central rolle i at sikre netop disse forløb – i et tæt samarbejde med kolleger i hospitalets afsnit og afdelinger.
 
Som flowkoordinator får du en udfordrende og afvekslende hverdag med mulighed for at prøve kræfter med tværgående ledelse af patientforløb. Du bliver klædt på til opgaven gennem et introduktionsforløb, løbende supervision og et særligt uddannelsesforløb målrettet koordinatorer i regionen.
 
Du bliver en del af hospitalets flowkoordinator-team, som skiftes til at 'styre' hospitalets interne flow.
 
Er du vores nye kollega?
 
Dine kompetencer:

  • Du har erfaring med optimering af gode og sammenhængende patientforløb
  • Du har organisatorisk overblik
  • Du er god til at bevare overblikket - også i pressede situationer
  • Du har erfaring med komplekse koordinationsopgaver
  • Du udviser, i dit arbejde, stor evne og vilje til at samarbejde tværfagligt og har gode relationelle kompetencer
  • Du har høje relationelle og kommunikative kompetencer
  • Du har minimum 3 års erfaring som sygeplejerske, gerne fra et hospital og erfaring fra funktioner eller opgaver med særlig fokus på koordination
     
Dine opgaver som flowkoordinator:
  • Du står for den overordnede styring af sengekapaciteten på RHH, så patienterne får gode, rigtige og sammenhængende forløb
  • Du sørger for løbende at have overblik over hospitalets sengekapacitet og belægning
  • Du har en væsentlig funktion i forhold til den relationelle koordinering på hospitalet
  • Du er mødeleder på hospitalets daglige kapacitetskonferencer, hvor afdelingerne deltager
  • Du fungerer som bindeled i opgaveløsningen, når der er overbelægning på hospitalet
  • Du har tæt samarbejde med bagvagter og de kliniske koordinatorer i huset

Vi kan tilbyde:
  • En spændende, varierende og udfordrende arbejdsdag
  • Et introduktionsprogram og regionens uddannelsesmodul til medarbejdere med koordinatorfunktion
  • Lægefaglig sparring
  • Tværfagligt samarbejde med fokus på åbenhed og respekt for hinandens arbejde.
  • At du får alle hospitalets afsnit og afdelinger som dine samarbejdspartnere
  • At du er med i videreudviklingen af ”Sikkert patientflow” og vil have medindflydelse og være tæt på beslutningstagerne.
  • Funktionstillæg som flowkoordinator
 
Funktionen som flowkoordinator er bemandet på hverdage i tidsrummet kl. 7-23 og i weekender kl. 8-20. Nuværende flowkoordinatorer arbejder som sygeplejersker i Akutafdelingen, dog primært vagter som flowkoordinator.
Vi er i huset i gang med at se på flowkoordinationen i fremtiden, hvilket vil sige, at der kan komme ændringer i arbejdsopgaver samt organisering.
Vi er derfor åbne for at gå i dialog omkring andre ansættelses konstellationer.
 
Spørgsmål i forhold til stillingen rettes til afdelingssygeplejerske Tina le Fevre 78 42 52 10
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende autorisation og børneattest.  
 
Ansøgningsfristen er d.19.02.20
Ansøgning sendes elektronisk via nedenstående link.
Ansættelsessamtaler afholdes d.26.02.20

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165876Phoenix-cfd3a92b12020-01-28T10:08:31.820Flowkoordinator til Regionshospitalet HorsensHospitalets flowkoordinatorer: Er du vores nye kollega?
 
Har du ambitioner om at lede og koordinere patientforløb på tværs af hospitalet? Og går du med ønsket om en stor berøringsflade med kontakt til mange mennesker i din dagligdag, hvor du er en central aktør? Så er du måske vores nye flowkoordinator, som vi søger til hospitalet.
 
Vi søger en flowkoordinator pr.1. april 2020 i en fast stilling.
Ansættelsesbrøken vil være 37 timer pr. uge.
 
På Regionshospitalet Horsens (RHH) arbejder vi med ’Sikkert Patientflow, så vi kan tilbyde vores patienter gode og sammenhængende forløb.
 
Hospitalets flowkoordinatorer har en helt central rolle i at sikre netop disse forløb – i et tæt samarbejde med kolleger i hospitalets afsnit og afdelinger.
 
Som flowkoordinator får du en udfordrende og afvekslende hverdag med mulighed for at prøve kræfter med tværgående ledelse af patientforløb. Du bliver klædt på til opgaven gennem et introduktionsforløb, løbende supervision og et særligt uddannelsesforløb målrettet koordinatorer i regionen.
 
Du bliver en del af hospitalets flowkoordinator-team, som skiftes til at 'styre' hospitalets interne flow.
 
Er du vores nye kollega?
 
Dine kompetencer:
  • Du har erfaring med optimering af gode og sammenhængende patientforløb
  • Du har organisatorisk overblik
  • Du er god til at bevare overblikket - også i pressede situationer
  • Du har erfaring med komplekse koordinationsopgaver
  • Du udviser, i dit arbejde, stor evne og vilje til at samarbejde tværfagligt og har gode relationelle kompetencer
  • Du har høje relationelle og kommunikative kompetencer
  • Du har minimum 3 års erfaring som sygeplejerske, gerne fra et hospital og erfaring fra funktioner eller opgaver med særlig fokus på koordination
     
Dine opgaver som flowkoordinator:
  • Du står for den overordnede styring af sengekapaciteten på RHH, så patienterne får gode, rigtige og sammenhængende forløb
  • Du sørger for løbende at have overblik over hospitalets sengekapacitet og belægning
  • Du har en væsentlig funktion i forhold til den relationelle koordinering på hospitalet
  • Du er mødeleder på hospitalets daglige kapacitetskonferencer, hvor afdelingerne deltager
  • Du fungerer som bindeled i opgaveløsningen, når der er overbelægning på hospitalet
  • Du har tæt samarbejde med bagvagter og de kliniske koordinatorer i huset

Vi kan tilbyde:
  • En spændende, varierende og udfordrende arbejdsdag
  • Et introduktionsprogram og regionens uddannelsesmodul til medarbejdere med koordinatorfunktion
  • Lægefaglig sparring
  • Tværfagligt samarbejde med fokus på åbenhed og respekt for hinandens arbejde.
  • At du får alle hospitalets afsnit og afdelinger som dine samarbejdspartnere
  • At du er med i videreudviklingen af ”Sikkert patientflow” og vil have medindflydelse og være tæt på beslutningstagerne.
  • Funktionstillæg som flowkoordinator
 
Funktionen som flowkoordinator er bemandet på hverdage i tidsrummet kl. 7-23 og i weekender kl. 8-20. Nuværende flowkoordinatorer arbejder som sygeplejersker i Akutafdelingen, dog primært vagter som flowkoordinator.
Vi er i huset i gang med at se på flowkoordinationen i fremtiden, hvilket vil sige, at der kan komme ændringer i arbejdsopgaver samt organisering.
Vi er derfor åbne for at gå i dialog omkring andre ansættelses konstellationer.
 
Spørgsmål i forhold til stillingen rettes til afdelingssygeplejerske Tina le Fevre 78 42 52 10
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende autorisation og børneattest.  
 
Ansøgningsfristen er d.19.02.20
Ansøgning sendes elektronisk via nedenstående link.
Ansættelsessamtaler afholdes d.26.02.20

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Hospitalets flowkoordinatorer: Er du vores nye kollega? Har du ambitioner om at lede og koordinere patientforløb på tværs af hospitalet? Og går du med ønsket om en stor berøringsflade med kontakt til mange mennesker i din dagligdag, hvor du er en central aktør? Så er du måske vores nye flowkoordinator, som vi søger til hospitalet. Vi søger en flowkoordinator pr.1. april 2020 i en fast stilling.Ansættelsesbrøken vil være 37 timer pr. uge. På Regionshospitalet Horsens (RHH) arbejder vi med Sikkert Patientflow, så vi kan tilbyde vores patienter gode og sammenhængende forløb. Hospitalets flowkoordinatorer har en helt central rolle i at sikre netop disse forløb i et tæt samarbejde med kolleger i hospitalets afsnit og afdelinger. Som flowkoordinator får du en udfordrende og afvekslende hverdag med mulighed for at prøve kræfter med tværgående ledelse af patientforløb. Du bliver klædt på til opgaven gennem et introduktionsforløb, løbende supervision og et særligt uddannelsesforløb målrettet koordinatorer i regionen. Du bliver en del af hospitalets flowkoordinator-team, som skiftes til at & 39 styre& 39 hospitalets interne flow. Er du vores nye kollega? Dine kompetencer: Du har erfaring med optimering af gode og sammenhængende patientforløb Du har organisatorisk overblik Du er god til at bevare overblikket - også i pressede situationer Du har erfaring med komplekse koordinationsopgaver Du udviser, i dit arbejde, stor evne og vilje til at samarbejde tværfagligt og har gode relationelle kompetencer Du har høje relationelle og kommunikative kompetencer Du har minimum 3 års erfaring som sygeplejerske, gerne fra et hospital og erfaring fra funktioner eller opgaver med særlig fokus på koordination Dine opgaver som flowkoordinator: Du står for den overordnede styring af sengekapaciteten på RHH, så patienterne får gode, rigtige og sammenhængende forløb Du sørger for løbende at have overblik over hospitalets sengekapacitet og belægning Du har en væsentlig funktion i forhold til den relationelle koordinering på hospitalet Du er mødeleder på hospitalets daglige kapacitetskonferencer, hvor afdelingerne deltager Du fungerer som bindeled i opgaveløsningen, når der er overbelægning på hospitalet Du har tæt samarbejde med bagvagter og de kliniske koordinatorer i huset Vi kan tilbyde: En spændende, varierende og udfordrende arbejdsdag Et introduktionsprogram og regionens uddannelsesmodul til medarbejdere med koordinatorfunktion Lægefaglig sparring Tværfagligt samarbejde med fokus på åbenhed og respekt for hinandens arbejde. At du får alle hospitalets afsnit og afdelinger som dine samarbejdspartnere At du er med i videreudviklingen af Sikkert patientflow og vil have medindflydelse og være tæt på beslutningstagerne. Funktionstillæg som flowkoordinator Funktionen som flowkoordinator er bemandet på hverdage i tidsrummet kl. 7-23 og i weekender kl. 8-20. Nuværende flowkoordinatorer arbejder som sygeplejersker i Akutafdelingen, dog primært vagter som flowkoordinator.Vi er i huset i gang med at se på flowkoordinationen i fremtiden, hvilket vil sige, at der kan komme ændringer i arbejdsopgaver samt organisering.Vi er derfor åbne for at gå i dialog omkring andre ansættelses konstellationer. Spørgsmål i forhold til stillingen rettes til afdelingssygeplejerske Tina le Fevre 78 42 52 10Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende autorisation og børneattest. Ansøgningsfristen er d.19.02.20Ansøgning sendes elektronisk via nedenstående link.Ansættelsessamtaler afholdes d.26.02.20Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixcfd3a92b101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f8ab1ace-391a-415c-b16a-20c378c9994e0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3699733Akutafdelingen, plejen11Sundvej 308700HorsensDKDanmarkORS/cfd3a92b_logo.gifORS/Small/cfd3a92b_logo.gif0tinlef@rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001892562EmplyGrund Jobannoncead336bc1-47e5-4600-8c78-979c82613ae1_13084700028-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfd3a92bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfd3a92bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfd3a92b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfd3a92b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/323108-9-1.jpgFlowkoordinator til Regionshospitalet Horsens12008001Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed364027737Tina le Fevretinlef@rm.dkDanmarkDanmark330166888Akut Visitations Afsnit søger sygeplejersker, der brænder for at arbejde med akut- og korttidssygepleje til patienter med medicinske- og urinvejskirurgiske sygdommeBasic Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow? Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som sygeplejerske i vores akutte afsnit. Vi søger sygeplejersker Vi søger sygeplejersker til faste stillinger, 32-37 timer ugentligt med tiltrædelse efter aftale fra 1. marts 2020 eller efter aftale. Du vil få mulighed for indflydelse på din arbejdstid ud fra dine behov og ønsker. Vi arbejder som udgangspunkt i toholdsskift (DV AV eller DV NV) og hver 3.weekend. Hvem er vi? Akut Visitations Afsnit, AVA, rummer en akutmodtagelse, samt et korttidsafsnit. Derudover har vi en ambulant funktion, som en del af vores modtagelse. Vi har 28 sengepladser, herunder fem modtagerstuer, til vores patienter med medicinske, urologiske og kardiologiske problemstillinger. Vi udskriver over halvdelen af vores patienter inden for 48 timer, en del går til operation i urinvejskirurgisk regi og de resterende patienter overflyttes til videre pleje og behandling på medicinsk-, urinvejskirurgisk- eller hjertemedicinsk afsnit. Vi stræber efter en afdeling, hvor vi sætter patienten først, hvor fagligheden og kvaliteten er i højsæde og hvor vi leverer en service på højt niveau. Sygeplejerske på AVA Som sygeplejerske på AVA kommer du blandt andet til at modtage, pleje og behandle vores akutte og indlagte patienter. Du skal varetage sygeplejefaglig observation, monitorering og pleje af patienterne. Derudover kommer du til at varetage koordinering af patientforløbene i samarbejde med vores medicinske flowkoordinator og eller i et samarbejde med primær sektor. Vi vægter samarbejde på tværs af vores personalegrupper i alle vagterne og oplever stor arbejdsglæde, når vi løfter opgaverne i fællesskab til trods for en uforudsigelig hverdag på AVA. Du får gode kolleger og mulighed for kompetenceudvikling inden for flere interessante specialer. Vi forventer, at du har lyst og evne til at: Pleje og behandle akut syge patienter Yde god og ansvarsfuld sygepleje, så patienten oplever et kompetent indlæggelsesforløb Prioritere og bevare overblikket i en foranderlig hverdag med mange forskelligartede plejeopgaver inden for såvel grundlæggende sygepleje, som akutsygepleje Fremme den positive udvikling på AVA og er en god kollega Din baggrund kan være alsidig, men erfaring fra akut- eller medicinsk sygepleje er en fordel, dog ikke afgørende. Introduktion, undervisning og udvikling af din faglighed Vi tilbyder en introduktion, hvor du får et veltilrettelagt introduktionsprogram. Vores introduktions- og kompetenceudviklingsteam står klar til dig fra dag 1. De følger dig og din udvikling i afsnittet. Afsnittet har ugentlig undervisning og ydermere har vi in-situ genoplivningstræning 4 gange årligt og simulation med udgangspunkt i vores kliniske praksis hver 2.måned. Som ansat på AVA, kommer du også på et tre dages kursus Medicinerskolen , hvor du kvalificeres til at kunne identificere og intervenere i forhold til den kritisk syge patient. Anden opkvalificeringen og uddannelse inden for akutsygeplejen er også en mulighed. Øvrig information Send os en ansøgning med ønsket om at blive en del af AVA inden den 20. februar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler den 25. februar eller 26. februar 2020. Vi glæder os til at møde dig. Ønsker du at høre mere om AVA, som er en del af Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Carina Skærlund 79405387. Vi viser også gerne afdelingen frem. Du kan læse mere om Medicinsk Afdeling og AVA her. Se endvidere funktionsbeskrivelse for modtagende sygeplejerske på AVA og for sygeplejerske på AVA.

Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow?

Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som sygeplejerske i vores akutte afsnit.

Vi søger sygeplejersker

Vi søger sygeplejersker til faste stillinger, 32-37 timer ugentligt med tiltrædelse efter aftale fra 1. marts 2020 eller efter aftale.

Du vil få mulighed for indflydelse på din arbejdstid ud fra dine behov og ønsker. Vi arbejder som udgangspunkt i  toholdsskift (DV/AV eller DV/NV) og hver 3.weekend.

Hvem er vi?

Akut Visitations Afsnit, AVA, rummer en akutmodtagelse, samt et korttidsafsnit. Derudover har vi en ambulant funktion, som en del af vores modtagelse. Vi har 28 sengepladser, herunder fem modtagerstuer, til vores patienter med medicinske, urologiske og kardiologiske problemstillinger.

Vi udskriver over halvdelen af vores patienter inden for 48 timer, en del går til operation i urinvejskirurgisk regi og de resterende patienter overflyttes til videre pleje og behandling på medicinsk-, urinvejskirurgisk- eller hjertemedicinsk afsnit.

Vi stræber efter en afdeling, hvor vi sætter patienten først, hvor fagligheden og kvaliteten er i højsæde og hvor vi leverer en service på højt niveau.

Sygeplejerske på AVA

Som sygeplejerske på AVA kommer du blandt andet til at modtage, pleje og behandle vores akutte og indlagte patienter. Du skal varetage sygeplejefaglig observation, monitorering og pleje af patienterne. Derudover kommer du til at varetage koordinering af patientforløbene i samarbejde med vores medicinske flowkoordinator og/eller i et samarbejde med primær sektor.

Vi vægter samarbejde på tværs af vores personalegrupper i alle vagterne og oplever stor arbejdsglæde, når vi løfter opgaverne i fællesskab til trods for en uforudsigelig hverdag på AVA.

Du får gode kolleger og mulighed for kompetenceudvikling inden for flere interessante specialer.

Vi forventer, at du har lyst og evne til at:

  • Pleje og behandle akut syge patienter
  • Yde god og ansvarsfuld sygepleje, så patienten oplever et kompetent indlæggelsesforløb
  • Prioritere og bevare overblikket i en foranderlig hverdag med mange forskelligartede plejeopgaver – inden for såvel grundlæggende sygepleje, som akutsygepleje
  • Fremme den positive udvikling på AVA og er en god kollega

Din baggrund kan være alsidig, men erfaring fra akut- eller medicinsk sygepleje er en fordel, dog ikke afgørende.

Introduktion, undervisning og udvikling af din faglighed

Vi tilbyder en introduktion, hvor du får et veltilrettelagt introduktionsprogram. Vores introduktions- og kompetenceudviklingsteam står klar til dig fra dag 1. De følger dig og din udvikling i afsnittet. Afsnittet har ugentlig undervisning og ydermere har vi in-situ genoplivningstræning 4 gange årligt og simulation med udgangspunkt i vores kliniske praksis hver 2.måned.

Som ansat på AVA, kommer du også på et tre dages kursus ”Medicinerskolen”, hvor du kvalificeres til at kunne identificere og intervenere i forhold til den kritisk syge patient. Anden opkvalificeringen og uddannelse inden for akutsygeplejen er også en mulighed.

Øvrig information

Send os en ansøgning med ønsket om at blive en del af AVA inden den 20. februar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler den 25. februar eller 26. februar 2020.

Vi glæder os til at møde dig.

Ønsker du at høre mere om AVA, som er en del af Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus, så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Carina Skærlund 79405387. Vi viser også gerne afdelingen frem.

Du kan læse mere om Medicinsk Afdeling og AVA her.

Se endvidere funktionsbeskrivelse for modtagende sygeplejerske på AVA og for sygeplejerske på AVA.

 

ORS/Small/c61ccdc0_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2020-01-29T12:02:38.8602020-02-20T00:00:00
330168424Sygeplejersker til Hjertemedicinsk Sengeafsnit, Kolding Sygehus, Sygehus LillebæltBasic Hjertesygdomme - senge, Sygehus Lillebælt - Kolding Sygehus søger kardiologiske sygeplejersker Vi udbyder pr. 1. april: 2 faste stillinger Der arbejdes weekendvagt med 12 timer, skift mellem 7-19 og 19-7 hver 4. weekend. Der er i gennemsnit 6-8 aften- eller nattevagter på en 4 ugers plan. Vi kan tilbyde ønskeplaner, og man har derfor indflydelse på egen arbejdsplan efter endt introduktionsperiode. Afdelingen: Hjertemedicinsk afdeling er en stor dynamisk enhed på Sygehus Lillebælt og er fysisk fordelt på to matrikler, nemlig Vejle og Kolding sygehus. Afdelingsledelsen går på tværs af begge matrikler. På begge sygehuse er der et ambulatorium og en sengeafdeling. Ambulatoriet har flere sygeplejeklinikker herunder rytme, hjertesvigt, rehabilitering og AK m.m. Sengeafsnittet har 23 sengepladser alle med telemetriovervågning. Vi yder kardiologisk udredning, pleje og behandling indenfor det meste af det kardiologiske speciale. Sengeafsnittet har akutindtag døgnet rundt og modtager patienterne direkte i afsnittet. Afsnittet er bemandet med sygeplejersker, som har en bred erfaring med komplekse forløb. I begge afsnit arbejdes der tæt sammen med lægesekretærer og læger omkring patientforløbene. Begge afsnit har uddannelsessøgende - herunder sygeplejestuderende, SSA elever og redder elever på alle niveauer. Der arbejdes med udviklingen af sygeplejen på flere niveauer, med særligt fokus på den gode modtagelse og udskrivelse, samt kerneydelsen. Sygeplejerskerne i ambulatoriet og sengeafdelingen arbejder tæt sammen, hvor flere erfarne varetager funktioner på begge afsnit. Hvad vi kan tilbyde: Struktureret introduktion oplæring i mentorunit, hvor afsnittets speciale underbygges af undervisning fra læger og sygeplejersker. Målrettet kompetenceudvikling. Vi har et højt patient flow, samt høj faglig kvalitet, som udfordrer vores pædagogiske og etiske kompetencer. En sygepleje der byder både på akut og kronisk kardiologisk sygepleje. Vi arbejder meget systematisk med patienten først . Vi inddrager patienten og dennes familie i fællesbeslutningstagen, hvor tillid, omsorg og det enkeltes menneskes værdier respekteres højt. En travl, men læringsrig hverdag, hvor 10 faglige daglige min. - gør en forskel . Vi føler stort ansvar for at tingene fungerer i tæt tværfagligt samarbejde. Vi er en personalegruppe, der vægter dialog og ordentlighed i det vi siger og gør, med respekt for det arbejde hver især udfører og for hinanden. Godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde i hverdagen gennem dialog, medinddragelse og feedback. Høj patienttilfredshed på LUP og vores patient feed-back postkort Vi søger en sygeplejerske, som: Har klinisk erfaring og interesse i at lære, den specielle hjertemedicinske sygepleje og som kan lide at arbejde med både yngre og ældre mennesker. Der kan rumme et hurtig patient flow med fokus på patient- og pårørende inddragelse. Evner, at skabe overblik og bevare roen i tilspidsede og akutte situationer. Evner at inddrage patienten i sin professionelle sygepleje i fælles beslutningstagen Kan arbejde selvstændigt, systematisk, flair for IT og teknik. Har pædagogisk interesse, da afsnittet har en del studerende Kan udvise gode samarbejdsevner både internt og eksternt Er omstillingsparat, positivt indstillet, udviser engagement og et godt humør, så vi kan bevare det gode arbejdsmiljø. Ring gerne og få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Lotte Marker Christensen på tlf. 7636 2895 eller til afdelingen tlf.: 7636 2141 Løn i henhold til overenskomst. Sygehuset er røgfrit. Ansøgningsfrist: 19. februar 2020 Samtaler afvikles: 21. februar 2020 ansøger bedes være opmærksom på denne dato Region Syddanmark bruger e-rekruttering, og vi foretrækker derfor at modtage din ansøgning via linket nederst i annoncen.

Hjertesygdomme - senge, Sygehus Lillebælt - Kolding Sygehus søger kardiologiske sygeplejersker

Vi udbyder pr. 1. april:

2 faste stillinger

Der arbejdes weekendvagt med 12 timer, skift mellem 7-19 og 19-7 hver 4. weekend. Der er i gennemsnit 6-8 aften- eller nattevagter på en 4 ugers plan.

Vi kan tilbyde ønskeplaner, og man har derfor indflydelse på egen arbejdsplan efter endt introduktionsperiode.

Afdelingen:

  • Hjertemedicinsk afdeling er en stor dynamisk enhed på Sygehus Lillebælt og er fysisk fordelt på to matrikler, nemlig Vejle og Kolding sygehus. Afdelingsledelsen går på tværs af begge matrikler. På begge sygehuse er der et ambulatorium og en sengeafdeling.
  • Ambulatoriet har flere sygeplejeklinikker herunder rytme, hjertesvigt, rehabilitering og AK m.m.
  • Sengeafsnittet har 23 sengepladser – alle med telemetriovervågning. Vi yder kardiologisk udredning, pleje og behandling indenfor det meste af det kardiologiske speciale.
  • Sengeafsnittet har akutindtag døgnet rundt og modtager patienterne direkte i afsnittet.
  • Afsnittet er bemandet med sygeplejersker, som har en bred erfaring med komplekse forløb.
  • I begge afsnit arbejdes der tæt sammen med lægesekretærer og læger omkring patientforløbene.
  • Begge afsnit har uddannelsessøgende - herunder sygeplejestuderende, SSA elever og redder elever på alle niveauer.
  • Der arbejdes med udviklingen af sygeplejen på flere niveauer, med særligt fokus på den gode modtagelse og udskrivelse, samt kerneydelsen.

Sygeplejerskerne i ambulatoriet og sengeafdelingen arbejder tæt sammen, hvor flere erfarne varetager funktioner på begge afsnit.

Hvad vi kan tilbyde:

  • Struktureret introduktion/oplæring i mentorunit, hvor afsnittets speciale underbygges af undervisning fra læger og sygeplejersker.
  • Målrettet kompetenceudvikling.
  • Vi har et højt patient flow, samt høj faglig kvalitet, som udfordrer vores pædagogiske og etiske kompetencer.
  • En sygepleje der byder både på akut og kronisk kardiologisk sygepleje. Vi arbejder meget systematisk med ”patienten først”.
  • Vi inddrager patienten og dennes familie i fællesbeslutningstagen, hvor tillid, omsorg og det enkeltes menneskes værdier respekteres højt.
  • En travl, men læringsrig hverdag, hvor ”10 faglige daglige min. - gør en forskel”.
  • Vi føler stort ansvar for at tingene fungerer i tæt tværfagligt samarbejde.
  • Vi er en personalegruppe, der vægter dialog og ordentlighed i det vi siger og gør, med respekt for det arbejde hver især udfører og for hinanden.
  • Godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde i hverdagen gennem dialog, medinddragelse og feedback.
  • Høj patienttilfredshed på LUP og vores ”patient feed-back postkort”

 Vi søger en sygeplejerske, som:

  • Har klinisk erfaring og interesse i at lære, den specielle hjertemedicinske sygepleje og som kan lide at arbejde med både yngre og ældre mennesker.
  • Der kan rumme et hurtig patient flow med fokus på patient- og pårørende inddragelse.
  • Evner, at skabe overblik og bevare roen i tilspidsede og akutte situationer.
  • Evner at inddrage patienten i sin professionelle sygepleje i fælles beslutningstagen
  • Kan arbejde selvstændigt, systematisk, flair for IT og teknik.
  • Har pædagogisk interesse, da afsnittet har en del studerende
  • Kan udvise gode samarbejdsevner både internt og eksternt
  • Er omstillingsparat, positivt indstillet, udviser engagement og et godt humør, så vi kan bevare det gode arbejdsmiljø.

Ring gerne og få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Lotte Marker Christensen på tlf. 7636 2895 eller til afdelingen tlf.: 7636 2141

Løn i henhold til overenskomst.

Sygehuset er røgfrit.

Ansøgningsfrist:  19. februar 2020

Samtaler afvikles:     21. februar 2020 – ansøger bedes være opmærksom på denne dato


Region Syddanmark bruger e-rekruttering, og vi foretrækker derfor at modtage din ansøgning via linket nederst i annoncen.

ORS/Small/b34c398a_logo.pngHjertesygdomme, Sygehus LillebæltVejle2020-01-30T23:04:06.3202020-02-19T00:00:00
330172204Intensiv sygeplejerske til Vejle - kom og bliv en del af os!Basic Du har nu mulighed for at blive en del af vores engagerede og dynamiske personalegruppe, hvor vi sammen har fokus på både kerneopgave og sygeplejefaglig udvikling. Vi søger 1 specialuddannet intensiv sygeplejerske til en fast stilling. Stillingen er ledig pr. 1. april 2020 eller efter aftale. Intensivafsnittet er en del af Anæstesiologisk Afdeling, Vejle og Middelfart Sygehuse. Afsnittet er et multidisciplinært Intensivafsnit med 7 behandlingspladser, der modtager patienter fra alle hospitalets specialer. Vi har fokus på avanceret intensiv terapi, herunder eksempelvis respiratorterapi (NAVA) og behandling af akut opstået nyresvigt med kontinuerlig dialysebehandling. Samtidig vægter vi primary nursing og basal sygepleje højt til den kritisk syge patient. Afsnittets specialuddannede sygeplejersker varetager sygehusets MAT-funktion. MAT er et mobilt akut team, der kan tilkaldes fra stamafdelingerne, som hjælp til optimering af patientsituationen og faglig sparring for det behandlende team. Vi er uddannelsessted for kursister på specialuddannelsen i intensiv sygepleje, yngre læger og sygeplejestuderende på flere moduler. Vejle Sygehus er et specialistsygehus og Patienternes kræftsygehus . Vi driver vores afsnit ud fra Sygehus Lillebælts værdier som resultater, ordentlighed, samarbejde og excellence. Vi arbejder udelukkende med Patienten først og de pårørende som vigtige medspillere. Fundamentet for dette er dygtige og engagerede medarbejdere, der samarbejder tværsektorielt på et højt niveau. Vi ønsker at du: har specialuddannelsen i intensiv sygepleje er det ikke tilfældet, forventes det, at du har minimum 2 års erfaring fra andet andre stationære afsnit og på sigt har lyst til at gennemføre specialuddannelsen i intensiv sygepleje har gode kommunikative evner og vil bidrage til vores gode samarbejde på tværs af faggrænser har blik for din kollega og vil være en del af vores unikke kultur har fokus på patienten og dennes pårørende så de føler sig imødekommet og hørt vil medvirke til at sikre den sundhedsfaglige kvalitet med fokus på evidensbaseret praksis og patientsikkerhed er stabil og fleksibel Vi kan tilbyde: et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, hvor du vil blive oplært i afsnittets behandlingsmetoder og sygeplejefaglige arbejdsgange - ud fra dit behov og kompetenceniveau et afvekslende og udfordrende arbejde med bredde og dybde i de sygeplejefaglige kerneopgaver i et tværfagligt arbejdsfællesskab et arbejde, hvor basal sygepleje går hånd i hånd med teknologisk pleje og behandling teamsamarbejde såvel mono som tværfagligt stor mulighed for personlig og faglig udvikling mulighed for indflydelse på egen arbejdsplan gennem MinTid arbejdsweekend hver 2. eller 3. weekend i 8¼ timers vagter eller hver 4. weekend i 12-timersvagter. For sygeplejersker på hver 3. eller hver 4. weekend, må påregnes 1 ekstra arbejdsweekend over 12 uger forventeligt 8-9 vagter over 4 uger mulighed for deltid efter endt oplæringsperiode en god, stærk kultur for kollegialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø Spørgsmål og yderligere oplysninger Har du lyst til at vide mere? Eller ønsker at besøge os evt. følges med en intensiv sygeplejerske i en dagvagt, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Sanne Lauridsen på tlf.nr. 7940 5728. Link til funktionsbeskrivelse Se præsentationsvideo af vores afsnit. Læs mere om Vejle Sygehus og afdelingen her. Referencepersoner Vi vil bede dig angive 2 referencepersoner fra tidligere ansættelser, som vi efter aftale må kontakte. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelse Ansøgningsfrist den 23. februar 2020. Samtaler afholdes den 26. februar 2020 mellem kl. 8-11.30. Tiltrædelse den 1. april 2020 - eller efter aftale. Ansøgere med specialuddannelse i intensiv sygepleje foretrækkes. Søg venligst via funktionsknappen - vi ser frem til at høre fra dig.

Du har nu mulighed for at blive en del af vores engagerede og dynamiske personalegruppe, hvor vi sammen har fokus på både kerneopgave og sygeplejefaglig udvikling.

Vi søger 1 specialuddannet intensiv sygeplejerske til en fast stilling.
Stillingen er ledig pr. 1. april 2020 eller efter aftale

Intensivafsnittet er en del af Anæstesiologisk Afdeling, Vejle og Middelfart Sygehuse. Afsnittet er et multidisciplinært Intensivafsnit med 7 behandlingspladser, der modtager patienter fra alle hospitalets specialer. 

Vi har fokus på avanceret intensiv terapi, herunder eksempelvis respiratorterapi (NAVA) og behandling af akut opstået nyresvigt med kontinuerlig dialysebehandling. Samtidig vægter vi primary nursing og basal sygepleje højt til den kritisk syge patient. Afsnittets specialuddannede sygeplejersker varetager sygehusets MAT-funktion. MAT er et mobilt akut team, der kan tilkaldes fra stamafdelingerne, som hjælp til optimering af patientsituationen og faglig sparring for det behandlende team.  
Vi er uddannelsessted for kursister på specialuddannelsen i intensiv sygepleje, yngre læger og sygeplejestuderende på flere moduler.   

Vejle Sygehus er et specialistsygehus og ”Patienternes kræftsygehus”. Vi driver vores afsnit ud fra Sygehus Lillebælts værdier som resultater, ordentlighed, samarbejde og excellence. Vi arbejder udelukkende med "Patienten først" og de pårørende som vigtige medspillere.  

Fundamentet for dette er dygtige og engagerede medarbejdere, der samarbejder tværsektorielt på et højt niveau.  

Vi ønsker at du:

  • har specialuddannelsen i intensiv sygepleje 
  • er det ikke tilfældet, forventes det, at du har minimum 2 års erfaring fra andet/andre stationære afsnit og på sigt har lyst til at gennemføre specialuddannelsen i intensiv sygepleje 
  • har gode kommunikative evner og vil bidrage til vores gode samarbejde på tværs af faggrænser 
  • har blik for din kollega – og vil være en del af vores unikke kultur 
  • har fokus på patienten og dennes pårørende – så de føler sig imødekommet og hørt
  • vil medvirke til at sikre den sundhedsfaglige kvalitet med fokus på evidensbaseret praksis og patientsikkerhed
  • er stabil og fleksibel

Vi kan tilbyde:

  • et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, hvor du vil blive oplært i afsnittets behandlingsmetoder og sygeplejefaglige arbejdsgange - ud fra dit behov og kompetenceniveau
  • et afvekslende og udfordrende arbejde med bredde og dybde i de sygeplejefaglige kerneopgaver i et tværfagligt arbejdsfællesskab
  • et arbejde, hvor basal sygepleje går hånd i hånd med teknologisk pleje og behandling
  • teamsamarbejde såvel mono – som tværfagligt 
  • stor mulighed for personlig og faglig udvikling 
  • mulighed for indflydelse på egen arbejdsplan gennem ”MinTid” 
  • arbejdsweekend hver 2. eller 3. weekend i 8¼ timers vagter eller hver 4. weekend i 12-timersvagter. For sygeplejersker på hver 3. eller hver 4. weekend, må påregnes 1 ekstra arbejdsweekend over 12 uger 
  • forventeligt 8-9 vagter over 4 uger 
  • mulighed for deltid efter endt oplæringsperiode 
  • en god, stærk kultur for kollegialt fællesskab og et godt arbejdsmiljø 

Spørgsmål og yderligere oplysninger

Har du lyst til at vide mere? Eller ønsker at besøge os – evt. følges med en intensiv sygeplejerske i en dagvagt, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Sanne Lauridsen på tlf.nr. 7940 5728.  
 
Link til funktionsbeskrivelse 

Se præsentationsvideo af vores afsnit.
Læs mere om Vejle Sygehus og afdelingen her.  
 
Referencepersoner
Vi vil bede dig angive 2 referencepersoner fra tidligere ansættelser, som vi efter aftale må kontakte.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.  
 
Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelse
Ansøgningsfrist den 23. februar 2020. 
Samtaler afholdes den 26. februar 2020 mellem kl. 8-11.30.
Tiltrædelse den 1. april 2020 - eller efter aftale. 

 
Ansøgere med specialuddannelse i intensiv sygepleje foretrækkes.  
 
Søg venligst via funktionsknappen - vi ser frem til at høre fra dig. 

ORS/Small/38188f0b_logo.pngAnæstesiologisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2020-02-05T17:06:59.2102020-02-23T00:00:00
330172316Sygeplejerske i barselsvikariat Urinvejskirurgisk Ambulatorium, Vejle SygehusBasic Sygeplejerske på 37 timer til barselsvikariat på Urinvejskirurgisk Ambulatorium B150, Vejle Sygehus fra 1. april 2020 til 30. april 2021.(Der vil være mulighed for forlængelse efterfølgende) Hvem er vi: Urinvejskirurgisk Ambulatorium ser årligt ca. 16.000 patienter. Vi arbejder i teams læge sygeplejerske sekretær og er fælles om afviklingen af dagens programmer. Der er forskellige programmer, som varetages selvstændigt af sygeplejersker. Ambulatoriet varetager udredning for urologiske lidelser, herunder cancerudredning, kikkertundersøgelser af blæren, blærefunktionsundersøgelser, kliniske kontroller efter tidligere behandlinger eller udredninger samt forundersøgelser til operation. I ambulatoriet er vi en afdelingssygeplejerske, 11 sygeplejersker og en servicemedhjælper samt 2 sekretær. Vi kan tilbyde: En arbejdsplads fuld af engagerede kollegaer som vægter faglighed og samarbejde meget højt. Vi er omstillingsparate, iderige og altid klar til at give hinanden en hjælpende hånd. Vi lægger stor vægt på, at vi har trygge og tilfredse patienter, som oplever høj faglighed, nærvær og tryghed under deres besøg. Vi søger en sygeplejerske med følgende kvalifikationer: Dansk autorisation Gerne klinisk erfaring inden for det urologiske speciale eller ambulatoriefunktion, men ikke et krav Gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt Bidrage til vidensdeling Deltager og bidrager til, at vi fastholder et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel prioriteres højt Har lyst til at bidrage til udviklingen af den urologiske sygepleje Kan håndtere at have mange bolde i luften på en gang Vi glæder os til at høre fra dig. Samtaler finder sted i uge 9

Sygeplejerske på 37 timer til barselsvikariat på Urinvejskirurgisk Ambulatorium B150, Vejle Sygehus fra 1. april 2020 til 30. april 2021.(Der vil være mulighed for forlængelse efterfølgende)

Hvem er vi:
Urinvejskirurgisk Ambulatorium ser årligt ca. 16.000 patienter.
Vi arbejder i teams læge/sygeplejerske/sekretær og er fælles om afviklingen af dagens programmer.
Der er forskellige programmer, som varetages selvstændigt af sygeplejersker.
Ambulatoriet varetager udredning for urologiske lidelser, herunder cancerudredning, kikkertundersøgelser af blæren, blærefunktionsundersøgelser, kliniske kontroller efter tidligere behandlinger eller udredninger samt forundersøgelser til operation.
I ambulatoriet er vi en afdelingssygeplejerske, 11 sygeplejersker og en servicemedhjælper samt 2 sekretær.

 

Vi kan tilbyde:

En arbejdsplads fuld af engagerede kollegaer som vægter faglighed og samarbejde meget højt.

Vi er omstillingsparate, iderige og altid klar til at give hinanden en hjælpende hånd.

Vi lægger stor vægt på, at vi har trygge og tilfredse patienter, som oplever høj faglighed, nærvær og tryghed under deres besøg.

Vi søger en sygeplejerske med følgende kvalifikationer:

Dansk autorisation

Gerne klinisk erfaring inden for det urologiske speciale eller ambulatoriefunktion, men ikke et krav

Gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt

Bidrage til vidensdeling

Deltager og bidrager til, at vi fastholder et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel prioriteres højt

Har lyst til at bidrage til udviklingen af den urologiske sygepleje

Kan håndtere at have mange bolde i luften på en gang

Vi glæder os til at høre fra dig.

Samtaler finder sted i uge 9

ORS/Small/e80716b9_logo.pngUrinvejskirurgi, Vejle SygehusVejle2020-02-05T17:47:06.1832020-02-24T00:00:00
330174378Distriktsleder til hjemmeplejen/sygeplejen, Vest Distrikt 2Basic Brænder du for ledelse? Og kan du skabe resultater? Så er det måske dig, vi søger som distriktsleder af Vest Distrikt 2. Om jobbet Vest Distrikt 2 i daglig tale VD2, søger en ny distriktsleder, der brænder for ledelse og derigennem at skabe øget livskvalitet hos vores borgere, og som samtidig er proaktiv på at videreudvikle den høje faglige stolthed og arbejdsglæde blandt medarbejderne. Du skal kunne nikke genkendende til Vejle Kommunes ledelsesværdier Ledelse med Vilje , som vi arbejder ud fra. Vores overordnede mål er at øge borgerens livskvalitet gennem rehabiliterende indsatser eller kompenserende pleje inden for den tildelte økonomiske ramme. Det fordrer et godt overblik og dygtig økonomistyring samtidig med at have fokus på borgeren og dennes behov. Som distriktsleder i VD2 vil du noget! Du går forrest, tager ansvar og kommunikerer anerkendende og tydeligt. Du har et positivt livssyn. Du vil indgå i et velfungerende lederteam, hvor der både hentes og gives sparring og inspiration. Distriktets velfungerende personalegruppe består af ca. 90 medarbejdere, der er tværfagligt sammensat og består af følgende faggrupper: sygeplejersker, terapeuter, SSA ere og SSH ere. Der er en ass. leder samt medarbejdere med planlæggende funktioner i forhold til udarbejdelse af kørelister. Distriktet er også uddannelsessted for SOSU-elever og sygeplejestuderende. Distriktet betjener borgere bosiddende i Vejle Midtby og Højen med visiterede ydelser til hjemmepleje, sygepleje og træning i dag og aftentimerne. Distrikt 2, Område Vest har indmødested på Teglgårdsvej 15 3. sal, 7100 Vejle. Tiltrædelse den 1. april eller efter aftale. Som distriktsleder har du ansvaret for Personale, resursestyring og -planlægning i distriktet Økonomistyring og overholdelse af distriktets tildelte budget At borgere modtager den aftalte hjælp Et godt samarbejde med Myndighedsafdelingen og andre samarbejdspartnere Tydelig kommunikation omkring opgaver og funktioner At være synlig og anerkendende og bevidst om din rolle som værdibærer At bidrage positivt til arbejdsmiljøet i distriktet og området Den faglige indsats i forhold til, borgere og brugere Personaleansvar, bl.a. vagtplanlægning, sikre afvikling af ferie, afspadsering og afløsning ved sygdom og arbejdsmiljø, herunder at medvirke til afdækning og løsning af konflikter Som distriktsleder vil dine vigtigste arbejdsopgaver være Sikre at der er sammenhæng i opgaverne døgnet rundt Sikre en helhedsorienteret indsats til borgerne via den tværfaglige indsats Sikre overholdelse af økonomien inden for den tildelte ramme gennem rettigdige initiativer Sikre, at der sker den nødvendige og korrekte dokumentation Sikre at de leverede indsatser lever op til gældende visitation, kvalitet og serviceniveau Sikre et velfungerende samarbejde med praktiserende læger og sygehuse Sikre at undervisning, vejledning og praktikforløb for elever og studerende i sundhedsfaglige uddannelser lever op til uddannelsens mål og krav Sikre personalets sundhedsfaglige kompetencer udvikles i forhold til indsatser efter Sundhedsloven. Vi forventer, at du har flere af følgende kvalifikationer Er sygeplejerske eller har anden sundhedsfaglig uddannelse på samme niveau En relevant lederuddannelse (diplomuddannelse i ledelse). Alternativt være indstillet på at erhverve denne. Ledelseserfaring fra lignende stilling gerne fra kommune Erfaring med økonomistyring, og gerne kendskab til kommunale budgetter Har lysten, viljen og evne til at lykkes med samarbejdet Kan formidle mål og rammer til såvel personale som brugere Arbejder resultatorienteret og har gennemslagskraft Kendskab til IT, herunder Nexus og OPUS vagtplan Vi tilbyder Et distrikt med erfarne, kompetente, engagerede og stabile medarbejdere En spændende arbejdsplads med fokus på daglig drift, men også med plads til kreativitet og innovation i opgaveløsningen En veltilrettelagt og grundig introduktion til distriktet og dine opgaver En Mentorordning ved sideordnet kollega og en plads i en velfungerende ledergruppe En velfungerende medarbejdergruppe, der er motiveret for videreudvikling af den tværfaglige indsats til borgerne og som sætter den faglige stolthed i højsædet En afvekslende og spændende hverdag Læs funktionsbeskrivelse for distriktsleder, Senior. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår vil ske i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation og efter reglerne om lokal løndannelse. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Anne-Marie Bentzen på 40 44 50 00. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 20. februar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 26. februar 2020. Kandidater indkaldt til samtale vil blive tilbudt en test før samtalen. Privat straffeattest Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Brænder du for ledelse? Og kan du skabe resultater?  Så er det måske dig, vi søger som distriktsleder af Vest Distrikt 2.

Om jobbet
Vest Distrikt 2 – i daglig tale VD2, søger en ny distriktsleder, der brænder for ledelse og derigennem at skabe øget livskvalitet hos vores borgere, og som samtidig er proaktiv på at videreudvikle den høje faglige stolthed og arbejdsglæde blandt medarbejderne. Du skal kunne nikke genkendende til Vejle Kommunes ledelsesværdier ”Ledelse med Vilje” , som vi arbejder ud fra.

Vores overordnede mål er at øge borgerens livskvalitet gennem rehabiliterende indsatser eller kompenserende pleje inden for den tildelte økonomiske ramme. Det fordrer et godt overblik og dygtig økonomistyring samtidig med at have fokus på borgeren og dennes behov.

Som distriktsleder i VD2 vil du noget! Du går forrest, tager ansvar og kommunikerer anerkendende og tydeligt. Du har et positivt livssyn. Du vil indgå i et velfungerende lederteam, hvor der både hentes og gives sparring og inspiration.

Distriktets velfungerende personalegruppe består af ca. 90 medarbejdere, der er tværfagligt sammensat og består af følgende faggrupper: sygeplejersker, terapeuter, SSA'ere og SSH'ere. Der er en ass. leder samt medarbejdere med planlæggende funktioner i forhold til udarbejdelse af kørelister.

Distriktet er også uddannelsessted for SOSU-elever og sygeplejestuderende.

Distriktet betjener borgere bosiddende i Vejle Midtby og Højen med visiterede ydelser til hjemmepleje, sygepleje og træning i dag og aftentimerne. Distrikt 2, Område Vest har indmødested på Teglgårdsvej 15 3. sal, 7100 Vejle.

Tiltrædelse den 1. april eller efter aftale.
 

Som distriktsleder har du ansvaret for

  • Personale, resursestyring og -planlægning i distriktet
  • Økonomistyring og overholdelse af distriktets tildelte budget
  • At borgere modtager den aftalte hjælp
  • Et godt samarbejde med Myndighedsafdelingen og andre samarbejdspartnere
  • Tydelig kommunikation omkring opgaver og funktioner
  • At være synlig og anerkendende og bevidst om din rolle som værdibærer  
  • At bidrage positivt til arbejdsmiljøet i distriktet og området
  • Den faglige indsats i forhold til, borgere og brugere  
  • Personaleansvar, bl.a. vagtplanlægning, sikre afvikling af ferie, afspadsering og afløsning ved sygdom og arbejdsmiljø, herunder at medvirke til afdækning og løsning af konflikter       

Som distriktsleder vil dine vigtigste arbejdsopgaver være

  • Sikre at der er sammenhæng i opgaverne døgnet rundt
  • Sikre en helhedsorienteret indsats til borgerne via den tværfaglige indsats
  • Sikre overholdelse af økonomien inden for den tildelte ramme gennem rettigdige initiativer
  • Sikre, at der sker den nødvendige og korrekte dokumentation
  • Sikre at de leverede indsatser lever op til gældende visitation, kvalitet og serviceniveau
  • Sikre et velfungerende samarbejde med praktiserende læger og sygehuse
  • Sikre at undervisning, vejledning og praktikforløb for elever og studerende i sundhedsfaglige uddannelser lever op til uddannelsens mål og krav
  • Sikre personalets sundhedsfaglige kompetencer udvikles i forhold til indsatser efter Sundhedsloven.       

Vi forventer, at du har flere af følgende kvalifikationer

  • Er sygeplejerske eller har anden sundhedsfaglig uddannelse på samme niveau
  • En relevant lederuddannelse (diplomuddannelse i ledelse). Alternativt være indstillet på at erhverve denne.  
  • Ledelseserfaring fra lignende stilling gerne fra kommune
  • Erfaring med økonomistyring, og gerne kendskab til kommunale budgetter
  • Har lysten, viljen og evne til at lykkes med samarbejdet
  • Kan formidle mål og rammer til såvel personale som brugere
  • Arbejder resultatorienteret og har gennemslagskraft
  • Kendskab til IT, herunder Nexus og OPUS vagtplan   

Vi tilbyder

  • Et distrikt med erfarne, kompetente, engagerede og stabile medarbejdere
  • En spændende arbejdsplads med fokus på daglig drift, men også med plads til kreativitet og innovation i opgaveløsningen
  • En veltilrettelagt og grundig introduktion til distriktet og dine opgaver
  • En Mentorordning ved sideordnet kollega og en plads i en velfungerende ledergruppe
  • En velfungerende medarbejdergruppe, der er motiveret for videreudvikling af den tværfaglige indsats til borgerne og som sætter den faglige stolthed i højsædet
  • En afvekslende og spændende hverdag 

Læs funktionsbeskrivelse for distriktsleder, Senior. 

Ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesvilkår vil ske i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation og efter reglerne om lokal løndannelse.  

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Anne-Marie Bentzen på 40 44 50 00.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 20. februar 2020.
Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 26. februar 2020.
Kandidater indkaldt til samtale vil blive tilbudt en test før samtalen.  

Privat straffeattest  
Ved ansættelse i Senior, Vejle kommune, skal der afleveres en privat straffeattest. Den kan hentes gratis på www.borger.dk

Send din ansøgning  
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.    

ORS/Small/3f0fa2e5_logo.pngOmråde Vest, Distrikt 2, Senior, Vejle KommuneVejle2020-02-18T00:00:002020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akut Visitations Afsnit søger sygeplejersker, der brænder for at arbejde med akut- og korttidssygepleje til patienter med medicinske- og urinvejskirurgiske sygdomme

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Brænder du for den akutte sygepleje? Ønsker du at sætte patienten først? Kan du bidrage med godt humør, høj arbejdsmoral og være en aktiv medspiller i et afsnit med højt patientflow? Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning som sygeplejerske i vo...
Indrykket:29. januar 2020

Sygeplejersker til Hjertemedicinsk Sengeafsnit, Kolding Sygehus, Sygehus Lillebælt

Hjertesygdomme, Sygehus Lillebælt

Vejle
Hjertesygdomme - senge, Sygehus Lillebælt - Kolding Sygehus søger kardiologiske sygeplejersker Vi udbyder pr. 1. april: 2 faste stillinger Der arbejdes weekendvagt med 12 timer, skift mellem 7-19 og 19-7 hver 4. weekend. Der er i gennemsnit 6-8 afte...
Indrykket:30. januar 2020

Intensiv sygeplejerske til Vejle - kom og bliv en del af os!

Anæstesiologisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Du har nu mulighed for at blive en del af vores engagerede og dynamiske personalegruppe, hvor vi sammen har fokus på både kerneopgave og sygeplejefaglig udvikling. Vi søger 1 specialuddannet intensiv sygeplejerske til en fast stilling. Stillingen er...
Indrykket:5. februar 2020

Sygeplejerske i barselsvikariat Urinvejskirurgisk Ambulatorium, Vejle Sygehus

Urinvejskirurgi, Vejle Sygehus

Vejle
Sygeplejerske på 37 timer til barselsvikariat på Urinvejskirurgisk Ambulatorium B150, Vejle Sygehus fra 1. april 2020 til 30. april 2021.(Der vil være mulighed for forlængelse efterfølgende) Hvem er vi: Urinvejskirurgisk Ambulatorium ser årligt ca. ...
Indrykket:5. februar 2020

Distriktsleder til hjemmeplejen/sygeplejen, Vest Distrikt 2

Område Vest, Distrikt 2, Senior, Vejle Kommune

Vejle
Brænder du for ledelse? Og kan du skabe resultater? Så er det måske dig, vi søger som distriktsleder af Vest Distrikt 2. Om jobbet Vest Distrikt 2 i daglig tale VD2, søger en ny distriktsleder, der brænder for ledelse og derigennem at skabe øget liv...
Indrykket:18. februar 2020