FOA1 søger administrativ medarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Holder du af systematik og kan du lide at holde orden?
Og brænder du samtidig for at gøre en forskel for FOAs medlemmer?
Så er jobbet som vores blæksprutte lige noget for dig.

FOA – Sammen gør vi forskellen
Lokalafdelingen FOA 1 er en del af FOA, som er Danmarks tredje største fagforbund med ca. 173.000 medlemmer, som primært er ansat i den offentlige sektor.
Vi arbejder for at give vores medlemmer de bedste vilkår, forudsætninger og muligheder – til gavn for dem selv og samfundet.
Vi forudsætter, at du har et afklaret forhold til fagbevægelsen.

Gør en forskel for vores medlemmer
Du vil få din hverdag i FOA 1 i Valby, hvor du skal være med til at holde styr og orden i en hektisk hverdag.
Du vil være ansvarlig for bl.a. at styre medlemstilgangen i vores administrative systemer, analysere medlemsudviklingen og planlægge arbejdspladsbesøg.
Endvidere vil det være en fordel, hvis du kan lave mindre elektroniske kommunikationsopgaver i nyhedsbrev og på hjemmeside, intranet og sociale medier.

Din dag går derfor først og fremmest med:

  • Registrere medlemsinformationer i vores sags- og dokumenthåndteringssystem
  • Analyser medlemsudviklingen og videreformidle det til medlemsorganiseringsteamet
  • Planlægge arbejdspladsbesøg
  • Ekstern information på diverse medier
Der vil også være andre administrative opgaver, men den endelige opgavefordeling mellem dig og dine kollegaer vil først komme helt på plads, når du er startet.

Huset FOA 1
Din hverdag vil være delvist selvstændig, og du skal kunne lide at finde løsningerne selv.
Du vil have en fast kollega i det lille administrative team, og dine øvrige kollegaer består af sagsbehandlere, servicepersonale og de fagligt valgte.
Vi arbejder for tiden med en forsøgsordning med begrænset distancearbejde (hjemmearbejde).
Vi er en lille arbejdsplads med en jovial omgangstone og vi støtter hinanden hvor der er behov.

Du er:
  • Du er måske uddannet i administration – administrationsbachelor, offentlig administration eller kontoruddannet
  • Du har nogle års erfaring fra lignende stilling
  • Du har gode formidlingsevner på dansk i skrift
  • Du er proaktiv, ansvarsfuld, selvkørende og har gode samarbejdsevner
Du får:
Nogle spændende kollegaer. En månedsløn omkring kr. 30.000,-. Fritvalgsordning på ca. 5,75% og pension på 12,5 %. En ekstra uges ferie (den 7. uge).
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, med mulighed for flekstid.

Send din ansøgning og dit CV til FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest fredag den 8/10 2021 inden kl 9:00.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte formand Ken Petersson eller tillidsrepræsentant Nina Thorsboe på telefon 46 97 11 00.
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 43. Tiltrædelse snarest muligt.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


FOA1 søger administrativ medarbejder

Holder du af systematik og kan du lide at holde orden?
Og brænder du samtidig for at gøre en forskel for FOAs medlemmer?
Så er jobbet som vores blæksprutte lige noget for dig.

FOA – Sammen gør vi forskellen
Lokalafdelingen FOA 1 er en del af FOA, som er Danmarks tredje største fagforbund med ca. 173.000 medlemmer, som primært er ansat i den offentlige sektor.
Vi arbejder for at give vores medlemmer de bedste vilkår, forudsætninger og muligheder – til gavn for dem selv og samfundet.
Vi forudsætter, at du har et afklaret forhold til fagbevægelsen.

Gør en forskel for vores medlemmer
Du vil få din hverdag i FOA 1 i Valby, hvor du skal være med til at holde styr og orden i en hektisk hverdag.
Du vil være ansvarlig for bl.a. at styre medlemstilgangen i vores administrative systemer, analysere medlemsudviklingen og planlægge arbejdspladsbesøg.
Endvidere vil det være en fordel, hvis du kan lave mindre elektroniske kommunikationsopgaver i nyhedsbrev og på hjemmeside, intranet og sociale medier.

Din dag går derfor først og fremmest med:

  • Registrere medlemsinformationer i vores sags- og dokumenthåndteringssystem
  • Analyser medlemsudviklingen og videreformidle det til medlemsorganiseringsteamet
  • Planlægge arbejdspladsbesøg
  • Ekstern information på diverse medier
Der vil også være andre administrative opgaver, men den endelige opgavefordeling mellem dig og dine kollegaer vil først komme helt på plads, når du er startet.

Huset FOA 1
Din hverdag vil være delvist selvstændig, og du skal kunne lide at finde løsningerne selv.
Du vil have en fast kollega i det lille administrative team, og dine øvrige kollegaer består af sagsbehandlere, servicepersonale og de fagligt valgte.
Vi arbejder for tiden med en forsøgsordning med begrænset distancearbejde (hjemmearbejde).
Vi er en lille arbejdsplads med en jovial omgangstone og vi støtter hinanden hvor der er behov.

Du er:
  • Du er måske uddannet i administration – administrationsbachelor, offentlig administration eller kontoruddannet
  • Du har nogle års erfaring fra lignende stilling
  • Du har gode formidlingsevner på dansk i skrift
  • Du er proaktiv, ansvarsfuld, selvkørende og har gode samarbejdsevner
Du får:
Nogle spændende kollegaer. En månedsløn omkring kr. 30.000,-. Fritvalgsordning på ca. 5,75% og pension på 12,5 %. En ekstra uges ferie (den 7. uge).
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, med mulighed for flekstid.

Send din ansøgning og dit CV til FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest fredag den 8/10 2021 inden kl 9:00.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte formand Ken Petersson eller tillidsrepræsentant Nina Thorsboe på telefon 46 97 11 00.
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 43. Tiltrædelse snarest muligt.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.