Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

FOAs A-kasse i Odense-Sydfyn søger 2 barselsvikarer

FOAs A-kasse ligger i toppen blandt Danmarks bedste A-kasser. Det er vi stolte af, og der vil vi gerne blive ved med at ligge. Har du lyst til at være med på det hold, som skal fastholde os i toppen, mens vores to kollegaer er på barsel, så er det dig, vi har brug for.
 
Om jobbet:
Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at sætte mange sider af dig selv i spil i en blanding af medlemsbetjening og administrative opgaver. Vi lægger samtidig stor vægt på, at et godt samarbejde mellem fagforeningen og a-kassen skal gøre en forskel, der kan mærkes for det enkelte medlem.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive:

  • Passe receptionen, herunder modtagelse af medlemmer og omstilling af telefoner.
  • Sortering af post fysisk og digitalt.
  • Administrativ opfølgning i forhold til medlemmer.
  • Bistå med administrative opgaver ift. sagsbehandlere
 
Hvem er du?
Vi søger to administrative blæksprutter. Der er ikke er krav men en fordel med vejledningserfaring og grundlæggende kendskab til Arbejdsløshedsforsikringsloven og hvis du har erfaring fra arbejde i en a-kasse, alternativt har du arbejdet med det beskæftigelsespolitiske område på anden måde er det også en fordel.
 
En vigtig del af vores arbejde er det personlige møde med vores medlemmer. Vi sætter en ære i at møde vore medlemmer på en god og anerkendende måde, samt at yde kvalificeret vejledning og professionel service af høj kvalitet. Derfor forventer vi, at du er serviceminded og imødekommende.

Det er en fordel, hvis du kan genkende dig selv i følgende:
  • Udviser en høj grad af selvstændighed, ansvarlighed og handlekraft, og kan håndtere frihed under ansvar
  • Har flair og god forståelse for IT og kan håndtere mange IT værktøjer i samspil
  • Er udadvendt, tillidsskabende og troværdig
  • Kan formidle individuelt, og har gode formuleringsevner, såvel mundtligt som skriftligt
  • Trives i hverdag, som er præget af tillid og anerkendelse, og kan holde hovedet koldt og humøret oppe i travle situationer uden at miste fokus
Vi tilbyder:
  • Gode muligheder for indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen  
  • Oplæring og supervision i nødvendigt omfang af engagerede kolleger
Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en grundløn på kr. 27.833,42.
Der er mulighed for forhandling af tillæg.

Der er tilknyttet en pensionsordning på 14 %, fritvalgsordning på 1,65 % og et ferietillæg på 3 %.
Vi har 34 timers arbejdsuge, optjener ret til 7 ugers ferie og div. andre personalegoder, ex. faste fridage, flekstidsordning, massage/fysioterapi etc.

Du vil få fast tilknytning til kontoret i Odense

Yderligere oplysninger kan fås hos A-kasseleder Jon Lamberg på tlf.: 24 789 777

Tiltrædelse 15. august 2018 eller hurtigst muligt derefter.

Ansøgning vedlagt CV mærket ” Barselsvikar Odense” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest den 4. juli 2018 kl. 12.00.

Øvrige relevante papirer bedes medbragt til en eventuel samtale, som vi forventer, vil finde sted 10. juli 2018.
 
 

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831355Phoenix-ed9bd50412018-06-13T16:02:20.007FOAs A-kasse i Odense-Sydfyn søger 2 barselsvikarerFOAs A-kasse ligger i toppen blandt Danmarks bedste A-kasser. Det er vi stolte af, og der vil vi gerne blive ved med at ligge. Har du lyst til at være med på det hold, som skal fastholde os i toppen, mens vores to kollegaer er på barsel, så er det dig, vi har brug for.
 
Om jobbet:
Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at sætte mange sider af dig selv i spil i en blanding af medlemsbetjening og administrative opgaver. Vi lægger samtidig stor vægt på, at et godt samarbejde mellem fagforeningen og a-kassen skal gøre en forskel, der kan mærkes for det enkelte medlem.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive:
  • Passe receptionen, herunder modtagelse af medlemmer og omstilling af telefoner.
  • Sortering af post fysisk og digitalt.
  • Administrativ opfølgning i forhold til medlemmer.
  • Bistå med administrative opgaver ift. sagsbehandlere
 
Hvem er du?
Vi søger to administrative blæksprutter. Der er ikke er krav men en fordel med vejledningserfaring og grundlæggende kendskab til Arbejdsløshedsforsikringsloven og hvis du har erfaring fra arbejde i en a-kasse, alternativt har du arbejdet med det beskæftigelsespolitiske område på anden måde er det også en fordel.
 
En vigtig del af vores arbejde er det personlige møde med vores medlemmer. Vi sætter en ære i at møde vore medlemmer på en god og anerkendende måde, samt at yde kvalificeret vejledning og professionel service af høj kvalitet. Derfor forventer vi, at du er serviceminded og imødekommende.

Det er en fordel, hvis du kan genkende dig selv i følgende:
  • Udviser en høj grad af selvstændighed, ansvarlighed og handlekraft, og kan håndtere frihed under ansvar
  • Har flair og god forståelse for IT og kan håndtere mange IT værktøjer i samspil
  • Er udadvendt, tillidsskabende og troværdig
  • Kan formidle individuelt, og har gode formuleringsevner, såvel mundtligt som skriftligt
  • Trives i hverdag, som er præget af tillid og anerkendelse, og kan holde hovedet koldt og humøret oppe i travle situationer uden at miste fokus
Vi tilbyder:
  • Gode muligheder for indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen  
  • Oplæring og supervision i nødvendigt omfang af engagerede kolleger
Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en grundløn på kr. 27.833,42.
Der er mulighed for forhandling af tillæg.

Der er tilknyttet en pensionsordning på 14 %, fritvalgsordning på 1,65 % og et ferietillæg på 3 %.
Vi har 34 timers arbejdsuge, optjener ret til 7 ugers ferie og div. andre personalegoder, ex. faste fridage, flekstidsordning, massage/fysioterapi etc.

Du vil få fast tilknytning til kontoret i Odense

Yderligere oplysninger kan fås hos A-kasseleder Jon Lamberg på tlf.: 24 789 777

Tiltrædelse 15. august 2018 eller hurtigst muligt derefter.

Ansøgning vedlagt CV mærket ” Barselsvikar Odense” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest den 4. juli 2018 kl. 12.00.

Øvrige relevante papirer bedes medbragt til en eventuel samtale, som vi forventer, vil finde sted 10. juli 2018.
 
 
2018-07-04T12:59:35.810 FOAs A-kasse ligger i toppen blandt Danmarks bedste A-kasser. Det er vi stolte af, og der vil vi gerne blive ved med at ligge. Har du lyst til at være med på det hold, som skal fastholde os i toppen, mens vores to kollegaer er på barsel, så er det dig, vi har brug for. Om jobbet:Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job, hvor du får mulighed for at sætte mange sider af dig selv i spil i en blanding af medlemsbetjening og administrative opgaver. Vi lægger samtidig stor vægt på, at et godt samarbejde mellem fagforeningen og a-kassen skal gøre en forskel, der kan mærkes for det enkelte medlem.Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive: Passe receptionen, herunder modtagelse af medlemmer og omstilling af telefoner. Sortering af post fysisk og digitalt. Administrativ opfølgning i forhold til medlemmer. Bistå med administrative opgaver ift. sagsbehandlere Hvem er du?Vi søger to administrative blæksprutter. Der er ikke er krav men en fordel med vejledningserfaring og grundlæggende kendskab til Arbejdsløshedsforsikringsloven og hvis du har erfaring fra arbejde i en a-kasse, alternativt har du arbejdet med det beskæftigelsespolitiske område på anden måde er det også en fordel. En vigtig del af vores arbejde er det personlige møde med vores medlemmer. Vi sætter en ære i at møde vore medlemmer på en god og anerkendende måde, samt at yde kvalificeret vejledning og professionel service af høj kvalitet. Derfor forventer vi, at du er serviceminded og imødekommende.Det er en fordel, hvis du kan genkende dig selv i følgende: Udviser en høj grad af selvstændighed, ansvarlighed og handlekraft, og kan håndtere frihed under ansvar Har flair og god forståelse for IT og kan håndtere mange IT værktøjer i samspil Er udadvendt, tillidsskabende og troværdig Kan formidle individuelt, og har gode formuleringsevner, såvel mundtligt som skriftligt Trives i hverdag, som er præget af tillid og anerkendelse, og kan holde hovedet koldt og humøret oppe i travle situationer uden at miste fokus Vi tilbyder: Gode muligheder for indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen Oplæring og supervision i nødvendigt omfang af engagerede kolleger Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en grundløn på kr. 27.833,42.Der er mulighed for forhandling af tillæg.Der er tilknyttet en pensionsordning på 14 , fritvalgsordning på 1,65 og et ferietillæg på 3 .Vi har 34 timers arbejdsuge, optjener ret til 7 ugers ferie og div. andre personalegoder, ex. faste fridage, flekstidsordning, massage fysioterapi etc.Du vil få fast tilknytning til kontoret i OdenseYderligere oplysninger kan fås hos A-kasseleder Jon Lamberg på tlf.: 24 789 777Tiltrædelse 15. august 2018 eller hurtigst muligt derefter.Ansøgning vedlagt CV mærket Barselsvikar Odense sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest den 4. juli 2018 kl. 12.00.Øvrige relevante papirer bedes medbragt til en eventuel samtale, som vi forventer, vil finde sted 10. juli 2018.10Phoenixed9bd504101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-04T00:00:000010https://foa.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=bd7e37ed-a161-4a23-91c7-efde940bb7850EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3285503FOA A-kasse Odense11Vesterbro 1205000Odense CDKDanmarkORS/ed9bd504_logo.jpegORS/Small/ed9bd504_logo.jpeg0
jonl@foa.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset589615EmplyPremium pakken - 60 dage0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed9bd504https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed9bd504https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed9bd504&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed9bd504&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job som Vikar? Hos FOA A-kasse Odense tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale938376Vikar0Øvrige355608697Jon Lambergjonl@foa.dkDanmarkDanmark329976315Sommerferie jobRobot Drømmer du om at gå på Sydney Harbour Bridge? - Så har du nu muligheden for at tjene ekstra penge til drømmeturen. For vores kunde ITW i Middelfart søger vi sommerferie vikarer som kan stå til rådighed i ugerne 26-33. Der kan efterfølgende være mulighed for enkelte vagter som kan kombineres med dit studie. Så er du: Klar til at arbejde i ugerne 26-33 Frisk på at lære nye ting Stabil med et godt humør Hurtig og effektiv men samtidig skarp på kvaliteten i dine opgaver - Så har vi det perfekte sommerferiejob under ordnede forhold til en attraktiv løn. Arbejdet vil være pluk og pak på ITW s lager i Middelfart primært i dagtimerne, men der vil også være få aftenhold. Det er en fordel du har erfaring med pluk og pak eller truck, men ikke et krav. Daghold er mandag til fredag fra 7-15 Aftenhold er mandag til torsdag fra 13-22 Det er et krav, at du taler, læser og forstår dansk. Hvis ovenstående lige passer på dig - så skal du skynde dig at registrere dig hos Medarbejderne ApS via dette link: http: www.medarbejderne.axp.dk Husk at angive jobkode ITW19 . Vi kontakter løbende indkommende ansøgere, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

Drømmer du om at gå på Sydney Harbour Bridge?

- Så har du nu muligheden for at tjene ekstra penge til drømmeturen.

For vores kunde ITW i Middelfart søger vi sommerferie vikarer som kan stå til rådighed i ugerne 26-33.


Der kan efterfølgende være mulighed for enkelte vagter som kan kombineres med dit studie.

Så er du:
• Klar til at arbejde i ugerne 26-33
• Frisk på at lære nye ting
• Stabil med et godt humør
• Hurtig og effektiv men samtidig skarp på kvaliteten i dine opgaver

- Så har vi det perfekte sommerferiejob under ordnede forhold til en attraktiv løn.

Arbejdet vil være pluk og pak på ITW´s lager i Middelfart primært i dagtimerne, men der vil også være få aftenhold. Det er en fordel du har erfaring med pluk og pak eller truck, men ikke et krav.

Daghold er mandag til fredag fra 7-15

Aftenhold er mandag til torsdag fra 13-22

Det er et krav, at du taler, læser og forstår dansk.

Hvis ovenstående lige passer på dig - så skal du skynde dig at registrere dig hos Medarbejderne ApS via dette link: http://www.medarbejderne.axp.dk/
Husk at angive jobkode ”ITW19”.


Vi kontakter løbende indkommende ansøgere, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

Medarbejderne ApSMiddelfart2019-03-12T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sommerferie job

Medarbejderne ApS

Middelfart
Drømmer du om at gå på Sydney Harbour Bridge? - Så har du nu muligheden for at tjene ekstra penge til drømmeturen. For vores kunde ITW i Middelfart søger vi sommerferie vikarer som kan stå til rådighed i ugerne 26-33. Der kan efterfølgende være muli...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019