FOAs a-kasse søger sagsbehandler til Lokalenhed Vest

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en a-kasse sagsbehandler med primær arbejdsplads i Esbjerg, der kan tiltræde 1. september 2021.

Om jobbet:
Vi tilbyder et job, hvor arbejdsopgaverne aldrig bliver ensformige, og hvor du får mulighed for at sætte mange sider af dig selv i spil.
I lokalenheden lægger vi vægt på:

  • godt kollegaskab
  • faglige og personlige kvalifikationer som fundament for at vi til stadighed er medlemmernes bedste valg
  • et godt og positivt samarbejde med den faglige afdeling der sikrer at tværgående sagsbehandling løses så medlemmerne oplever et sammenhængende forløb. 
  • at du overfor medlemmerne og vore samarbejdspartnere er en god ambassadør for FOA's a-kasse
Vi er 7 engagerede, dygtige og hjælpsomme medarbejdere. Vores hverdag er interessant, afvekslende og aldrig kedelig.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive:
  • Medlemsbetjening – Telefonisk og ved personligt fremmøde
  • Sagsbehandling og udbetaling af ydelser
  • Afholde vejledningssamtaler, CV-samtaler og rådighedssamtaler
  • Afholde informationsmøder for ledige
  • Deltage i fællessamtaler på jobcentret
En meget vigtig del af vores arbejde, er det personlige møde med vores medlemmer.
Vi sætter en ære i at møde medlemmerne på en god og anerkendende måde, samt at yde kvalificeret vejledning og professionel service af høj kvalitet.
 
Hvem er du?
Du kommer med en baggrund som sagsbehandler/vejleder med et godt kendskab til love og bekendtgørelser inden for beskæftigelsesområdet.

Det forventes at du er i stand til at sætte dig ind i arbejdsløshedsforsikringslovgivningen og omsætte denne til praksis, selvstændigt bliver i stand til at løse opgaverne, er åben hvis du støder på udfordringer, at du træder til hvis en kollega har brug for det, og løser opgaverne til tiden på et kvalificeret grundlag.

Det er naturligt for dig at møde andre mennesker åbent og respektfuldt.
Du agerer, også i vanskelige situationer, professionelt og anerkendende.
Du er en god og loyal kollega og medarbejder hvor åbenhed er en bærende værdi for det gode arbejdsmiljø.

Vi vil desuden lægge vægt på, at du kan arbejde analytisk og struktureret, er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt og har flair for at arbejde i forskellige IT-systemer da sagsbehandlingen er præget af digitalisering og elektronisk kommunikation med medlemmerne.

Vi tilbyder:
Et job i en lokalenhed, hvor vi sætter pris på godt humør og en glad arbejdsdag i et uformelt miljø.
Vi vægter respekt højt, både for hinanden, og hinandens arbejdsopgaver.
Det er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor vi sætter samarbejdet mellem fagforening og a-kassen højt.


Du indgår i et team bestående af kollegerne på kontoret i Esbjerg.
Vi har desuden lokalkontorer i Varde og Grindsted.
Der bliver planlagt oplæring i nødvendigt omfang.
Der er mulighed for løbende efteruddannelse og opkvalificering.

Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en grundløn på løntrin 32, på kr. 29.491,67 pr. måned i 01.04.2021-niveau.
Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Der er tilknyttet en pensionsordning på 14,91 %, fritvalgsordning på 1,65 % og et ferietillæg på 3 %.

Vi har 36,5 timers arbejdsuge incl. frokostpause, optjener ret til 7 ugers ferie og div. andre personalegoder, flekstidsordning, massage/fysioterapi etc.

Yderligere oplysninger kan fås hos:
  • A-kasseleder Helle Boman Nielsen – tlf 27 63 31 00 
Send din ansøgning og dit CV til FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest mandag, den 22. juni 2021 klokken 12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. juli 2021.
 



 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


FOAs a-kasse søger sagsbehandler til Lokalenhed Vest

Vi søger en a-kasse sagsbehandler med primær arbejdsplads i Esbjerg, der kan tiltræde 1. september 2021.

Om jobbet:
Vi tilbyder et job, hvor arbejdsopgaverne aldrig bliver ensformige, og hvor du får mulighed for at sætte mange sider af dig selv i spil.
I lokalenheden lægger vi vægt på:

  • godt kollegaskab
  • faglige og personlige kvalifikationer som fundament for at vi til stadighed er medlemmernes bedste valg
  • et godt og positivt samarbejde med den faglige afdeling der sikrer at tværgående sagsbehandling løses så medlemmerne oplever et sammenhængende forløb. 
  • at du overfor medlemmerne og vore samarbejdspartnere er en god ambassadør for FOA's a-kasse
Vi er 7 engagerede, dygtige og hjælpsomme medarbejdere. Vores hverdag er interessant, afvekslende og aldrig kedelig.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive:
  • Medlemsbetjening – Telefonisk og ved personligt fremmøde
  • Sagsbehandling og udbetaling af ydelser
  • Afholde vejledningssamtaler, CV-samtaler og rådighedssamtaler
  • Afholde informationsmøder for ledige
  • Deltage i fællessamtaler på jobcentret
En meget vigtig del af vores arbejde, er det personlige møde med vores medlemmer.
Vi sætter en ære i at møde medlemmerne på en god og anerkendende måde, samt at yde kvalificeret vejledning og professionel service af høj kvalitet.
 
Hvem er du?
Du kommer med en baggrund som sagsbehandler/vejleder med et godt kendskab til love og bekendtgørelser inden for beskæftigelsesområdet.

Det forventes at du er i stand til at sætte dig ind i arbejdsløshedsforsikringslovgivningen og omsætte denne til praksis, selvstændigt bliver i stand til at løse opgaverne, er åben hvis du støder på udfordringer, at du træder til hvis en kollega har brug for det, og løser opgaverne til tiden på et kvalificeret grundlag.

Det er naturligt for dig at møde andre mennesker åbent og respektfuldt.
Du agerer, også i vanskelige situationer, professionelt og anerkendende.
Du er en god og loyal kollega og medarbejder hvor åbenhed er en bærende værdi for det gode arbejdsmiljø.

Vi vil desuden lægge vægt på, at du kan arbejde analytisk og struktureret, er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt og har flair for at arbejde i forskellige IT-systemer da sagsbehandlingen er præget af digitalisering og elektronisk kommunikation med medlemmerne.

Vi tilbyder:
Et job i en lokalenhed, hvor vi sætter pris på godt humør og en glad arbejdsdag i et uformelt miljø.
Vi vægter respekt højt, både for hinanden, og hinandens arbejdsopgaver.
Det er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor vi sætter samarbejdet mellem fagforening og a-kassen højt.


Du indgår i et team bestående af kollegerne på kontoret i Esbjerg.
Vi har desuden lokalkontorer i Varde og Grindsted.
Der bliver planlagt oplæring i nødvendigt omfang.
Der er mulighed for løbende efteruddannelse og opkvalificering.

Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst med en grundløn på løntrin 32, på kr. 29.491,67 pr. måned i 01.04.2021-niveau.
Der er mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Der er tilknyttet en pensionsordning på 14,91 %, fritvalgsordning på 1,65 % og et ferietillæg på 3 %.

Vi har 36,5 timers arbejdsuge incl. frokostpause, optjener ret til 7 ugers ferie og div. andre personalegoder, flekstidsordning, massage/fysioterapi etc.

Yderligere oplysninger kan fås hos:
  • A-kasseleder Helle Boman Nielsen – tlf 27 63 31 00 
Send din ansøgning og dit CV til FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest mandag, den 22. juni 2021 klokken 12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 7. juli 2021.
 



 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.