Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

FOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOA

Er du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer?
 
Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA – herunder 38 afdelinger i hele landet.  ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC’er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA’s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL’s principper.
ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80% af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20% løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.
Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.
 
Arbejdsopgaver

  • 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk)
  • Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel)
  • Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA
  • Udarbejde vejledninger
  • Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype.
  • Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc’er
  • Brugeradministration
     
Hvem er du?
Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.
Vi forventer at du:
  • Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk
  • Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016/O365)
  • Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC’er
  • Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v.
  • Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø
  • Har kendskab til principperne i ITIL
  • Har flair for og brænder for behagelig betjening
  • Kan skrive et let og forståeligt sprog
  • Kan formidle din viden videre til andre
  • Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft
  • Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø
  • Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her
  • Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen
Vi tilbyder
  • Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio­nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.
    Der er tilknyttet pensionsordning på 14 %, et ferietillæg på 3 % - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning/fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger.
     
    Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414/4022 8521
Ansøgning vedlagt CV - mærket “IT medarbejder til Servicedesk” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015552Phoenix-cb981ace12019-05-02T16:01:05.400FOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOAEr du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer?
 
Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA – herunder 38 afdelinger i hele landet.  ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC’er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA’s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL’s principper.
ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80% af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20% løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.
Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.
 
Arbejdsopgaver
  • 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk)
  • Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel)
  • Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA
  • Udarbejde vejledninger
  • Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype.
  • Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc’er
  • Brugeradministration
     
Hvem er du?
Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.
Vi forventer at du:
  • Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk
  • Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016/O365)
  • Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC’er
  • Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v.
  • Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø
  • Har kendskab til principperne i ITIL
  • Har flair for og brænder for behagelig betjening
  • Kan skrive et let og forståeligt sprog
  • Kan formidle din viden videre til andre
  • Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft
  • Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø
  • Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her
  • Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen
Vi tilbyder
  • Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio­nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.
    Der er tilknyttet pensionsordning på 14 %, et ferietillæg på 3 % - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning/fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger.
     
    Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414/4022 8521
Ansøgning vedlagt CV - mærket “IT medarbejder til Servicedesk” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019. 
 

2019-05-27T00:52:28.710 Er du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer? Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA herunder 38 afdelinger i hele landet. ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL s principper.ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80 af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20 løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Arbejdsopgaver 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk) Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel) Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA Udarbejde vejledninger Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype. Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc er Brugeradministration Hvem er du?Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.Vi forventer at du: Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016 O365) Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC er Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v. Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø Har kendskab til principperne i ITIL Har flair for og brænder for behagelig betjening Kan skrive et let og forståeligt sprog Kan formidle din viden videre til andre Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen Vi tilbyder Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.Der er tilknyttet pensionsordning på 14 , et ferietillæg på 3 - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger. Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414 4022 8521 Ansøgning vedlagt CV - mærket IT medarbejder til Servicedesk sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019.10Phoenixcb981ace101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000010https://foa.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5806a21a-b8fa-4dca-b896-2c6a781e942d0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3518529FOA Forbund11Staunings Plads 1-31790København VDKDanmarkORS/cb981ace_logo.jpegORS/Small/cb981ace_logo.jpeg0
amj001@foa.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752929EmplyPremium pakken - 45 dage513393ac-ecaa-4544-bbbc-ff0a49102ff5_45001102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981acehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981acehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981ace&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981ace&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgFOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOA12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361659110Anne-Mette Jepsenamj001@foa.dkDanmarkDanmark330140041Støtte og aflastning i KøbenhavnRobot Om jobbet Der er brug for støtte og aflastning til veluddannet ældre ægtepar i Vanløse. Opgaven går ud på at være til stede i hjemmet og medvirke til strukturering og løsning af småopgaver af praktisk karakter. Desuden overvågning i forhold til borgerens velvære og sikkerhed. Om dig Du er en moden og kreativ person, der hviler i dig selv. Du er rolig, ligefrem og bevidst om hvem du er i forhold til din omverden. Du skal være empatisk og god til at aflæse borgerens behov kunne trække dig om nødvendigt og være til stede når det er påkrævet. Opgaver Lettere praktisk hjælp, samtale og overvågning. Mere information Kontakt NT Falke på telefon: 71969600 eller skriv til os på info@ntfalke.dk

Om jobbet

Der er brug for støtte og aflastning til veluddannet ældre ægtepar i Vanløse. Opgaven går ud på at være til stede i hjemmet og medvirke til strukturering og løsning af småopgaver af praktisk karakter. Desuden overvågning i forhold til borgerens velvære og sikkerhed.

Om dig

Du er en moden og kreativ person, der hviler i dig selv. Du er rolig, ligefrem og bevidst om hvem du er i forhold til din omverden. Du skal være empatisk og god til at aflæse borgerens behov; kunne trække dig om nødvendigt og være til stede når det er påkrævet.

Opgaver

Lettere praktisk hjælp, samtale og overvågning.

Mere information

Kontakt NT Falke på telefon: 71969600 eller skriv til os på info@ntfalke.dk

N.T. Falke A/SVanløse2019-12-12T00:00:002019-12-19T00:00:00
330139847Jord og betoner søges til København!Robot Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til København! Vi forventer: Har gode samarbejdsevner Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed Kan arbejde selvstændigt At du er fleksibel Har erfaring med beton reperationer Du skal have erfaring med forskalning og amering. Det er et længerevarende job med god løn. For mere information kontakt konsulent Lillian Nielsen på tlf.: 22 48 66 36 hverdage mellem kl. 8-16 eller send cv til cv@connectionvikar.dk

Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til København!

Vi forventer:

  • Har gode samarbejdsevner

  • Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed

  • Kan arbejde selvstændigt

  • At du er fleksibel

  • Har erfaring med beton reperationer

Du skal have erfaring med forskalning og amering. 

Det er et længerevarende job med god løn. 

For mere information kontakt konsulent Lillian Nielsen på tlf.: 22 48 66 36 hverdage mellem kl. 8-16

eller

send cv til cv@connectionvikar.dk

CONNECTION VIKAR ApSKøbenhavn Ø2019-12-12T00:00:002020-02-03T00:00:00
330134892ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.Robot Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team.

Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn K2019-12-04T00:00:002020-01-27T00:00:00
330140074Student Assistant, Western Europe Region (7263)Robot Student Assistant position at Carlsberg Western Europe Regional team do you dare to grow? Do you want to fast track your personal development and grow your talent? And are you ready to grow your capabilities and learn how a global organization works within one of the world s largest breweries with some of the most known brands in the category? Then read on! We have the perfect opportunity for you! We are looking for an ambitious and outgoing student assistant to join the Western Europe Regional team in Carlsberg Group. You will become a part of the student assistant team consisting of two other students. In the Western Europe Regional team we work together to support and assist 18 countries across the region, with colleagues dedicated to Commercial, Finance, Business Development, Strategic Projects and HR. Your tasks Assist the Western Europe team with various administrative ad hoc tasks Assist with various market and brand reports Coordination of big conferences across markets and global functions Support on monthly close activities Assist on expense reports, keeping data ajour on Sharepoint, create Purchase Orders ( Procurement and Costcenter Activities) Your learning As a student assistant you will learn multiple organization and administrative skills You will learn how a global organization works You will be exposed to the different functions in the team, such as finance and commercial, getting an understanding of how the departments work. Your profile As a person one of your most remarkable characteristics is your continuous strive for results and your passion. You are willing to learn from others and learn with others. You are a fast learner and ask the right questions to get the task done right and in accordance with deadline. You are flexible, service minded and can adjust to the situation and the requirements. All of this you combine with a team spirit and focus on succeeding together with others. These are your keys to success! You are outgoing, positive, and have a can-do attitude You are a good team player willing to go the extra mile for the team Just started your bachelor in business administration at CBS or the like You have a commercial understanding and are interested in the FMCG industry You know how to focus and prioritize tasks in a busy environment You work well in a team, but can take responsibility for your own tasks You are analytically strong and can apply the whole Microsoft software package You are not afraid to ask questions and challenge status quo Maybe you have experience from a similar student job Fluent in English both the spoken and in writing We offer The job will be approx. 15 hours per week. You can expect to work both full days and or half days depending on your schedule, and we offer great flexibility around exams. You will get a chance to work in a professional and challenging environment Location: Carlsberg Group, Copenhagen Worktime: Approximately 15 hours pr. week. The recruitment process After deadline the selected applicants will be contacted for an screening interview. If you succeed in the screening interview, you will be invited for a final interview. Interviews will take place in January and preferred start date is February. Please submit your application through our career site, applications received by email will not be considered and will be automatically deleted. If you have any questions regarding the job you are welcome to contact Maiken Tiemroth on maiken.tiemroth@carlsberg.com Application deadline: December 31st

 

Student Assistant position at Carlsberg Western Europe Regional team – do you dare to grow?

Do you want to fast track your personal development and grow your talent?

And are you ready to grow your capabilities and learn how a global organization works within one of the world’s largest breweries with some of the most known brands in the category?

Then read on! We have the perfect opportunity for you!

We are looking for an ambitious and outgoing student assistant to join the Western Europe Regional team in Carlsberg Group. You will become a part of the student assistant team consisting of two other students.

In the Western Europe Regional team we work together to support and assist 18 countries across the region, with colleagues dedicated to Commercial, Finance, Business Development, Strategic Projects and HR.

 

Your tasks

    • Assist the Western Europe team with various administrative ad hoc tasks
    • Assist with various market and brand reports
    • Coordination of big conferences across markets and global functions
    • Support on monthly close activities
    • Assist on expense reports, keeping data ajour on Sharepoint, create Purchase Orders ( Procurement and Costcenter Activities)

 

Your learning

    • As a student assistant you will learn multiple organization and administrative skills
    • You will learn how a global organization works
    • You will be exposed to the different functions in the team, such as finance and commercial, getting an understanding of how the departments work.

 

Your profile

As a person one of your most remarkable characteristics is your continuous strive for results and your passion. You are willing to learn from others and learn with others. You are a fast learner and ask the right questions to get the task done right and in accordance with deadline. You are flexible, service minded and can adjust to the situation and the requirements. All of this you combine with a team spirit and focus on succeeding together with others. These are your keys to success!

    • You are outgoing, positive, and have a ”can-do” attitude
    • You are a good team player willing to go the extra mile for the team
    • Just started your bachelor in business administration at CBS or the like
    • You have a commercial understanding and are interested in the FMCG industry
    • You know how to focus and prioritize tasks in a busy environment
    • You work well in a team, but can take responsibility for your own tasks
    • You are analytically strong and can apply the whole Microsoft software package
    • You are not afraid to ask questions and challenge status quo
    • Maybe you have experience from a similar student job
    • Fluent in English both the spoken and in writing

 

We offer

    • The job will be approx. 15 hours per week. You can expect to work both full days and/or half days depending on your schedule, and we offer great flexibility around exams. You will get a chance to work in a professional and challenging environment
    • Location: Carlsberg Group, Copenhagen
    • Worktime: Approximately 15 hours pr. week.

 

The recruitment process

After deadline the selected applicants will be contacted for an screening interview. If you succeed in the screening interview, you will be invited for a final interview.

Interviews will take place in January and preferred start date is February.

Please submit your application through our career site, applications received by email will not be considered and will be automatically deleted.  

If you have any questions regarding the job you are welcome to contact Maiken Tiemroth on maiken.tiemroth@carlsberg.com   


Application deadline: December 31st

CARLSBERG BREWERIES A/SKøbenhavn V2019-12-12T00:00:002019-12-31T00:00:00
330132852Medarbejder med interesse for Aktivloven til YdelserBasic Da en af vores kollegaer har søgt andre udfordringer, søger vi nye kræfter til Ydelser. Har du interesse for og kendskab til Aktivloven så er det dig vi søger! Der er tale om fastansættelse på 37 timer ugentligt og stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2020 eller hurtigst muligt derefter. VI TILBYDERSom medarbejder i Ydelser bliver man en del af en gruppe på 14 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som alle primært arbejder med Aktivloven. Du vil derfor skulle indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer, men også med den øvrige organisation i et tværgående samarbejde.Arbejdsdagen vil foregå i et inspirerende, nytænkende og ambitiøst fagligt miljø, hvor vi sammen har ansvar for og indflydelse på den struktur vi arbejder efter. En af de væsentligste arbejdsopgaver er sagsbehandling og udbetaling af kontanthjælp, uddannelseshjælp, enkeltydelser, ressourceforløbsydelse, ledighedsydelse og flekslønstilskud. Hertil kommer de specialiserede fagområder som udbetaling af refusion til arbejdsgivere (gammel fleksjobordning og løntilskud til skånejob) og løbende administrative opgaver inden for det sociale område.Har du erfaringer eller kvalifikationer inden for t eller flere af ovenstående og kan se dig selv i stillingen, så kontakt os endelig for mere information eller send os din ansøgning.VI L GGER V GT PÅ Erfaring, interesse og gerne kendskab til at arbejde i hele eller dele af Aktivloven samt KMD-aktiv Interesse i relationen til borgerne At du kan arbejde systematisk, bevare overblikket og se tværgående sammenhænge At du kan arbejde selvstændigt og som del af et team At du vil tage aktiv del i den løbende udvikling i Ydelser At du gerne må være kommunalt uddannet At du er initiativrig og har flair for at lære nyt. LIDT OM OSOrganisatorisk er Kontanthjælpsgruppen en del af Ydelser, som er en del af det samlede Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune, hvor vi sidder i åbne kontorlokaler på Ballerup Rådhus.Vi er i dag 14 kollegaer i kontanthjælpsgruppen og 3 kollegaer i sygedagpenge, som arbejder selvstændigt omkring opgaveløsningen. LØN OG ANS TTELSESVILKÅR Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. YDERLIGERE INFORMATIONHvis du vil høre mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Michelle Jeppesen på telefon 3052 8375.ANSØGNINGSFRIST: 13. DECEMBER 2019 - KL. 12.00Vi afholder ansættelsessamtale den 17. december. Ansøgere der indkaldes til samtale vil få besked om dette den 13. december. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Da en af vores kollegaer har søgt andre udfordringer, søger vi nye kræfter til Ydelser. Har du interesse for og kendskab til Aktivloven – så er det dig vi søger! Der er tale om fastansættelse på 37 timer ugentligt og stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2020 eller hurtigst muligt derefter. 

VI TILBYDER
Som medarbejder i Ydelser bliver man en del af en gruppe på 14 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, som alle primært arbejder med Aktivloven. Du vil derfor skulle indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer, men også med den øvrige organisation i et tværgående samarbejde.

Arbejdsdagen vil foregå i et inspirerende, nytænkende og ambitiøst fagligt miljø, hvor vi sammen har ansvar for og indflydelse på den struktur vi arbejder efter.
 
En af de væsentligste arbejdsopgaver er sagsbehandling og udbetaling af kontanthjælp, uddannelseshjælp, enkeltydelser, ressourceforløbsydelse, ledighedsydelse og flekslønstilskud. Hertil kommer de specialiserede fagområder som udbetaling af refusion til arbejdsgivere (gammel fleksjobordning og løntilskud til skånejob) og løbende administrative opgaver inden for det sociale område.

Har du erfaringer eller kvalifikationer inden for ét eller flere af ovenstående og kan se dig selv i stillingen, så kontakt os endelig for mere information eller send os din ansøgning.

VI LÆGGER VÆGT PÅ
  • Erfaring, interesse og gerne kendskab til at arbejde i hele eller dele af Aktivloven samt KMD-aktiv
  • Interesse i relationen til borgerne
  • At du kan arbejde systematisk, bevare overblikket og se tværgående sammenhænge
  • At du kan arbejde selvstændigt og som del af et team
  • At du vil tage aktiv del i den løbende udvikling i Ydelser
  • At du gerne må være kommunalt uddannet
  • At du er initiativrig og har flair for at lære nyt.
LIDT OM OS
Organisatorisk er Kontanthjælpsgruppen en del af Ydelser, som er en del af det samlede Center for Arbejdsmarked i Ballerup Kommune, hvor vi sidder i åbne kontorlokaler på Ballerup Rådhus.

Vi er i dag 14 kollegaer i kontanthjælpsgruppen og 3 kollegaer i sygedagpenge, som arbejder selvstændigt omkring opgaveløsningen.  

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Hvis du vil høre mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Michelle Jeppesen på telefon 3052 8375.

ANSØGNINGSFRIST: 13. DECEMBER 2019 - KL. 12.00
Vi afholder ansættelsessamtale den 17. december. Ansøgere der indkaldes til samtale vil få besked om dette den 13. december.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for ArbejdsmarkedBallerup2019-11-29T15:01:37.9202019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Støtte og aflastning i København

N.T. Falke A/S

Vanløse
Om jobbet Der er brug for støtte og aflastning til veluddannet ældre ægtepar i Vanløse. Opgaven går ud på at være til stede i hjemmet og medvirke til strukturering og løsning af småopgaver af praktisk karakter. Desuden overvågning i forhold til borg...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:19. december 2019

Jord og betoner søges til København!

CONNECTION VIKAR ApS

København Ø
Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til København! Vi forventer: Har gode samarbejdsevner Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed Kan arbejde selvstændigt At du er fleksibel Har erfaring med beton reperationer ...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:3. februar 2020

ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

ACON GROUP

København K
Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile afløsere i vores team. Det vil i starten være deltid, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en s...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020

Student Assistant, Western Europe Region (7263)

CARLSBERG BREWERIES A/S

København V
Student Assistant position at Carlsberg Western Europe Regional team do you dare to grow? Do you want to fast track your personal development and grow your talent? And are you ready to grow your capabilities and learn how a global organization works...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Medarbejder med interesse for Aktivloven til Ydelser

Center for Arbejdsmarked

Ballerup
Da en af vores kollegaer har søgt andre udfordringer, søger vi nye kræfter til Ydelser. Har du interesse for og kendskab til Aktivloven så er det dig vi søger! Der er tale om fastansættelse på 37 timer ugentligt og stillingen er til besættelse pr. 1...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019