Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælper

Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning.

Din profil

Vi forventer

  • at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora,
  • at du er god til at formulere dig klart på skrift – også om fagligt komplicerede emner,
  • at du har et grundigt kendskab til EU’s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU,
  • at du har gode engelskkundskaber,
  • at du er politisk interesseret.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v/Christine Sidenius, tlf. 3337 3356.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. – 14. juni 2019).






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007076Phoenix-8663486f12019-04-12T00:00:00Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælperFolketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning.

Din profil

Vi forventer

  • at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora,
  • at du er god til at formulere dig klart på skrift – også om fagligt komplicerede emner,
  • at du har et grundigt kendskab til EU’s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU,
  • at du har gode engelskkundskaber,
  • at du er politisk interesseret.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v/Christine Sidenius, tlf. 3337 3356.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. – 14. juni 2019).





2019-05-30T00:51:33.137 Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning. Din profil Vi forventer at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora, at du er god til at formulere dig klart på skrift også om fagligt komplicerede emner, at du har et grundigt kendskab til EU s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU, at du har gode engelskkundskaber, at du er politisk interesseret. Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v Christine Sidenius, tlf. 3337 3356. Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. 14. juni 2019).11jobnet8663486f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122081&DepartmentId=7329&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508114Folketingets administration11Christiansborg Slot 11218København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745519JobNet4975329497532910012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFolketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælper1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361451192Christinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330086894Trainee-stilling hos Skolen SputnikBasic Skolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse. Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øge dine chancer for ansættelse efter endt uddannelse? Hvad er en trainee-stilling? Trainee-stillingerne er inspireret af et pilotprojekt fra Gentofte Kommune og Københavns Professionshøjskole, der bl.a. oprettede dem for at kvalificere praksisdelen af læreruddannelsen. Aftalen varer som udgangspunkt et skoleår, hvor du arbejder 10-13 timer om ugen. Vi tilrettelægger arbejdstiden sammen med dig, så den passer med dit studie. Aftalen må ikke give anledning til en forlængelse af din studietid, men skal være et supplement. Du indgår i et team og deltager i møder på lige fod med øvrige medarbejdere i det omfang skemaet tillader det. Vi tilbyder Introkursus på tre eftermiddage. Hest-føl-ordning med støtte fra erfaren underviser. Praksiserfaring med et pædagogisk og behandlingsmæssigt afsæt, som er grundlaget for dagbehandling. Mulighed for at komme til samtale efter endt uddannelse. En veludviklet pædagogik, fælles metoder og et stærkt værdigrundlag. Kort afstand til ledelsen og stor grad af indflydelse. I Sputnik vil vi gerne være med til at uddanne og kvalificere fremtidens pædagogiske medarbejdere. Vi ser trainee-stillingen som en uddannelsesstilling og forpligter os på at lære fra os. I forlængelse af trainee-stillingen har du mulighed for at skrive dit bachelorprojekt med en konkret empiri, hvis du ønsker det. Det kan i så fald aftales mellem dig og ledelsen på afdelingen. Du kommer som… Lærerstuderende eller pædagogstuderende på 4. år af uddannelsen. Åben, nysgerrig og god til at danne relationer. Nysgerrig efter at arbejde med undervisning, socialpædagogik og pædagogisk behandlingsarbejde. God til navigere i et hus, hvor dagen ikke altid forløber som planlagt, da børnenes og de unges aktuelle dagsform kan variere. Indstillet på at reflektere over både egen og andres praksis. Kort om Sputnik Skolen Sputnik er dagbehandling fordelt på to målgrupper: Børn unge med autisme og psykisk sårbarhed. Børn unge med socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD. Vores afdelinger ligger på Vesterbro, Østerbro, København NV, Vanløse, Gentofte, Rødovre og Hillerød. Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har præferencer for geografi, målgruppe eller alder. ? Sputnik er en privat organisation, som har eksisteret siden 1999. Vi har overenskomst med SL. Vi har også STU (ungdomsuddannelse), kollegier og eget kursuscenter. Læs mere på www.skolensputnik.dk Ansøgning og praktisk information Ansøgningsfrist: Løbende. For at komme i betragtning til første samtalerunde skal vi have din ansøgning senest d. 20. september kl. 12. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende. Ansættelse: Snarest muligt. Vi forventer at ansætte 3-4 trainees i dette skoleår, der som udgangspunkt vil være på forskellige afdelinger. Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Jesper Larsen på 20 30 17 85. Send din ansøgning og CV til Olivia Gjelfort via knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at høre fra dig!? Se mere på vores ansøgersite: https: skolensputnik.brandero.comSkolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse.

Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øge dine chancer for ansættelse efter endt uddannelse?

Hvad er en trainee-stilling?
Trainee-stillingerne er inspireret af et pilotprojekt fra Gentofte Kommune og Københavns Professionshøjskole, der bl.a. oprettede dem for at kvalificere praksisdelen af læreruddannelsen.

Aftalen varer som udgangspunkt et skoleår, hvor du arbejder 10-13 timer om ugen. Vi tilrettelægger arbejdstiden sammen med dig, så den passer med dit studie.
Aftalen må ikke give anledning til en forlængelse af din studietid, men skal være et supplement.

Du indgår i et team og deltager i møder på lige fod med øvrige medarbejdere i det omfang skemaet tillader det.

Vi tilbyder
  • Introkursus på tre eftermiddage.
  • Hest-føl-ordning med støtte fra erfaren underviser.
  • Praksiserfaring med et pædagogisk og behandlingsmæssigt afsæt, som er grundlaget for dagbehandling.
  • Mulighed for at komme til samtale efter endt uddannelse.
  • En veludviklet pædagogik, fælles metoder og et stærkt værdigrundlag.
  • Kort afstand til ledelsen og stor grad af indflydelse.
I Sputnik vil vi gerne være med til at uddanne og kvalificere fremtidens pædagogiske medarbejdere. Vi ser trainee-stillingen som en uddannelsesstilling og forpligter os på at lære fra os.

I forlængelse af trainee-stillingen har du mulighed for at skrive dit bachelorprojekt med en konkret empiri, hvis du ønsker det. Det kan i så fald aftales mellem dig og ledelsen på afdelingen.

Du kommer som…
  • Lærerstuderende eller pædagogstuderende på 4. år af uddannelsen.
  • Åben, nysgerrig og god til at danne relationer.
  • Nysgerrig efter at arbejde med undervisning, socialpædagogik og pædagogisk behandlingsarbejde.
  • God til navigere i et hus, hvor dagen ikke altid forløber som planlagt, da børnenes og de unges aktuelle dagsform kan variere.
  • Indstillet på at reflektere over både egen og andres praksis.
Kort om Sputnik
Skolen Sputnik er dagbehandling fordelt på to målgrupper:
  • Børn/unge med autisme og psykisk sårbarhed.
  • Børn/unge med socio-emotionelle forstyrrelser og ADHD.
Vores afdelinger ligger på Vesterbro, Østerbro, København NV, Vanløse, Gentofte, Rødovre og Hillerød. Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har præferencer for geografi, målgruppe eller alder.
?
Sputnik er en privat organisation, som har eksisteret siden 1999. Vi har overenskomst med SL. Vi har også STU (ungdomsuddannelse), kollegier og eget kursuscenter.

Læs mere på www.skolensputnik.dk

Ansøgning og praktisk information
Ansøgningsfrist: Løbende. For at komme i betragtning til første samtalerunde skal vi have din ansøgning senest d. 20. september kl. 12. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende.
Ansættelse: Snarest muligt.

Vi forventer at ansætte 3-4 trainees i dette skoleår, der som udgangspunkt vil være på forskellige afdelinger.

Du bliver aflønnet efter gældende overenskomst.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Jesper Larsen på 20 30 17 85.

Send din ansøgning og CV til Olivia Gjelfort via knappen "Send ansøgning".

Vi glæder os til at høre fra dig!?


Se mere på vores ansøgersite: https://skolensputnik.brandero.com

ORS/Small/dd0ee273_logo.pngSkolen SputnikKøbenhavn NV2019-09-17T00:00:002019-09-20T00:00:00
330088895Studentermedhjælper til Peder Lykke CentretBasic Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi er et stort hus , hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Dine opgaver Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver. Din profil Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse. Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Hvad nu Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2019-09-12T13:00:30.4472019-10-04T00:00:00
330091170Studentermedhjælper til Thorvaldsens MuseumBasic Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt samarbejde med museets kommunikationsansvarlige og museets direktør. Faglige og personlige kvalifikationer Du læser måske til journalist, eller studerer performancedesign, markedsføring, kommunikation eller har tilsvarende kvalifikationer. Vi foretrækker, at du har et par års studieerfaring eller tidligere relevant arbejdserfaring indenfor området. Hvis du har erfaring med SOME håndtering, programmering, er bruger af Photoshop, Premiere Pro og In-Design er det kun en fordel. Du er positiv og god til at samarbejde, fleksibel og parat til at deltage i museets aktiviteter på lige fod med det øvrige personale. Du er serviceminded og klar til at give en hånd med praktiske opgaver i forbindelse med arrangementer og udlejninger. Du kan arbejde selvstændigt og har gode formuleringsevner, mundtligt såvel som skriftligt. Om Thorvaldsens Museum Du bliver en del af et travlt museumsmiljø, hvor vi lægger vægt på nysgerrighed, faglighed og folks forskellighed. Du får en af Danmarks smukkeste arbejdspladser med Thorvaldsens kunst lige inden for rækkevidde i en historisk og fredet bygning. Thorvaldsens Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv og Københavns Museum. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 15 timer ugentligt, fordelt på to arbejdsdage, som vi tilrettelægger fleksibelt i forhold til dit studie. Stillingen er tidsbegrænset til to år. Aflønning sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen ønskes besat fra den 1. november 2019 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet, kontakt venligst PR & kommunikation ved Maria Horn på 2154 3387. I øvrigt henvises til museets facebook, instagram og hjemmeside www.thorvaldsensmuseum.dk Søg via nedenstående link senest tirsdag den 8. oktober 2019 Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt samarbejde med museets kommunikationsansvarlige og museets direktør.

Faglige og personlige kvalifikationer
Du læser måske til journalist, eller studerer performancedesign, markedsføring, kommunikation eller har tilsvarende kvalifikationer. Vi foretrækker, at du har et par års studieerfaring eller tidligere relevant arbejdserfaring indenfor området. Hvis du har erfaring med SOME håndtering, programmering, er bruger af Photoshop, Premiere Pro og In-Design er det kun en fordel. Du er positiv og god til at samarbejde, fleksibel og parat til at deltage i museets aktiviteter på lige fod med det øvrige personale. Du er serviceminded og klar til at give en hånd med praktiske opgaver i forbindelse med arrangementer og udlejninger. Du kan arbejde selvstændigt og har gode formuleringsevner, mundtligt såvel som skriftligt.

Om Thorvaldsens Museum
Du bliver en del af et travlt museumsmiljø, hvor vi lægger vægt på nysgerrighed, faglighed og folks forskellighed. Du får en af Danmarks smukkeste arbejdspladser med Thorvaldsens kunst lige inden for rækkevidde i en historisk og fredet bygning. Thorvaldsens Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv og Københavns Museum.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 15 timer ugentligt, fordelt på to arbejdsdage, som vi tilrettelægger fleksibelt i forhold til dit studie. Stillingen er tidsbegrænset til to år. Aflønning sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune. Stillingen ønskes besat fra den 1. november 2019 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til jobbet, kontakt venligst PR & kommunikation ved Maria Horn på 2154 3387. I øvrigt henvises til museets facebook, instagram og hjemmeside www.thorvaldsensmuseum.dk

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 8. oktober 2019

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngThorvaldsens MuseumKøbenhavn K2019-09-17T13:01:23.8802019-10-08T00:00:00
330081585Studentermedhjælper til Cyber- og informationssikkerhed i SundhedsdatastyrelsenRobot Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vil rumme løsning af drifts- og udviklingsopgaver inden for et bredt administrativt område. Om os Afdelingen for Cyber- og informationssikkerhed består i dag af 14 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi arbejder med informationssikkerhed på hele Sundheds- og Ældreministeriets område og eksternt i forhold til parterne på sundhedsområdet. Vi har ansvaret for at sikre, at følsomme oplysninger om borgernes helbredsforhold og de it-løsninger, der understøtter patientbehandling og forskning, er beskyttet bedst muligt mod nedbrud eller angreb udefra. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver vil være: Administrative opgaver i forbindelse med f.eks. brugerstyring, dispensationsansøgninger, indhentning af leverandør revisor erklæringer, koordinering ved arrangementer eller workshops o.l. Lettere sagsbehandling vedrørende compliance inden for informationssikkerhed Øvrige administrative opgaver Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer: Du er i gang med en uddannelse indenfor f.eks. Sundhed og Informatik, og er fagligt interesseret i informationssikkerhed, cyber samt strukturering og indhentning af information. Derudover forventer vi, at du: Er omhyggelig og præcis i dit arbejde Kan holde mange bolde i luften på én gang Kan samarbejde med såvel ledere som medarbejdere i løsning af dine opgaver Har flair og interesse for brug af forskellige it-systemer Er selvstændig og tager initiativ til løsning af dine opgaver. Vi tilbyder Et job med kontaktflader til chefer og medarbejdere i hele Sundhedsdatastyrelsen og aktører i sundhedsvæsenet Spændende og udviklende arbejdsopgaver, der vil give dig indsigt i arbejdet i en statslig styrelse Dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø. Om at arbejde i Sundhedsdatastyrelsen I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen. Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 250 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedr. timelønnede. Stillingen er på mellem 10 og 15 timer om ugen efter aftale. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingschef Søren Bank Greenfield på sbgr@sundhedsdata.dk (primært) eller tlf. 3268 9141. Du kan læse mere om, hvad vi laver på www.sundhedsdatastyrelsen.dk. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 og 41.Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vil rumme løsning af drifts- og udviklingsopgaver inden for et bredt administrativt område.

Om os
Afdelingen for Cyber- og informationssikkerhed består i dag af 14 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vi arbejder med informationssikkerhed på hele Sundheds- og Ældreministeriets område og eksternt i forhold til parterne på sundhedsområdet. Vi har ansvaret for at sikre, at følsomme oplysninger om borgernes helbredsforhold og de it-løsninger, der understøtter patientbehandling og forskning, er beskyttet bedst muligt mod nedbrud eller angreb udefra.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Administrative opgaver i forbindelse med f.eks. brugerstyring, dispensationsansøgninger, indhentning af leverandør revisor erklæringer, koordinering ved arrangementer eller workshops o.l.
  • Lettere sagsbehandling vedrørende compliance inden for informationssikkerhed
  • Øvrige administrative opgaver
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer:
Du er i gang med en uddannelse indenfor f.eks. Sundhed og Informatik, og er fagligt interesseret i informationssikkerhed, cyber samt strukturering og indhentning af information.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er omhyggelig og præcis i dit arbejde
  • Kan holde mange bolde i luften på én gang
  • Kan samarbejde med såvel ledere som medarbejdere i løsning af dine opgaver
  • Har flair og interesse for brug af forskellige it-systemer
  • Er selvstændig og tager initiativ til løsning af dine opgaver.
Vi tilbyder

  • Et job med kontaktflader til chefer og medarbejdere i hele Sundhedsdatastyrelsen og aktører i sundhedsvæsenet
  • Spændende og udviklende arbejdsopgaver, der vil give dig indsigt i arbejdet i en statslig styrelse
  • Dygtige kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø.
Om at arbejde i Sundhedsdatastyrelsen
I Sundhedsdatastyrelsen arbejder vi for et bedre sundhedsvæsen gennem øget brug af data og understøttende digitale løsninger. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen.

Sundhedsdatastyrelsen er en styrelse under Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 250 medarbejdere. Vi har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer. Vi har høje ambitioner for brugen af data og digitale løsninger i sundhedsvæsenet og arbejder løbende på at skabe gode og brugbare resultater, der også er holdbare på længere sigt. Vi har stort fokus på ledelse og udvikling af alle ansatte, så vores kompetencer kan komme i spil til gavn for det danske sundhedsvæsen.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedr. timelønnede.

Stillingen er på mellem 10 og 15 timer om ugen efter aftale.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingschef Søren Bank Greenfield på sbgr@sundhedsdata.dk (primært) eller tlf. 3268 9141.

Du kan læse mere om, hvad vi laver på www.sundhedsdatastyrelsen.dk.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 40 og 41.

SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080934Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær SikkerhedRobot Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet. Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed eksempelvis ved at finde og belyse ugler i mosen . Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør. Sektionen har et tæt samarbejde med FE s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret. Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring også som studerende. Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter. Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder. Jobbet indebærer brug af FE s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed. Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det. Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt. Du og din baggrund er vigtig Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet. Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde. Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste. Din nye arbejdsplads FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes. Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen. Arbejdssted Forsvarets Efterretningstjeneste, København Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på https: fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-08-29T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Trainee-stilling hos Skolen Sputnik

Skolen Sputnik

København NV
Skolen Sputnik tilbyder nu trainee-stillinger til lærer- eller pædagogstuderende, der er på 4. år af deres uddannelse. Har du lyst til at afprøve dig selv i praksis på dagbehandlingsområdet? Vil du have kvalificeret studiearbejde det sidste år og øg...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte fo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Studentermedhjælper til Thorvaldsens Museum

Thorvaldsens Museum

København K
Thorvaldsens Museum søger en studentermedhjælper til kommunikation og arrangementer. Du skal hjælpe med bl.a. afvikling af arrangementer, håndtering af sociale medier, tekstfremstilling og diverse praktiske opgaver. Du vil til daglig have et tæt sam...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Studentermedhjælper til Cyber- og informationssikkerhed i Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Vil du være en del af Cyber- og informationssikkerhedsafdelingen i Sundhedsdatastyrelsen og tilegne dig studierelevant erfaring ved at bidrage til løsning af administrative og informationssikkerhedsmæssige opgaver? Vi kan tilbyde en stilling, som vi...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterr...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019