Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælper

Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning.

Din profil

Vi forventer

  • at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora,
  • at du er god til at formulere dig klart på skrift – også om fagligt komplicerede emner,
  • at du har et grundigt kendskab til EU’s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU,
  • at du har gode engelskkundskaber,
  • at du er politisk interesseret.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v/Christine Sidenius, tlf. 3337 3356.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. – 14. juni 2019).






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007076Phoenix-8663486f12019-04-12T00:00:00Folketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælperFolketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning.

Din profil

Vi forventer

  • at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora,
  • at du er god til at formulere dig klart på skrift – også om fagligt komplicerede emner,
  • at du har et grundigt kendskab til EU’s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU,
  • at du har gode engelskkundskaber,
  • at du er politisk interesseret.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v/Christine Sidenius, tlf. 3337 3356.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. – 14. juni 2019).





2019-05-30T00:51:33.137 Folketingets Internationale Sekretariat, EU-konsulenttjenesten, søger en studentermedhjælper pr. 1. september 2019. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du komme til at bistå EU-konsulenterne i forberedelsen af EU-sager. Din opgave vil primært være at bistå EU-konsulenterne med udarbejdelse af kommenterede dagsordener, men der kan også opstå behov for research og informationssøgning. Din profil Vi forventer at du er i gang med en relevant akademisk uddannelse inden for samfundsvidenskab eller humaniora, at du er god til at formulere dig klart på skrift også om fagligt komplicerede emner, at du har et grundigt kendskab til EU s opbygning, institutioner, procedurer og EU-databaser samt interesse for at arbejde med EU, at du har gode engelskkundskaber, at du er politisk interesseret. Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, generelt velorienteret og interesseret i samfundsforhold. Til gengæld tilbyder vi et spændende arbejdsmiljø og opgaver, der giver et bredt indblik i EU-lovgivning. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør ca. 10-15 timer om ugen, og det må påregnes, at en større del af arbejdet ligger i travle perioder, hvor der kan blive tale om mere. Arbejdstiden er dog varierende, da der i sommerperioden vil være mindre travlt. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-konsulenterne v Christine Sidenius, tlf. 3337 3356. Ansøgningsfrist: Onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 24 (11. 14. juni 2019).11jobnet8663486f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122081&DepartmentId=7329&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508114Folketingets administration11Christiansborg Slot 11218København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent745519JobNet4975329497532910012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8663486f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFolketingets EU-konsulenttjeneste søger studentermedhjælper1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361451192Christinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330115933Studentermedhjælper med interesse for administration, kommunikation og planlægningRobot Er du i gang med studier inden for sundheds-it, sundhedsvidenskab eller lignende og har du minimum 2 år tilbage af din studietid? Er du klar til at kaste dig over lidt af hvert i en travl og spændende offentlig organisation, hvor omdrejningspunktet er klinikere på regionens hospitaler og deres anvendelse af Sundhedsplatformen? Så er du måske, den vi leder efter i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), sektionen Forberedelse og Involvering. Opgaver Sektionen har tre fokusområder: uddannelsesplanlægning, brugerrettet kommunikation og udviklingsaktiviteter. Du vil blive tilknyttet uddannelsesplanlægning i teamet kompetenceudvikling. Opgaverne består i planlægning og strukturering af uddannelsestilbud i Sundhedsplatformen for klinikere på hospitalerne fx administration af kurser, support af og kommunikation med kursister og undervisere, vedligeholdelse af hjemmesiden samt ad hoc-opgaver. Du vil også kunne bistå sektionen med en række administrative opgaver som fx mødebookinger, mindre koordineringsopgaver osv. Har du lysten og evnerne, vil du også kunne indgå i udviklingsopgaver. Generelt kræver opgaverne, at du kan tage selvstændigt ansvar, samtidig med at du er i tæt dialog med dine kolleger om det faglige. Opgaverne kræver oftest, at du er nysgerrig og opsøgende. Vi lægger stor vægt på, at du har evner for både koordinering, planlægning og formidling. Du er vant til at arbejde i Excel og er ikke bange for hverken at stille spørgsmål eller at tage egne initiativer i opgaveløsningen. Vi tilbyder Vi kan give dig: varierende opgaver i et dynamisk miljø gode muligheder for personlig og faglig udvikling dygtige kollegaer med et stærkt fællesskab Vi lægger vægt på en uformel omgangstone og har en flad struktur. Vi løfter i flok og bruger hinandens kompetencer bedst muligt. Vi vil sammen gerne gøre en forskel. Om os Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med ca. 1000 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre, i alt ca. 46.000 ansatte. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. Du vil blive en del af teamet Kompetenceudvikling i sektionen Forberedelse Involvering, der sammen med regionens hospitaler forbereder aktiviteter til implementering, anvendelse og forankring af ændringer i Sundhedsplatformen. Læs mere her: https: www.regionh.dk om-region-hovedstaden denAdministrativeRegion CIMT om-CIMT Sider default.aspx Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Ane Lind Møldrup på tlf. 24 37 96 76 eller ane.lind.moeldrup@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst for kontor- og it-personale m.fl. Arbejdstiden er 15 timer pr. uge med fleksibilitet i eksamensperioder med opstart d. 1 12-2019 eller snarest derefter Arbejdsdagene vil blive fordelt imellem dig og vores anden studentermedhjælper. I starten af hver måned vil der være 1-2 arbejdsdage fra Region Hovedstadens Uddannelsescenter på Gentofte Hospital med mødetid kl. 7. Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV og eventuelt uddannelsesbevis senest d. 17. november 2019 via vores rekrutteringssystem. Vi holder ansættelsessamtaler fredag i uge 47.Er du i gang med studier inden for sundheds-it, sundhedsvidenskab eller lignende og har du minimum 2 år tilbage af din studietid? Er du klar til at kaste dig over lidt af hvert i en travl og spændende offentlig organisation, hvor omdrejningspunktet er klinikere på regionens hospitaler og deres anvendelse af Sundhedsplatformen?

Så er du måske, den vi leder efter i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), sektionen Forberedelse og Involvering.

Opgaver

Sektionen har tre fokusområder: uddannelsesplanlægning, brugerrettet kommunikation og udviklingsaktiviteter. Du vil blive tilknyttet uddannelsesplanlægning i teamet kompetenceudvikling.

Opgaverne består i planlægning og strukturering af uddannelsestilbud i Sundhedsplatformen for klinikere på hospitalerne fx administration af kurser, support af og kommunikation med kursister og undervisere, vedligeholdelse af hjemmesiden samt ad hoc-opgaver. Du vil også kunne bistå sektionen med en række administrative opgaver som fx mødebookinger, mindre koordineringsopgaver osv. Har du lysten og evnerne, vil du også kunne indgå i udviklingsopgaver.

Generelt kræver opgaverne, at du kan tage selvstændigt ansvar, samtidig med at du er i tæt dialog med dine kolleger om det faglige. Opgaverne kræver oftest, at du er nysgerrig og opsøgende.

Vi lægger stor vægt på, at du har evner for både koordinering, planlægning og formidling. Du er vant til at arbejde i Excel og er ikke bange for hverken at stille spørgsmål eller at tage egne initiativer i opgaveløsningen.

Vi tilbyder

Vi kan give dig:

  • varierende opgaver i et dynamisk miljø
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • dygtige kollegaer med et stærkt fællesskab
Vi lægger vægt på en uformel omgangstone og har en flad struktur. Vi løfter i flok og bruger hinandens kompetencer bedst muligt. Vi vil sammen gerne gøre en forskel.

Om os

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med ca. 1000 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre, i alt ca. 46.000 ansatte. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv.

Du vil blive en del af teamet Kompetenceudvikling i sektionen Forberedelse & Involvering, der sammen med regionens hospitaler forbereder aktiviteter til implementering, anvendelse og forankring af ændringer i Sundhedsplatformen.

Læs mere her:

https://www.regionh.dk/om-region-hovedstaden/denAdministrativeRegion/CIMT/om-CIMT/Sider/default.aspx

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Ane Lind Møldrup på tlf. 24 37 96 76 eller ane.lind.moeldrup@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst for kontor- og it-personale m.fl.
Arbejdstiden er 15 timer pr. uge med fleksibilitet i eksamensperioder med opstart d. 1/12-2019 eller snarest derefter

Arbejdsdagene vil blive fordelt imellem dig og vores anden studentermedhjælper. I starten af hver måned vil der være 1-2 arbejdsdage fra Region Hovedstadens Uddannelsescenter på Gentofte Hospital med mødetid kl. 7.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV og eventuelt uddannelsesbevis senest d. 17. november 2019 via vores rekrutteringssystem.
Vi holder ansættelsessamtaler fredag i uge 47.





It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-10-31T00:00:002019-11-17T00:00:00
330114457Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?Robot Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet. Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen. Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret. Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform. Om dig Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv. Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: • er selvstændig, stabil og ansvarsfuld • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden • er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid Din nye hverdag I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen. Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet? Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud.

Om stillingen

Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet.

Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen.

Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret.

Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform.

Om dig

Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv.

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:

• er selvstændig, stabil og ansvarsfuld

• udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden

• er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid

Din nye hverdag

I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen.

Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf

Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet – og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet?

Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.



Borgercenter Njalsgade 72 AKøbenhavn S2019-10-30T00:00:002019-11-17T00:00:00
330113662Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?Robot Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet. Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen. Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret. Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform. Om dig Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv. Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: • er selvstændig, stabil og ansvarsfuld • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden • er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid Din nye hverdag I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen. Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet? Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud.

Om stillingen

Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vores arbejdsopgaver er bl.a. finanslovsarbejde, budgetopfølgning, regnskab, ledelsesinformation, data, analyser og udmøntning af tilskud på integrationsområdet.

Vi har et bredt samarbejde med alle kontorer i styrelsen, departementet og en række interessenter som bl.a. udlændingemyndigheder, Moderniseringsstyrelsen, Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, Statens Administration og Rigsrevisionen.

Som student i Økonomi og Tilskud vil dine arbejdsopgaver primært være økonomiopgaver såsom datahåndtering, gebyrøkonomi og løn- og driftsbudgetter samt analyser, ledelsesinformation, notatskrivning mv. Du får ansvar for egne opgaver, som skal løses meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kontoret.

Du får god indsigt i data og offentlig økonomistyring på udlændinge- og integrationsområdet, og du vil lære at bruge forskellige it-redskaber og diverse registre, bl.a. Excel, SAS, NAVISION, CPR, e-indkomst, udlændingeregistre mv. Du vil også skulle indgå i udviklingsopgaver i projektarbejdsform.

Om dig

Vi ser gerne, at du som minimum har påbegyndt tredje semester på en samfundsvidenskabelig uddannelse i efteråret 2019, f. eks. som stud.polit., stud.oecon., matematik-økonomi eller anden relevant uddannelse fra eksempelvis CBS. Du interesserer dig for tal, analyse, registre etc. og har flair for it-systemer som Excel, SAS Visual Analytics mv.

Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:

• er selvstændig, stabil og ansvarsfuld

• udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden

• er god til at samarbejde og have mange bolde i luften på samme tid

Din nye hverdag

I Økonomi og Tilskud er vi omkring 24 medarbejdere. Du bliver en del af et større team af studenter i kontoret, som har det hyggeligt sammen.

Vi har et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med højt til loftet og godt socialt sammenhold. Du får engagerede kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Vi har bl.a. kantine, fredagsbar mv.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreranstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt kontorchef Henrik Grosen Nielsen på telefonnummer 72 14 28 00 eller på e-mail hgn@siri.dk eller souschef Torben Jensen på telefonnummer 72 14 25 21 eller på mail trj@siri.dk

Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning mv. senest søndag den 17. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 47.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf

Udlændinge- og Integrationsministeriet har overordnet to politikområder: Hvem må indrejse og opholde sig i landet – og hvordan sikrer vi, at udlændinge bidrager til og tager del i samfundet?

Ministeriet har omkring 1200 medarbejdere fordelt på Styrelsen for International Rekruttering og Integration, Udlændingestyrelsen og departementet, herunder Nationalt ID-center, Udlændingenævnets sekretariat og Flygtningenævnets sekretariat.



Udlændinge- og IntegrationsministerietKøbenhavn K2019-10-28T00:00:002019-11-17T00:00:00
330112900Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til emu redaktionen i Kontor for Analyse og KommunikationRobot Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen. Om Kontor for Analyse og Kommunikation Kontoret har ansvaret for centrale opgaver i ministeriets arbejde med viden, forskning og data samt selve formidling og kommunikationen heraf på emu.dk. Kontoret består af ca. 32 medarbejdere fordelt på to team, henholdsvis emu-teamet og vidensteamet. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du blive tilknyttet emu redaktionen. Studentermedhjælper i emu redaktionen Emu redaktionen fungerer som redaktion for hjemmesiden emu.dk, som er målrettet lærere, ledere, og pædagogisk personale på dagtilbud, grundskole, ungdoms- og voksenuddannelser, hvor der formidles materialer, der understøtter det daglige arbejde på skolerne. På emu.dk formidler vi vidensbaserede og praksisrettede materialer med udgangspunkt i dialog med brugere, interessenter og vidensmiljøer. Som studentermedhjælper i emu-teamet skal du bidrage til følgende opgaver: formidle materialer på de forskellige uddannelsesområder bearbejde tekster målrettet lærere og ledelser strukturere og opbygge materialesamlinger i redaktørværktøj på emu.dk deltage på konferencer ved at repræsentere emu på stande f.eks Danmarks Læringsfestival og Skolemessen mv. Vi forestiller os, at du studerer kommunikation eller lignende. Vi lægger vægt på, at du: har erfaring med webformidling og cms systemer har flair for projektstyring og erfaring med at skrive artikler og forskellige tekster mv. har erfaring med at arbejde systematisk med at strukturere materiale indhold i systemer, så det er konsistent på tværs af uddannelsesområder, med blik for detaljen og eller formår at se sammenhænge i materialer indhold og udstillingen af disse. Løn- og ansættelsesvilkår Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper. Du bliver automatisk tilmeldt ministeriets praktikant- og studenternetværk, der løbende afholder faglige og sociale arrangementer for alle medarbejdere under studie i ministeriets departement og to styrelser. Vil du vide mere? For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til teamleder for emu-teamet Malene Pio på telefon 4160 3640 eller redaktør Stefan Emkjær på telefon 2014 8099 For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til Allan Warrer i Direktionssekretariatet på telefon 33 92 52 75. Sådan søger du Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på www.uvm.dk job senest mandag den 18. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og eventuelt i starten af uge 49. Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Børne- og Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen.



Om Kontor for Analyse og Kommunikation

Kontoret har ansvaret for centrale opgaver i ministeriets arbejde med viden, forskning og data samt selve formidling og kommunikationen heraf på emu.dk. Kontoret består af ca. 32 medarbejdere fordelt på to team, henholdsvis emu-teamet og vidensteamet.



Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil du blive tilknyttet emu redaktionen.

Studentermedhjælper i emu redaktionen

Emu redaktionen fungerer som redaktion for hjemmesiden emu.dk, som er målrettet lærere, ledere, og pædagogisk personale på dagtilbud, grundskole, ungdoms- og voksenuddannelser, hvor der formidles materialer, der understøtter det daglige arbejde på skolerne.

På emu.dk formidler vi vidensbaserede og praksisrettede materialer med udgangspunkt i dialog med brugere, interessenter og vidensmiljøer. Som studentermedhjælper i emu-teamet skal du bidrage til følgende opgaver:

  • formidle materialer på de forskellige uddannelsesområder
  • bearbejde tekster målrettet lærere og ledelser
  • strukturere og opbygge materialesamlinger i redaktørværktøj på emu.dk
  • deltage på konferencer ved at repræsentere emu på stande f.eks Danmarks Læringsfestival og Skolemessen mv.
Vi forestiller os, at du studerer kommunikation eller lignende. Vi lægger vægt på, at du:

  • har erfaring med webformidling og cms systemer
  • har flair for projektstyring og erfaring med at skrive artikler og forskellige tekster mv.
  • har erfaring med at arbejde systematisk med at strukturere materiale/indhold i systemer, så det er konsistent på tværs af uddannelsesområder, med blik for detaljen
  • og/eller formår at se sammenhænge i materialer/indhold og udstillingen af disse.
Løn- og ansættelsesvilkår

Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.

Du bliver automatisk tilmeldt ministeriets praktikant- og studenternetværk, der løbende afholder faglige og sociale arrangementer for alle medarbejdere under studie i ministeriets departement og to styrelser.



Vil du vide mere?

For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til teamleder for emu-teamet Malene Pio på telefon 4160 3640 eller redaktør Stefan Emkjær på telefon 2014 8099

For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til Allan Warrer i Direktionssekretariatet på telefon 33 92 52 75.



Sådan søger du

Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på www.uvm.dk/job senest mandag den 18. november 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 48 og eventuelt i starten af uge 49.



Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Børne- og Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-10-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330117395Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business SchoolRobot Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere. Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig som tænker løsningsorienteret, når du møder en opgave, og dig som elsker logikken bag IT og de svar som man altid kan finde, hvis man leder længe nok. Jobbet: IT-supporten supporterer medarbejdere og studerende på CBS. Brugerne er en mangfoldig målgruppe med forskellige behov. Du vil ofte være den første person, som de møder, når de har en it-udfordring, og du løser tit problemet med det samme. Det indebærer at du proaktivt gennem din ansættelse skal sætte dig ind i den brede portefølje af it-ressourcer, it-faciliteter og procedurer, som IT-afdelingen leverer. Opgaverne varierer i teknisk niveau, og kan spænde fra udlevering af studiekort og opsætning af trådløst netværk på Mac PC til mere udfordrende opgaver, såsom fejlsøgning på pc med blå skærm eller defekt software. Derudover har du mulighed for at specialisere dig yderligere inden for et, eller flere, ansvarsområder som f.eks. AV, Office 365, Canvas, Print, og STADS. Du kommer til at arbejde på campus-området, og kommer til at være en del af et synligt servicepunkt for medarbejdere og studerende, som samlet håndterer henvendelser for både IT og AV, Information, samt betjentfunktionen. Du kan derfor forvente også at svare på spørgsmål relateret til campus, og agerer informationsmedarbejder når dette er nødvendigt. Vi arbejder i et meget dynamisk miljø og har i det daglige medarbejdere på hele campus. Derfor snakker vi sammen på tværs af enheder, både personligt og via telefon, og vi husker at spørge hinanden når vi er i tvivl. Vi sætter en ære i at vores brugere får en god service, og at de får løst deres problemer. Vi er dem som sender sagen videre, og sikrer at den ikke falder til jorden eller bliver forsinket. Vi vil gerne sikre, at sager kommer hurtigt igennem med holdbare løsninger, så brugerne ikke skal tilbage til os igen med en uforløst sag. Vi bruger gerne tid på at se hvor vi kan optimere sagsbehandling, så vi får tid til de svære sager og hvor de lette sager hurtigere kommer igennem, således at vi hele tiden kan sikre at brugerne får den mest optimale og holdbare support. Din profil: Du studerer på en videregående uddannelse. Du har evt. erfaring med kundeservice, gerne inden for IT-support, men dette er ikke et krav. Du ser dig selv som IT-superbruger, men ikke nødvendigvis tekniknørden. Du har en naturlig interesse for IT, lysten til at lære, og sætter pris på at få dine egne ansvarsområder. Erfaring med Mac er en fordel, men ikke et krav. Du arbejder selvstændigt, formår at kommunikere på mange niveauer og forstår vigtigheden i, at have en seriøs indstilling til jobbet. Du kan lide at fordybe dig i problemstillinger, men forstår også vigtigheden i en hurtig behandling i travle perioder. CBS har en international profil med mange udvekslings-studerende og udenlandske forskere, og det forventes derfor, at du er velformuleret i dansk og engelsk på skrift og i tale. Herudover er du fleksibel og kan arbejde både i dagtimerne såvel som i aftentimerne, og der må også forventes en weekendvagt en gang imellem. Arbejdstider og løn: Vi tilbyder en arbejdsuge på op til 14 timer, hvoraf det er et krav at du kan have min. en vagt om ugen i dagtimerne. Vi er fleksible i forhold til arbejdstid hvilket betyder, at du i perioder både kan arbejde mere eller mindre. Du kommer til at indgå i et team på ca. 28 studerende og 14 medarbejdere på fast tid, og vi kan tilbyde en attraktiv løn jf. Prosa overenskomst. Der vil være en grundig oplæring i CBS systemportefølje og de systemer, som du skal kunne yde support til. Yderligere oplysninger: Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte IT-vejlederkoordinator Pernille Kjærsgaard, pk.it@cbs.dk, tlf. 3815 5782. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er d. 25. november 2019. Samtaler afholdes i uge 49 og 50. Din ansøgning: Ansøgning sendes via ansøgningslinket, med titlen Ansøgning til stilling som IT-Vejleder

Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School

Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere.

Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig som tænker løsningsorienteret, når du møder en opgave, og dig som elsker logikken bag IT og de svar som man altid kan finde, hvis man leder længe nok.

Jobbet:

IT-supporten supporterer medarbejdere og studerende på CBS. Brugerne er en mangfoldig målgruppe med forskellige behov. Du vil ofte være den første person, som de møder, når de har en it-udfordring, og du løser tit problemet med det samme. Det indebærer at du proaktivt gennem din ansættelse skal sætte dig ind i den brede portefølje af it-ressourcer, it-faciliteter og procedurer, som IT-afdelingen leverer.

Opgaverne varierer i teknisk niveau, og kan spænde fra udlevering af studiekort og opsætning af trådløst netværk på Mac/PC til mere udfordrende opgaver, såsom fejlsøgning på pc med blå skærm eller defekt software. Derudover har du mulighed for at specialisere dig yderligere inden for et, eller flere, ansvarsområder som f.eks. AV, Office 365, Canvas, Print, og STADS.  

Du kommer til at arbejde på campus-området, og kommer til at være en del af et synligt servicepunkt for medarbejdere og studerende, som samlet håndterer henvendelser for både IT og AV, Information, samt betjentfunktionen. Du kan derfor forvente også at svare på spørgsmål relateret til campus, og agerer informationsmedarbejder når dette er nødvendigt. Vi arbejder i et meget dynamisk miljø og har i det daglige medarbejdere på hele campus. Derfor snakker vi sammen på tværs af enheder, både personligt og via telefon, og vi husker at spørge hinanden når vi er i tvivl. Vi sætter en ære i at vores brugere får en god service, og at de får løst deres problemer. Vi er dem som sender sagen videre, og sikrer at den ikke falder til jorden eller bliver forsinket. Vi vil gerne sikre, at sager kommer hurtigt igennem med holdbare løsninger, så brugerne ikke skal tilbage til os igen med en uforløst sag. Vi bruger gerne tid på at se hvor vi kan optimere sagsbehandling, så vi får tid til de svære sager og hvor de lette sager hurtigere kommer igennem, således at vi hele tiden kan sikre at brugerne får den mest optimale og holdbare support.

Din profil:

Du studerer på en videregående uddannelse. Du har evt. erfaring med kundeservice, gerne inden for IT-support, men dette er ikke et krav. Du ser dig selv som IT-superbruger, men ikke nødvendigvis tekniknørden. Du har en naturlig interesse for IT, lysten til at lære, og sætter pris på at få dine egne ansvarsområder. Erfaring med Mac er en fordel, men ikke et krav. Du arbejder selvstændigt, formår at kommunikere på mange niveauer og forstår vigtigheden i, at have en seriøs indstilling til jobbet. Du kan lide at fordybe dig i problemstillinger, men forstår også vigtigheden i en hurtig behandling i travle perioder. CBS har en international profil med mange udvekslings-studerende og udenlandske forskere, og det forventes derfor, at du er velformuleret i dansk og engelsk på skrift og i tale.

Herudover er du fleksibel og kan arbejde både i dagtimerne såvel som i aftentimerne, og der må også forventes en weekendvagt en gang imellem.

Arbejdstider og løn:

Vi tilbyder en arbejdsuge på op til 14 timer, hvoraf det er et krav at du kan have min. en vagt om ugen i dagtimerne. Vi er fleksible i forhold til arbejdstid hvilket betyder, at du i perioder både kan arbejde mere eller mindre. Du kommer til at indgå i et team på ca. 28 studerende og 14 medarbejdere på fast tid, og vi kan tilbyde en attraktiv løn jf. Prosa overenskomst. Der vil være en grundig oplæring i CBS systemportefølje og de systemer, som du skal kunne yde support til.

Yderligere oplysninger:

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte IT-vejlederkoordinator Pernille Kjærsgaard, pk.it@cbs.dk, tlf. 3815 5782.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er d. 25. november 2019. Samtaler afholdes i uge 49 og 50.

Din ansøgning:

Ansøgning sendes via ansøgningslinket, med titlen "Ansøgning til stilling som IT-Vejleder"

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-11-12T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper med interesse for administration, kommunikation og planlægning

It- medico og telefoni

København Ø
Er du i gang med studier inden for sundheds-it, sundhedsvidenskab eller lignende og har du minimum 2 år tilbage af din studietid? Er du klar til at kaste dig over lidt af hvert i en travl og spændende offentlig organisation, hvor omdrejningspunktet ...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?

Borgercenter Njalsgade 72 A

København S
Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vor...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Er du vores nye studentermedhjælper med interesse for at arbejde med data, analyseopgaver og økonomistyring?

Udlændinge- og Integrationsministeriet

København K
Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Økonomi og Tilskud. Om stillingen Kontoret Økonomi og Tilskud arbejder med drift og udvikling af et stort, komplekst og udfordrende opgaveområde i en statslig styrelse. Vor...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til emu redaktionen i Kontor for Analyse og Kommunikation

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at formidle ministeriets viden på emu.dk? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i emu redaktionen. Om Kontor...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Studentermedhjælper til IT-supporten på Copenhagen Business School Til IT-supporten på CBS søger vi nye studentermedhjælpere. Vi har brug for dig, som elsker at svare på det samme spørgsmål 100 gange på en dag. Dig som elsker at hjælpe andre. Dig so...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:12. december 2019