Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fonden Clemens afdeling Rønnebæk søger socialpædagog

Fonden Clemens er en veletableret organisation, der i forskellige huse udfører socialpædagogisk arbejde omkring anbragte børn og unge fra 4 – 23 år. Vi er en organisation med stor fokus på udvikling – både af unge, medarbejdere og organisationen som helhed. Vi har stor interesse i at efteruddanne og opkvalificere vores medarbejdere, så vi hele tiden kan være foran både fagligt og organisatorisk.

Vi søger en socialpædagog til vores afdeling Rønnebæk. Rønnebæk ligger i naturskønne omgivelser i Næstved med skoven som nabo. Næstved Station er blot 5 km væk, og der er gode muligheder for offentlig transport.

På Rønnebæk er der plads til 8 børn og unge i alderen 7-18 år. De børn og unge, der bor hos os, har brug for voksne, der kan stå distancen, -  også når de gør alt, hvad der står i deres magt for at skubbe de voksne fra sig. Vi søger en pædagog, der har lyst til at lege og bruge naturen som en del af behandlingstilbuddet.

Hos os arbejder man primært eftermiddag, aften og nat. Man arbejder derudover hver anden weekend (ikke hele weekenden), deltager i behandlingsture og indgår i en turnus om jul og nytårsvagter.

Hos os får du en arbejdsplads med:

  • Grundlig introduktion til arbejdet
  • Internt uddannelsesforløb
  • Supervision
  • Rejseoplevelser med børnene
  • En masse energi, muskler og gode ideer
  • Nærværende ledelse
  • Fokus på arbejdsmiljøet

Løn mellem 27.000 og 30.000 kr. pr. måned, alt efter erfaring, plus 13,5% fuld arbejdsgiverbetalt pension efter 1 års ansættelse.

Vi forestiller os, at du:

  • Er udannet pædagog
  • Har kørekort
  • Du skal være i stand til at formidle komplicerede problemstillinger på skrift
  • Kan vende tingene på hovedet og tænke ud af boksen
  • Er en teamplayer og fuld af gå-på-mod personligt såvel som fagligt.
  • At du er robust, ved, hvem du selv er, og hvor dine grænser går.

 

Samtaler holdes af to omgange – d. 23/1-2018 og 25/1-2018.

 

Ansøgning sendes til stinne@fondenclemens.dk

For yderligere information, kontakt afdelingsleder Stinne Olsen på overstående mail eller på 2917 2962 fra d. 11-22/12-2017 i tidsrummet 10-12.

Sidste ansøgningfrist:12/1-2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726310Phoenix-be6d569a12017-12-13T14:01:15.593Fonden Clemens afdeling Rønnebæk søger socialpædagog

Fonden Clemens er en veletableret organisation, der i forskellige huse udfører socialpædagogisk arbejde omkring anbragte børn og unge fra 4 – 23 år. Vi er en organisation med stor fokus på udvikling – både af unge, medarbejdere og organisationen som helhed. Vi har stor interesse i at efteruddanne og opkvalificere vores medarbejdere, så vi hele tiden kan være foran både fagligt og organisatorisk.

Vi søger en socialpædagog til vores afdeling Rønnebæk. Rønnebæk ligger i naturskønne omgivelser i Næstved med skoven som nabo. Næstved Station er blot 5 km væk, og der er gode muligheder for offentlig transport.

På Rønnebæk er der plads til 8 børn og unge i alderen 7-18 år. De børn og unge, der bor hos os, har brug for voksne, der kan stå distancen, -  også når de gør alt, hvad der står i deres magt for at skubbe de voksne fra sig. Vi søger en pædagog, der har lyst til at lege og bruge naturen som en del af behandlingstilbuddet.

Hos os arbejder man primært eftermiddag, aften og nat. Man arbejder derudover hver anden weekend (ikke hele weekenden), deltager i behandlingsture og indgår i en turnus om jul og nytårsvagter.

Hos os får du en arbejdsplads med:

  • Grundlig introduktion til arbejdet
  • Internt uddannelsesforløb
  • Supervision
  • Rejseoplevelser med børnene
  • En masse energi, muskler og gode ideer
  • Nærværende ledelse
  • Fokus på arbejdsmiljøet

Løn mellem 27.000 og 30.000 kr. pr. måned, alt efter erfaring, plus 13,5% fuld arbejdsgiverbetalt pension efter 1 års ansættelse.

Vi forestiller os, at du:

  • Er udannet pædagog
  • Har kørekort
  • Du skal være i stand til at formidle komplicerede problemstillinger på skrift
  • Kan vende tingene på hovedet og tænke ud af boksen
  • Er en teamplayer og fuld af gå-på-mod personligt såvel som fagligt.
  • At du er robust, ved, hvem du selv er, og hvor dine grænser går.

 

Samtaler holdes af to omgange – d. 23/1-2018 og 25/1-2018.

 

Ansøgning sendes til stinne@fondenclemens.dk

For yderligere information, kontakt afdelingsleder Stinne Olsen på overstående mail eller på 2917 2962 fra d. 11-22/12-2017 i tidsrummet 10-12.

Sidste ansøgningfrist:12/1-2018.

2018-02-02T13:59:22.583 Fonden Clemens er en veletableret organisation, der i forskellige huse udfører socialpædagogisk arbejde omkring anbragte børn og unge fra 4 23 år. Vi er en organisation med stor fokus på udvikling både af unge, medarbejdere og organisationen som helhed. Vi har stor interesse i at efteruddanne og opkvalificere vores medarbejdere, så vi hele tiden kan være foran både fagligt og organisatorisk. Vi søger en socialpædagog til vores afdeling Rønnebæk. Rønnebæk ligger i naturskønne omgivelser i Næstved med skoven som nabo. Næstved Station er blot 5 km væk, og der er gode muligheder for offentlig transport. På Rønnebæk er der plads til 8 børn og unge i alderen 7-18 år. De børn og unge, der bor hos os, har brug for voksne, der kan stå distancen, - også når de gør alt, hvad der står i deres magt for at skubbe de voksne fra sig. Vi søger en pædagog, der har lyst til at lege og bruge naturen som en del af behandlingstilbuddet. Hos os arbejder man primært eftermiddag, aften og nat. Man arbejder derudover hver anden weekend (ikke hele weekenden), deltager i behandlingsture og indgår i en turnus om jul og nytårsvagter. Hos os får du en arbejdsplads med: Grundlig introduktion til arbejdet Internt uddannelsesforløb Supervision Rejseoplevelser med børnene En masse energi, muskler og gode ideer Nærværende ledelse Fokus på arbejdsmiljøet Løn mellem 27.000 og 30.000 kr. pr. måned, alt efter erfaring, plus 13,5 fuld arbejdsgiverbetalt pension efter 1 års ansættelse. Vi forestiller os, at du: Er udannet pædagog Har kørekort Du skal være i stand til at formidle komplicerede problemstillinger på skrift Kan vende tingene på hovedet og tænke ud af boksen Er en teamplayer og fuld af gå-på-mod personligt såvel som fagligt. At du er robust, ved, hvem du selv er, og hvor dine grænser går. Samtaler holdes af to omgange d. 23 1-2018 og 25 1-2018. Ansøgning sendes til stinne@fondenclemens.dk For yderligere information, kontakt afdelingsleder Stinne Olsen på overstående mail eller på 2917 2962 fra d. 11-22 12-2017 i tidsrummet 10-12. Sidste ansøgningfrist:12 1-2018.11Jobnetbe6d569a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-08T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3047827Rønnebæk11Kirkevej 94700NæstvedDKDanmarkORS/blank.png155.2107920011.81026600
stinne@fondenclemens.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500310JobNet47127051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be6d569ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=be6d569ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be6d569a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be6d569a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik351697617stinne@fondenclemens.dkstinne@fondenclemens.dkDKDanmarkDKDanmark329924427Granhøjen søger projektmedarbejder til specialpsykiatrisk bosted i SorøRobot Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Trives du i en hverdag, hvor ingen dage er ens? Vi søger en projektmedarbejder til vores 108 botilbud i Sorø, som vil være den primære arbejdsplads. Granhøjen tilbyder behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab. Dine arbejdsopgaver vil være: At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde At have ansvar for medicinhåndteringen. Vi forventer, at du: Er uddannet SSA eller har en anden sundhedsfaglig uddannelse. Har mindst 3 års erhvervserfaring med specialpsykiatri Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team. Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest. Granhøjen A S tilbyder: Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer Faglige ambitioner og engagement Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien. Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@granhojen.dk hurtigst muligt og senest 26.december 2018, da samtaler vil foregå løbende og gerne med opstart hurtigst muligt derefter. I emnefeltet skrives: Projektmedarbejder til Sorø Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Annette Storm på tlf. 5060 9874. Om Granhøjen Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen. Læs mere på www.granhøjen.dk.

Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Trives du i en hverdag, hvor ingen dage er ens?

Vi søger en projektmedarbejder til vores § 108 botilbud i Sorø, som vil være den primære arbejdsplads.

Granhøjen tilbyder behandling til mennesker med komplekse psykosociale problematikker. På Granhøjen skaber vi rum til, at de med hver deres virkelighedsopfattelse indgår som fuldgyldige medlemmer af et fællesskab.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • At støtte og guide mennesker med komplekse psykosociale problematikker i alle dagligdagens gøremål
  • Praktiske opgaver i samarbejde med beboerne, eksempelvis rengøring, oprydning og havearbejde
  • At have ansvar for medicinhåndteringen.

 

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet SSA eller har en anden sundhedsfaglig uddannelse.
  • Har mindst 3 års erhvervserfaring med specialpsykiatri
  • Kan sætte sunde grænser i et respektfuldt sprog
  • Kan kommunikere tydeligt, stille krav og holde strukturen i hverdagen
  • Er ansvarsfuld, stabil, fleksibel og initiativrig
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt og samtidig være en del af et team.
  • Har vilje og lyst til at udvikle dig fagligt samt medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Kan håndtere uforudsigelighed og have mange bolde i luften
  • Har kørekort (B) og kan fremvise straffeattest.

 

Granhøjen A/S tilbyder:

  • Løbende kompetenceudvikling, hvor kurser og uddannelse har høj prioritet
  • Et godt arbejds- og læringsmiljø med gode kollegaer
  • Faglige ambitioner og engagement
  • Et stærkt værdigrundlag med fokus på at gøre borgere så selvstændige som muligt
  • En arbejdsplads, der giver mulighed for at øge viden og kompetence indenfor psykiatrien.

Lyder det som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig.

Motiveret ansøgning og CV sendes til ansoegning@granhojen.dk hurtigst muligt og senest 26.december 2018, da samtaler vil foregå løbende og gerne med opstart hurtigst muligt derefter. 
I emnefeltet skrives: Projektmedarbejder til Sorø

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Annette Storm på tlf. 5060 9874.

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejder tæt sammen med Granhøjen.   

Læs mere på www.granhøjen.dk.

GRANHØJEN A/SSlagelse2018-12-07T00:00:002018-12-26T00:00:00
329927212Støtte- og kontaktpersoner til Team Bo-støtteRobot Lejre Kommune søger 2 støtte- kontaktpersoner, 1 fast stilling og en barselsvikar, til Team Bo-støtte med base i Hvalsø. Støtte- kontaktperson-stillingen er på 37 timer og er til besættelse 1. marts 2019. Barselsvikariat er på 37 timer og er til besættelse 1 marts 2019 og slutter oktober 2019. Der er mulighed for at starte barselsvikariatet på halvtid i januar og februar. Kan du: •Arbejde selvstændigt og i team? •Finde kreative løsninger i en travl hverdag? •Arbejde som stifinder med borgeren i centrum Om jobbet Støttekontaktpersonerne er forankret i Team Bostøtte: Lejre Kommunes Sociale Tilbud til borgere med psykisk handicap. Målgruppen for Team Bo-støttes arbejde er borgere med psykiske udfordringer, og borgere med udfordringer efter sen-hjerneskader. Team Bo-støtte har base i Hvalsø, hvor der også er et Være- og aktivitetstilbud med pædagogisk personale og frivillige tilknyttet. Team Bo-støtte, Værestedet Horseager og Botilbuddet Solvang udgør tilsammen De Sociale Tilbud til Borgere med psykisk handicap. De tre enheder med fælles virksomhedsleder, arbejder tæt sammen om udvikling og nyskabelse indenfor området. Om os Som Team-Bo-støtte medarbejder arbejder du med at støtte borgernes Recovery-proces, både i grupper og ved individuel støtte i borgerens eget hjem. Du har mange samarbejdspartnere både internt i virksomheden og eksternt, og har særlig tæt samarbejde med Aktivitetsteamet i Værestedet, som er en del af personalegruppen. Det faglige fokus er rettet mod udvikling af socialpædagogisk arbejde efter Serviceloven § 85 og grupper efter § 82, den neuropædagogiske tilgang og udvikling af den frivillige indsats. Team-Bo-støtte ønsker en kollega, som sætter pris på det gode kollegaskab. Arbejdstiden er primært i dagtimerne, men aften og weekend arbejde forekommer. Om dig: Vi ønsker os en kollega, som •Har en pædagogisk eller socialfaglig uddannelse. Evt suppleret med neuropædagogisk efteruddannelse. •Har erfaring indenfor socialpsykiatri samt borgere med senhjerneskader •Kan arbejde recovery orienteret •Kan arbejde med skriftlig dokumentation og udarbejdelse af statusrapporter •Kan håndtere IT på bruger niveau •Systematisk og struktureret og god til deadlines •Er god til at arbejde på tværs af interessenter Vi forventer at du: •tager udgangspunkt i den enkelte borgers ønsker, drømme, behov og udviklingsmuligheder •er fagligt reflekterende og skriftligt velformulerende •er empatisk, nærværende, ærlig og åben •er en teamplayer, der konstruktivt og positivt bidrager til opgaveløsning i såvel eget team, som virksomheden generelt. •Er igangsætter. Har kreative ideer og kan føre dem ud i livet. •Har kørekort Vi kan tilbyde dig: •over 100 unikke borgere, som har brug for målrettet støtte •et udfordrende arbejde med borgerne i centrum •en værdibaseret arbejdsplads, der lægger vægt på respekt, etik og værdighed •en arbejdsplads med supervision samt personlige og faglige udviklingsmuligheder •indflydelse på egne arbejdstid og arbejdstilrettelæggelse •en arbejdsplads i en Grøn kommune, med naturen som aktiv medspiller •fagligt kompetente kollegaer Løn og ansættelse: Din løn og ansættelse bliver efter gældende overenskomst samt principper i Ny Løn. Der vil blive indhentet reference og straffeattest. Du er velkommen til at kontakte teamleder: Anna Oldenburg tlf 29742558 Du skal sende din ansøgning til Solvang på e-mail: asje@lejre.dk Ansøgningsfrist: Den 12.01.2019 kl 12:00 Ansættelsessamtaler i uge 4. Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling her.

Lejre Kommune søger 2 støtte- kontaktpersoner, 1 fast stilling og en barselsvikar, til Team Bo-støtte med base i Hvalsø.

 

Støtte- kontaktperson-stillingen er på 37 timer og er til besættelse 1. marts 2019.

Barselsvikariat er på 37 timer og er til besættelse 1 marts 2019 og slutter oktober 2019. Der er mulighed for at starte barselsvikariatet på halvtid i januar og februar.

 

Kan du:

•Arbejde selvstændigt og i team?

•Finde kreative løsninger i en travl hverdag?

•Arbejde som "stifinder" med borgeren i centrum

 

Om jobbet

Støttekontaktpersonerne er forankret i Team Bostøtte: Lejre Kommunes Sociale Tilbud til borgere med psykisk handicap. Målgruppen for Team Bo-støttes arbejde er borgere med psykiske udfordringer, og borgere med udfordringer efter sen-hjerneskader. Team Bo-støtte har base i Hvalsø, hvor der også er et Være- og aktivitetstilbud med pædagogisk personale og frivillige tilknyttet.

Team Bo-støtte, Værestedet Horseager og Botilbuddet Solvang udgør tilsammen De Sociale Tilbud til Borgere med psykisk handicap. De tre enheder med fælles virksomhedsleder, arbejder tæt sammen om udvikling og nyskabelse indenfor området.

 

Om os

Som Team-Bo-støtte medarbejder arbejder du med at støtte borgernes Recovery-proces, både i grupper og ved individuel støtte i borgerens eget hjem.

Du har mange samarbejdspartnere både internt i virksomheden og eksternt, og har særlig tæt samarbejde med Aktivitetsteamet i Værestedet, som er en del af personalegruppen.

Det faglige fokus er rettet mod udvikling af socialpædagogisk arbejde efter Serviceloven § 85 og grupper efter § 82, den neuropædagogiske tilgang og udvikling af den frivillige indsats.

Team-Bo-støtte ønsker en kollega, som sætter pris på det gode kollegaskab.

 

Arbejdstiden er primært i dagtimerne, men aften og weekend arbejde forekommer.

 

Om dig:

Vi ønsker os en kollega, som

•Har en pædagogisk eller socialfaglig uddannelse. Evt suppleret med neuropædagogisk efteruddannelse.

•Har erfaring indenfor socialpsykiatri samt borgere med senhjerneskader

•Kan arbejde recovery orienteret

•Kan arbejde med skriftlig dokumentation og udarbejdelse af statusrapporter

•Kan håndtere IT på bruger niveau

•Systematisk og struktureret og god til deadlines

•Er god til at arbejde på tværs af interessenter

 

Vi forventer at du:

•tager udgangspunkt i den enkelte borgers ønsker, drømme, behov og udviklingsmuligheder

•er fagligt reflekterende og skriftligt velformulerende

•er empatisk, nærværende, ærlig og åben

•er en teamplayer, der konstruktivt og positivt bidrager til opgaveløsning i såvel eget team, som virksomheden generelt.

•Er igangsætter. Har kreative ideer og kan føre dem ud i livet.

•Har kørekort

 

Vi kan tilbyde dig:

•over 100 unikke borgere, som har brug for målrettet støtte

•et udfordrende arbejde med borgerne i centrum

•en værdibaseret arbejdsplads, der lægger vægt på respekt, etik og værdighed

•en arbejdsplads med supervision samt personlige og faglige udviklingsmuligheder

•indflydelse på egne arbejdstid og arbejdstilrettelæggelse

•en arbejdsplads i en Grøn kommune, med naturen som aktiv medspiller

•fagligt kompetente kollegaer

 

Løn og ansættelse:

Din løn og ansættelse bliver efter gældende overenskomst samt principper i Ny Løn.

Der vil blive indhentet reference og straffeattest.

 

Du er velkommen til at kontakte teamleder: Anna Oldenburg tlf 29742558

Du skal sende din ansøgning til Solvang på e-mail: asje@lejre.dk

 

Ansøgningsfrist: Den 12.01.2019 kl 12:00

Ansættelsessamtaler i uge 4.

 

Du giver samtidig med afsendelse af din ansøgning og bilag samtykke til, at vi må behandle, dine oplysninger til rekrutteringsformål. Du kan læse nærmere om vores behandling her.

Huset Horseager (CJS)Ringsted2018-12-13T00:00:002019-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Granhøjen søger projektmedarbejder til specialpsykiatrisk bosted i Sorø

GRANHØJEN A/S

Slagelse
Kan du sætte dig ind i beboeres komplekse psykosociale problematikker samtidig med, at du har blik for det hele menneske? Trives du i en hverdag, hvor ingen dage er ens? Vi søger en projektmedarbejder til vores 108 botilbud i Sorø, som vil være den ...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:26. december 2018

Støtte- og kontaktpersoner til Team Bo-støtte

Huset Horseager (CJS)

Ringsted
Lejre Kommune søger 2 støtte- kontaktpersoner, 1 fast stilling og en barselsvikar, til Team Bo-støtte med base i Hvalsø. Støtte- kontaktperson-stillingen er på 37 timer og er til besættelse 1. marts 2019. Barselsvikariat er på 37 timer og er til bes...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:12. januar 2019