Formand M/K

Der er stor efterspørgsel på vores ydelser, og vi søger derfor løbende formænd til styring på byggepladser.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder (Sjælland)

  • Styring af en eller flere sager på vegne af din entrepriseleder
  • Styring af medarbejdere og leverandører på sagen
  • Planlægning, instruktion og tilsyn med arbejdets udførelse
  • Deltagelse i bygge-, formands- og sikkerhedsmøder på pladsen
  • Sikring af overholdelse af kvalitet, miljø og arbejdsmiljø på pladsen


Vi forventer

  • Du har kørekort
  • Du har fokus på kvalitet og sikkerhed
  • Du har en konstruktiv og positiv tilgang til opgaverne
  • Du har stærke coach/træner egenskaber
  • Du kan sætte dig i respekt, og skære igennem når det er nødvendigt
  • Sammen med dine kollegaer, formår du at få udført opgaverne til rette tid og kvalitet
  • Du er fleksibel, serviceminded, og har kundefokus


Vi tilbyder?

  • Fast månedsløn efter aftale
  • Efteruddannelse efter behov
  • Personlig udvikling af dine faglige kompetencer
  • Engagerede og positive kollegaer

Ansøgning
Send din ansøgning og CV via mail på: HR@scandicentreprise.dk .
Vi forsøger at besvare alle henvendelser og afholder samtaler løbende. Vi ser positivt på motiverede og engagerede ansøgere og besvarer gerne saglige spørgsmål, og vender tilbage til de kandidater vi mener matcher vores ønsker. Besøg os gerne på www.scandicentreprise.dk for mere information om vores virksomhed.

Skriv i emnefeltet
”Ansøgning/Formand – (dit navn)”

Om Scandic Entreprise
Scandic Entreprise er en mellem stor virksomhed i nedrivning og miljøsanerings-branchen i Glostrup (København), og er etableret i 2009. Vi oplever i øjeblikket stor vækst, og med kvalitet i fokus, tror vi på at vores kunder vil bakke op, om at gøre os til en stærk medspiller i branchen. Firmaets kendetegn er blandt andet Dedikation, Kvalitet, Effektivitet, og Fleksibilitet. Vi lægger stor fokus på, at imødekomme vores kunders ønsker og behov ved at yde service ud over det sædvanlige, og fremstå som et seriøst og serviceorienteret firma. Vi ser frem til at byde dig velkommen i et engageret team. Du kan finde mere information om vores virksomhed og herunder vores datapolitik på www.scandicentreprise.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999817Phoenix-f9fa47da12019-04-03T00:00:00Formand M/K

Der er stor efterspørgsel på vores ydelser, og vi søger derfor løbende formænd til styring på byggepladser.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder (Sjælland)

  • Styring af en eller flere sager på vegne af din entrepriseleder
  • Styring af medarbejdere og leverandører på sagen
  • Planlægning, instruktion og tilsyn med arbejdets udførelse
  • Deltagelse i bygge-, formands- og sikkerhedsmøder på pladsen
  • Sikring af overholdelse af kvalitet, miljø og arbejdsmiljø på pladsen


Vi forventer

  • Du har kørekort
  • Du har fokus på kvalitet og sikkerhed
  • Du har en konstruktiv og positiv tilgang til opgaverne
  • Du har stærke coach/træner egenskaber
  • Du kan sætte dig i respekt, og skære igennem når det er nødvendigt
  • Sammen med dine kollegaer, formår du at få udført opgaverne til rette tid og kvalitet
  • Du er fleksibel, serviceminded, og har kundefokus


Vi tilbyder?

  • Fast månedsløn efter aftale
  • Efteruddannelse efter behov
  • Personlig udvikling af dine faglige kompetencer
  • Engagerede og positive kollegaer

Ansøgning
Send din ansøgning og CV via mail på: HR@scandicentreprise.dk .
Vi forsøger at besvare alle henvendelser og afholder samtaler løbende. Vi ser positivt på motiverede og engagerede ansøgere og besvarer gerne saglige spørgsmål, og vender tilbage til de kandidater vi mener matcher vores ønsker. Besøg os gerne på www.scandicentreprise.dk for mere information om vores virksomhed.

Skriv i emnefeltet
”Ansøgning/Formand – (dit navn)”

Om Scandic Entreprise
Scandic Entreprise er en mellem stor virksomhed i nedrivning og miljøsanerings-branchen i Glostrup (København), og er etableret i 2009. Vi oplever i øjeblikket stor vækst, og med kvalitet i fokus, tror vi på at vores kunder vil bakke op, om at gøre os til en stærk medspiller i branchen. Firmaets kendetegn er blandt andet Dedikation, Kvalitet, Effektivitet, og Fleksibilitet. Vi lægger stor fokus på, at imødekomme vores kunders ønsker og behov ved at yde service ud over det sædvanlige, og fremstå som et seriøst og serviceorienteret firma. Vi ser frem til at byde dig velkommen i et engageret team. Du kan finde mere information om vores virksomhed og herunder vores datapolitik på www.scandicentreprise.dk.

Der er stor efterspørgsel på vores ydelser, og vi søger derfor løbende formænd til styring på byggepladser. Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder (Sjælland) Styring af en eller flere sager på vegne af din entrepriseleder Styring af medarbejdere og leverandører på sagen Planlægning, instruktion og tilsyn med arbejdets udførelse Deltagelse i bygge-, formands- og sikkerhedsmøder på pladsen Sikring af overholdelse af kvalitet, miljø og arbejdsmiljø på pladsen Vi forventer Du har kørekort Du har fokus på kvalitet og sikkerhed Du har en konstruktiv og positiv tilgang til opgaverne Du har stærke coach træner egenskaber Du kan sætte dig i respekt, og skære igennem når det er nødvendigt Sammen med dine kollegaer, formår du at få udført opgaverne til rette tid og kvalitet Du er fleksibel, serviceminded, og har kundefokus Vi tilbyder? Fast månedsløn efter aftale Efteruddannelse efter behov Personlig udvikling af dine faglige kompetencer Engagerede og positive kollegaer AnsøgningSend din ansøgning og CV via mail på: HR@scandicentreprise.dk . Vi forsøger at besvare alle henvendelser og afholder samtaler løbende. Vi ser positivt på motiverede og engagerede ansøgere og besvarer gerne saglige spørgsmål, og vender tilbage til de kandidater vi mener matcher vores ønsker. Besøg os gerne på www.scandicentreprise.dk for mere information om vores virksomhed. Skriv i emnefeltet Ansøgning Formand (dit navn) Om Scandic Entreprise Scandic Entreprise er en mellem stor virksomhed i nedrivning og miljøsanerings-branchen i Glostrup (København), og er etableret i 2009. Vi oplever i øjeblikket stor vækst, og med kvalitet i fokus, tror vi på at vores kunder vil bakke op, om at gøre os til en stærk medspiller i branchen. Firmaets kendetegn er blandt andet Dedikation, Kvalitet, Effektivitet, og Fleksibilitet. Vi lægger stor fokus på, at imødekomme vores kunders ønsker og behov ved at yde service ud over det sædvanlige, og fremstå som et seriøst og serviceorienteret firma. Vi ser frem til at byde dig velkommen i et engageret team. Du kan finde mere information om vores virksomhed og herunder vores datapolitik på www.scandicentreprise.dk.11jobnetf9fa47da100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3500649SCANDIC METAL ApS11Farverland 52600GlostrupDKDanmark0
HR@scandicentreprise.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738640JobNet4969326496932610003-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9fa47dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9fa47dahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9fa47da&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9fa47da&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/3.jpgØnsker du et spændende job som Bygningskonstruktør? Hos SCANDIC METAL ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.165811581Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg361295653Thomas WeideHR@scandicentreprise.dkDKDanmarkDKDanmark330005522HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)Robot Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en bygningskonstruktør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig. Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje) • Medvirke i bygge- og driftsmøder • Beregne tilbud • Udarbejde tidsplaner • Udføre kvalitetssikring på større projekter • Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende • Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser Vi tilbyder dig - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen - Lønnet praktikplads (vilkår forhandles) - En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst - Frokostordning - Evt. Firmabil Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en bygningskonstruktør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig

- Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

HARDER ELEMENTS A/SRødovre2019-04-26T00:00:002019-06-06T00:00:00
330027559Erfaren byggeleder med ledelses- og styringsansvar til spændende byggeprojekterRobot Har du erfaring som Konduktør Byggeleder på projektopgaver, og vil du være med på spændende og til tider komplekse byggeprojekter i Storkøbenhavn? så er det måske dig vi leder efter. ISS Project Delivery søger en erfaren Konduktør Byggeleder med fokus på egenproduktion, der kan føre et projekt sikkert gennem alle byggeriets faser fra overlevering kontraktindgåelse til aflevering. Du vil få direkte ledelses- og styringsansvar af 10-15 medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Opgaverne ligger typisk inden for renovering, til- ombygning og apteringsentrepriser. Du skal søge netop denne stilling fordi du ønsker at tage del i at starte en ny afdeling op, og fordi du brænder for at sætte dit præg på projekterne. Hverdagen som byggeleder I denne stilling får du mulighed for at udnytte dit gode overblik i forbindelse med at styre og involvere egne håndværkere i projektets planlægning, proces og udførelse. Din arbejdsdag vil bestå af at: styre bemanding, akkordering og godkende arbejdstimer udarbejde proces- og tidsplaner samt beregne tilbud afholde bygge- og sikkerhedsmøder samt sikre overholdelse af miljø- og sikkerhedskrav bestille og koordinere leverancer samt sørge for styring af logistikken på byggepladsen koordinere med bygherre og tekniske rådgivere Kvalifikationer Vi forventer, at du har en håndværksmæssig baggrund, og formentlig er uddannet tømrer snedker, konstruktør, ingeniør eller har fungeret som formand og er parat til næste step. Samtidig forventer vi, at du har 2-5 års dokumenteret erfaring med styring af egne håndværkere. Som byggeleder vil du ofte have mange bolde i luften og derfor lægger vi vægt på, at du fortsat kan levere en sublim service over for kunder såvel som medarbejdere. På det personlige plan ser vi gerne at du: har gode formidlingsevner og kan bevare overblikket i hektiske situationer er innovativ i udvikling af nye metoder arbejder systematisk og rationelt nyder at indgå i et teamwork og har lyst til at sætte et positivt præg på pladsen Du tilbydes Du tilbydes løn, som matcher dine kvalifikationer herunder pensionsordning og sundhedsforsikring. Du vil blive en del af en virksomhed, hvor sikkerhed vægtes højt og derfor vil du opleve at sikkerhedsmøder og kvalitetstjek er en stor del af arbejdet. Samtidig får du en stilling med ansvar, hvor der er travlt og hvor ingen dag ligner hinanden. Der vil være meget kørsel i denne stilling og ikke en fast arbejdstid for ugen. Til sidst skal det nævnes, at ISS er på forkant med udviklingen i byggebranchen og løbende tilbyder efteruddannelse. Ansøgning Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest 10 juni 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning i dag vi glæder os til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektchef Claus Helgesen på tlf.: 22 20 50 46 Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Har du erfaring som Konduktør/Byggeleder på projektopgaver, og vil du være med på spændende og til tider komplekse byggeprojekter i Storkøbenhavn? så er det måske dig vi leder efter.

ISS Project Delivery søger en erfaren Konduktør/Byggeleder med fokus på egenproduktion, der kan føre et projekt sikkert gennem alle byggeriets faser – fra overlevering/kontraktindgåelse til aflevering. Du vil få direkte ledelses- og styringsansvar af 10-15 medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Opgaverne ligger typisk inden for renovering, til-/ombygning og apteringsentrepriser.

Du skal søge netop denne stilling fordi du ønsker at tage del i at starte en ny afdeling op, og fordi du brænder for at sætte dit præg på projekterne.

Hverdagen som byggeleder
I denne stilling får du mulighed for at udnytte dit gode overblik i forbindelse med at styre og involvere egne håndværkere i projektets planlægning, proces og udførelse.

Din arbejdsdag vil bestå af at:
  • styre bemanding, akkordering og godkende arbejdstimer
  • udarbejde proces- og tidsplaner samt beregne tilbud
  • afholde bygge- og sikkerhedsmøder samt sikre overholdelse af miljø- og sikkerhedskrav
  • bestille og koordinere leverancer samt sørge for styring af logistikken på byggepladsen
  • koordinere med bygherre og tekniske rådgivere
Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en håndværksmæssig baggrund, og formentlig er uddannet tømrer/snedker, konstruktør, ingeniør eller har fungeret som formand og er parat til næste step. Samtidig forventer vi, at du har 2-5 års dokumenteret erfaring med styring af egne håndværkere. Som byggeleder vil du ofte have mange bolde i luften og derfor lægger vi vægt på, at du fortsat kan levere en sublim service over for kunder såvel som medarbejdere.

På det personlige plan ser vi gerne at du:
  • har gode formidlingsevner og kan bevare overblikket i hektiske situationer
  • er innovativ i udvikling af nye metoder
  • arbejder systematisk og rationelt
  • nyder at indgå i et teamwork og har lyst til at sætte et positivt præg på pladsen

Du tilbydes
Du tilbydes løn, som matcher dine kvalifikationer herunder pensionsordning og sundhedsforsikring.

Du vil blive en del af en virksomhed, hvor sikkerhed vægtes højt og derfor vil du opleve at sikkerhedsmøder og kvalitetstjek er en stor del af arbejdet. Samtidig får du en stilling med ansvar, hvor der er travlt og hvor ingen dag ligner hinanden. Der vil være meget kørsel i denne stilling og ikke en fast arbejdstid for ugen.

Til sidst skal det nævnes, at ISS er på forkant med udviklingen i byggebranchen og løbende tilbyder efteruddannelse.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest 10 juni 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning i dag – vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektchef Claus Helgesen på tlf.: 22 20 50 46

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.
ISS Facility Services A/SKøbenhavn V2019-05-20T00:00:002019-06-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

HARDER ELEMENTS A/S

Rødovre
Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellig...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Erfaren byggeleder med ledelses- og styringsansvar til spændende byggeprojekter

ISS Facility Services A/S

København V
Har du erfaring som Konduktør Byggeleder på projektopgaver, og vil du være med på spændende og til tider komplekse byggeprojekter i Storkøbenhavn? så er det måske dig vi leder efter. ISS Project Delivery søger en erfaren Konduktør Byggeleder med fok...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019