Forretningsanalytiker - til anerkendt engrosvirksomhed i Storkøbenhavn

- Er du uddannet indenfor it eller økonomi? og har du erfaring med at behandle store datamængder, så har vi et spændende og alsidigt job til dig!

På vegne af kunde i Storkøbenhavnsområdet, søger vi en dygtig Forretningsanalytiker til økonomiafdelingen, hvor man sammen med 7 andre kolleger, har ansvar for at supportere forretningen med administration, analyse, samt rapportering af aktiviteter i selskabet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Administration af samhandelsaftaler
  • Oprette, ændre samt afslutte priser i Navisions komplekse prismotor
  • Uploade E-handels kataloger til kunder på respektive E- handels portaler
  • Ad hoc forretningsrapporter til Salgsleddet
  • Ad hoc forretningsrapporter til Økonomiledelsen
  • Deltage i udbud med datatemplates og opfølgning
  • Foretage datacontrolling samt datavask
  • Arbejde med optimering og udvikling af processer
  • Sikre professionel kundeservice, såvel internt som eksternt
  • Support til forretningen – primært til de tre salgsafdelinger
  • Tæt samarbejde med resten af organisationen på tværs af alle afdelinger

Hvilken faglig profil søger vi?

  • Du skal være forretningsorienteret, datamindet og analytisk anlagt
  • Det vil være en fordel hvis du har erfaring med Navision – der bliver i dag brugt NAV 2009, der på sigt skal opgraderes til Business Central
  • Du skal elske at ”nørde” i Excel og med Pivot-tabeller
  • Det vil være en fordel hvis du har erfaring med Jet eller BI
  • Du skal være god til skriftlig og mundtlig kommunikation på både dansk og engelsk

Som person søger vi en der er:

  • Nysgerrig, hjælpsom og positiv
  • Initiativrig og proaktiv – og som tager ejerskab for egne opgaver
  • Du skal kunne lide et hektisk arbejdsmiljø med høje kvalitetskrav
  • Din arbejdsmoral er høj, og du arbejder struktureret og kan bevare det store overblik
  • Du er social og har humor, og kan lide at være en del af et dygtigt professionelt team

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Et spændende og alsidigt job, i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer
  • En arbejdsplads, hvor alle er ansvarlige og gør det bedste for kunden og kollegerne
  • En organisation med stort fokus på kundeservice og resultater
  • Et job hvor du har mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt,
  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi har en glad, sjov og ligefrem omgangstone, samt en familiær stemning.
  • En god lønpakke med pension, medarbejdergoder og sundhedsforsikring mm.

Er du blevet nysgerrig på at vide mere om jobbet, så kontakt Researcher Lulu Riber på tlf. 2225 7694 / lulu@resources.dk eller du kan kontakte Partner Jan Bay tlf. 2242 2020 / jan@resources.dk

Indsend din ansøgning og CV hurtigst muligt via ansøgnings linket: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1211&ProjectId=147011&MediaId=5, da vi indkalder til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.