Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningsfører til Midtfyns Efterskole, Sdr. Nærå Friskole og Børnehus

 

 

Forretningsfører

Til Midtfyns Efterskole, Sdr. Nærå Friskole og Børnehus

 

Kan du holde hovedet koldt og hjertet varmt, samtidig med at du jonglerer med tal, arbejder med lovstof og snakker med en forælder? Så er det måske dig der skal være vores nye forretningsfører.

Det er en nyoprettet stilling, hvor du sammen med vores 2 sekretærer skal danne et team omkring vores samlede administration.

 

Dine nøgleopgaver vil være:

- Sikre skolernes/børnehusets økonomistyring

- Kontakt til revisor og bank

- Bogføring

- Håndtering af løn

- Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning

- Opfølgning på lovstof, indberetninger og refusionsansøgninger

- Rapportering til forstander, ledelsesgruppe og bestyrelse.

 

Du har:

- En økonomisk uddannelse/baggrund

- Regnskabserfaring

- En stor ansvarsfølelse for drift og styring af vores økonomi

- Gerne en indsigt i skoleformerne/børnehus

- Og så er du en udpræget afslutter, der får tingene gjort

 

Til gengæld kan vi tilbyde:

- En friskole med ca. 185 børn, en efterskole med ca. 75 unge, og et børnehus med ca. 35 børn,

   som giver en alsidig og livsbekræftende hverdag

- Gode kollegaer både i et administrationsteam og på hele matriklen

- En rummelig arbejdsplads med frihed under ansvar

- Et sted hvor vi kan lide et godt grin og en god historie.

Vil du vide mere om skolen, er du velkommen til at komme på besøg,

eller kontakte forstander Mikael Wortmann på 6599 1144/20576590

 

Ansættelse er pr. 1 august 2019.

Vi følger overenskomsten imellem Dansk Friskoleforening og HK/Privat.

Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning som samlet pdf fil til kontor@1858.dk          

senest mandag d. 17. juni kl 12.

Har du ikke hørt noget inden d. 28 juni, er stillingen besat til anden side.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032675Phoenix-b3dcec7b12019-05-27T00:00:00Forretningsfører til Midtfyns Efterskole, Sdr. Nærå Friskole og Børnehus

 

 

Forretningsfører

Til Midtfyns Efterskole, Sdr. Nærå Friskole og Børnehus

 

Kan du holde hovedet koldt og hjertet varmt, samtidig med at du jonglerer med tal, arbejder med lovstof og snakker med en forælder? Så er det måske dig der skal være vores nye forretningsfører.

Det er en nyoprettet stilling, hvor du sammen med vores 2 sekretærer skal danne et team omkring vores samlede administration.

 

Dine nøgleopgaver vil være:

- Sikre skolernes/børnehusets økonomistyring

- Kontakt til revisor og bank

- Bogføring

- Håndtering af løn

- Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning

- Opfølgning på lovstof, indberetninger og refusionsansøgninger

- Rapportering til forstander, ledelsesgruppe og bestyrelse.

 

Du har:

- En økonomisk uddannelse/baggrund

- Regnskabserfaring

- En stor ansvarsfølelse for drift og styring af vores økonomi

- Gerne en indsigt i skoleformerne/børnehus

- Og så er du en udpræget afslutter, der får tingene gjort

 

Til gengæld kan vi tilbyde:

- En friskole med ca. 185 børn, en efterskole med ca. 75 unge, og et børnehus med ca. 35 børn,

   som giver en alsidig og livsbekræftende hverdag

- Gode kollegaer både i et administrationsteam og på hele matriklen

- En rummelig arbejdsplads med frihed under ansvar

- Et sted hvor vi kan lide et godt grin og en god historie.

Vil du vide mere om skolen, er du velkommen til at komme på besøg,

eller kontakte forstander Mikael Wortmann på 6599 1144/20576590

 

Ansættelse er pr. 1 august 2019.

Vi følger overenskomsten imellem Dansk Friskoleforening og HK/Privat.

Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning som samlet pdf fil til kontor@1858.dk          

senest mandag d. 17. juni kl 12.

Har du ikke hørt noget inden d. 28 juni, er stillingen besat til anden side.

2019-06-18T00:51:31.287 Forretningsfører Til Midtfyns Efterskole, Sdr. Nærå Friskole og Børnehus Kan du holde hovedet koldt og hjertet varmt, samtidig med at du jonglerer med tal, arbejder med lovstof og snakker med en forælder? Så er det måske dig der skal være vores nye forretningsfører. Det er en nyoprettet stilling, hvor du sammen med vores 2 sekretærer skal danne et team omkring vores samlede administration. Dine nøgleopgaver vil være: - Sikre skolernes børnehusets økonomistyring - Kontakt til revisor og bank - Bogføring - Håndtering af løn - Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning - Opfølgning på lovstof, indberetninger og refusionsansøgninger - Rapportering til forstander, ledelsesgruppe og bestyrelse. Du har: - En økonomisk uddannelse baggrund - Regnskabserfaring - En stor ansvarsfølelse for drift og styring af vores økonomi - Gerne en indsigt i skoleformerne børnehus - Og så er du en udpræget afslutter, der får tingene gjort Til gengæld kan vi tilbyde: - En friskole med ca. 185 børn, en efterskole med ca. 75 unge, og et børnehus med ca. 35 børn, som giver en alsidig og livsbekræftende hverdag - Gode kollegaer både i et administrationsteam og på hele matriklen - En rummelig arbejdsplads med frihed under ansvar - Et sted hvor vi kan lide et godt grin og en god historie. Vil du vide mere om skolen, er du velkommen til at komme på besøg, eller kontakte forstander Mikael Wortmann på 6599 1144 20576590 Ansættelse er pr. 1 august 2019. Vi følger overenskomsten imellem Dansk Friskoleforening og HK Privat. Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning som samlet pdf fil til kontor@1858.dk senest mandag d. 17. juni kl 12. Har du ikke hørt noget inden d. 28 juni, er stillingen besat til anden side.11jobnetb3dcec7b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3536010Sdr Nærå Friskole og Midtfyns Efterskole11Torpegårdsvej 195792ÅrslevDKDanmark0kontor@1858.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768477JobNet4996162499616210027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3dcec7bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3dcec7bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3dcec7b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b3dcec7b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361933006Mikael Wortmannkontor@1858.dkDKDanmarkDKDanmark330037121Deltid, 15 - 20 timer pr. ugeRobot F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og dækker hele Danmark. Som følge af stadig stigende aktivitet, har virksomheden valgt at insource bogholderiet, og i den forbindelse søges en ny kollega til, på deltid, at være ansvarlig for fakturering, lønkørsler og andre regnskabsmæssige og administrative opgaver. Stillingen Med reference til den administrerende direktør, bliver du ansvarlig for bogholderifunktionen. Virksomheden er ejet af investorer, og de forudser en pæn vækst i de kommende år. Virksomheden står på et solidt økonomisk fundament. Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være: Bogføring Fakturering, både på maskiner, service, abonnementer og øvrige produkter, og ydelser Bestilling af varer, incl. lagerstyring Momsafregning Klargøring af regnskab til revisor Lønkørsel Øvrige administrative opgaver i samarbejde med den øvrige organisation Faglige profil Du har sandsynligvis en baggrund som enten intern eller ekstern bogholder, og du arbejder hjemmevant i e-conomics Du har tidligere arbejdet Topdesk Du er rutineret bruger af Excel Du har et solidt dansk og kommunikerer både mundtligt og skriftligt på et fornuftigt niveau på engelsk Personlige profil Du er en tillidsvækkende, fleksibel, robust og vedholdende person med naturlig gennemslagskraft. Du evner en proaktiv tilgang til opgaverne og arbejder selvfølgelig systematisk, målrettet og løsningsorienteret. Du trives i et miljø, hvor du står for at skabe struktur og overblik over egen hverdag. Du er i stand til at planlægge dig ud af enhver situation og kan få tingene til at gå op i en højere enhed. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, pligtopfyldende og forstår vigtigheden i koordinering og service. Du tilbydes En udfordrende stilling med selvstændigt ansvarsområde. Du vil få en varieret hverdag i en solid virksomhed, med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Ansøgning mærket ref.: 3016

F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense  

Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og dækker hele Danmark.

Som følge af stadig stigende aktivitet, har virksomheden valgt at insource bogholderiet, og i den forbindelse søges en ny kollega til, på deltid, at være ansvarlig for fakturering, lønkørsler og andre regnskabsmæssige og administrative opgaver.

Stillingen  
Med reference til den administrerende direktør, bliver du ansvarlig for bogholderifunktionen. Virksomheden er ejet af investorer, og de forudser en pæn vækst i de kommende år. Virksomheden står på et solidt økonomisk fundament.   

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:  

  • Bogføring
  • Fakturering, både på maskiner, service, abonnementer og øvrige produkter, og ydelser
  • Bestilling af varer, incl. lagerstyring
  • Momsafregning
  • Klargøring af regnskab til revisor
  • Lønkørsel
  • Øvrige administrative opgaver i samarbejde med den øvrige organisation

Faglige profil  

  • Du har sandsynligvis en baggrund som enten intern eller ekstern bogholder, og du arbejder hjemmevant i e-conomics
  • Du har tidligere arbejdet Topdesk
  • Du er rutineret bruger af Excel
  • Du har et solidt dansk og kommunikerer både mundtligt og skriftligt på et fornuftigt niveau på engelsk

Personlige profil  

Du er en tillidsvækkende, fleksibel, robust og vedholdende person med naturlig gennemslagskraft. Du evner en proaktiv tilgang til opgaverne og arbejder selvfølgelig systematisk, målrettet og løsningsorienteret.  Du trives i et miljø, hvor du står for at skabe struktur og overblik over egen hverdag. Du er i stand til at planlægge dig ud af enhver situation og kan få tingene til at gå op i en højere enhed. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, pligtopfyldende og forstår vigtigheden i koordinering og service.   

Du tilbydes  

En udfordrende stilling med selvstændigt ansvarsområde. Du vil få en varieret hverdag i en solid virksomhed, med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.   

Ansøgning mærket ref.: 3016

F10 Human Resource ApSOdense SV2019-06-04T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltid, 15 - 20 timer pr. uge

F10 Human Resource ApS

Odense SV
F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og d...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019