Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningskonsulent til Nord-/midtjylland

Er du en erfaren AX/D365 forretningskonsulent?

Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!!

Virksomheden:

Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API’er og scripts.

Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan.

Dig:
  • Relevant uddannelse
  • Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende
  • Du er selvstændig og initiativrig
  • Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes
  • Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder
  • Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver
  • Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau
Du tilbydes:
  • Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne
  • Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø
  • Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed
  • Attraktiv gage og pensionsordning
Om virksomheden:

Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel/logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng.

Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål.

Vi tager løbende kandidater ind til samtaler.

Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk +45 41 27 33 54

Tommy Thy Wadsbach Headhunter & Partner ttw@nogw.dk +45 50 84 82 60


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007964Phoenix-fa8a505c12019-04-15T00:00:00Forretningskonsulent til Nord-/midtjylland

Er du en erfaren AX/D365 forretningskonsulent?

Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!!

Virksomheden:

Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API’er og scripts.

Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan.

Dig:
  • Relevant uddannelse
  • Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende
  • Du er selvstændig og initiativrig
  • Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes
  • Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder
  • Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver
  • Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau
Du tilbydes:
  • Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne
  • Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø
  • Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed
  • Attraktiv gage og pensionsordning
Om virksomheden:

Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel/logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng.

Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål.

Vi tager løbende kandidater ind til samtaler.

Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk +45 41 27 33 54

Tommy Thy Wadsbach Headhunter & Partner ttw@nogw.dk +45 50 84 82 60

2019-06-09T02:50:14.170 Er du en erfaren AX D365 forretningskonsulent? Vil du arbejde i en etableret virksomhed med et tidssvarende syn på IT-løsninger -så har du chancen nu!! Virksomheden: Vores kunde er en virksomhed i kontrolleret vækst, med stor erfaring i ERP- og WEB-udvikling. Man benytter de nyeste værktøjer til automatisering og integration som binder kundernes eksisterende samt nye løsninger sammen. Fokus er på forenkling af kundernes processer, så data bliver indmeldt og brugt hensigtsmæssigt, og den samlede IT-løsning bliver en investering i fremtiden. Virksomheden benytter standard programmer, og binder den samlede løsning sammen med egenudviklede API er og scripts. Man går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for medarbejdere på både det faglige og personlige plan. Dig: Relevant uddannelse Er nysgerrig og brænder for at transformere kundernes forretning til at være tidssvarende Du er selvstændig og initiativrig Du er fleksibel og trives i et dynamisk miljø og har stor lyst til at være en del af en succes Du har erfaring som konsulent og implementering hos produktionsvirksomheder Du har lysten og evnen til kundekontakten og har erfaring med presales opgaver Du har evnen til at arbejde struktureret og have flere bolde i luften Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau Du tilbydes: Et uformelt arbejdsklima, hvor du vil være tæt på beslutningsprocesserne Et job præget af variation og faglige udfordringer i et projektorienteret miljø Udfordrende hverdag i samspil med 60 fagligt kompetente kollegaer Faglig og personlig udvikling i en attraktiv vækst virksomhed Attraktiv gage og pensionsordning Om virksomheden: Man har specialiseret sig i Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations og har udviklet egne løsninger til mellemstore og store virksomheder inden for produktion og handel logistik. Virksomheden har leveret IT løsninger til danske virksomheder i mere end 30 år, og er kendt for langvarige relationer både i kunde- og medarbejder-sammenhæng. Er du frisk på muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver, så send din ansøgning, eller giv os et kald for afklaring af dine spørgsmål. Vi tager løbende kandidater ind til samtaler. Shanna Schou Headhunter sos@nogw.dk 45 41 27 33 54 Tommy Thy Wadsbach Headhunter Partner ttw@nogw.dk 45 50 84 82 6011jobnetfa8a505c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://nielsenogwadsbach.hr-skyen.dk/show-job/423620EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3509264Systemate A/S11Vandmanden 10 L8200Aarhus NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746341JobNet4971956497195610015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fa8a505c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonForretningskonsulent til Nord-/midtjylland1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361482949Tommyttw@nogw.dkDKDanmarkDKDanmark330111903Digitaliseringskonsulent med ansvar for projektledelseRobot Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen i Jammerbugt Kommune vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med digitalisering? Så har vi en spændende stilling som digitaliseringskonsulent, der giver dig muligheden.Jammerbugt Kommune har gennem de seneste par år intensivt arbejdet med en udvikling af It-afdelingen og dens møde med organisationen. Vi står derfor ved en skillevej, hvor vi både skal videreføre den nuværende indsats, og udvikle opgaveløsningen, så vi i højere grad får understøttet organisationen i en ny partnerskabsorganisering. Denne indsats skal i langt højere grad kunne fungere og virke på tværs.Dine kompetencerVi er på udkig efter en dygtig formidler, der brænder for at skabe kontakter på tværs af organisationen og fungere som brobygger mellem It og organisationen. Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik og formidle det komplekse It og teknologi til samarbejdspartnere uden tekniske forudsætninger.Din rolle i projekterne vil være forskellig alt efter projektets størrelse og art. I nogle projekter vil du være decideret projektleder der bistår fagchefer og ledere, mens du i andre løfter projektlederopgaverne i samarbejde med andre digitaliseringsmedarbejdere i andre afdelinger.Der vil også være projekter, hvor du selv kommer til at agere projektressource i form af f.eks. digitaliseringskonsulent og bistå med din erfaring, viden og engagement til at få projektleverancerne i mål. Der vil i dette arbejde indgå skriftlig understøttelse af projekterne, præsentation af indstillinger samt leverandørkontakt. Ligeledes vil du skulle kunne redegøre for den økonomi, der vil være forbundet med gennemførslen af et projekt.Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, analytisk og overholde tidsfrister, så kommunens samlede digitaliseringsindsats bliver gevinstgivende. Som ny kollega får du til opgave både at skabe og udbygge de dialogbaserede samarbejdsrelationer samt de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt!Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da arbejdet er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:Kender til en nutidig Kommune It-platformKan analysere og vurdere design og funktionalitet for nye digitale tjenesterKender til styring af indkøbsaftaler og har kendskab til de offentlige indkøbsaftalerKender til planlægning og styring af omkostninger herunder udarbejdelse af businesscases.Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningenEr imødekommende og serviceorienteret på alle niveauer i samarbejdet med brugerneHar stærke formidlingsevner både mundtligt og skriftligt Har en relevant uddannelse gerne akademisk.Vi tilbyderEt udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti:Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spilGode personlige og faglige udviklingsmulighederEn stor samarbejdsflade i kommunen som helhedMulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.I afdelingen lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.Yderligere oplysningerDit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal en del rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse den 1. januar 2020.Vi forventer at gennemføre samtaler den 25. november 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. november 2019.Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen i Jammerbugt Kommune – vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med digitalisering? Så har vi en spændende stilling som digitaliseringskonsulent, der giver dig muligheden.

Jammerbugt Kommune har gennem de seneste par år intensivt arbejdet med en udvikling af It-afdelingen og dens møde med organisationen. Vi står derfor ved en skillevej, hvor vi både skal videreføre den nuværende indsats, og udvikle opgaveløsningen, så vi i højere grad får understøttet organisationen i en ny partnerskabsorganisering. Denne indsats skal i langt højere grad kunne fungere og virke på tværs.

Dine kompetencer
Vi er på udkig efter en dygtig formidler, der brænder for at skabe kontakter på tværs af organisationen og fungere som brobygger mellem It og organisationen. Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik og formidle det komplekse It og teknologi til samarbejdspartnere uden tekniske forudsætninger.
Din rolle i projekterne vil være forskellig alt efter projektets størrelse og art. I nogle projekter vil du være decideret projektleder der bistår fagchefer og ledere, mens du i andre løfter projektlederopgaverne i samarbejde med andre digitaliseringsmedarbejdere i andre afdelinger.

Der vil også være projekter, hvor du selv kommer til at agere projektressource i form af f.eks. digitaliseringskonsulent og bistå med din erfaring, viden og engagement til at få projektleverancerne i mål. Der vil i dette arbejde indgå skriftlig understøttelse af projekterne, præsentation af indstillinger samt leverandørkontakt. Ligeledes vil du skulle kunne redegøre for den økonomi, der vil være forbundet med gennemførslen af et projekt.

Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, analytisk og overholde tidsfrister, så kommunens samlede digitaliseringsindsats bliver gevinstgivende. Som ny kollega får du til opgave både at skabe og udbygge de dialogbaserede samarbejdsrelationer samt de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt!

Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da arbejdet er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.
For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:
  • Kender til en nutidig Kommune It-platform
  • Kan analysere og vurdere design og funktionalitet for nye digitale tjenester
  • Kender til styring af indkøbsaftaler og har kendskab til de offentlige indkøbsaftaler
  • Kender til planlægning og styring af omkostninger herunder udarbejdelse af businesscases.
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningen
  • Er imødekommende og serviceorienteret – på alle niveauer i samarbejdet med brugerne
  • Har stærke formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Har en relevant uddannelse – gerne akademisk.

Vi tilbyder
Et udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti:
  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

I afdelingen lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.

Yderligere oplysninger
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal en del rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse den 1. januar 2020.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 25. november 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. november 2019.

 

Jammerbugt KommuneAabybro2019-10-24T00:00:002019-11-17T00:00:00
330111901KOMBIT-konsulent til Digitalisering og ItRobot Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen og It i Jammerbugt Kommune vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde? Så har vi en spændende stilling som KOMBIT-konsulent, der giver dig muligheden.Jammerbugt Kommunes kontinuerlige arbejde med at udnytte den fælleskommunale It-infrastruktur er en kompleks opgave. Den kræver fokus, vedholdenhed, koordinering og involvering af forskellige parter.Dine kompetencerVi er derfor på udkig efter en dygtig formidler, der har fokus på at koordinere og understøtte projekter, når det handler om at idriftsætte og ibrugtage den fælleskommunale infrastruktur.Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik og formidle det komplekse stof til samarbejdspartnere uden tekniske forudsætninger.Du vil indtræde i rollen som kommunens KOMBIT-konsulent. En rolle, som indebærer at du vil skulle have overblikket over hele KOMBIT´s projektportefølje. Rollen indebærer, at du er det samlende og koordinerende led mht. videreformidling af information om KOMBIT projekterne til de øvrige samarbejdspartnere og til chefer og ledere i kommunen.Du vil desuden skulle indtræde i rollen som projektmedarbejder i flere af projekterne. Her vil du skulle arbejde tæt sammen med dine kollegaer i It-afdelingen, med fagpersonale og fagchefer i andre afdelinger. Der vil i dette arbejde indgå skriftlig understøttelse af projekterne, præsentation af indstillinger samt leverandørkontakt. Ligeledes vil du skulle kunne redegøre for den økonomi, der vil være forbundet med gennemførslen af et projekt.Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, analytisk og overholde tidsfrister, så kommunens samlede arbejde med udnyttelsen af serviceplatformen og støttesystemerne bliver gevinstgivende.Som ny kollega får du til opgave både at skabe og udbygge de dialogbaserede samarbejdes relationer, samt de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt.Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da arbejdet er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:Kender til en nutidig kommune IT-platform, herunder har kendskab til den fælleskommunale infrastruktur og den fællesoffentlige rammearkitektur.Kan analysere og vurdere design og funktionalitet for nye digitale tjenesterKender til styring af indkøbsaftaler og har kendskab til de offentlige indkøbsaftalerKender til planlægning og styring af opgaver gennem f.eks. KLIK eller andre styringssystemer.Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningenEr imødekommende og serviceorienteret på alle niveauer i samarbejdet med brugerneHar stærke formidlingsevner både mundtligt og skriftligtHar en relevant uddannelse gerne akademisk.Vi tilbyderEt udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger.Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spilGode personlige og faglige udviklingsmulighederEn stor samarbejdsflade i kommunen som helhedMulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.I afdelingen arbejder vi med struktureret kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i kraftig udvikling.Yderligere oplysningerDit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med forventet tiltrædelse 1. januar 2020.Vi forventer at gennemføre samtaler 26. november 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. november 2019.Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen og It i Jammerbugt Kommune – vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde? Så har vi en spændende stilling som KOMBIT-konsulent, der giver dig muligheden.

Jammerbugt Kommunes kontinuerlige arbejde med at udnytte den fælleskommunale It-infrastruktur er en kompleks opgave. Den kræver fokus, vedholdenhed, koordinering og involvering af forskellige parter.

Dine kompetencer
Vi er derfor på udkig efter en dygtig formidler, der har fokus på at koordinere og understøtte projekter, når det handler om at idriftsætte og ibrugtage den fælleskommunale infrastruktur.
Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik og formidle det komplekse stof til samarbejdspartnere uden tekniske forudsætninger.

Du vil indtræde i rollen som kommunens KOMBIT-konsulent. En rolle, som indebærer at du vil skulle have overblikket over hele KOMBIT´s projektportefølje. Rollen indebærer, at du er det samlende og koordinerende led mht. videreformidling af information om KOMBIT projekterne til de øvrige samarbejdspartnere og til chefer og ledere i kommunen.

Du vil desuden skulle indtræde i rollen som projektmedarbejder i flere af projekterne. Her vil du skulle arbejde tæt sammen med dine kollegaer i It-afdelingen, med fagpersonale og fagchefer i andre afdelinger. Der vil i dette arbejde indgå skriftlig understøttelse af projekterne, præsentation af indstillinger samt leverandørkontakt. Ligeledes vil du skulle kunne redegøre for den økonomi, der vil være forbundet med gennemførslen af et projekt.

Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, analytisk og overholde tidsfrister, så kommunens samlede arbejde med udnyttelsen af serviceplatformen og støttesystemerne bliver gevinstgivende.

Som ny kollega får du til opgave både at skabe og udbygge de dialogbaserede samarbejdes relationer, samt de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt.

Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da arbejdet er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.

For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:
  • Kender til en nutidig kommune IT-platform, herunder har kendskab til den fælleskommunale infrastruktur og den fællesoffentlige rammearkitektur.
  • Kan analysere og vurdere design og funktionalitet for nye digitale tjenester
  • Kender til styring af indkøbsaftaler og har kendskab til de offentlige indkøbsaftaler
  • Kender til planlægning og styring af opgaver gennem f.eks. KLIK eller andre styringssystemer.
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningen
  • Er imødekommende og serviceorienteret – på alle niveauer i samarbejdet med brugerne
  • Har stærke formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Har en relevant uddannelse – gerne akademisk.

Vi tilbyder
  • Et udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger.
  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

I afdelingen arbejder vi med struktureret kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i kraftig udvikling.

Yderligere oplysninger
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med forventet tiltrædelse 1. januar 2020.

Vi forventer at gennemføre samtaler 26. november 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. november 2019.

 

Jammerbugt KommuneAabybro2019-10-24T00:00:002019-11-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digitaliseringskonsulent med ansvar for projektledelse

Jammerbugt Kommune

Aabybro
Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen i Jammerbugt Kommune vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med digitalisering? Så har vi en spændende stilling som digitaliseringskonsulent, der giver dig mulighede...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

KOMBIT-konsulent til Digitalisering og It

Jammerbugt Kommune

Aabybro
Vi insisterer på videreudvikling af digitaliseringen og It i Jammerbugt Kommune vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde? Så har vi en spændende stilling som KOMBIT-konsulent, der giver dig muligheden.Jammerbugt Kommunes...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019