Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126910Phoenix-bfc5ab2a12019-11-19T14:01:21.730Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2020-01-03T22:50:09.400 Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixbfc5ab2a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-03T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9100EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658918Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/bfc5ab2a_logo.jpegORS/Small/bfc5ab2a_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent857742ProselectionMinimum91001119-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc5ab2ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc5ab2ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc5ab2a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfc5ab2a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonForretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi363576807kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330141599Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/caf12955_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-12-14T01:00:16.7372020-01-28T00:00:00
330160012Finance Controller til organisation i vækst i København KRobot Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum? Controlling, rapportering og udvikling Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige niveau og udvikle dine analytiske færdigheder. Du bliver en del af et fagligt stærkt team bestående af engagerede og kompetente kollegaer, som drives af fællesskab, frihed og ansvar. Du kommer til at arbejde på tværs af rapportering, controlling, udvikling og automatisering, og så skal du spille en vigtig rolle i Heimstadens arbejde med at løfte brugen af rapportering til et nyt niveau. Dine primære opgaver er: Kvartalsafslutning, afstemninger, periodiseringer, controlling etc. Analyse af regnskab og nøgletal Rapportering Udarbejde og bygge rapporteringsmodeller Som del af en vækstvirksomhed kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også stort ansvar. Du får således ansvaret for 20-25 selskaber, hvor dine regnskabstekniske og analytiske evner kommer i spil. Du får otte gode og kompetente kolleger i økonomiteamet i Sankt Petri Passage 5 Kbh. K., hvor I er lige under 100 medarbejdere i alt. Miljøet er uformelt og kendetegnet ved åbenhed og ærlighed. Din nærmeste leder tildeler frihed under ansvar og har stor tillid til sine medarbejdere. Revisionsbaggrund med solidt kendskab til excel Heimstaden leder efter en profil, der synes, at optimering og effektivisering er en naturlig del af arbejdet. Da du får et stort ansvar i et lille team, skal du kunne komme med ideer til, hvordan tingene kan optimeres, og den nødvendige energi til at omsætte dem til nye løsninger. Dertil har du: Erfaring med analyse og rapportering Superbruger i Excel Erfaring fra revisionsbranchen Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt Det handler bl.a. om rapporteringer med tilhørende konklusioner og anbefalinger. Du skal trives i en flad organisation, hvor du har et stort råderum og mulighed for at præge beslutninger. Miljøet er præget af en iværksætterånd, hvor gode kollegiale relationer prioriteres, og man sætter det sociale blandt medarbejderne højt. Det er ikke et krav for denne stilling at have branchekendskab. Som person er du Opsøgende og nysgerrig. Du har gåpåmod og lysten til at skabe resultater. Frem for alt har du en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed, samtidig med du trives i et miljø præget af forandringer. Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden? Som Heimstadens kommende Finance Controller bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt. Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere. Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835.

Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum?

 

Controlling, rapportering og udvikling

Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige niveau og udvikle dine analytiske færdigheder. Du bliver en del af et fagligt stærkt team bestående af engagerede og kompetente kollegaer, som drives af fællesskab, frihed og ansvar. Du kommer til at arbejde på tværs af rapportering, controlling, udvikling og automatisering, og så skal du spille en vigtig rolle i Heimstadens arbejde med at løfte brugen af rapportering til et nyt niveau.

Dine primære opgaver er:

  • Kvartalsafslutning, afstemninger, periodiseringer, controlling etc.
  • Analyse af regnskab og nøgletal
  • Rapportering
  • Udarbejde og bygge rapporteringsmodeller

Som del af en vækstvirksomhed kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også stort ansvar. Du får således ansvaret for 20-25 selskaber, hvor dine regnskabstekniske og analytiske evner kommer i spil. Du får otte gode og kompetente kolleger i økonomiteamet i Sankt Petri Passage 5 Kbh. K., hvor I er lige under 100 medarbejdere i alt. Miljøet er uformelt og kendetegnet ved åbenhed og ærlighed. Din nærmeste leder tildeler frihed under ansvar og har stor tillid til sine medarbejdere.

Revisionsbaggrund med solidt kendskab til excel

Heimstaden leder efter en profil, der synes, at optimering og effektivisering er en naturlig del af arbejdet. Da du får et stort ansvar i et lille team, skal du kunne komme med ideer til, hvordan tingene kan optimeres, og den nødvendige energi til at omsætte dem til nye løsninger.

Dertil har du:

  • Erfaring med analyse og rapportering
  • Superbruger i Excel
  • Erfaring fra revisionsbranchen
  • Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt

Det handler bl.a. om rapporteringer med tilhørende konklusioner og anbefalinger. Du skal trives i en flad organisation, hvor du har et stort råderum og mulighed for at præge beslutninger. Miljøet er præget af en iværksætterånd, hvor gode kollegiale relationer prioriteres, og man sætter det sociale blandt medarbejderne højt.

Det er ikke et krav for denne stilling at have branchekendskab.

Som person er du

Opsøgende og nysgerrig. Du har gåpåmod og lysten til at skabe resultater. Frem for alt har du en høj arbejdsmoral og en faglig stolthed, samtidig med du trives i et miljø præget af forandringer.

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?

Som Heimstadens kommende Finance Controller bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere.

Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835. 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-17T00:00:002020-03-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og sel...
Indrykket:14. december 2019

Finance Controller til organisation i vækst i København K

MOMENT A/S

København V
Kunne du tænke dig at udfolde dine evner og udvikle dig i et positivt og dynamisk miljø i hjertet af København, hvor vækst og passion er i centrum? Controlling, rapportering og udvikling Heimstaden tilbyder en unik mulighed for at højne dit faglige ...
Indrykket:17. januar 2020