Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerende

Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU’s inkubationsmiljø.

SDU Research & Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher.

Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU’s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for både at starte egen virksomhed og at udvikle deres entreprenørielle kompetencer.

Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling af aktiviteter, der understøtter universitetet i og uden for undervisningen i forhold til den fælles entreprenørskabsdagsorden.  

Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:

• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups og studenterteams
• Løbende udvikling af nye løsninger, der forbedrer SDU RIOs arbejde
  med innovation, entreprenørskab og enterprising i samarbejde med
  fakulteterne
• Planlægning og gennemførsel af workshops og forløb, der knytter sig til
  universitetets undervisningsaktiviteter og som udvikler de studerendes
  entreprenørielle kompetencer
• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at
  sikre forløsning af de enkelte startups potentiale
• Dokumentation af de enkelte teams progression.

Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler, projektleder eller entreprenørskabsunderviser og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.

I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende.

Du motiveres af at arbejde med kreative ambitiøse unge mennesker og du er interesseret i kontinuerligt at udvikle din faglighed inden for områderne iværksætteri og innovation. Du tør gå forrest og du har ambitioner om at skabe et inkubationsmiljø, der er i front.

Du vil blive primær forretningsudvikler på SDU’s inkubationsmiljø i Pakhuset i Kolding tæt ved campus. Vi har dog aktiviteter i alle SDU’s campusbyer og arbejdsdage uden for Kolding vil forekomme.

SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende.

Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk/sdurio .

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. august 2019 eller snarest derefter.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 20. juni og d. 25. juni.

Tjenestestedet er Kolding. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032778Phoenix-aa6cde3f12019-05-27T00:00:00Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerende

Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU’s inkubationsmiljø.

SDU Research & Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher.

Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU’s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for både at starte egen virksomhed og at udvikle deres entreprenørielle kompetencer.

Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling af aktiviteter, der understøtter universitetet i og uden for undervisningen i forhold til den fælles entreprenørskabsdagsorden.  

Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:

• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups og studenterteams
• Løbende udvikling af nye løsninger, der forbedrer SDU RIOs arbejde
  med innovation, entreprenørskab og enterprising i samarbejde med
  fakulteterne
• Planlægning og gennemførsel af workshops og forløb, der knytter sig til
  universitetets undervisningsaktiviteter og som udvikler de studerendes
  entreprenørielle kompetencer
• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at
  sikre forløsning af de enkelte startups potentiale
• Dokumentation af de enkelte teams progression.

Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler, projektleder eller entreprenørskabsunderviser og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.

I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende.

Du motiveres af at arbejde med kreative ambitiøse unge mennesker og du er interesseret i kontinuerligt at udvikle din faglighed inden for områderne iværksætteri og innovation. Du tør gå forrest og du har ambitioner om at skabe et inkubationsmiljø, der er i front.

Du vil blive primær forretningsudvikler på SDU’s inkubationsmiljø i Pakhuset i Kolding tæt ved campus. Vi har dog aktiviteter i alle SDU’s campusbyer og arbejdsdage uden for Kolding vil forekomme.

SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende.

Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk/sdurio .

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. august 2019 eller snarest derefter.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 20. juni og d. 25. juni.

Tjenestestedet er Kolding. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

2019-06-18T00:51:33.770 Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher. Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for både at starte egen virksomhed og at udvikle deres entreprenørielle kompetencer. Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling af aktiviteter, der understøtter universitetet i og uden for undervisningen i forhold til den fælles entreprenørskabsdagsorden. Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende: • 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups og studenterteams • Løbende udvikling af nye løsninger, der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og enterprising i samarbejde med fakulteterne • Planlægning og gennemførsel af workshops og forløb, der knytter sig til universitetets undervisningsaktiviteter og som udvikler de studerendes entreprenørielle kompetencer • Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at sikre forløsning af de enkelte startups potentiale • Dokumentation af de enkelte teams progression. Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler, projektleder eller entreprenørskabsunderviser og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig. I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende. Du motiveres af at arbejde med kreative ambitiøse unge mennesker og du er interesseret i kontinuerligt at udvikle din faglighed inden for områderne iværksætteri og innovation. Du tør gå forrest og du har ambitioner om at skabe et inkubationsmiljø, der er i front. Du vil blive primær forretningsudvikler på SDU s inkubationsmiljø i Pakhuset i Kolding tæt ved campus. Vi har dog aktiviteter i alle SDU s campusbyer og arbejdsdage uden for Kolding vil forekomme. SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk sdurio . Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 20. juni og d. 25. juni. Tjenestestedet er Kolding. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnetaa6cde3f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10464570EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3536098Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768406JobNet4995689499568910027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa6cde3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa6cde3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa6cde3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa6cde3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361933889Sine Bergsibs@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330045728Brobygningsmedarbejder med særlig fokus på rekruttering af kvinder til ingeniøruddannelserne (toårig projektstilling)Robot Det Tekniske Fakultet på SDU søger en akademisk medarbejder til en toårig stilling til brobygning og markedsføring af fakultetets ingeniøruddannelser med et særligt fokus på at rekruttere nye kvindelige studerende. Du vil indgå i et team af medarbejdere, placeret i Odense og Sønderborg, som overordnet arbejder med kommunikation, herunder brobygning, web, sociale medier og pressehåndtering. Stillingen vil både være fokuseret på drift og udvikling af fakultetets brobygningsaktiviteter samt fondsansøgning ift. projekter vedr. rekruttering af kvinder til ingeniøruddannelserne. Du får bl.a. ansvar for følgende opgaver: • Koordinere og selvstændigt arrangere events og brobygningsaktiviteter på Det Tekniske Fakultet og hos gymnasierne med inddragelse af kollegaer, de studerende og videnskabelige ansatte Koordinere besøg af kommende studerende i samarbejde med fakultetets studenterambassadører stå for ansøgninger til fonde ifm. projekt med fokus på rekruttering af flere kvinder til ingeniøruddannelserne sikre et unbiased (køns-)fokus i rekrutterings- og brobygningstiltag Udvikling af nye brobygningstiltag målrettet forskellige udvalgte målgrupper. Hvem er du? Du har en solid baggrund inden for kommunikation, markedsføring eller lign. Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektledelse, uddannelsesmarkedsføring (herunder via sociale medier), grafisk arbejde og eller brobygning. Du kan identificere dig med følgende: Du er flydende på både dansk og engelsk Du har stærke koordineringsevner og evner at få mange mennesker til at arbejde sammen Du er dygtig til at formidle både skriftligt og mundtligt Du kan arbejde i en hverdag, hvor opgaverne ændrer sig fra dag til dag Du kan trives med praktiske opgaver såvel udviklingsorienterede opgaver Du overholder deadlines og finder løsninger Du kan og vil selv, men samarbejder gerne med andre, når det er nødvendigt Du har humor, er rummelig og kommunikerer klart om, hvad du har brug for. Der er tale om en toårig projektstilling på 37 timer om ugen. Du bliver del af en kommunikationsafdeling, der via en række aktiviteter og på en vifte af platforme profilerer fakultetets forskning og arbejder målrettet på at tiltrække kommende ingeniørstuderende, nye samarbejdspartnere og kompetente medarbejdere. Stillingen er på Det Tekniske Fakultet med tjenestested i Odense. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Mette Christina Møller Andersen på 51945559 el. mcm@tek.sdu.dk. Jobstart: 15. august 2019 eller hurtigst muligt herefter. Nb. Samtalerne forventes at finde sted uge 32. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Søg stilling online nederst på siden. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det Tekniske Fakultet på SDU søger en akademisk medarbejder til en toårig stilling til brobygning og markedsføring af fakultetets ingeniøruddannelser med et særligt fokus på at rekruttere nye kvindelige studerende. Du vil indgå i et team af medarbejdere, placeret i Odense og Sønderborg, som overordnet arbejder med kommunikation, herunder brobygning, web, sociale medier og pressehåndtering.

Stillingen vil både være fokuseret på drift og udvikling af fakultetets brobygningsaktiviteter samt fondsansøgning ift. projekter vedr. rekruttering af kvinder til ingeniøruddannelserne.

Du får bl.a. ansvar for følgende opgaver:
• Koordinere og selvstændigt arrangere events og brobygningsaktiviteter på Det Tekniske Fakultet og hos gymnasierne – med inddragelse af kollegaer, de studerende og videnskabelige ansatte

  • Koordinere besøg af kommende studerende i samarbejde med fakultetets studenterambassadører
  • stå for ansøgninger til fonde ifm. projekt med fokus på rekruttering af flere kvinder til ingeniøruddannelserne
  • sikre et unbiased (køns-)fokus i rekrutterings- og brobygningstiltag
  • Udvikling af nye brobygningstiltag målrettet forskellige udvalgte målgrupper.

Hvem er du?
Du har en solid baggrund inden for kommunikation, markedsføring eller lign. Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektledelse, uddannelsesmarkedsføring (herunder via sociale medier), grafisk arbejde og/eller brobygning.
Du kan identificere dig med følgende:

  • Du er flydende på både dansk og engelsk
  • Du har stærke koordineringsevner og evner at få mange mennesker til at arbejde sammen
  • Du er dygtig til at formidle – både skriftligt og mundtligt
  • Du kan arbejde i en hverdag, hvor opgaverne ændrer sig fra dag til dag
  • Du kan trives med praktiske opgaver såvel udviklingsorienterede opgaver
  • Du overholder deadlines og finder løsninger
  • Du kan og vil selv, men samarbejder gerne med andre, når det er nødvendigt
  • Du har humor, er rummelig og kommunikerer klart om, hvad du har brug for.

Der er tale om en toårig projektstilling på 37 timer om ugen. Du bliver del af en kommunikationsafdeling, der via en række aktiviteter og på en vifte af platforme profilerer fakultetets forskning og arbejder målrettet på at tiltrække kommende ingeniørstuderende, nye samarbejdspartnere og kompetente medarbejdere.

Stillingen er på Det Tekniske Fakultet med tjenestested i Odense.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Mette Christina Møller Andersen på 51945559 el. mcm@tek.sdu.dk.

Jobstart: 15. august 2019 eller hurtigst muligt herefter.

Nb. Samtalerne forventes at finde sted uge 32.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Søg stilling online" nederst på siden.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-06-18T00:00:002019-07-02T00:00:00
330044032Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerendeRobot Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af studenterteams og startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher. Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for både at starte egen virksomhed og at udvikle deres entreprenørielle kompetencer. Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med både de nærmeste forretningsudviklingskolleger og med det øvrige universitet. Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende: • 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups og studenterteams • Løbende udvikling af nye løsninger, der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og enterprising i samarbejde med fakulteterne • Planlægning og gennemførsel af workshops og forløb, der knytter sig til inkubationsmiljøets programmer, herunder f.eks. acceleratorforløb og programmer med fokus på talentudvikling • Samspil med forskere, undervisere, kolleger i de øvrige SDU RIO-teams og samarbejdspartnere i iværksætterøkosystemet mv. for at sikre forløsning af de enkelte startups potentiale • Dokumentation af de enkelte teams progression Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler, projektleder eller entreprenørskabsunderviser og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig. Vi forventer, at du er velbevandret i metodikker som Effectuation, Lean Business Methodology og Lean Business Planning. Vi forventer også, at du motiveres af at deltage i udviklingen af et datadrevent inkubationsmiljø, hvor digitalisering spiller en stadigt større rolle. I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende. Du motiveres af at arbejde med kreative ambitiøse unge mennesker og du er interesseret i kontinuerligt at udvikle din faglighed inden for områderne iværksætteri og innovation. Dit arbejdssted vil være Odense, men da vi har inkubations- og entreprenørskabsaktiviteter i alle SDU s campusbyer vil arbejdsdage udenfor Odense jævnligt forekomme. SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Læs mere om SDU RIO her. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019 eller snarest derefter. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 9. juli og torsdag d. 11. juli. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU’s inkubationsmiljø.

SDU Research & Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af studenterteams og startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher.

Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU’s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for både at starte egen virksomhed og at udvikle deres entreprenørielle kompetencer.

Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med både de nærmeste forretningsudviklingskolleger og med det øvrige universitet.

Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:
•    1:1-forretningsudviklingsmøder med startups og studenterteams
•    Løbende udvikling af nye løsninger, der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og enterprising i samarbejde med fakulteterne
•    Planlægning og gennemførsel af workshops og forløb, der knytter sig til inkubationsmiljøets programmer, herunder f.eks. acceleratorforløb og programmer med fokus på talentudvikling
•    Samspil med forskere, undervisere, kolleger i de øvrige SDU RIO-teams og samarbejdspartnere i iværksætterøkosystemet mv. for at sikre forløsning af de enkelte startups potentiale
•    Dokumentation af de enkelte teams progression

Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler, projektleder eller entreprenørskabsunderviser og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.

Vi forventer, at du er velbevandret i metodikker som Effectuation, Lean Business Methodology og Lean Business Planning. Vi forventer også, at du motiveres af at deltage i udviklingen af et datadrevent inkubationsmiljø, hvor digitalisering spiller en stadigt større rolle.

I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende.
Du motiveres af at arbejde med kreative ambitiøse unge mennesker og du er interesseret i kontinuerligt at udvikle din faglighed inden for områderne iværksætteri og innovation.

Dit arbejdssted vil være Odense, men da vi har inkubations- og entreprenørskabsaktiviteter i alle SDU’s campusbyer vil arbejdsdage udenfor Odense jævnligt forekomme.

SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende.

Læs mere om SDU RIO her.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019 eller snarest derefter.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 9. juli og torsdag d. 11. juli.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-06-15T00:00:002019-07-03T00:00:00
330040307SamlingschefRobot Syddansk Universitetsbibliotek søger en samlingschef til at lede udviklingen af bibliotekets fysiske samlinger. Biblioteket ved SDU satser i de kommende år på at øge udnyttelsen af sine samlinger af trykte bøger, tidsskrifter, kort m.m. der i høj grad udgør en særlig ressource i universitetsverdenen med et stort forsknings- og formidlingsmæssigt potentiale. Samlingerne indeholder bl.a. store kurante forskningssamlinger, donerede og unikke historiske samlinger, rariteter, fragmenter af håndskrifter m.m. Læs evt. mere om samlingerne på https: www.sdu.dk da bibliotek materialer om samlingerne Som samlingschef leder du bibliotekets trykte accession og curation af de fysiske samlinger, inklusive magasinerede samlinger og Special Collections. Dette indbefatter blandt andet ansvar for indkøb, katalogisering, donation, kassation, mærkning, bevaring, digitalisering af værker m.m. I opgaveporteføljen indgår budgetansvar og ansvar for indkøbsaftaler ift. trykte informationsressourcer. Konkret løses opgaverne dels af bibliotekets medarbejdere direkte under samlingschefens ansvarsområde, dels i samarbejde med eksterne partnerinstitutioner. Samlingschefen er ansvarlig for bibliotekets indkøbsaftaler og eksterne partnerskaber med andre biblioteker på området. Samlingschefen er derudover personaleleder (nærmeste leder) for en dedikeret central enhed, der er primus motor i bibliotekets arbejde med trykte samlinger. Det er samlingschefens opgave at udvikle afdelingen via intern rekruttering og omorganisering m.m. Enheden består p.t. af 12 medarbejdere. Det er ligeledes samlingschefens opgave, at gentænke og udvikle arbejdet med bibliotekets trykte bog- og tidsskriftssamlinger ind i en ny tid med øgede tværgående samarbejde i bibliotekssektoren, en forventning om øget digitalisering, bæredygtighed og administrative effektivitet, samt større forskningsmæssig udnyttelse og formidling af bibliotekets særlige samlinger. Aktiviteter ift. opbygning og udnyttelse af samlingerne finder sted i samarbejde med bibliotekets øvrige personale og ledelse. Du refererer direkte til Bibliotekschefen og indgår i en åben og bredt fagligt funderet ledelsesgruppe, der på daglig basis koordinerer og leder bibliotekets drift i en kombineret linje- og matrixorganisation på tværs af bibliotekets afdelinger og campusbiblioteker. Om dig Du er et positivt og omgængeligt menneske med en stærk kommunikativ og faglig profil. Du er en menneskekender, empatisk og det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring fra et bibliotek, eller en lignende vidensinstitution. Du har en længere videregående uddannelse og stor erhvervsmæssig erfaring med at arbejde med trykte materialer og materialesamlinger fra bibliotekssektoren i bred forstand: Det er især vigtigt, at du besidder ekspertviden omkring katalogisering, formater og bibliotekssystemer på superbrugerniveau. Om osSyddansk Universitetsbibliotek er som institution landets næststørste offentlige fag-, forsknings- og uddannelsesbibliotek. Bibliotekets hovedopgave er at betjene studerende og ansatte på SDU, samt via institutionssamarbejder, dertil også ansatte og studerende ved UC Syd, Odense Universitetshospital, Syddansk Musikkonservatorium m.fl. samt offentligheden. På biblioteket får du godt 100 kollegaer fordelt på campusbibliotekerne i Esbjerg, Kolding, Odense, Slagelse og Sønderborg, samt på bibliotekets øvrige lokationer på Sjælland, Fyn og i Jylland. Biblioteket er en del af SDU s Fællesadministration, der består af de administrative og servicerende enheder, der understøtter de faglige miljøer på SDU. Læs mere om biblioteket på www.sdu.dk bib Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelse finder sted i henhold til overenskomsterne mellem Finansministeriet og AC. Der forventes ingen øvre arbejdstid i denne ansættelse. Tjenestestedet er Odense. Forventet tiltrædelse den 1. september eller snarest derefter. Flere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Bibliotekschef Bertil F. Dorch på e-mail bfd@bib.sdu.dk eller på telefon 65 50 26 83. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk Universitetsbibliotek søger en samlingschef til at lede udviklingen af bibliotekets fysiske samlinger.

Biblioteket ved SDU satser i de kommende år på at øge udnyttelsen af sine samlinger af trykte bøger, tidsskrifter, kort m.m. der i høj grad udgør en særlig ressource i universitetsverdenen med et stort forsknings- og formidlingsmæssigt potentiale. Samlingerne indeholder bl.a. store kurante forskningssamlinger, donerede og unikke historiske samlinger, rariteter, fragmenter af håndskrifter m.m. Læs evt. mere om samlingerne på https://www.sdu.dk/da/bibliotek/materialer/om+samlingerne

Som samlingschef leder du bibliotekets trykte accession og curation af de fysiske samlinger, inklusive magasinerede samlinger og Special Collections. Dette indbefatter blandt andet ansvar for indkøb, katalogisering, donation, kassation, mærkning, bevaring, digitalisering af værker m.m. I opgaveporteføljen indgår budgetansvar og ansvar for indkøbsaftaler ift. trykte informationsressourcer.

Konkret løses opgaverne dels af bibliotekets medarbejdere direkte under samlingschefens ansvarsområde, dels i samarbejde med eksterne partnerinstitutioner. Samlingschefen er ansvarlig for bibliotekets indkøbsaftaler og eksterne partnerskaber med andre biblioteker på området.

Samlingschefen er derudover personaleleder (nærmeste leder) for en dedikeret central enhed, der er primus motor i bibliotekets arbejde med trykte samlinger. Det er samlingschefens opgave at udvikle afdelingen via intern rekruttering og omorganisering m.m. Enheden består p.t. af 12 medarbejdere.

Det er ligeledes samlingschefens opgave, at gentænke og udvikle arbejdet med bibliotekets trykte bog- og tidsskriftssamlinger ind i en ny tid med øgede tværgående samarbejde i bibliotekssektoren, en forventning om øget digitalisering, bæredygtighed og administrative effektivitet, samt større forskningsmæssig udnyttelse og formidling af bibliotekets særlige samlinger.

Aktiviteter ift. opbygning og udnyttelse af samlingerne finder sted i samarbejde med bibliotekets øvrige personale og ledelse. Du refererer direkte til Bibliotekschefen og indgår i en åben og bredt fagligt funderet ledelsesgruppe, der på daglig basis koordinerer og leder bibliotekets drift i en kombineret linje- og matrixorganisation på tværs af bibliotekets afdelinger og campusbiblioteker.

Om dig
  • Du er et positivt og omgængeligt menneske med en stærk kommunikativ og faglig profil.
  • Du er en menneskekender, empatisk og det er en fordel, hvis du har ledelseserfaring fra et bibliotek, eller en lignende vidensinstitution.
  • Du har en længere videregående uddannelse og stor erhvervsmæssig erfaring med at arbejde med trykte materialer og materialesamlinger fra bibliotekssektoren i bred forstand: Det er især vigtigt, at du besidder ekspertviden omkring katalogisering, formater og bibliotekssystemer på superbrugerniveau.

Om os
Syddansk Universitetsbibliotek er som institution landets næststørste offentlige fag-, forsknings- og uddannelsesbibliotek. Bibliotekets hovedopgave er at betjene studerende og ansatte på SDU, samt via institutionssamarbejder, dertil også ansatte og studerende ved UC Syd, Odense Universitetshospital, Syddansk Musikkonservatorium m.fl. – samt offentligheden.

På biblioteket får du godt 100 kollegaer fordelt på campusbibliotekerne i Esbjerg, Kolding, Odense, Slagelse og Sønderborg, samt på bibliotekets øvrige lokationer på Sjælland, Fyn og i Jylland. Biblioteket er en del af SDU’s Fællesadministration, der består af de administrative og servicerende enheder, der understøtter de faglige miljøer på SDU.

Læs mere om biblioteket på www.sdu.dk/bib

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomsterne mellem Finansministeriet og AC. Der forventes ingen øvre arbejdstid i denne ansættelse. Tjenestestedet er Odense.

Forventet tiltrædelse den 1. september eller snarest derefter.

Flere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Bibliotekschef Bertil F. Dorch – på e-mail bfd@bib.sdu.dk eller på telefon 65 50 26 83. 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-06-09T00:00:002019-08-04T00:00:00
330034298AdministratorRobot Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger. Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores kunder til gode. Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale arbejdstid. Jobbeskrivelse: Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse Styring af salgssager fra start til slut Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter Korrekturlæsning Kvalifikationer: Stærk personlighed med stort drive Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger God til grammatik og sans for detaljen Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken Vi lægger stor vægt på, at du: Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften Har drive og er selvstændigt tænkende Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning Får mange opgaver fra hånden Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt. Løn efter kvalifikationer Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56. Send din ansøgning mærket Administrator med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges

 

Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
  • Korrekturlæsning

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

 

 

ADMINISTRATION DANMARK ApSOdense C2019-05-29T00:00:002019-07-24T00:00:00
330047536''Aspiring Unicorn data scientist'' eller skarp analytikerRobot SDU s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et internationalt perspektiv, når det gælder udviklingen af advanced analytics. Den strategiske analyseenhed arbejder med udvikling af strategisk ledelsesinformation, samt profilering og prædiktion via maskinlæring ift. kvalitetsudvikling af universitetet. Vi benytter en masse interne og eksterne datakilder, hvor vi i fællesskab er stærke på datahåndtering, analysemetoder, interaktiv webbaseret datavisualisering, forretningsforståelse og strategiske perspektiver. Teamet består pt af fem analytikere, en administrator og en analysechef. Vi er nysgerrige, modige og grundige. De to nye analysestillinger er dedikeret til udvikling af nye datadrevne services til henholdsvis undervisere og studerende. Samtidigt vil begge analytikere indgå i løsningen af enhedens samlede opgaveportefølje. To eksempler på services og understøttelse, der skal udvikles i relation til learning analytics: Udvikling af webbaserede dashboards, der kan berige underviserne med bedre kendskab til de studerende, de underviser på et givent hold. Udviklingsprojektet handler om integration af realtime data, hvor vi gør forskellige typer af statistik til levende og transparent forretningsunderstøttelse. Udvikling af selvmonitorering for de studerende, eventuelt med feedback og nudging, samt løbende studierelateret support og relevant information. Der findes international inspiration og et lokalt pilotprojekt, som afsæt for et særdeles interessant udviklingsprojekt sammen med studerende fra SDU. Løsningerne skal respektere både forretningsmæssige, juridiske og etiske forhold. Det er agil udvikling af forretningsunderstøttelse, der forudsætter at du er initiativrig, hvor du kan eksekvere struktureret i processerne med tydelig progression, og samtidigt være tilpas detaljeorienteret i datahåndteringen. Din baggrund kan være nyuddannet aspiring unicorn data scientist eller erfaren data analytiker. Det vigtigste for os er din tilgang til opgaverne: Du har en innovativ tankegang, og du vil lære mere! Du har styr på dine analysemetoder via R eller Python, hvor du har arbejdet med store datamængder. Du vil gerne arbejde mere med prædiktiv og præskriptiv analyse til forretningsunderstøttelse. Du kan kommunikere i skrift og tale, således at dine analysepræsentationer udtrykker en klar forretningsforståelse værdi. Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, men også at du er ekstremt stærk i et team, der arbejder tæt sammen med en høj grad af videndeling. Det betyder, at du skal være ambitiøs i dine samarbejdsrelationer, både internt og eksternt og naturligt bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø. Vi prioriterer at være en attraktiv enhed. Vi har derfor fokus på et højt niveau af videndeling, kompetence-udvikling og stor indflydelse på egne opgaver. Hos os har du gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et arbejdsliv, der understøtter både den gode præstation og et velfungerende familieliv. Ingen kan alt, men tilsammen kan vi meget. Vi lægger vægt på, at: Din ansøgning eksplicit forholder sig til de ønsker, som vi ovenfor har formuleret til din profil. Din ansøgning, eventuelt som bilag, forholder sig til de to eksempler på udviklingsprojekter. Du har gode mundtlige og skriftlige færdigheder (dansk eller engelsk). Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte analysechef Jacob Jensen (jac@sdu.dk 6550 9293). Ansøgningsfrist er torsdag, d. 8. august 2019. Første samtalerunde foregår torsdag d. 22. august 2019. Anden samtalerunde foregår tirsdag d. 27. august 2019. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive stillet en mindre opgave, som skal præsenteres som del af anden samtale. Stillingerne er til besættelse snarest muligt, eller senest 1. oktober 2019. Ansættelse finder sted som AC-fuldmægtig efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger soegjob Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

SDU’s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et internationalt perspektiv, når det gælder udviklingen af advanced analytics.

Den strategiske analyseenhed arbejder med udvikling af strategisk ledelsesinformation, samt profilering og prædiktion via maskinlæring ift. kvalitetsudvikling af universitetet. Vi benytter en masse interne og eksterne datakilder, hvor vi i fællesskab er stærke på datahåndtering, analysemetoder, interaktiv webbaseret datavisualisering, forretningsforståelse og strategiske perspektiver. Teamet består pt af fem analytikere, en administrator og en analysechef. Vi er nysgerrige, modige og grundige. De to nye analysestillinger er dedikeret til udvikling af nye datadrevne services til henholdsvis undervisere og studerende. Samtidigt vil begge analytikere indgå i løsningen af enhedens samlede opgaveportefølje.

To eksempler på services og understøttelse, der skal udvikles i relation til learning analytics:

  • Udvikling af webbaserede dashboards, der kan berige underviserne med bedre kendskab til de studerende, de underviser på et givent hold. Udviklingsprojektet handler om integration af realtime data, hvor vi gør forskellige typer af statistik til levende og transparent forretningsunderstøttelse.
  • Udvikling af selvmonitorering for de studerende, eventuelt med feedback og nudging, samt løbende studierelateret support og relevant information. Der findes international inspiration og et lokalt pilotprojekt, som afsæt for et særdeles interessant udviklingsprojekt sammen med studerende fra SDU.

Løsningerne skal respektere både forretningsmæssige, juridiske og etiske forhold. Det er agil udvikling af forretningsunderstøttelse, der forudsætter at du er initiativrig, hvor du kan eksekvere struktureret i processerne med tydelig progression, og samtidigt være tilpas detaljeorienteret i datahåndteringen.

Din baggrund kan være nyuddannet ”aspiring unicorn data scientist” eller erfaren data analytiker. Det vigtigste for os er din tilgang til opgaverne:

  • Du har en innovativ tankegang, og du vil lære mere!
  • Du har styr på dine analysemetoder via R eller Python, hvor du har arbejdet med store datamængder.
  • Du vil gerne arbejde mere med prædiktiv og præskriptiv analyse til forretningsunderstøttelse.
  • Du kan kommunikere i skrift og tale, således at dine analysepræsentationer udtrykker en klar forretningsforståelse / værdi.

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, men også at du er ekstremt stærk i et team, der arbejder tæt sammen med en høj grad af videndeling. Det betyder, at du skal være ambitiøs i dine samarbejdsrelationer, både internt og eksternt og naturligt bidrage aktivt til det gode arbejdsmiljø.

Vi prioriterer at være en attraktiv enhed. Vi har derfor fokus på et højt niveau af videndeling, kompetence-udvikling og stor indflydelse på egne opgaver. Hos os har du gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et arbejdsliv, der understøtter både den gode præstation og et velfungerende familieliv.

Ingen kan alt, men tilsammen kan vi meget. Vi lægger vægt på, at:

  • Din ansøgning eksplicit forholder sig til de ønsker, som vi ovenfor har formuleret til din profil.
  • Din ansøgning, eventuelt som bilag, forholder sig til de to eksempler på udviklingsprojekter.
  • Du har gode mundtlige og skriftlige færdigheder (dansk eller engelsk).

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte analysechef Jacob Jensen (jac@sdu.dk / 6550 9293).

Ansøgningsfrist er torsdag, d. 8. august 2019.

Første samtalerunde foregår torsdag d. 22. august 2019.

Anden samtalerunde foregår tirsdag d. 27. august 2019.

Mellem første og anden samtalerunde vil der blive stillet en mindre opgave, som skal præsenteres som del af anden samtale.

Stillingerne er til besættelse snarest muligt, eller senest 1. oktober 2019.

Ansættelse finder sted som AC-fuldmægtig efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-06-21T00:00:002019-08-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Brobygningsmedarbejder med særlig fokus på rekruttering af kvinder til ingeniøruddannelserne (toårig projektstilling)

Syddansk Universitet

Odense M
Det Tekniske Fakultet på SDU søger en akademisk medarbejder til en toårig stilling til brobygning og markedsføring af fakultetets ingeniøruddannelser med et særligt fokus på at rekruttere nye kvindelige studerende. Du vil indgå i et team af medarbej...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerende

Syddansk Universitet

Odense M
Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til drift og udvikling af SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Or...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Samlingschef

Syddansk Universitet

Odense M
Syddansk Universitetsbibliotek søger en samlingschef til at lede udviklingen af bibliotekets fysiske samlinger. Biblioteket ved SDU satser i de kommende år på at øge udnyttelsen af sine samlinger af trykte bøger, tidsskrifter, kort m.m. der i høj gr...
Indrykket:9. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Administrator

ADMINISTRATION DANMARK ApS

Odense C
Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

''Aspiring Unicorn data scientist'' eller skarp analytiker

Syddansk Universitet

Odense M
SDU s strategiske analyseenhed søger to datastærke analytikere, der vil være med til at udvikle datadrevne udviklingsprojekter. SDU har et strategisk mål om at blive digital frontløber i den danske uddannelses-sektor, og vi er ambitiøse i et interna...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019