Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forretningsudvikler til Familieretshuset

Familieretshuset søger Forretningsudvikler



Hvis du har evner og lyst til at være med til at skabe Familieretshusets nye afdeling for forretningsudvikling, så læs endelig videre.



IT- og digitaliseringsafdelingen står for forretningsudvikling samt udviklingsopgaver til alle

Familieretshusets i alt ca. 450 medarbejdere, som fysisk er lokaliseret ti forskellige steder i landet. Vores digitale løsninger betjener de borgere der er i berøring med Familieretshuset samt Familieretshuset interne medarbejdere.



Stillingens arbejdsopgaver kunne være



  • Beskrive og optimere forretningens processer og services

  • Overordnet procesmodel og –landskab – herunder metode for procesarbejde

  • Skitsere og sikre ambitiøse, brugervenlige og effektive løsninger

  • Spotte og sætte strøm til manuelle arbejdsgange

  • Planlægge og afholde workshops med forretningen, med ganske forskellige temaer.

  • Sikre gode og stringente metode- og arbejdsgangsbeskrivelser på tværs af organisationen, samt metode for vedligehold

  • Driftsledelseskoncept, målemetoder, KPI’er etc.

  • Strategiarbejde – digitalisering, effektivisering og forretning

  • Drive og vedligeholde afdelingens koncepter, metoder og modeller

  • Gevinstrealisering – både metode og sikring af den rette implementering

  • Sikre at forandringsledelse bliver tænkt ind i organisationens projekter og ændringer/implementeringer

  • Lettere projektledelsesopgaver

  • Levere projektplaner og business cases til/i samarbejde med Digitaliseringsafdelingen i Familieretshuset



Vi forestiller os derudover at du matcher flere af disse kompetencer

  • Stærk analytisk

  • Stærk skriftligt

  • Kendskab til IT

  • God forretningsforståelse

  • Kendskab til diverse best-practice metoder og modeller – herunder agile udviklingsmetoder

  • Forståelse for at veksle mellem teori og praksis

  • Selvstændigt tænkende

  • God til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer i organisationen

  • En relevant akademisk uddannelse



Hvorvidt din baggrund er fra forretningsudvikling, processer, du er nyuddannet eller noget helt andet spiller ikke den helt store rolle. Det forventes nærmere, at du har kompetencer/erfaringer, der matcher arbejdsopgaverne, samt har evnerne til og modet på at lære resten sammen med os andre.



Skriv gerne i din ansøgning hvilke af dine kompetencer/erfaringer du ser matcher stillingens arbejdsområder.



Vi tilbyder:

  • Meget spændende og varierede opgaver

  • Direkte kontakt med både forretningen, IT og direktionen

  • Et engageret team med en uformel omgangstone

  • Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling

  • Aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse

  • Attraktiv pensionsordning



Øvrige oplysninger

Stillingen er på 37 timer om ugen med arbejdssted i Familieretshusets hovedkontor i

Aabenraa. Der må forventes nogen rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige kontorer.



Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Søren B. Nielsen på telefon 61 82 77 02.



Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende

institutioner. Ansættelse og aflønning vil ske i overensstemmelse med vilkårene i gældende overenskomst.



Tiltrædelse hurtigst muligt.



Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med cv samt anden relevant dokumentation

elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk

senest torsdag den 23. maj 2019.



Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 28. maj og en eventuel 2. samtale onsdag den 29. maj 2019.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund.

Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013354Phoenix-3e60a91a12019-04-30T00:00:00Forretningsudvikler til FamilieretshusetFamilieretshuset søger Forretningsudvikler



Hvis du har evner og lyst til at være med til at skabe Familieretshusets nye afdeling for forretningsudvikling, så læs endelig videre.



IT- og digitaliseringsafdelingen står for forretningsudvikling samt udviklingsopgaver til alle

Familieretshusets i alt ca. 450 medarbejdere, som fysisk er lokaliseret ti forskellige steder i landet. Vores digitale løsninger betjener de borgere der er i berøring med Familieretshuset samt Familieretshuset interne medarbejdere.



Stillingens arbejdsopgaver kunne være



  • Beskrive og optimere forretningens processer og services

  • Overordnet procesmodel og –landskab – herunder metode for procesarbejde

  • Skitsere og sikre ambitiøse, brugervenlige og effektive løsninger

  • Spotte og sætte strøm til manuelle arbejdsgange

  • Planlægge og afholde workshops med forretningen, med ganske forskellige temaer.

  • Sikre gode og stringente metode- og arbejdsgangsbeskrivelser på tværs af organisationen, samt metode for vedligehold

  • Driftsledelseskoncept, målemetoder, KPI’er etc.

  • Strategiarbejde – digitalisering, effektivisering og forretning

  • Drive og vedligeholde afdelingens koncepter, metoder og modeller

  • Gevinstrealisering – både metode og sikring af den rette implementering

  • Sikre at forandringsledelse bliver tænkt ind i organisationens projekter og ændringer/implementeringer

  • Lettere projektledelsesopgaver

  • Levere projektplaner og business cases til/i samarbejde med Digitaliseringsafdelingen i Familieretshuset



Vi forestiller os derudover at du matcher flere af disse kompetencer

  • Stærk analytisk

  • Stærk skriftligt

  • Kendskab til IT

  • God forretningsforståelse

  • Kendskab til diverse best-practice metoder og modeller – herunder agile udviklingsmetoder

  • Forståelse for at veksle mellem teori og praksis

  • Selvstændigt tænkende

  • God til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer i organisationen

  • En relevant akademisk uddannelse



Hvorvidt din baggrund er fra forretningsudvikling, processer, du er nyuddannet eller noget helt andet spiller ikke den helt store rolle. Det forventes nærmere, at du har kompetencer/erfaringer, der matcher arbejdsopgaverne, samt har evnerne til og modet på at lære resten sammen med os andre.



Skriv gerne i din ansøgning hvilke af dine kompetencer/erfaringer du ser matcher stillingens arbejdsområder.



Vi tilbyder:

  • Meget spændende og varierede opgaver

  • Direkte kontakt med både forretningen, IT og direktionen

  • Et engageret team med en uformel omgangstone

  • Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling

  • Aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse

  • Attraktiv pensionsordning



Øvrige oplysninger

Stillingen er på 37 timer om ugen med arbejdssted i Familieretshusets hovedkontor i

Aabenraa. Der må forventes nogen rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige kontorer.



Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Søren B. Nielsen på telefon 61 82 77 02.



Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende

institutioner. Ansættelse og aflønning vil ske i overensstemmelse med vilkårene i gældende overenskomst.



Tiltrædelse hurtigst muligt.



Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning med cv samt anden relevant dokumentation

elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk

senest torsdag den 23. maj 2019.



Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 28. maj og en eventuel 2. samtale onsdag den 29. maj 2019.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund.

Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.


2019-05-24T00:51:20.967 Familieretshuset søger Forretningsudvikler Hvis du har evner og lyst til at være med til at skabe Familieretshusets nye afdeling for forretningsudvikling, så læs endelig videre. IT- og digitaliseringsafdelingen står for forretningsudvikling samt udviklingsopgaver til alle Familieretshusets i alt ca. 450 medarbejdere, som fysisk er lokaliseret ti forskellige steder i landet. Vores digitale løsninger betjener de borgere der er i berøring med Familieretshuset samt Familieretshuset interne medarbejdere. Stillingens arbejdsopgaver kunne være Beskrive og optimere forretningens processer og services Overordnet procesmodel og landskab herunder metode for procesarbejde Skitsere og sikre ambitiøse, brugervenlige og effektive løsninger Spotte og sætte strøm til manuelle arbejdsgange Planlægge og afholde workshops med forretningen, med ganske forskellige temaer. Sikre gode og stringente metode- og arbejdsgangsbeskrivelser på tværs af organisationen, samt metode for vedligehold Driftsledelseskoncept, målemetoder, KPI er etc. Strategiarbejde digitalisering, effektivisering og forretning Drive og vedligeholde afdelingens koncepter, metoder og modeller Gevinstrealisering både metode og sikring af den rette implementering Sikre at forandringsledelse bliver tænkt ind i organisationens projekter og ændringer implementeringer Lettere projektledelsesopgaver Levere projektplaner og business cases til i samarbejde med Digitaliseringsafdelingen i Familieretshuset Vi forestiller os derudover at du matcher flere af disse kompetencer Stærk analytisk Stærk skriftligt Kendskab til IT God forretningsforståelse Kendskab til diverse best-practice metoder og modeller herunder agile udviklingsmetoder Forståelse for at veksle mellem teori og praksis Selvstændigt tænkende God til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer i organisationen En relevant akademisk uddannelse Hvorvidt din baggrund er fra forretningsudvikling, processer, du er nyuddannet eller noget helt andet spiller ikke den helt store rolle. Det forventes nærmere, at du har kompetencer erfaringer, der matcher arbejdsopgaverne, samt har evnerne til og modet på at lære resten sammen med os andre. Skriv gerne i din ansøgning hvilke af dine kompetencer erfaringer du ser matcher stillingens arbejdsområder. Vi tilbyder: Meget spændende og varierede opgaver Direkte kontakt med både forretningen, IT og direktionen Et engageret team med en uformel omgangstone Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse Attraktiv pensionsordning Øvrige oplysninger Stillingen er på 37 timer om ugen med arbejdssted i Familieretshusets hovedkontor i Aabenraa. Der må forventes nogen rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige kontorer. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Søren B. Nielsen på telefon 61 82 77 02. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Ansættelse og aflønning vil ske i overensstemmelse med vilkårene i gældende overenskomst. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest torsdag den 23. maj 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 28. maj og en eventuel 2. samtale onsdag den 29. maj 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.11jobnet3e60a91a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122337&DepartmentId=8103&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3516067Familieretshuset, Afdeling Aabenraa11Storetorv 106200Aabenraa61827702DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750782JobNet4980330498033010029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e60a91ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e60a91ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e60a91a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e60a91a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/5.jpgBrænder du for IT? Som medarbejder får du mange spændende opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale1IT361627587Sørennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK