Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forsikringsmedarbejder til Ejendomsservice

Vi skal snart sige farvel til en god kollega, som har valgt at gå på pension. Derfor har vi brug for en ny engageret kollega, som forsikringsmedarbejder i vores nye Enhed for Ejendomsservice, der oprettes i foråret 2020.



Her skal du stå for bl.a. at administrere hele kommunens forsikringsportefølje. Det gælder kommunens bygninger, løsøre, biler og ansvarskrav. Kommunen er selvforsikret for langt den største del af forsikringsporteføljen, hvilket indebærer en del skadebehandling og dialog med institutioner og borgere.



I hele Enheden for Ejendomsservice er vi ca. 60 medarbejdere, der varetager forskellige serviceopgaver i forbindelse med kommunens ejendomme. Stillingen som forsikringsmedarbejder hører til en gruppe på ca. 5 medarbejdere på rådhuset, der ud over arbejdet med forsikringer omfatter risikokoordination, koordination af rengøring, fleetmanager samt post og trykkeri.

Enheden for Ejendomsservice er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 4 enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.



Jobbet

Som forsikringsmedarbejder kommer du til at arbejde med mange forskellige typer administrative opgaver såsom:

  • Sørge for opdatering af hele forsikringsporteføljen og betaling af præmier til forsikringsselskab
  • Skaderegistrering af alle forsikringsskader i kommunens skaderegistreringssystem. Vi er netop gået fra det tidligere i ISAP til C3, som du selv kan være med til at ”forme” efter eget ønske
  • Betaling af skadeudgifter til leverandører, udbetaling af erstatninger til borgere ved ansvarskrav
  • Samarbejde med mæglerfirma ved udbud og med rådgivning i konkrete situationer
  • Fremlægge sager til politisk behandling
  • Øvrige administrative opgaver kan forekomme


Vi tilbyder

Som forsikringsmedarbejder i et forholdsvis lille team skal du arbejde primært med forsikringsforhold, men der kan blive tale om andre typer af administrative opgaver inden for servicering og vedligeholdelse af ejendomme. Vi tilbyder derfor:

  • Afvekslende faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer
  • Indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og udførelse
  • Et godt og uformelt arbejdsklima hvor vi lægger stor vægt på, at vi har det rart og sjovt med hinanden og har en uformel og respektfuld omgangstone.
  • En spændende arbejdsplads under forandring
  • En fast stilling med en arbejdsuge på 32 timer med flexordning (evt. mulighed for fuld tid)
  • En eventuel opkvalificering af kompetencer indenfor specifikke administrative områder


Om dig

  • Din uddannelsesbaggrund er en relevant uddannelse med forsikringsfaglig baggrund fra et lignende job eller et forsikringsselskab
  • Har nogle års erfaring med administrative opgaver i en politisk styret organisation.
  • Er udadvendt, serviceminded og kan arbejde på tværs i organisationen
  • Rolig, robust og tør træffe en beslutning
  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på alle niveauer
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Fortrolig med IT-systemer


Proces og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32 timer pr. uge evt. med mulighed for fuld tid. Tjenestested er Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve



Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Vera Dyrmose på telefon 43 97 93 52, mail vd@greve.dk eller Enhedschef Peter H. Schaarup 43 97 94 31.



Du kan læse mere om Greve Kommune og Center for Teknik & Miljø på vores hjemmeside www.greve.dk

Vi afholder samtaler mandag den 24. februar 2020. Forventet tiltrædelse er den 1.april 2020.



Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg



Ansøgningsfrist: 17. februar 2020


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330158147Phoenix-28a4400d12020-01-15T00:00:00Forsikringsmedarbejder til EjendomsserviceVi skal snart sige farvel til en god kollega, som har valgt at gå på pension. Derfor har vi brug for en ny engageret kollega, som forsikringsmedarbejder i vores nye Enhed for Ejendomsservice, der oprettes i foråret 2020.



Her skal du stå for bl.a. at administrere hele kommunens forsikringsportefølje. Det gælder kommunens bygninger, løsøre, biler og ansvarskrav. Kommunen er selvforsikret for langt den største del af forsikringsporteføljen, hvilket indebærer en del skadebehandling og dialog med institutioner og borgere.



I hele Enheden for Ejendomsservice er vi ca. 60 medarbejdere, der varetager forskellige serviceopgaver i forbindelse med kommunens ejendomme. Stillingen som forsikringsmedarbejder hører til en gruppe på ca. 5 medarbejdere på rådhuset, der ud over arbejdet med forsikringer omfatter risikokoordination, koordination af rengøring, fleetmanager samt post og trykkeri.

Enheden for Ejendomsservice er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 4 enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.



Jobbet

Som forsikringsmedarbejder kommer du til at arbejde med mange forskellige typer administrative opgaver såsom:

  • Sørge for opdatering af hele forsikringsporteføljen og betaling af præmier til forsikringsselskab
  • Skaderegistrering af alle forsikringsskader i kommunens skaderegistreringssystem. Vi er netop gået fra det tidligere i ISAP til C3, som du selv kan være med til at ”forme” efter eget ønske
  • Betaling af skadeudgifter til leverandører, udbetaling af erstatninger til borgere ved ansvarskrav
  • Samarbejde med mæglerfirma ved udbud og med rådgivning i konkrete situationer
  • Fremlægge sager til politisk behandling
  • Øvrige administrative opgaver kan forekomme


Vi tilbyder

Som forsikringsmedarbejder i et forholdsvis lille team skal du arbejde primært med forsikringsforhold, men der kan blive tale om andre typer af administrative opgaver inden for servicering og vedligeholdelse af ejendomme. Vi tilbyder derfor:

  • Afvekslende faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer
  • Indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og udførelse
  • Et godt og uformelt arbejdsklima hvor vi lægger stor vægt på, at vi har det rart og sjovt med hinanden og har en uformel og respektfuld omgangstone.
  • En spændende arbejdsplads under forandring
  • En fast stilling med en arbejdsuge på 32 timer med flexordning (evt. mulighed for fuld tid)
  • En eventuel opkvalificering af kompetencer indenfor specifikke administrative områder


Om dig

  • Din uddannelsesbaggrund er en relevant uddannelse med forsikringsfaglig baggrund fra et lignende job eller et forsikringsselskab
  • Har nogle års erfaring med administrative opgaver i en politisk styret organisation.
  • Er udadvendt, serviceminded og kan arbejde på tværs i organisationen
  • Rolig, robust og tør træffe en beslutning
  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på alle niveauer
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Fortrolig med IT-systemer


Proces og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32 timer pr. uge evt. med mulighed for fuld tid. Tjenestested er Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve



Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Vera Dyrmose på telefon 43 97 93 52, mail vd@greve.dk eller Enhedschef Peter H. Schaarup 43 97 94 31.



Du kan læse mere om Greve Kommune og Center for Teknik & Miljø på vores hjemmeside www.greve.dk

Vi afholder samtaler mandag den 24. februar 2020. Forventet tiltrædelse er den 1.april 2020.



Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg



Ansøgningsfrist: 17. februar 2020

2020-02-17T18:51:17.110 Vi skal snart sige farvel til en god kollega, som har valgt at gå på pension. Derfor har vi brug for en ny engageret kollega, som forsikringsmedarbejder i vores nye Enhed for Ejendomsservice, der oprettes i foråret 2020. Her skal du stå for bl.a. at administrere hele kommunens forsikringsportefølje. Det gælder kommunens bygninger, løsøre, biler og ansvarskrav. Kommunen er selvforsikret for langt den største del af forsikringsporteføljen, hvilket indebærer en del skadebehandling og dialog med institutioner og borgere. I hele Enheden for Ejendomsservice er vi ca. 60 medarbejdere, der varetager forskellige serviceopgaver i forbindelse med kommunens ejendomme. Stillingen som forsikringsmedarbejder hører til en gruppe på ca. 5 medarbejdere på rådhuset, der ud over arbejdet med forsikringer omfatter risikokoordination, koordination af rengøring, fleetmanager samt post og trykkeri. Enheden for Ejendomsservice er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 4 enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område. Jobbet Som forsikringsmedarbejder kommer du til at arbejde med mange forskellige typer administrative opgaver såsom: Sørge for opdatering af hele forsikringsporteføljen og betaling af præmier til forsikringsselskab Skaderegistrering af alle forsikringsskader i kommunens skaderegistreringssystem. Vi er netop gået fra det tidligere i ISAP til C3, som du selv kan være med til at forme efter eget ønske Betaling af skadeudgifter til leverandører, udbetaling af erstatninger til borgere ved ansvarskrav Samarbejde med mæglerfirma ved udbud og med rådgivning i konkrete situationer Fremlægge sager til politisk behandling Øvrige administrative opgaver kan forekomme Vi tilbyder Som forsikringsmedarbejder i et forholdsvis lille team skal du arbejde primært med forsikringsforhold, men der kan blive tale om andre typer af administrative opgaver inden for servicering og vedligeholdelse af ejendomme. Vi tilbyder derfor: Afvekslende faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer Indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og udførelse Et godt og uformelt arbejdsklima hvor vi lægger stor vægt på, at vi har det rart og sjovt med hinanden og har en uformel og respektfuld omgangstone. En spændende arbejdsplads under forandring En fast stilling med en arbejdsuge på 32 timer med flexordning (evt. mulighed for fuld tid) En eventuel opkvalificering af kompetencer indenfor specifikke administrative områder Om dig Din uddannelsesbaggrund er en relevant uddannelse med forsikringsfaglig baggrund fra et lignende job eller et forsikringsselskab Har nogle års erfaring med administrative opgaver i en politisk styret organisation. Er udadvendt, serviceminded og kan arbejde på tværs i organisationen Rolig, robust og tør træffe en beslutning Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på alle niveauer Kan arbejde selvstændigt Fortrolig med IT-systemer Proces og ansættelsesvilkår Stillingen er på 32 timer pr. uge evt. med mulighed for fuld tid. Tjenestested er Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Vera Dyrmose på telefon 43 97 93 52, mail vd@greve.dk eller Enhedschef Peter H. Schaarup 43 97 94 31. Du kan læse mere om Greve Kommune og Center for Teknik & Miljø på vores hjemmeside www.greve.dk Vi afholder samtaler mandag den 24. februar 2020. Forventet tiltrædelse er den 1.april 2020. Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg Ansøgningsfrist: 17. februar 202011Jobnet28a4400d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=145213&DepartmentId=18968&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3692388Center for Teknik og Miljø11Rådhusholmen 10, 4.2670Greve43979431DKDanmark0
phs@greve.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000885748JobNet5100729510072910015-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28a4400dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=28a4400dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28a4400d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28a4400d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Forsikring/3.jpgForsikringsmedarbejder til Ejendomsservice12007971Dansk3Læse/ tale833Forsikringsfunktionær23Forsikring363938405Peterphs@greve.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK