Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - Glostrup

Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit,
Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet – Glostrup.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter.
Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:

  • At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet
  • Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter
  • Daglig økonomistyring i forskergruppen
  • Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere
  • Deltagelse i arbejde med fundraising
  • Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter
  • Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren
  • Administration af studerende på afdelingen

Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer:
  • En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper
  • Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP)
  • Alsidige IT-kompetencer – både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende
  • Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning

Vi tilbyder
  • Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden
  • Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling
  • Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til:
Professor Messoud Ashina
Rigshospitalet Glostrup
Dansk Hovedpine Center
Neurologisk klink
Valdemar Hansens Vej 5
2600 Glostrup
e-mail: meas@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010229Phoenix-0dc7a10612019-04-23T00:00:00Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - GlostrupForskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit,
Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet – Glostrup.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter.
Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
  • At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet
  • Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter
  • Daglig økonomistyring i forskergruppen
  • Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere
  • Deltagelse i arbejde med fundraising
  • Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter
  • Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren
  • Administration af studerende på afdelingen

Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer:
  • En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper
  • Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP)
  • Alsidige IT-kompetencer – både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende
  • Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning

Vi tilbyder
  • Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden
  • Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling
  • Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til:
Professor Messoud Ashina
Rigshospitalet Glostrup
Dansk Hovedpine Center
Neurologisk klink
Valdemar Hansens Vej 5
2600 Glostrup
e-mail: meas@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00

2019-05-21T00:50:32 Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet Glostrup. Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter. Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet. Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i: At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter Daglig økonomistyring i forskergruppen Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere Deltagelse i arbejde med fundraising Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren Administration af studerende på afdelingen Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer: En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP) Alsidige IT-kompetencer både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning Vi tilbyder Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau Muligheder for faglig og personlig udvikling Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til: Professor Messoud Ashina Rigshospitalet Glostrup Dansk Hovedpine Center Neurologisk klink Valdemar Hansens Vej 5 2600 Glostrup e-mail: meas@regionh.dk Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.0011jobnet0dc7a106100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=217999&DepartmentId=17200&MediaId=4719&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3512266Glostrup Hospital11Nordre Ringvej 572600Glostrup38633400DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset748160JobNet4977765497776510023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7a106https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7a106https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7a106&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0dc7a106&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgForskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - Glostrup12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361556131Messoudnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330081024Vi søger lægesekretær til Psykiatrisk ambulatoriumRobot Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej søger uddannet lægesekretær pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale til et 1-årigt vikariat 30-37 timer uge med mulighed for fastansættelse. Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej har adresse på Gl. Kongevej 33, København V, tæt på offentlig transport. Vi deler adresse med Psykiatrisk Center Amagers distriktspsykiatriske center. Udover 3 sekretærer består ambulatoriet af en tværfaglig gruppe af behandlere med læger, psykologer, socialrådgivere, ergoterapeuter og sygeplejersker. Pr. 2. september bliver vores to behandlerteam ændret til F-ACT team, som er fleksibel, udgående og opsøgende behandling i nærmiljøet. Der vil fortsat være patientbehandling i centret. Psykiatrisk Center Glostrup er fordelt på 5 matrikler. På centeret er vi i alt 36 sekretærer og derudover 1-2 elever ad gangen. Vi er gode kollegaer, der hjælper hinanden på kryds og tværs og udvikler os i takt med de nye opgaver, der kommer i vores fag. Du kan læse mere på vores hjemmeside www.psykiatri-glostrup.dk Vi tilbyder: Alsidige sekretæropgaver, som bl.a. telefonbetjening, modtagelse af patienter i receptionen, håndtering af henvisninger, booking af tider, kvalitetssikring i forhold til korrekt registre ring via arbejdslister i Sundhedsplatformen Et ambulatorie med stærkt tværfagligt samarbejde og et uformelt miljø Engagerede kollegaer, der brænder for arbejdet Deltagelse i ugentlige tavlemøder og tværfaglige team-møder Månedlige sekretærmøder Lægesekretærfaglige workshops ad hoc hvor undervisning og videndeling er i fokus Vi har brug for en uddannet lægesekretær der: Har et godt kendskab til Sundhedsplatformen, Har ambulant erfaring, gerne fra psykiatrien Arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt og tage aktiv del i egen faglig udvikling Er en holdspiller med gode samarbejdsevner Udviser fleksibilitet Har humoristisk sans ikke et krav, men absolut en fordel Da der er tale om et ambulatorie, vil der være en del kontakt med patienter, pårørende, myndigheder og behandlerteam, både via telefon og personligt fremmøde. Dette stiller krav om, at du er imødekommende, respektfuld og parat til at yde en god og professionel service. Ansættelsesvilkår Stillingen er på 30-37 timer uge med mødetid i tidsrummet 8-15.30, fredag 8-15. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer m.fl. indgået mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfrist mandag d. 16. september 2019 kl. 12.00. Din motiverede ansøgning skal fremsendes direkte via linket i dette stillingsopslag. Husk at medsende cv og uddannelsesbevis. Der vil ved samtalen blive bedt om referencer. Samtaler forventes afholdt onsdag d. 18. september 2019 For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Tanja Green Hall via mail: tanja.green.hall.01@regionh.dk eller på tlf. 3864 5695.Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej søger uddannet lægesekretær pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale til et 1-årigt vikariat 30-37 timer/uge med mulighed for fastansættelse.

Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej har adresse på Gl. Kongevej 33, København V, tæt på offentlig transport. Vi deler adresse med Psykiatrisk Center Amagers distriktspsykiatriske center.

Udover 3 sekretærer består ambulatoriet af en tværfaglig gruppe af behandlere med læger, psykologer, socialrådgivere, ergoterapeuter og sygeplejersker.

Pr. 2. september bliver vores to behandlerteam ændret til F-ACT team, som er fleksibel, udgående og opsøgende behandling i nærmiljøet. Der vil fortsat være patientbehandling i centret.

Psykiatrisk Center Glostrup er fordelt på 5 matrikler. På centeret er vi i alt 36 sekretærer og derudover 1-2 elever ad gangen. Vi er gode kollegaer, der hjælper hinanden på kryds og tværs og udvikler os i takt med de nye opgaver, der kommer i vores fag.

Du kan læse mere på vores hjemmeside www.psykiatri-glostrup.dk

Vi tilbyder:

  • Alsidige sekretæropgaver, som bl.a. telefonbetjening, modtagelse af patienter i receptionen, håndtering af henvisninger, booking af tider, kvalitetssikring i forhold til korrekt registre ring via arbejdslister i Sundhedsplatformen
  • Et ambulatorie med stærkt tværfagligt samarbejde og et uformelt miljø
  • Engagerede kollegaer, der brænder for arbejdet
  • Deltagelse i ugentlige tavlemøder og tværfaglige team-møder
  • Månedlige sekretærmøder
  • Lægesekretærfaglige workshops ad hoc hvor undervisning og videndeling er i fokus
Vi har brug for en uddannet lægesekretær der:

  • Har et godt kendskab til Sundhedsplatformen,
  • Har ambulant erfaring, gerne fra psykiatrien
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt og tage aktiv del i egen faglig udvikling
  • Er en holdspiller med gode samarbejdsevner
  • Udviser fleksibilitet
  • Har humoristisk sans – ikke et krav, men absolut en fordel
Da der er tale om et ambulatorie, vil der være en del kontakt med patienter, pårørende, myndigheder og behandlerteam, både via telefon og personligt fremmøde. Dette stiller krav om, at du er imødekommende, respektfuld og parat til at yde en god og professionel service.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 30-37 timer/uge med mødetid i tidsrummet 8-15.30, fredag 8-15.


Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer m.fl. indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Ansøgningsprocedure

Ansøgningsfrist mandag d. 16. september 2019 kl. 12.00.

Din motiverede ansøgning skal fremsendes direkte via linket i dette stillingsopslag. Husk at medsende cv og uddannelsesbevis. Der vil ved samtalen blive bedt om referencer.

Samtaler forventes afholdt onsdag d. 18. september 2019

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Tanja Green Hall via mail: tanja.green.hall.01@regionh.dk eller på tlf. 3864 5695.



Psykiatrisk Center GlostrupGlostrup2019-08-29T00:00:002019-09-16T00:00:00
330079020Lægesekretær søges til urologisk ambulatorium, Sjællands UniversitetshospitalRobot Urologisk Afdeling søger lægesekretær. Stillingen er tilknyttet ambulatoriet i Roskilde og er til besættelse fra 01.10.19 Arbejdstid 37 timer. Stillingen er en opnormering. Urologisk sekretariat dækker funktioner på Roskilde og på Næstved. Det samlede sekretariat dækker visitation, operationsbooking, 2 ambulatorier, 3 sengeafsnit samt et dagkirurgisk afdeling. Derudover forløbskoordinatorer samt forskningssekretær. Sekretariatet arbejder løbende på at optimere arbejdsgangene på tværs til fordel for patienterne samt arbejdsmiljø. Arbejdsopgaverne består af: Skrankefunktion Callcenter-funktion Ambulant opfølgning af ambulante besøg. Vi går i afrund besøg (læser notat, koder relevante koder, registrerer i forløbsperioder, sender epikriser, noterer lægens navn, diagnoser, cancer-registrering) Vi skriver breve for lægerne via kommunikation i pt.journalen i Sundhedsplatformen Booker tider udfra best ord Bestiller diverse undersøgelse Udarbejder henvisninger både intern og ekstern, indenfor udenfor Sundhedsplatformen Håndterer koder i kodefordeleren og følger op på patientforløb ved telefonkonsultation Kunne prioritere og overskue vores best ord arbejdsliste Derudover vil forskellige registreringsopgaver kunne forekomme Håndtering af alle slags prøveresultater Opfølgning af opgaver via påmind mig i Sundhedsplatformen Registrering af patientrettigheder i Sundhedsplatformen (I urologien har vi 7 kræftpakker inkl. maks. Ventetid samt udredning af benigne sygdomme med tilhørende udrednings- og behandlingsret Dine kvalifikationer og egenskaber: Du er uddannet lægesekretær (kun ansøgere med godkendt lægesekretæruddannelse vil komme i betragtning Du har kendskab til Sundhedsplatformen s ambulante modul Flair for brugen af Region Sjællands IT-systemer Stærk til at kommunikere mundtlig og skriftligt Forståelse for organiseringen i Region Sjælland Viden om Fællesindhold for basisregistrering af sygehuspatienter Kendskab om patientrettigheder og lovgivning for sygehusbehandling herunder diverse pakker. I urologien har vi 7 kræftpakker og det er sekretærerne, der står for kvaliteten i denne registrering Du arbejder professionelt, selvstændigt, loyalt og kvalitets- og ansvarsbevidst Tager medansvar for egen læring og udvikling samt evner at reflektere over egne handlinger Du har et godt humør og en humoristisk indgangsvinkel Mødestabil og høj arbejdsmoral Fleksibel og ansvarsbevidst Vi kan tilbyde: Arbejdsopgaver og oplæringsprogram er individuelt tilpasset, så der tages hensyn til dine kompetencer, oplæringsopgaven samt længden af vikariatet Indflydelse på din arbejdstidsplanlægning Et travlt, men positivt arbejdsmiljø, der danner rammen for et fokus på team-læring En hverdag du selv er med til at præge Hjælpsomme og engagerede, dygtige kolleger Årlige MUS samtaler samt ad hoc ved behov En årlig tværfaglig temadag Traditioner du selv kan være med til at udbygge Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Margit Winberg, tlf.nr. 47 32 35 03, hvis du har spørgsmål til stillingen. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Urologisk Afdeling søger lægesekretær. Stillingen er tilknyttet ambulatoriet i Roskilde og er til besættelse fra 01.10.19 Arbejdstid 37 timer. Stillingen er en opnormering.

Urologisk sekretariat dækker funktioner på Roskilde og på Næstved. Det samlede sekretariat dækker visitation, operationsbooking, 2 ambulatorier, 3 sengeafsnit samt et dagkirurgisk afdeling. Derudover forløbskoordinatorer samt forskningssekretær.

Sekretariatet arbejder løbende på at optimere arbejdsgangene på tværs til fordel for patienterne samt arbejdsmiljø.


Arbejdsopgaverne består af:

  • Skrankefunktion
  • Callcenter-funktion
  • Ambulant opfølgning af ambulante besøg. Vi går i afrund besøg (læser notat, koder relevante koder, registrerer i forløbsperioder, sender epikriser, noterer lægens navn, diagnoser, cancer-registrering)
  • Vi skriver breve for lægerne via kommunikation i pt.journalen i Sundhedsplatformen
  • Booker tider udfra best/ord
  • Bestiller diverse undersøgelse
  • Udarbejder henvisninger både intern og ekstern, indenfor/udenfor Sundhedsplatformen
  • Håndterer koder i kodefordeleren og følger op på patientforløb ved telefonkonsultation
  • Kunne prioritere og overskue vores best/ord arbejdsliste
  • Derudover vil forskellige registreringsopgaver kunne forekomme
  • Håndtering af alle slags prøveresultater
  • Opfølgning af opgaver via påmind mig i Sundhedsplatformen
  • Registrering af patientrettigheder i Sundhedsplatformen (I urologien har vi 7 kræftpakker inkl. maks. Ventetid samt udredning af benigne sygdomme med tilhørende udrednings- og behandlingsret

Dine kvalifikationer og egenskaber:

  • Du er uddannet lægesekretær (kun ansøgere med godkendt lægesekretæruddannelse vil komme i betragtning
  • Du har kendskab til Sundhedsplatformen’s ambulante modul
  • Flair for brugen af Region Sjællands IT-systemer
  • Stærk til at kommunikere mundtlig og skriftligt
  • Forståelse for organiseringen i Region Sjælland
  • Viden om Fællesindhold for basisregistrering af sygehuspatienter
  • Kendskab om patientrettigheder og lovgivning for sygehusbehandling herunder diverse pakker. I urologien har vi 7 kræftpakker og det er sekretærerne, der står for kvaliteten i denne registrering
  • Du arbejder professionelt, selvstændigt, loyalt og kvalitets- og ansvarsbevidst
  • Tager medansvar for egen læring og udvikling samt evner at reflektere over egne handlinger
  • Du har et godt humør og en humoristisk indgangsvinkel
  • Mødestabil og høj arbejdsmoral
  • Fleksibel og ansvarsbevidst

Vi kan tilbyde:

  • Arbejdsopgaver og oplæringsprogram er individuelt tilpasset, så der tages hensyn til dine kompetencer, oplæringsopgaven samt længden af vikariatet
  • Indflydelse på din arbejdstidsplanlægning
  • Et travlt, men positivt arbejdsmiljø, der danner rammen for et fokus på team-læring
  • En hverdag du selv er med til at præge
  • Hjælpsomme og engagerede, dygtige kolleger
  • Årlige MUS samtaler samt ad hoc ved behov
  • En årlig tværfaglig temadag
  • Traditioner du selv kan være med til at udbygge

Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Margit Winberg, tlf.nr. 47 32 35 03, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-08-31T00:00:002019-09-17T00:00:00
330078736Lægesekretær søges til urologisk operationsbooking, Sjællands Universitetshospital (Genopslag)Robot Urologisk Afdeling søger lægesekretær til vores operationsbooking. Stillingen er en opnormering i sekretariatet og er til besættelse 01.11.19 eller snarest. Arbejdstid 32-37 timer. Arbejdstiden kan lægges ml 07.30-16.00. Arbejdssted: Roskilde. Urologisk sekretariat dækker funktioner på Roskilde og på Næstved. Det samlede sekretariat dækker visitation, operationsbooking, 2 ambulatorier, 3 sengeafsnit samt et dagkirurgisk afdeling. Derudover forløbskoordinatorer samt forskningssekretær. Sekretariatet arbejder løbende på at optimere arbejdsgangene på tværs til fordel for driften samt arbejdsmiljø. Afdelingen er p.t. planlagt samlet på Køge Roskilde om ca. 5 år, når det nye supersygehus står klar. Stillingen er 1 af 3 tilknyttet OP-bookingen og det er på sigt planen, at der skiftes mellem ambulante opgaver og opgaver relateret til OP-bookingen. Oplæringsperioden vil starte i ambulatoriet. Du vil selv være med til at strukturere dette med dine nye kolleger og har også medindflydelse på opgaver. Arbejdsopgaverne i OP-bookingen består af: Call-center funktion Udarbejdelse af dagligt operationsprogram Booking af operationer på Næstved og på Roskilde herunder kunne sikre korrekt klargjort patient inden booking Registrering og håndtering af patienternes rettigheder for maligne og benigne patienter Registrering og håndtering af kræftpakker Registrering og håndtering af forløbselementer Håndtering og prioritering af venteliste på operationer Arbejdsopgaver i ambulatoriet på sigt kunne være: Ambulant opfølgning af ambulante besøg. Vi går i afrund besøg (læser notat, koder relevante koder, registrerer i forløbsperioder, sender epikriser, noterer lægens navn, diagnoser, cancer-registrering) Vi skriver breve for lægerne via funktionaliteten kommunikation i Sundhedsplatformen Booker tider ud fra best ord Bestiller diverse undersøgelse Udarbejder henvisninger både intern og ekstern, indenfor udenfor Sundhedsplatformen Håndterer koder i kodefordeleren og følger op på patientforløb ved telefonkonsultation Opfølgning af opgaver via påmind mig i Sundhedsplatformen Evt. callcenter og skrankefunktion Dine kvalifikationer og egenskaber: Du er uddannet lægesekretær (kun ansøgere med godkendt lægesekretæruddannelse vil komme i betragtning) Du har kendskab til Sundhedsplatformen s ambulante modul. En fordel hvis du kender Optime (operationsmodulet), men intet krav Flair for brugen af Region Sjællands IT-systemer Stærk til at kommunikere mundtlig og skriftligt Viden om Fællesindhold for basisregistrering af sygehuspatienter Kendskab om patientrettigheder og lovgivning for sygehusbehandling herunder diverse pakker. I urologien har vi 7 kræftpakker og det er sekretærerne, der står for kvaliteten i denne registrering Du skal kunne håndtere en hurtig omprioritering i planlagte opgaver for dagen, da et operationsleje kan aflyses med kort varsel eller bookes med kort varsel Du arbejder professionelt, selvstændigt, loyalt og kvalitets- og ansvarsbevidst Tager medansvar for egen læring og udvikling samt evner at reflektere over egne handlinger Du har et godt humør og en humoristisk indgangsvinkel Mødestabil og høj arbejdsmoral Fleksibel, ansvarsbevidst og besidder robusthed Vi kan tilbyde: Arbejdsopgaver og oplæringsprogram er individuelt tilpasset, så der tages hensyn til dine kompetencer Indflydelse på din arbejdstidsplanlægning Et travlt, men positivt arbejdsmiljø, der danner rammen for et fokus på team-læring En hverdag du selv er med til at præge Hjælpsomme og engagerede, dygtige kolleger Årlige MUS samtaler samt ad hoc ved behov En årlig tværfaglig temadag Traditioner du selv kan være med til at udbygge Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Margit Winberg, tlf.nr. 47 32 35 03, hvis du har spørgsmål til stillingen. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Urologisk Afdeling søger lægesekretær til vores operationsbooking. Stillingen er en opnormering i sekretariatet og er til besættelse 01.11.19 eller snarest. Arbejdstid 32-37 timer. Arbejdstiden kan lægges ml 07.30-16.00. Arbejdssted: Roskilde.

Urologisk sekretariat dækker funktioner på Roskilde og på Næstved. Det samlede sekretariat dækker visitation, operationsbooking, 2 ambulatorier, 3 sengeafsnit samt et dagkirurgisk afdeling. Derudover forløbskoordinatorer samt forskningssekretær.

Sekretariatet arbejder løbende på at optimere arbejdsgangene på tværs til fordel for driften samt arbejdsmiljø. Afdelingen er p.t. planlagt samlet på Køge/Roskilde om ca. 5 år, når det nye supersygehus står klar.

Stillingen er 1 af 3 tilknyttet OP-bookingen og det er på sigt planen, at der skiftes mellem ambulante opgaver og opgaver relateret til OP-bookingen. Oplæringsperioden vil starte i ambulatoriet. Du vil selv være med til at strukturere dette med dine nye kolleger og har også medindflydelse på opgaver.

Arbejdsopgaverne i OP-bookingen består af:

  • Call-center funktion
  • Udarbejdelse af dagligt operationsprogram
  • Booking af operationer på Næstved og på Roskilde – herunder kunne sikre korrekt klargjort patient inden booking
  • Registrering og håndtering af patienternes rettigheder for maligne og benigne patienter
  • Registrering og håndtering af kræftpakker
  • Registrering og håndtering af forløbselementer
  • Håndtering og prioritering af venteliste på operationer

Arbejdsopgaver i ambulatoriet på sigt kunne være:

  • Ambulant opfølgning af ambulante besøg. Vi går i afrund besøg (læser notat, koder relevante koder, registrerer i forløbsperioder, sender epikriser, noterer lægens navn, diagnoser, cancer-registrering)
  • Vi skriver breve for lægerne via funktionaliteten kommunikation i Sundhedsplatformen
  • Booker tider ud fra best/ord
  • Bestiller diverse undersøgelse
  • Udarbejder henvisninger både intern og ekstern, indenfor/udenfor Sundhedsplatformen
  • Håndterer koder i kodefordeleren og følger op på patientforløb ved telefonkonsultation
  • Opfølgning af opgaver via påmind mig i Sundhedsplatformen
  • Evt. callcenter og skrankefunktion

Dine kvalifikationer og egenskaber:

  • Du er uddannet lægesekretær (kun ansøgere med godkendt lægesekretæruddannelse vil komme i betragtning)
  • Du har kendskab til Sundhedsplatformen’s ambulante modul. En fordel hvis du kender Optime (operationsmodulet), men intet krav
  • Flair for brugen af Region Sjællands IT-systemer
  • Stærk til at kommunikere mundtlig og skriftligt
  • Viden om Fællesindhold for basisregistrering af sygehuspatienter
  • Kendskab om patientrettigheder og lovgivning for sygehusbehandling herunder diverse pakker. I urologien har vi 7 kræftpakker og det er sekretærerne, der står for kvaliteten i denne registrering
  • Du skal kunne håndtere en hurtig omprioritering i planlagte opgaver for dagen, da et operationsleje kan aflyses med kort varsel eller bookes med kort varsel
  • Du arbejder professionelt, selvstændigt, loyalt og kvalitets- og ansvarsbevidst
  • Tager medansvar for egen læring og udvikling samt evner at reflektere over egne handlinger
  • Du har et godt humør og en humoristisk indgangsvinkel
  • Mødestabil og høj arbejdsmoral
  • Fleksibel, ansvarsbevidst og besidder robusthed


Vi kan tilbyde:

  • Arbejdsopgaver og oplæringsprogram er individuelt tilpasset, så der tages hensyn til dine kompetencer
  • Indflydelse på din arbejdstidsplanlægning
  • Et travlt, men positivt arbejdsmiljø, der danner rammen for et fokus på team-læring
  • En hverdag du selv er med til at præge
  • Hjælpsomme og engagerede, dygtige kolleger
  • Årlige MUS samtaler samt ad hoc ved behov
  • En årlig tværfaglig temadag
  • Traditioner du selv kan være med til at udbygge

Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Margit Winberg, tlf.nr. 47 32 35 03, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-08-31T00:00:002019-09-17T00:00:00
330085075Lægesekretær /Social- og sundhedsarbejder /SOSU ass.Basic Lægerne Baunegårdsvej. Vi søger en sekretær ell. tilsvarende, som kan varetage en central funktion i vores klinik. Du skal være stabil, energisk, have godt humør og gode samarbejdsegenskaber. Du skal have medicin- kendskab, varetage sekretærfunktionen med telefonvisitation, kalenderstyring og tidsbestilling.Og varetage administrative, praktiske og lidt regnskabsmæssige opgaver. Oplæring i evt. andre opgaverog samarbejde med vores sygeplejerske. Stillingen er på deltid 24-28 timer uge - fridag onsdag.Vi er 3 faste læger og derudover 1-2 uddannelseslæger. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og en rar dagligdag.Klinikken holder sædvanligvis vinterferie og efterårsferie, om sommeren har vi ferielukket i en 3 ugers periode.Lægerne Baunegårdsvej. Vi søger en sekretær ell. tilsvarende, som kan varetage en central funktion i vores klinik. Du skal være stabil, energisk, have godt humør og gode samarbejdsegenskaber. Du skal have medicin- kendskab, varetage sekretærfunktionen med telefonvisitation, kalenderstyring og tidsbestilling.
Og varetage administrative, praktiske og lidt regnskabsmæssige opgaver. Oplæring i evt. andre opgaver
og samarbejde med vores sygeplejerske. Stillingen er på deltid 24-28 timer/uge - fridag onsdag.
Vi er 3 faste læger og derudover 1-2 uddannelseslæger. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og en rar dagligdag.
Klinikken holder sædvanligvis vinterferie og efterårsferie, om sommeren har vi ferielukket i en 3 ugers periode.
 
Lægerne BaunegårdsvejGentofte2019-09-05T17:02:38.6272019-10-09T00:00:00
330083216Lægesekretær til Klinik for gigt- og rygsygdomme, Gentofte Hospital.Robot I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet, som også har funktioner på Blegdamsvej, Frederiksberg, Hillerød og Glostrup. Vi varetager udredning, pleje og behandling på patienter i ambulante forløb med diagnoser indenfor gigt- og rygsygdomme, og behandlingen af patienterne foregår i tværfaglige teams med fysioterapeuter, sekretærer, læger og sygeplejersker. I VRR arbejder vi ud fra visionen om at udvikle Værdiskabende, Rigtige og Rettidige patientforløb for og med patienten. I 2018 igangsatte vi et større projekt Tværfaglig artritklinik , med fokus på det tværfaglige teamarbejde, patientinddragelse og værdibaseret styring, hvor fokus er værdien set ud fra et patientoplevet perspektiv. Projektet er medarbejderstyret. Vi er i alt 11 sekretærer, 11 sygeplejersker, 18 læger og 5 fysioterapeuter. Klinikken er velfungerende med mange varierende sekretæropgaver. Vi afholder sekretærmøder ugentligt og en gang om måneden afholdes der tværfagligt teammøde og tværfagligt fællesmøde. Den første fredag i måneden har vi fælles morgenkaffe. Vi kan tilbyde: Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt. Varierende arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen såsom journalskrivning, visitation, indkaldelse af patienter mm. Patientkontakt, både telefonisk og personligt Grundig oplæring Skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold Vores ambulatorium har eftermiddagsåbent hver onsdag og man skal derfor forvente at have en onsdagsvagt til kl. 18 hver anden måned ellers vil arbejdstiden være i tidsrummet 8-15:30 mandag til fredag og fri i weekenden. Vi forventer: At du er uddannet lægesekretær At du er fleksibel og motiveret for at lære nyt At du har gode samarbejdsevner At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar At du har erfaring med Sundhedsplatformen At du har et godt humør, selv når der er travlt Har ovenstående vakt interesse eller ønsker du at få mere at vide om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Lyngsie, på telefon 3867 3225. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist fredag d. 20. september 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag d. 24. september 2019.I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital – søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019.



Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet, som også har funktioner på Blegdamsvej, Frederiksberg, Hillerød og Glostrup.

Vi varetager udredning, pleje og behandling på patienter i ambulante forløb med diagnoser indenfor gigt- og rygsygdomme, og behandlingen af patienterne foregår i tværfaglige teams med fysioterapeuter, sekretærer, læger og sygeplejersker.



I VRR arbejder vi ud fra visionen om at udvikle Værdiskabende, Rigtige og Rettidige patientforløb for og med patienten. I 2018 igangsatte vi et større projekt ”Tværfaglig artritklinik”, med fokus på det tværfaglige teamarbejde, patientinddragelse og værdibaseret styring, hvor fokus er værdien set ud fra et patientoplevet perspektiv. Projektet er medarbejderstyret.



Vi er i alt 11 sekretærer, 11 sygeplejersker, 18 læger og 5 fysioterapeuter. Klinikken er velfungerende med mange varierende sekretæropgaver. Vi afholder sekretærmøder ugentligt og en gang om måneden afholdes der tværfagligt teammøde og tværfagligt fællesmøde. Den første fredag i måneden har vi fælles morgenkaffe.



Vi kan tilbyde:

  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt.
  • Varierende arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen såsom journalskrivning, visitation, indkaldelse af patienter mm.
  • Patientkontakt, både telefonisk og personligt
  • Grundig oplæring
  • Skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold


Vores ambulatorium har eftermiddagsåbent hver onsdag og man skal derfor forvente at have en onsdagsvagt til kl. 18 hver anden måned ellers vil arbejdstiden være i tidsrummet 8-15:30 mandag til fredag og fri i weekenden.



Vi forventer:

  • At du er uddannet lægesekretær
  • At du er fleksibel og motiveret for at lære nyt
  • At du har gode samarbejdsevner
  • At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • At du har erfaring med Sundhedsplatformen
  • At du har et godt humør, selv når der er travlt




Har ovenstående vakt interesse eller ønsker du at få mere at vide om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Lyngsie, på telefon 3867 3225.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist fredag d. 20. september 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag d. 24. september 2019.



RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-03T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger lægesekretær til Psykiatrisk ambulatorium

Psykiatrisk Center Glostrup

Glostrup
Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej søger uddannet lægesekretær pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale til et 1-årigt vikariat 30-37 timer uge med mulighed for fastansættelse. Psykiatrisk ambulatorium Gl Kongevej har adresse på Gl. Kongevej 33, Køb...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Lægesekretær søges til urologisk ambulatorium, Sjællands Universitetshospital

Region Sjælland

Roskilde
Urologisk Afdeling søger lægesekretær. Stillingen er tilknyttet ambulatoriet i Roskilde og er til besættelse fra 01.10.19 Arbejdstid 37 timer. Stillingen er en opnormering. Urologisk sekretariat dækker funktioner på Roskilde og på Næstved. Det samle...
Indrykket:31. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019

Lægesekretær søges til urologisk operationsbooking, Sjællands Universitetshospital (Genopslag)

Region Sjælland

Roskilde
Urologisk Afdeling søger lægesekretær til vores operationsbooking. Stillingen er en opnormering i sekretariatet og er til besættelse 01.11.19 eller snarest. Arbejdstid 32-37 timer. Arbejdstiden kan lægges ml 07.30-16.00. Arbejdssted: Roskilde. Urolo...
Indrykket:31. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019

Lægesekretær /Social- og sundhedsarbejder /SOSU ass.

Lægerne Baunegårdsvej

Gentofte
Lægerne Baunegårdsvej. Vi søger en sekretær ell. tilsvarende, som kan varetage en central funktion i vores klinik. Du skal være stabil, energisk, have godt humør og gode samarbejdsegenskaber. Du skal have medicin- kendskab, varetage sekretærfunktion...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Lægesekretær til Klinik for gigt- og rygsygdomme, Gentofte Hospital.

Rigshospitalet

København Ø
I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOr...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019