Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - Glostrup

Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit,
Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet – Glostrup.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter.
Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:

  • At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet
  • Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter
  • Daglig økonomistyring i forskergruppen
  • Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere
  • Deltagelse i arbejde med fundraising
  • Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter
  • Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren
  • Administration af studerende på afdelingen

Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer:
  • En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper
  • Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP)
  • Alsidige IT-kompetencer – både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende
  • Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning

Vi tilbyder
  • Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden
  • Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling
  • Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til:
Professor Messoud Ashina
Rigshospitalet Glostrup
Dansk Hovedpine Center
Neurologisk klink
Valdemar Hansens Vej 5
2600 Glostrup
e-mail: meas@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010286Phoenix-bed558cc12019-04-23T00:00:00Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet - GlostrupForskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit,
Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet – Glostrup.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter.
Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet.

Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i:
  • At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet
  • Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter
  • Daglig økonomistyring i forskergruppen
  • Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere
  • Deltagelse i arbejde med fundraising
  • Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter
  • Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren
  • Administration af studerende på afdelingen

Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer:
  • En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper
  • Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP)
  • Alsidige IT-kompetencer – både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende
  • Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau
  • Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning

Vi tilbyder
  • Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden
  • Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling
  • Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til:
Professor Messoud Ashina
Rigshospitalet Glostrup
Dansk Hovedpine Center
Neurologisk klink
Valdemar Hansens Vej 5
2600 Glostrup
e-mail: meas@regionh.dk

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst
Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse.

Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.00

2019-05-21T00:50:32.047 Forskningsadministrator og akademisk kommunikationsmedarbejder for professor Messoud Ashina, leder af Human Migraine Research Unit, Dansk Hovedpinecenter, Rigshospitalet Glostrup. Vi søger en fuldtidsmedarbejder til at varetage forskningsadministration- og akademiske opgaver i relation til forskningsenhed på Dansk Hovedpinecenter. Du er en fleksibel og serviceminded person, som arbejder struktureret og kan skabe overblik med sans for detaljen. Du er selvstændig, initiativrig og kan lide en udfordrende hverdag i et højt specialiseret team. Du kan prioritere og koordinere dine arbejdsopgaver, så trådene fra en forskningsgruppe med mange forskellige baggrunde kan samles til et fælles produkt af højeste faglige kvalitet. Dine konkrete arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i: At fungere som forskningsadministrator for professoren og være på forkant med stor mødeaktivitet Planlægning, koordinering og afvikling af professorens og forskningsgruppens aktiviteter med kontakt til nationale og internationale interessenter Daglig økonomistyring i forskergruppen Initiering og afvikling af forskningsformidling til danske og udenlandske modtagere Deltagelse i arbejde med fundraising Administration af ansættelser af ph.d.-studerende og forskningsassistenter Planlægning af kongresser, kurser, symposier, møder m.m. i samarbejde med professoren Administration af studerende på afdelingen Vi stiller ikke krav til en specifik uddannelsesbaggrund, men er på jagt efter følgende kompetencer: En service orienteret selvstændig og handlekraftig person med overblik og evne til at prioritere egne arbejdsopgaver, som samtidig kan være bindeled mellem mange forskellige faggrupper Økonomi indsigt i form af budgettering, fakturabehandling, forskningsregnskaber (SAP) Alsidige IT-kompetencer både tekstbehandling, regneark og diasprogrammer, men også medieplatforme som Twitterâ, YouTubeâ og lignende Mundtlige og skriftlige færdigheder på dansk og engelsk på forretningsniveau Evner projektorienterede arbejdsbyrder med periodevis ekstra belastning Vi tilbyder Et spændende og alsidigt job i sparring med professoren og andre kolleger i forskningsenheden Et job med vægt på forskningsadministration med planlægning og økonomi, men også kommunikation og formidling Et behageligt dynamisk og udviklingsorienteret miljø med et meget højt fagligt niveau Muligheder for faglig og personlig udvikling Yderligere oplysninger er tilgængelige ved henvendelse til: Professor Messoud Ashina Rigshospitalet Glostrup Dansk Hovedpine Center Neurologisk klink Valdemar Hansens Vej 5 2600 Glostrup e-mail: meas@regionh.dk Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst Stillingen er en fuldtidsansættelse med start 1.7.2019 eller efter aftale. Stillingen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. Ansøgningsfrist: 20.05.2019 kl.12.0011jobnetbed558cc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=217999&DepartmentId=17200&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3512322Rigshospitalet11Blegdamsvej 92100København Ø38633400DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset748139JobNet4977766497776610023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed558cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed558cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed558cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bed558cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361556187Messoudnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330062007Abdominalcenter K, Bispebjerg Hospital søger Ledende LægesekretærRobot Lægesekretærgruppen består af 23 årsværk. Lægesekretærerne er opdelt i teams ud fra 4 funktionsområder: Visitation, ambulatorie, sengeafsnit, endoskopi. Abdominalcenter K søger ny ledende lægesekretær pr. 1. oktober 2019. Du vil som ledende lægesekretær få ansvaret for den daglige ledelse og fortsatte udvikling af en faglig kompetent og engageret sekretærgruppe. Som ledende lægesekretær er det vigtigt at du kan favne sekretærstaben med faglig ledelse, nærvær, rummelighed og samtidig have en gennemslagskraft samt troværdighed. Det er vigtigt at du samtidig er kollegial og indimellem kan tage fat når tingene brænder på. Kort om Abdominalcenter K Abdominalcenter K er en stor afdelingen med 340 årsværk. Vi er ét samlet center for både medicinsk og kirurgisk gastroenterologi. Afdelingen består af flere sengeafsnit, egen akutmodtagelse, ambulatorier, endoskopiafsnit og egen operationsgang. Et af afdelingens medicinske ambulatoriespor er beliggende på Frederiksberg Hospital. Et godt sted at være Vi har fokus på, at Abdominalcenter K er et godt sted at være - både for patienter, pårørende og ansatte. Vi arbejder derfor dagligt for at skabe de bedst mulige patientforløb. Vi vil gøre tingene ordenligt, og vi har høje standarder. Dette gælder både i forhold til den sundhedsfaglige kvalitet og de pædagogiske og kommunikative aspekter ved et patientforløb. Vi betragter et godt og stærkt tværfagligt samarbejde som et naturligt led i et sammenhængende patientforløb. Derfor arbejder vi løbende på at styrke og udvikle vores tværfaglige samarbejde om, for og med patienterne. Hvert afsnit har tilknyttet sygeplejersker med klinisk specialfunktion der dels står for introduktion, oplæring og løbende kompetenceudvikling dels indgår i afsnittets kvalitetsarbejde. Disse funktioner understøttes af afdelingens tre kliniske sygeplejespecialister, der sammen med oversygeplejersken har det overordnede ansvar for den sygeplejefaglige udvikling. En del af et ledelsesteam Du bliver en del af en meget velfungerende ledergruppe og vil indgå i tæt samarbejde med såvel afdelingsledelsen som de enkelte afsnitsledelserne. Derudover kommer du til at være i tæt samarbejde med afdelingsledelsessekretær og administrativ medarbejder. Den profil vi søger En ledende lægesekretær, der har: Personlig gennemslagskraft, ledelseserfaring og gerne relevant lederuddannelse En motiverende og anerkendende ledelsesstil Mod og indsigt til at skabe struktur, retning og klare rammer og holde fast i disse Gode samarbejdsevner og kan lide at skabe ting for og med andre Ansøgningsprocedure Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Kirsten Amsinck (tlf. 2497 2594) (efter 12. august), E-mail: kirsten.amsinck@regionh.dk Ansættelsessamtaler vil finde sted om formiddagen d. 29. august 2019. Ansøgningsfrist: tirsdag d. 22. august 2019 kl. 12

Lægesekretærgruppen består af 23 årsværk. Lægesekretærerne er opdelt i teams ud fra 4 funktionsområder: Visitation, ambulatorie, sengeafsnit, endoskopi.

Abdominalcenter K søger ny ledende lægesekretær pr. 1. oktober 2019. Du vil som ledende lægesekretær få ansvaret for den daglige ledelse og fortsatte udvikling af en faglig kompetent og engageret sekretærgruppe.

Som ledende lægesekretær er det vigtigt at du kan favne sekretærstaben med faglig ledelse, nærvær, rummelighed og samtidig have en gennemslagskraft samt troværdighed. Det er vigtigt at du samtidig er kollegial og indimellem kan tage fat når tingene brænder på.”

Kort om Abdominalcenter K
Abdominalcenter K er en stor afdelingen med 340 årsværk. Vi er ét samlet center for både medicinsk og kirurgisk gastroenterologi. Afdelingen består af flere sengeafsnit, egen akutmodtagelse, ambulatorier, endoskopiafsnit og egen operationsgang. Et af afdelingens medicinske ambulatoriespor er beliggende på Frederiksberg Hospital.

Et godt sted at være
Vi har fokus på, at Abdominalcenter K er et godt sted at være - både for patienter, pårørende og ansatte.

Vi arbejder derfor dagligt for at skabe de bedst mulige patientforløb. Vi vil gøre tingene ordenligt, og vi har høje standarder. Dette gælder både i forhold til den sundhedsfaglige kvalitet og de pædagogiske og kommunikative aspekter ved et patientforløb.

Vi betragter et godt og stærkt tværfagligt samarbejde som et naturligt led i et sammenhængende patientforløb. Derfor arbejder vi løbende på at styrke og udvikle vores tværfaglige samarbejde om, for og med patienterne.

Hvert afsnit har tilknyttet sygeplejersker med klinisk specialfunktion der dels står for introduktion, oplæring og løbende kompetenceudvikling dels indgår i afsnittets kvalitetsarbejde. Disse funktioner understøttes af afdelingens tre kliniske sygeplejespecialister, der sammen med oversygeplejersken har det overordnede ansvar for den sygeplejefaglige udvikling.

En del af et ledelsesteam
Du bliver en del af en meget velfungerende ledergruppe og vil indgå i tæt samarbejde med såvel afdelingsledelsen som de enkelte afsnitsledelserne.

Derudover kommer du til at være i tæt samarbejde med afdelingsledelsessekretær og administrativ medarbejder.

Den profil vi søger
En ledende lægesekretær, der har:

  • Personlig gennemslagskraft, ledelseserfaring og gerne relevant lederuddannelse
  • En motiverende og anerkendende ledelsesstil
  • Mod og indsigt til at skabe struktur, retning og klare rammer – og holde fast i disse
  • Gode samarbejdsevner og kan lide at skabe ting for og med andre


Ansøgningsprocedure
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Kirsten Amsinck (tlf. 2497 2594) (efter 12. august), E-mail: kirsten.amsinck@regionh.dk

Ansættelsessamtaler vil finde sted om formiddagen d. 29. august 2019.

Ansøgningsfrist: tirsdag d. 22. august 2019 kl. 12



Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-07-19T00:00:002019-08-18T00:00:00
330060190Plastikkirurgisk sengeafsnit søger nye kollegaRobot Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forlængelse. Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen. Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit og et stort patientvolumen. Der er ca. 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Vi søger nu en ny kollega til det ene af vores sengeafsnit. På sengeafsnittene for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling arbejder sekretærerne tæt sammen. Sekretærene er en del af vores ansigt udadtil, og møder patienter, pårørende og andre faggrupper med et smil. De varetager alle indlæggelser, håndterer alle arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen der relaterer til sengeafsnittene, og til alle operationer. Der er et tæt og godt samarbejde med både læger og sygeplejesker i klinikken. Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. Vi tilbyder: Et godt tværfagligt samarbejde med patientforløbene som omdrejningspunkt. Forskellige spændende typer af sekretæropgaver inden for et bredt og komplekst speciale. En dynamisk og levende arbejdsplads. En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden. Du har: Uddannelse som lægesekretær. Erfaring fra lignende stillinger og erfaring med tæt patientkontakt. Erfaring med Sundhedsplatformen. Kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb. Kan arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for at bevare overblikket. Et glimt i øjet og har fokus på det gode samarbejde. Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26. Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Løn og arbejdstid: 37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Den 23. august 2019 kl 12:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.

Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forlængelse.

Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen.

Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit og et stort patientvolumen. Der er ca. 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Vi søger nu en ny kollega til det ene af vores sengeafsnit.

På sengeafsnittene for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling arbejder sekretærerne tæt sammen. Sekretærene er en del af vores ansigt udadtil, og møder patienter, pårørende og andre faggrupper med et smil. De varetager alle indlæggelser, håndterer alle arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen der relaterer til sengeafsnittene, og til alle operationer. Der er et tæt og godt samarbejde med både læger og sygeplejesker i klinikken.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde med patientforløbene som omdrejningspunkt.
  • Forskellige spændende typer af sekretæropgaver inden for et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden.
Du har:

  • Uddannelse som lægesekretær.
  • Erfaring fra lignende stillinger og erfaring med tæt patientkontakt.
  • Erfaring med Sundhedsplatformen.
  • Kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb.
  • Kan arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for at bevare overblikket.
  • Et glimt i øjet og har fokus på det gode samarbejde.
Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26.

Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Den 23. august 2019 kl 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.









RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-15T00:00:002019-08-23T00:00:00
330059904Lægesekretær med Professorsekretærfunktion søges til Plastikkirurgisk Klinik:Robot Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Klinik for Plastikkirurgi, Brystkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen. Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit, der er et stort patientvolumen. Vi er ca 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Stillingen indeholder en professorsekretærfunktion svarende til ca 18 timer pr uge, i de resterende timer indgår du i klinikkens sekretærgruppe, med primære arbejdsopgaver tilknyttet klinikkens ambulatorie. Da vores nye professor nyligt er tiltrådt stillingen i klinikken, vil der være tale om en ny sekretærfunktion. Der er her spændende mulighed for at være med til at opbygge funktionen og have medindflydelse på opgaver mm. Dette naturligvis i samarbejde med den ledende lægesekretær og professor. Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. Vi tilbyder: Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller, med patientforløbene som omdrejningspunkt. Nyoprettet funktion med mulighed for medindflydelse på organiseringen af din hverdag. Forskellige spændende typer af sekretæropgaver, inden for et bredt og komplekst speciale. En dynamisk og levende arbejdsplads. En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden. En sekretærgruppe med et højt fagligt niveau. Du har: Uddannelse som lægesekretær. Gerne erfaring fra lignende stilling, og erfaring med tæt patientkontakt. Gerne erfaring med Sundhedsplatformen. Et dybdegående kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb. Lyst til at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper. Lyst til at arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for derved at bevare overblikket. Glimt i øjet, og har fokus på det gode samarbejde. Gerne erfaring med at kommunikere på engelsk på et højt niveau. Det siger sig selv, at du skal se tingene i det store billede, og det skal være naturligt for dig at tage medansvar for andre opgaver end dine egne. Vi løfter i flok, og gør det med et smil. Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende Lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26. Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Løn og arbejdstid: 37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er fredag den 23. august 2019 kl. 12:00. Vi forventer at afholde samtaler medio uge 35.Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.

Klinik for Plastikkirurgi, Brystkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen.

Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit, der er et stort patientvolumen. Vi er ca 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer.

Stillingen indeholder en professorsekretærfunktion svarende til ca 18 timer pr uge, i de resterende timer indgår du i klinikkens sekretærgruppe, med primære arbejdsopgaver tilknyttet klinikkens ambulatorie.

Da vores nye professor nyligt er tiltrådt stillingen i klinikken, vil der være tale om en ny sekretærfunktion. Der er her spændende mulighed for at være med til at opbygge funktionen og have medindflydelse på opgaver mm. Dette naturligvis i samarbejde med den ledende lægesekretær og professor.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller, med patientforløbene som omdrejningspunkt.
  • Nyoprettet funktion med mulighed for medindflydelse på organiseringen af din hverdag.
  • Forskellige spændende typer af sekretæropgaver, inden for et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden.
  • En sekretærgruppe med et højt fagligt niveau.
Du har:

  • Uddannelse som lægesekretær.
  • Gerne erfaring fra lignende stilling, og erfaring med tæt patientkontakt.
  • Gerne erfaring med Sundhedsplatformen.
  • Et dybdegående kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb.
  • Lyst til at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper.
  • Lyst til at arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for derved at bevare overblikket.
  • Glimt i øjet, og har fokus på det gode samarbejde.
  • Gerne erfaring med at kommunikere på engelsk på et højt niveau.
Det siger sig selv, at du skal se tingene i det store billede, og det skal være naturligt for dig at tage medansvar for andre opgaver end dine egne. Vi løfter i flok, og gør det med et smil.

Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende Lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26.

Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er fredag den 23. august 2019 kl. 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler medio uge 35.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-15T00:00:002019-08-23T00:00:00
330066209Uddannet lægesekretær til Lungekræftenheden på BispebjergRobot Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag. Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 sengeafsnit og et ambulatorium. Vores motto er, at vi altid hjælper hinanden, hvis det brænder på uanset hvor vi er fysisk placeret. Vi har en travl hverdag, men vi har også tid til at grine, når vi sammen løser de opgaver, der er aftalt. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og andre afdelinger, og vi arbejder hele tiden på at udvikle samarbejdet til gavn for patienterne og deres forløb. Lungeinfiltratenheden udreder patienter, som er mistænkt for lungekræft. Patienterne skal have første tid indenfor 6 dage og skal være færdigudredt indenfor 30 dage dvs. vi skal være utrolig dygtige og opmærksomme for at overholde disse tider. Hele afdelingen er fokuseret på at øge samarbejdet omkring den daglige udvikling af sekretæropgaver, og vi er fleksible i forhold til arbejdsopgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Dette har resulteret i, at vi kan overskue vores arbejdslister. Vi har mange forskelligartede opgaver, f.eks. skriver vi stadig, idet vi har MDT konferencer hver dag, som lægerne dikterer, vi går med til visitationskonferencer o.m.a. Vi søger en ny kollega som: Er uddannet lægesekretær, og som er rutineret ambulatoriesekretær Tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt Er systematisk, velstruktureret og omhyggelig Har interesse for, at registreringen er på plads Har et godt drive, gå-på-mod og god humor Kan og vil samarbejde på tværs af afdelingen Listen er lang, men vi søger kort og godt en ny kollega som går glad på arbejde og som kan være med til at løfte og udvikle afdelingen. I sekretærgruppen er vores kodeord medansvar. Vi kan tilbyde vores nye kollega: Et speciale, hvor du bliver en aktiv medspiller i et velfungerende team Et ambulatorium med fokus på den daglige drift, og hvor der er travlt Mulighed for at få opdateret viden Et alsidigt arbejde med patientkontakt Gode kollegaer, som samarbejder tæt med læger og sygeplejersker En arbejdsplads, der gerne vil være med til nye initiativer Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, når det kniber. Hvis dette har din interesse eller du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Linda Aggergaard på mobil 21147809 i perioden 1. august 16. august og herefter ledende overlæge Helle Frost Andreassen på mobil 40260865 i perioden 19. august 6. september.Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag.

Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 sengeafsnit og et ambulatorium. Vores motto er, at vi altid hjælper hinanden, hvis det brænder på – uanset hvor vi er fysisk placeret. Vi har en travl hverdag, men vi har også tid til at grine, når vi sammen løser de opgaver, der er aftalt. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og andre afdelinger, og vi arbejder hele tiden på at udvikle samarbejdet til gavn for patienterne og deres forløb.

Lungeinfiltratenheden udreder patienter, som er mistænkt for lungekræft. Patienterne skal have første tid indenfor 6 dage og skal være færdigudredt indenfor 30 dage – dvs. vi skal være utrolig dygtige og opmærksomme for at overholde disse tider.

Hele afdelingen er fokuseret på at øge samarbejdet omkring den daglige udvikling af sekretæropgaver, og vi er fleksible i forhold til arbejdsopgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Dette har resulteret i, at vi kan overskue vores arbejdslister. Vi har mange forskelligartede opgaver, f.eks. skriver vi stadig, idet vi har MDT konferencer hver dag, som lægerne dikterer, vi går med til visitationskonferencer o.m.a.

Vi søger en ny kollega som:

  • Er uddannet lægesekretær, og som er rutineret ambulatoriesekretær
  • Tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt
  • Er systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • Har interesse for, at registreringen er på plads
  • Har et godt drive, gå-på-mod og god humor
  • Kan og vil samarbejde på tværs af afdelingen
Listen er lang, men vi søger kort og godt en ny kollega som går glad på arbejde og som kan være med til at løfte og udvikle afdelingen. I sekretærgruppen er vores kodeord medansvar.

Vi kan tilbyde vores nye kollega:

  • Et speciale, hvor du bliver en aktiv medspiller i et velfungerende team
  • Et ambulatorium med fokus på den daglige drift, og hvor der er travlt
  • Mulighed for at få opdateret viden
  • Et alsidigt arbejde med patientkontakt
  • Gode kollegaer, som samarbejder tæt med læger og sygeplejersker
  • En arbejdsplads, der gerne vil være med til nye initiativer
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, når det kniber.


Hvis dette har din interesse eller du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Linda Aggergaard på mobil 21147809 i perioden 1. august – 16. august og herefter ledende overlæge Helle Frost Andreassen på mobil 40260865 i perioden 19. august – 6. september.

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-07-31T00:00:002019-09-08T00:00:00
330068395Engageret lægesekretær søges til Neurofysiologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup, Dansk Center for SøvnmedicinRobot Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega! Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med dagtidsarbejde på hverdage. Stillingen er et 1-årigt vikariat, forhåbentlig med mulighed for fast ansættelse efterfølgende. I Dansk Center for Søvnmedicin er der ca. 40 ansatte. Der er professor med fagsøjleansvar, overlæge, afdelingslæger, reservelæger, neurofysiologiassistenter, bioanalytikere, sekretærer, ingeniører og hertil kommer forskningspersonale. Klinikken har højt specialiserede funktioner. Der udredes patienter for respiratoriske og neurologiske søvnsygdomme. Der undersøges bl.a. for søvnapnø, narkolepsi, REM-søvn forstyrrelser, parasomnier m.v. Vi foretager neurofysiologiske søvnundersøgelser i form af kardio-respiratorisk monitorering, polysomnografi, multipel søvnlatens test, lumbalpunktur m.v. Undersøgelserne foretages både ambulant og under indlæggelse. Indlæggelse sker i lånesenge i Neurologisk Klinik, og der er samarbejde med sekretærer på dette afsnit. Herudover har vi et ambulatorie, hvor sygeplejersker varetager behandling af søvnapnø og læger ser patienter i behandling for søvnsygdomme. Vi arbejder løbende på at udvikle vores teknikker, undersøgelsesprogrammer og faglige kvalitet. Du skal indgå i et team på 6 sekretærer, som alle er beskæftiget med opgaver der relaterer sig til undersøgelser og ambulatorie. Opgaverne består i håndtering af henvisninger, booking, telefonpasning med vejledning af patienter og samarbejdspartnere, modtagelse af patienter samt registreringsopgaver. Undersøgelsessvar håndteres i klinikkens eget program og Sundhedsplatformen. Klinikken indrapporterer til den nationale kvalitetsdatabase. Alle øvrige opgaver håndteres i Sundhedsplatformen. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale og samarbejdspartnere. Kvalifikationer Du er uddannet lægesekretær. Erfaring indenfor neurologi medicin eller tilsvarende områder og ambulatorium anses som en fordel. Rutineret i de administrative systemer som en lægesekretær anvender og herunder i Sundhedsplatformen. Interesse og lyst til at lære og videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område. Personprofil Du ventes at: kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med forskellige faggrupper, være god til at kommunikere med patienter og kolleger, være fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, tage ansvar og initiativ, være omhyggelig i dit arbejde, have fokus på det gode arbejdsmiljø, udvise overskud og overblik også i travle situationer. Vi tilbyder Et afvekslende arbejdsområde, hvor det tværfaglige samarbejde og det gode arbejdsmiljø er i fokus. Arbejdsplads med fokus på udvikling, samarbejde og kvalitet. Kollegaer, der gerne lærer dig op i områdets funktioner. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Karin Christiansen på telefon 3863 2567. Du kan også læse mere om vores klinik på www.rigshospitalet.dk Ansøgningsfrist søndag den 25. august 2019. Ansøgning sendes via link.Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega!

Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med dagtidsarbejde på hverdage. Stillingen er et 1-årigt vikariat, forhåbentlig med mulighed for fast ansættelse efterfølgende.

I Dansk Center for Søvnmedicin er der ca. 40 ansatte. Der er professor med fagsøjleansvar, overlæge, afdelingslæger, reservelæger, neurofysiologiassistenter, bioanalytikere, sekretærer, ingeniører og hertil kommer forskningspersonale.

Klinikken har højt specialiserede funktioner. Der udredes patienter for respiratoriske og neurologiske søvnsygdomme. Der undersøges bl.a. for søvnapnø, narkolepsi, REM-søvn forstyrrelser, parasomnier m.v.

Vi foretager neurofysiologiske søvnundersøgelser i form af kardio-respiratorisk monitorering, polysomnografi, multipel søvnlatens test, lumbalpunktur m.v. Undersøgelserne foretages både ambulant og under indlæggelse. Indlæggelse sker i lånesenge i Neurologisk Klinik, og der er samarbejde med sekretærer på dette afsnit.

Herudover har vi et ambulatorie, hvor sygeplejersker varetager behandling af søvnapnø og læger ser patienter i behandling for søvnsygdomme.

Vi arbejder løbende på at udvikle vores teknikker, undersøgelsesprogrammer og faglige kvalitet.

Du skal indgå i et team på 6 sekretærer, som alle er beskæftiget med opgaver der relaterer sig til undersøgelser og ambulatorie. Opgaverne består i håndtering af henvisninger, booking, telefonpasning med vejledning af patienter og samarbejdspartnere, modtagelse af patienter samt registreringsopgaver. Undersøgelsessvar håndteres i klinikkens eget program og Sundhedsplatformen. Klinikken indrapporterer til den nationale kvalitetsdatabase. Alle øvrige opgaver håndteres i Sundhedsplatformen. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Erfaring indenfor neurologi/medicin eller tilsvarende områder og ambulatorium anses som en fordel.
  • Rutineret i de administrative systemer som en lægesekretær anvender og herunder i Sundhedsplatformen.
  • Interesse og lyst til at lære og videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område.
Personprofil

Du ventes at:

  • kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med forskellige faggrupper,
  • være god til at kommunikere med patienter og kolleger,
  • være fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver,
  • tage ansvar og initiativ,
  • være omhyggelig i dit arbejde,
  • have fokus på det gode arbejdsmiljø,
  • udvise overskud og overblik – også i travle situationer.
Vi tilbyder

  • Et afvekslende arbejdsområde, hvor det tværfaglige samarbejde og det gode arbejdsmiljø er i fokus.
  • Arbejdsplads med fokus på udvikling, samarbejde og kvalitet.
  • Kollegaer, der gerne lærer dig op i områdets funktioner.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Karin Christiansen på telefon 3863 2567.

Du kan også læse mere om vores klinik på www.rigshospitalet.dk

Ansøgningsfrist søndag den 25. august 2019.

Ansøgning sendes via link.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-08-05T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Abdominalcenter K, Bispebjerg Hospital søger Ledende Lægesekretær

Bispebjerg Hospital

København NV
Lægesekretærgruppen består af 23 årsværk. Lægesekretærerne er opdelt i teams ud fra 4 funktionsområder: Visitation, ambulatorie, sengeafsnit, endoskopi. Abdominalcenter K søger ny ledende lægesekretær pr. 1. oktober 2019. Du vil som ledende lægesekr...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Plastikkirurgisk sengeafsnit søger nye kollega

Rigshospitalet

København Ø
Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forl...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Lægesekretær med Professorsekretærfunktion søges til Plastikkirurgisk Klinik:

Rigshospitalet

København Ø
Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Klinik...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Uddannet lægesekretær til Lungekræftenheden på Bispebjerg

Bispebjerg Hospital

København NV
Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag. Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 seng...
Indrykket:31. juli 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Engageret lægesekretær søges til Neurofysiologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup, Dansk Center for Søvnmedicin

Rigshospitalet

København Ø
Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega! Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som u...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019