Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed

Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080934Phoenix-b120aafa12019-08-29T00:00:00Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær SikkerhedVi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

2019-09-23T00:52:30.883 Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet. Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed eksempelvis ved at finde og belyse ugler i mosen . Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør. Sektionen har et tæt samarbejde med FE s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret. Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring også som studerende. Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter. Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder. Jobbet indebærer brug af FE s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed. Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det. Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt. Du og din baggrund er vigtig Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet. Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde. Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste. Din nye arbejdsplads FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes. Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen. Arbejdssted Forsvarets Efterretningstjeneste, København Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på https: fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11jobnetb120aafa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=125060&DepartmentId=7532&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3596681Forsvarets Efterretningstjeneste11Kastellet 302100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent815067JobNet5036907503690710029-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b120aafahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b120aafahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b120aafa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b120aafa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgForsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362485032noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330097638Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. Se mere på vores awesome ansøgersite: https: careers.matchwork.com MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her

Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.

Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:

  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere

Vi tilbyder:

  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers

Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler.

 

Se mere på vores awesome ansøgersite: https://careers.matchwork.com

MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/129e08bb_logo.pngMatchworkSøborg2019-09-30T15:00:47.3572019-11-14T00:00:00
330101361IT-studentermedhjælper til DomstolsstyrelsenRobot Har du interesse for it, og har du lyst til at hjælpe os med at holde styr på stort og småt? Så er du måske Domstolsstyrelsens nye studerende. Vi søger en dygtig studerende med kompetencer inden for it, brugersupport og administration til styrelsens IT-driftsenhed. Hvem er vi? Domstolsstyrelsen er med sine ca. 115 ansatte en del af Danmarks Domstole, og vores opgave er at administrere og udvikle domstolene inden for bl.a. områderne HR, it og økonomi. Vi er en uformel og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på gode kollegaer, engagement og samarbejde også på tværs af styrelsens centre. It-driftsenheden består af en it-driftschef, to teamledere og 30 medarbejdere, herunder en studentermedhjælper med samme opgaver, som du vil få. Hvad skal du lave? Du vil i samarbejde med de øvrige medarbejdere i it-driftsafdelingen skulle løse opgaver i forbindelse med drift og support af Domstolsstyrelsens arbejdspladser. Dine opgaver bliver eksempelvis følgende: Løse 1. line og 2. line supportsager Opsætning og flytning af it-udstyr Servicering af AV udstyr i mødelokaler og fællesarealer Styring af lager, herunder opdatering af diverse lister Modtage og udsende udstyr til domstolenes mange lokationer Være i dialog med vores leverandør af it-udstyr Patching af netværk Hvem er du? Du er en dygtig studerende, der måske læser på en it-uddannelse som f.eks. Datamatiker, IT-ingeniør, IT-teknolog, HA (it.) eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med praktisk løsning af it-opgaver. Du brænder for it og brugersupport og er systematisk, struktureret og har sans for planlægning har kompetencer og interesser inden for it er selvstændig, serviceminded og løsningsorienteret, ligesom du kan indgå i et tværfagligt samarbejde er god til at kommunikere, skriftligt og mundtligt, med brugere på alle niveauer i organisationen Det er desuden vigtigt, at du kan lide at have direkte og daglig kontakt med vores brugere og samarbejdspartnere. Løn- og ansættelsesvilkår Du vil blive ansat som studentermedhjælper it-medarbejder i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Statsansattes Kartel samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Din ugentlige arbejdstid er 15 timer. Fordelingen af arbejdstiden kan aftales fleksibelt afhængig af dine studier. Timerne fordeles typisk over 2-3 dage om ugen. Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold mv. Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale. Når du har besluttet dig for at søge Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte cv, relevante eksamenspapirer (med karakterer) og eventuelle udtalelser. Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest torsdag den 24. oktober 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 29. oktober og 1. november 2019. Der er tale om et genopslag af stillingen. Tidligere indsendte ansøgninger vil blive taget i betragtning til stillingen, medmindre ansøgningen tilbagekaldes. Har du spørgsmål, kan du ringe til teamleder for it-support Marianne Sørensen på tlf.nr. 22 87 82 13.Har du interesse for it, og har du lyst til at hjælpe os med at holde styr på stort og småt? Så er du måske Domstolsstyrelsens nye studerende. Vi søger en dygtig studerende med kompetencer inden for it, brugersupport og administration til styrelsens IT-driftsenhed.

Hvem er vi?

Domstolsstyrelsen er med sine ca. 115 ansatte en del af Danmarks Domstole, og vores opgave er at administrere og udvikle domstolene inden for bl.a. områderne HR, it og økonomi.

Vi er en uformel og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på gode kollegaer, engagement og samarbejde – også på tværs af styrelsens centre.

It-driftsenheden består af en it-driftschef, to teamledere og 30 medarbejdere, herunder en studentermedhjælper med samme opgaver, som du vil få.

Hvad skal du lave?

Du vil i samarbejde med de øvrige medarbejdere i it-driftsafdelingen skulle løse opgaver i forbindelse med drift og support af Domstolsstyrelsens arbejdspladser.

Dine opgaver bliver eksempelvis følgende:

  • Løse 1. line og 2. line supportsager
  • Opsætning og flytning af it-udstyr
  • Servicering af AV udstyr i mødelokaler og fællesarealer
  • Styring af lager, herunder opdatering af diverse lister
  • Modtage og udsende udstyr til domstolenes mange lokationer
  • Være i dialog med vores leverandør af it-udstyr
  • Patching af netværk
Hvem er du?

Du er en dygtig studerende, der måske læser på en it-uddannelse som f.eks. Datamatiker, IT-ingeniør, IT-teknolog, HA (it.) eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med praktisk løsning af it-opgaver.

Du brænder for it og brugersupport og

  • er systematisk, struktureret og har sans for planlægning
  • har kompetencer og interesser inden for it
  • er selvstændig, serviceminded og løsningsorienteret, ligesom du kan indgå i et tværfagligt samarbejde
  • er god til at kommunikere, skriftligt og mundtligt, med brugere på alle niveauer i organisationen
Det er desuden vigtigt, at du kan lide at have direkte og daglig kontakt med vores brugere og samarbejdspartnere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat som studentermedhjælper/it-medarbejder i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Statsansattes Kartel samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK).

Din ugentlige arbejdstid er 15 timer. Fordelingen af arbejdstiden kan aftales fleksibelt afhængig af dine studier. Timerne fordeles typisk over 2-3 dage om ugen.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold mv.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale.

Når du har besluttet dig for at søge

Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte cv, relevante eksamenspapirer (med karakterer) og eventuelle udtalelser.

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest torsdag den 24. oktober 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 29. oktober og 1. november 2019.

Der er tale om et genopslag af stillingen. Tidligere indsendte ansøgninger vil blive taget i betragtning til stillingen, medmindre ansøgningen tilbagekaldes.

Har du spørgsmål, kan du ringe til teamleder for it-support Marianne Sørensen på tlf.nr. 22 87 82 13.

DomstolsstyrelsenKøbenhavn K2019-10-04T00:00:002019-10-24T00:00:00
330098198Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegenRobot Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler! Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører. Med service som drivkraft Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice. Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder. International kommunikation Vi kommunikerer med hele verden og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi. Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne. Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob. Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere. Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen. Lidt om Autoparts24 Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler. Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele. Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker. Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag. Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog. _______________________________________________________________ Ansøgningsfrist: Snarest Kategori: Salg Service Stilling: Studentermedhjælper Start: Snarest eller efter aftale Kontakt: General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

 

Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV.

Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os, og mestrer du tysk? Så er det dig, vi mangler!

Til vores kontor i København søger vi en studentermedhjælper, der elsker at arbejde i højt gear, har stort mod på at lære nyt og altid har fokus på kunderne. Du vil sammen med kollegaer fra Customer Support afdelingen, servicere vores kunder fra hele verden, og du vil få en bred kontaktflade med mange kundetyper og leverandører.

Med service som drivkraft

Som studentermedhjælper hos Autoparts24 bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med vores kunder. Vi arbejder med højt serviceniveau som en væsentlig del af vores arbejde. Derfor er det vigtigt, at du kan tale med alle typer personer, og bliver motiveret af at levere god kundeservice.

Derudover vil du også skulle assistere i bogholderiet med lettere bogføringsopgaver - primært i og omkring ferieperioder.

International kommunikation

Vi kommunikerer med hele verden – og det er obligatorisk, at du både skriftligt og mundtligt kan kommunikere på både engelsk og tysk. Vigtigst er det dog, at du er serviceminded og udadvendt af natur, og er drevet af at give kunder positiv energi.

Vi lærer dig grundigt op, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Vi har løbende dialog omkring din udvikling, så du hele tiden udvikler dig og bliver bedre. Som person har du et højt energiniveau og gå på mod. Du er teamplayer, kvalitetsorienteret og har styr på detaljerne.

Til gengæld for din kundepleje, tilbyder vi dig et særdeles attraktivt og udviklende studiejob.

Arbejdstiden er ca. 10 timer om ugen mandag til fredag, hvor tiderne aftales nærmere.

Har du lyst til at udvikle dig i en spændende virksomhed i vækst og brænder du for at komme til at arbejde hos os, så send os dit CV og en motiveret ansøgning snarest muligt på chb@autoparts24.eu. Kontakt gerne Christina Bue på 88 77 52 50, hvis du har spørgsmål til stillingen.

 

Lidt om Autoparts24

Autoparts24 er Europas største digitale markedsplads for brugte reservedele til biler.

Vi forandrer markedet for brugte og renoverede reservedele – og sikrer værkstedskæder, uafhængige autoværksteder, forsikringsselskaber og autoophuggere med at skabe højere værdi inden for markedet af brugte reservedele.

Med Europas stærkeste internationale netværk af kvalitetsleverandører, samler Autoparts24 det europæiske marked og giver autoværksteder, forsikringsselskaber og alle andre adgang til Europas absolut største og mest omfangsrige markedsplads af originale brugte reservedele til alle bilmærker.

Vi er en virksomhed i vækst, og har en sjov, uformel og afvekslende hverdag.

Autoparts24 er danskejet, har hovedsæde i København og er i dag en international forretning med salg i 7 lande på 6 sprog.

_______________________________________________________________

Ansøgningsfrist:                                Snarest

Kategori:                                          Salg & Service

Stilling:                                            Studentermedhjælper

Start:                                               Snarest eller efter aftale

Kontakt:                                           General Manager, Christina Bue, 88 77 52 50

Autoparts24 ApSKøbenhavn NV2019-10-01T00:00:002019-10-31T00:00:00
330102827Jurastuderende til anklagemyndighedenRobot Har du interesse og flair for strafferetten, og kunne du tænke dig et studenterjob, hvor du kan få lov at snuse til, hvad anklagemyndigheden arbejder med? Den centrale anklagemyndighed i København søger jurastuderende til stillinger som studentermedhjælpere hos Statsadvokaten i København, Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet og Rigsadvokaten. Du kan læse mere om de enkelte embeder her http: www.anklagemyndigheden.dk Sider her-kan-du-arbejde.aspx. Vi tilbyder Som studentermedhjælper i anklagemyndigheden får du et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, en stor studentergruppe, som du kan blive en del af, ligesom du vil kunne sparre med og søge inspiration hos andre dygtige kolleger og ledere. Arbejdet i anklagemyndigheden giver dig praktisk erfaring, hvis du på studiet beskæftiger dig med strafferet eller straffeproces. Du får et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde, ligesom du også får rig mulighed for at prøve din forvaltningsret af i praksis. Arbejdet omfatter bl.a. lettere sagsbehandling af et bredt spektre af sager indenfor anklagemyndighedens kompetenceområde. Hos Statsadvokaten i København vil dit arbejde bl.a. omfatte lettere sagsbehandling vedrørende erstatningssager, vold, trusler og fornærmelige udtalelser mod politiet, klager over politiets påtaleopgivelser og indstilling af efterforskning, samt behandlingen af mentalt afvigende kriminelle. Hos Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet vil dit arbejde primært omfatte lettere sagsbehandling vedrørende sager om hvidvask og hæleri af ulovligt udbytte, overtrædelse af den immaterielle lovgivning (IPR), sporingsarbejde, konkurrencelovgivningen, bedrageri og mandatsvig i erhvervslivet samt skatte- og afgiftsstraffesager. Hos Rigsadvokaten vil man hovedsageligt behandle internationale sager, klage- og indberetningssager samt erstatningssager. Du vil også indgå i arbejdet med drift af anklagemyndighedens vidensbase, hvor du bl.a. vil bistå med administrative opgaver og anonymisering. Du vil også kunne få til opgave at hjælpe med at søge juridisk information, f.eks. undersøgelse af praksis på området til brug for forberedelsen af højesterets- eller landsretssager. Du må også påregne, at du lejlighedsvis vil komme til at udføre lettere administrative opgaver som f.eks. afsendelse af post, udarbejdelse af ekstrakter m.v. Om dig Vi forventer, at du er: fagligt dygtig og har interesse for strafferet og straffeproces god til at organisere dit arbejde og er serviceminded positiv, udadvendt og samarbejdsorienteret. Studerende, der har bestået 2. årsprøve, foretrækkes. Ansættelsesvilkår Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 15 timer om ugen fordelt over 2 hele dage. I perioder med eksamen og ferie vil der være mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt. Ansøgning Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning, CV samt eksamensresultater, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 27. oktober 2019. Ansøgningen skal sendes via nedenstående link. Hvis du er interesseret i flere stillinger, skal du i din ansøgning angive din prioritering af embederne. Du skal således alene indgive én ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler den 1. november 2019. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til personalejurist Sara Kieler, telefon 3031 8618 eller mail personale@ankl.dk. Læs mere om anklagemyndigheden på www.anklagemyndigheden.dk.Har du interesse og flair for strafferetten, og kunne du tænke dig et studenterjob, hvor du kan få lov at snuse til, hvad anklagemyndigheden arbejder med?

Den centrale anklagemyndighed i København søger jurastuderende til stillinger som studentermedhjælpere hos Statsadvokaten i København, Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet og Rigsadvokaten.

Du kan læse mere om de enkelte embeder her http://www.anklagemyndigheden.dk/Sider/her-kan-du-arbejde.aspx.

Vi tilbyder

Som studentermedhjælper i anklagemyndigheden får du et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, en stor studentergruppe, som du kan blive en del af, ligesom du vil kunne sparre med og søge inspiration hos andre dygtige kolleger og ledere.

Arbejdet i anklagemyndigheden giver dig praktisk erfaring, hvis du på studiet beskæftiger dig med strafferet eller straffeproces. Du får et unikt indblik i politiets og anklagemyndighedens arbejde, ligesom du også får rig mulighed for at prøve din forvaltningsret af i praksis.

Arbejdet omfatter bl.a. lettere sagsbehandling af et bredt spektre af sager indenfor anklagemyndighedens kompetenceområde.

  • Hos Statsadvokaten i København vil dit arbejde bl.a. omfatte lettere sagsbehandling vedrørende erstatningssager, vold, trusler og fornærmelige udtalelser mod politiet, klager over politiets påtaleopgivelser og indstilling af efterforskning, samt behandlingen af mentalt afvigende kriminelle.
  • Hos Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet vil dit arbejde primært omfatte lettere sagsbehandling vedrørende sager om hvidvask og hæleri af ulovligt udbytte, overtrædelse af den immaterielle lovgivning (IPR), sporingsarbejde, konkurrencelovgivningen, bedrageri og mandatsvig i erhvervslivet samt skatte- og afgiftsstraffesager.
  • Hos Rigsadvokaten vil man hovedsageligt behandle internationale sager, klage- og indberetningssager samt erstatningssager. Du vil også indgå i arbejdet med drift af anklagemyndighedens vidensbase, hvor du bl.a. vil bistå med administrative opgaver og anonymisering.
Du vil også kunne få til opgave at hjælpe med at søge juridisk information, f.eks. undersøgelse af praksis på området til brug for forberedelsen af højesterets- eller landsretssager.
Du må også påregne, at du lejlighedsvis vil komme til at udføre lettere administrative opgaver som f.eks. afsendelse af post, udarbejdelse af ekstrakter m.v.

Om dig

Vi forventer, at du er:

  • fagligt dygtig og har interesse for strafferet og straffeproces
  • god til at organisere dit arbejde og er serviceminded
  • positiv, udadvendt og samarbejdsorienteret.
Studerende, der har bestået 2. årsprøve, foretrækkes.

Ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 15 timer om ugen fordelt over 2 hele dage. I perioder med eksamen og ferie vil der være mulighed for en fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning

Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning, CV samt eksamensresultater, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 27. oktober 2019.
Ansøgningen skal sendes via nedenstående link.
Hvis du er interesseret i flere stillinger, skal du i din ansøgning angive din prioritering af embederne. Du skal således alene indgive én ansøgning.
Der vil blive afholdt samtaler den 1. november 2019.
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.


Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til personalejurist Sara Kieler, telefon 3031 8618 eller mail personale@ankl.dk.
Læs mere om anklagemyndigheden på www.anklagemyndigheden.dk.



RigsadvokatenKøbenhavn K2019-10-08T00:00:002019-10-27T00:00:00
330103980Student med grafisk flair søges til Børne- og UndervisningsministerietRobot Vi søger en student i Presse- og Kommunikationssekretariatet, der kan være med til at løfte ministeriets grafiske formidling på tværs af vores mange digitale platforme. Har du styr på teknik og grafik - og lyst til at afprøve dine kommunikative evner i praksis i et spændende og afvekslende studiejob i et af Danmarks vigtigste ministerier? Som student i Børne- og Undervisningsministeriet vil du samtidigt få et bredt kendskab til kommunikationsopgaverne i et ministerium. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper i Presse- og Kommunikationssekretariatet kommer du til at: bidrage til videreudvikling af vores grafiske linje bidrage med ideer og udvikling af vores formidling på sociale medier have dialog med fagpersoner i hele ministeriet skrive indhold til ministeriets sociale medier arbejde med større og mindre kommunikationsprojekter i kontoret. Om dig Vi lægger vægt på, at du: har praktisk erfaring fra studie eller studiejob med grafisk formidling har fingeren på pulsen i forhold til sociale medier er praktisk anlagt og har god sans for detaljen har to eller flere semestre tilbage af din studietid. Om kontoret Du bliver ansat i Presse- og Kommunikationssekretariat, som blandt andet arbejder med presseopgaver for huset og ministeren, sociale medier, hjemmesider, kampagner og grafisk design. Løn- og ansættelsesvilkår Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer med flere. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Frederik Klavsen tlf. 3392 5149. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig i kontor for HR og organisationsudvikling Vinnie Larsen på tlf. 3392 5078. Du kan også læse mere om ministeriet på vores hjemmeside www.uvm.dk. Sådan søger du Send din ansøgning og cv senest 25. oktober 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.Vi søger en student i Presse- og Kommunikationssekretariatet, der kan være med til at løfte ministeriets grafiske formidling på tværs af vores mange digitale platforme.

Har du styr på teknik og grafik - og lyst til at afprøve dine kommunikative evner i praksis i et spændende og afvekslende studiejob i et af Danmarks vigtigste ministerier?

Som student i Børne- og Undervisningsministeriet vil du samtidigt få et bredt kendskab til kommunikationsopgaverne i et ministerium.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper i Presse- og Kommunikationssekretariatet kommer du til at:

  • bidrage til videreudvikling af vores grafiske linje
  • bidrage med ideer og udvikling af vores formidling på sociale medier
  • have dialog med fagpersoner i hele ministeriet
  • skrive indhold til ministeriets sociale medier
  • arbejde med større og mindre kommunikationsprojekter i kontoret.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du:

  • har praktisk erfaring fra studie eller studiejob med grafisk formidling
  • har fingeren på pulsen i forhold til sociale medier
  • er praktisk anlagt og har god sans for detaljen
  • har to eller flere semestre tilbage af din studietid.
Om kontoret
Du bliver ansat i Presse- og Kommunikationssekretariat, som blandt andet arbejder med presseopgaver for huset og ministeren, sociale medier, hjemmesider, kampagner og grafisk design.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer med flere. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Frederik Klavsen tlf. 3392 5149. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig i kontor for HR og organisationsudvikling Vinnie Larsen på tlf. 3392 5078.

Du kan også læse mere om ministeriet på vores hjemmeside www.uvm.dk.

Sådan søger du
Send din ansøgning og cv senest 25. oktober 2019. Vi indkalder løbende til samtaler.

Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-10-09T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Matchwork

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019

IT-studentermedhjælper til Domstolsstyrelsen

Domstolsstyrelsen

København K
Har du interesse for it, og har du lyst til at hjælpe os med at holde styr på stort og småt? Så er du måske Domstolsstyrelsens nye studerende. Vi søger en dygtig studerende med kompetencer inden for it, brugersupport og administration til styrelsens...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen

Autoparts24 ApS

København NV
Administrativ tysktalende medarbejder med højt servicegen Vi søger en dygtig og engageret tysktalende studentermedhjælper til vores kontor i København NV. Er du velsignet med højt aktivitetsniveau, godt humør, har lyst til at udfordre dig selv og os...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Jurastuderende til anklagemyndigheden

Rigsadvokaten

København K
Har du interesse og flair for strafferetten, og kunne du tænke dig et studenterjob, hvor du kan få lov at snuse til, hvad anklagemyndigheden arbejder med? Den centrale anklagemyndighed i København søger jurastuderende til stillinger som studentermed...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Student med grafisk flair søges til Børne- og Undervisningsministeriet

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Vi søger en student i Presse- og Kommunikationssekretariatet, der kan være med til at løfte ministeriets grafiske formidling på tværs af vores mange digitale platforme. Har du styr på teknik og grafik - og lyst til at afprøve dine kommunikative evne...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019