Forsvarets Efterretningstjeneste søger en studerende, der kan arbejde struktureret og omhyggeligt

Er du sikkerhedsbevidst, dygtig til at arbejde struktureret og har du lyst til at arbejde med administrative it-systemer?
Forsvarets Efterretningstjeneste søger en studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed. Arbejdsområdet omfatter støtte til sagsbehandlingen af sikkerhedsgodkendelse af personer, der er ansat eller skal ansættes inden for Forsvarsministeriets område samt medarbejdere, der er tilknyttet sikkerhedsgodkendte virksomheder. Dine kolleger vil være både militære og civile, der alle har flere sideløbende opgaver. På trods af de mange og forskellige opgaver, samt almindelig travlhed, er der stor fleksibilitet i hverdagen – også for vores studentermedhjælp.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Arbejdsområdet omfatter sagsbehandling af sikkerhedsgodkendelse af personer, der er ansat eller skal ansættes inden for Forsvarsministeriets område samt medarbejdere i sikkerhedsgodkendte virksomheder. Stillingen er administrativ og har to primære opgaver; vedligeholdelse af oplysninger på sikkerhedsgodkendte personer og formulering af skrivelser til brug for sagsbehandling. Du vil få oplæring i de administrative systemer og få kendskab til de sagsgange, som vi anvender i afdelingen.

Stillingen indebærer et bredt samarbejde med hele Forsvarsministeriets koncernområde. Du vil også have kontakt til Politiets Efterretningstjeneste.

Du og din baggrund er vigtig
Vi forestiller os, at du eksempelvis studerer jura, offentlig administration eller lignende. For at kunne trives med jobbet bør du have interesse i sagsbehandling på baggrund af forvaltningslovens principper. Det er vigtigt, at du trives med at arbejde selvstændigt og stiller høje krav til kvaliteten af dit arbejde, såvel som du skal være sikkerhedsbevidst.
Vi forventer af dig, at du;
• værdsætte systematisk og målrettet arbejde,
• værdsætte både et godt samarbejde og muligheden for at arbejde selvstændigt,
• er selvmotiveret og kvalitetsbevidst,
• er sikkerhedsbevidst og har personlig integritet,
• at du har kendskab til offentlig forvaltning.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen. Arbejdstiden tilrettelægges under hensyn til dit studie og studieplaner.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 16. juli 2020.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 235/35 og stiler mod en ansættelse fra 1. oktober 2020. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på http://fe-ddis.dk/, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Sekretariat

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:30. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

To akademiske medarbejdere til område for miljø og byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen

Byens Anvendelse

København S
Bliv en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København Afdelingen Byliv står for myndighedsarbejdet med de dele af erhvervs- og kulturlivet, der ønsker at bruge veje, pladser og parker til udendørsservering, vareudstilling, mobilt gadesalg, st...
Indrykket:9. juli 2020

Studentermedhjælper til enhed for koordinering af politiske initiativer og lovforslag

Skatteforvaltningen, Kastrup

Kastrup
Brænder du for at lære mere om, hvordan politiske processer forløber i staten? Har du mod på at sætte dig ind i økonomiske problemstillinger, og har du interesse for at arbejde med fremtidig lovgivning? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søg...
Indrykket:8. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Sekretariat

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:30. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

To akademiske medarbejdere til område for miljø og byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen

Byens Anvendelse

København S
Bliv en del af udviklingen af bylivet og miljøet i København Afdelingen Byliv står for myndighedsarbejdet med de dele af erhvervs- og kulturlivet, der ønsker at bruge veje, pladser og parker til udendørsservering, vareudstilling, mobilt gadesalg, st...
Indrykket:9. juli 2020

Studentermedhjælper til enhed for koordinering af politiske initiativer og lovforslag

Skatteforvaltningen, Kastrup

Kastrup
Brænder du for at lære mere om, hvordan politiske processer forløber i staten? Har du mod på at sætte dig ind i økonomiske problemstillinger, og har du interesse for at arbejde med fremtidig lovgivning? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søg...
Indrykket:8. juni 2020