Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fredensborg Kommune søger en konsulent med interesse for IT-systemer og økonomistyring

I Center for Familie og Handicap søger vi en ny konsulent til at bidrage til udvikling af styringen af det sociale område.
 
Den nye konsulent vil få en række opgaver indenfor udvikling og vedligeholdelse af områdets styringsværktøjer blandt andet som systemadministrator for KMD Nexus. Der vil ligeledes være opgaver i relation til økonomistyringen i centret herunder opsætning af interne kontroller samt bidrag til udvikling af ledelsesinformation.
 
Centeret er organiseret med en centerledelse, en konsulentgruppe, et administrationsteam, koordineringsteam og tre fagteams, som alle er samlet på rådhuset. I alt arbejder vi omkring 50 medarbejdere i centerets rådhusdel. Centret omfatter også fire eksterne institutioner.


Center for Familie og Handicap er en aktiv og engageret afdeling. Vi løser vores opgaver i tæt samarbejde med hinanden og kollegaer i andre dele af organisationen. I Fredensborg Kommune har vi fokus på det tværgående samarbejde i hele organisationen, og det er en vigtig forudsætning for at fylde stillingen ud, at du er indstillet på at arbejde og danne netværk på tværs.
 
Opgaverne vil blandt andet være:
 

  • Sikring af daglig drift og vedligehold af KMD Nexus
  • Implementering af nye versioner og funktionalitet i KMD Nexus
  • Tovholder på superbrugernetværk for det sociale område
  • Kommunikation og support med brugere og superbrugere
  • Opsætning af systemer, så det understøtter brugernes daglige dokumentationsarbejde
  • Datasikkerhed (GDPR)
  • Kontakt til leverandører ved ændringsønsker og fejlrettelser i fagsystemer
  • Kvalitetssikring af datagrundlag
  • Diverse udviklingsopgaver og opgaver indenfor økonomistyring
  • Diverse statistik-, evaluerings– og dokumentationsopgaver
 
Til at løse disse opgaver søger vi en medarbejder, som besidder følgende kompetencer:
  • Har et godt IT-kendskab og flair for at sætte sig ind i nye systemer
  • Det er en fordel, hvis du har systemadministrator kurset i KMD Nexus
  • Er udviklingsorienteret og har lyst til at lære mere
  • Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Har handlekraft og evner at navigere i et felt med mange interesser
  • Er positiv og udadvendt
  • Er serviceminded og tålmodig
  • Gode metodiske og analytiske kompetencer
  • Erfaring med projektarbejde
     
Desuden lægger vi vægt på, at:
  • Du er proaktiv i din opgaveløsning og følger opgaver helt til dørs
  • Du arbejder selvstændigt og med kvalitet i opgaveløsningen
  • Du kan tænke langsigtet og strategisk
  • Du trives med at være en del af et fagligt og socialt fællesskab
  • Du bidrager med din viden og faglighed til organisationen
  • Du besidder evnen til at arbejde hårdt og koncentreret i perioder, hvor deadlines kan være korte
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende, afvekslende og udviklende job
  • Gode og ambitiøse kolleger, der har et godt socialt fælleskab
  • Et job med mange facetter og samarbejdsrelationer
  • Et job i en kommune, hvor vi arbejder strategisk og udviklingsorienteret og med stor fokus på det tværgående og tværfaglige samarbejde
 
Hvis du skal trives her hos os, er det vigtigt, at du både er holdspiller og selvkørende. Du skal være udpræget god til at kommunikere og samarbejde med personer på alle niveauer på og uden for Rådhuset. Når vi ikke lige har hovedet inde i skærmen, bliver der grinet en del, så det ville være dejligt, hvis du også sætter pris på det.
 
Oplysninger om stillingen
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, som ønskes besat fra 1. august 2019.  
 
Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for administration og konsulenter Nathja Rudolph Kræmmer på 31 49 44 77 eller Fagkoordinator Kristine G. Rasmussen på 61 16 38 86.
 
Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag d. 22. maj 2019 kl. 12.00  
 
Ansættelsessamtaler finder sted mandag d. 27. maj 2019.   
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015819Phoenix-5a8019a412019-05-02T00:00:00Fredensborg Kommune søger en konsulent med interesse for IT-systemer og økonomistyringI Center for Familie og Handicap søger vi en ny konsulent til at bidrage til udvikling af styringen af det sociale område.
 
Den nye konsulent vil få en række opgaver indenfor udvikling og vedligeholdelse af områdets styringsværktøjer blandt andet som systemadministrator for KMD Nexus. Der vil ligeledes være opgaver i relation til økonomistyringen i centret herunder opsætning af interne kontroller samt bidrag til udvikling af ledelsesinformation.
 
Centeret er organiseret med en centerledelse, en konsulentgruppe, et administrationsteam, koordineringsteam og tre fagteams, som alle er samlet på rådhuset. I alt arbejder vi omkring 50 medarbejdere i centerets rådhusdel. Centret omfatter også fire eksterne institutioner.


Center for Familie og Handicap er en aktiv og engageret afdeling. Vi løser vores opgaver i tæt samarbejde med hinanden og kollegaer i andre dele af organisationen. I Fredensborg Kommune har vi fokus på det tværgående samarbejde i hele organisationen, og det er en vigtig forudsætning for at fylde stillingen ud, at du er indstillet på at arbejde og danne netværk på tværs.
 
Opgaverne vil blandt andet være:
 
  • Sikring af daglig drift og vedligehold af KMD Nexus
  • Implementering af nye versioner og funktionalitet i KMD Nexus
  • Tovholder på superbrugernetværk for det sociale område
  • Kommunikation og support med brugere og superbrugere
  • Opsætning af systemer, så det understøtter brugernes daglige dokumentationsarbejde
  • Datasikkerhed (GDPR)
  • Kontakt til leverandører ved ændringsønsker og fejlrettelser i fagsystemer
  • Kvalitetssikring af datagrundlag
  • Diverse udviklingsopgaver og opgaver indenfor økonomistyring
  • Diverse statistik-, evaluerings– og dokumentationsopgaver
 
Til at løse disse opgaver søger vi en medarbejder, som besidder følgende kompetencer:
  • Har et godt IT-kendskab og flair for at sætte sig ind i nye systemer
  • Det er en fordel, hvis du har systemadministrator kurset i KMD Nexus
  • Er udviklingsorienteret og har lyst til at lære mere
  • Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Har handlekraft og evner at navigere i et felt med mange interesser
  • Er positiv og udadvendt
  • Er serviceminded og tålmodig
  • Gode metodiske og analytiske kompetencer
  • Erfaring med projektarbejde
     
Desuden lægger vi vægt på, at:
  • Du er proaktiv i din opgaveløsning og følger opgaver helt til dørs
  • Du arbejder selvstændigt og med kvalitet i opgaveløsningen
  • Du kan tænke langsigtet og strategisk
  • Du trives med at være en del af et fagligt og socialt fællesskab
  • Du bidrager med din viden og faglighed til organisationen
  • Du besidder evnen til at arbejde hårdt og koncentreret i perioder, hvor deadlines kan være korte
 
Vi tilbyder:
  • Et spændende, afvekslende og udviklende job
  • Gode og ambitiøse kolleger, der har et godt socialt fælleskab
  • Et job med mange facetter og samarbejdsrelationer
  • Et job i en kommune, hvor vi arbejder strategisk og udviklingsorienteret og med stor fokus på det tværgående og tværfaglige samarbejde
 
Hvis du skal trives her hos os, er det vigtigt, at du både er holdspiller og selvkørende. Du skal være udpræget god til at kommunikere og samarbejde med personer på alle niveauer på og uden for Rådhuset. Når vi ikke lige har hovedet inde i skærmen, bliver der grinet en del, så det ville være dejligt, hvis du også sætter pris på det.
 
Oplysninger om stillingen
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, som ønskes besat fra 1. august 2019.  
 
Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for administration og konsulenter Nathja Rudolph Kræmmer på 31 49 44 77 eller Fagkoordinator Kristine G. Rasmussen på 61 16 38 86.
 
Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag d. 22. maj 2019 kl. 12.00  
 
Ansættelsessamtaler finder sted mandag d. 27. maj 2019.   
 
 
 

2019-05-22T17:52:27.403 I Center for Familie og Handicap søger vi en ny konsulent til at bidrage til udvikling af styringen af det sociale område. Den nye konsulent vil få en række opgaver indenfor udvikling og vedligeholdelse af områdets styringsværktøjer blandt andet som systemadministrator for KMD Nexus. Der vil ligeledes være opgaver i relation til økonomistyringen i centret herunder opsætning af interne kontroller samt bidrag til udvikling af ledelsesinformation. Centeret er organiseret med en centerledelse, en konsulentgruppe, et administrationsteam, koordineringsteam og tre fagteams, som alle er samlet på rådhuset. I alt arbejder vi omkring 50 medarbejdere i centerets rådhusdel. Centret omfatter også fire eksterne institutioner. Center for Familie og Handicap er en aktiv og engageret afdeling. Vi løser vores opgaver i tæt samarbejde med hinanden og kollegaer i andre dele af organisationen. I Fredensborg Kommune har vi fokus på det tværgående samarbejde i hele organisationen, og det er en vigtig forudsætning for at fylde stillingen ud, at du er indstillet på at arbejde og danne netværk på tværs. Opgaverne vil blandt andet være: Sikring af daglig drift og vedligehold af KMD NexusImplementering af nye versioner og funktionalitet i KMD NexusTovholder på superbrugernetværk for det sociale områdeKommunikation og support med brugere og superbrugereOpsætning af systemer, så det understøtter brugernes daglige dokumentationsarbejdeDatasikkerhed (GDPR)Kontakt til leverandører ved ændringsønsker og fejlrettelser i fagsystemerKvalitetssikring af datagrundlagDiverse udviklingsopgaver og opgaver indenfor økonomistyringDiverse statistik-, evaluerings og dokumentationsopgaver Til at løse disse opgaver søger vi en medarbejder, som besidder følgende kompetencer:Har et godt IT-kendskab og flair for at sætte sig ind i nye systemerDet er en fordel, hvis du har systemadministrator kurset i KMD NexusEr udviklingsorienteret og har lyst til at lære mereBesidder gode samarbejds- og kommunikationsevnerHar handlekraft og evner at navigere i et felt med mange interesserEr positiv og udadvendtEr serviceminded og tålmodigGode metodiske og analytiske kompetencerErfaring med projektarbejde Desuden lægger vi vægt på, at:Du er proaktiv i din opgaveløsning og følger opgaver helt til dørsDu arbejder selvstændigt og med kvalitet i opgaveløsningenDu kan tænke langsigtet og strategiskDu trives med at være en del af et fagligt og socialt fællesskabDu bidrager med din viden og faglighed til organisationenDu besidder evnen til at arbejde hårdt og koncentreret i perioder, hvor deadlines kan være korte Vi tilbyder:Et spændende, afvekslende og udviklende jobGode og ambitiøse kolleger, der har et godt socialt fælleskabEt job med mange facetter og samarbejdsrelationerEt job i en kommune, hvor vi arbejder strategisk og udviklingsorienteret og med stor fokus på det tværgående og tværfaglige samarbejde Hvis du skal trives her hos os, er det vigtigt, at du både er holdspiller og selvkørende. Du skal være udpræget god til at kommunikere og samarbejde med personer på alle niveauer på og uden for Rådhuset. Når vi ikke lige har hovedet inde i skærmen, bliver der grinet en del, så det ville være dejligt, hvis du også sætter pris på det. Oplysninger om stillingen Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, som ønskes besat fra 1. august 2019. Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for administration og konsulenter Nathja Rudolph Kræmmer på 31 49 44 77 eller Fagkoordinator Kristine G. Rasmussen på 61 16 38 86. Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag d. 22. maj 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler finder sted mandag d. 27. maj 2019.11star5a8019a4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://fredensborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ff631c3a-d6fb-42cf-bb01-d9f04c5776e40EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3518747Fredensborg Kommune11Egevangen 32980KokkedalDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753144JobNet4982421498242110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8019a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8019a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8019a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5a8019a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Udviklingskonsulent lige noget for dig.12008971Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent5Kontor og administration361659800Nathjanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330016053Udviklingskonsulent til Center for Politik, Sundhed og PersonaleRobot Trives du med en omskiftelig og spændende hverdag, hvor opgaverne spænder vidt fra projektledelse af tværgående strategiske udviklingsprojekter til direktions- og politikerbetjening? Er du i stand til både at fordybe dig i faglige, komplekse problemstillinger og samtidig have blik for helheden? Har du en god organisationsforståelse, og er du i stand til at arbejde i spændingsfeltet mellem politik og administration? Så er du måske vores nye udviklingskonsulent.Som udviklingskonsulent bliver du en del af afdelingen Politik og Jura, der er en af to administrative afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale. Politik og Jura er en centralt placeret afdeling, der betjener såvel det politiske niveau som direktionen med dagsordner, oplæg, analyser, mødeafvikling med mere. Afdelingen varetager projektledelse af tværgående, strategisk prioriterede udviklingsprojekter og understøtter desuden hele organisationen med juridisk hjælp og sparring samt kommunikationsbistand.Du får 16 engagerede kollegaer i afdelingen, og yderligere 12 kollegaer i Sundhed og HR, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen samt Sundhedsplejen.Som udviklingskonsulent er de væsentligste opgaverprojektledelse af tværgående udviklingsprojekterudarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg til direktionen og det politiske niveauprocesfacilitering og procesbistand til de øvrige centre med henblik på blandt andet omstillinger og effektiviseringerunderstøttelse af afdelingslederen og centerchefen i arbejdet med forskellige projekter, ad hoc opgaver, med merestyring og koordinering af forskellige opgaver på tværs af organisationen, med henblik på at understøtte helheder og sammenhæng i opgaveløsningen.Derudover skal du være indstillet på at give dine kollegaer en hånd med, når det er nødvendigt også i situationer, hvor det ikke er inden for dit eget arbejdsområde.Forventninger til dig Vi søger en kollega, der kan navigere på alle niveauer i organisationen, og som har en god politisk forståelse. Du motiveres af at arbejde med udvikling og trives med en omskiftelig hverdag. Du har stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist, både mundtligt og skriftligt.Vi ser gerne, at du har erfaring med projektledelse, og at du har måske tidligere arbejdet med direktions- eller politikerbetjening eller har et ønske om at komme til det. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt, og sikre den fornødne fremdrift i opgaveløsningen. Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og minimum et par års erhvervserfaring.Vi tilbyder Vi tilbyder et selvstændigt og spændende job, tæt på den politiske og administrative ledelse. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og der er gode muligheder for at selv at sætte dit præg på opgaveløsningen. Du bliver en del af en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer med en høj faglighed og en uformel omgangstone, og samtidig en stor berøringsflade til resten af organisationen.Afdelingen er en del af et nyetableret center Center for Politik, Sundhed og Personale hvor der er plads til gode ideer, nye tiltag og hvor strategisk udvikling, helhedstænkning og tværgående koordinering er i fokus. Du kommer til at referere til afdelingslederen for Politik og Jura.Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst.Yderligere informationerHar du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Merete Pagter på mpmoe@frederikssund.dk eller 21 13 46 76.Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på kommunens hjemmeside (http: www.frederikssund.dk).Frist3. juni kl. 12.00.Første samtalerunde forventes afholdt den 13. - 14. juni og anden samtalerunde 19. juni. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1. august. AnsættelsesforholdFuld tidTiltrædelse1. augustKontaktMerete Pagter på mpmoe@frederikssund.dk eller 21 13 46 76.Trives du med en omskiftelig og spændende hverdag, hvor opgaverne spænder vidt – fra projektledelse af tværgående strategiske udviklingsprojekter til direktions- og politikerbetjening? Er du i stand til både at fordybe dig i faglige, komplekse problemstillinger og samtidig have blik for helheden? Har du en god organisationsforståelse, og er du i stand til at arbejde i spændingsfeltet mellem politik og administration? Så er du måske vores nye udviklingskonsulent.

Som udviklingskonsulent bliver du en del af afdelingen Politik og Jura, der er en af to administrative afdelinger i Center for Politik, Sundhed og Personale. Politik og Jura er en centralt placeret afdeling, der betjener såvel det politiske niveau som direktionen med dagsordner, oplæg, analyser, mødeafvikling med mere. Afdelingen varetager projektledelse af tværgående, strategisk prioriterede udviklingsprojekter og understøtter desuden hele organisationen med juridisk hjælp og sparring samt kommunikationsbistand.

Du får 16 engagerede kollegaer i afdelingen, og yderligere 12 kollegaer i Sundhed og HR, som er den anden administrative afdeling i centret. Derudover rummer centret fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen samt Sundhedsplejen.

Som udviklingskonsulent er de væsentligste opgaver
  • projektledelse af tværgående udviklingsprojekter
  • udarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg til direktionen og det politiske niveau
  • procesfacilitering og procesbistand til de øvrige centre med henblik på blandt andet omstillinger og effektiviseringer
  • understøttelse af afdelingslederen og centerchefen i arbejdet med forskellige projekter, ad hoc opgaver, med mere
  • styring og koordinering af forskellige opgaver på tværs af organisationen, med henblik på at understøtte helheder og sammenhæng i opgaveløsningen.

Derudover skal du være indstillet på at give dine kollegaer en hånd med, når det er nødvendigt – også i situationer, hvor det ikke er inden for dit eget arbejdsområde.

Forventninger til dig
Vi søger en kollega, der kan navigere på alle niveauer i organisationen, og som har en god politisk forståelse. Du motiveres af at arbejde med udvikling og trives med en omskiftelig hverdag. Du har stærke analytiske og kommunikative evner og kan formidle problemstillinger, resultater og anbefalinger klart og præcist, både mundtligt og skriftligt.
Vi ser gerne, at du har erfaring med projektledelse, og at du har måske tidligere arbejdet med direktions- eller politikerbetjening – eller har et ønske om at komme til det. Du skal kunne arbejde struktureret og selvstændigt, og sikre den fornødne fremdrift i opgaveløsningen. Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og minimum et par års erhvervserfaring.

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og spændende job, tæt på den politiske og administrative ledelse. Du får mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og der er gode muligheder for at selv at sætte dit præg på opgaveløsningen. Du bliver en del af en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer med en høj faglighed og en uformel omgangstone, og samtidig en stor berøringsflade til resten af organisationen.

Afdelingen er en del af et nyetableret center – Center for Politik, Sundhed og Personale – hvor der er plads til gode ideer, nye tiltag og hvor strategisk udvikling, helhedstænkning og tværgående koordinering er i fokus. Du kommer til at referere til afdelingslederen for Politik og Jura.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Yderligere informationer
Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Merete Pagter på mpmoe@frederikssund.dk eller 21 13 46 76.
Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på kommunens hjemmeside (http://www.frederikssund.dk).

Frist
3. juni kl. 12.00.
Første samtalerunde forventes afholdt den 13. - 14. juni og anden samtalerunde 19. juni. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1. august.

Ansættelsesforhold
Fuld tid

Tiltrædelse
1. august

Kontakt
Merete Pagter på mpmoe@frederikssund.dk eller 21 13 46 76.

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-05-03T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent til Center for Politik, Sundhed og Personale

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Trives du med en omskiftelig og spændende hverdag, hvor opgaverne spænder vidt fra projektledelse af tværgående strategiske udviklingsprojekter til direktions- og politikerbetjening? Er du i stand til både at fordybe dig i faglige, komplekse problem...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019