Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frederikshavn Kommune søger en DPO som også kan fungere som digitaliseringsprojektleder

Vi leder efter en kollega med interesse for IT sikkerhed og persondatabeskyttelse. Du er ikke nødvendigvis  fuldbefaren på området, men du ser muligheder i at udvikle dig fagligt inden for feltet og du har lyst til at være med til at løfte og udvikle ift. it-sikkerhed, privacy, og datasikkerhed m.v.

I f.h.t. rollen som DPO er der følgende typer af opgaver:

  • Rådgiver og koordinator i hele organisation i forhold til persondatasikkerhed/GDPR/Awareness m.v.
  • Rådgiver og koordinator i center for IT, digitalisering og velfærdsteknologi i forhold til risikostyring, IT revision, nød- og beredskabsplaner, sikkerhedstiltag m.v.
  • Sekretariatsbetjening af informationssikkerhedsudvalget
Du vil også fungere som digitaliseringsprojektleder. Der vil i udgangspunktet være tale om projekter der knytter sig til informationssikkerhed, som f.eks. implementering af NSIS 2.x, men også projektledelse af andre digitaliseringsprojekter.

Du bliver en del af afsnittet IT projekt og digitalisering med 12 kolleger. Afsnittet arbejder med digitaliserings- og velfærdsteknologiprojekter i de fleste områder af den kommunale organisation.
 
Har du interesse og flair for informationssikkerhed og projektledelse – så søg.
 
Kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du har gode formidlingsevner, gennemslagskraft og at du kan trives i en udadvendt rolle. Du skal være god til at udvikle mange relationer og du evner roligt at håndtere kompleksitet. Du skal være selvstændig og samtidig kunne lide at samarbejde på tværs af kulturer og faggrupper.

Du har erfaring med projektledelse, forandringsledelse og forandringsprocesser og gerne specifikt i forhold til digitalisering i en kommune.

Uddannelse
Du har en relevant uddannelse, der understøtter dine kvalifikationer.
 
Om os
Center for IT, digitalisering og velfærdsteknologi er opdelt i 2 afsnit, IT drift og support samt IT projekt og digitalisering.
 
IT drift og support, med 19 kolleger, har ansvaret for drift og support af 10.000 stykker udstyr fordelt på kommunens ca. 200 adresser. IT projekt og digitalisering, hvortil stillingen hører, har ansvaret for gennemførelse af digitaliserings og velfærdsteknologiprojekter. Der er 13 medarbejdere i IT projekt og digitalisering.

1. samtale afholdes tirsdag den 26-1-21 via Teams.
2. samtale afholdes torsdag den 28-1-21 via Teams
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.