Freelance sælger til rekrutteringsydelser

Er du selvstændig, har deltidsjob eller er freelancer? Har du et stort sælgergen, og har du stor erfaring inden for salg? Så er det måske dig, vi leder efter til en freelance stilling som salgskonsulent med meget frihed og ansvar. Læs mere her!

Kandidaterne er et vikar- og rekrutteringsfirma, der altid forsøger at altid at udvikle sig og vækste. Vores kunder beskæftiger sig inden for mange forskellige brancher, herunder blandt andet bygge og anlæg, teknik, salg og marketing og mange andre. 

Nu mangler vi en ny sælger, der primært skal have fokus på opsøgende salg - det er derfor også noget, du skal have erfaring med. Vi forestiller os, at du kan arbejde freelance i forhold til at sælge rekrutteringsydelser henvendt til vores kontor. Du skal kunne komme med kunder til Kandidaterne ved at oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler. 

Din løn afhænger af dine kvalifikationer, og du får løn pr. kunde, du kan levere. Du bliver altså honoreret pr. salg, du laver. Lønnen bliver aftalt individuelt. 

Vi opererer i hele Danmark, og derfor kan dine arbejdsopgaver befinde sig i hele landet. Det er dermed ikke af afgørende betydning, hvor du befinder dig. Vi forstiller os derfor, at du kan arbejde hjemmefra, men du har også mulighed for at sidde på vores kontor i Kolding - så længe du ringer på vegne af os. 

Din primære opgave er at skaffe kunder til os gennem kontakt til nye klienter. Du skal altså ikke finde kandidaterne - det klarer vores konsulenter. Det er en stor fordel, hvis du har et stort netværk - især inden for håndværkerbranchen. 


Det forventer vi af dig:

  • Du har lyst til at sælge og har stor erfaring inden for salg
  • Du har drive i dit arbejde og formår at arbejde selvstændigt
  • Du går op i kvaliteten af det arbejde, du udfører


Det kan du forvente af os:

  • En god løn efter dine kvalifikationer
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold i en virksomhed som følger overenskomsterne
  • At være fri for selv at finde dine projekter


Interesseret?

Hvis du er interesseret, så kontakt Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 126025.

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159943Phoenix-3e7055d512020-01-22T00:00:00Freelance sælger til rekrutteringsydelser

Er du selvstændig, har deltidsjob eller er freelancer? Har du et stort sælgergen, og har du stor erfaring inden for salg? Så er det måske dig, vi leder efter til en freelance stilling som salgskonsulent med meget frihed og ansvar. Læs mere her!

Kandidaterne er et vikar- og rekrutteringsfirma, der altid forsøger at altid at udvikle sig og vækste. Vores kunder beskæftiger sig inden for mange forskellige brancher, herunder blandt andet bygge og anlæg, teknik, salg og marketing og mange andre. 

Nu mangler vi en ny sælger, der primært skal have fokus på opsøgende salg - det er derfor også noget, du skal have erfaring med. Vi forestiller os, at du kan arbejde freelance i forhold til at sælge rekrutteringsydelser henvendt til vores kontor. Du skal kunne komme med kunder til Kandidaterne ved at oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler. 

Din løn afhænger af dine kvalifikationer, og du får løn pr. kunde, du kan levere. Du bliver altså honoreret pr. salg, du laver. Lønnen bliver aftalt individuelt. 

Vi opererer i hele Danmark, og derfor kan dine arbejdsopgaver befinde sig i hele landet. Det er dermed ikke af afgørende betydning, hvor du befinder dig. Vi forstiller os derfor, at du kan arbejde hjemmefra, men du har også mulighed for at sidde på vores kontor i Kolding - så længe du ringer på vegne af os. 

Din primære opgave er at skaffe kunder til os gennem kontakt til nye klienter. Du skal altså ikke finde kandidaterne - det klarer vores konsulenter. Det er en stor fordel, hvis du har et stort netværk - især inden for håndværkerbranchen. 


Det forventer vi af dig:

  • Du har lyst til at sælge og har stor erfaring inden for salg
  • Du har drive i dit arbejde og formår at arbejde selvstændigt
  • Du går op i kvaliteten af det arbejde, du udfører


Det kan du forvente af os:

  • En god løn efter dine kvalifikationer
  • Gode ansættelses- og arbejdsforhold i en virksomhed som følger overenskomsterne
  • At være fri for selv at finde dine projekter


Interesseret?

Hvis du er interesseret, så kontakt Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 126025.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Er du selvstændig, har deltidsjob eller er freelancer? Har du et stort sælgergen, og har du stor erfaring inden for salg? Så er det måske dig, vi leder efter til en freelance stilling som salgskonsulent med meget frihed og ansvar. Læs mere her! Kandidaterne er et vikar- og rekrutteringsfirma, der altid forsøger at altid at udvikle sig og vækste. Vores kunder beskæftiger sig inden for mange forskellige brancher, herunder blandt andet bygge og anlæg, teknik, salg og marketing og mange andre. Nu mangler vi en ny sælger, der primært skal have fokus på opsøgende salg - det er derfor også noget, du skal have erfaring med. Vi forestiller os, at du kan arbejde freelance i forhold til at sælge rekrutteringsydelser henvendt til vores kontor. Du skal kunne komme med kunder til Kandidaterne ved at oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler. Din løn afhænger af dine kvalifikationer, og du får løn pr. kunde, du kan levere. Du bliver altså honoreret pr. salg, du laver. Lønnen bliver aftalt individuelt. Vi opererer i hele Danmark, og derfor kan dine arbejdsopgaver befinde sig i hele landet. Det er dermed ikke af afgørende betydning, hvor du befinder dig. Vi forstiller os derfor, at du kan arbejde hjemmefra, men du har også mulighed for at sidde på vores kontor i Kolding - så længe du ringer på vegne af os. Din primære opgave er at skaffe kunder til os gennem kontakt til nye klienter. Du skal altså ikke finde kandidaterne - det klarer vores konsulenter. Det er en stor fordel, hvis du har et stort netværk - især inden for håndværkerbranchen. Det forventer vi af dig: Du har lyst til at sælge og har stor erfaring inden for salg Du har drive i dit arbejde og formår at arbejde selvstændigt Du går op i kvaliteten af det arbejde, du udfører Det kan du forvente af os: En god løn efter dine kvalifikationer Gode ansættelses- og arbejdsforhold i en virksomhed som følger overenskomsterne At være fri for selv at finde dine projekter Interesseret? Hvis du er interesseret, så kontakt Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 126025. Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet3e7055d5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1260250EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3693476Kandidaterne ApS11Bredgade 156000KoldingDKDanmark0ms@kandidaterne.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000885984JobNet5100755510075510015-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e7055d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e7055d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e7055d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3e7055d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgFreelance sælger til rekrutteringsydelser12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363947514Mortenms@kandidaterne.dkDKDanmarkDKDanmark330182253Advanced Customer Services Manager, EuropeRobot Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services? You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start by selling customer-specific software solutions, and as we gain volume and the business grows, your role will develop. Ready to set the direction and help us pave the way? Software Services where IT meets customer needs You will join our Software Services team based in Kolding, Denmark, and collaborate closely with our European Software Sales teams. In Software Services, we are responsible for managing all customer requested development for integration and other initiatives that help customers get the most out of their investments. Stepping into our office, you will feel the entrepreneurial spirit and the vibrant dynamics of cultural meetings as we make customer wishes come to life across the globe. A role with ambition You will be responsible for building a European advanced customer services business set-up to form an independent full-blown service set-up. Nothing more, nothing less. Your objective with the role is to provide strong support to the local European sales units in creating customer-specific solutions. As such, your customers will not only be major corporations around Europe but also each country needing your assistance. Your role already has counterparts around the world, and you will also collaborate closely with the sales directors of the European Schneider countries. Essentially, you will be a trusted advisor through the entire sales process up until a project is sold. Travelling up to 25-35 days a year within Europe, you will: Sell promote Advanced Customer Services internally, to the local sales organisations and to customers while ensuring a strong customer experience Consult with existing customers and upsell our services with the sales teams Design solutions and deliver strong statement of works Participate in developing new global service offerings Many career opportunities and focus on development At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Advanced Customer Services Manager, you will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development. Business background, tech savvy and leader mentality You possess strong business development skills and maintain a customer focus as you pick up on each customer s needs and help translate it into a software solution. Moreover, you thrive in a setting where cultures meet, and you like that development happens fast even if it may be unpredictable at times. We imagine that you: Have a business background, are tech savvy and have 5 years of experience selling services. A background from consulting may also be a way into this job Exhibit the leadership mentality that allows you to spearhead the development of the European organisation Are fluent in English and preferably have knowledge of at least one major European language Interested? If you have any questions regarding the position, please contact Head of Software Services Rune Østergaard on 45 2722 1613. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk. Please apply before February 29th, 2020 Please apply online and send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We are looking forward to hearing from you

Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services?

 

You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start by selling customer-specific software solutions, and as we gain volume and the business grows, your role will develop. Ready to set the direction and help us pave the way?

 Software Services – where IT meets customer needs

You will join our Software Services team based in Kolding, Denmark, and collaborate closely with our European Software Sales teams. In Software Services, we are responsible for managing all customer requested development for integration and other initiatives that help customers get the most out of their investments. Stepping into our office, you will feel the entrepreneurial spirit and the vibrant dynamics of cultural meetings as we make customer wishes come to life across the globe.

 A role with ambition

You will be responsible for building a European advanced customer services business set-up to form an independent full-blown service set-up. Nothing more, nothing less.

 

Your objective with the role is to provide strong support to the local European sales units in creating customer-specific solutions. As such, your customers will not only be major corporations around Europe but also each country needing your assistance.

 

Your role already has counterparts around the world, and you will also collaborate closely with the sales directors of the European Schneider countries. Essentially, you will be a trusted advisor through the entire sales process up until a project is sold.

 

Travelling up to 25-35 days a year within Europe, you will:

  • Sell/promote Advanced Customer Services internally, to the local sales organisations and to customers while ensuring a strong customer experience

  • Consult with existing customers and upsell our services with the sales teams

  • Design solutions and deliver strong statement of works

  • Participate in developing new global service offerings

Many career opportunities and focus on development 

At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Advanced Customer Services Manager, you will constantly develop your professional competencies and have focus on your personal development. 

 

Business background, tech savvy and leader mentality

You possess strong business development skills and maintain a customer focus as you pick up on each customer’s needs and help translate it into a software solution. Moreover, you thrive in a setting where cultures meet, and you like that development happens fast – even if it may be unpredictable at times. We imagine that you:

 

  • Have a business background, are tech savvy and have 5+ years of experience selling services. A background from consulting may also be a way into this job
  • Exhibit the leadership mentality that allows you to spearhead the development of the European organisation
  • Are fluent in English and preferably have knowledge of at least one major European language

 

Interested? 

 

If you have any questions regarding the position, please contact Head of Software Services Rune Østergaard on +45 2722 1613. Read more about us and meet some of our employees at www.schneider-electric.dk.

 

 

Please apply before February 29th, 2020

Please apply online and send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We are looking forward to hearing from you

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApSKolding2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330180146Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i FredericiaRobot Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Fredericia, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere. Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du: er i tæt dialog med vores kørende sælgere rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere har mange bolde i luften og hvor din indsats gør forskellen Faglige kompetencer God salgsforståelse og erfaring gerne fra telesalg eller opsøgende salg Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse Rutineret bruger af MS-office-pakken Vandt til at arbejde disciplineret med CRM Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau. Personlige kompetencer Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften Er engageret og handlingsorienteret Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet Viktech tilbyder Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover: Fast løn Pensionsordning og sundhedsforsikring Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m. Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed Sådan søger du jobbet Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Fredericia . Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter. Hvem er Viktech? Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger.

Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg?  Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair?

Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Fredericia, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere.

Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent

Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du:

  • er i tæt dialog med vores kørende sælgere
  • rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre
  • er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder
  • har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere
  • har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere
  • har mange ”bolde i luften” og hvor din indsats gør forskellen

Faglige kompetencer

  • God salgsforståelse og erfaring – gerne fra telesalg eller opsøgende salg
  • Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse
  • Rutineret bruger af MS-office-pakken
  • Vandt til at arbejde disciplineret med CRM
  • Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav
  • Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen
  • Du behersker ud over dansk, tysk og engelsk på et højt niveau.

Personlige kompetencer

  • Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde
  • Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret
  • Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op
  • Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften
  • Er engageret og handlingsorienteret
  • Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet

Viktech tilbyder

Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover:

  • Fast løn
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m.
  • Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed

Sådan søger du jobbet

Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet "Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Fredericia".

Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter.

Hvem er Viktech?

Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med fem afdelinger. 

 

 

Viktech P/S - FredericiaFredericia2020-02-18T00:00:002020-03-11T00:00:00
330182734COUNTRY SALES RESPONSIBLE AUSTRIARobot Do you speak German, and do you have solid sales skills? Are you a talent with creative skills and an innovative mindset that will bring NAME IT s position on the Austrian market to the next level? Then you might be the person we need for an exciting position in our dynamic sales organization. We are looking for a Country Sales Responsible with an innovative and positive mindset who is focused on solutions and growth opportunities. The job As Country Sales Responsible, your primary task will be to ensure continuous sales growth on the market, in collaboration with the sales teams within the markets. You will serve as a sparring partner, and will be in continuous dialogue with our sales teams and Country Sales Managers. In addition, you will be the one to secure that the market have the best growth opportunities through the right product package and sales strategy. Tasks Developing market specific product packages according to needs and demands Participating in and conducting collection meetings in Austria and in Denmark Sparring with our Sales Respresentatives in Austria Weekly follow-up with sales teams Creating and following up on budgets Order management and follow-up on order and stock situation Initiating and implementing sales initiatives Creating statistics and reports in Excel and continuously following up on those. Your background It is key that you are a self-driving do er who is proactive and at the forefront, while always staying on top of the situation in a dynamic environment. You are sales oriented and based on your communication and collaboration skills as well as your outgoing and positive nature, you effectively establish and develop relations. As your tasks both involve sales, data analysis and product coordination, it is further key that you are skilled at analyzing budgets and sales numbers and that you can drive growth through new sales initiatives. It is a given that you take responsibility to achieve the best results in collaboration with your team. Finally, you have an interest in the fashion industry and keep yourself updated on the latest trends and tendencies. Qualifications Experience from a similar position Preferably knowledge from the textile industry Fluent in German, spoken and written Experienced user of Microsoft Office, POWER BI and Excel Solid numeracy skills We look forward to hearing from you If you have any questions about the position, please contact Kenn From on 25 51 36 33. Otherwise please send us your application as soon as possible and no later than the 27th of February, 2020. We review applications on an ongoing basis and reserve the right to remove the ad, if we find the right candidate before the deadline. Work place: Brande. Traveling is an exciting part of the job and will amount to approx. 20-30 days per year. About NAME IT - INSPIRED BY KIDS For more than 30 years, NAME IT has been encouraged by children s straightforwardness and energy. We see the world through the eyes of children and our creativity is rooted in their loving and free spirit. At NAME IT we design clothes which allow children to express their own personality. We are proud to have a selection that features a full range of kids clothing from underwear to outerwear, always with a particular focus on our core products jeans and outerwear. In every piece of clothing, functionality, safety, quality and responsibility are our main priorities. NAME IT is part of the worldwide fashion company BESTSELLER and is represented in more than 20 countries with a variety of retail shops and wholesale customers. For more information, please go to www.nameit.com or www.about.bestseller.com.

Do you speak German, and do you have solid sales skills? Are you a talent with creative skills and an innovative mindset that will bring NAME IT’s position on the Austrian market to the next level? Then you might be the person we need for an exciting position in our dynamic sales organization.

We are looking for a Country Sales Responsible with an innovative and positive mindset who is focused on solutions and growth opportunities.

The job
As Country Sales Responsible, your primary task will be to ensure continuous sales growth on the market, in collaboration with the sales teams within the markets. You will serve as a sparring partner, and will be in continuous dialogue with our sales teams and Country Sales Managers. In addition, you will be the one to secure that the market have the best growth opportunities through the right product package and sales strategy.

Tasks

  • Developing market specific product packages according to needs and demands
  • Participating in and conducting collection meetings in Austria and in Denmark
  • Sparring with our Sales Respresentatives in Austria
  • Weekly follow-up with sales teams
  • Creating and following up on budgets
  • Order management and follow-up on order and stock situation
  • Initiating and implementing sales initiatives
  • Creating statistics and reports in Excel and continuously following up on those.

Your background
It is key that you are a self-driving do’er who is proactive and at the forefront, while always staying on top of the situation in a dynamic environment. You are sales oriented and based on your communication and collaboration skills as well as your outgoing and positive nature, you effectively establish and develop relations. As your tasks both involve sales, data analysis and product coordination, it is further key that you are skilled at analyzing budgets and sales numbers and that you can drive growth through new sales initiatives. It is a given that you take responsibility to achieve the best results in collaboration with your team. Finally, you have an interest in the fashion industry and keep yourself updated on the latest trends and tendencies. 

Qualifications

  • Experience from a similar position
  • Preferably knowledge from the textile industry
  • Fluent in German, spoken and written
  • Experienced user of Microsoft Office, POWER BI and Excel
  • Solid numeracy skills

We look forward to hearing from you
If you have any questions about the position, please contact Kenn From on 25 51 36 33. Otherwise please send us your application as soon as possible and no later than the 27th of February, 2020. We review applications on an ongoing basis and reserve the right to remove the ad, if we find the right candidate before the deadline.

Work place: Brande. Traveling is an exciting part of the job and will amount to approx. 20-30 days per year.

 

About NAME IT - INSPIRED BY KIDS
For more than 30 years, NAME IT has been encouraged by children’s straightforwardness and energy. We see the world through the eyes of children and our creativity is rooted in their loving and free spirit.

At NAME IT we design clothes which allow children to express their own personality. We are proud to have a selection that features a full range of kids clothing from underwear to outerwear, always with a particular focus on our core products; jeans and outerwear.  

In every piece of clothing, functionality, safety, quality and responsibility are our main priorities.  

NAME IT is part of the worldwide fashion company BESTSELLER and is represented in more than 20 countries with a variety of retail shops and wholesale customersFor more information, please go to www.nameit.com or www.about.bestseller.com.

BESTSELLER A/SBrande2020-02-18T00:00:002020-02-27T00:00:00
330165542SalgskonsulentBasic ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland! Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2 3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder: Altid den bedste service!Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste. Vi forventer at du:Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udviklingEr klar på personlig udvikling og udfordringerHar erfaring med salg, gerne fra branchen.Er udadvendt, med talegaverne i orden.Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.Kan det med at lukke en handel.Når de aftalte mål.Er ambitiøs og har vinderinstinkter Vi tilbyder:En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.Attraktiv løn pakke med provision uden loft.Ordentlige forhold med faste møde tider Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: 45 82 82 98 98Vi glæder os til at høre fra dig. Kørekort: B

ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!

Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland!

Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forventes, at du som person er en fighter og at du ikke er bange for at gøre en forskel. Hvis du kan sige ja til dette, så vil vi meget gerne oplære dig i en branche hvor der er fart på hver dag.

Vi leder efter stærkt resultatorienteret og ambitiøse sælgere, der arbejder struktureret og systematisk.
Hos ErhvervsWebdesign starter du typisk med at booke møder 2–3 dage om ugen og køre på møder 2-3 dage om ugen. Det er klart en fordel, at have arbejdet med salg af hjemmesider eller markedsføring, dette er dog ikke et krav, da oplæring vil finde sted.
Du starter i et team, hvor du samtidig starter karriere, hvor der ingen grænser er!
Vi skiller os ud fra mængden ved at kunderne altid er i højsædet, hvilket betyder:

  • Altid den bedste service!
  • Altid det bedste produkt når det kommer til hjemmesideløsninger og onlinemarkedsføring!
Har du lyst til at slutte dig til et nyt team hvor der ikke er langt fra sælger til chef?
Du vil komme til at møde spændende udfordringer, og du vil have ansvar for at pleje dine kunder samt fornyelse af deres løsninger. Vi har stor knowhow på markedet, hvilket gør at du hos os har alle muligheder for at blive den bedste.
 
Vi forventer at du:
  • Er klar til at træde ind i et dynamisk miljø, med store samarbejdspartnere og rivende udvikling
  • Er klar på personlig udvikling og udfordringer
  • Har erfaring med salg, gerne fra branchen.
  • Er udadvendt, med talegaverne i orden.
  • Er stabil, mødepligtig og kan strukturere dine arbejdsopgaver.
  • Har en relevant teoretisk baggrund, dette er en fordel ikke et krav, oplæring vil finde sted.
  • Kan det med at lukke en handel.
  • Når de aftalte mål.
  • Er ambitiøs og har vinderinstinkter
Vi tilbyder:
  • En behagelig arbejdsplads med gode lokaler og kollegaer.
  • Attraktiv løn pakke med provision uden loft.
  • Ordentlige forhold med faste møde tider  
Hvis du er interesseret i jobbet, så send din ansøgning til job@erhvervswebdesign.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os på: +45 82 82 98 98
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
Kørekort: B
ORS/Small/7af71769_logo.pngErhvervswebdesign ApSEsbjerg2020-01-27T18:09:41.5732020-03-01T00:00:00
330181098Vi har forrygende travlt og søger salgskonsulent med drive og stærke værdierRobot Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. Huset er autoriseret KIA og Isuzu-forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende KIA-forhandler gennem de seneste 4 år. Jørgen Hansen Biler A S står stærkt i markedet grundet en grundlæggende målsætning: Nr. 2 er den første taber samme filosofi skinner igennem i både kvalitet og nærvær. Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang? Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja, helt ud over fingerspidserne? Kan du holde overblikket på både kunder og opgaver? Ser du muligheder frem for begrænsninger? Så læs endelig videre måske er det lige DIG, vi søger! Om stillingen Vi søger en sælger, der vil være med til at sikre vores position. En person, der møder kunderne i øjenhøjde og trives i et miljø, hvor man konstant arbejder på at beholde førertrøjen. Kundeservice er nøgleordet ved Jørgen Hansen Biler A S, og den vigtigste prioritet, når det kommer til den daglige drift. Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan træffes hurtigt. Du vil arbejde i et velfungerende team, hvor der er masser af energi og vindermentalitet. Jørgen Hansen Biler A S bruger Autodesktop til alt i forretningen, og salgsprocesser bliver løbende optimeret for at sikre en effektiv arbejdsgang, hvilket er til gavn for såvel sælger som kunder. Om dig Du har erfaring fra autobranchen. Du har en personlighed, der er tillidsskabende, og du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig. Du er udviklingsorienteret og åben for at prøve ny løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger. Du er ansvarsbevidst. Du har overblik og kan identificere dig selv med de værdier, som Jørgen Hansen Biler A S bygger deres forretning på. Vi leder efter en sælger, der formår at finde løsningen og lukke handlen enten finder man kunden til bilen, ellers finder man bilen til kunden. Du tilbydes Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte En uformel tone og gode og engagerede kolleger Løn, pension og bilordning efter kvalifikationer Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen Vi indkalder løbende kandidater til samtale så hold dig ikke tilbage, hvis det har din interesse. Vi glæder os til at høre fra dig. Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte salgschef Jeppe Beck Jensen på tlf. 30214105

Jørgen Hansen Biler A/S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler.

Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A/S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. 

Huset er autoriseret KIA og Isuzu-forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende KIA-forhandler gennem de seneste 4 år.

Jørgen Hansen Biler A/S står stærkt i markedet grundet en grundlæggende målsætning: ”Nr. 2 er den første taber” – samme filosofi skinner igennem i både kvalitet og nærvær.

  • Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang?
  • Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja, helt ud over fingerspidserne?
  • Kan du holde overblikket på både kunder og opgaver?
  • Ser du muligheder frem for begrænsninger?

Så læs endelig videre måske er det lige DIG, vi søger!

Om stillingen

Vi søger en sælger, der vil være med til at sikre vores position. En person, der møder kunderne i øjenhøjde og trives i et miljø, hvor man konstant arbejder på at beholde førertrøjen.

Kundeservice er nøgleordet ved Jørgen Hansen Biler A/S, og den vigtigste prioritet, når det kommer til den daglige drift.

Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan træffes hurtigt. Du vil arbejde i et velfungerende team, hvor der er masser af energi og vindermentalitet.

Jørgen Hansen Biler A/S bruger Autodesktop til alt i forretningen, og salgsprocesser bliver løbende optimeret for at sikre en effektiv arbejdsgang, hvilket er til gavn for såvel sælger som kunder.

Om dig

Du har erfaring fra autobranchen. Du har en personlighed, der er tillidsskabende, og du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig. Du er udviklingsorienteret og åben for at prøve ny løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger. Du er ansvarsbevidst. Du har overblik og kan identificere dig selv med de værdier, som Jørgen Hansen Biler A/S bygger deres forretning på.

Vi leder efter en sælger, der formår at finde løsningen og lukke handlen; enten finder man kunden til bilen, ellers finder man bilen til kunden.

Du tilbydes

  • Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte
  • En uformel tone og gode og engagerede kolleger
  • Løn, pension og bilordning efter kvalifikationer

 

Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen

Vi indkalder løbende kandidater til samtale – så hold dig ikke tilbage, hvis det har din interesse.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte salgschef Jeppe Beck Jensen på tlf. 30214105

JØRGEN HANSEN BILER A/SSkærbæk2020-02-18T00:00:002020-03-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Advanced Customer Services Manager, Europe

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApS

Kolding
Do you want a position with great development potential? One where you become a central figure in developing our brand-new European organisation within software services? You will be the one to lay the foundation for our team to develop. You start b...
Indrykket:18. februar 2020

Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i Fredericia

Viktech P/S - Fredericia

Fredericia
Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Har du et administrativt flair? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent...
Indrykket:18. februar 2020

COUNTRY SALES RESPONSIBLE AUSTRIA

BESTSELLER A/S

Brande
Do you speak German, and do you have solid sales skills? Are you a talent with creative skills and an innovative mindset that will bring NAME IT s position on the Austrian market to the next level? Then you might be the person we need for an excitin...
Indrykket:18. februar 2020

Salgskonsulent

Erhvervswebdesign ApS

Esbjerg
ErhvervsWebdesign søger 3 sælgere!Vi vokser og mangler dygtige sælgere i Jylland! Det er et krav, du tidligere har arbejdet succesfuldt med salg. Vi lægger meget vægt på, at du har karisma, er energisk og kan gå ind i folk med træsko på. Det forvent...
Indrykket:27. januar 2020

Vi har forrygende travlt og søger salgskonsulent med drive og stærke værdier

JØRGEN HANSEN BILER A/S

Skærbæk
Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger engageret salgskonsulent til nye og brugte biler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger, har Jørgen Hansen Biler A S skabt en bilforretning, der er landskendt og respekteret. Hus...
Indrykket:18. februar 2020