Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frisk kontorassistent

 

Jysk Vikarservice søger en dygtig personalekonsulent til vores booking afdeling i Horsens, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder. Stillingen er et vikariat med mulighed for fastansættelse.

Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.

 

Jobbeskrivelse:
Din fornemste opgave vil være rekruttering af personale til diverse jobs hos vores kunder, samt gennem troværdighed og ordholdenhed at skabe den gode og behovsafdækkende dialog både med kunden og vores vikar, samt at skabe merværdi for kunderne i form af god service og fleksibel bemanding.

Din base vil være på vores kontor i Horsens, hvor fra vi service hele Danmark. Arbejdstiderne ligger om aftenen, samt ca. hver 4. weekend.

 

Om dig:
Det er ikke så afgørende, hvilken baggrund du har, men vi forventer, at du er administrativt stærk, menneskekender, udadvendt og kan have mange bolde i luften på en gang.

Du tænker og arbejder selvstændigt og trives med en tæt sparring i dit team. Du arbejder effektivt, struktureret og proaktivt med dine opgaver.

Din vilje, dit engagement og din positive indstilling gælder både overfor dine kunder, medarbejderne og dine kollegaer. Du er af natur løsningsorienteret og arbejder altid for at skabe de bedste muligheder både for kunder og medarbejdere.

 

Til dine kvalifikationer hører derudover:
• Flydende engelsk
• Microsoft Office-pakken
• Evnen til målrettet at løse og lukke en opgave
• At du kan bevare overblikket, når det går rigtig stærkt

 

Ansøgning:
Vil du være med til at præge en spændende fremtid og være en del af et engageret team hos Jysk Vikarservice, så send din ansøgning til følgende mailadresse: fulton@jvs.dk

Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt.  Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809693Phoenix-34c886a612018-05-24T00:00:00Frisk kontorassistent

 

Jysk Vikarservice søger en dygtig personalekonsulent til vores booking afdeling i Horsens, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder. Stillingen er et vikariat med mulighed for fastansættelse.

Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.

 

Jobbeskrivelse:
Din fornemste opgave vil være rekruttering af personale til diverse jobs hos vores kunder, samt gennem troværdighed og ordholdenhed at skabe den gode og behovsafdækkende dialog både med kunden og vores vikar, samt at skabe merværdi for kunderne i form af god service og fleksibel bemanding.

Din base vil være på vores kontor i Horsens, hvor fra vi service hele Danmark. Arbejdstiderne ligger om aftenen, samt ca. hver 4. weekend.

 

Om dig:
Det er ikke så afgørende, hvilken baggrund du har, men vi forventer, at du er administrativt stærk, menneskekender, udadvendt og kan have mange bolde i luften på en gang.

Du tænker og arbejder selvstændigt og trives med en tæt sparring i dit team. Du arbejder effektivt, struktureret og proaktivt med dine opgaver.

Din vilje, dit engagement og din positive indstilling gælder både overfor dine kunder, medarbejderne og dine kollegaer. Du er af natur løsningsorienteret og arbejder altid for at skabe de bedste muligheder både for kunder og medarbejdere.

 

Til dine kvalifikationer hører derudover:
• Flydende engelsk
• Microsoft Office-pakken
• Evnen til målrettet at løse og lukke en opgave
• At du kan bevare overblikket, når det går rigtig stærkt

 

Ansøgning:
Vil du være med til at præge en spændende fremtid og være en del af et engageret team hos Jysk Vikarservice, så send din ansøgning til følgende mailadresse: fulton@jvs.dk

Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt.  Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.

2018-07-08T17:50:09.390 Jysk Vikarservice søger en dygtig personalekonsulent til vores booking afdeling i Horsens, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder. Stillingen er et vikariat med mulighed for fastansættelse. Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere. Jobbeskrivelse:Din fornemste opgave vil være rekruttering af personale til diverse jobs hos vores kunder, samt gennem troværdighed og ordholdenhed at skabe den gode og behovsafdækkende dialog både med kunden og vores vikar, samt at skabe merværdi for kunderne i form af god service og fleksibel bemanding. Din base vil være på vores kontor i Horsens, hvor fra vi service hele Danmark. Arbejdstiderne ligger om aftenen, samt ca. hver 4. weekend. Om dig:Det er ikke så afgørende, hvilken baggrund du har, men vi forventer, at du er administrativt stærk, menneskekender, udadvendt og kan have mange bolde i luften på en gang. Du tænker og arbejder selvstændigt og trives med en tæt sparring i dit team. Du arbejder effektivt, struktureret og proaktivt med dine opgaver. Din vilje, dit engagement og din positive indstilling gælder både overfor dine kunder, medarbejderne og dine kollegaer. Du er af natur løsningsorienteret og arbejder altid for at skabe de bedste muligheder både for kunder og medarbejdere. Til dine kvalifikationer hører derudover: Flydende engelsk Microsoft Office-pakken Evnen til målrettet at løse og lukke en opgave At du kan bevare overblikket, når det går rigtig stærkt Ansøgning:Vil du være med til at præge en spændende fremtid og være en del af et engageret team hos Jysk Vikarservice, så send din ansøgning til følgende mailadresse: fulton@jvs.dk Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.11Jobnet34c886a6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3242700Jysk Vikarservice A/S, Horsens11Sundvej 98700HorsensDKDanmark155.863470009.86543230fulton@jvs.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset569321JobNet48222891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c886a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c886a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c886a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34c886a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Jysk Vikarservice A/S, Horsens er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources354872504Christina Fultonfulton@jvs.dkDKDanmarkDKDanmark329924577Konsulent til vikar- og rekrutteringsbranchenRobot VKAREN.DK REKRUTTERING søger en konsulent til vikar- og rekrutteringsbranchen. I takt med vækst og stigende efterspørgsel på rekrutteringer, søger vi en ny kollega til vores kontor i Fredericia. Jobbet: Som konsulent hos VKAREN.DK bliver du en del af en virksomhed i udvikling. Vores speciale er mennesker og kompetencer, og vi brænder for at finde kvalificeret personale til vikariater og faste stillinger. Din stilling som konsulent vil være målrettet handels- og produktionsvirksomheder. Dine primæropgaver vil være rekruttering af personale og servicering af eksisterende og nye kunder. I rekruttering ligger forløbet fra kundens ønske om personale, til stillingen er besat. Herunder varetager du afdækning af stillings- og personprofil, udfærdigelse af annonce samt screening, indkaldelse og afholdelse af samtaler. Du indhenter referencer, udarbejder skriftlige præsentationer, og er med i fasen ved kandidatens kontraktindgåelse hos kunden. Som konsulent er du med til at udbygge markedet, afholde salgs- og rekrutteringsmøder og præsentere VKAREN.DK og vores koncept. Du har en god forretningsforståelse og forstår at sætte dig i kundens sted, skabe nye relationer og vedligeholde eksisterende kundeportefølje. Du bliver en del af et engageret kollegateam, der naturligvis vil sørge for, at du bliver klædt på til at løse dine opgaver inden for VKAREN.DK s koncept og matchprocesser. Vi forventer: Det er afgørende, at du har en merkantil uddannelse eller relevant erfaring, gerne med en baggrund fra en produktionsvirksomhed. Du har et godt kendskab til de kompetencekrav og jobområder, der ligger inden for det administrative område, handel kontor, regnskab, salg, service, indkøb m.fl., er administrativ velfunderet og vant til at arbejde med IT. Det er en fordel, hvis du har erfaring med rekruttering og salg til b2b. Du skal, sammen med dine kollegaer, præsentere VKAREN.DK som den foretrukne samarbejdspartner, skabe værdi og finde de rigtige bemandingsløsninger. Din person: Som person er du relations skabende, imødekommende og har et personligt drive. Du er lyttende, reflekterende og har fokus på dialogen med kunden og kandidaten. Engagement og kommunikation er vigtige nøgleord, og det er afgørende, at du går efter de bedste løsninger og skaber gode resultater hos kunden. Det er vigtigt, at du har struktur, er målrettet og trives med et højt energiniveau, hvor du ofte har mange opgaver i gang på n gang. Din hverdag er præget af tæt samarbejde med dine kollegaer og kunder, og du er engageret og ivrig efter at skabe gode personalemæssige resultater. Vi tilbyder: En spændende hverdag med et bredt indhold og god mulighed for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 20 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede. VKAREN.DK har et godt brand i vikar- og rekrutteringsmarkedet, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Der er tale om en fast stilling på 37 timer. Arbejdstiden kan ligge i tidsrummet 8.00-17.00. Vi tilbyder pensions- og sundhedsordning samt løn efter kvalifikationer. Ansøgning: Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Konsulent . Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK på www.vkaren.dk.

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger en konsulent til vikar- og rekrutteringsbranchen.  

I takt med vækst og stigende efterspørgsel på rekrutteringer, søger vi en ny kollega til vores kontor i Fredericia.

Jobbet:

Som konsulent hos VKAREN.DK bliver du en del af en virksomhed i udvikling. Vores speciale er mennesker og kompetencer, og vi brænder for at finde kvalificeret personale til vikariater og faste stillinger.

Din stilling som konsulent vil være målrettet handels- og produktionsvirksomheder.  Dine primæropgaver vil være rekruttering af personale og servicering af eksisterende og nye kunder.  

  • I rekruttering ligger forløbet fra kundens ønske om personale, til stillingen er besat. Herunder varetager du afdækning af stillings- og personprofil, udfærdigelse af annonce samt screening, indkaldelse og afholdelse af samtaler. Du indhenter referencer, udarbejder skriftlige præsentationer, og er med i fasen ved kandidatens kontraktindgåelse hos kunden.  
  •  Som konsulent er du med til at udbygge markedet, afholde salgs- og rekrutteringsmøder og præsentere VKAREN.DK og vores koncept. Du har en god forretningsforståelse og forstår at sætte dig i kundens sted, skabe nye relationer og vedligeholde eksisterende kundeportefølje.

Du bliver en del af et engageret kollegateam, der naturligvis vil sørge for, at du bliver klædt på til at løse dine opgaver inden for VKAREN.DK ’s koncept og matchprocesser.

Vi forventer:

Det er afgørende, at du har en merkantil uddannelse eller relevant erfaring, gerne med en baggrund fra en produktionsvirksomhed. Du har et godt kendskab til de kompetencekrav og jobområder, der ligger inden for det administrative område, handel/kontor, regnskab, salg, service, indkøb m.fl., er administrativ velfunderet og vant til at arbejde med IT. Det er en fordel, hvis du har erfaring med rekruttering og salg til b2b.

Du skal, sammen med dine kollegaer, præsentere VKAREN.DK som den foretrukne samarbejdspartner, skabe værdi og finde de rigtige bemandingsløsninger.

Din person:

Som person er du relations skabende, imødekommende og har et personligt drive. Du er lyttende, reflekterende og har fokus på dialogen med kunden og kandidaten. Engagement og kommunikation er vigtige nøgleord, og det er afgørende, at du går efter de bedste løsninger og skaber gode resultater hos kunden. Det er vigtigt, at du har struktur, er målrettet og trives med et højt energiniveau, hvor du ofte har mange opgaver i gang på én gang. Din hverdag er præget af tæt samarbejde med dine kollegaer og kunder, og du er engageret og ivrig efter at skabe gode personalemæssige resultater.

Vi tilbyder:

En spændende hverdag med et bredt indhold og god mulighed for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 20 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede. VKAREN.DK har et godt brand i vikar- og rekrutteringsmarkedet, er kendt for grundig udvælgelse, gode referencer og kundetilpassede løsninger. Der er tale om en fast stilling på 37 timer. Arbejdstiden kan ligge i tidsrummet 8.00-17.00. Vi tilbyder pensions- og sundhedsordning samt løn efter kvalifikationer.

Ansøgning:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer og har det din interesse, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Konsulent”. Der vil løbende blive afholdt samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage.

Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK på www.vkaren.dk.

VKAREN.DK FredericiaFredericia2018-12-07T00:00:002019-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til vikar- og rekrutteringsbranchen

VKAREN.DK Fredericia

Fredericia
VKAREN.DK REKRUTTERING søger en konsulent til vikar- og rekrutteringsbranchen. I takt med vækst og stigende efterspørgsel på rekrutteringer, søger vi en ny kollega til vores kontor i Fredericia. Jobbet: Som konsulent hos VKAREN.DK bliver du en del a...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:1. februar 2019