Frisk kontormedhjælper søges til ung virksomhed

Virksomheden:

 

HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen. Vi søger en juridisk konsulent, der vil indgå i vores juridiske afdeling, bestående af i alt 5 medarbejdere.

 

Beskrivelse af Arbejdsopgaverne:

 

Sagsbehandling, oprettelse af betalingspåkrav samt fogedrekvisitioner. Afholdelse af telefoniske fogedmøder, korrespondance med retten, klienter og debitorer. Behandling af indgående mails fra kreditorer, debitorer samt 3. parter.

 

Personlige kvalifikationer:

  • Ansvarsbevidst
  • Fuld af gå på mod
  • Har en indstilling om altid at komme i mål med opgaverne
  • Frisk, åben og imødekommende
  • Robust og tålmodig

 

Hornskovvindberg er en meget ung virksomhed, vi lægger derfor stor vægt på, at du har en udadvendt personlighed.  Der er altid fart over feltet og der er aldrig 2 dage der er ens. Engang imellem præsenteres man for udfordringer med meget kort varsel. Man skal derfor trives i et livligt arbejdsmiljø og være i stand til at holde hovedet køligt under pres. Der er periodevis meget travlt, hvorfor man ikke skal være bange for at arbejde over. Til gengæld vil der så være perioder med tidligere fri.

Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Der er derfor god mulighed for at udvikle sig personligt, såvel som på det faglige plan. 

 

Arbejdstider

 

Mandag til onsdag fra 8.00-16.00

 

Torsdag fra 8.00-17.00

 

Fredag fra 8.00-15.30

 

Er det noget for dig?

 

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit CV og motiverede ansøgning til Teamleder Anja Hansen på mail: ah@hornskovvindberg.dk

 

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Hansen på tlf. 44 22 40 00.

 

Ansøgningsfristen er d. 16. februar 2018. Vi afholder samtaler løbende, så indsend din ansøgning hurtigst muligt. Såfremt vi finder den rette kandidat inden fristens udløb, vil stillingsopslaget blive fjernet.

 

Tiltrædelse snarest muligt.

 

Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:27. marts 2018

Claim Manager til dansk, start up virksomhed

Flyhjælp ApS

Claim Manager til dansk, start up virksomhed Opslået d. 29. januar 2018 Drømmer du om at udvikle dig selv ved at være en del af en succesfuld dansk opstartsvirksomhed, der hver uge hjælper flere hundrede uheldige flypassagerer med at få smilene tilb...
Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

Bliv Facility Medarbejder i Mødeservice

PWC STATSAUTORISERET REVISIONSANPARTSSELSKAB

For at søge dette job skal du være berettiget til at blive ansat som jobrotationsvikar. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit Jobcenter. Hvis dit Jobcenter har henvist dig til en Anden Aktør, er det dem, du skal kontakte Jobrotationsservice søger...
Indrykket:2. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Bliv kontorelev i Erhvervsministeriets departement eller styrelser - et klogt valg!

Departementet

København
Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? Dygtige kolleger er parate til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Om os: Erhvervsministeriet arbejde...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:8. marts 2018

Studerende til Institut for Folkesundhedsvidenskab, Afdeling for Sundhedstjenesteforskning

Institut for Folkesundhedsvidenskab

Vi søger 1-2 studerende til forskellige praktiske og administrative arbejdsopgaver. Det vil være en fordel, hvis du er fortrolig med Officepakken, som anvendes bredt på universitetet. Da en del intern og ekstern kommunikation sker på engelsk er det ...
Indrykket:13. februar 2018
Udløbsdato:13. marts 2018

Medarbejder til administrationsafdeling

Customer Care

København
Medarbejder til administrationsafdeling København Vil du gerne være en del af en dansk succeshistorie i international skala? Har du et højt drive og trives du i et ungt miljø hvor præstationer belønnes? Hvis ja, så har vi det helt rigtige job til di...