Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)

Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:

  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047987Phoenix-dacc929f12019-06-22T00:00:00Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:
  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.

Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening. Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig Om dig: Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte. Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement. Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort. Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog. Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme. Arbejdsopgaver ansvarsområder:Håndtering af telefonopkald og viderestilling.Håndtering af online henvendelserProduktopfølgningRapportering af aktiviteterVi forventer, at du med dine kvalifikationer:Er kunde- og serviceorienteretHar en god telefonstemmeKan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højtDu har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioderLøser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivselDu er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverneEr erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigtOm jobbet, som vi tilbyder:En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udviklingEt stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højtEn arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandlerOplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmulighederTiltrædelse Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende. Arbejdstider Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00 Send ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV. Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: Ren Nørring - Job.11jobnetdacc929f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=27562f85-2d3e-42b5-8c0d-9d671a17a7760EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3551374Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782448JobNet5008658500865810022-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362119338noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330037483Tysktalende kundeservicemedarbejder, der yder service med hjertetRobot Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne Pluus, Savye Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer Mersalg over telefonen Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder. Egenskaber Du taler dansk, men taler og skriver også tysk på et niveau, så det ikke står i vejen for dog kundeservice Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidligt Du kan lige at arbejde på en arbejdsplads med fart på Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Du har erfaring med telefonisk kundeservice Du har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 25. juni 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet?

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne; Pluus, Savye & Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 65.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder.

Egenskaber

  • Du taler dansk, men taler og skriver også tysk på et niveau, så det ikke står i vejen for dog kundeservice
  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidligt 
  • Du kan lige at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde sig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 25. juni 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330060563Studiejob som brander i SolrødRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SSolrød Strand2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330060532Studiejob som brander i HerlevRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SHerlev2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330058870Svensktalende kundeservicemedarbejderRobot Brænder du for kundeservice, kommunikation og ikke mindst IT. Er du klar til at blive en del af et ungt team i en virksomhed i vækst? Shark Gaming søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores support afdeling beliggende Ellekær 8, 2730 Herlev. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen. Som kundeservicemedarbejder, er du i direkte kontakt med vores kunder i Sverige og Danmark, det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette, fra en lignende relevant stilling. Jobbet indeholder Betjening og vejledning af kunder pr. e-mail, Tlf., Livechat og Butik Svenske oversættelser Reklamation- og returhåndtering Diverse ad-hoc opgaver Vores forventninger til dig Taler og skriver flydende svensk Taler og skriver dansk (på højt niveau) Er kunde- og serviceminded Er god til at arbejde selvstændigt Kan tage ansvar Vi kan tilbyde Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling Selvstændighed og ansvar i jobbet Grundig oplæring Hjælpsomme og søde kollegaer Være en del af den førende webshop i branchen Arbejdstid: hverdage 9:00 - 17:00 (Som udgangspunkt) Tiltrædelse: hurtigst muligt. (OBS: Vent ikke med at søge. Vi ansætter straks vi har det rigtige match) Løn: efter aftale Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til div @sharkgaming.dk(Uden ) Virksomheden: https: sharkgaming.dk om-os om-sharkgaming

Brænder du for kundeservice, kommunikation og ikke mindst IT.
Er du klar til at blive en del af et ungt team i en virksomhed i vækst?
Shark Gaming søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores support afdeling beliggende Ellekær 8, 2730 Herlev.

Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som kundeservicemedarbejder, er du i direkte kontakt med vores kunder i Sverige og Danmark, det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette, fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder

  • Betjening og vejledning af kunder pr. e-mail, Tlf., Livechat og Butik
  • Svenske oversættelser
  • Reklamation- og returhåndtering
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vores forventninger til dig

  • Taler og skriver flydende svensk
  • Taler og skriver dansk (på højt niveau)
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at arbejde selvstændigt
  • Kan tage ansvar

Vi kan tilbyde

  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen

Arbejdstid: hverdage 9:00 - 17:00 (Som udgangspunkt)

Tiltrædelse: hurtigst muligt. (OBS: Vent ikke med at søge. Vi ansætter straks vi har det rigtige match)

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til div…@sharkgaming.dk(Uden ”…”)

Virksomheden: https://sharkgaming.dk/om-os/om-sharkgaming/

SHARK GAMING SYSTEMS A/SHerlev2019-07-12T00:00:002019-09-01T00:00:00
330047106Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - RoskildeRobot Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish. The position: You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia. Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach. High level of service: As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery. Primary tasks: Order management and telephone service to customers, resellers and business partners Complaints, including returned goods Calculation of offers and follow-up Merchant sales through good service and technical advice Ongoing optimisation of work processes Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad Various ad hoc tasks About you: You have experience with customer service from a similar position. You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity. Your profile: You speak and write fluent Finnish and Swedish You have a good knowledge of SAP You know that the customer is the primary asset You can smile on the phone You are responsive and have a good diplomatic sense You are detail oriented and focus on deadlines You can keep an overview even when you are very busy You have good merchant ship You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue. Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled Nordic Sales . We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires. Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. 45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde

For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative/Sales Supporter who can and will provide first-rate customer service from order to delivery, primarily to Finnish and Swedish customers, why it is necessary that you speak and write fluent Finnish and Swedish.

The position:

You will become part of a Nordic customer service team who, together with dedicated colleagues, serves customers in Scandinavia.

Together with competent and technically sound colleagues, you serve internal and external customers in a top-notch way, which causes long-term relationships. The customer service department works closely with the marketing and sales department, so you will participate in task solutions across the departments through your flexible approach.

 

High level of service:

As a customer service employee, it is your priority to guide and support customers by phone and email, as well as ensuring that all orders are processed in the most efficient manner. Your overview and your sense of detail ensures that all deliveries match the correct products, quantities, prices, location and date of delivery.

Primary tasks:

  • Order management and telephone service to customers, resellers and business partners
  • Complaints, including returned goods
  • Calculation of offers and follow-up
  • Merchant sales through good service and technical advice
  • Ongoing optimisation of work processes
  • Service and order processing to subsidiaries and other countries abroad
  • Various ad hoc tasks

About you:

You have experience with customer service from a similar position.

You will become part of an international organisation where you will be in contact with colleagues from foreign departments, why good English skills are a necessity.

Your profile:

  • You speak and write fluent Finnish and Swedish
  • You have a good knowledge of SAP 
  • You know that the customer is the primary asset
  • You can smile on the phone
  • You are responsive and have a good diplomatic sense
  • You are detail oriented and focus on deadlines
  • You can keep an overview even when you are very busy
  • You have good merchant ship

You are offered a permanent position with good employment terms, in an organisation that focuses on a good working environment and employee development through an open and honest dialogue.

Applications are handled by PEEQ, and you are very welcome to send your application and CV with photo to the following e-mail, labelled "Nordic Sales".

We keep in mind that there are ongoing interviews, so the position may be occupied before the ad expires.

Application and questions about the position can be addressed to Partner Helle Dybdahl-Eriksen, tel. +45 22 30 52 90 - email helle@peeq.dk

PEEQ ApSRoskilde2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tysktalende kundeservicemedarbejder, der yder service med hjertet

Voksewerk

Brøndby
Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores ty...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Studiejob som brander i Solrød

RELATIONMEDIA A/S

Solrød Strand
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som brander i Herlev

RELATIONMEDIA A/S

Herlev
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Svensktalende kundeservicemedarbejder

SHARK GAMING SYSTEMS A/S

Herlev
Brænder du for kundeservice, kommunikation og ikke mindst IT. Er du klar til at blive en del af et ungt team i en virksomhed i vækst? Shark Gaming søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores support afdeling beliggende Ellekær 8, 273...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde

PEEQ ApS

Roskilde
Finnish and Swedish speaking Sales Supporter - Roskilde For our customer, close to Roskilde, we are looking for a skilled, Finnish and Swedish speaking customer service representative Sales Supporter who can and will provide first-rate customer serv...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019