Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)

Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:

  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047987Phoenix-dacc929f12019-06-22T00:00:00Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:
  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.

2019-08-01T00:52:07.620 Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening. Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig Om dig: Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte. Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement. Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort. Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog. Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme. Arbejdsopgaver ansvarsområder:Håndtering af telefonopkald og viderestilling.Håndtering af online henvendelserProduktopfølgningRapportering af aktiviteterVi forventer, at du med dine kvalifikationer:Er kunde- og serviceorienteretHar en god telefonstemmeKan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højtDu har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioderLøser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivselDu er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverneEr erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigtOm jobbet, som vi tilbyder:En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udviklingEt stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højtEn arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandlerOplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmulighederTiltrædelse Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende. Arbejdstider Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00 Send ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV. Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: Ren Nørring - Job.11jobnetdacc929f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=27562f85-2d3e-42b5-8c0d-9d671a17a7760EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3551374Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782448JobNet5008658500865810022-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFrisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362119338noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330183642DEMP i Køge søges dygtig medarbejder til teknisk kundeserviceRobot Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig. DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer til rederier i hele verden. Vi har et uhøjtideligt miljø hvor alle hjælper hinanden på tværs af opgaver, derfor er den enkelte medarbejders indsats i teamet vigtig. Dine opgaver bliver at snakke med vores kunder, vejlede og registrere deres ordre, bestille fra producenten samt følge op på sagerne fra start til slut og sikre den gode kundeoplevelse. DU: Har teknisk erfaring med dieselmotorer (marine generatoranlæg) og komponenter Har ønske om at sidde på kontor med administrative opgaver Er ansvarsbevidst og serviceminded Kan læse og forstå et teknisk tegning diagram Er god til både dansk og engelsk i skrift og tale Har It-kendskab på brugerniveau DU FÅR: Frihed i dagligdagen til at løse dine opgaver En varieret hverdag Mulighed for indflydelse på de daglige opgaver Fantastiske, dygtige kollegaer hvor alle har en vigtig rolle Arbejdstid 8-16 (fredag til kl 14) Lidt om DEMP DEMP blev grundlagt i 1977 og er en 100 ejet dansk virksomhed, der opbygger generatoranlæg og sælger reservedele til disse.

Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig.

DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer til rederier i hele verden. 

Vi har et uhøjtideligt miljø hvor alle hjælper hinanden på tværs af opgaver, derfor er den enkelte medarbejders indsats i teamet vigtig.

Dine opgaver bliver at snakke med vores kunder, vejlede og registrere deres ordre, bestille fra producenten samt følge op på sagerne fra start til slut og sikre den gode kundeoplevelse.

DU:

  • Har teknisk erfaring med dieselmotorer (marine generatoranlæg) og komponenter
  • Har ønske om at sidde på kontor med administrative opgaver
  • Er ansvarsbevidst og serviceminded
  • Kan læse og forstå et teknisk tegning/diagram
  • Er god til både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har It-kendskab på brugerniveau

 

DU FÅR:

  • Frihed i dagligdagen til at løse dine opgaver
  • En varieret hverdag
  • Mulighed for indflydelse på de daglige opgaver
  • Fantastiske, dygtige kollegaer hvor alle har en vigtig rolle
  • Arbejdstid 8-16 (fredag til kl 14)

Lidt om DEMP

DEMP blev grundlagt i 1977 og er en 100% ejet dansk virksomhed, der opbygger generatoranlæg og sælger reservedele til disse. 

A/S DANISH ENGINEERING & MARINE POWERKøge2020-02-18T00:00:002020-04-02T00:00:00
330183701Inside Sales RepresentativeRobot We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to day basis selling some of the most cutting-edge technology in security, as well as coordinate internationally within our company. If you enjoy working within sales, incl. order handling, and thrive off the deal being done to the customers satisfaction in an international environment, we want to hear from you! Please read the full advert and apply on our career site: https: ehtl.fa.us6.oraclecloud.com hcmUI CandidateExperience en sites CX requisitions job 3650 ?keyword Inside Sales Rep

We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to day basis selling some of the most cutting-edge technology in security, as well as coordinate internationally within our company. If you enjoy working within sales, incl. order handling, and thrive off the deal being done to the customers’ satisfaction in an international environment, we want to hear from you!

Please read the full advert and apply on our career site:

https://ehtl.fa.us6.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX/requisitions/job/3650/?keyword=Inside+Sales+Rep

ADI GLOBAL DISTRIBUTION DENMARK A/SIshøj2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330181672Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/SRobot Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeoplesøger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup. ARBEJDSOPGAVER Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre. Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer. Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger. Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder. Vedligeholde og opdatere CRM-system. Varetage diverse administrative opgaver. DINE KVALIFIKATIONER Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice. Du taler og skriver svensk- og eller norsk på et højt niveau. Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål. Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav). Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer. Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Du er en struktureret problemløser. Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag. Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver. Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk. GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring. Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning. Et spændende job i en veletableret international virksomhed. Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger. ANSØGNINGVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11353OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot loggeind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet. OM GORENJE GROUP NORDIC A SGorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2. Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedsteservice og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du en
kompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måske
dén svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeople
søger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup.


ARBEJDSOPGAVER

  • Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre.
  • Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer.
  • Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support/rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger.
  • Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder.
  • Vedligeholde og opdatere CRM-system.
  • Varetage diverse administrative opgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice.
  • Du taler og skriver svensk-/og eller norsk på et højt niveau.
  • Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål.
  • Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav).
  • Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer.
  • Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Du er en struktureret problemløser.
  • Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag.
  • Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver.
  • Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk.

GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER

  • En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring.
  • Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning.
  • Et spændende job i en veletableret international virksomhed.
  • Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger.

ANSØGNING
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11353
OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot logge
ind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet.

OM GORENJE GROUP NORDIC A/S
Gorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2.

Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.
Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste
service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,
interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.
Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-18T00:00:002020-02-26T00:00:00
330179875Erfaren 2nd level Supporter søges til IT service virksomhedRobot Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig. Som 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support kundeservice. Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem. Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer. Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling. Dig: Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet) Du kan supportere vores kunder via email telefon samt fjernstyring Det er en fordel at du har haft egne kunde eller kundeansvar Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print netværk. Du har et stort drive og masser af positiv energi. Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning. Du arbejder procesorienteret. Du er hurtigt lærende og selvstændig. Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter løsninger. Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver bolde Os: Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger. Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse som virksomhed og mennesker. Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef. Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig. Løn og information Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning. Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os. Stillingen ansøges på job@admire.dk Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

 

Jobbet 
Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger?
Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål?
Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse?

Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig.

Som 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support & kundeservice.

Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem.
Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer.

Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske / infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling.

Dig:
Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet)
Du kan supportere vores kunder via email / telefon samt fjernstyring

Det er en fordel at du har haft ”egne” kunde eller kundeansvar

Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print & netværk.
Du har et stort drive og masser af positiv energi.
Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning.
Du arbejder procesorienteret.
Du er hurtigt lærende og selvstændig.
Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter & løsninger.
Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver/bolde

Os:
Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger.
Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse – som virksomhed og mennesker.

Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef.

Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.


Løn og information 
Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning.

Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os.
Stillingen ansøges på job@admire.dk

Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

ADMIRE ApSSkovlunde2020-02-18T00:00:002020-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DEMP i Køge søges dygtig medarbejder til teknisk kundeservice

A/S DANISH ENGINEERING & MARINE POWER

Køge
Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig. DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer...
Indrykket:18. februar 2020

Inside Sales Representative

ADI GLOBAL DISTRIBUTION DENMARK A/S

Ishøj
We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to da...
Indrykket:18. februar 2020

Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeopl...
Indrykket:18. februar 2020

Erfaren 2nd level Supporter søges til IT service virksomhed

ADMIRE ApS

Skovlunde
Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd le...
Indrykket:18. februar 2020