Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)

Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:

  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047987Phoenix-dacc929f12019-06-22T00:00:00Frisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening.
Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø – så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig…
 
Om dig:
Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte.
Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement.
Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. 
Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort.
Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog.
Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme.

Arbejdsopgaver & ansvarsområder:
  • Håndtering af telefonopkald og viderestilling.
  • Håndtering af online henvendelser
  • Produktopfølgning
  • Rapportering af aktiviteter
Vi forventer, at du med dine kvalifikationer:
  • Er kunde- og serviceorienteret
  • Har en god telefonstemme
  • Kan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højt
  • Du har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioder
  • Løser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivsel
  • Du er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverne
  • Er erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigt
Om jobbet, som vi tilbyder:
  • En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udvikling
  • Et stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højt
  • En arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandler
  • Oplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder
Tiltrædelse
Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende.

Arbejdstider
Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00

Send ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV.
Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: René Nørring - Job.

2019-08-01T00:52:07.620 Til vores kundecenter i Greve, søger vi lige nu dig, som brænder for at give vores kunder en sublim og personlig betjening. Så kan du genkende dig selv i nedenstående og trives med en travl hverdag i et ungt og afslappet miljø så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Dine nye kollegaer glæder sig til at møde dig Om dig: Du er serviceminded til fingerspidserne og i stand til at yde en uovertruffen service, både overfor kunder og ansatte. Du imødekommer kundernes behov og ønsker, med stor kvalitet og personligt engagement. Du har en naturlig interesse og nysgerrighed omkring biler. Du ynder at indgå i et team, hvor tonen er uformel og arbejdspresset i perioder kan være stort. Du har talent for kundeservice, og evner at se nye perspektiver i en loyal kundedialog. Ydermere ser du muligheder fremfor begrænsninger, når nye initiativer introduceres af enten dig eller andre. Vigtigst af alt er, at du trives med ensformige arbejdsopgaver, at du har de rette personlige egenskaber, kompetencer og ikke mindst en god telefonstemme. Arbejdsopgaver ansvarsområder:Håndtering af telefonopkald og viderestilling.Håndtering af online henvendelserProduktopfølgningRapportering af aktiviteterVi forventer, at du med dine kvalifikationer:Er kunde- og serviceorienteretHar en god telefonstemmeKan arbejde i travlt miljø men samtidig bevare smilet, når bølgerne går højtDu har flair for rådgivning, og dialog over telefon og mail Har gode samarbejds- og kommunikationsevner (stærk i mundtlig og skriftlig formidling - dansk og engelsk)Har en fleksibel indstilling til arbejdstider i travle perioderLøser opgaver selvstændigt, men trives med at være en del af et team, dvs. du tager aktivt medansvar for mål og trivselDu er proaktiv, forandrings-villig og gerne vil sætte dit personlige præg på arbejdsopgaverneEr erfaren IT bruger af især Office-pakken og nemt kan navigere på flere skærme samtidigtOm jobbet, som vi tilbyder:En udfordrende og travl dagligdag i et kundecenter i hastig udviklingEt stærkt team, hvor humor er en stor del af hverdagen og sammenholdet vægtes højtEn arbejdsgiver, der har visionen om at være Danmarks bedste bilforhandlerOplæring, selvstændige arbejdsopgaver og gode udviklingsmulighederTiltrædelse Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende. Arbejdstider Åbningstider i hverdagene 07:30 til 18:00, samt skiftende weekendvagter 10.00 til 16.00 Send ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt - hvis du har energi og klar til at være en del af branchens ledende kundeservice center. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillings opslaget og udfylder den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV. Spørgsmål kan sendes til info@am.dk ATT: Ren Nørring - Job.11jobnetdacc929f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://a-m.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=27562f85-2d3e-42b5-8c0d-9d671a17a7760EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3551374Andersen & Martini A/S11Agenavej 152670GreveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782448JobNet5008658500865810022-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dacc929f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFrisk kundeservicemedarbejder søges! (Fuldtid)1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362119338noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330130282Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)Robot Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end. About you as our Customer Service Adviser:Effective and precise when communicating with customersIndependent and solution orientedDetail oriented and capable of handling complex problemsStable and punctualFluent in Finnish Danish Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Location: Køge, Denmark (Approx 50% work at home possibility)

Info: Finnish & Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Finnish & Danish

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 1 year of Customer Service Adviser experience required

On behalf of our customer, which is an international company, Work Supply is seeking a Customer Service Adviser. Your job will be to provide excellent customer IT-support and take care of their problems from beginning to end.

About you as our Customer Service Adviser:
Effective and precise when communicating with customers
Independent and solution oriented
Detail oriented and capable of handling complex problems
Stable and punctual
Fluent in Finnish & Danish

Interviews will be conducted currently, therefore please mail your CV to:
ak@worksupply.dk as soon as possible (Job ID 19656)

Work Supply IVSKøge2019-11-25T00:00:002020-01-20T00:00:00
330126292Customer Service RepresentativeRobot At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months. If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast paced environment, you could be the one we are looking for. You will join a dynamic organization at an exciting time, as we are building structures and processes. Based at our headquarters in Ballerup, you will service our BTB customers within the CC O and the Gaming segment, Your main tasks will be • Order handling and follow-up • B2B Customer contact • Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders • Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders • Ad hoc support tasks Who we are looking for • You must be open to and thrive with changes • You are committed and have focus on details • You are experienced with customer service and order handling • You are good at understanding ERP systems and processes • You have full proficiency in English - other European language is an advantage • Knowledge of AX2012 is an advantage Application and Contact Please send your CV and motivated application as soon as possible using the e-recruitment system. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at 45 2535 6898. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months.

If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast paced environment, you could be the one we are looking for.

You will join a dynamic organization at an exciting time, as we are building structures and processes. 

Based at our headquarters in Ballerup, you will service our BTB customers within the CC&O and the Gaming segment,

Your main tasks will be

•    Order handling and follow-up
•    B2B Customer contact
•    Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders
•    Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders
•    Ad hoc support tasks 

Who we are looking for

•    You must be open to and thrive with changes
•    You are committed and have focus on details
•    You are experienced with customer service and order handling
•    You are good at understanding ERP systems and processes
•    You have full proficiency in English - other European language is an advantage
•    Knowledge of AX2012 is an advantage

Application and Contact

Please send your CV and motivated application as soon as possible using the e-recruitment system. 

The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague.
If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at +45 2535 6898.

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals.

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices.

More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-11-18T00:00:002019-12-13T00:00:00
330108772Senior kundeservice supporter til IT-Service, med forkærlighed for at levere verdensklasse serviceRobot Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT-service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT-virksomhed med store vækstmål? Har du ambitioner om at avancere med mere ansvar, som f.eks. Teamleder på sigt? Så er stillingen som Senior kundeservice supporter hos ADmire, måske noget for dig. Vores kundeservice afdeling udgør et centralt og vigtigt element i virksomhedens løsninger. Kundeservicen håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem. Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer. Vi ønsker at levere verdensklasse service, og du skal sammen med dine kollegaer være med til at understøtte vores ambition. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores Servicemanager, og er med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling hvor der er meget travlt, men med glade kollegaer med nogenlunde humor. Vi lægger særligt vægt på at du har et stort drive, er lærenem og kan synliggøre de fremragende resultater du har været med til at levere, tidligere i din karriere. Dig: Du kan identificere dig med firmaets værdigrundlag Du har et stort drive og masser af positiv energi. Du har flere års erfaring fra en kundevendt support Callcenter eller lignende. Du har et godt IT-kendskab, og har supporteret utallige brugere over telefon og mail til stor tilfredshed også gerne på tekniske produkter. Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter løsninger Du har været ansvarlig for særlige arbejdsopgaver eller funktioner. Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning. Du arbejder procesorienteret. Du har gerne erfaring med coaching oplæring formidling. Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver bolde Os: Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger. Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse som virksomhed og mennesker. Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef. Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig. Løn og information Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning. Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os. Stillingen ansøges på job@admire.dk Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til Servicemanager, Rune Hertel på 20102043 eller rh@admire.dk


Jobbet
 
Vil du være med til at hæve standarden inden for IT-service og infrastruktur løsninger?
Trives du i en ambitiøs IT-virksomhed med store vækstmål?
Har du ambitioner om at avancere med mere ansvar, som f.eks. Teamleder på sigt?

Så er stillingen som Senior kundeservice supporter hos ADmire, måske noget for dig.

Vores kundeservice afdeling udgør et centralt og vigtigt element i virksomhedens løsninger.

Kundeservicen håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem.
Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer.

Vi ønsker at levere verdensklasse service, og du skal sammen med dine kollegaer være med til at understøtte vores ambition. 

Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med vores Servicemanager, og er med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling hvor der er meget travlt, men med glade kollegaer med nogenlunde humor.

Vi lægger særligt vægt på at du har et stort drive, er lærenem og kan synliggøre de fremragende resultater du har været med til at levere, tidligere i din karriere.


Dig:
Du kan identificere dig med firmaets værdigrundlag
Du har et stort drive og masser af positiv energi.
Du har flere års erfaring fra en kundevendt support / Callcenter eller lignende.
Du har et godt IT-kendskab, og har supporteret utallige brugere over telefon og mail til stor tilfredshed – også gerne på tekniske produkter.
Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter & løsninger
Du har været ansvarlig for særlige arbejdsopgaver eller funktioner.

Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning.
Du arbejder procesorienteret.
Du har gerne erfaring med coaching/oplæring/formidling.
Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver/bolde


Os:
Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger.
Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse – som virksomhed og mennesker.

Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef.

Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.


Løn og information 
Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning.

Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os.
Stillingen ansøges på job@admire.dk

Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til Servicemanager, Rune Hertel på 20102043 eller rh@admire.dk

ADMIRE ApSSkovlunde2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finnish & Danish Speaking Customer Service Adviser (50% work at home)

Work Supply IVS

Køge
Location: Køge, Denmark (Approx 50 work at home possibility) Info: Finnish Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Finnish Danish Work Permit: All applicants must have work permit for D...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Customer Service Representative

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are looking for a Customer Service Representative joining us for the next 12 Months. If you are an energetic...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Senior kundeservice supporter til IT-Service, med forkærlighed for at levere verdensklasse service

ADMIRE ApS

Skovlunde
Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT-service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT-virksomhed med store vækstmål? Har du ambitioner om at avancere med mere ansvar, som f.eks. Teamleder på sigt? Så er stillingen...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019