Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af håndværkerfakturaer
  • Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme
  • Daglig bogføring af lejeindbetalinger
  • Afregning af moms
  • Afstemninger
  • Renteberegning
  • Godkendelser via workflow
  • Kreditorbetalinger
  • Support for controllere og administratorer
  • Likviditetsstyring
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver.

IT-kompetencer

UNIK BOLIG 4

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045480Phoenix-6a3a7e9a12019-06-18T16:03:55.860Frisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i København

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af håndværkerfakturaer
  • Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme
  • Daglig bogføring af lejeindbetalinger
  • Afregning af moms
  • Afstemninger
  • Renteberegning
  • Godkendelser via workflow
  • Kreditorbetalinger
  • Support for controllere og administratorer
  • Likviditetsstyring
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver.

IT-kompetencer

UNIK BOLIG 4

Erfaring & Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-07-24T00:50:50.357 Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage forskelligartede opgaver indenfor virksomhedens bogholderi. Du vil indgå i en afdeling, som består af ni medarbejdere, herunder en receptionist og en sekretær. I din hverdag er det vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidigt med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Bogføring af håndværkerfakturaer Bogføring af løbende driftsudgifter mv. på de enkelte ejendomme Daglig bogføring af lejeindbetalinger Afregning af moms Afstemninger Renteberegning Godkendelser via workflow Kreditorbetalinger Support for controllere og administratorer Likviditetsstyring Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om et spændende ejendomsselskab, som har eksisteret siden 1987, og som i dag beskæftiger ca. 40 medarbejdere. Virksomheden administrerer primært ejendomme i Danmark, men også i andre lande i Europa. I virksomheden er der en god teamånd, hvor man hjælper hinanden og værner om det gode samarbejde i hverdagen. Derudover eksisterer der en humoristisk og uformel atmosfære i virksomheden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som sundhedsforsikring, pensionsordning, kantine og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har en frisk og positiv indstilling til hverdagen, og arbejder grundigt og kvalitetsorienteret med dine arbejdsopgaver. Du er imødekommende og serviceorienteret, og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Samtidig formår du at arbejde selvstændigt og proaktivt med dine opgaver. IT-kompetencer UNIK BOLIG 4 Erfaring & Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk samt lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix6a3a7e9a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9220EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3549204Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/6a3a7e9a_logo.jpegORS/Small/6a3a7e9a_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent780236ProselectionMinimum92200118-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3a7e9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3a7e9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3a7e9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a3a7e9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgFrisk regnskabsmedarbejder søges til spændende ejendomsselskab beliggende i København12007951Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi362106741kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330126902Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Der er mulighed for, at stillingen kan være mellem 30 og 37 timer pr. uge afhængigt af dine ønsker. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn Lønrefusion Vedligeholdelse af lønoplysninger Bogføring af lønnen Afstemninger Debitorer Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Ad-hoc opgaver Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig. IT-kompetencer Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav Erfaring & uddannelse Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre virksomhedens økonomifunktion. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens Head of Finance, samtidig med at du løbende vil have kontakt med den øvrige del af organisationen såvel som til eksterne samarbejdspartnere. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der vil være gode muligheder for at forme stillingen og påvirke processer og arbejdsgange. Der er mulighed for, at stillingen kan være mellem 30 og 37 timer pr. uge afhængigt af dine ønsker. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds og 14-dags løn
  • Lønrefusion
  • Vedligeholdelse af lønoplysninger
  • Bogføring af lønnen
  • Afstemninger
  • Debitorer
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Ad-hoc opgaver

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt og struktureret. Derudover har du en vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov for det. Som person er du glad og udadvendt, og sætter en ære i at levere god service til både samarbejdspartnere og dine kollegaer. Desuden trives du med at arbejde i en organisation med mange forskellige mennesker omkring dig.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision og Vismaløn er en fordel, men ikke et krav

Erfaring & uddannelse

Solid kendskab til løn og regnskab vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/ab355feb_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:00:56.6832019-12-25T00:00:00
330128582SELVSTÆNDIG REGNSKABSMEDARBEJDER MED DRIVERobot Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega. Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets projekter. Især på EU-projekterne, hvor bogholderiet blandt andet står for kontakten med vores partnere med henblik på at sikre korrekt dokumentation mm. Vi er en mangfoldig institution med mange forskellige nationaliteter, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø og er fortrolig med engelsk, både i skrift og tale. Som følge af instituttets projektbaserede arbejde, er vi et hus i løbende forandring, og vi tilstræber hele tiden at optimere og tilpasse vores processer så vi, på bedste vis, understøtter instituttets arbejde. Vi søger derfor en ny kollega, som er klar til at tage fat og er åben over for nye tiltag. Du bliver en del af instituttets økonomi- og administrationsafdeling og vil indgå som en del af økonomiteamet som udvides til 7, heraf 5 i bogholderiet. PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Din primære arbejdsopgave vil være administrationen af EU-projekter. Det er en nyoprettet stilling, da vi regner med at få et stort EU-projekt i Sahel provinsen i Afrika. Der vil være en høj grad af samarbejde med vores lokale kontorer, og det er derfor en stor fordel, at du kan fransk i skrift og tale. Du vil i nogen grad komme til at indgå i instituttets almene daglige drift, men dit fokus vil være at sikre, at vi lever op til EU s regler omkring dokumentation og håndtering af bilag. Vejledning af partnere for at sikre korrekt afregning af bilag. Vejledning af vores medarbejdere på lokalkontorer i relevante systemer, blandt andet Rejsud. Generelle bogholderiopgaver. Håndtering af udgifts- og rejseafregninger i RejsUd. Håndtering af afregninger i IndFak. Håndtering af debi- og kreditorer. Gennemgang og specifikation af driftskonti. Afstemning af balancekonti. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse. Erfaring med allround-bogholderi og ovenstående opgaver. Gode IT-egenskaber og godt kendskab til Excel. God til at kommunikere på dansk, engelsk og fransk. Det er yderligere en fordel hvis du: Har erfaring med Navision Stat, RejsUd og IndFak samt Mtime. Har kendskab til statens regnskabsregler. Har kendskab til sags- og ressourcemodullet i Navision Stat. Har erfaring med administration og dokumentation af EU-projektbevillinger. PERSONLIGE KVALIFIKATIONER Du er udadvendt og har personligt drive. Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan følge dine opgaver til dørs. Du er serviceminded og har en professionel tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere. Du er fagligt nysgerrig og ønsker at lære mere. Du har øje for nye muligheder og procesoptimering. Du kan holde fokus på driften og går ikke på kompromis med kvaliteten. KONTAKT Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Teamleder Neel Toft på 9132 5694 LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat , der er mulighed for forhandling af individuelt tillæg. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge. Vi ønsker at være en mangfoldighed arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge. ANSØGNING Stillingerne ønskes besat per 1. februar 2020. Send ansøgning med CV via linket her på siden. Ansøgningsfrist er den 9. december kl. 12. Der holdes ansættelsessamtaler i uge 50.Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega.

Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets projekter. Især på EU-projekterne, hvor bogholderiet blandt andet står for kontakten med vores partnere med henblik på at sikre korrekt dokumentation mm.

Vi er en mangfoldig institution med mange forskellige nationaliteter, og det er derfor vigtigt, at du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø og er fortrolig med engelsk, både i skrift og tale.

Som følge af instituttets projektbaserede arbejde, er vi et hus i løbende forandring, og vi tilstræber hele tiden at optimere og tilpasse vores processer så vi, på bedste vis, understøtter instituttets arbejde.

Vi søger derfor en ny kollega, som er klar til at tage fat og er åben over for nye tiltag.

Du bliver en del af instituttets økonomi- og administrationsafdeling og vil indgå som en del af økonomiteamet som udvides til 7, heraf 5 i bogholderiet.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Din primære arbejdsopgave vil være administrationen af EU-projekter.

Det er en nyoprettet stilling, da vi regner med at få et stort EU-projekt i Sahel provinsen i Afrika. Der vil være en høj grad af samarbejde med vores lokale kontorer, og det er derfor en stor fordel, at du kan fransk i skrift og tale.

Du vil i nogen grad komme til at indgå i instituttets almene daglige drift, men dit fokus vil være at sikre, at vi lever op til EU's regler omkring dokumentation og håndtering af bilag.

  • Vejledning af partnere for at sikre korrekt afregning af bilag.
  • Vejledning af vores medarbejdere på lokalkontorer i relevante systemer, blandt andet Rejsud.
  • Generelle bogholderiopgaver.
  • Håndtering af udgifts- og rejseafregninger i RejsUd.
  • Håndtering af afregninger i IndFak.
  • Håndtering af debi- og kreditorer.
  • Gennemgang og specifikation af driftskonti.
  • Afstemning af balancekonti.
FAGLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Erfaring med allround-bogholderi og ovenstående opgaver.
  • Gode IT-egenskaber og godt kendskab til Excel.
  • God til at kommunikere på dansk, engelsk og fransk.
Det er yderligere en fordel hvis du:

  • Har erfaring med Navision Stat, RejsUd og IndFak samt Mtime.
  • Har kendskab til statens regnskabsregler.
  • Har kendskab til sags- og ressourcemodullet i Navision Stat.
  • Har erfaring med administration og dokumentation af EU-projektbevillinger.
PERSONLIGE KVALIFIKATIONER
  • Du er udadvendt og har personligt drive.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan følge dine opgaver til dørs.
  • Du er serviceminded og har en professionel tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Du er fagligt nysgerrig og ønsker at lære mere.
  • Du har øje for nye muligheder og procesoptimering.
  • Du kan holde fokus på driften og går ikke på kompromis med kvaliteten.
KONTAKT Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Teamleder Neel Toft på 9132 5694

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat , der er mulighed for forhandling af individuelt tillæg. Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge.

Vi ønsker at være en mangfoldighed arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.

ANSØGNING Stillingerne ønskes besat per 1. februar 2020. Send ansøgning med CV via linket her på siden.

Ansøgningsfrist er den 9. december kl. 12.

Der holdes ansættelsessamtaler i uge 50.

Institut for MenneskerettighederKøbenhavn K2019-11-21T00:00:002019-12-09T00:00:00
330127476Regnskabsmedarbejder til bogholderi- og regnskabsudarbejdelse indenfor FolkekirkenRobot Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig. I CapWorks ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder og organisationer med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og løn systemer samt processer. En varieret hverdag med udfordrende opgaver Du bliver en del af vores kirketeam med en teamleder og 3 regnskabsmedarbejdere. Der er tale om en selvstændig stilling med en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver, hvor du får ansvaret for din egen portefølje af kirker. Her står du primært for kvalitetsgennemgang af kvartalsrapporter og udarbejdelse af årsregnskaber samt budget udkast. Herudover varetager du en række bogførings- og afstemningsopgaver, og besvarer også henvendelse fra kirkerne på både telefon og mail. Du får fast arbejdsplads på vores kontor, men deltager i statusmøder ude hos vores kunder. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:Udarbejdelse af årsregnskaber inkl. udspecificeringer og forklaringerKontakt til revisorBogføring og afstemnings opgaverDebitorstyringPeriodisering og hensættelserIndberetninger til myndigheder og momsangivelserBesvarelse af kunde henvendelserStøtte til løn kørsler, hvis du har kendskab til dette Selvstændigt drive og engagement Det er en forudsætning at du har kendskab erfaring med kirkeregnskaber. Samtidigt er du en erfaren analytisk og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder. Derudover forventer vi, at du:har en relevant økonomiuddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor kirkeområdeter hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsreglerhar forståelse med kirkernes univershar god systemforståelse og er aktiv bruger af excelhar en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgangforandringsvillig og teamplayer CapWorks ECIT Services CapWorks ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner. Ansættelsesvilkår Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med tiltrædelse efter aftale og arbejdsstedet er vores kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider. Ansøgning og kontakt Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.eu. Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken?  Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig.

I CapWorks/ECIT Services bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder og organisationer med deres regnskabsfunktion samt effektivisere deres økonomi- og løn systemer samt processer.

En varieret hverdag med udfordrende opgaver

Du bliver en del af vores kirketeam med en teamleder og 3 regnskabsmedarbejdere. Der er tale om en selvstændig stilling med en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver, hvor du får ansvaret for din egen portefølje af kirker.

Her står du primært for kvalitetsgennemgang af kvartalsrapporter og udarbejdelse af årsregnskaber samt budget udkast. Herudover varetager du en række bogførings- og afstemningsopgaver, og besvarer også henvendelse fra kirkerne på både telefon og mail. Du får fast arbejdsplads på vores kontor, men deltager i statusmøder ude hos vores kunder.

Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
  • Udarbejdelse af årsregnskaber inkl. udspecificeringer og forklaringer
  • Kontakt til revisor
  • Bogføring og afstemnings opgaver
  • Debitorstyring
  • Periodisering og hensættelser
  • Indberetninger til myndigheder og momsangivelser
  • Besvarelse af kunde henvendelser
  • Støtte til løn kørsler, hvis du har kendskab til dette

Selvstændigt drive og engagement

Det er en forudsætning at du har kendskab/erfaring med kirkeregnskaber. Samtidigt er du en erfaren analytisk og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver.  Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded overfor vores kunder.

Derudover forventer vi, at du:
  • har en relevant økonomiuddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling indenfor kirkeområdet
  • er hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsregler
  • har forståelse med kirkernes univers
  • har god systemforståelse og er aktiv bruger af excel
  • har en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgang
  • forandringsvillig og teamplayer

CapWorks/ECIT Services

CapWorks/ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i CapWorks/ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke med tiltrædelse efter aftale og arbejdsstedet er vores kontor i Herlev. Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider.

Ansøgning og kontakt

Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på hb@capworks.eu.  Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.
 

CapWorks ApSHerlev2019-11-20T00:00:002019-12-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på løn og debitor søges til spændende medievirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse En af Skandinaviens førende medievirksomheder inden for film- og TV-produktion søger en medarbejder til virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du sammen med virksomhedens Head of Finance og det resterende økonomiteam udgøre ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:25. december 2019

SELVSTÆNDIG REGNSKABSMEDARBEJDER MED DRIVE

Institut for Menneskerettigheder

København K
Trives du i en dynamisk og uformel institution? Vil du være med til at skabe forenkling og strukturer i en foranderlig verden? Så er du måske vores kommende kollega. Bogholderiet spiller en vigtig rolle i forhold til administrationen af husets proje...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

Regnskabsmedarbejder til bogholderi- og regnskabsudarbejdelse indenfor Folkekirken

CapWorks ApS

Herlev
Brænder du for økonomiområdets mange facetter og har kendskab til regnskab indenfor Folkekirken? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stillingen som regnskabsmedarbejder måske noget for dig. I CapWorks ECIT Service...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:20. december 2019