Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Front

Front

Har du en gnist inde i dig, som brænder for salg og service, så er det måske dig vi mangler! Jobbet går ud på, at sørge for at kunderne altid får det, som de har bestilt og til tiden.

Du vil hovedsageligt skulle arbejde ved fronten, men også hjælpe i køkkenet, samt diverse andre gøremål. The Burger Shack har store fremtidsplaner, og det vil være en fordel, hvis du også har interesse i, at blive en del af det!

Kandidaten

Du skal have en flot udstråling og et stort smil, kunne klare et stort pres og håndtere flere arbejdsopgaver med en positiv tilgang. Du skal være en god dynamisk holdspiller, med et modent sind.

Da du skal kunne håndtere restaurantens kundehåndtering, derfor skal du også have forståelse for dette, i form af god formulering, tålmodighed og et stort knowhow indenfor kundeservice og konflikt håndtering. Erfaring inden for faget er ikke et krav, dog vil det være en fordel.

The Burger Shack

Burgerrestaurantkæden startede i februar 2016 i Aarhus, som et lille take-away sted. I løbet af meget kort tid, blev The Burger Shack meget populær blandt aarhusianerne, og blev allerede det samme år kåret som Aarhus’ bedste burger hele 8 gange, af nogen af Danmarks største medier, bl.a. Børsen.dk.

Sidenhen er der åbnet 5 nye restauranter i henholdsvis Herning, Randers, Horsens, Silkeborg og Aalborg – og alle med stor succes! Alle restauranterne er dekoreret i rå træ, gamle bøger og andet sjov, hvilket gør det til en helt unik oplevelse at besøge restauranterne.

Ansættelsesforhold

Fuldtid: Jobbet er på 30+ timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar.

Deltid: Jobbet er på 10-15 timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar, der kan forventes flere timer hvis ønskes, under ferier, mv.

Kontaktoplysninger

Er du interesseret i jobbet kan du skrive en ansøgning til kædechef Philip på:

vejle@theburgershack.dk mærk emailen med "Skønhed".

Startdato

Forventet åbning er primo 1. April, ansættelser vil derfor være før dette.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329734709Phoenix-985edb7c12018-01-09T13:10:57.473Front

Front

Har du en gnist inde i dig, som brænder for salg og service, så er det måske dig vi mangler! Jobbet går ud på, at sørge for at kunderne altid får det, som de har bestilt og til tiden.

Du vil hovedsageligt skulle arbejde ved fronten, men også hjælpe i køkkenet, samt diverse andre gøremål. The Burger Shack har store fremtidsplaner, og det vil være en fordel, hvis du også har interesse i, at blive en del af det!

Kandidaten

Du skal have en flot udstråling og et stort smil, kunne klare et stort pres og håndtere flere arbejdsopgaver med en positiv tilgang. Du skal være en god dynamisk holdspiller, med et modent sind.

Da du skal kunne håndtere restaurantens kundehåndtering, derfor skal du også have forståelse for dette, i form af god formulering, tålmodighed og et stort knowhow indenfor kundeservice og konflikt håndtering. Erfaring inden for faget er ikke et krav, dog vil det være en fordel.

The Burger Shack

Burgerrestaurantkæden startede i februar 2016 i Aarhus, som et lille take-away sted. I løbet af meget kort tid, blev The Burger Shack meget populær blandt aarhusianerne, og blev allerede det samme år kåret som Aarhus’ bedste burger hele 8 gange, af nogen af Danmarks største medier, bl.a. Børsen.dk.

Sidenhen er der åbnet 5 nye restauranter i henholdsvis Herning, Randers, Horsens, Silkeborg og Aalborg – og alle med stor succes! Alle restauranterne er dekoreret i rå træ, gamle bøger og andet sjov, hvilket gør det til en helt unik oplevelse at besøge restauranterne.

Ansættelsesforhold

Fuldtid: Jobbet er på 30+ timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar.

Deltid: Jobbet er på 10-15 timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar, der kan forventes flere timer hvis ønskes, under ferier, mv.

Kontaktoplysninger

Er du interesseret i jobbet kan du skrive en ansøgning til kædechef Philip på:

vejle@theburgershack.dk mærk emailen med "Skønhed".

Startdato

Forventet åbning er primo 1. April, ansættelser vil derfor være før dette.


2018-03-01T01:02:30.197 Front Har du en gnist inde i dig, som brænder for salg og service, så er det måske dig vi mangler! Jobbet går ud på, at sørge for at kunderne altid får det, som de har bestilt og til tiden. Du vil hovedsageligt skulle arbejde ved fronten, men også hjælpe i køkkenet, samt diverse andre gøremål. The Burger Shack har store fremtidsplaner, og det vil være en fordel, hvis du også har interesse i, at blive en del af det! Kandidaten Du skal have en flot udstråling og et stort smil, kunne klare et stort pres og håndtere flere arbejdsopgaver med en positiv tilgang. Du skal være en god dynamisk holdspiller, med et modent sind. Da du skal kunne håndtere restaurantens kundehåndtering, derfor skal du også have forståelse for dette, i form af god formulering, tålmodighed og et stort knowhow indenfor kundeservice og konflikt håndtering. Erfaring inden for faget er ikke et krav, dog vil det være en fordel. The Burger Shack Burgerrestaurantkæden startede i februar 2016 i Aarhus, som et lille take-away sted. I løbet af meget kort tid, blev The Burger Shack meget populær blandt aarhusianerne, og blev allerede det samme år kåret som Aarhus bedste burger hele 8 gange, af nogen af Danmarks største medier, bl.a. Børsen.dk. Sidenhen er der åbnet 5 nye restauranter i henholdsvis Herning, Randers, Horsens, Silkeborg og Aalborg og alle med stor succes! Alle restauranterne er dekoreret i rå træ, gamle bøger og andet sjov, hvilket gør det til en helt unik oplevelse at besøge restauranterne. Ansættelsesforhold Fuldtid: Jobbet er på 30 timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar. Deltid: Jobbet er på 10-15 timer og bliver aflønnet efter kvalifikation og ansvar, der kan forventes flere timer hvis ønskes, under ferier, mv. Kontaktoplysninger Er du interesseret i jobbet kan du skrive en ansøgning til kædechef Philip på: vejle@theburgershack.dk mærk emailen med Skønhed . Startdato Forventet åbning er primo 1. April, ansættelser vil derfor være før dette.11Jobnet985edb7c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3069344The Burger Shack Danmark ApS11Frederiksgade 398000Århus CDKDanmarkORS/blank.png156.1552486010.20515870
vejle@theburgershack.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent504146JobNet47262801000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=985edb7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=985edb7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=985edb7c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=985edb7c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933826Kædechef6Ledelse12Transport og logistik352153152vejle@theburgershack.dkvejle@theburgershack.dkDKDanmarkDKDanmark329924063Salgsleder - 37 timer om ugen - SkejbyRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-37-timer-om-ugen-Skejby-3012?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-37-timer-om-ugen-Skejby-3012?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus2018-12-06T00:00:002018-12-27T00:00:00
329914860Souschef - VibyRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Viby-2914?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!
Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

 https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Viby-2914?rdeLocaleAttr=da 

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus2018-11-20T00:00:002018-12-19T00:00:00
329912679Salgsleder - 20 timer om ugen - Århus City VestRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-20-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-2890?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-20-timer-om-ugen-Århus-City-Vest-2890?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus2018-11-15T00:00:002018-12-13T00:00:00
329903553ASSISTANT manager til JD Sport Bruuns GalleriRobot ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands. Role Overview: In this role you will assist the Store Manager in the day to day running of the store. Taking ownership of a number of duties while making sure that the stores KPIs are achieved. Furthermore, in the Manager s absence you will be the first point of contact, therefore you will motivate the work force to drive sales and offer exceptional customer service, while exceeding targets and maintaining the standards of the business. Customer service Ensure that customers are given considerate and responsible service throughout their visit. Deal with enquires and complaints resolving the issue at the earliest opportunity in a professional manner. Ensure that personal appearance and standard of dress for the internal team is in line with company guidelines. Have an understanding of the Customer Service measuring programme, Customer Satisfaction Surveys Sales Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded. Able to understand and interpret the relevant oracle reports. Utilise in store devices, ensuring that all team members are driving this at every opportunity. Confident use of the store s dashboard to analyse Footfall, ATV and Conversion. Visual Merchandising Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques. Ensure that the weekly brief has been actioned with the store Ensure that all merchandise is correctly priced, price amendments are actioned and all POS is correctly displayed. Keep stock on display clean and presentable at all times. Training Development Develop internal staff and promote progression within the group. Monitor the Training and Development site and keep track of staff progression by the relevant E-assessments. Assist with store recruitment, new starter inductions and staff training. Management development should be prioritised with the use of the Trainee Management Academy. Skills Experience Knowledge Needed Retail Management experience would be advantageous Excellent Time Management skills Strong verbal and written communication skills. IT skills - Microsoft Outlook, Word and Excel.

ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri

Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.
The Group has over 1200 stores across a number of retail fascias and is proud of the fact that it always provides its customers with the latest products from the very best brands.

Role Overview:

In this role you will assist the Store Manager in the day to day running of the store. Taking ownership of a number of duties while making sure that the stores KPIs are achieved. Furthermore, in the Manager’s absence you will be the first point of contact, therefore you will motivate the work force to drive sales and offer exceptional customer service, while exceeding targets and maintaining the standards of the business.

Customer service

  • Ensure that customers are given considerate and responsible service throughout their visit.
  • Deal with enquires and complaints resolving the issue at the earliest opportunity in a professional manner.
  • Ensure that personal appearance and standard of dress for the internal team is in line with company guidelines.
  • Have an understanding of the Customer Service measuring programme, Customer Satisfaction Surveys

Sales

  • Ensure that targets are achieved and, where possible, exceeded.
  • Able to understand and interpret the relevant oracle reports.
  • Utilise in store devices, ensuring that all team members are driving this at every opportunity.
  • Confident use of the store’s dashboard to analyse Footfall, ATV and Conversion.

Visual Merchandising 

  • Attract, engage and motivate customers into making purchases in store by using the latest visual techniques.
  • Ensure that the weekly brief has been actioned with the store
  • Ensure that all merchandise is correctly priced, price amendments are actioned and all POS is correctly displayed.
  • Keep stock on display clean and presentable at all times.

Training & Development

  • Develop internal staff and promote progression within the group.
  • Monitor the Training and Development site and keep track of staff progression by the relevant
  • E-assessments.
  • Assist with store recruitment, new starter inductions and staff training.
  • Management development should be prioritised with the use of the Trainee Management Academy.

Skills/Experience/Knowledge Needed

  • Retail Management experience would be advantageous
  • Excellent Time Management skills
  • Strong verbal and written communication skills.
  • IT skills - Microsoft Outlook, Word and Excel.
JD SPORTS FASHION DENMARK APS2018-10-31T00:00:002018-12-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsleder - 37 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Souschef - Viby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:20. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Salgsleder - 20 timer om ugen - Århus City Vest

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:15. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

ASSISTANT manager til JD Sport Bruuns Galleri

JD SPORTS FASHION DENMARK APS

ASSISTANT Manager For Bruuns Galleri Established in 1981 with a single store in the North West of England, JD Sports Fashion plc is a leading Multi-Channel retailer of sports fashion and outdoor brands in the UK and Europe.The Group has over 1200 st...
Indrykket:31. oktober 2018
Udløbsdato:26. december 2018