Gem job

Front Office Service Manager

Er du en ægte ”hotelier” der brænder for at skabe 5-stjernede oplevelser for vores gæster? Så er dette en spændende mulighed for dig! Vi søger nu en Service Manager til ikoniske Radisson Collection Royal Hotel.

Som Service Manager, er du ansvarlig for at sikre at vores motto ’Every Moment Matters’ er en realitet. Du sikrer et højt serviceniveau i vores reception, hvor den service der ydes, i høj grad er tilpasset til en enkelte gæsts præferencer, behov, livsstil og måde at interagere på. Du refererer til vores Front Office Manager og vil have det daglige ansvar for receptionen på din vagt. Du vil have en bred vifte af opgaver så som check-in og check-out, administrative opgaver, træning af medarbejdere, Guest Relations, samt supervisere teamet af receptionister, concierges og bell men.

Du trives med ansvar og i et miljø hvor der er et højt tempo og fokus på kvalitet og målsætninger. Vores team udgør ægte hoteliers som er proaktive og har fokus på at skabe relationer.

Primære arbejds-og ansvarsområder:

  • Sikre at vores motto ‘Every Moment Matters’ leveres hver dag – før, under og efter vores gæsters besøg.
  • At være synlig for vores gæster og hjælpe med at besvare spørgsmål og imødekomme forespørgsler.
  • Fungere som Duty Manager og daglig leder i receptionen på din vagt
  • Levere et højt serviceniveau til vores gæster, og dermed altid sætte gæsten først og i centrum.
  • Sikre at ankomst- og velkomstoplevelsen lever op til vores Brand Standards.
  • Sikre at vores gæsters forespørgsler bliver håndteret og løst i henhold til vores Best Practice standard.
  • Levere iht. planer og målsætninger for initiativer i receptionen samt nå målsætninger for hotellet.
  • Supervisere teamet i receptionen, hvor en kultur med fokus på at vokse, udvikle sig og præstere fremmes.
  • Ansvarlig for at sikre at udgifter og beholdning kontrolleres, og at mål for produktivitet og resultater opnås.
  • Opbygge og vedligeholde gode samarbejdsrelationer med alle relevante stakeholder.

 

Dine kvalifikationer og personlige egenskaber:

  • Du er særdeles serviceminded
  • Du har min. 5 års erfaring fra hotelbranchen, ideelt set fra 5-stjernede eller boutique hoteller.
  • Du har ledererfaring, er ansvarsbevidst og detaljeorienteret
  • Du taler dansk og engelsk flydende
  • Du har erfaring med at arbejde i en hotelreception og med hotelsystemer
  • Du har personlig integritet og trives med at arbejde i et miljø der kræver høj kvalitet, tid og energi
  • Erfaring med IT-systemer og forskellige platforme
  • Gode kommunikationsevner

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling på det ikoniske Royal Hotel
  • En fuldtidsstilling
  • En energisk og international atmosfære
  • Karriere-, trænings- og udviklingsmuligheder

 

På Radisson Collection Royal Hotel Copenhagen, verdens første designer hotel, arbejder vi sammen som ét team for at skabe ‘Memorable Moments’ for vores gæste hver dag. Vil du være en del af teamet og med på denne rejse? Så søg allerede i dag! 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen kan derfor blive besat før annoncens udløb. Vi opfordrer derfor til at du søger hurtigst muligt.

Om Radisson Collection Royal Hotel:
Den berømte danske arkitekt, Arne Jacobsen, designede Radisson Collection Royal Hotel, København, og dets de elegante og moderne 261 værelser. Hotellet blev bygget i 1960 og var den første skyskraber i København, det største hotel i Skandinavien og verdens første designer hotel. Arne Jacobsen designede alle elementer af hotellet – fra facaden til vindeltrappen i lobbyen og designklassikerne ’Svanen’ og ’Ægget’.

Vores gæster kan nyde et afslappet måltid på Café Royal, hvor de kan vælge mellem klassiske danske og internationale bistroretter. Hotellets tilbyder også et fuldt udstyret fitnesscenter, og vores konferencefaciliteter kan rumme op til 300 gæster fordelt på 10 mødelokaler.

KARRIERE
Bliv en del af vores mission om at ’Make Every Moment Matter’ for vores gæster og bliv en del af det mest inspirerede hotelfirma i verden. Hos Radisson Hotel Group mener vi, at vores teams er vores største aktiv. Som en af ??verdens største hotelvirksomheder, er vi altid på udkig efter talenter til vores teams. Hvis dette lyder som en ambition, du deler, så bliv en deal af vores team.

Ønsker du at finde ud af mere om Radisson Hotel Group, vores kultur og værdier, så besøg os på careers.radissonhotels.com.


Gem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Servicechef til Danmarks førende Sikrings-team på Sjælland

Kemp & Lauritzen

Albertslund
Vil du være en del af Danmarks førende Brand Sikring afdeling. Vi søger en erfaren og målrettet servicechef til vores sikringsafdeling på Sjælland, som er dedikeret til at sikre høje faglige standarder for vores kunder og medvirke i udviklingen af d...
Indrykket:19. april 2021
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Servicechef til Danmarks førende Sikrings-team på Sjælland

Kemp & Lauritzen

Albertslund
Vil du være en del af Danmarks førende Brand Sikring afdeling. Vi søger en erfaren og målrettet servicechef til vores sikringsafdeling på Sjælland, som er dedikeret til at sikre høje faglige standarder for vores kunder og medvirke i udviklingen af d...
Indrykket:19. april 2021