Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet

Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet
Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område.

Opgaver og ansvar
Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet.

I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid.

Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen.

Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier.

Organisatorisk placering
Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet

Hvem er du?

  • har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist
  • har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement
  • tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs
  • arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner
  • lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen
  • har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen
  • gode samarbejdsevner
  • formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ”ledige stillinger” på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per­sonlig baggrund, til at søge stillingerne.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943508Phoenix-32b00eb112019-01-16T00:00:00Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i UdenrigsministerietFuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet
Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område.

Opgaver og ansvar
Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet.

I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid.

Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen.

Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier.

Organisatorisk placering
Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet

Hvem er du?
  • har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist
  • har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement
  • tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs
  • arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner
  • lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen
  • har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen
  • gode samarbejdsevner
  • formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ”ledige stillinger” på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per­sonlig baggrund, til at søge stillingerne.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.

2019-02-16T00:50:57.317 Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område. Opgaver og ansvar Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet. I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid. Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen. Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier. Organisatorisk placering Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet Hvem er du? har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen gode samarbejdsevner formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger. Tiltrædelse Snarest muligt. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig. Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt. Ansøgning Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ledige stillinger på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50. Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per sonlig baggrund, til at søge stillingerne. Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.11Jobnet32b00eb1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119420&DepartmentId=6061&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436772Udenrigsministeriet11Asiatisk Plads 21402København K61979235DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695009JobNet493177149317711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du en fagligt stærk Akademisk medarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration360147855Jesnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329950485Postdoc/videnskabelig medarbejder til etablering af dansk-svensk mandlig infertilitetskohorte ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg HospitalRobot Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1 2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge. Sammen med reproduktionsforskere og fertilitetslæger fra Rigshospitalet, Lunds Universitet og Skåne Universitetssjukhus, skal vi over de næste år oparbejde en ny kohorte af mænd, der deltager i fertilitetsbehandling. Kohorten skal bruges til at identificere risikofaktorer for mandlig infertilitet, validere nye infertilitetsmarkører, forbedre diagnostik og behandling for infertile mænd og generere epidemiologisk evidens for sammenhængen mellem mandlig infertilitet, sygelighed og dødelighed. Vi har ansvar for den del, der handler om risikofaktorer for mandlig infertilitet med særligt fokus på betydningen af arbejdsmiljø og eksponering for miljøfremmede stoffer. Arbejdsopgaver Konkret vil arbejdet komme til at bestå af tre overordnede faser: Kohorteetablering - Udarbejde spørgeskema vedrørende arbejds- og miljøeksponeringer for både mænd og kvinder - Udvælge kliniske, biokemiske og genetiske relevante prøver, der skal indsamles - Bidrage til fælles kohorteprotokol samt ansøgninger til videnskabsetisk komité og datatilsynet - Bidrage til etablering af system for datasamkøring med registre herhjemme og over sundet. Hypoteseudvikling - Skrive og publicere systematiske reviews om risikofaktorer for mandlig infertilitet - Forberedelse af fondsansøgninger (Bevillingen er givet som en slags kick-starter til at få kohorten etableret og en anseelig del af arbejdet vil derfor bestå i at forberede hypoteser og forskningsprotokoller med henblik på at indhente yderligere finansiering. Dette betyder implicit mulighed for forlængelse, hvis finansiering opnås. Jobeksponeringsmatricer - På afdelingen har vi udviklet jobeksponeringsmatricer, der indeholder detaljeret information om arbejds-, miljø- og livsstilseksponeringer. Læs mere om DOC*X her. Disse skal klargøres så de kan supplere den information deltagerne giver i spørgeskemaet. Afdelingen Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er et hospitalsambulatorium, som undersøger og vejleder patienter med arbejdsrelaterede sygdomme. Hertil er knyttet en forskningsenhed med en professor, 4 postdocs, 8 ph.d.-studerende, en statistiker, en videnskabelig assistent og en studentermedhjælper. Du vil indgå i en forskningsgruppe, der arbejder for at klarlægge betydningen af miljøfremmede stoffer i fostertilværelsen for fertilitet senere i livet. Som en vigtig del indgår populationsbaserede undersøgelser af sædkvalitet blandt sønner til mødre med dokumenteret eksponering for miljøfremmede stoffer under svangerskabet. Der vil således være rig mulighed for selvstændigt at arbejde med hovedpublikationer indenfor området f.eks. på baggrund af data fra FEPOS kohorten (læs mere her). Dette vil også gøre det muligt at opretholde en vis videnskabelige produktion trods det i starten mere praktiske arbejde med kohorteetablering. Kvalifikationer Vi ønsker os en kandidat inden for medicin, folkesundhedsvidenskab eller tilsvarende uddannelse. En ph.d. -grad er en fordel men ikke et krav og vi ser også gerne ansøgninger fra personer, der har arbejdet som videnskabelige medarbejdere. Det vigtigste er, at du har vist du kan skrive videnskabelige tekster og manuskripter. Epidemiologisk kompetence er en nødvendighed, og arbejdsmedicinsk og eller miljømedicinsk indsigt en fordel. Arbejdet med spørgeskemaudvikling forudsætter et vist niveau af danskfærdigheder. Vi lægger vægt på engagement i og interesse for opgaven og evnen til at arbejde selvstændigt og til at samarbejde. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder postdoc Sandra Søgaard Tøttenborg på tlf. 23 35 58 85, e-mail: sandra.soegaard.toettenborg@regionh.dk Ansøgning, CV, eksamenspapirer og publikationsliste sendes via nedenstående link, senest søndag den 24. februar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge. den 13. marts 2019 fra kl. 13:00-16:00.Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1/2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge.

Sammen med reproduktionsforskere og fertilitetslæger fra Rigshospitalet, Lunds Universitet og Skåne Universitetssjukhus, skal vi over de næste år oparbejde en ny kohorte af mænd, der deltager i fertilitetsbehandling. Kohorten skal bruges til at identificere risikofaktorer for mandlig infertilitet, validere nye infertilitetsmarkører, forbedre diagnostik og behandling for infertile mænd og generere epidemiologisk evidens for sammenhængen mellem mandlig infertilitet, sygelighed og dødelighed. Vi har ansvar for den del, der handler om risikofaktorer for mandlig infertilitet med særligt fokus på betydningen af arbejdsmiljø og eksponering for miljøfremmede stoffer.

Arbejdsopgaver
Konkret vil arbejdet komme til at bestå af tre overordnede faser:

Kohorteetablering
- Udarbejde spørgeskema vedrørende arbejds- og miljøeksponeringer for både mænd og kvinder
- Udvælge kliniske, biokemiske og genetiske relevante prøver, der skal indsamles
- Bidrage til fælles kohorteprotokol samt ansøgninger til videnskabsetisk komité og datatilsynet
- Bidrage til etablering af system for datasamkøring med registre herhjemme og over sundet.

Hypoteseudvikling
- Skrive og publicere systematiske reviews om risikofaktorer for mandlig infertilitet
- Forberedelse af fondsansøgninger (Bevillingen er givet som en slags ”kick-starter” til at få kohorten etableret og en anseelig del af arbejdet vil derfor bestå i at forberede hypoteser og forskningsprotokoller med henblik på at indhente yderligere finansiering. Dette betyder implicit mulighed for forlængelse, hvis finansiering opnås.

Jobeksponeringsmatricer
- På afdelingen har vi udviklet jobeksponeringsmatricer, der indeholder detaljeret information om arbejds-, miljø- og livsstilseksponeringer. Læs mere om DOC*X her. Disse skal klargøres så de kan supplere den information deltagerne giver i spørgeskemaet.

Afdelingen
Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er et hospitalsambulatorium, som undersøger og vejleder patienter med arbejdsrelaterede sygdomme. Hertil er knyttet en forskningsenhed med en professor, 4 postdocs, 8 ph.d.-studerende, en statistiker, en videnskabelig assistent og en studentermedhjælper. Du vil indgå i en forskningsgruppe, der arbejder for at klarlægge betydningen af miljøfremmede stoffer i fostertilværelsen for fertilitet senere i livet. Som en vigtig del indgår populationsbaserede undersøgelser af sædkvalitet blandt sønner til mødre med dokumenteret eksponering for miljøfremmede stoffer under svangerskabet. Der vil således være rig mulighed for selvstændigt at arbejde med hovedpublikationer indenfor området f.eks. på baggrund af data fra FEPOS kohorten (læs mere her). Dette vil også gøre det muligt at opretholde en vis videnskabelige produktion trods det i starten mere praktiske arbejde med kohorteetablering.

Kvalifikationer
Vi ønsker os en kandidat inden for medicin, folkesundhedsvidenskab eller tilsvarende uddannelse. En ph.d. -grad er en fordel men ikke et krav og vi ser også gerne ansøgninger fra personer, der har arbejdet som videnskabelige medarbejdere. Det vigtigste er, at du har vist du kan skrive videnskabelige tekster og manuskripter. Epidemiologisk kompetence er en nødvendighed, og arbejdsmedicinsk og/eller miljømedicinsk indsigt en fordel. Arbejdet med spørgeskemaudvikling forudsætter et vist niveau af danskfærdigheder. Vi lægger vægt på engagement i og interesse for opgaven og evnen til at arbejde selvstændigt og til at samarbejde.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder postdoc Sandra Søgaard Tøttenborg på tlf. 23 35 58 85, e-mail: sandra.soegaard.toettenborg@regionh.dk

Ansøgning, CV, eksamenspapirer og publikationsliste sendes via nedenstående link, senest søndag den 24. februar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge. den 13. marts 2019 fra kl. 13:00-16:00.


Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-01-29T00:00:002019-02-24T00:00:00
329950465Centerchef til SundhedsstyrelsenRobot Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef. Om os At sætte rammer og retning på sundhedsområdet er kerneopgaven for Sundhedsstyrelsen. Vores center for planlægning varetager en række opgaver ift. national sygehusplanlægning samt rådgivning af regioner og kommuner vedrørende udredning, behandling, rehabilitering, palliation m.v. Vi har et særligt fokus på at sikre sammenhæng og høj kvalitet i den samlede sundhedsindsats på tværs af sektorer og fag. I den kommende tid vil centret have et helt særligt fokus på kvaliteten i sundhedsvæsenet både i det primære sundhedsvæsen og på sygehuse, på tiltag, der kan mindske ulighed i sundhed, og på sundhedsindsatsen ift. særlige sårbare grupper, herunder mennesker med psykiske lidelser. Sundhedsstyrelsen er den øverste sundhedsfaglige myndighed med en central og unik position pa° sundheds- og ældreomra°det i Danmark. De seneste a°r har vi skærpet vores profil samtidig med, at vi har styrket vores opgavevaretagelse ift. udviklingen og udfordringerne pa° sundheds- og ældreomra°det ba°de fagligt og organisatorisk. I de kommende år forventer vi nye store spændende opgaver med at sætte ramme og retning på sundheds- og ældreområdet. Forebyggelse, sundhedsfremme og lighed i sundhed vil være nogle af vores vigtigste strategiske prioriteter. Vores strategiske ledelseskraft skal matche vores stigende ambitionsniveau, og vi har derfor netop udvidet ledelsesgruppen med yderligere to chefer og en vicedirektør. I den forbindelse blev de to største enheder (PLAN og EUB) omdannet til centre med hver to chefer. Sundhedsstyrelsen har et dynamisk tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor du vil have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer fagligt og ledelsesmæssigt. Arbejdsklimaet er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt. Dit arbejde Centerchefen vil få ansvar for den faglige og strategiske udvikling i Sundhedsstyrelsens Center for Planlægning med ansvar for at sikre gode processer og høj faglig kvalitet i centerets opgaveløsning. Du vil få en væsentlig opgave i at sikre den tværgående opgaveløsning i styrelsen og skabe relationer til andre myndigheder og samarbejdspartnere. Som chef skal du desuden sikre et godt og trygt arbejdsmiljø for centerets medarbejdere. Du skal desuden kunne repræsentere centeret og styrelsen i en række sammenhænge og kunne håndtere presse- og kommunikationsopgaver. Du vil referere direkte til direktøren, og du vil indgå i chefgruppen sammen med de øvrige syv enheds- og centerchefer. I centeret vil du varetage den overordnede strategiske ledelse sammen med den anden centerchef, og I vil udgøre ledelsesgruppen sammen med to sektionsledere. Enheden beskæftiger 45-50 medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Din uddannelse og erfaring Vi forventer, at du har en relevant sundheds- eller samfundsfaglig akademisk uddannelse, at du har interesse for og relevant erfaring inden for centerets opgaveområder, og at du har solid indsigt i sundhedsvæsenets udfordringer og muligheder. Vi lægger derudover vægt på, at du: har relevant ledelseserfaring og gerne med ledelse gennem ledere udøver synlig og troværdig ledelse, hvor du står i spidsen for en række dedikerede medarbejdere, der ofte er specialister inden for deres område har gode og stærke kommunikationsevner kan skabe tillidsbaserede samarbejdsrelationer, både internt og eksternt er handlekraftig og kan navigere på et område med mange aktører og interessenter trives i et tværfagligt dynamisk miljø præget af højt tempo, stor faglighed og udfordrende opgaver har en god forståelse af strategiske og politiske processer, gerne med erfaring fra en politisk styret organisation. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har været gennem PETs godkendelsesprocedure med henblik på sikkerhedsgodkendelse. Kontakt os gerne Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos centerchef Helene Probst, hpr@sst.dk eller direktør Søren Brostrøm, sbro@sst.dk. Send en af os en mail med angivelse af mobilnummer, hvorefter du vil blive kontaktet. Du kan også kontakte partner i ZeuthenStorm, Eva Zeuthen Bentsen på telefon 20 86 03 25. Om ansættelsen Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i gruppe 1 (lønramme 37). Stillingen besættes som udgangspunkt på åremål. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 6. marts 2019 for første samtale og anden samtale den 12. marts 2019. Ansøgere der går videre til anden samtale vil gennemgå et testforløb med fokus på færdigheder og ledelseskompetencer. Test af ansøgere vil ske i perioden den 7. marts 11. marts 2019.Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef.

Om os
At sætte rammer og retning på sundhedsområdet er kerneopgaven for Sundhedsstyrelsen. Vores center for planlægning varetager en række opgaver ift. national sygehusplanlægning samt rådgivning af regioner og kommuner vedrørende udredning, behandling, rehabilitering, palliation m.v. Vi har et særligt fokus på at sikre sammenhæng og høj kvalitet i den samlede sundhedsindsats på tværs af sektorer og fag. I den kommende tid vil centret have et helt særligt fokus på kvaliteten i sundhedsvæsenet både i det primære sundhedsvæsen og på sygehuse, på tiltag, der kan mindske ulighed i sundhed, og på sundhedsindsatsen ift. særlige sårbare grupper, herunder mennesker med psykiske lidelser.

Sundhedsstyrelsen er den øverste sundhedsfaglige myndighed med en central og unik position pa° sundheds- og ældreomra°det i Danmark. De seneste a°r har vi skærpet vores profil samtidig med, at vi har styrket vores opgavevaretagelse ift. udviklingen og udfordringerne pa° sundheds- og ældreomra°det – ba°de fagligt og organisatorisk. I de kommende år forventer vi nye store spændende opgaver med at sætte ramme og retning på sundheds- og ældreområdet. Forebyggelse, sundhedsfremme og lighed i sundhed vil være nogle af vores vigtigste strategiske prioriteter.

Vores strategiske ledelseskraft skal matche vores stigende ambitionsniveau, og vi har derfor netop udvidet ledelsesgruppen med yderligere to chefer og en vicedirektør. I den forbindelse blev de to største enheder (PLAN og EUB) omdannet til centre med hver to chefer.

Sundhedsstyrelsen har et dynamisk tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor du vil have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer – fagligt og ledelsesmæssigt. Arbejdsklimaet er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt.

Dit arbejde
Centerchefen vil få ansvar for den faglige og strategiske udvikling i Sundhedsstyrelsens Center for Planlægning med ansvar for at sikre gode processer og høj faglig kvalitet i centerets opgaveløsning. Du vil få en væsentlig opgave i at sikre den tværgående opgaveløsning i styrelsen og skabe relationer til andre myndigheder og samarbejdspartnere. Som chef skal du desuden sikre et godt og trygt arbejdsmiljø for centerets medarbejdere. Du skal desuden kunne repræsentere centeret og styrelsen i en række sammenhænge og kunne håndtere presse- og kommunikationsopgaver.

Du vil referere direkte til direktøren, og du vil indgå i chefgruppen sammen med de øvrige syv enheds- og centerchefer. I centeret vil du varetage den overordnede strategiske ledelse sammen med den anden centerchef, og I vil udgøre ledelsesgruppen sammen med to sektionsledere. Enheden beskæftiger 45-50 medarbejdere med forskellig faglig baggrund.

Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har en relevant sundheds- eller samfundsfaglig akademisk uddannelse, at du har interesse for og relevant erfaring inden for centerets opgaveområder, og at du har solid indsigt i sundhedsvæsenets udfordringer og muligheder.

Vi lægger derudover vægt på, at du:
  • har relevant ledelseserfaring – og gerne med ledelse gennem ledere
  • udøver synlig og troværdig ledelse, hvor du står i spidsen for en række dedikerede medarbejdere, der ofte er specialister inden for deres område
  • har gode og stærke kommunikationsevner
  • kan skabe tillidsbaserede samarbejdsrelationer, både internt og eksternt
  • er handlekraftig og kan navigere på et område med mange aktører og interessenter
  • trives i et tværfagligt dynamisk miljø præget af højt tempo, stor faglighed og udfordrende opgaver
  • har en god forståelse af strategiske og politiske processer, gerne med erfaring fra en politisk styret organisation.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har været gennem PETs godkendelsesprocedure med henblik på sikkerhedsgodkendelse.

Kontakt os gerne
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos centerchef Helene Probst, hpr@sst.dk eller direktør Søren Brostrøm, sbro@sst.dk. Send en af os en mail med angivelse af mobilnummer, hvorefter du vil blive kontaktet. Du kan også kontakte partner i ZeuthenStorm, Eva Zeuthen Bentsen på telefon 20 86 03 25.

Om ansættelsen
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i gruppe 1 (lønramme 37). Stillingen besættes som udgangspunkt på åremål.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 6. marts 2019 for første samtale og anden samtale den 12. marts 2019.

Ansøgere der går videre til anden samtale vil gennemgå et testforløb med fokus på færdigheder og ledelseskompetencer. Test af ansøgere vil ske i perioden den 7. marts – 11. marts 2019.
SundhedsstyrelsenKøbenhavn S2019-01-29T00:00:002019-02-23T00:00:00
329949667Fuldmægtig med flair for økonomi og ITRobot Fuldmægtig med flair for økonomi og IT Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig institution både i forhold til økonomi og IT. Om os Danmarks Akkrediteringsinstitution er en mindre statslig institution med godt 40 medarbejdere på Uddannelses- og Forskningsministeriets ressortområde. Vi arbejder med kvalitetssikring af de videregående uddannelser i Danmark til gavn for både de studerende og det danske samfund. Vi har en uformel omgangstone og en høj grad af selvledelse. Du vil således få stor indflydelse på din egen opgaveløsning og prioriteringen af arbejdsopgaverne. Samtidig lægger vi vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Arbejdsopgaverne Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dine nye kollegaer om vores økonomistyring og IT samt opfølgningen på vores mål- og resultatplaner. De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset dine kompetencer, men stillingen indeholder i udgangspunktet følgende opgaver: Budgetlægning og udgiftsopfølgning Udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser til brug for ledelsen Controlling af mål- og resultatplaner Udvikling af IT-strategi og systemportefølje Ansvar for opdatering af databaser og IT-systemer mv. Deltagelse i både interne og eksterne netværk om IT og data mv. Om dig Du er analytisk skarp og god til at bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften, ligesom du har sans for detaljen. Vi lægger samtidig vægt på, at du er udadvendt og har et godt humør. Du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse (fx cand.merc., cand.scient.adm. eller cand.scient.pol.). Du kan både være nyuddannet eller have nogle års erfaring. Det afgørende er, at du udviser engagement og har lyst til at gøre en forskel i det daglige arbejde. Du skal også have flair for IT og lyst til at arbejde med en fortsat udvikling af vores systemportefølje samt brugen af systemerne. Erfaring med Access-databaser og SQL er en fordel, men ikke et krav. Vil du vide mere om stillingen Hvis du gerne vil vide mere om stillingen og dens indhold, er du velkommen til at kontakte vores økonomichef Sune Asrild på telefon 7231 8848 eller sua@akkr.dk. Ansøgningsfrist Frist for indsendelse af ansøgning til stillingen er mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 10. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen kan der forhandles et tillæg, der passer til dine kvalifikationer. Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne. Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen flytter derfor fra København til Holbæk medio 2020.Fuldmægtig med flair for økonomi og IT

Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig institution både i forhold til økonomi og IT.

Om os
Danmarks Akkrediteringsinstitution er en mindre statslig institution med godt 40 medarbejdere på Uddannelses- og Forskningsministeriets ressortområde. Vi arbejder med kvalitetssikring af de videregående uddannelser i Danmark til gavn for både de studerende og det danske samfund.

Vi har en uformel omgangstone og en høj grad af selvledelse. Du vil således få stor indflydelse på din egen opgaveløsning og prioriteringen af arbejdsopgaverne. Samtidig lægger vi vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Arbejdsopgaverne
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dine nye kollegaer om vores økonomistyring og IT samt opfølgningen på vores mål- og resultatplaner. De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset dine kompetencer, men stillingen indeholder i udgangspunktet følgende opgaver:
  • Budgetlægning og udgiftsopfølgning
  • Udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser til brug for ledelsen
  • Controlling af mål- og resultatplaner
  • Udvikling af IT-strategi og systemportefølje
  • Ansvar for opdatering af databaser og IT-systemer mv.
  • Deltagelse i både interne og eksterne netværk om IT og data mv.
Om dig
Du er analytisk skarp og god til at bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften, ligesom du har sans for detaljen. Vi lægger samtidig vægt på, at du er udadvendt og har et godt humør. Du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse (fx cand.merc., cand.scient.adm. eller cand.scient.pol.).

Du kan både være nyuddannet eller have nogle års erfaring. Det afgørende er, at du udviser engagement og har lyst til at gøre en forskel i det daglige arbejde.

Du skal også have flair for IT og lyst til at arbejde med en fortsat udvikling af vores systemportefølje samt brugen af systemerne. Erfaring med Access-databaser og SQL er en fordel, men ikke et krav.

Vil du vide mere om stillingen
Hvis du gerne vil vide mere om stillingen og dens indhold, er du velkommen til at kontakte vores økonomichef Sune Asrild på telefon 7231 8848 eller sua@akkr.dk.

Ansøgningsfrist
Frist for indsendelse af ansøgning til stillingen er mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 10. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen kan der forhandles et tillæg, der passer til dine kvalifikationer.

Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.

Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen flytter derfor fra København til Holbæk medio 2020.


Danmarks AkkrediteringsinstitutionKøbenhavn K2019-01-28T00:00:002019-02-27T00:00:00
329951614AC-generalist til ny enhed for analyse og styring af vagtplanlægning og bemandingRobot Vil du være med til at opbygge, analysere og styre den overordnede vagt og bemandingsplanlægning i kriminalforsorgen, så den bliver mere ensartet, effektiv og solidt funderet? Vi søger netop nu en engageret og fagligt stærk AC-generalist med pionerånd til at indgå i kriminalforsorgens overordnede arbejde med vagtplanlægning og bemanding for de uniformerede medarbejdere i koncernen, herunder at analysere data, formidle viden og resultater samt understøtte de 4 centrale tjenestetidsenheder i deres arbejde. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Om kriminalforsorgen Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: at fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere. Kriminalforsorgens koncern har ca. 4.500 ansatte. Kriminalforsorgen har gennem flere år undergået store organisatoriske forandringer og med den seneste flerårsaftale for perioden 2018-2021 blev det bl.a. besluttet, at der skulle sættes aktivt ind i forhold til at effektivisere og ensrette kriminalforsorgens vagtplanlægning. En ny bemandingsenhed i Direktoratet for Kriminalforsorgen er i den forbindelse blevet etableret i 2019, og den skal bl.a. i et tæt samarbejde med landets fire centrale tjenestetidsenheder sikre, at der skabes et nationalt overblik, opbygges analyser og træffes effektive og hensigtsmæssige beslutninger på området, men også at der sker en koordinering af aspekter som økonomi, bemandingsbehov, arbejdsmiljømæssige hensyn mv. på tværs af kriminalforsorgen. Bemandingsenheden er centralt placeret i Koncern Ressourcer i direktoratet, der bl.a. har det overordnede ansvar for kriminalforsorgens økonomistyring og kapacitetsplanlægning. Dine opgaver Du kommer bl.a. til at arbejde med højt prioriterede udviklingsopgaver for kriminalforsorgen inden for vagtplanlægnings- og bemandingsområdet samt få en vigtig rolle i at opbygge et solidt data og afrapporteringsgrundlag, implementere og koordinere beslutninger samt ikke mindst sikre grundig og systematisk opfølgning på en række aspekter vedr. vagtplanlægning og bemanding i områderne. Herudover vil du skulle gennemføre analyser, udarbejde beslutningsoplæg og notater, der bl.a. skal øge forståelsen og overblikket for kriminalforsorgens topledelse såvel som for kriminalforsorgen generelt. For at kunne løse opgaverne succesfuldt er det afgørende, at du har en naturlig og god evne til at samarbejde, ikke blot med kollegaer i forskellige enheder i direktoratet, men på tværs af kriminalforsorgen, faggrupper og ledelsesniveauer. Hvem er du? Vi lægger først og fremmest vægt på, at du er stærk inden for tal og data, men også inden for kommunikation og formidling, skriftlig såvel som mundtlig. Erfaring med vagtplanlægning og bemanding er ingen forudsætning det er vigtigere, at du har interesse i at være med til at opbygge en ny enhed og bidrage til, at den får et stærkt og klart driftsgrundlag, som der løbende vil være behov for at videreudvikle. Derudover lægger vi vægt på: Relevant videregående uddannelse, eksempelvis cand.scient.pol., cand.adm., cand.scient.soc. eller cand.polit oecon. Stærk analytisk sans og stærk inden for både tal og ord, dvs. du er hverken bange for at dykke ned i data eller systemer eller for at lave procesplaner og skarpe ledelsesopsummeringer. Grundig, ansvarsbevidst, systematisk og selvstændig. Du kan starte opgaver op helt fra bunden - og afslutte dem. Fleksibel og et naturligt flair for samarbejde. Godt kollegaskab og godt humør. Du er indstillet på at bidrage til at bygge en lille enhed op, som har en stor og vigtig rolle. Både nyuddannede såvel som kandidater med nogle års erfaring vil kunne komme i betragtning til stillingen. Vi tilbyder Koncern Ressourcer er præget af tværfaglighed og en seriøs, men humørfyldt tilgang til arbejdet, og kan bl.a. tilbyde: Selvstændige varierende arbejdsopgaver, som vil give dig en bred berøringsflade i kriminalforsorgen, og hvor ansvar og kompetence følges ad. Mulighed for, at du kan få stor indflydelse på design og drift af opgaverne i en ny enhed. Gode kollegaer og et trygt og åbent arbejdsmiljø. Fleksible arbejdsforhold, hvor der tilstræbes at være en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten. Ansættelse sker som fuldmægtig. Arbejdspladsen er beliggende i Strandgade 100, 1401 København K. Ansøgning Du søger stillingen via linket Søg stillingen og du skal sende ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse og eksamenskarakter samt andet relevant materiale. Din ansøgning skal være modtaget senest d. 19. februar 2019. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Hvis du indkaldes til samtale, skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedsleder for bemandingsenheden i Koncern Ressourcer Ole Kjeld Hansen på tlf. 7255 4308 eller mail OleKjeld.Hansen@krfo.dk Du kan læse mere om kriminalforsorgen på www.kriminalforsorgen.dkVil du være med til at opbygge, analysere og styre den overordnede vagt – og bemandingsplanlægning i kriminalforsorgen, så den bliver mere ensartet, effektiv og solidt funderet? Vi søger netop nu en engageret og fagligt stærk AC-generalist med pionerånd til at indgå i kriminalforsorgens overordnede arbejde med vagtplanlægning og bemanding for de uniformerede medarbejdere i koncernen, herunder at analysere data, formidle viden og resultater samt understøtte de 4 centrale tjenestetidsenheder i deres arbejde.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Om kriminalforsorgen
Kriminalforsorgen er en del af Justitsministeriets koncern og forvalter en central opgave i straffesagskæden: at fuldbyrde straf. Kriminalforsorgen har således ansvaret for blandt andet landets fængsler og arresthuse samt ansvaret for at føre tilsyn med prøveløsladte og betinget dømte. Endvidere har kriminalforsorgen ansvaret for at drive udrejsecentre for afviste asylansøgere. Kriminalforsorgens koncern har ca. 4.500 ansatte.

Kriminalforsorgen har gennem flere år undergået store organisatoriske forandringer og med den seneste flerårsaftale for perioden 2018-2021 blev det bl.a. besluttet, at der skulle sættes aktivt ind i forhold til at effektivisere og ensrette kriminalforsorgens vagtplanlægning. En ny bemandingsenhed i Direktoratet for Kriminalforsorgen er i den forbindelse blevet etableret i 2019, og den skal bl.a. i et tæt samarbejde med landets fire centrale tjenestetidsenheder sikre, at der skabes et nationalt overblik, opbygges analyser og træffes effektive og hensigtsmæssige beslutninger på området, men også at der sker en koordinering af aspekter som økonomi, bemandingsbehov, arbejdsmiljømæssige hensyn mv. på tværs af kriminalforsorgen.

Bemandingsenheden er centralt placeret i Koncern Ressourcer i direktoratet, der bl.a. har det overordnede ansvar for kriminalforsorgens økonomistyring og kapacitetsplanlægning.

Dine opgaver
Du kommer bl.a. til at arbejde med højt prioriterede udviklingsopgaver for kriminalforsorgen inden for vagtplanlægnings- og bemandingsområdet samt få en vigtig rolle i at opbygge et solidt data – og afrapporteringsgrundlag, implementere og koordinere beslutninger samt ikke mindst sikre grundig og systematisk opfølgning på en række aspekter vedr. vagtplanlægning og bemanding i områderne. Herudover vil du skulle gennemføre analyser, udarbejde beslutningsoplæg og notater, der bl.a. skal øge forståelsen og overblikket for kriminalforsorgens topledelse såvel som for kriminalforsorgen generelt.

For at kunne løse opgaverne succesfuldt er det afgørende, at du har en naturlig og god evne til at samarbejde, ikke blot med kollegaer i forskellige enheder i direktoratet, men på tværs af kriminalforsorgen, faggrupper og ledelsesniveauer.

Hvem er du?
Vi lægger først og fremmest vægt på, at du er stærk inden for tal og data, men også inden for kommunikation og formidling, skriftlig såvel som mundtlig. Erfaring med vagtplanlægning og bemanding er ingen forudsætning – det er vigtigere, at du har interesse i at være med til at opbygge en ny enhed og bidrage til, at den får et stærkt og klart driftsgrundlag, som der løbende vil være behov for at videreudvikle.

Derudover lægger vi vægt på:
  • Relevant videregående uddannelse, eksempelvis cand.scient.pol., cand.adm., cand.scient.soc. eller cand.polit/oecon.
  • Stærk analytisk sans og stærk inden for både tal og ord, dvs. du er hverken bange for at ”dykke” ned i data eller systemer eller for at lave procesplaner og skarpe ledelsesopsummeringer.
  • Grundig, ansvarsbevidst, systematisk og selvstændig.
  • Du kan starte opgaver op helt fra bunden - og afslutte dem.
  • Fleksibel og et naturligt flair for samarbejde.
  • Godt kollegaskab og godt humør.
  • Du er indstillet på at bidrage til at bygge en lille enhed op, som har en stor og vigtig rolle.
Både nyuddannede såvel som kandidater med nogle års erfaring vil kunne komme i betragtning til stillingen.

Vi tilbyder
Koncern Ressourcer er præget af tværfaglighed og en seriøs, men humørfyldt tilgang til arbejdet, og kan bl.a. tilbyde:
  • Selvstændige varierende arbejdsopgaver, som vil give dig en bred berøringsflade i kriminalforsorgen, og hvor ansvar og kompetence følges ad.
  • Mulighed for, at du kan få stor indflydelse på design og drift af opgaverne i en ny enhed.
  • Gode kollegaer og et trygt og åbent arbejdsmiljø.
  • Fleksible arbejdsforhold, hvor der tilstræbes at være en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC for akademikere i staten. Ansættelse sker som fuldmægtig.

Arbejdspladsen er beliggende i Strandgade 100, 1401 København K.

Ansøgning
Du søger stillingen via linket "Søg stillingen” og du skal sende ansøgning, CV, oplysning om forudgående erfaring, dokumentation for uddannelse og eksamenskarakter samt andet relevant materiale.

Din ansøgning skal være modtaget senest d. 19. februar 2019.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.

Hvis du indkaldes til samtale, skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort.

Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedsleder for bemandingsenheden i Koncern Ressourcer Ole Kjeld Hansen på tlf. 7255 4308 eller mail OleKjeld.Hansen@krfo.dk

Du kan læse mere om kriminalforsorgen på www.kriminalforsorgen.dk

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-01-30T00:00:002019-02-19T00:00:00
329951907SmartLearning søger udvikler til digitalt læringsteamRobot SmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser. Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som vi søger. Om jobbet En af dine primære opgaver vil være at deltage i udvikling og produktion af digitale læringsobjekter og didaktisk sparring med undervisere om strukturering af undervisningsforløb. Du skal indgå i et anerkendende og respektfuldt samarbejde med vores undervisere. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at kommunikere og motivere i forhold til forandringsprocesser. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores undervisere om udvikling af digitale læringsobjekter som quizzer, afstemninger, interaktive videoer og peer to peer-øvelser i vores learning management system Moodle. Om dig Du er udadvendt og har nemt ved at agere i et fagligt samarbejde med interne og eksterne undervisere. Du har en respektfuld tilgang til menneskelige og pædagogiske forskelle. Det er ikke afgørende, at du er et teknisk geni og kan det hele på forhånd. Det er vigtigere for os, at du har lyst til og mod på at lære nyt. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Du bliver ansat ved Copenhagen Business Academy (Cphbusiness), der har det institutionelle ansvar for SmartLearnings aktiviteter. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Stillingen er en projektstilling på fuld tid i et år. Vi ønsker stillingen besat pr. 15. april 2019 eller snarest derefter. Dit arbejdssted vil være Cphbusiness Søerne, Nansensgade 19, København K. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Tue Bjerl Nielsen på e-mail: tbn@smartlearning.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er søndag den 24. februar 2019. Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen ________________________________________ Om SmartLearning og de uddannelser, vi udbyder SmartLearning er et samarbejde mellem landets otte erhvervsakademier om udbud af akademi- og diplomuddannelser online. Vi er en af landets største udbydere af kompetencegivende online uddannelse. Derudover står vi i spidsen for et projekt- og ressourcecenter, som servicerer hele erhvervsakademisektoren. Læs mere om os på www.smartlearning.dkSmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser.

Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som vi søger.

Om jobbet
En af dine primære opgaver vil være at deltage i udvikling og produktion af digitale læringsobjekter og didaktisk sparring med undervisere om strukturering af undervisningsforløb. Du skal indgå i et anerkendende og respektfuldt samarbejde med vores undervisere. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at kommunikere og motivere i forhold til forandringsprocesser.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores undervisere om udvikling af digitale læringsobjekter som quizzer, afstemninger, interaktive videoer og peer to peer-øvelser i vores learning management system Moodle.

Om dig
Du er udadvendt og har nemt ved at agere i et fagligt samarbejde med interne og eksterne undervisere. Du har en respektfuld tilgang til menneskelige og pædagogiske forskelle. Det er ikke afgørende, at du er et teknisk geni og kan det hele på forhånd. Det er vigtigere for os, at du har lyst til og mod på at lære nyt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Du bliver ansat ved Copenhagen Business Academy (Cphbusiness), der har det institutionelle ansvar for SmartLearnings aktiviteter. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Stillingen er en projektstilling på fuld tid i et år.
Vi ønsker stillingen besat pr. 15. april 2019 eller snarest derefter.

Dit arbejdssted vil være Cphbusiness Søerne, Nansensgade 19, København K.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Tue Bjerl Nielsen på e-mail: tbn@smartlearning.dk.

Sådan søger du
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er søndag den 24. februar 2019.

Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen
________________________________________

Om SmartLearning og de uddannelser, vi udbyder

SmartLearning er et samarbejde mellem landets otte erhvervsakademier om udbud af akademi- og diplomuddannelser online. Vi er en af landets største udbydere af kompetencegivende online uddannelse. Derudover står vi i spidsen for et projekt- og ressourcecenter, som servicerer hele erhvervsakademisektoren.

Læs mere om os på www.smartlearning.dk



Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-01-31T00:00:002019-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Postdoc/videnskabelig medarbejder til etablering af dansk-svensk mandlig infertilitetskohorte ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg Hospital

Bispebjerg Hospital

København NV
Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1 2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge. Sammen med reprodukt...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Centerchef til Sundhedsstyrelsen

Sundhedsstyrelsen

København S
Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef. Om os At sætte rammer og retning...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

Fuldmægtig med flair for økonomi og IT

Danmarks Akkrediteringsinstitution

København K
Fuldmægtig med flair for økonomi og IT Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig instit...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

AC-generalist til ny enhed for analyse og styring af vagtplanlægning og bemanding

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
Vil du være med til at opbygge, analysere og styre den overordnede vagt og bemandingsplanlægning i kriminalforsorgen, så den bliver mere ensartet, effektiv og solidt funderet? Vi søger netop nu en engageret og fagligt stærk AC-generalist med pionerå...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

SmartLearning søger udvikler til digitalt læringsteam

Copenhagen Business Academy

København K
SmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser. Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019