Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet

Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet
Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område.

Opgaver og ansvar
Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet.

I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid.

Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen.

Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier.

Organisatorisk placering
Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet

Hvem er du?

  • har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist
  • har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement
  • tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs
  • arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner
  • lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen
  • har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen
  • gode samarbejdsevner
  • formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ”ledige stillinger” på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per­sonlig baggrund, til at søge stillingerne.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943508Phoenix-32b00eb112019-01-16T00:00:00Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i UdenrigsministerietFuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet
Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område.

Opgaver og ansvar
Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet.

I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid.

Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen.

Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier.

Organisatorisk placering
Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet

Hvem er du?
  • har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist
  • har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement
  • tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs
  • arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner
  • lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen
  • har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen
  • gode samarbejdsevner
  • formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger.

Tiltrædelse
Snarest muligt.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ”ledige stillinger” på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per­sonlig baggrund, til at søge stillingerne.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.

2019-02-16T00:50:57.317 Fuldmægtig til ministerbetjening og styringsopgaver i Udenrigsministeriet Udenrigsministeriet søger ambitiøs medarbejder til at udvikle det fiskeripolitiske område. Opgaver og ansvar Som led i Udenrigsministeriets styrkelse af den departementale forankring af fiskeriområdet er der oprettet et nyt kontor, der skal kvalitetssikre minister- og folketingsbetjeningen. Kontoret er ansvarlig for tilsynet med Fiskeristyrelsen og arbejder bl.a. med genopretningen af fiskeriadministrationen i lyset af Rigsrevisionens beretninger om kvotekoncentration og tilskudsområdet. I Tilsyn og Koordination varetager vi en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse af solide beslutningsgrundlag for ministeren og sikring af, at sagerne er skåret til politisk. Du vil komme til at arbejde med koordination og udarbejdelse af politiske udspil, og du vil skulle arbejde med flere sager på samme tid. Arbejdet kræver vedholdenhed til at komme til bunds i store, komplekse sager og en evne til at foreslå gode, solide og gennemtænkte løsninger. Du skal kunne mestre de klassiske embedsmandsdyder i betjeningen af ministeren og have styr på rammerne for arbejdet i embedsværket og centraladministrationen. Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Du vil få mulighed for at udnytte dine idéer og analytiske evner samt få et bredt indblik i det fiskeripolitiske dossier. Organisatorisk placering Kontor for Tilsyn og Koordination, Fiskeripolitisk afdeling, Udenrigsministeriet Hvem er du? har en relevant samfundsfaglig uddannelse, gerne jurist har et par års erfaring eller mere fra centraladministrationen, fx fra en styrelse eller et departement tager ansvar og formår at følge opgaverne til dørs arbejder selvstændigt og besidder gode analytiske evner lægger vægt på kvalitet og præcision i opgaveløsningen har overblik og kan håndtere flere opgaver af gangen gode samarbejdsevner formulerer dig særdeles godt og præcist, både skriftligt og mundtligt Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til eller interesse for fiskeripolitiske problemstillinger. Tiltrædelse Snarest muligt. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og vedkommende faglige organisation. Stillingen er klassificeret som fuldmægtig. Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt. Ansøgning Ansøgningsfristen er fredag den 15. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ledige stillinger på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Nicolai Højlund på tlf.: 61 97 92 35 eller kontorchef Jes Brogaard Nielsen på tlf.: 61 97 92 50. Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per sonlig baggrund, til at søge stillingerne. Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.11Jobnet32b00eb1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119420&DepartmentId=6061&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3436772Udenrigsministeriet11Asiatisk Plads 21402København K61979235DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695009JobNet493177149317711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32b00eb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgEr du en fagligt stærk Akademisk medarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration360147855Jesnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330005010Akademisk medarbejder med god talforståelse og interesse for beskæftigelsesområdet til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens 5. kontorBasic Er du interesseret i at arbejde med resultater og data på beskæftigelsesområdet? Så er du den rette kandidat til stillingen i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens 5. kontor i Københavns Kommune. En af kerneopgaverne i 5. kontor er at sikre forvaltningens ledelsesinformation og økonomistyring både i forhold til betjening af borgmester, politisk udvalg og direktion, men også i forhold til de 10 decentrale centre og enheder, der betjener borgere og virksomheder. Vi er 15 kollegaer, der i det daglige arbejder med styringen af aktiveringsøkonomien og opfølgningen af resultaterne i Jobcenter København. Du bliver en del af resultatområdet, som i det daglige håndterer styringen af Jobcenter Københavns indsats for ledige borgere. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være udarbejdelse og drift af resultatkontrakter, konkret opfølgning på enkelte initiativer samt indstillinger til politikerne. Hertil kommer diverse driftsopgaver i forvaltningen. Ansvarsområde og arbejdsopgaver Du vil få en varieret opgaveportefølje, hvor du bl.a. vil blive ansvarlig for faste opfølgninger inden for resultatområdet, samt besvarelse af spørgsmål til opfølgningerne fra job- og beskæftigelsescentrene. Desuden vil der være en række ad-hoc analyseopgaver fx udarbejdelse af datatræk, notater og indstillinger til både direktion og det politiske udvalg. Om dig Du har en akademisk uddannelse, gerne samfundsvidenskabelig Du skal have lyst til at arbejde med data og til at understøtte både forvaltningen og job- og beskæftigelsescentrene i udførelsen af deres opgaver Du er skarp til Excel og dygtig til at arbejde med data Du er en god formidler og har lyst til at formidle data og analyser videre i organisationen Du kan kommunikere komplicerede emner tydeligt og simpelt også til modtagere uden teknisk faglig indsigt Du har mod på løbende at blive kastet ud i nye og skiftende opgaver Du har gode samarbejdsevner og er en god kollega. Du kan have et par års erfaring eller være nyuddannet. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring fra beskæftigelsesområdet, enten fra et tidligere job, studiejob eller praktik, men det er ikke et krav Vi tilbyder En spændende stilling med udfordringer og ansvar i en politisk styret organisation Godt samarbejde med dygtige kolleger Et godt socialt miljø, god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone Løn- og ansættelsesforhold Attraktive løn- og ansættelsesforhold med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden vil gennemsnitligt være 37 timer om ugen. Forventet ansættelsesdato er den 1. juni 2019. Har du spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Camilla Buck Hegaard på 2157 1531. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 24. april 2019 Vi forventer at holde samtaler hurtigst muligt efter fristens udløb.
Er du interesseret i at arbejde med resultater og data på beskæftigelsesområdet? Så er du den rette kandidat til stillingen i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens 5. kontor i Københavns Kommune.  
 
En af kerneopgaverne i 5. kontor er at sikre forvaltningens ledelsesinformation og økonomistyring – både i forhold til betjening af borgmester, politisk udvalg og direktion, men også i forhold til de 10 decentrale centre og enheder, der betjener borgere og virksomheder.  
 
Vi er 15 kollegaer, der i det daglige arbejder med styringen af aktiveringsøkonomien og opfølgningen af resultaterne i Jobcenter København.  
 
Du bliver en del af resultatområdet, som i det daglige håndterer styringen af Jobcenter Københavns indsats for ledige borgere. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være udarbejdelse og drift af resultatkontrakter, konkret opfølgning på enkelte initiativer samt indstillinger til politikerne. Hertil kommer diverse driftsopgaver i forvaltningen.  
 
Ansvarsområde og arbejdsopgaver  
Du vil få en varieret opgaveportefølje, hvor du bl.a. vil blive ansvarlig for faste opfølgninger inden for resultatområdet, samt besvarelse af spørgsmål til opfølgningerne fra job- og beskæftigelsescentrene.  
Desuden vil der være en række ad-hoc analyseopgaver – fx udarbejdelse af datatræk, notater og indstillinger til både direktion og det politiske udvalg.  
 
Om dig  
  • Du har en akademisk uddannelse, gerne samfundsvidenskabelig
  • Du skal have lyst til at arbejde med data og til at understøtte både forvaltningen og job- og beskæftigelsescentrene i udførelsen af deres opgaver 
  • Du er skarp til Excel og dygtig til at arbejde med data 
  • Du er en god formidler og har lyst til at formidle data og analyser videre i organisationen
  • Du kan kommunikere komplicerede emner tydeligt og simpelt – også til modtagere uden teknisk/faglig indsigt 
  • Du har mod på løbende at blive kastet ud i nye og skiftende opgaver
  • Du har gode samarbejdsevner og er en god kollega.   
  • Du kan have et par års erfaring eller være nyuddannet. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring fra beskæftigelsesområdet, enten fra et tidligere job, studiejob eller praktik, men det er ikke et krav
Vi tilbyder  
  • En spændende stilling med udfordringer og ansvar i en politisk styret organisation   
  • Godt samarbejde med dygtige kolleger
  • Et godt socialt miljø, god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone
Løn- og ansættelsesforhold
Attraktive løn- og ansættelsesforhold med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden vil gennemsnitligt være 37 timer om ugen. 
 
Forventet ansættelsesdato er den 1. juni 2019. 
 
Har du spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Camilla Buck Hegaard på 2157 1531.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 24. april 2019
Vi forventer at holde samtaler hurtigst muligt efter fristens udløb.
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCF 5. kontor - Aktiveringsøkonomi, Resultater og DanskuddannelseKøbenhavn V2019-04-10T17:00:16.4202019-04-23T00:00:00
330005037Nytænkende akademisk medarbejder til strategisk udvikling af dataarbejdet i Socialforvaltningen i Københavns KommuneBasic Center for Socialpolitik og Udvikling søger en ambitiøs og nytænkende kollega med akademisk baggrund til afdelingen Børn og Udvikling. Her vil du bl.a. få en nøglerolle med at understøtte Socialforvaltningen i at arbejde mere datadrevet, opnå målene i socialstrategien og understøtte den socialfaglige udvikling og driften i organisationen. I stillingen vil du både skulle bidrage til udviklingen og implementeringen af vores dataarbejde, herunder bidrage til at sikre understøttelse af lokale lederes anvendelse af data, og lede og deltage i konkrete projekter med fokus på brug af data. Vi lægger blandt andet vægt på, at vi vil være endnu bedre til at understøtte datadrevne beslutninger i organisationen. Det vil vi gøre gennem strategisk og velformidlet dataunderstøttelse. Vores datatilgang og forståelse er bred men med et hovedfokus på de kvantitative data, vi indsamler i vores egne administrative systemer. Du vil desuden få en rolle i centrets opgave med at udvikle relevant ledelsesinformation til organisationen. Her er det væsentligt, at du kan omsætte behovene hos såvel direktionen som den lokale ledelse i borgercentrene til letforståelig og anvendelig information i samarbejde med programmører og analysemedarbejdere. Om dig Vi lægger vægt på, at du har relevant uddannelse på kandidatniveau eller lignende minimum et par års relevant erfaring, gerne fra en kommune, eller gerne kendskab til den offentlige sektor erfaring med databehandling fra indsamling over behandling til formidling interesse for eller erfaringer med det sociale område stærk systematik og gode analytiske evner, herunder gerne erfaring med kvantitative metoder og datadreven faglig refleksion viden om at opstille kvantificérbare mål til brug for strategisk styring og gerne udvikling af ledelsesinformation indsigt i implementeringens mange faser overblik og evne til at kunne bidrage til flere projekter på samme tid strategisk sans og et skarpt blik for dynamikkerne i en politisk styret organisation evnen til at indgå i et ligeværdigt samarbejde med alle niveauer i organisationen Vi tilbyder Et udfordrende og udviklende job i en politisk styret organisation inden for et spændende og meningsfuldt fagområde Mulighed for at være med til at sætte den strategiske retning for det sociale område i Københavns Kommune Stor kontaktflade til et fagområde, hvor der ydes højt specialiserede indsatser til københavnere med brug for støtte Et godt arbejdsmiljø med dygtige, engagerede og sociale kolleger Om Center for Socialpolitik og Udvikling Med afsæt i borgernes behov og den bedst tilgængelige viden bidrager centret til, at Socialudvalget, borgmesteren og direktionen til enhver tid har det bedste grundlag til at sikre, at København har en virkningsfuld, helhedsorienteret og sammenhængende socialpolitik. Derudover har centret en vigtig opgave i at understøtte de dele af forvaltningen, der i praksis skal levere den bedst mulige service til borgerne inden for den økonomiske, juridiske og socialfaglige ramme. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningen på kommunens hjemmeside www.kk.dk. Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at ringe til vicekontorchef Christina Skytte Christensen på 2165 3298. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 24. april 2019 Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 25. og fredag den 26. april 2019.
Center for Socialpolitik og Udvikling søger en ambitiøs og nytænkende kollega med akademisk baggrund til afdelingen Børn og Udvikling. Her vil du bl.a. få en nøglerolle med at understøtte Socialforvaltningen i at arbejde mere datadrevet, opnå målene i socialstrategien og understøtte den socialfaglige udvikling og driften i organisationen.  
 
I stillingen vil du både skulle bidrage til udviklingen og implementeringen af vores dataarbejde, herunder bidrage til at sikre understøttelse af lokale lederes anvendelse af data, og lede og deltage i konkrete projekter med fokus på brug af data.
 
Vi lægger blandt andet vægt på, at vi vil være endnu bedre til at understøtte datadrevne beslutninger i organisationen. Det vil vi gøre gennem strategisk og velformidlet dataunderstøttelse.  
 
Vores datatilgang og forståelse er bred men med et hovedfokus på de kvantitative data, vi indsamler i vores egne administrative systemer.  
 
Du vil desuden få en rolle i centrets opgave med at udvikle relevant ledelsesinformation til organisationen. Her er det væsentligt, at du kan omsætte behovene hos såvel direktionen som den lokale ledelse i borgercentrene til letforståelig og anvendelig information i samarbejde med programmører og analysemedarbejdere.  
 
Om dig  
 
Vi lægger vægt på, at du har
  • relevant uddannelse på kandidatniveau eller lignende  
  • minimum et par års relevant erfaring, gerne fra en kommune, eller gerne kendskab til den offentlige sektor 
  • erfaring med databehandling; fra indsamling over behandling til formidling  
  • interesse for eller erfaringer med det sociale område  
  • stærk systematik og gode analytiske evner, herunder gerne erfaring med kvantitative metoder og datadreven faglig refleksion  
  • viden om at opstille kvantificérbare mål til brug for strategisk styring og gerne udvikling af ledelsesinformation  
  • indsigt i implementeringens mange faser  
  • overblik og evne til at kunne bidrage til flere projekter på samme tid  
  • strategisk sans og et skarpt blik for dynamikkerne i en politisk styret organisation  
  • evnen til at indgå i et ligeværdigt samarbejde med alle niveauer i organisationen  
Vi tilbyder
  • Et udfordrende og udviklende job i en politisk styret organisation inden for et spændende og meningsfuldt fagområde  
  • Mulighed for at være med til at sætte den strategiske retning for det sociale område i Københavns Kommune  
  • Stor kontaktflade til et fagområde, hvor der ydes højt specialiserede indsatser til københavnere med brug for støtte  
  • Et godt arbejdsmiljø med dygtige, engagerede og sociale kolleger  
Om Center for Socialpolitik og Udvikling   
Med afsæt i borgernes behov og den bedst tilgængelige viden bidrager centret til, at Socialudvalget, borgmesteren og direktionen til enhver tid har det bedste grundlag til at sikre, at København har en virkningsfuld, helhedsorienteret og sammenhængende socialpolitik. Derudover har centret en vigtig opgave i at understøtte de dele af forvaltningen, der i praksis skal levere den bedst mulige service til borgerne inden for den økonomiske, juridiske og socialfaglige ramme.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tilknyttet flekstidsaftale.
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningen på kommunens hjemmeside www.kk.dk.
Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at ringe til vicekontorchef Christina Skytte Christensen på 2165 3298.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 24. april 2019  
Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 25. og fredag den 26. april 2019.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCSU - Børn og UdviklingKøbenhavn V2019-04-10T17:01:53.9532019-04-24T00:00:00
330007437Akademisk medarbejder (fuldmægtig) til Forsikring og RisikostyringBasic Forsikring og Risikostyring søger en selvstændig og initiativrig fuldmægtig, der ønsker at være en del af et mindre team i Københavns Kommune. Om jobbet Vi søger en fuldmægtig, der har en struktureret og analytisk tilgang til de opgaver som Forsikring og Risikostyring skal have iværksat og gennemført. Som fuldmægtig i Forsikring og Risikostyring indgår du i projekter på tværs af kontoret, og derfor er det centralt, at du trives med at løse forskelligartede opgaver, dog primært med et fokus proceskortlægning, analyse og implementering af projekter. Vi forventer, at du kan eller har lyst til følgende opgaver: Arbejde med forandring i en politisk organisation. Implementering og projektledelse af it-projekter. Optegning og optimering af processer. Få en dagligdag i et lille team til at fungere. Om dig Du har en faglig relevant uddannelse i form af en samfundsvidenskabelig kandidatgrad. Du har et par års erfaring, gerne fra en politiskstyret organisation (kommune, stat, styrelse mv.). Du skal kunne arbejde selvstændigt og må gerne kunne tage initiativ til at udvikle egne projekter med fokus på at effektivisere arbejdet med forsikringer og risikostyring i Københavns Kommune. Da vi arbejder med forsikring og risikostyring i det daglige, vil det være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til disse områder. Vi søger en kollega, der har et stort drive og kan tænke og agere i en politisk drevet organisation arbejder struktureret og synes, at det er spændende at arbejde med procesoptimering fungerer i et mindre team med mange forskelligartede snitflader Om os Forsikring og Risikostyring er et selvstændigt team, med en normering på fem-seks fuldtidsansatte. Teamet har det overordnede ansvar for alle Københavns Kommunes interne og eksterne skadesforsikringer og forsikringsskader. Teamet er påbegyndt et ambitiøst forandringsarbejde, hvor vi fremadrettet arbejder aktivt med data og kvantitativ risikostyring for at kunne opnå visionen om samlet lavere skadesomkostninger i Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse er efter gældende overenskomst. Det er en fuldtidsstilling med en 37-timers arbejdsuge. Tiltrædelse den 1. juli 2019 eller før, hvis muligt. Arbejdspladsen er placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station, med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, massageordning, fitnessrum og kantineordning. Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Forsikring og Risikostyring, Philip Junker på 2165 3096. Ansøgning vedlægges opdateret CV. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 30. april 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 18 og 19. Københavns Ejendomme og Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre det udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
Forsikring og Risikostyring søger en selvstændig og initiativrig fuldmægtig, der ønsker at være en del af et mindre team i Københavns Kommune.  
 
Om jobbet  
Vi søger en fuldmægtig, der har en struktureret og analytisk tilgang til de opgaver som Forsikring og Risikostyring skal have iværksat og gennemført.  
 
Som fuldmægtig i Forsikring og Risikostyring indgår du i projekter på tværs af kontoret, og derfor er det centralt, at du trives med at løse forskelligartede opgaver, dog primært med et fokus proceskortlægning, analyse og implementering af projekter.  
 
Vi forventer, at du kan eller har lyst til følgende opgaver:
  • Arbejde med forandring i en politisk organisation.  
  • Implementering og projektledelse af it-projekter.   
  • Optegning og optimering af processer.  
  • Få en dagligdag i et lille team til at fungere.   
Om dig  
Du har en faglig relevant uddannelse i form af en samfundsvidenskabelig kandidatgrad. Du har et par års erfaring, gerne fra en politiskstyret organisation (kommune, stat, styrelse mv.). Du skal kunne arbejde selvstændigt og må gerne kunne tage initiativ til at udvikle egne projekter med fokus på at effektivisere arbejdet med forsikringer og risikostyring i Københavns Kommune. Da vi arbejder med forsikring og risikostyring i det daglige, vil det være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til disse områder.  
 
Vi søger en kollega, der 
  • har et stort drive og kan tænke og agere i en politisk drevet organisation  
  • arbejder struktureret og synes, at det er spændende at arbejde med procesoptimering  
  • fungerer i et mindre team med mange forskelligartede snitflader   
Om os  
Forsikring og Risikostyring er et selvstændigt team, med en normering på fem-seks fuldtidsansatte. Teamet har det overordnede ansvar for alle Københavns Kommunes interne og eksterne skadesforsikringer og forsikringsskader. Teamet er påbegyndt et ambitiøst forandringsarbejde, hvor vi fremadrettet arbejder aktivt med data og kvantitativ risikostyring for at kunne opnå visionen om samlet lavere skadesomkostninger i Københavns Kommune.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse er efter gældende overenskomst. Det er en fuldtidsstilling med en 37-timers arbejdsuge. Tiltrædelse den 1. juli 2019 eller før, hvis muligt.   
Arbejdspladsen er placeret i et stort og moderne domicil ved Fuglebakken Station, med et godt arbejdsklima, nye kontorfaciliteter, massageordning, fitnessrum og kantineordning.  
 
Vil du vide mere?  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Forsikring og Risikostyring, Philip Junker på 2165 3096.  
 
Ansøgning vedlægges opdateret CV.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 30. april 2019.
Vi forventer at holde samtaler i uge 18 og 19.  
 
Københavns Ejendomme og Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre det udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngForsikring og RisikostyringKøbenhavn NV2019-04-15T12:02:17.8102019-04-30T00:00:00
329984636Folketingets internationale sekretariat søger en EU-konsulent med solid erfaringRobot I tæt samarbejde med vores EU-specialister og udvalgssekretærer skal du rådgive Folketingets Europaudvalg og fagudvalg i EU-spørgsmål og medvirke til, at fagudvalgene i endnu højere grad integrerer EU-sagerne i deres arbejde. Du har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse (gerne cand.jur.) og et højt fagligt niveau. Du har desuden omfattende praktisk og teoretisk kendskab til EU, gerne fra tidligere ansættelser i centraladministrationen, organisationer eller EU-institutioner. Dine primære arbejdsopgaver Udarbejde notater, oversigter og andet baggrundsmateriale vedrørende forslag fra Kommissionen og aktuelle sager af relevans for fagudvalgene og Europaudvalget, særlig på det EU-retlige område. Levere mundtlige oplæg, der kvalificerer behandlingen af EU-sager i fagudvalgene. Rådgive og hjælpe folketingsmedlemmerne i behandlingen af aktuelle EU-sager med at kvalificere spørgsmål, beslutningsforslag m.m. Overvåge udviklingen i EU på prioriterede områder, herunder særlig EU-Domstolens retspraksis. Undersøge sammenhænge mellem EU-ret og dansk ret i relevante sager. Bistå med faglig betjening af hurtigarbejdende underudvalg. Din arbejdsplads Det Internationale Sekretariat består i dag af ca. 40 engagerede og dygtige medarbejdere, som udover tilrettelæggelsen af Folketingets arbejde med EU-sager også betjener Udenrigspolitisk Nævn, fagudvalg og Folketingets interparlamentariske delegationer. Sekretariatet omfatter også Folketingets EU-Oplysning. Sekretariatet betjener ligeledes Folketingets stående udvalg med rådgivning og information på udvalgte områder (EU, internationale forhold og samfundsøkonomi). Du bliver en del af et stærkt tværfagligt team, hvor faglighed, samarbejde, videndeling og formidling prioriteres højt. Du kommer til at arbejde tæt sammen med konsulentteamets tre andre EU-konsulenter. EU-konsulenterne arbejder ligeledes tæt sammen med medarbejderne i Europaudvalgets Sekretariat og EU-Oplysningen samt de andre konsulenter med ansvar for det udenrigspolitiske og økonomiske område i Det Internationale Sekretariat. Din profil Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor vi arbejder meget selvstændigt med opgaverne. Stillingerne indebærer tæt kontakt til både folketingsmedlemmer, kolleger i Folketingets Administration og offentligheden, og du skal derfor være udpræget ansvarsbevidst, serviceminded og have gode samarbejdsevner. Vi arbejder tæt på den politiske beslutningsproces i et arbejdsmiljø, der ind i mellem kan være hektisk. Som person skal du derfor være fleksibel og robust og have en god forståelse for det politiske system. Stillingen kræver, at du er analytisk, grundig og kan udtrykke dig kortfattet, præcist og forståeligt både mundtligt og skriftligt. Du har endvidere gode engelskkundskaber og må gerne kunne læse franske EU-tekster. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid, og du bliver ansat efter overenskomsten mellem Folketingets direktør og AC. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-chefkonsulent, Morten Knudsen, tlf. 3337 3695 eller international chef, Pernille Deleuran, tlf. 3337 3014. Du sender din ansøgning med cv, eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk. Ansøgningsfrist: Onsdag den 24. april 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 20 og 22. Du begynder i stillingen den 1. september 2019.I tæt samarbejde med vores EU-specialister og udvalgssekretærer skal du rådgive Folketingets Europaudvalg og fagudvalg i EU-spørgsmål og medvirke til, at fagudvalgene i endnu højere grad integrerer EU-sagerne i deres arbejde.

Du har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse (gerne cand.jur.) og et højt fagligt niveau. Du har desuden omfattende praktisk og teoretisk kendskab til EU, gerne fra tidligere ansættelser i centraladministrationen, organisationer eller EU-institutioner.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde notater, oversigter og andet baggrundsmateriale vedrørende forslag fra Kommissionen og aktuelle sager af relevans for fagudvalgene og Europaudvalget, særlig på det EU-retlige område.
  • Levere mundtlige oplæg, der kvalificerer behandlingen af EU-sager i fagudvalgene.
  • Rådgive og hjælpe folketingsmedlemmerne i behandlingen af aktuelle EU-sager med at kvalificere spørgsmål, beslutningsforslag m.m.
  • Overvåge udviklingen i EU på prioriterede områder, herunder særlig EU-Domstolens retspraksis.
  • Undersøge sammenhænge mellem EU-ret og dansk ret i relevante sager.
  • Bistå med faglig betjening af hurtigarbejdende underudvalg.
Din arbejdsplads

Det Internationale Sekretariat består i dag af ca. 40 engagerede og dygtige medarbejdere, som udover tilrettelæggelsen af Folketingets arbejde med EU-sager også betjener Udenrigspolitisk Nævn, fagudvalg og Folketingets interparlamentariske delegationer. Sekretariatet omfatter også Folketingets EU-Oplysning. Sekretariatet betjener ligeledes Folketingets stående udvalg med rådgivning og information på udvalgte områder (EU, internationale forhold og samfundsøkonomi).

Du bliver en del af et stærkt tværfagligt team, hvor faglighed, samarbejde, videndeling og formidling prioriteres højt. Du kommer til at arbejde tæt sammen med konsulentteamets tre andre EU-konsulenter. EU-konsulenterne arbejder ligeledes tæt sammen med medarbejderne i Europaudvalgets Sekretariat og EU-Oplysningen samt de andre konsulenter med ansvar for det udenrigspolitiske og økonomiske område i Det Internationale Sekretariat.

Din profil

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor vi arbejder meget selvstændigt med opgaverne. Stillingerne indebærer tæt kontakt til både folketingsmedlemmer, kolleger i Folketingets Administration og offentligheden, og du skal derfor være udpræget ansvarsbevidst, serviceminded og have gode samarbejdsevner.

Vi arbejder tæt på den politiske beslutningsproces i et arbejdsmiljø, der ind i mellem kan være hektisk. Som person skal du derfor være fleksibel og robust og have en god forståelse for det politiske system.

Stillingen kræver, at du er analytisk, grundig og kan udtrykke dig kortfattet, præcist og forståeligt – både mundtligt og skriftligt.

Du har endvidere gode engelskkundskaber og må gerne kunne læse franske EU-tekster.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid, og du bliver ansat efter overenskomsten mellem Folketingets direktør og AC.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos EU-chefkonsulent, Morten Knudsen, tlf. 3337 3695 eller international chef, Pernille Deleuran, tlf. 3337 3014.

Du sender din ansøgning med cv, eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 24. april 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 20 og 22.
Du begynder i stillingen den 1. september 2019.


Folketingets administrationKøbenhavn K2019-03-26T00:00:002019-04-24T00:00:00
329984592Folketingets EU-Oplysning søger en fagligt dygtig og erfaren AC-medarbejderRobot Folketingets EU-Oplysning søger en velorienteret, grundig og serviceminded medarbejder, som brænder for at gøre kompliceret EU-stof lettilgængeligt. Du har flere års erfaring og dermed et indgående kendskab til EU-retten, EU-institutionerne og EU s beslutningsprocesser. Du har en kandidatuddannelse gerne inden for jura eller anden relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse. Dine primære arbejdsopgaver Besvare spørgsmål fra offentligheden om EU. Udarbejde upartisk informationsmateriale om EU til forskellige målgrupper og medier. Holde oplæg om EU for offentligheden. Planlægge og gennemføre forskellige EU-relevante arrangementer f.eks. borgerdialogmøder, netværkskonferencer, folkemøder og folkehøringer. Bistå sekretariatets øvrige EU-medarbejdere med information, vejledning og rådgivning. Din arbejdsplads Folketingets EU-Oplysning besvarer spørgsmål fra offentligheden om EU på neutral og saglig vis. Vi udarbejder også upartisk informations- og undervisningsmateriale om EU, deltager på folkemøder og afholder borgerdialogmøder m.m. Oplysningsarbejdet driver vi bl.a. via www.eu.dk en af Danmarks største EU-portaler og Facebooksiden Folketingets EU-Oplysning. EU-Oplysningen er en del af Folketingets Administrations internationale sekretariat med ca. 40 engagerede og dygtige medarbejdere, der bl.a. også betjener Europaudvalget, Udenrigspolitisk Nævn og Folketingets interparlamentariske delegationer. Sekretariatet betjener ligeledes Folketingets stående udvalg med rådgivning og information på udvalgte fagområder (EU, internationale forhold og samfundsøkonomi). Du bliver en del af et stærkt tværfagligt team, hvor EU-faglighed, samarbejde, formidling og videndeling prioriteres højt. Din profil Du har særdeles gode kommunikationsevner, som gør dig i stand til at formidle komplicerede EU-spørgsmål på en letforståelig måde. Du har et godt overblik og arbejder selvstændigt og selvledende. Du værdsætter kollegial sparring, og du kan lide at løse opgaver sammen med kolleger. Du har en fleksibel og udadvendt arbejdsform og erfaring med projektarbejde. Du kan tale og skrive engelsk på almindeligt brugerniveau. Løn- og ansættelsesvilkår Løn efter kvalifikationer. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem Folketingets direktør og AC. Information og ansøgning Ring til EU-koordinator, Richard Mongin Forrest, tlf. 3337 3342 eller international chef, Pernille Deleuran, tlf. 3337 3014, hvis du har spørgsmål til jobbet. Du sender din ansøgning med cv, eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk. Ansøgningsfrist: Onsdag den 24. april 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 19 og 21. Du begynder i stillingen den 1. august 2019.Folketingets EU-Oplysning søger en velorienteret, grundig og serviceminded medarbejder, som brænder for at gøre kompliceret EU-stof lettilgængeligt.

Du har flere års erfaring og dermed et indgående kendskab til EU-retten, EU-institutionerne og EU’s beslutningsprocesser.

Du har en kandidatuddannelse gerne inden for jura eller anden relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse.

Dine primære arbejdsopgaver
  • Besvare spørgsmål fra offentligheden om EU.
  • Udarbejde upartisk informationsmateriale om EU til forskellige målgrupper og medier.
  • Holde oplæg om EU for offentligheden.
  • Planlægge og gennemføre forskellige EU-relevante arrangementer – f.eks. borgerdialogmøder, netværkskonferencer, folkemøder og folkehøringer.
  • Bistå sekretariatets øvrige EU-medarbejdere med information, vejledning og rådgivning.
Din arbejdsplads

Folketingets EU-Oplysning besvarer spørgsmål fra offentligheden om EU på neutral og saglig vis. Vi udarbejder også upartisk informations- og undervisningsmateriale om EU, deltager på folkemøder og afholder borgerdialogmøder m.m. Oplysningsarbejdet driver vi bl.a. via www.eu.dk – en af Danmarks største EU-portaler – og Facebooksiden Folketingets EU-Oplysning.

EU-Oplysningen er en del af Folketingets Administrations internationale sekretariat med ca. 40 engagerede og dygtige medarbejdere, der bl.a. også betjener Europaudvalget, Udenrigspolitisk Nævn og Folketingets interparlamentariske delegationer. Sekretariatet betjener ligeledes Folketingets stående udvalg med rådgivning og information på udvalgte fagområder (EU, internationale forhold og samfundsøkonomi).

Du bliver en del af et stærkt tværfagligt team, hvor EU-faglighed, samarbejde, formidling og videndeling prioriteres højt.

Din profil

Du har særdeles gode kommunikationsevner, som gør dig i stand til at formidle komplicerede EU-spørgsmål på en letforståelig måde.

Du har et godt overblik og arbejder selvstændigt og selvledende. Du værdsætter kollegial sparring, og du kan lide at løse opgaver sammen med kolleger. Du har en fleksibel og udadvendt arbejdsform og erfaring med projektarbejde.

Du kan tale og skrive engelsk på almindeligt brugerniveau.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn efter kvalifikationer. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem Folketingets direktør og AC.

Information og ansøgning

Ring til EU-koordinator, Richard Mongin Forrest, tlf. 3337 3342 eller international chef, Pernille Deleuran, tlf. 3337 3014, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Du sender din ansøgning med cv, eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk.

Ansøgningsfrist: Onsdag den 24. april 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 19 og 21.

Du begynder i stillingen den 1. august 2019.

Folketingets administrationKøbenhavn K2019-03-26T00:00:002019-04-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder med god talforståelse og interesse for beskæftigelsesområdet til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens 5. kontor

CF 5. kontor - Aktiveringsøkonomi, Resultater og Danskuddannelse

København V
Er du interesseret i at arbejde med resultater og data på beskæftigelsesområdet? Så er du den rette kandidat til stillingen i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens 5. kontor i Københavns Kommune. En af kerneopgaverne i 5. kontor er at sikre ...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Nytænkende akademisk medarbejder til strategisk udvikling af dataarbejdet i Socialforvaltningen i Københavns Kommune

CSU - Børn og Udvikling

København V
Center for Socialpolitik og Udvikling søger en ambitiøs og nytænkende kollega med akademisk baggrund til afdelingen Børn og Udvikling. Her vil du bl.a. få en nøglerolle med at understøtte Socialforvaltningen i at arbejde mere datadrevet, opnå målene...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Akademisk medarbejder (fuldmægtig) til Forsikring og Risikostyring

Forsikring og Risikostyring

København NV
Forsikring og Risikostyring søger en selvstændig og initiativrig fuldmægtig, der ønsker at være en del af et mindre team i Københavns Kommune. Om jobbet Vi søger en fuldmægtig, der har en struktureret og analytisk tilgang til de opgaver som Forsikri...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Folketingets internationale sekretariat søger en EU-konsulent med solid erfaring

Folketingets administration

København K
I tæt samarbejde med vores EU-specialister og udvalgssekretærer skal du rådgive Folketingets Europaudvalg og fagudvalg i EU-spørgsmål og medvirke til, at fagudvalgene i endnu højere grad integrerer EU-sagerne i deres arbejde. Du har en relevant samf...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Folketingets EU-Oplysning søger en fagligt dygtig og erfaren AC-medarbejder

Folketingets administration

København K
Folketingets EU-Oplysning søger en velorienteret, grundig og serviceminded medarbejder, som brænder for at gøre kompliceret EU-stof lettilgængeligt. Du har flere års erfaring og dermed et indgående kendskab til EU-retten, EU-institutionerne og EU s ...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:24. april 2019