Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldmægtig til Strategisk enhed, ledelsessekretariat

Har du talent for at koordinere, strukturere og tænke i processer? Kan du holde hovedet koldt i en travl og udfordrende hverdag, hvor fokus er at skabe sammenhæng og handlekraft i en kompleks organisation? Så er du måske vores nye kollega i Strategisk enhed, ledelsessekretariatet på UC SYD, Campus Esbjerg.

Jobindhold
Som fuldmægtig i ledelsessekretariatet er din primære opgave at understøtte rektoratets arbejde. Dine opgaver dækker over et bredt spænd: fra det strategiske oplæg til bestyrelse, og projektledelse af større eller mindre projekter og administrative understøttelse af driften i afdelingen.

Du får en rolle som sparringspartner for en institutchef, og i den forbindelse vil du få opgaver knyttet til professionsbacheloruddannelserne inden for det konkrete institut. Opgaverne er rettet mod varetagelse af eksterne samarbejdsrelationer, etablering af beslutningsgrundlag og facilitering af interne processer.

Ledelsessekretariatet er en aktiv og tæt medspiller for rektoratet. Som AC-fuldmægtig forventer vi, at du er proaktiv og tager ejerskab til opgaverne. Du skal være med til at udfordre vanetænkningen ikke kun i ledelsessekretariatet, men i hele organisationen. I UC SYD betragter vi strategisk selvledelse som et vilkår, med tæt ledelsesmæssig og kollegial sparring.

Du skal være indstillet på, at tilrettelæggelsen og prioriteringen af dine opgaver afhænger af politiske dagsordner, og at din hverdag derfor er uforudsigelig og til tider hektisk.

Trods arbejdsintensive perioder lægger vi vægt på en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du kommer til at indgå i et miljø præget af en uhøjtidelig stemning tæt på den øverste ledelse, hvor vi prioriterer en god omgangstone samt faglig sparring.

Dine kompetencer
Vi søger en medarbejder med:

  • strategisk indsigt og som forstår at navigere i et politisk landskab – både internt og eksternt
  • analytisk og innovativ tilgang til opgaveløsning
  • god indsigt i organisatoriske processer
  • stærke IT-kompetencer og akademisk skriftsprog
  • erfaring med projektledelse og implementering af forandringer i undervisnings- eller uddannelsessektoren
  • relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, f.eks. humanistisk universitetsuddannelse eller cand.scient.pol.
Som person er du initiativrig, udadvendt, serviceminded og resultatorienteret.

Ansættelse
Stillingen forventes besat fra den 1. august eller snarest derefter og er en AC-stilling på fuld tid, med reference til lederen af ledelsessekretariatet.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Hvis du mener, stillingen lige er dig, skal du sende os din ansøgning via linket, så vi har den senest den 11. juni 2019, klokken 23:59.
Du finder også stillingen på www.ucsyd.dk/stillinger.
Vi gennemfører samtaler den 18. juni 2019 fra kl. 11.00

Information
Afdelingen er en del af Strategisk enhed, og består af 2 administrative medarbejdere, 3 fuldmægtige, 2 chefkonsulenter samt kvalitetskoordinatoren, som tilsammen løser opgaverne i et godt og samarbejdende fællesskab.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sekretariatsleder, Jytte Rosenberg, jros@ucsyd.dk tlf. 72662531.

Om os
UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesignere. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os.

Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011443Phoenix-fba1488212019-04-25T00:00:00Fuldmægtig til Strategisk enhed, ledelsessekretariatHar du talent for at koordinere, strukturere og tænke i processer? Kan du holde hovedet koldt i en travl og udfordrende hverdag, hvor fokus er at skabe sammenhæng og handlekraft i en kompleks organisation? Så er du måske vores nye kollega i Strategisk enhed, ledelsessekretariatet på UC SYD, Campus Esbjerg.

Jobindhold
Som fuldmægtig i ledelsessekretariatet er din primære opgave at understøtte rektoratets arbejde. Dine opgaver dækker over et bredt spænd: fra det strategiske oplæg til bestyrelse, og projektledelse af større eller mindre projekter og administrative understøttelse af driften i afdelingen.

Du får en rolle som sparringspartner for en institutchef, og i den forbindelse vil du få opgaver knyttet til professionsbacheloruddannelserne inden for det konkrete institut. Opgaverne er rettet mod varetagelse af eksterne samarbejdsrelationer, etablering af beslutningsgrundlag og facilitering af interne processer.

Ledelsessekretariatet er en aktiv og tæt medspiller for rektoratet. Som AC-fuldmægtig forventer vi, at du er proaktiv og tager ejerskab til opgaverne. Du skal være med til at udfordre vanetænkningen ikke kun i ledelsessekretariatet, men i hele organisationen. I UC SYD betragter vi strategisk selvledelse som et vilkår, med tæt ledelsesmæssig og kollegial sparring.

Du skal være indstillet på, at tilrettelæggelsen og prioriteringen af dine opgaver afhænger af politiske dagsordner, og at din hverdag derfor er uforudsigelig og til tider hektisk.

Trods arbejdsintensive perioder lægger vi vægt på en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du kommer til at indgå i et miljø præget af en uhøjtidelig stemning tæt på den øverste ledelse, hvor vi prioriterer en god omgangstone samt faglig sparring.

Dine kompetencer
Vi søger en medarbejder med:
  • strategisk indsigt og som forstår at navigere i et politisk landskab – både internt og eksternt
  • analytisk og innovativ tilgang til opgaveløsning
  • god indsigt i organisatoriske processer
  • stærke IT-kompetencer og akademisk skriftsprog
  • erfaring med projektledelse og implementering af forandringer i undervisnings- eller uddannelsessektoren
  • relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, f.eks. humanistisk universitetsuddannelse eller cand.scient.pol.
Som person er du initiativrig, udadvendt, serviceminded og resultatorienteret.

Ansættelse
Stillingen forventes besat fra den 1. august eller snarest derefter og er en AC-stilling på fuld tid, med reference til lederen af ledelsessekretariatet.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Hvis du mener, stillingen lige er dig, skal du sende os din ansøgning via linket, så vi har den senest den 11. juni 2019, klokken 23:59.
Du finder også stillingen på www.ucsyd.dk/stillinger.
Vi gennemfører samtaler den 18. juni 2019 fra kl. 11.00

Information
Afdelingen er en del af Strategisk enhed, og består af 2 administrative medarbejdere, 3 fuldmægtige, 2 chefkonsulenter samt kvalitetskoordinatoren, som tilsammen løser opgaverne i et godt og samarbejdende fællesskab.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sekretariatsleder, Jytte Rosenberg, jros@ucsyd.dk tlf. 72662531.

Om os
UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesignere. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os.

Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.
2019-06-12T00:52:59.377 Har du talent for at koordinere, strukturere og tænke i processer? Kan du holde hovedet koldt i en travl og udfordrende hverdag, hvor fokus er at skabe sammenhæng og handlekraft i en kompleks organisation? Så er du måske vores nye kollega i Strategisk enhed, ledelsessekretariatet på UC SYD, Campus Esbjerg. Jobindhold Som fuldmægtig i ledelsessekretariatet er din primære opgave at understøtte rektoratets arbejde. Dine opgaver dækker over et bredt spænd: fra det strategiske oplæg til bestyrelse, og projektledelse af større eller mindre projekter og administrative understøttelse af driften i afdelingen. Du får en rolle som sparringspartner for en institutchef, og i den forbindelse vil du få opgaver knyttet til professionsbacheloruddannelserne inden for det konkrete institut. Opgaverne er rettet mod varetagelse af eksterne samarbejdsrelationer, etablering af beslutningsgrundlag og facilitering af interne processer. Ledelsessekretariatet er en aktiv og tæt medspiller for rektoratet. Som AC-fuldmægtig forventer vi, at du er proaktiv og tager ejerskab til opgaverne. Du skal være med til at udfordre vanetænkningen ikke kun i ledelsessekretariatet, men i hele organisationen. I UC SYD betragter vi strategisk selvledelse som et vilkår, med tæt ledelsesmæssig og kollegial sparring. Du skal være indstillet på, at tilrettelæggelsen og prioriteringen af dine opgaver afhænger af politiske dagsordner, og at din hverdag derfor er uforudsigelig og til tider hektisk. Trods arbejdsintensive perioder lægger vi vægt på en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du kommer til at indgå i et miljø præget af en uhøjtidelig stemning tæt på den øverste ledelse, hvor vi prioriterer en god omgangstone samt faglig sparring. Dine kompetencer Vi søger en medarbejder med: strategisk indsigt og som forstår at navigere i et politisk landskab både internt og eksternt analytisk og innovativ tilgang til opgaveløsning god indsigt i organisatoriske processer stærke IT-kompetencer og akademisk skriftsprog erfaring med projektledelse og implementering af forandringer i undervisnings- eller uddannelsessektoren relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, f.eks. humanistisk universitetsuddannelse eller cand.scient.pol. Som person er du initiativrig, udadvendt, serviceminded og resultatorienteret. Ansættelse Stillingen forventes besat fra den 1. august eller snarest derefter og er en AC-stilling på fuld tid, med reference til lederen af ledelsessekretariatet. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist Hvis du mener, stillingen lige er dig, skal du sende os din ansøgning via linket, så vi har den senest den 11. juni 2019, klokken 23:59. Du finder også stillingen på www.ucsyd.dk stillinger. Vi gennemfører samtaler den 18. juni 2019 fra kl. 11.00 Information Afdelingen er en del af Strategisk enhed, og består af 2 administrative medarbejdere, 3 fuldmægtige, 2 chefkonsulenter samt kvalitetskoordinatoren, som tilsammen løser opgaverne i et godt og samarbejdende fællesskab. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte sekretariatsleder, Jytte Rosenberg, jros@ucsyd.dk tlf. 72662531. Om os UC SYD uddanner lige nu ca. 6.300 studerende til professionsbachelorer. De uddanner sig for eksempel til lærere, pædagoger, sygeplejersker eller lyddesignere. Mange af dem vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionernes felter og driver udviklingsprojekter i blandt andet børnehaver, skoler og på sygehuse. Sammenhængen mellem uddannelse, forskning og udvikling er et vigtigt pejlemærke for os. Vi er 700 ansatte på fire campusser i Syd- og Sønderjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer.11jobnetfba14882100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122251&DepartmentId=8332&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3513540UC Syddanmark, Esbjerg11Degnevej 166705Esbjerg Ø72662531DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749196JobNet4978774497877410025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fba14882https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fba14882https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fba14882&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fba14882&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonFuldmægtig til Strategisk enhed, ledelsessekretariat1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361567430jros@ucsyd.dkDKDanmarkDKDanmark330092437Give Steel søger RegnskabsassistentRobot Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse. Dine opgaver vil være: Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer. Refusioner for sygdom mv. Oprette, Indmelde vores montører i Norge. Diverse lønopgaver Bogføring Telefon pasning reception i samarbejde med resten af afdelingen. Vi forventer: Kontoruddannet At du er udadvendt og har et godt humør Grundig Ansvarsbevidst Mundtlig og skriftlig Engelsk Kendskab til C5 løn en fordel Vi tilbyder: Løn efter kvalifikation Uformel omgangstone Kantineordning Sundhedsforsikring Sådan ansøger du Henvendelser vedr. stillingen samt ansøgning, mærket Regnskabsassistent , sendes til CFO Bettina Vorsø Elkjær på ansogning@givesteel.com eller på tlf. 20 58 58 10. Vi ansætter hurtigst muligt. Vi er Danmarks førende leverandør af stålkonstruktioner til byggeindustrien i Danmark og en betydende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa. Vi anerkendes for solide aftaler og rigtige løsninger, baseret på ansvar- lighed præcision og fleksibilitet.

Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse.

Dine opgaver vil være:

  • Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer.
  • Refusioner for sygdom mv.
  • Oprette, Indmelde vores montører i Norge.
  • Diverse lønopgaver
  • Bogføring
  • Telefon pasning + reception i samarbejde med resten af afdelingen.

 

Vi forventer:

  • Kontoruddannet
  • At du er udadvendt og har et godt humør
  • Grundig
  • Ansvarsbevidst
  • Mundtlig og skriftlig Engelsk
  • Kendskab til C5 løn en fordel

 

Vi tilbyder:

  • Løn efter kvalifikation
  • Uformel omgangstone 
  • Kantineordning
  • Sundhedsforsikring

 

Sådan ansøger du

Henvendelser vedr. stillingen samt ansøgning, mærket ”Regnskabsassistent”, sendes til CFO Bettina Vorsø Elkjær på ansogning@givesteel.com eller på tlf. 20 58 58 10.

Vi ansætter hurtigst muligt.

Vi er Danmarks førende leverandør af stålkonstruktioner til byggeindustrien i Danmark og en betydende leverandør af stålkonstruktioner i Nordeuropa.

Vi anerkendes for solide aftaler og rigtige løsninger, baseret på ansvar- lighed præcision og fleksibilitet.

Give Steel A/SBrande2019-09-19T00:00:002019-10-17T00:00:00
330092137It-uddannelseskoordinator (AC-fuldmægtig)Robot Ved Institut for Design og Kommunikation, Syddansk Universitet campus Kolding, opslås en stilling som it-uddannelseskoordinator (AC-fuldmægtig). Koordinatoren har til opgave at:• Understøtte og medudvikle it-uddannelsesporteføljen på campus Kolding. • Understøtte og medudvikle studieunderstøttende aktiviteter.• Koordinere studiestart. • Understøtte og medudvikle ekstra-curriculære aktiviteter.• Understøtte og medudvikle employabilitetsfremmende aktiviteter, herunder entreprenørskab.• Bidrage aktivt til markedsføringen af uddannelserne på websider og sociale medier samt ved åbent hus, messer etc. Dette arbejde sker i samarbejde med de ansvarlige studieledere og studiesekretærer samt studienævnet. Desuden vil den ansatte indgå i institutsekretariatet og blandt andet skulle løse grafik-og kommunikationsopgaver for instituttet. Vi forventer af dig: Den, der ansættes, forventes at have kommunikationsbaggrund og indgående kendskab til digital kommunikation. Cand.it.-, cand.mag.- eller cand.comm.-baggrund er en fordel.Du skal være udadvendt og klart kommunikerende og kunne arbejde selvstændigt og på eget initiativ. Praktiske informationerØnsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder Marianne Wolff Lundholt, tlf. 6550 1339 e-mail malu@sdu.dk. Startdato: 1. april 2020.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Institut for Design og Kommunikation, Syddansk Universitet campus Kolding, opslås en stilling som it-uddannelseskoordinator (AC-fuldmægtig). 

Koordinatoren har til opgave at:
• Understøtte og medudvikle it-uddannelsesporteføljen på campus Kolding. 
• Understøtte og medudvikle studieunderstøttende aktiviteter.
• Koordinere studiestart. 
• Understøtte og medudvikle ekstra-curriculære aktiviteter.
• Understøtte og medudvikle employabilitetsfremmende aktiviteter, herunder entreprenørskab.
• Bidrage aktivt til markedsføringen af uddannelserne på websider og sociale medier samt ved åbent hus, messer etc.  

Dette arbejde sker i samarbejde med de ansvarlige studieledere og studiesekretærer samt studienævnet. 

Desuden vil den ansatte indgå i institutsekretariatet og blandt andet skulle løse grafik-og kommunikationsopgaver for instituttet. 

Vi forventer af dig: 

Den, der ansættes, forventes at have kommunikationsbaggrund og indgående kendskab til digital kommunikation. Cand.it.-, cand.mag.- eller cand.comm.-baggrund er en fordel.

Du skal være udadvendt og klart kommunikerende og kunne arbejde selvstændigt og på eget initiativ. 

Praktiske informationer

Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder Marianne Wolff Lundholt, tlf. 6550 1339 / e-mail malu@sdu.dk. 

Startdato: 1. april 2020.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetKolding2019-09-18T00:00:002019-10-21T00:00:00
330091074Har du flair for bogføring og regnskab? Så har vi jobbetRobot Skattestyrelsen i Ringkøbing søger nye omstillingsparate kolleger med erfaring indenfor, bogholderi, regnskab eller økonomi. Trives du med struktur og faste rammer i en dynamisk organisation og med mulighed for indflydelse på dit jobliv? Så skal du læse videre. Alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver Vi skal bruge to nye kolleger til afdelingen Opkrævning og Betaling, hvor kerneopgaven er at sikre Danmarks velfærdssamfund gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger. I daglig tale kalder vi os for Danmarks største kasseapparat. Vi er ca. 240 medarbejdere, der administrerer denne opgave, og vi er midt i en stor og meget spændende forandringsproces. Så du vil få en stor variation af opgaver, og de kan skifte med korte mellemrum, hvilket kræver omstillingsparathed og fleksibilitet. Dine opgaver kommer primært til at bestå af: Bogføring Debitorpleje Kontering og ompostering i SAP Afstemning af konti Du kommer til at gøre en forskel Resultatet af dit arbejde er til at få øje på. I samarbejde med dine dygtige kolleger bidrager du til at få ca. 1.000 mia. kr. netto i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet. Din faglighed Der kan være flere tilgange til stillingerne. Ud over at din faglighed matcher, forventer vi, at du er forretningsorienteret og har lyst til løbende at udvikle dig ved at lære nye områder og opgaver at kende. Din uddannelses- og erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor: administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring økonomiområdet fx bank eller kontoruddannet nyuddannet med rette kvalifikationer fx finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende en uddannelse internt i Skatteforvaltningen Uanset hvilken baggrund du kommer med, får du en grundig oplæring Desuden er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og arbejder analytisk, struktureret og målrettet med sans for detaljerne i en til tider travl hverdag. Som person udviser du professionel adfærd, er empatisk og udtrykker dig klart og præcist i skrift og tale. Velkommen ombord Vores succeskriterier defineres på team-niveau, og vi løser opgaverne i tæt samarbejde med andre teams. Du er i løbende dialog med din nærmeste leder om faglighed, trivsel og udvikling. Opgaverne er mange og spændende, og vi vil gøre alt for at du trives socialt og udvikler dig fagligt, så du får: varierende arbejdsopgaver engagerede kolleger med et højt fagligt niveau løbende efteruddannelse i enheden, i styrelsen og evt. eksternt fokus på høj trivsel og arbejdsglæde et uformelt, fagligt og socialt miljø Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: Søg stillingen . Sidste ansøgningsfrist er 30. september 2019 og vi forventer at holde samtaler primo oktober. Tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1. december 2019. Stillinger er i enhederne Erhverv 1 og Erhverv 2 og er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Johnny Pedersen på 7237 2903 eller funktionsleder Eva Maria Schou på 7237 2901. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Skattestyrelsen i Ringkøbing søger nye omstillingsparate kolleger med erfaring indenfor, bogholderi, regnskab eller økonomi. Trives du med struktur og faste rammer i en dynamisk organisation og med mulighed for indflydelse på dit jobliv? Så skal du læse videre.

Alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver
Vi skal bruge to nye kolleger til afdelingen Opkrævning og Betaling, hvor kerneopgaven er at sikre Danmarks velfærdssamfund gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger. I daglig tale kalder vi os for Danmarks største kasseapparat.

Vi er ca. 240 medarbejdere, der administrerer denne opgave, og vi er midt i en stor og meget spændende forandringsproces. Så du vil få en stor variation af opgaver, og de kan skifte med korte mellemrum, hvilket kræver omstillingsparathed og fleksibilitet.

Dine opgaver kommer primært til at bestå af:

  • Bogføring
  • Debitorpleje
  • Kontering og ompostering i SAP
  • Afstemning af konti


Du kommer til at gøre en forskel
Resultatet af dit arbejde er til at få øje på. I samarbejde med dine dygtige kolleger bidrager du til at få ca. 1.000 mia. kr. netto i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet.

Din faglighed
Der kan være flere tilgange til stillingerne. Ud over at din faglighed matcher, forventer vi, at du er forretningsorienteret og har lyst til løbende at udvikle dig ved at lære nye områder og opgaver at kende.

Din uddannelses- og erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor:

  • administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring
  • økonomiområdet fx bank eller kontoruddannet
  • nyuddannet med rette kvalifikationer fx finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende
  • en uddannelse internt i Skatteforvaltningen


Uanset hvilken baggrund du kommer med, får du en grundig oplæring

Desuden er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og arbejder analytisk, struktureret og målrettet med sans for detaljerne i en til tider travl hverdag. Som person udviser du professionel adfærd, er empatisk og udtrykker dig klart og præcist i skrift og tale.

Velkommen ombord
Vores succeskriterier defineres på team-niveau, og vi løser opgaverne i tæt samarbejde med andre teams. Du er i løbende dialog med din nærmeste leder om faglighed, trivsel og udvikling.

Opgaverne er mange og spændende, og vi vil gøre alt for at du trives socialt og udvikler dig fagligt, så du får:

  • varierende arbejdsopgaver
  • engagerede kolleger med et højt fagligt niveau
  • løbende efteruddannelse i enheden, i styrelsen og evt. eksternt
  • fokus på høj trivsel og arbejdsglæde
  • et uformelt, fagligt og socialt miljø


Ansøgning og kontakt
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: ”Søg stillingen”. Sidste ansøgningsfrist er 30. september 2019 og vi forventer at holde samtaler primo oktober. Tiltrædelse snarest muligt eller pr. 1. december 2019.

Stillinger er i enhederne Erhverv 1 og Erhverv 2 og er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Johnny Pedersen på 7237 2903 eller funktionsleder Eva Maria Schou på 7237 2901.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, DamstrædetRingkøbing2019-09-17T00:00:002019-09-30T00:00:00
330090443Medarbejdere søges til registrering og kvalitetssikring af transporter - Gældsstyrelsen i RingkøbingRobot Trives du med rutineprægede opgaver, hvor grundlaget er bogholderi og tal med tilknyttet skriftlig sagsbehandling og hvor kvalitet og effektivitet er i højsædet? Så er det dig, vi søger til transportopgaven i Gældsstyrelsen. Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive al gæld til det offentlige. Det er en opgave, der har stor samfundsmæssig betydning, og hvor du sammen med kompetente kolleger og ledere bidrager til at opretholde retssikkerheden og den danske velfærdsmodel. Dine arbejdsopgaver Du vil komme til at arbejde med et snævert opgavefelt bestående i registrering og kvalitetssikring af transporter, som omhandler eksempelvis udbetaling af overskydende skat til tredjemand. Læs mere om transporter her. Opgaverne er af rutinepræget karakter og du skal derfor kunne trives i en hverdag med mange ensartede opgaver. Som person skal du kunne håndtere og servicere Gældsstyrelsens kunder ansvarsfuldt og korrekt. Det er derfor afgørende, at du er serviceminded og kan kommunikere professionelt og klart. Da vi arbejder med mennesker, som ofte står i en økonomisk svær situation, er det samtidig vigtigt, at du formår at etablere og fastholde en konstruktiv dialog baseret på gensidig tillid og forståelse. Faglige og personlige kvalifikationer: Du har en struktureret tilgang til dit arbejde Du trives med klart definerede og ensartede opgaver Du har en god talforståelse Du har et generelt godt greb om anvendelse af IT Du er motiveret i forhold til opgaven og i forhold til Gældsstyrelsen som organisation Du har forståelse for processuelle regler og lovgrundlag, fx forvaltningsloven og offentlighedsloven Din uddannelsesmæssige baggrund kan for eksempel være: Kontorassistent Økonomimedarbejder Anden relevant uddannelse indenfor f.eks. økonomi eller forvaltning Vi lægger stor vægt på, at du passer ind i vores kultur af holdånd, faglig stolthed og ansvarsfølelse DNA et i Gældsstyrelsen. Vi har en team-performancekultur, hvor vi løfter i flok. Det betyder, at du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi hjælper hinanden både i egne teams og på tværs af organisationen. Vi kan tilbyde: Gode arbejdsvilkår med fleksibel arbejdstilrettelæggelse Opgaver med et stort ansvar Et godt fagligt og socialt miljø Om din kommende arbejdsplads i Gældsstyrelsen Opgaven omkring registrering og kvalitetssikring af transporter er forankret i en af de fire Pengestrømsenheder i Driftscenter Ringkøbing. Vi arbejder tæt sammen, og vi løfter opgaverne i fællesskab. Vi er kendt for at sætte arbejdsglæde og trivsel i højsæde, og vi prioriterer det sociale samvær med hinanden. Ansøgning og yderligere oplysninger Har du fået lyst til nye udfordringer, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV sammen med relevante eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 29. september 2019. Har du spørgsmål vedrørende: Opgaver, organisationen mv. er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lars Nykjær på tlf. 2260 9266. Rekrutteringsprocessen, løn mv. er du velkommen til at kontakte Karen Bendix Holm på tlf. 7237 2591. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende AC-overenskomst, HK-overenskomst eller DTS-overenskomst. Ansættelsen sker på baggrund af relevant uddannelsesmæssig baggrund og er betinget af, at du har en tilfredsstillende straffeattest. I Gældsstyrelsen foretager vi som en del af ansættelsesprocessen restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Ribovej 5 i Ringkøbing. Ansættelse er snarest muligt. Hvis ikke du bor i Ringkøbing-Skjern Kommune og gerne vil vide mere om f.eks. skoler, lokalmiljø, boligmuligheder mv. kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendahl. Bosætningskoordinator Dorthe Frydendahl kan kontaktes på mobil: 2060 1558 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk Ansættelsesproces Vi forventer at afholde samtaler i uge 41 Gældsstyrelsen din nye arbejdsplads Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Trives du med rutineprægede opgaver, hvor grundlaget er bogholderi og tal med tilknyttet skriftlig sagsbehandling og hvor kvalitet og effektivitet er i højsædet? Så er det dig, vi søger til transportopgaven i Gældsstyrelsen.

Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive al gæld til det offentlige. Det er en opgave, der har stor samfundsmæssig betydning, og hvor du sammen med kompetente kolleger og ledere bidrager til at opretholde retssikkerheden og den danske velfærdsmodel.



Dine arbejdsopgaver

Du vil komme til at arbejde med et snævert opgavefelt bestående i registrering og kvalitetssikring af transporter, som omhandler eksempelvis udbetaling af overskydende skat til tredjemand. Læs mere om transporter her.

Opgaverne er af rutinepræget karakter og du skal derfor kunne trives i en hverdag med mange ensartede opgaver.

Som person skal du kunne håndtere og servicere Gældsstyrelsens kunder ansvarsfuldt og korrekt. Det er derfor afgørende, at du er serviceminded og kan kommunikere professionelt og klart. Da vi arbejder med mennesker, som ofte står i en økonomisk svær situation, er det samtidig vigtigt, at du formår at etablere og fastholde en konstruktiv dialog baseret på gensidig tillid og forståelse.



Faglige og personlige kvalifikationer:

  • Du har en struktureret tilgang til dit arbejde
  • Du trives med klart definerede og ensartede opgaver
  • Du har en god talforståelse
  • Du har et generelt godt greb om anvendelse af IT
  • Du er motiveret i forhold til opgaven og i forhold til Gældsstyrelsen som organisation
  • Du har forståelse for processuelle regler og lovgrundlag, fx forvaltningsloven og offentlighedsloven


Din uddannelsesmæssige baggrund kan for eksempel være:

  • Kontorassistent
  • Økonomimedarbejder
  • Anden relevant uddannelse indenfor f.eks. økonomi eller forvaltning


Vi lægger stor vægt på, at du passer ind i vores kultur af holdånd, faglig stolthed og ansvarsfølelse – DNA’et i Gældsstyrelsen. Vi har en team-performancekultur, hvor vi løfter i flok. Det betyder, at du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi hjælper hinanden – både i egne teams og på tværs af organisationen.

Vi kan tilbyde:

  • Gode arbejdsvilkår med fleksibel arbejdstilrettelæggelse
  • Opgaver med et stort ansvar
  • Et godt fagligt og socialt miljø


Om din kommende arbejdsplads i Gældsstyrelsen

Opgaven omkring registrering og kvalitetssikring af transporter er forankret i en af de fire Pengestrømsenheder i Driftscenter Ringkøbing. Vi arbejder tæt sammen, og vi løfter opgaverne i fællesskab. Vi er kendt for at sætte arbejdsglæde og trivsel i højsæde, og vi prioriterer det sociale samvær med hinanden.



Ansøgning og yderligere oplysninger

Har du fået lyst til nye udfordringer, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV sammen med relevante eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 29. september 2019.

Har du spørgsmål vedrørende:

  • Opgaver, organisationen mv. er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lars Nykjær på tlf. 2260 9266.
  • Rekrutteringsprocessen, løn mv. er du velkommen til at kontakte Karen Bendix Holm på tlf. 7237 2591.


Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende AC-overenskomst, HK-overenskomst eller DTS-overenskomst. Ansættelsen sker på baggrund af relevant uddannelsesmæssig baggrund og er betinget af, at du har en tilfredsstillende straffeattest.

I Gældsstyrelsen foretager vi som en del af ansættelsesprocessen restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Ribovej 5 i Ringkøbing. Ansættelse er snarest muligt.

Hvis ikke du bor i Ringkøbing-Skjern Kommune og gerne vil vide mere om f.eks. skoler, lokalmiljø, boligmuligheder mv. kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendahl. Bosætningskoordinator Dorthe Frydendahl kan kontaktes på mobil: 2060 1558 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk



Ansættelsesproces

Vi forventer at afholde samtaler i uge 41



Gældsstyrelsen – din nye arbejdsplads

’Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Skatteforvaltningen, Ringkøbing, RibovejRingkøbing2019-09-16T00:00:002019-09-29T00:00:00
330081289DevOps tekniker som brænder for automatiseringRobot Er du vild med automatisering, infrastruktur, containerteknologi og cloud native? Har du mod på at indgå i agile udviklingsteams med ansvaret for infrastrukturen og udviklings-teknologistakken? Vil du sætte dit præg på skatteforvaltningens fremtidige it-løsninger? Så er du måske vores nye kollega. I DevOps-teamet arbejder vi med at bringe udvikling og drift sammen for at sikre fremtidens skatteforvaltning de bedste it-løsninger. Vi har fokus på forretningsudvikling gennem teknologi, innovation og brugercentreret design, samt på sikker drift gennem automatisering, containere og cloud. Vi arbejder tæt sammen med udviklingsprojekter, som vi bistår med løsninger og infrastruktur, samt infrastrukturafdelingen, som har ansvaret for underliggende netværk og hardware. Vi arbejder i sprints og er ikke bange for at eksperimentere og udfordre opgaver, teknologier og løsninger. Hvert 4. sprint er tilegnet innovation, og her får du mulighed for at udforske og afprøve f.eks. nye teknologier, infrastruktur og løsninger efter eget ønske og interesse. Det er derfor vigtigt, at du er nysgerrig af natur og trives i et uformelt, dynamisk og til tider hektisk miljø, hvor du lærer løbende og opbygger viden i tæt samarbejde med dine kolleger. Samarbejde, ansvar og dine arbejdsopgaver Som DevOps tekniker bliver du en del af et passioneret og agilt, tværfagligt team med ansvar for styrelsens continuous integration & delivery værktøjer samt infrastrukturplatform. Du bliver ansvarlig for at opbygge, implementere og vedligeholde infrastruktur og middleware i tæt samarbejde med løsningsarkitekter, udviklere og sikkerhedseksperter. Gennem automatisering og infrastructure-as-code er du bl.a. med til at sikre at agile projekter kan: oprette miljøer on-demand etablere en infrastruktur, der er nemmere at genskabe frem for at reparere. Kompetencer og erfaring Vi forventer, at du besidder en relevant it-faglig uddannelse med et par års erfaring fra en lignende stilling. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med Scrum eller SAFe. Hvis du har erfaring med automatisering og containerteknologier, er det en også fordel. For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du altid tænker sikkerhed ind i løsningerne samt har relevant teknisk kendskab inden for et eller flere af emnerne: infrastrukturteknologier Linux, OpenShift udviklingsværktøjer Github, Artifactory CI CD Jenkins, Helm, Spinnaker automatisering Ansible, Molecule monitorering Grafana, Kibana, ElasticSearch, AppDynamics cloud teknologi Microsoft Azure eller AWS. Som person er du engageret, løsningsorienteret og opsøgende, når det gælder ny teknologi. Du er teamorienteret med evne og lyst til at arbejde i selvstyrende teams. Herudover er det vigtigt, at du: er udadvendt arbejder med stor ansvarsfølelse kommunikerer klart og kan samarbejde professionelt på alle niveauer trives i et komplekst miljø og har et godt overblik Det vi tilbyder Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver samtidig med, at der er gode muligheder for læring og kompetenceudvikling. Vi sørger vha. et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for, at du hurtigt kan arbejde selvstændigt med opgaverne. Vi har det sjovt når vi går på arbejde, med en velfungerende personaleforening, et spændende udvalg af klubber og aktiviteter og sociale arrangementer, udover de events vi selv arrangerer i DevOps-kontoret. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 22. september 2019. Spørgsmål besvares gerne af Aske Jørgensen på 72 37 55 28 eller Vanessa Tyndeskov på 72 38 88 13. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil blive afholdt samtaler løbende. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 København SV og på sigt flyttes arbejdsstedet til Osvald Helmutsvej 4, 2000 Frb. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Er du vild med automatisering, infrastruktur, containerteknologi og cloud native? Har du mod på at indgå i agile udviklingsteams med ansvaret for infrastrukturen og udviklings-teknologistakken? Vil du sætte dit præg på skatteforvaltningens fremtidige it-løsninger? Så er du måske vores nye kollega.

I DevOps-teamet arbejder vi med at bringe udvikling og drift sammen for at sikre fremtidens skatteforvaltning de bedste it-løsninger. Vi har fokus på forretningsudvikling gennem teknologi, innovation og brugercentreret design, samt på sikker drift gennem automatisering, containere og cloud. Vi arbejder tæt sammen med udviklingsprojekter, som vi bistår med løsninger og infrastruktur, samt infrastrukturafdelingen, som har ansvaret for underliggende netværk og hardware.

Vi arbejder i sprints og er ikke bange for at eksperimentere og udfordre opgaver, teknologier og løsninger. Hvert 4. sprint er tilegnet innovation, og her får du mulighed for at udforske og afprøve f.eks. nye teknologier, infrastruktur og løsninger efter eget ønske og interesse. Det er derfor vigtigt, at du er nysgerrig af natur og trives i et uformelt, dynamisk og til tider hektisk miljø, hvor du lærer løbende og opbygger viden i tæt samarbejde med dine kolleger.

Samarbejde, ansvar og dine arbejdsopgaver

Som DevOps tekniker bliver du en del af et passioneret og agilt, tværfagligt team med ansvar for styrelsens continuous integration & delivery værktøjer samt infrastrukturplatform.

Du bliver ansvarlig for at opbygge, implementere og vedligeholde infrastruktur og middleware i tæt samarbejde med løsningsarkitekter, udviklere og sikkerhedseksperter.

Gennem automatisering og infrastructure-as-code er du bl.a. med til at sikre at agile projekter kan:

  • oprette miljøer on-demand
  • etablere en infrastruktur, der er nemmere at genskabe frem for at reparere.


Kompetencer og erfaring

Vi forventer, at du besidder en relevant it-faglig uddannelse med et par års erfaring fra en lignende stilling. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med Scrum eller SAFe. Hvis du har erfaring med automatisering og containerteknologier, er det en også fordel.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du altid tænker sikkerhed ind i løsningerne samt har relevant teknisk kendskab inden for et eller flere af emnerne:

  • infrastrukturteknologier – Linux, OpenShift
  • udviklingsværktøjer – Github, Artifactory
  • CI/CD – Jenkins, Helm, Spinnaker
  • automatisering – Ansible, Molecule
  • monitorering – Grafana, Kibana, ElasticSearch, AppDynamics
  • cloud teknologi – Microsoft Azure eller AWS.


Som person er du engageret, løsningsorienteret og opsøgende, når det gælder ny teknologi. Du er teamorienteret med evne og lyst til at arbejde i selvstyrende teams.

Herudover er det vigtigt, at du:

  • er udadvendt
  • arbejder med stor ansvarsfølelse
  • kommunikerer klart og kan samarbejde professionelt på alle niveauer
  • trives i et komplekst miljø og har et godt overblik


Det vi tilbyder

Du kan se frem til varierende og udfordrende arbejdsopgaver samtidig med, at der er gode muligheder for læring og kompetenceudvikling. Vi sørger vha. et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for, at du hurtigt kan arbejde selvstændigt med opgaverne. Vi har det sjovt når vi går på arbejde, med en velfungerende personaleforening, et spændende udvalg af klubber og aktiviteter og sociale arrangementer, udover de events vi selv arrangerer i DevOps-kontoret.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 22. september 2019. Spørgsmål besvares gerne af Aske Jørgensen på 72 37 55 28 eller Vanessa Tyndeskov på 72 38 88 13. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 København SV og på sigt flyttes arbejdsstedet til Osvald Helmutsvej 4, 2000 Frb.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo CentervejBillund2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Give Steel søger Regnskabsassistent

Give Steel A/S

Brande
Vi søger en selvstændig Regnskabsassistent, som vil være med på vores videre rejse. Dine opgaver vil være: Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer. Refusioner for sygdom mv. Oprette, Indmelde vores montører i Norge. Diverse lønopgaver Bogføri...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

It-uddannelseskoordinator (AC-fuldmægtig)

Syddansk Universitet

Kolding
Ved Institut for Design og Kommunikation, Syddansk Universitet campus Kolding, opslås en stilling som it-uddannelseskoordinator (AC-fuldmægtig). Koordinatoren har til opgave at:• Understøtte og medudvikle it-uddannelsesporteføljen på campus Kolding....
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Har du flair for bogføring og regnskab? Så har vi jobbet

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet

Ringkøbing
Skattestyrelsen i Ringkøbing søger nye omstillingsparate kolleger med erfaring indenfor, bogholderi, regnskab eller økonomi. Trives du med struktur og faste rammer i en dynamisk organisation og med mulighed for indflydelse på dit jobliv? Så skal du ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Medarbejdere søges til registrering og kvalitetssikring af transporter - Gældsstyrelsen i Ringkøbing

Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Ribovej

Ringkøbing
Trives du med rutineprægede opgaver, hvor grundlaget er bogholderi og tal med tilknyttet skriftlig sagsbehandling og hvor kvalitet og effektivitet er i højsædet? Så er det dig, vi søger til transportopgaven i Gældsstyrelsen. Gældsstyrelsen har ansva...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

DevOps tekniker som brænder for automatisering

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej

Billund
Er du vild med automatisering, infrastruktur, containerteknologi og cloud native? Har du mod på at indgå i agile udviklingsteams med ansvaret for infrastrukturen og udviklings-teknologistakken? Vil du sætte dit præg på skatteforvaltningens fremtidig...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019