Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldtids receptionister til CABINN Copenhagen

Vil du være med, når Danmarks største hotel åbner?

CABINN Copenhagen bliver med sine 1202 hotelværelser og mini Apartments en stor spiller på den danske hotelscene. Til at servicere vores gæster får vi yderligere 3 biografer, et fitnesscenter, cafe, eventsal og morgenmadsrestaurant. Vi får stort indendørs parkeringsanlæg, soppepool, en mini park på taget (som del af det grønne strøg), cykeludlejning og en hel masse gæster.

Derfor skal vi bruge en masse nyt personale, som brænder for at yde en ekstraordinær service. Så kan du slet ikke lade være med at smile, og tænker du også, at dette projekt er super spændende, så send allerede nu en ansøgning.

De primære opgaver er; storsmilende gæsteservice, check ind og ud, værelsesbookinger, besvare telefoner, cafésalg, gæstekorrespondance, kasseafregning og fakturering. Jobbet indebærer skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Vagterne ligger i tidsrummet 06-24.

Vi ønsker dig;

  • Som kan se det sjove i at være med helt fra starten, selv når det hele er kaotisk og nyt.
  • Som elsker mennesker, og som sætter en ære i at yde en god service.
  • Som har overblik, er struktureret og en god kommunikator.
  • Som har erfaring indenfor servicebranchen
  • Som taler både dansk og engelsk, og som forstår de nordiske sprog.

Vi tilbyder;

  • At være med helt fra starten på Danmarks største hotel.
  • En receptioniststilling med en bred variation af opgaver og hvor ikke to dage er ens.
  • Et familiært arbejdsmiljø med en flad ledelsesstruktur og en åben dør politik
  • Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø

Kan du se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV via vores hjemmeside snarest muligt og inden d. 19. maj 2019.

Jobstart d. 17. juni 2019

Vi glæder os til at høre fra dig



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012038Phoenix-2c6647e912019-04-26T00:00:00Fuldtids receptionister til CABINN Copenhagen

Vil du være med, når Danmarks største hotel åbner?

CABINN Copenhagen bliver med sine 1202 hotelværelser og mini Apartments en stor spiller på den danske hotelscene. Til at servicere vores gæster får vi yderligere 3 biografer, et fitnesscenter, cafe, eventsal og morgenmadsrestaurant. Vi får stort indendørs parkeringsanlæg, soppepool, en mini park på taget (som del af det grønne strøg), cykeludlejning og en hel masse gæster.

Derfor skal vi bruge en masse nyt personale, som brænder for at yde en ekstraordinær service. Så kan du slet ikke lade være med at smile, og tænker du også, at dette projekt er super spændende, så send allerede nu en ansøgning.

De primære opgaver er; storsmilende gæsteservice, check ind og ud, værelsesbookinger, besvare telefoner, cafésalg, gæstekorrespondance, kasseafregning og fakturering. Jobbet indebærer skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Vagterne ligger i tidsrummet 06-24.

Vi ønsker dig;

  • Som kan se det sjove i at være med helt fra starten, selv når det hele er kaotisk og nyt.
  • Som elsker mennesker, og som sætter en ære i at yde en god service.
  • Som har overblik, er struktureret og en god kommunikator.
  • Som har erfaring indenfor servicebranchen
  • Som taler både dansk og engelsk, og som forstår de nordiske sprog.

Vi tilbyder;

  • At være med helt fra starten på Danmarks største hotel.
  • En receptioniststilling med en bred variation af opgaver og hvor ikke to dage er ens.
  • Et familiært arbejdsmiljø med en flad ledelsesstruktur og en åben dør politik
  • Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø

Kan du se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV via vores hjemmeside snarest muligt og inden d. 19. maj 2019.

Jobstart d. 17. juni 2019

Vi glæder os til at høre fra dig


2019-05-20T00:50:27.940 Vil du være med, når Danmarks største hotel åbner? CABINN Copenhagen bliver med sine 1202 hotelværelser og mini Apartments en stor spiller på den danske hotelscene. Til at servicere vores gæster får vi yderligere 3 biografer, et fitnesscenter, cafe, eventsal og morgenmadsrestaurant. Vi får stort indendørs parkeringsanlæg, soppepool, en mini park på taget (som del af det grønne strøg), cykeludlejning og en hel masse gæster. Derfor skal vi bruge en masse nyt personale, som brænder for at yde en ekstraordinær service. Så kan du slet ikke lade være med at smile, og tænker du også, at dette projekt er super spændende, så send allerede nu en ansøgning. De primære opgaver er storsmilende gæsteservice, check ind og ud, værelsesbookinger, besvare telefoner, caf salg, gæstekorrespondance, kasseafregning og fakturering. Jobbet indebærer skiftende arbejdstider samt weekendarbejde hver anden weekend. Vagterne ligger i tidsrummet 06-24. Vi ønsker dig Som kan se det sjove i at være med helt fra starten, selv når det hele er kaotisk og nyt. Som elsker mennesker, og som sætter en ære i at yde en god service. Som har overblik, er struktureret og en god kommunikator. Som har erfaring indenfor servicebranchen Som taler både dansk og engelsk, og som forstår de nordiske sprog. Vi tilbyder At være med helt fra starten på Danmarks største hotel. En receptioniststilling med en bred variation af opgaver og hvor ikke to dage er ens. Et familiært arbejdsmiljø med en flad ledelsesstruktur og en åben dør politik Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø Kan du se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV via vores hjemmeside snarest muligt og inden d. 19. maj 2019. Jobstart d. 17. juni 2019 Vi glæder os til at høre fra dig11jobnet2c6647e9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://www.cabinn.com/cabinn-karriere?hr=show-job/430890EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514177CABINN11Arni Magnussons Gade 11577København VDKDanmark0
kathrine@cabinn.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749413JobNet4979070497907010025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c6647e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c6647e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c6647e9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c6647e9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Receptionist lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg361575523Kathrinekathrine@cabinn.comDKDanmarkDKDanmark330028265Receptionist til CityFys Wellness i DGI-byen KøbenhavnRobot CityFys Wellness søger en alsidige receptionist til at varetage receptionen i vores wellness- og behandlingsafdeling.Vagterne er i weekendturnus med i alt 3 receptionister og er både lørdag kl. 9 - 17 og søndag helligdage kl. 9 - 15. I alt ca. 20 timer pr. måned. Stillingen ønskes besat hurtigst mulig. Du vil være den første kontakt til CityFys Wellness gæster. Det er derfor helt afgørende, at du kan yde en service af høj kvalitet. Dette gælder både ved den telefoniske og den personlige kontakt med gæsterne i afdelingen. I hele din del af kontaktfladen med gæsterne skal du sikre den enkelte gæst en nærværende serviceoplevelse. Du skal besidde et godt overblik og udvise ro i selv pressede situationer. Dette er en deltidsstillig, som f.eks. kunne fungere godt ved siden af et studie. Arbejdsopgaver udover at servicere vores gæster i receptionen inkluderer bl.a. : Booking af gæster i Spabooker til behandlinger Lettere rengøring Koordinationsarbejde Salgsarbejde Udsende nyhedsbreve Overblik over dagen være behjælpelig overfor behandlerne Personlige egenskaber kvalifikationer: Service og naturlig venlighed CityFys Wellness lever af gode gæsteoplevelser. Du skal levere venlighed og gæsteservice på højt niveau Gode samarbejdsevner - du skal samarbejde og være støttefunktion med kolleger og behandlere med forskellig baggrund Sprog - du er veltalende og taler og skriver dansk og engelsk Overblik og ro du kan præstere et godt overblik og kan bevare roen i selv pressede situationer Stabilitet jobbet indebærer en del oplæring i CityFys Wellness koncept, derfor ønskes der kandidater, som kan varetage jobbet over en længere periode IT CityFys Wellness anvender IT baseret bookingsystem. Derfor er det et krav, at du er vant til at arbejde med IT på brugerniveau Personalegoder: Mulighed for en række rabatfordele i DGI-byen CityFys sundhedsordningen med massage fysioterapi Vi ser frem til at høre fra dig - Venligst send din ansøgning pr. mail til job@cityfys.dk. Mærk Receptionist .Vi indkalder løbende til samtaler og stopper annoncering når den rette kandidat er fundet. Om CityFys Wellness - CityFys Wellness står for DGI-byens behandlingstilbud (massage, fysioterapi, ansigtsbehandling, hotstone massage, bodyscrub m.v.). CityFys Wellness er en del af den professionelle sundhedsvirksomhed CityFys A S, der består af massører, fysioterapeuter, sygeplejersker, kost- og ernæringsvejledere, kosmetologer m.m. CityFys har eksisteret siden 1999 og er, udover samarbejdet med DGI-byen, ansvarlig for en lang række sundhedsordninger og projekter over hele landet i kommuner og på private virksomheder. Læs mere: http: www.cityfys.dk http: www.cityfyswellness.dk

CityFys Wellness søger en alsidige receptionist til at varetage receptionen i vores wellness- og behandlingsafdeling.

Vagterne er i weekendturnus med i alt 3 receptionister og er både lørdag kl. 9 - 17 og søndag/helligdage kl. 9 - 15. I alt ca. 20 timer pr. måned.

Stillingen ønskes besat hurtigst mulig.

Du vil være den første kontakt til CityFys Wellness gæster. Det er derfor helt afgørende, at du kan yde en service af høj kvalitet. Dette gælder både ved den telefoniske og den personlige kontakt med gæsterne i afdelingen. I hele din del af kontaktfladen med gæsterne skal du sikre den enkelte gæst en nærværende serviceoplevelse. Du skal besidde et godt overblik og udvise ro i selv pressede situationer.

Dette er en deltidsstillig, som f.eks. kunne fungere godt ved siden af et studie.

Arbejdsopgaver udover at servicere vores gæster i receptionen inkluderer bl.a. :

  • Booking af gæster i Spabooker til behandlinger
  • Lettere rengøring
  • Koordinationsarbejde
  • Salgsarbejde
  • Udsende nyhedsbreve
  • Overblik over dagen – være behjælpelig overfor behandlerne

Personlige egenskaber & kvalifikationer:

  • Service og naturlig venlighed – CityFys Wellness lever af gode gæsteoplevelser. Du skal levere venlighed og gæsteservice på højt niveau

  • Gode samarbejdsevner - du skal samarbejde og være støttefunktion med kolleger og behandlere med forskellig baggrund

  • Sprog - du er veltalende og taler og skriver dansk og engelsk

  • Overblik og ro – du kan præstere et godt overblik og kan bevare roen i selv pressede situationer

  • Stabilitet – jobbet indebærer en del oplæring i CityFys Wellness koncept, derfor ønskes der kandidater, som kan varetage jobbet over en længere periode

  • IT – CityFys Wellness anvender IT baseret bookingsystem. Derfor er det et krav, at du er vant til at arbejde med IT på brugerniveau

Personalegoder:

  • Mulighed for en række rabatfordele i DGI-byen
  • CityFys sundhedsordningen med massage & fysioterapi

Vi ser frem til at høre fra dig - Venligst send din ansøgning pr. mail til job@cityfys.dk
Mærk;"Receptionist".

Vi indkalder løbende til samtaler og stopper annoncering når den rette kandidat er fundet.

Om CityFys Wellness - CityFys Wellness står for DGI-byens behandlingstilbud (massage, fysioterapi, ansigtsbehandling, hotstone massage, bodyscrub m.v.).

CityFys Wellness er en del af den professionelle sundhedsvirksomhed CityFys A/S, der består af massører, fysioterapeuter, sygeplejersker, kost- og ernæringsvejledere, kosmetologer m.m. CityFys har eksisteret siden 1999 og er, udover samarbejdet med DGI-byen, ansvarlig for en lang række sundhedsordninger og projekter over hele landet i kommuner og på private virksomheder.

Læs mere: http://www.cityfys.dk /http://www.cityfyswellness.dk

CITYFYS A/SKøbenhavn V2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330024905ISS søger en serviceminded receptionist til tidsbegrænset stilling i KøbenhavnRobot Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i København. Her vil du blive ISS og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis. Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset med diverse ad hoc-opgaver. Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver. Det er en deltidsstilling på 20 timer om ugen mandag-fredag fra kl. 13-17. Derudover er den tidsbegrænset til en måned. Der er mulighed for at indtræde som vikar ved sygdom og ferier når stillingen ophører. Er det dig, vi søger? Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav: Har erfaring som receptionist, og gerne fra servicebranchen Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale Ansøgning Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 26. maj 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Site Supervisor, Lasse Sólberg Albertsen på telefon: 29748158. Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist.

Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist
Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i København. Her vil du blive ISS’ og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis. Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset med diverse ad hoc-opgaver.

Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver.

Det er en deltidsstilling på 20 timer om ugen mandag-fredag fra kl. 13-17. Derudover er den tidsbegrænset til en måned. Der er mulighed for at indtræde som vikar ved sygdom og ferier når stillingen ophører.

Er det dig, vi søger?
Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav:
  • Har erfaring som receptionist, og gerne fra servicebranchen
  • Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse
  • Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen
  • Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 26. maj 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Site Supervisor, Lasse Sólberg Albertsen på telefon: 29748158.

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.
ISS Facility Services A/SKøbenhavn NV2019-05-15T00:00:002019-05-26T00:00:00
330008371Receptionister til CABINN City HotelRobot CABINN City søger ildsjæle til receptionen Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Derefter er der som minimum mulighed for ansættelse som afløser. Brænder du for at yde en ekstraordinær service, kan du slet ikke lade være med at smile, og kan du se dig selv i et ungt og internationalt miljø, så send gerne en ansøgning allerede i dag. Vi forventer opstart hurtigst muligt. De primære opgaver består i sublim gæsteservice, check ind og ud, booking af værelser, telefonbesvarelse, caf salg, gæstekorrespondance og kasseafregning. Vi ønsker: At du har erfaring fra lign. jobs indenfor servicebranchen. En kollega som er lidt ud over det sædvanlige. Du skal være effektiv, have glimt i øjet og elske at være i fokus. At du har empati, tør sætte dig ind i andre menneskers behov og har lysten til at hjælpe dem. En udpræget teamplayer som også kan arbejde selvstændigt. En kollega som tager ejerskab over opgaverne og følger dem til dørs. Du taler og skriver dansk og engelsk og forstår de nordiske sprog. Det er en fordel at have kendskab til hotelsystemet Opera, men det er ikke et krav. Vi tilbyder: Et arbejde, hvor uniformen er en del af dig, og ikke dig der er en del af uniformen. En receptioniststilling, hvor vagterne byder på stor variation af opgaver. Et stærkt og ærligt brand. Et familiært arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor vi passer på hinanden. Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø. Kan du se dig selv i ovenstående, så send gerne din ansøgning og CV snarest muligt. Vi modtager kun ansøgninger via link. Ansøgningsfristen er d. 31 04-2019, men vi holder løbende samtaler. Skriv i ansøgningens overskrift hvilken stilling du søger (deltid eller afløser). Vi glæder os til at modtage din ansøgning. If you have any questions regarding this jobposting, please contact: Mattias Thorsteinsson mt@cabinn.com Tlf.: 22136457

CABINN City søger ildsjæle til receptionen

Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Derefter er der som minimum mulighed for ansættelse som afløser.

Brænder du for at yde en ekstraordinær service, kan du slet ikke lade være med at smile, og kan du se dig selv i et ungt og internationalt miljø, så send gerne en ansøgning allerede i dag. Vi forventer opstart hurtigst muligt.

De primære opgaver består i sublim gæsteservice, check ind og ud, booking af værelser, telefonbesvarelse, cafésalg, gæstekorrespondance og kasseafregning.

Vi ønsker:

  • At du har erfaring fra lign. jobs indenfor servicebranchen.
  • En kollega som er lidt ud over det sædvanlige. Du skal være effektiv, have glimt i øjet og elske at være i fokus.
  • At du har empati, tør sætte dig ind i andre menneskers behov og har lysten til at hjælpe dem.
  • En udpræget teamplayer som også kan arbejde selvstændigt.
  • En kollega som tager ejerskab over opgaverne og følger dem til dørs.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk og forstår de nordiske sprog.
  • Det er en fordel at have kendskab til hotelsystemet Opera, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder:

  • Et arbejde, hvor uniformen er en del af dig, og ikke dig der er en del af uniformen.
  • En receptioniststilling, hvor vagterne byder på stor variation af opgaver.
  • Et stærkt og ærligt brand.
  • Et familiært arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor vi passer på hinanden.
  • Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø.

Kan du se dig selv i ovenstående, så send gerne din ansøgning og CV snarest muligt. Vi modtager kun ansøgninger via link. Ansøgningsfristen er d. 31/04-2019, men vi holder løbende samtaler. Skriv i ansøgningens overskrift hvilken stilling du søger (deltid eller afløser).

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

If you have any questions regarding this jobposting, please contact:

Mattias Thorsteinsson
mt@cabinn.com
Tlf.: 22136457

CABINNKøbenhavn K2019-04-16T00:00:002019-05-31T00:00:00
329998885Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)Robot We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist part-time full-time, who can join our team: You have experience in: - checking-in and checking-out guests - handling bookings - answering emails and phone calls - practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small laundry. Working hours will be a mix of day shifts evening shifts and week-ends. Please send your application with recommendations from similar work.

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist
part-time/full-time, who can join our team:

You have experience in:
- checking-in and checking-out guests
- handling bookings
- answering  emails and phone calls
- practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small
  laundry.

Working hours will be a mix of day shifts / evening shifts and week-ends.

Please send your application with recommendations from similar work.

 

 

 

 

 

ANPARTSELSKABET AF 1/7 1984København K2019-04-02T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Receptionist til CityFys Wellness i DGI-byen København

CITYFYS A/S

København V
CityFys Wellness søger en alsidige receptionist til at varetage receptionen i vores wellness- og behandlingsafdeling.Vagterne er i weekendturnus med i alt 3 receptionister og er både lørdag kl. 9 - 17 og søndag helligdage kl. 9 - 15. I alt ca. 20 ti...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

ISS søger en serviceminded receptionist til tidsbegrænset stilling i København

ISS Facility Services A/S

København NV
Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende k...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Receptionister til CABINN City Hotel

CABINN

København K
CABINN City søger ildsjæle til receptionen Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Der...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)

ANPARTSELSKABET AF 1/7 1984

København K
We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist part-time full-time, who can join our team: You have experience in: - checking-in and checking-out guests - handling bookings - answering emails and phone calls - practical task...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:27. maj 2019