Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldtidskundeservicemedarbejder med stærke udviklingsmuligheder

Din eCigaret søger en fuldtidsmedarbejder, hvis primære ansvarsområde er at sørge for den daglige kundeservice. I Denne stilling vil du have store muligheder for at udvikle dine kompetencer, i vores virksomhed som er i stor udvikling. Vi har et dygtigt kundeserviceteam, hvor du vil få en stor afgørende rolle.

 

OM OS

Din eCigaret er beliggende i København, og har været med helt fra start, da e-cigaretter begyndte at komme frem på markedet. Virksomheden er i kæmpe udvikling, og dette lægger et stort pres på kundeservice, som hele tiden udvider og udvikler sig, og det er her du kommer til at være den drivende kraft. Vi er et stærkt kerneteam, og sidder i åbne lyse lokaler med højt til loftet. Vi har et alsidigt kontormiljø, med flere andre virksomheder i tæt afstand, som vi sparer meget med. Vi har gode frokostfaciliteter, og sætter det sociale samvær højt, blandt andet ved at have mange firmaarrangementer i løbet af året.

Du kan se vores webshop her: https://din-ecigaret.dk/

 

OM JOBBET

Primære ansvarsområder

  • Besvare indkommende kundehenvendelser på telefon hurtigt og effektivt, så kunden er tilfreds.
  • Håndtere mails i kundeservice
  • Håndtere livechat
  • Besvare facebookhenvendelser

 

OM DIG OG DINE KOMPETENCER

  • Du er på udkig efter en fastansættelse.
  • Du har erfaring med kundeservice fra tidligere job.
  • Du er en administrator der forstår at holde system i tingene.
  • Du er velformuleret og har flair for rådgivning af kunder.
  • Du har flair for kundekontakt, og er indstillet på at løse et hvilket som helst problem for kunden.
  • Du er erfaren IT bruger, og omstillingsparat til nye systemer.
  • Du har gerne indgående kendskab til e-cigaretter, og hvordan disse fungerer.

 

Alt i alt en fuldtidsstilling med faste arbejdsopgaver, der kræver en medarbejder med ben i næsen og gå på mod.

 

ANSØGNING

 

Hvis jobbet er noget du kan identificere dig med, så send din ansøgning og CV til job@viveza.dk. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

Skulle du være interesseret i en deltidsstilling eller lignende, så kan det også være dette er en mulighed, hvis du passer på den profil vi søger. Du bedes skrive i din ansøgning om du søger fuldtid eller mindre end det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329735778Phoenix-92e19dfa12018-01-09T13:49:21.700Fuldtidskundeservicemedarbejder med stærke udviklingsmuligheder

Din eCigaret søger en fuldtidsmedarbejder, hvis primære ansvarsområde er at sørge for den daglige kundeservice. I Denne stilling vil du have store muligheder for at udvikle dine kompetencer, i vores virksomhed som er i stor udvikling. Vi har et dygtigt kundeserviceteam, hvor du vil få en stor afgørende rolle.

 

OM OS

Din eCigaret er beliggende i København, og har været med helt fra start, da e-cigaretter begyndte at komme frem på markedet. Virksomheden er i kæmpe udvikling, og dette lægger et stort pres på kundeservice, som hele tiden udvider og udvikler sig, og det er her du kommer til at være den drivende kraft. Vi er et stærkt kerneteam, og sidder i åbne lyse lokaler med højt til loftet. Vi har et alsidigt kontormiljø, med flere andre virksomheder i tæt afstand, som vi sparer meget med. Vi har gode frokostfaciliteter, og sætter det sociale samvær højt, blandt andet ved at have mange firmaarrangementer i løbet af året.

Du kan se vores webshop her: https://din-ecigaret.dk/

 

OM JOBBET

Primære ansvarsområder

  • Besvare indkommende kundehenvendelser på telefon hurtigt og effektivt, så kunden er tilfreds.
  • Håndtere mails i kundeservice
  • Håndtere livechat
  • Besvare facebookhenvendelser

 

OM DIG OG DINE KOMPETENCER

  • Du er på udkig efter en fastansættelse.
  • Du har erfaring med kundeservice fra tidligere job.
  • Du er en administrator der forstår at holde system i tingene.
  • Du er velformuleret og har flair for rådgivning af kunder.
  • Du har flair for kundekontakt, og er indstillet på at løse et hvilket som helst problem for kunden.
  • Du er erfaren IT bruger, og omstillingsparat til nye systemer.
  • Du har gerne indgående kendskab til e-cigaretter, og hvordan disse fungerer.

 

Alt i alt en fuldtidsstilling med faste arbejdsopgaver, der kræver en medarbejder med ben i næsen og gå på mod.

 

ANSØGNING

 

Hvis jobbet er noget du kan identificere dig med, så send din ansøgning og CV til job@viveza.dk. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

Skulle du være interesseret i en deltidsstilling eller lignende, så kan det også være dette er en mulighed, hvis du passer på den profil vi søger. Du bedes skrive i din ansøgning om du søger fuldtid eller mindre end det.

2018-02-23T14:58:44.777 Din eCigaret søger en fuldtidsmedarbejder, hvis primære ansvarsområde er at sørge for den daglige kundeservice. I Denne stilling vil du have store muligheder for at udvikle dine kompetencer, i vores virksomhed som er i stor udvikling. Vi har et dygtigt kundeserviceteam, hvor du vil få en stor afgørende rolle. OM OS Din eCigaret er beliggende i København, og har været med helt fra start, da e-cigaretter begyndte at komme frem på markedet. Virksomheden er i kæmpe udvikling, og dette lægger et stort pres på kundeservice, som hele tiden udvider og udvikler sig, og det er her du kommer til at være den drivende kraft. Vi er et stærkt kerneteam, og sidder i åbne lyse lokaler med højt til loftet. Vi har et alsidigt kontormiljø, med flere andre virksomheder i tæt afstand, som vi sparer meget med. Vi har gode frokostfaciliteter, og sætter det sociale samvær højt, blandt andet ved at have mange firmaarrangementer i løbet af året. Du kan se vores webshop her: https: din-ecigaret.dk OM JOBBET Primære ansvarsområder Besvare indkommende kundehenvendelser på telefon hurtigt og effektivt, så kunden er tilfreds. Håndtere mails i kundeservice Håndtere livechat Besvare facebookhenvendelser OM DIG OG DINE KOMPETENCER Du er på udkig efter en fastansættelse. Du har erfaring med kundeservice fra tidligere job. Du er en administrator der forstår at holde system i tingene. Du er velformuleret og har flair for rådgivning af kunder. Du har flair for kundekontakt, og er indstillet på at løse et hvilket som helst problem for kunden. Du er erfaren IT bruger, og omstillingsparat til nye systemer. Du har gerne indgående kendskab til e-cigaretter, og hvordan disse fungerer. Alt i alt en fuldtidsstilling med faste arbejdsopgaver, der kræver en medarbejder med ben i næsen og gå på mod. ANSØGNING Hvis jobbet er noget du kan identificere dig med, så send din ansøgning og CV til job@viveza.dk. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning. Skulle du være interesseret i en deltidsstilling eller lignende, så kan det også være dette er en mulighed, hvis du passer på den profil vi søger. Du bedes skrive i din ansøgning om du søger fuldtid eller mindre end det.11Jobnet92e19dfa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3070403Din eCigaret ApS11Vesterbrogade 201620København VDKDanmarkORS/blank.png155.6731763012.55884530
job@viveza.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent505318JobNet47280351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92e19dfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=92e19dfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92e19dfa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92e19dfa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352154217Esben Siersted Schaarupjob@viveza.dkDKDanmarkDKDanmark329903415Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i KøbenhavnRobot Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice. Om jobbet Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail. Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer. Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det. Dine kvalifikationer Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse. Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting. Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT. Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Du tager ansvar og går gerne the extra mile for kunden. Du er en teamplayer og en god kollega. Det er desuden en fordel, hvis: Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net Core på hobbyniveau. Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows. Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting. Vi tilbyder Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne. Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning. Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer. Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad. Ansøg i dag Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon 46 734024488.

Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A/S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København!

Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice.  

 

Om jobbet

Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail.

Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.

Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det.

 

Dine kvalifikationer

• Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse.

• Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting.

• Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT.

• Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco.

• Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

• Du tager ansvar og går gerne “the extra mile” for kunden.

• Du er en teamplayer og en god kollega.

 

Det er desuden en fordel, hvis:

• Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net/Core på hobbyniveau.

• Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows.

Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting.

 

Vi tilbyder  

Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne.

Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig – både personligt og fagligt.

Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning.

Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer.  

Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad.

 

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon +46 734024488.    

ZITCOM A/SKøbenhavn2018-10-30T00:00:002018-12-25T00:00:00
329900690Customer Support SpecialistRobot Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team. What you ll do Provide high level customer service and technical support Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection Support customer demos and RFPs Build rapport with clients, end users and co-workers What you need 2 years experience providing product and or technical support (web based platforms preferred) Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.) Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services Experience with customer service platforms, such as Zendesk Experience with bug tracking platforms - we use Jira Ability to quickly build rapport with users customers Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape Bachelor degree Benefits Stock options Flexible working hours Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc. Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee Work with an amazing team of smart, talented and motivated people Have a real impact on the company s growth

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN’s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client’s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN’s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team.

 

What you'll do

  • Provide high level customer service and technical support
  • Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers
  • Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible
  • Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system
  • Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools
  • Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection
  • Support customer demos and RFPs
  • Build rapport with clients, end users and co-workers

 

What you need

  • 2+ years experience providing product and/or technical support (web based platforms preferred)
  • Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.)
  • Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services
  • Experience with customer service platforms, such as Zendesk
  • Experience with bug tracking platforms - we use Jira
  • Ability to quickly build rapport with users/customers
  • Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills
  • Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills
  • Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus
  • Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape
  • Bachelor degree

 

Benefits

  • Stock options
  • Flexible working hours
  • Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen
  • Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc.
  • Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee
  • Work with an amazing team of smart, talented and motivated people
  • Have a real impact on the company’s growth
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900689Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900571Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329911295Serviceorienteret kundesupporter til Prisberegning.dk A/SRobot Prisberegning.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 700 m fra Islands Brygge Metrostation. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Er du struktureret og god til at holde overblikket? Kan du tænke hurtigt uden det går ud over serviceniveauet. - Så kan du meget vel være vores nye medarbejder kundesupporter. Om jobbet: Din primære opgave vil bestå i besvare indgående opkald fra samarbejdspartnere og kunder. Det er derfor vigtigt, at du har en smilende telefonstemme og brænder for altid at yde god kundeservice. Vi forestiller os, at du kan lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag, hurtigt kan sætte dig ind i den konkrete sag - og nyder at yde en god service og rådgivning via telefonen. Opgaverne vil være: Telefonisk og skriftlig support til eksisterende samarbejdspartnere og kunder Opfølgning på reklamationer fra samarbejdspartnere og kunder Mindre salgs- og mersalgsopgaver til både nye og eksisterende kunder Ad hoc opgaver Vi forventer, at du er: Mødestabil Super serviceminded Velformuleret i skrift og tale. Trives i dynamiske omgivelser med højt aktivitetsniveau Har lyst til opgaverne og er arbejdsom flittig Kan arbejde under deadlines I besiddelse af godt humør og positiv dynamisk energi Teamplayer Meget struktureret Om arbejdspladsen Håndværker.dk og Prisberegning.dk A S er en kundeformidlingsvirksomhed, der servicerer en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt i mellem kunder, der henvender sig via vores webportaler, og vores samarbejdspartnere landet over. Arbejdssted: Kigkurren 8g, 2300 København S ca. 700 m fra Islands Brygge Metrostation Arbejdstid: 37 timer. Mandag til fredag: kl. 08.00 til kl. 16.30. Ansøgning Send ansøgning og cv til Simon Klug på simon@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 700 m fra Islands Brygge Metrostation.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Er du struktureret og god til at holde overblikket? Kan du tænke hurtigt uden det går ud over serviceniveauet. - Så kan du meget vel være vores nye medarbejder/kundesupporter.

Om jobbet:

Din primære opgave vil bestå i besvare indgående opkald fra samarbejdspartnere og kunder. Det er derfor vigtigt, at du har en smilende telefonstemme og brænder for altid at yde god kundeservice.

Vi forestiller os, at du kan lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag, hurtigt kan sætte dig ind i den konkrete sag - og nyder at yde en god service og rådgivning via telefonen.   

Opgaverne vil være:

  • Telefonisk og skriftlig support til eksisterende samarbejdspartnere og kunder
  • Opfølgning på reklamationer fra samarbejdspartnere og kunder
  • Mindre salgs- og mersalgsopgaver til både nye og eksisterende kunder
  • Ad hoc opgaver

Vi forventer, at du er:

  • Mødestabil
  • Super serviceminded
  • Velformuleret i skrift og tale.
  • Trives i dynamiske omgivelser med højt aktivitetsniveau
  • Har lyst til opgaverne og er arbejdsom/flittig
  • Kan arbejde under deadlines
  • I besiddelse af godt humør og positiv/dynamisk energi
  • Teamplayer
  • Meget struktureret

Om arbejdspladsen

Håndværker.dk og Prisberegning.dk A/S er en kundeformidlingsvirksomhed, der servicerer en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt i mellem kunder, der henvender sig via vores webportaler, og vores samarbejdspartnere landet over.

Arbejdssted:

Kigkurren 8g, 2300 København S – ca. 700 m fra Islands Brygge Metrostation

Arbejdstid: 37 timer.

Mandag til fredag: kl. 08.00 til kl. 16.30.

Ansøgning

Send ansøgning og cv til Simon Klug på simon@prisberegning.dk

 

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i København

ZITCOM A/S

København
Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med e...
Indrykket:30. oktober 2018
Udløbsdato:25. december 2018

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Serviceorienteret kundesupporter til Prisberegning.dk A/S

Prisberegning.dk A/S

København
Prisberegning.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 700 m fra Islands Brygge Metrostation. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Er du struktureret og god til at h...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019