Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldtidskundeservicemedarbejder med stærke udviklingsmuligheder

Din eCigaret søger en fuldtidsmedarbejder, hvis primære ansvarsområde er at sørge for den daglige kundeservice. I Denne stilling vil du have store muligheder for at udvikle dine kompetencer, i vores virksomhed som er i stor udvikling. Vi har et dygtigt kundeserviceteam, hvor du vil få en stor afgørende rolle.

 

OM OS

Din eCigaret er beliggende i København, og har været med helt fra start, da e-cigaretter begyndte at komme frem på markedet. Virksomheden er i kæmpe udvikling, og dette lægger et stort pres på kundeservice, som hele tiden udvider og udvikler sig, og det er her du kommer til at være den drivende kraft. Vi er et stærkt kerneteam, og sidder i åbne lyse lokaler med højt til loftet. Vi har et alsidigt kontormiljø, med flere andre virksomheder i tæt afstand, som vi sparer meget med. Vi har gode frokostfaciliteter, og sætter det sociale samvær højt, blandt andet ved at have mange firmaarrangementer i løbet af året.

Du kan se vores webshop her: https://din-ecigaret.dk/

 

OM JOBBET

Primære ansvarsområder

  • Besvare indkommende kundehenvendelser på telefon hurtigt og effektivt, så kunden er tilfreds.
  • Håndtere mails i kundeservice
  • Håndtere livechat
  • Besvare facebookhenvendelser

 

OM DIG OG DINE KOMPETENCER

  • Du er på udkig efter en fastansættelse.
  • Du har erfaring med kundeservice fra tidligere job.
  • Du er en administrator der forstår at holde system i tingene.
  • Du er velformuleret og har flair for rådgivning af kunder.
  • Du har flair for kundekontakt, og er indstillet på at løse et hvilket som helst problem for kunden.
  • Du er erfaren IT bruger, og omstillingsparat til nye systemer.
  • Du har gerne indgående kendskab til e-cigaretter, og hvordan disse fungerer.

 

Alt i alt en fuldtidsstilling med faste arbejdsopgaver, der kræver en medarbejder med ben i næsen og gå på mod.

 

ANSØGNING

 

Hvis jobbet er noget du kan identificere dig med, så send din ansøgning og CV til job@viveza.dk. Vi indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

Skulle du være interesseret i en deltidsstilling eller lignende, så kan det også være dette er en mulighed, hvis du passer på den profil vi søger. Du bedes skrive i din ansøgning om du søger fuldtid eller mindre end det.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Customer Success Manager (SaaS)

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

GAN is transforming the way the world s leading corporations deal with corruption, compliance and regulatory risk. We provide compliance teams around the globe with a powerful, intuitive software platform for managing all their compliance activities...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Tekniske kundeservicemedarbejdere søges

RANDSTAD A/S

København
Søger du et nyt og udfordrende job, hvor du får styrket dine kompetencer inden for kundeservice? Og vil du gerne have foden indenfor i en stor og anerkendt virksomhed? Randstad søger på vegne af Webhelp Nordic tekniske kundeservicemedarbejdere, der ...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:7. maj 2018

Danish speaking Customer Service Advisor

SITEL DENMARK ApS

Sitel is hiring the best Customer Service Advisor for Technical Support Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin, supporting their Nordic market ...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Swedish Speaking Customer Service Advisors for Technical Support

SITEL DENMARK ApS

Sitel is hiring the best Customer Service Advisors for Technical Support Do you speak Swedish fluently? Are you technically skilled and can you provide excellent service and support via phone and email? Sitel has an exciting cooperation with Garmin,...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:8. maj 2018

Customer Care Consultant

AUTOBUTLER ApS

Autobutler continuously strive to be the best and most used online garage portal in the British market. Therefore, we are looking for a result oriented, passionate candidate for end user contact, who wants to make a difference. At Autobutler, our bi...
Indrykket:16. marts 2018
Udløbsdato:11. maj 2018