Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldtidssælger

Reform er i rivende udvikling, hvorfor vi leder efter nye kræfter til vores danske salgsteam. Vi har brug for en fuldtidssælger, der er klar til at møde kunderne i vores københavnske showroom.
 
Reforms ambition er at revolutionere køkkenindustrien ved at tilbyde ekstraordinært design fra verdenskendte møbeldesignere og arkitekter. Som sælger hos Reform er du i direkte kontakt med vores kunder, hvor du hjælper dem hele vejen gennem deres bestillingsproces. Det er et krav, at du er i stand til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når du møder dem i vores showroom, eller guider dem til at vælge de rigtige produkter og hjælper dem gennem deres købsproces via e-mail eller telefon.
 
Om dig
Du er vild med salg, ved at kunden kommer først, og du er således serviceminded i din tilgang til kunder. Tilmed skal du dele Reforms ambition om at yde den bedste kundeservice i Danmark. Du kan lide at tage initiativ og har et blik for at forbedre salgsprocesser, og når du ser en udfordring, tør du stille spørgsmål og vise nysgerrighed for, hvordan udfordringen kan løses således at hele Reform bliver holdt på tæerne!
 
Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere kundevendte ansættelser og derudover har erfaring med e-mail-support, telefon-support og at møde kunder fysisk. Det vil være dine primære arbejdsopgaver, og derfor er det vigtigt, at du kan lide at arbejde med webbaserede værktøjer for at optimere dine arbejdsgange.
 
Det er vigtigt, du finder det naturligt at skabe gode, personlige relationer, så kunder føler sig mødt i øjenhøjde, føler sig trygge i købsprocessen, at du tager del i at inspirere kunderne i planlægningsprocessen samt at hjælpe dem med at opnå den optimale løsning til deres hjem.
 
Du skal
  • Være flydende på dansk og kunne engelsk på højt professionelt niveau
  • Have interesse for nordisk design- og møbelkultur
  • Være serviceminded ind til benet og ønsker at gøre kunder glade
  • Være dygtig til at bevare overblikket særligt når der er travlt
  • Have et ønske om at bidrage og tage initiativ
  • Have øje for detaljen og god struktur
  • Have erfaring som sælger eller brænde for salg
  • Kunne lide køkkenbranchen og have en interesse herfor
Om stillingen
Vores showroom er åbent for kunder mandag til fredag mellem kl. 10-18, og din arbejdstid varierer derfor mellem kl. 8-16 og kl. 10-18 på hverdage, samt en lørdag om måneden fra kl. 10-14. Det er dit ansvar, at alle kunder føler sig velkomne hos Reform, ligegyldigt om det er per telefon, chat, e-mail eller et personligt møde. Du skal have lyst til at tage dem gennem hele deres købsproces; fra første kontakt over modtagelse af et tilbud til når du lukker et salg.
 
Vi tilbyder:
  • Et job i et innovativt og entreprenant firma, hvor du får masser af ansvar
  • At blive en del af en hurtigt voksende forretning, der planlægger at blive en stor international spiller inden for kort tid
  • Et åbent og kreativt arbejdsmiljø
  • En stabil og fair løn
  • Frihed til at tage ejerskab på arbejdsopgaver og påskønnelse, når du tager initiativ
  • Gratis kaffe, frokostordning og kolde drikkevarer
Interesseret?
Send dit CV og din ansøgning via knappen "Send ansøgning".
 
Bemærk, at vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så skynd dig at send din ansøgning!
 

Se mere på vores ansøgersite: https://reformcph.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330077319Phoenix-b363d25112019-08-27T00:00:00Fuldtidssælger
Reform er i rivende udvikling, hvorfor vi leder efter nye kræfter til vores danske salgsteam. Vi har brug for en fuldtidssælger, der er klar til at møde kunderne i vores københavnske showroom.
 
Reforms ambition er at revolutionere køkkenindustrien ved at tilbyde ekstraordinært design fra verdenskendte møbeldesignere og arkitekter. Som sælger hos Reform er du i direkte kontakt med vores kunder, hvor du hjælper dem hele vejen gennem deres bestillingsproces. Det er et krav, at du er i stand til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når du møder dem i vores showroom, eller guider dem til at vælge de rigtige produkter og hjælper dem gennem deres købsproces via e-mail eller telefon.
 
Om dig
Du er vild med salg, ved at kunden kommer først, og du er således serviceminded i din tilgang til kunder. Tilmed skal du dele Reforms ambition om at yde den bedste kundeservice i Danmark. Du kan lide at tage initiativ og har et blik for at forbedre salgsprocesser, og når du ser en udfordring, tør du stille spørgsmål og vise nysgerrighed for, hvordan udfordringen kan løses således at hele Reform bliver holdt på tæerne!
 
Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere kundevendte ansættelser og derudover har erfaring med e-mail-support, telefon-support og at møde kunder fysisk. Det vil være dine primære arbejdsopgaver, og derfor er det vigtigt, at du kan lide at arbejde med webbaserede værktøjer for at optimere dine arbejdsgange.
 
Det er vigtigt, du finder det naturligt at skabe gode, personlige relationer, så kunder føler sig mødt i øjenhøjde, føler sig trygge i købsprocessen, at du tager del i at inspirere kunderne i planlægningsprocessen samt at hjælpe dem med at opnå den optimale løsning til deres hjem.
 
Du skal
  • Være flydende på dansk og kunne engelsk på højt professionelt niveau
  • Have interesse for nordisk design- og møbelkultur
  • Være serviceminded ind til benet og ønsker at gøre kunder glade
  • Være dygtig til at bevare overblikket særligt når der er travlt
  • Have et ønske om at bidrage og tage initiativ
  • Have øje for detaljen og god struktur
  • Have erfaring som sælger eller brænde for salg
  • Kunne lide køkkenbranchen og have en interesse herfor
Om stillingen
Vores showroom er åbent for kunder mandag til fredag mellem kl. 10-18, og din arbejdstid varierer derfor mellem kl. 8-16 og kl. 10-18 på hverdage, samt en lørdag om måneden fra kl. 10-14. Det er dit ansvar, at alle kunder føler sig velkomne hos Reform, ligegyldigt om det er per telefon, chat, e-mail eller et personligt møde. Du skal have lyst til at tage dem gennem hele deres købsproces; fra første kontakt over modtagelse af et tilbud til når du lukker et salg.
 
Vi tilbyder:
  • Et job i et innovativt og entreprenant firma, hvor du får masser af ansvar
  • At blive en del af en hurtigt voksende forretning, der planlægger at blive en stor international spiller inden for kort tid
  • Et åbent og kreativt arbejdsmiljø
  • En stabil og fair løn
  • Frihed til at tage ejerskab på arbejdsopgaver og påskønnelse, når du tager initiativ
  • Gratis kaffe, frokostordning og kolde drikkevarer
Interesseret?
Send dit CV og din ansøgning via knappen "Send ansøgning".
 
Bemærk, at vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så skynd dig at send din ansøgning!
 

Se mere på vores ansøgersite: https://reformcph.brandero.com

2019-10-06T00:50:19.913 Reform er i rivende udvikling, hvorfor vi leder efter nye kræfter til vores danske salgsteam. Vi har brug for en fuldtidssælger, der er klar til at møde kunderne i vores københavnske showroom. Reforms ambition er at revolutionere køkkenindustrien ved at tilbyde ekstraordinært design fra verdenskendte møbeldesignere og arkitekter. Som sælger hos Reform er du i direkte kontakt med vores kunder, hvor du hjælper dem hele vejen gennem deres bestillingsproces. Det er et krav, at du er i stand til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når du møder dem i vores showroom, eller guider dem til at vælge de rigtige produkter og hjælper dem gennem deres købsproces via e-mail eller telefon. Om dig Du er vild med salg, ved at kunden kommer først, og du er således serviceminded i din tilgang til kunder. Tilmed skal du dele Reforms ambition om at yde den bedste kundeservice i Danmark. Du kan lide at tage initiativ og har et blik for at forbedre salgsprocesser, og når du ser en udfordring, tør du stille spørgsmål og vise nysgerrighed for, hvordan udfordringen kan løses således at hele Reform bliver holdt på tæerne! Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere kundevendte ansættelser og derudover har erfaring med e-mail-support, telefon-support og at møde kunder fysisk. Det vil være dine primære arbejdsopgaver, og derfor er det vigtigt, at du kan lide at arbejde med webbaserede værktøjer for at optimere dine arbejdsgange. Det er vigtigt, du finder det naturligt at skabe gode, personlige relationer, så kunder føler sig mødt i øjenhøjde, føler sig trygge i købsprocessen, at du tager del i at inspirere kunderne i planlægningsprocessen samt at hjælpe dem med at opnå den optimale løsning til deres hjem. Du skal Være flydende på dansk og kunne engelsk på højt professionelt niveau Have interesse for nordisk design- og møbelkultur Være serviceminded ind til benet og ønsker at gøre kunder glade Være dygtig til at bevare overblikket særligt når der er travlt Have et ønske om at bidrage og tage initiativ Have øje for detaljen og god struktur Have erfaring som sælger eller brænde for salg Kunne lide køkkenbranchen og have en interesse herfor Om stillingen Vores showroom er åbent for kunder mandag til fredag mellem kl. 10-18, og din arbejdstid varierer derfor mellem kl. 8-16 og kl. 10-18 på hverdage, samt en lørdag om måneden fra kl. 10-14. Det er dit ansvar, at alle kunder føler sig velkomne hos Reform, ligegyldigt om det er per telefon, chat, e-mail eller et personligt møde. Du skal have lyst til at tage dem gennem hele deres købsproces fra første kontakt over modtagelse af et tilbud til når du lukker et salg. Vi tilbyder: Et job i et innovativt og entreprenant firma, hvor du får masser af ansvar At blive en del af en hurtigt voksende forretning, der planlægger at blive en stor international spiller inden for kort tid Et åbent og kreativt arbejdsmiljø En stabil og fair løn Frihed til at tage ejerskab på arbejdsopgaver og påskønnelse, når du tager initiativ Gratis kaffe, frokostordning og kolde drikkevarer Interesseret? Send dit CV og din ansøgning via knappen Send ansøgning . Bemærk, at vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så skynd dig at send din ansøgning! Se mere på vores ansøgersite: https: reformcph.brandero.comreformcph.brandero.com10Phoenixb363d25110pr. time10000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-05T00:00:000000https://reformcph.brandero.com/job/fuldtidssaelger-1667566235#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3582508Reform Furniture ApS11Otto Busses Vej 52450København SVDKDanmarkORS/b363d251_logo.pngORS/Small/b363d251_logo.png0njargren@reformcph.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent811641MwCareerSitePremiumc4d6c227-e1c2-4f08-9207-78d08927ae8320190827001111-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b363d251https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b363d251https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b363d251&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b363d251&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://cdn.brandero.com/customer/6a1cf54a-3d6f-4063-80af-c298d38edf93/JobAd/2faba082-2a4b-4ef9-966b-f1acbdb012ea.jpgFuldtidssælger1200800Fuldtidssælger | Reform Furniture ApS | København1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent341525Sælger413208Salgsassistent522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel362400806Niki Järgrennjargren@reformcph.comDanmark330095510Vi søger en deltids salgsassistent til vores butik.Basic Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere. Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage. Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da I fokusere på et optimeret salg. Dine arbejdsområder vil være:Personligt salg i butikken med service på højt niveauStyling af butikkenBidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestillingBidrage med opslag til div. sociale medierVi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende:Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikkenDu er udadvendt, smilende og har et godt humørDu er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energiDu elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunderEr du interesseret i stillingen?Send din motiverede ansøgning og CV via knappen Send ansøgning . Tiltrædelse snarest.Vi glæder os til, at modtage din ansøgning! Se mere på vores ansøgersite: https: kluns.ofir.com
Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er mange opgaver at håndtere.

Du er en erfaren, inspirerende og moden sælger, som har hjertet på rette sted og er god til at skabe en dejlig og varm stemning i butikken. Du brænder for at give vores kunder en dejlig oplevelse og service, så de har lyst at komme tilbage.

Du kommer til at være en stor del af den daglige drift af hele butikken med dine egne ansvarsområder. Dit samarbejde med resten af teamet er top prioritet, da I fokusere på et optimeret salg.

Dine arbejdsområder vil være:
  • Personligt salg i butikken med service på højt niveau
  • Styling af butikken
  • Bidrage til aktiviteter i butikken, varehåndtering og genbestilling
  • Bidrage med opslag til div. sociale medier
Vi har brug for dig, som en del af vores team, hvis du kan svare ja til følgende:
  • Du har erfaring inde for tøjbranchen, brænder for at style både vores kunder og butikken
  • Du er udadvendt, smilende og har et godt humør
  • Du er ordensmenneske, struktureret og fyldt med god energi
  • Du elsker at sælge og yde service på højeste niveau til alle vores kunder
Er du interesseret i stillingen?
Send din motiverede ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning".

Tiltrædelse snarest.
Vi glæder os til, at modtage din ansøgning!





Se mere på vores ansøgersite: https://kluns.ofir.com

ORS/Small/2a86ef4d_logo.pngKLUNSKøbenhavn V2019-09-25T14:00:00.8872019-10-28T00:00:00
330097750Er du vores nye salgsassistent?Basic Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekorering af vinduer.Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.Vores forventninger til dig:Butikserfaring.Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.Godt overblik og kan arbejde under pres.Selvstændig og initiativrig.Engageret og har lysten til at lære nye ting.Vi tilbyder:En arbejdsplads med udfordringer.En social arbejdsplads med søde kollegaer.Mulighed for personlig udvikling.En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: engby.ofir.com
Er du vores nye kollega?

Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt.

Stillingen omfatter:
  • Servicering og vejledning af kunder.
  • Medansvarlig for den daglige drift i butikken.
  • Vareopfyldning og dekorering af vinduer.
  • Arbejde med sociale medier herunder Facebook og Instagram.
  • Bidrage til planlægning af diverse events omkring butikken.
Vores forventninger til dig:
  • Butikserfaring.
  • Salgsorienteret, men samtidig kunde- og serviceminded.
  • Godt overblik og kan arbejde under pres.
  • Selvstændig og initiativrig.
  • Engageret og har lysten til at lære nye ting.
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med udfordringer.
  • En social arbejdsplads med søde kollegaer.
  • Mulighed for personlig udvikling.
  • En arbejdsplads som du har mulighed for at præge.
  • Oplæring i alle produkter, så du føler dig fortrolig med jobbet.
Har ovenstående fanget din interesse, så kom forbi butikken eller send din ansøgning samt CV med billede via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://engby.ofir.com

ORS/Small/a4b52f5b_logo.pngEngby Barnevogne ApSKøbenhavn V2019-09-30T16:05:27.8102019-10-27T00:00:00
330099455Salgsassistent TårnbyBasic Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger salgsassistent. Du bliver ansat i en dynamisk butik som består af dygtige medarbejdere. VI TILBYDER... Et spændende og udfordrende job i en dynamisk butik, samt en høj butiksstandard et team af gode kolleger frihed under ansvar fleksible og gode arbejdsforhold fordelagtige personalegoder samt helbredsforsikring løn efter kvalifikationer VI FORVENTER DU... er en moden person, som har erfaring med kundebetjening og dagligvarehandel er god til at samarbejde, men også kan arbejde selvstændigt trives med godt humør og en fri tone er stabil, glad, serviceorienteret og har gå-på-mod yder den bedst mulige service overfor kunderne er ansvarsbevidst med et godt overblik kan holde hovedet koldt, når der er travlt Har truckkort Stillingen forventes besat hurtigst muligt eller efter aftale. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til på telefon 63959619. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning.
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab!
 
Harald Nyborg søger salgsassistent. Du bliver ansat i en dynamisk butik som består af dygtige medarbejdere.
 
VI TILBYDER... 
 
Et spændende og udfordrende job i en dynamisk butik, samt 
  • en høj butiksstandard 
  • et team af gode kolleger 
  • frihed under ansvar 
  • fleksible og gode arbejdsforhold 
  • fordelagtige personalegoder samt helbredsforsikring 
  • løn efter kvalifikationer  
 
VI FORVENTER DU... 
  • er en moden person, som har erfaring med kundebetjening og dagligvarehandel 
  • er god til at samarbejde, men også kan arbejde selvstændigt 
  • trives med godt humør og en fri tone 
  • er stabil, glad, serviceorienteret og har gå-på-mod 
  • yder den bedst mulige service overfor kunderne 
  • er ansvarsbevidst med et godt overblik 
  • kan holde hovedet koldt, når der er travlt
  • Har truckkort
 
Stillingen forventes besat hurtigst muligt eller efter aftale.
 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til på telefon 63959619. 

Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning.
 
 
 
ORS/Small/5dd5ecc4_logo.pngTårnby, Harald NyborgKastrup2019-10-02T16:07:08.5102019-10-31T00:00:00
330081946Butiks medhjælper/assistent søgesRobot Vi søger en medhjælper assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for mere.

Vi søger en medhjælper/assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for mere.

Private Selection, vin og spiritusKøbenhavn S2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330087504Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækstRobot Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København. Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops. Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder. Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer. For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst. Din hverdag vil bestå af: Analyse af kundens behov og mulige løsninger Møder med potentielle nye kunder Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen Forberedelse af præsentationer til møderne Du er: den fødte hunter profil drevet af at nå dine mål gang på gang altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig Vi tilbyder: Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft Højt gear og gode sociale arrangementer Firmabil stående til rådighed på kontoret Gode udviklingsmuligheder Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København.

Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed – og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops.

Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder.  Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer.

For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst.

Din hverdag vil bestå af:

  • Analyse af kundens behov og mulige løsninger
  • Møder med potentielle nye kunder
  • Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen
  • Forberedelse af præsentationer til møderne

Du er:

  • den fødte hunter profil
  • drevet af at nå dine mål – gang på gang
  • altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer
  • udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd
  • mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig

Vi tilbyder:

  • Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft
  • Højt gear og gode sociale arrangementer
  • Firmabil stående til rådighed på kontoret
  • Gode udviklingsmuligheder

Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-09-10T00:00:002019-11-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en deltids salgsassistent til vores butik.

KLUNS

København V
Vi søger en energisk, passioneret og dygtig salgsassistent, som trives i et travlt og spændende arbejdsmiljø, hvor vi har mange skønne kunder og ingen dage er ens. Det er derfor vigtig for os at finde en erfaren og lokal salgsassistent, da der er ma...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Er du vores nye salgsassistent?

Engby Barnevogne ApS

København V
Er du vores nye kollega? Vi søger en fuldtids salgsassistent med et højt energiniveau og gåpåmod med start snarest muligt. Stillingen omfatter:Servicering og vejledning af kunder.Medansvarlig for den daglige drift i butikken.Vareopfyldning og dekore...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Salgsassistent Tårnby

Tårnby, Harald Nyborg

Kastrup
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger salgsassistent. Du bliver ansat i en dynamisk butik som består af dygtige medarbejdere. VI TILBYDER... Et spændende og udfordrende job i en dynamisk butik, samt e...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Butiks medhjælper/assistent søges

Private Selection, vin og spiritus

København S
Vi søger en medhjælper assistent til vores vin og spiritus butik i Greve og på Amager. Vi er en specialbutik så det er en forudsætning at man har interesse og en baggrundsviden om vin og spiritus. Vi kan tilbyde ca. 3 dage i ugen med mulighed for me...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækst

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på vores kontor i København. Søgemedier søger ...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:5. november 2019