Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fundraiser for Mødrehjælpen, man-ons-lørdag, 14 timer/ugen

Mødrehjælpen har brug for din hjælp til at stoppe vold i hjemmet. Ca. 33.000 kvinder og 28.000 børn lever med vold i hjemmet. Vi søger lige nu 10 engagerede og motiverede deltidsmedarbejdere til en helt ny fundraisingafdeling i Odense C, hvor vi gennem telefonisk indsamling kan gøre en fantastisk forskel for voldsramte i Danmark!     Arbejdet består i at ringe ud sammen med en masse dejlige kollegaer og lave nye støttemedlemmer for Børns Vilkår. Vi tager godt hånd om alle – selvfølgelig også dig! Erfaring er godt, men ikke en nødvendighed; vi sørger for grundig oplæring. 

Se video om os:  http://www.youtube.com/watch?v=Dd3RIFMpe1gVi tilbyder:

  • Et fantastisk job i en dynamisk virksomhed, hvor resultaterne er i fokus og hvor der er plads til alle.
  • Et fantastisk arbejdsmiljø, hvor vi har et stærkt sammenhold.
  • Gode kollegaer, som er engagerede i deres arbejde.
  • Et job der gør en fantastisk forskel for voldsramte kvinder og børn i Danmark!

Praktisk:

  • Arbejdet ligger i hjertet af Odense.
  • Du arbejder kl 17 til 21 hver mandag og onsdag, samt lørdag kl 11 til 17 (mulighed for minimum 8 timer om ugen)
  • Ingen erfaring nødvendig, men det hjælper at være en person der har nemt til smil.
  • Anderledes arbejdsplads med mange forskellige mennesker, med mange forskellige baggrunde.
  • Arbejdet består i at ringe ud til den danske befolkning og hverve nye medlemmer på vegne af Mødrehjælpen
  • Løbende oplæring vil ske.
  • Startløn på 105 kroner/timen i introperioden (1 måned), herefter stiger lønnen til 125 kroner/timen!

Vi glæder os til at du sender et CV og en motiveret ansøgning til: job@charityguard.com (sørg for at skrive "fundraiser i Odense, Mødrehjælpen" i emnefeltet).Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at ringe til 77337800. Vi glæder os til at høre fra dig!Om os: Vi er over 200 medarbejdere mellem 17 og 65 år gamle. Vi elsker at gøre en forskel i verden, og for at undgå at arbejdet bliver for rutinepræget, leger og fjoller vi når vi kan. Vi arbejder ikke med provision, og mener at salg og fundraising er forskelligt - vi arbejder ikke med at sælge, men med at motivere hver eneste vi ringer til! Vi mener, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Charity Guard er en oplevelse i sig selv. Vi er socialt bevidste entreprenører. Vi skaber innovation, fundraising og ændrer systemer for at løse sociale problemer. Vi arbejder målrettet for at ændre verden til det bedre, samtidig med at drive et succesfuldt firma. Vi er et af Europas førende og største fundraisingfirmaer.Du kan læse lidt om os på vores hjemmeside. http://www.charityguard.com Hvis du er interesseret i, at gøre en verden til forskel, vil vi gerne hjælpe dig med, at gøre verden til et bedre sted!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329774431Phoenix-37376b7812018-03-14T00:08:36.903Fundraiser for Mødrehjælpen, man-ons-lørdag, 14 timer/ugen

Mødrehjælpen har brug for din hjælp til at stoppe vold i hjemmet. Ca. 33.000 kvinder og 28.000 børn lever med vold i hjemmet. Vi søger lige nu 10 engagerede og motiverede deltidsmedarbejdere til en helt ny fundraisingafdeling i Odense C, hvor vi gennem telefonisk indsamling kan gøre en fantastisk forskel for voldsramte i Danmark!     Arbejdet består i at ringe ud sammen med en masse dejlige kollegaer og lave nye støttemedlemmer for Børns Vilkår. Vi tager godt hånd om alle – selvfølgelig også dig! Erfaring er godt, men ikke en nødvendighed; vi sørger for grundig oplæring. 

Se video om os:  http://www.youtube.com/watch?v=Dd3RIFMpe1gVi tilbyder:

  • Et fantastisk job i en dynamisk virksomhed, hvor resultaterne er i fokus og hvor der er plads til alle.
  • Et fantastisk arbejdsmiljø, hvor vi har et stærkt sammenhold.
  • Gode kollegaer, som er engagerede i deres arbejde.
  • Et job der gør en fantastisk forskel for voldsramte kvinder og børn i Danmark!

Praktisk:

  • Arbejdet ligger i hjertet af Odense.
  • Du arbejder kl 17 til 21 hver mandag og onsdag, samt lørdag kl 11 til 17 (mulighed for minimum 8 timer om ugen)
  • Ingen erfaring nødvendig, men det hjælper at være en person der har nemt til smil.
  • Anderledes arbejdsplads med mange forskellige mennesker, med mange forskellige baggrunde.
  • Arbejdet består i at ringe ud til den danske befolkning og hverve nye medlemmer på vegne af Mødrehjælpen
  • Løbende oplæring vil ske.
  • Startløn på 105 kroner/timen i introperioden (1 måned), herefter stiger lønnen til 125 kroner/timen!

Vi glæder os til at du sender et CV og en motiveret ansøgning til: job@charityguard.com (sørg for at skrive "fundraiser i Odense, Mødrehjælpen" i emnefeltet).Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at ringe til 77337800. Vi glæder os til at høre fra dig!Om os: Vi er over 200 medarbejdere mellem 17 og 65 år gamle. Vi elsker at gøre en forskel i verden, og for at undgå at arbejdet bliver for rutinepræget, leger og fjoller vi når vi kan. Vi arbejder ikke med provision, og mener at salg og fundraising er forskelligt - vi arbejder ikke med at sælge, men med at motivere hver eneste vi ringer til! Vi mener, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Charity Guard er en oplevelse i sig selv. Vi er socialt bevidste entreprenører. Vi skaber innovation, fundraising og ændrer systemer for at løse sociale problemer. Vi arbejder målrettet for at ændre verden til det bedre, samtidig med at drive et succesfuldt firma. Vi er et af Europas førende og største fundraisingfirmaer.Du kan læse lidt om os på vores hjemmeside. http://www.charityguard.com Hvis du er interesseret i, at gøre en verden til forskel, vil vi gerne hjælpe dig med, at gøre verden til et bedre sted!

2018-05-02T16:01:02.203 Mødrehjælpen har brug for din hjælp til at stoppe vold i hjemmet. Ca. 33.000 kvinder og 28.000 børn lever med vold i hjemmet. Vi søger lige nu 10 engagerede og motiverede deltidsmedarbejdere til en helt ny fundraisingafdeling i Odense C, hvor vi gennem telefonisk indsamling kan gøre en fantastisk forskel for voldsramte i Danmark! Arbejdet består i at ringe ud sammen med en masse dejlige kollegaer og lave nye støttemedlemmer for Børns Vilkår. Vi tager godt hånd om alle selvfølgelig også dig! Erfaring er godt, men ikke en nødvendighed vi sørger for grundig oplæring. Se video om os: http: www.youtube.com watch?v Dd3RIFMpe1gVi tilbyder: Et fantastisk job i en dynamisk virksomhed, hvor resultaterne er i fokus og hvor der er plads til alle. Et fantastisk arbejdsmiljø, hvor vi har et stærkt sammenhold. Gode kollegaer, som er engagerede i deres arbejde. Et job der gør en fantastisk forskel for voldsramte kvinder og børn i Danmark! Praktisk: Arbejdet ligger i hjertet af Odense. Du arbejder kl 17 til 21 hver mandag og onsdag, samt lørdag kl 11 til 17 (mulighed for minimum 8 timer om ugen) Ingen erfaring nødvendig, men det hjælper at være en person der har nemt til smil. Anderledes arbejdsplads med mange forskellige mennesker, med mange forskellige baggrunde. Arbejdet består i at ringe ud til den danske befolkning og hverve nye medlemmer på vegne af Mødrehjælpen Løbende oplæring vil ske. Startløn på 105 kroner timen i introperioden (1 måned), herefter stiger lønnen til 125 kroner timen! Vi glæder os til at du sender et CV og en motiveret ansøgning til: job@charityguard.com (sørg for at skrive fundraiser i Odense, Mødrehjælpen i emnefeltet).Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at ringe til 77337800. Vi glæder os til at høre fra dig!Om os: Vi er over 200 medarbejdere mellem 17 og 65 år gamle. Vi elsker at gøre en forskel i verden, og for at undgå at arbejdet bliver for rutinepræget, leger og fjoller vi når vi kan. Vi arbejder ikke med provision, og mener at salg og fundraising er forskelligt - vi arbejder ikke med at sælge, men med at motivere hver eneste vi ringer til! Vi mener, at det skal være sjovt, at gå på arbejde. Charity Guard er en oplevelse i sig selv. Vi er socialt bevidste entreprenører. Vi skaber innovation, fundraising og ændrer systemer for at løse sociale problemer. Vi arbejder målrettet for at ændre verden til det bedre, samtidig med at drive et succesfuldt firma. Vi er et af Europas førende og største fundraisingfirmaer.Du kan læse lidt om os på vores hjemmeside. http: www.charityguard.com Hvis du er interesseret i, at gøre en verden til forskel, vil vi gerne hjælpe dig med, at gøre verden til et bedre sted!11Jobnet37376b78100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-12T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3133984Charity Guard APS11Vesterbrogade 671620København VDKDanmark155.6723763012.55152140job@charityguard.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent537171JobNet47936301000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37376b78https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37376b78https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37376b78&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37376b78&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing353665377Niklaes Larsenjob@charityguard.comDKDanmarkDKDanmark329942554Er du vores nye Google Ads Konsulent?Robot Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform? Om jobbet Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. Som medarbejder i vores Google Ads team, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater Give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi Opstarte annoncekampagner i samråd med dine kunder Løbende gennemgå kundernes Ads-kampagner med henblik på optimering Dine styrker Finder du også de enorme muligheder, online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads-ekspert. Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har minimum t års erfaring indenfor arbejde med Google Ads og Analytics Er superbruger af Google Analytics Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering Har praktisk erfaring med online annoncering og PPC-kampagner Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale Trives med kundekontakt I Google Ads-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode id er. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! Om Søgemedier Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via formularen. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform?

Om jobbet
Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som medarbejder i vores Google Ads team, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater
  • Give råd og sparring om kundernes online annoncestrategi
  • Opstarte annoncekampagner i samråd med dine kunder
  • Løbende gennemgå kundernes Ads-kampagner med henblik på optimering

Dine styrker

Finder du også de enorme muligheder, online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads-ekspert. 

Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har minimum ét års erfaring indenfor arbejde med Google Ads og Analytics
  • Er superbruger af Google Analytics
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Har praktisk erfaring med online annoncering og PPC-kampagner
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Trives med kundekontakt

I Google Ads-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! 

Om Søgemedier

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via formularen. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-01-15T00:00:002019-03-12T00:00:00
329938226Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?Robot Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater. Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik. Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi. Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker. Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker. Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google. Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker. Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger. Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-01-08T00:00:002019-03-05T00:00:00
329934751Web-Koncept A/S søger SEO-nørd / SEO-teknikerRobot Web-Koncept A S søger SEO-nørd SEO-tekniker til vores kontor i København ved Bella Centeret. Web-Koncept er en ung virksomhed i rivende udvikling - Vi går meget op i fællesskab og sammenhold. Vi er på kun 5 år blevet blandt de hurtigst vækstende webbureauer i Danmark, med kontorer i København, Århus og Aalborg. Vi knokler hver dag for at blive de bedste indenfor vores område, og søger derfor en person der kan dele denne gejst med os, og er klar til at give den fuld gas. Vi søger en medarbejder, som sammen med sine kollegaer, skal stå for vores online markedsføring (SEO, AdWords (Google Ads) samt Facebook annoncering). Det er meget vigtigt at man har et godt overblik og kan strukturere sit eget arbejde. Det er et klart plus, hvis man har erfaring med Onpage-SEO, Google analytics, Google Ads samt Facebook annoncering - og det vil også være en fordel, hvis man har arbejdet indenfor branchen før, dog ikke et must. Der vil være en del telefonisk kontakt med vores kunder i forhold til markedsføring, så det er vigtigt, at man ikke er bange for at gribe knoglen. Vores forventning til dig - At du har interesse og gerne erfaring for online markedsføring (SEO, Google Ads samt Facebook annoncering) - At du kan tage ansvar for dine opgaver - At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald - At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset Web-Koncept kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer - En personlig virksomhed med en flad organisation - Fast løn - Sparing med dygtige kollegaer - Gode fremtidsmuligheder i en organisation i rivende udvikling Send gerne en ansøgning til Benjamin Jensen på kontakt@web-koncept.dk

Web-Koncept A/S søger SEO-nørd / SEO-tekniker til vores kontor i København ved Bella Centeret.

Web-Koncept er en ung virksomhed i rivende udvikling - Vi går meget op i fællesskab og sammenhold.
Vi er på kun 5 år blevet blandt de hurtigst vækstende webbureauer i Danmark, med kontorer i København, Århus og Aalborg.

Vi knokler hver dag for at blive de bedste indenfor vores område, og søger derfor en person der kan dele denne gejst med os, og er klar til at give den fuld gas.

Vi søger en medarbejder, som sammen med sine kollegaer, skal stå for vores online markedsføring (SEO, AdWords (Google Ads) samt Facebook annoncering).
Det er meget vigtigt at man har et godt overblik og kan strukturere sit eget arbejde.

Det er et klart plus, hvis man har erfaring med Onpage-SEO, Google analytics, Google Ads samt Facebook annoncering - og det vil også være en fordel, hvis man har arbejdet indenfor branchen før, dog ikke et must.

Der vil være en del telefonisk kontakt med vores kunder i forhold til markedsføring, så det er vigtigt, at man ikke er bange for at gribe knoglen.

Vores forventning til dig

- At du har interesse og gerne erfaring for online markedsføring (SEO, Google Ads samt Facebook annoncering)
- At du kan tage ansvar for dine opgaver
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde, selvom du bliver presset

Web-Koncept kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- Sparing med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder i en organisation i rivende udvikling

Send gerne en ansøgning til Benjamin Jensen på kontakt@web-koncept.dk

WEB-KONCEPT A/SKøbenhavn S2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
329950443Hjælp til Facebook annoncering, optimering og remarketing. Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6715 Vi har brug for en person som kan hjælpe os med mere salg via Facebook annoncer, leadgenerering og remarketing. Vi er et Dansk niche brand, med en klar kunde gruppe, så vi ved der er et stort potentiale. Vi mangler det fornødne kendskab til virkelig at gøre det godt på Facebook og søger derfor en person som kan mestre Facebook Ads Business Manager, oprettelse af annoncer, målgrupper, pixel, samt analyse af data til at forbedre aktiviteterne og spotte hvor der kan optimeres. Du har solid dokumenteret erfaring med facebook annoncering og kan lide det tekniske performance arbejde inden for digital marketing. Timer pr. ugeKræver mere tid i starten til at revidere vores nuværende setup og efterfølgende vil der være tale om mere simpel vedligeholdelse af kampagner. Budget til annonceringVi regner med at annoncere for ca. 5000 kr. pr. måned. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6715

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6715

Vi har brug for en person som kan hjælpe os med mere salg via Facebook annoncer, leadgenerering og remarketing. Vi er et Dansk niche brand, med en klar kunde gruppe, så vi ved der er et stort potentiale.

Vi mangler det fornødne kendskab til virkelig at gøre det godt på Facebook og søger derfor en person som kan mestre Facebook Ads Business Manager, oprettelse af annoncer, målgrupper, pixel, samt analyse af data til at forbedre aktiviteterne og spotte hvor der kan optimeres.

Du har solid dokumenteret erfaring med facebook annoncering og kan lide det tekniske performance arbejde inden for digital marketing.

Timer pr. uge
Kræver mere tid i starten til at revidere vores nuværende setup og efterfølgende vil der være tale om mere simpel vedligeholdelse af kampagner.

Budget til annoncering
Vi regner med at annoncere for ca. 5000 kr. pr. måned.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6715

Worksome ApSKøbenhavn K2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
329950836Facebook Ads specialist søges til to-måneders opgave i KBH KRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6767 Opgaven består i at opsætte, optimere og evaluere Paid Social kampagner på Facebook og Instagram via Facebook Business Manager. Du skal have erfaring med Facebook Business Manager og være stærk i Excel. Arbejdet udføres her på adressen og vi leder efter en der allokere minimum 2 faste dage om ugen. Giv et bud på en timepris samt en indikation på hvilket antal timer faste dage du kan dedikere til opgaven. Vi glæder os til at høre dig! Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6767

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6767

Opgaven består i at opsætte, optimere og evaluere Paid Social kampagner på Facebook og Instagram via Facebook Business Manager.

Du skal have erfaring med Facebook Business Manager og være stærk i Excel.

Arbejdet udføres her på adressen og vi leder efter en der allokere minimum 2 faste dage om ugen.

Giv et bud på en timepris samt en indikation på hvilket antal timer/faste dage du kan dedikere til opgaven.

Vi glæder os til at høre dig!

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6767

Worksome ApSKøbenhavn K2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye Google Ads Konsulent?

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du manden eller kvinden, der skal hjælpe vores kunder med at lave effektive kampagner med Google som platform? Om jobbet Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskro...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SE...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Web-Koncept A/S søger SEO-nørd / SEO-tekniker

WEB-KONCEPT A/S

København S
Web-Koncept A S søger SEO-nørd SEO-tekniker til vores kontor i København ved Bella Centeret. Web-Koncept er en ung virksomhed i rivende udvikling - Vi går meget op i fællesskab og sammenhold. Vi er på kun 5 år blevet blandt de hurtigst vækstende web...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Hjælp til Facebook annoncering, optimering og remarketing. Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligt

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6715 Vi har brug for en person som kan ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Facebook Ads specialist søges til to-måneders opgave i KBH K

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6767 Opgaven består i at opsætte, optim...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019