Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Funktionsleder til Skattestyrelsens Kundecenter 20 i Ribe

Vil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? – Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe?

Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail.

Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer.

Ansvarsområder
Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere.

Stærk faglig profil med fokus på ledelse
Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer.

Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel.

Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne.

Samarbejde og pionerånd
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068.

Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest.

Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19.

Om Skattestyrelsen
Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946439Phoenix-e8cd5a1212019-01-22T00:00:00Funktionsleder til Skattestyrelsens Kundecenter 20 i RibeVil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? – Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe?

Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail.

Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer.

Ansvarsområder
Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere.

Stærk faglig profil med fokus på ledelse
Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer.

Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel.

Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne.

Samarbejde og pionerånd
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068.

Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest.

Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19.

Om Skattestyrelsen
Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-02-19T13:10:23.233 Vil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe? Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail. Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer. Ansvarsområder Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere. Stærk faglig profil med fokus på ledelse Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer. Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel. Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne. Samarbejde og pionerånd Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor Søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068. Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest. Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnete8cd5a12100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119554&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3440862Skatteforvaltningen, Ribe11Sorsigvej 356760Ribe72370068DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697731JobNet493405649340561000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgFunktionsleder til Skattestyrelsens Kundecenter 20 i Ribe12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse360273185Allannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK