Funktionsleder til Skattestyrelsens Kundecenter 20 i Ribe

Vil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? – Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe?

Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail.

Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer.

Ansvarsområder
Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere.

Stærk faglig profil med fokus på ledelse
Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer.

Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel.

Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne.

Samarbejde og pionerånd
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068.

Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest.

Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19.

Om Skattestyrelsen
Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946439Phoenix-e8cd5a1212019-01-22T00:00:00Funktionsleder til Skattestyrelsens Kundecenter 20 i RibeVil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? – Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe?

Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail.

Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer.

Ansvarsområder
Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere.

Stærk faglig profil med fokus på ledelse
Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer.

Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel.

Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne.

Samarbejde og pionerånd
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068.

Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest.

Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19.

Om Skattestyrelsen
Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Vil du være med til at sikre professionel besvarelse på borgernes og virksomheders henvendelser? Har du erfaring med personaleledelse og lyst til at indgå i en velfungerende ledergruppe? Kundecenter 20 besvarer generelle henvendelser om borgernes forskud og årsopgørelse, udlandsforhold, motor samt erhverv og moms. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder på kanalerne telefon og mail. Vi søger en kompetent funktionsleder til enheden Kundecenter 20 i Skattestyrelsen. Med reference til underdirektøren bliver du en del af et fagområde i rivende udvikling og med mange forandringer. Ansvarsområder Dit primære ansvar som funktionsleder er personaleledelse for 23 medarbejdere samt planlægning og sikring af den daglige drift med målstyring og effektiv ressourceallokering, der bringer jer sikkert i mål. Desuden bliver du medlem af en dynamisk ledergruppe bestående af 24 ledere. Stærk faglig profil med fokus på ledelse Vi forestiller os, at du har en skattefaglig uddannelse, relevant akademisk uddannelse eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis din erfaring er fra en politisk styret organisation. Endvidere er det en fordel, at du allerede har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse for ledelse samt har de rette faglige og personlige kvalifikationer. Din hidtidige karriere har givet dig faglig viden på kundeservice indenfor skatteområdet og gerne erfaring med professionel service overfor personer og virksomheder. Erfaring med driftsstyring, optimering og effektivisering er en stor fordel. Du sikrer kontinuerligt effektivisering af opgaver og processer i din enhed. Yderligere har du har evnen til at kommunikere klart og tydeligt. Internt får du et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Kundecenteret. Yderligere er der samarbejde med andre enheder i Skattestyrelsen om vejledningsopgaverne. Samarbejde og pionerånd Du kan se frem til at blive en del af et engageret og stærkt fagligt ledelsesteam præget af pionerånd, tæt samarbejde og viljen til at lykkes. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med din enhed. Kulturen i Kundecentret er båret af høj faglighed og en uformel humoristisk omgangstone. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest 1.marts 2019 via linket nedenfor Søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingerne, så ring gerne til kontorchef Allan Vestergaard Hansen på telefon 7237 0068. Første runde samtaler afholdes 8. marts 2019. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af tests inden anden samtalerunde 19. marts 2019. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest. Stillingerne er klassificereret i lønramme 36 og besættes på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted: Sorsigvej 35 i Ribe. Tiltrædelse 01.05.19. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnete8cd5a12100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119554&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3440862Skatteforvaltningen, Ribe11Sorsigvej 356760Ribe72370068DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697731JobNet493405649340561000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8cd5a12&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Kontorleder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse360273185Allannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329961250Udviklingschef til strategiske og politiske udviklingsprojekter i SikkerhedsstyrelsenRobot Brænder du for at drive større politiske udviklingsprojekter i tæt samspil med samarbejdspartnere? Består dit ledelsesmæssige DNA af glæden ved at skabe målbare resultater opnået ved at spille dine medarbejdere og kolleger endnu bedre? Så skal du helt klart læse dette opslag til ende. Sikkerhedsstyrelsens nye udviklingschef kan meget vel være dig, hvis du brænder for at arbejde med politikudvikling. Du ved, at de bedste løsninger for danske virksomheder og forbrugere opnås ved et solidt samarbejde med omgivelserne. Derfor er det helt naturligt for dig at søge stærke netværk blandt interesseorganisationer så du kan inddrage dem i udviklingsprojekter. Du er samtidig helt bevidst om, at udvikling kun lykkes, hvis du skaber en tæt kobling til styrelsens aktiviteter. Kan du sætte flueben ud for ovenstående, så vil jobbet som vores udviklingschef være det perfekte match. Vi har en strategi, der frem mod udgangen af 2020 skal gøre Sikkerhedsstyrelsen til en moderne, serviceorienteret og digital myndighed. Dialogen med forbrugere, virksomheder og andre interessenter spiller en helt central rolle i den. Samtidig det siger næsten sig selv har vi fokus på digital transformation. Vi går benhårdt efter at levere platformsbaseret, ukompliceret sikkerhed til gavn for danskerne. Derfor søger vi en erfaren og strategisk tænkende udviklingschef, som er suveræn til interessenthåndtering, og som samtidig er en driftig rollemodel for vores afdeling for Ledelse og Politik. Hvad skal du lave? Du bliver chef for afdelingen for Ledelse og Politik og vil referere til direktøren. Der er 14 medarbejdere i afdelingen heraf 12 AC ere. Det er en ambitiøs flok, som arbejder med en bred vifte af strategiske og politiske opgaver samt medarbejderudvikling. Opgaverne i afdelingen er alsidige lige fra en tværgående projektfunktion, der tilrettelægger og gennemfører projekter med politisk, strategisk og organisatorisk indhold til den daglige ministerbetjening. Afdelingen har derudover ansvar for: udvikling og eksekvering på styrelsens strategi årshjul og planprocesser indgåelse af og opfølgning på resultatkontrakter med ministeriet direktions- og chefgruppebetjening koordinering og styring af styrelsens internationale arbejde nye forretningsområder finanslovsarbejde og meget mere. Medarbejderne har hver deres specialer men hjælper i høj grad også hinanden. Som leder af afdelingen er det vigtigt at kunne prioritere, oversætte ministeriets, direktionens og ledergruppens ønsker om strategisk retning og sammen med medarbejderne skabe synlige resultater i vores udviklingsprojekter. Hvad forventer vi af dig? Forventningerne til udviklingschefen er høje, og det vil i særlig grad blive vægtet, at du har erfaring med ledelse i en tilsvarende organisatorisk kontekst. Ideelt set har du dyb indsigt i statslig styring og politikudvikling - og eventuelt erfaring fra en erhvervsorganisation. Som person er du hurtig, resultatorienteret, autentisk og en absolut holdspiller, der kan sætte egne interesser til side og indgå i et konstruktivt samarbejde med resten af chefgruppen samt direktionen om at eksekvere på styrelsens strategi. Stillingen repræsenterer en sjælden udfordring i en levende og ambitiøs myndighed og tilbyder betydelige muligheder for, at du kan udvikle dig politisk fagligt samt proces- og ledelsesmæssigt. Det er en unik platform for at øve indflydelse på organisationens forretningsmæssige og strategiske udvikling. Sådan ansøger du Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via vores elektroniske ansøgningsmodul på www.sik.dk senest torsdag den 14. marts 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 12. Du vil blive ansat med tiltrædelse 1. maj 2019. Ansættelsen sker i henhold til rammeaftale for kontraktansættelse af chefer i staten, løngruppe 1, lønramme 37. Stillingen besættes på åremål, og der vil være mulighed for at forhandle personligt kvalifikationstillæg afhængigt af kvalifikationer samt mulighed for resultatløn. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Lone Saaby på telefon 41 26 17 48. Hvis du har spørgsmål til løn- eller ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-partner Rikke Dragsbæk Jacobsen på telefon 91 33 70 12.Brænder du for at drive større politiske udviklingsprojekter i tæt samspil med samarbejdspartnere? Består dit ledelsesmæssige DNA af glæden ved at skabe målbare resultater – opnået ved at spille dine medarbejdere og kolleger endnu bedre? Så skal du helt klart læse dette opslag til ende.

Sikkerhedsstyrelsens nye udviklingschef kan meget vel være dig, hvis du brænder for at arbejde med politikudvikling. Du ved, at de bedste løsninger for danske virksomheder og forbrugere opnås ved et solidt samarbejde med omgivelserne. Derfor er det helt naturligt for dig at søge stærke netværk blandt interesseorganisationer – så du kan inddrage dem i udviklingsprojekter. Du er samtidig helt bevidst om, at udvikling kun lykkes, hvis du skaber en tæt kobling til styrelsens aktiviteter. Kan du sætte flueben ud for ovenstående, så vil jobbet som vores udviklingschef være det perfekte match.

Vi har en strategi, der frem mod udgangen af 2020 skal gøre Sikkerhedsstyrelsen til en moderne, serviceorienteret og digital myndighed. Dialogen med forbrugere, virksomheder og andre interessenter spiller en helt central rolle i den. Samtidig – det siger næsten sig selv – har vi fokus på digital transformation. Vi går benhårdt efter at levere platformsbaseret, ukompliceret sikkerhed til gavn for danskerne. Derfor søger vi en erfaren og strategisk tænkende udviklingschef, som er suveræn til interessenthåndtering, og som samtidig er en driftig rollemodel for vores afdeling for Ledelse og Politik.

Hvad skal du lave?
Du bliver chef for afdelingen for Ledelse og Politik og vil referere til direktøren. Der er 14 medarbejdere i afdelingen – heraf 12 AC’ere. Det er en ambitiøs flok, som arbejder med en bred vifte af strategiske og politiske opgaver samt medarbejderudvikling.

Opgaverne i afdelingen er alsidige lige fra en tværgående projektfunktion, der tilrettelægger og gennemfører projekter med politisk, strategisk og organisatorisk indhold til den daglige ministerbetjening. Afdelingen har derudover ansvar for:
  • udvikling og eksekvering på styrelsens strategi
  • årshjul og planprocesser
  • indgåelse af og opfølgning på resultatkontrakter med ministeriet
  • direktions- og chefgruppebetjening
  • koordinering og styring af styrelsens internationale arbejde
  • nye forretningsområder
  • finanslovsarbejde og meget mere.
Medarbejderne har hver deres ”specialer” – men hjælper i høj grad også hinanden. Som leder af afdelingen er det vigtigt at kunne prioritere, oversætte ministeriets, direktionens og ledergruppens ønsker om strategisk retning og sammen med medarbejderne skabe synlige resultater i vores udviklingsprojekter.

Hvad forventer vi af dig?
Forventningerne til udviklingschefen er høje, og det vil i særlig grad blive vægtet, at du har erfaring med ledelse i en tilsvarende organisatorisk kontekst. Ideelt set har du dyb indsigt i statslig styring og politikudvikling - og eventuelt erfaring fra en erhvervsorganisation.

Som person er du hurtig, resultatorienteret, autentisk og en absolut holdspiller, der kan sætte egne interesser til side og indgå i et konstruktivt samarbejde med resten af chefgruppen samt direktionen om at eksekvere på styrelsens strategi.

Stillingen repræsenterer en sjælden udfordring i en levende og ambitiøs myndighed og tilbyder betydelige muligheder for, at du kan udvikle dig politisk/fagligt samt proces- og ledelsesmæssigt. Det er en unik platform for at øve indflydelse på organisationens forretningsmæssige og strategiske udvikling.

Sådan ansøger du
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer via vores elektroniske ansøgningsmodul på www.sik.dk senest torsdag den 14. marts 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 12.

Du vil blive ansat med tiltrædelse 1. maj 2019. Ansættelsen sker i henhold til rammeaftale for kontraktansættelse af chefer i staten, løngruppe 1, lønramme 37. Stillingen besættes på åremål, og der vil være mulighed for at forhandle personligt kvalifikationstillæg afhængigt af kvalifikationer samt mulighed for resultatløn.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Lone Saaby på telefon 41 26 17 48. Hvis du har spørgsmål til løn- eller ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-partner Rikke Dragsbæk Jacobsen på telefon 91 33 70 12.

SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2019-02-15T00:00:002019-03-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingschef til strategiske og politiske udviklingsprojekter i Sikkerhedsstyrelsen

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
Brænder du for at drive større politiske udviklingsprojekter i tæt samspil med samarbejdspartnere? Består dit ledelsesmæssige DNA af glæden ved at skabe målbare resultater opnået ved at spille dine medarbejdere og kolleger endnu bedre? Så skal du he...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019