Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Funktionsleder til Straffesagsenhed i den kommende Skattestyrelse

Vil du være med til at sikre en effektiv opgaveløsning i én af SKATs fire straffesagsenheder i den kommende Skattestyrelse? Og er du god til at samarbejde, motivere og prioritere på tværs? Så læs videre her.  
 
Dine arbejdsopgaver   
Som funktionsleder for Straffesagsenhed 2 i Århus vil du indgå i et erfarent ledelsesteam med fokus på retssikkerhed, faglighed, ensartethed, produktionsstyring og ledelse. 
 
Straffesagsenhed 2 behandler skatte- og afgiftsstraffesager for hele Jylland og har herudover den landsdækkende opgave at behandle sager vedrørende overtrædelser af punktafgiftslovgivningen.  
 
Du kommer til at lede pt. 27 medarbejdere og får ansvaret for:  

  • at sikre optimal udnyttelse af enhedens ressourcer samt planlægge og styre produktionen 
  • at være med til løbende at udvikle og optimere arbejdsprocesser  
  • at tænke tværfagligt og fokusere på ensartethed 
  • at være fokuseret på medarbejdernes motivation og udvikling  
  • at lede og sparre med medarbejderne på straffesagsområdet  
 

Fagligt stærk og nærværende leder - dig og dine kompetencer 
Vi forestiller os, at din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur., cand.merc.jur., eller at du på anden måde har erhvervet tilsvarende kvalifikationer. Du skal have interesse og talent for ledelse – og vi ser også gerne, at du har erfaring hermed. Endvidere vil der i udvælgelsen blive lagt vægt på erfaring med straffesager og generel god indsigt i området.  
 
For at få succes i denne rolle er det afgørende, at du:  
  • brænder for personaleledelse og har anerkendende tilgang hertil 
  • er god til at samarbejde på alle niveauer 
  • er resultatorienteret uden at gå på kompromis med kvalitet og retssikkerhed 
  • videndeler med både medarbejdere og kolleger 
  • har gode kommunikative evner, så dit budskab går klart igennem 
  • har god fornemmelse for og lyst til driftsledelse og produktionsstyring 
 

Om straffesagsenhederne    
SKAT har fire straffesagsenheder, der er placeret i henholdsvis København, Odense og Aarhus med i alt ca. 90 medarbejdere, som alle arbejder med at behandle straffesager. Straffesagsopgaven er i det ny skattevæsen organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Jura, Proces og Videndeling.  
 
Jura består af to afdelinger. En Skattefaglig afdeling, som dækker alle områder vedrørende skat, moms og afgifter samt Proces og Videndeling, der dækker det forvaltnings- og strafferetlige område inden for skatter og afgifter mv.
 
Overordnet koordinering af strafopgaven i SKAT sker via Straffeproceskontoret, som alle fire straffesagsenheder har et løbende og tæt samarbejde med.   
 
Ansøgning og kontakt 
Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”søg jobbet” senest torsdag den 1. marts 2018. Samtaler forventes at blive afholdt løbende. 
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hella Rahbek på tlf. 72 38 99 41. 
 
Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Tiltrædelse den 1. april 2018 eller snarest muligt derefter.
 
Der vil i rekrutteringsprocessen indgå både en personprofilanalyse og en logisk test.
 
Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet straffeattest. 
 
Om Skattestyrelsen   
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.   ;
 
Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.   
 
Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755524Phoenix-e805012112018-02-06T14:04:56.857Funktionsleder til Straffesagsenhed i den kommende SkattestyrelseVil du være med til at sikre en effektiv opgaveløsning i én af SKATs fire straffesagsenheder i den kommende Skattestyrelse? Og er du god til at samarbejde, motivere og prioritere på tværs? Så læs videre her.  
 
Dine arbejdsopgaver   
Som funktionsleder for Straffesagsenhed 2 i Århus vil du indgå i et erfarent ledelsesteam med fokus på retssikkerhed, faglighed, ensartethed, produktionsstyring og ledelse. 
 
Straffesagsenhed 2 behandler skatte- og afgiftsstraffesager for hele Jylland og har herudover den landsdækkende opgave at behandle sager vedrørende overtrædelser af punktafgiftslovgivningen.  
 
Du kommer til at lede pt. 27 medarbejdere og får ansvaret for:  
  • at sikre optimal udnyttelse af enhedens ressourcer samt planlægge og styre produktionen 
  • at være med til løbende at udvikle og optimere arbejdsprocesser  
  • at tænke tværfagligt og fokusere på ensartethed 
  • at være fokuseret på medarbejdernes motivation og udvikling  
  • at lede og sparre med medarbejderne på straffesagsområdet  
 

Fagligt stærk og nærværende leder - dig og dine kompetencer 
Vi forestiller os, at din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur., cand.merc.jur., eller at du på anden måde har erhvervet tilsvarende kvalifikationer. Du skal have interesse og talent for ledelse – og vi ser også gerne, at du har erfaring hermed. Endvidere vil der i udvælgelsen blive lagt vægt på erfaring med straffesager og generel god indsigt i området.  
 
For at få succes i denne rolle er det afgørende, at du:  
  • brænder for personaleledelse og har anerkendende tilgang hertil 
  • er god til at samarbejde på alle niveauer 
  • er resultatorienteret uden at gå på kompromis med kvalitet og retssikkerhed 
  • videndeler med både medarbejdere og kolleger 
  • har gode kommunikative evner, så dit budskab går klart igennem 
  • har god fornemmelse for og lyst til driftsledelse og produktionsstyring 
 

Om straffesagsenhederne    
SKAT har fire straffesagsenheder, der er placeret i henholdsvis København, Odense og Aarhus med i alt ca. 90 medarbejdere, som alle arbejder med at behandle straffesager. Straffesagsopgaven er i det ny skattevæsen organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Jura, Proces og Videndeling.  
 
Jura består af to afdelinger. En Skattefaglig afdeling, som dækker alle områder vedrørende skat, moms og afgifter samt Proces og Videndeling, der dækker det forvaltnings- og strafferetlige område inden for skatter og afgifter mv.
 
Overordnet koordinering af strafopgaven i SKAT sker via Straffeproceskontoret, som alle fire straffesagsenheder har et løbende og tæt samarbejde med.   
 
Ansøgning og kontakt 
Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”søg jobbet” senest torsdag den 1. marts 2018. Samtaler forventes at blive afholdt løbende. 
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hella Rahbek på tlf. 72 38 99 41. 
 
Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Tiltrædelse den 1. april 2018 eller snarest muligt derefter.
 
Der vil i rekrutteringsprocessen indgå både en personprofilanalyse og en logisk test.
 
Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet straffeattest. 
 
Om Skattestyrelsen   
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.   ;
 
Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.   
 
Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen 
2018-03-02T01:03:33.043 Vil du være med til at sikre en effektiv opgaveløsning i én af SKATs fire straffesagsenheder i den kommende Skattestyrelse? Og er du god til at samarbejde, motivere og prioritere på tværs? Så læs videre her. Dine arbejdsopgaver Som funktionsleder for Straffesagsenhed 2 i Århus vil du indgå i et erfarent ledelsesteam med fokus på retssikkerhed, faglighed, ensartethed, produktionsstyring og ledelse. Straffesagsenhed 2 behandler skatte- og afgiftsstraffesager for hele Jylland og har herudover den landsdækkende opgave at behandle sager vedrørende overtrædelser af punktafgiftslovgivningen. Du kommer til at lede pt. 27 medarbejdere og får ansvaret for: at sikre optimal udnyttelse af enhedens ressourcer samt planlægge og styre produktionen at være med til løbende at udvikle og optimere arbejdsprocesser at tænke tværfagligt og fokusere på ensartethed at være fokuseret på medarbejdernes motivation og udvikling at lede og sparre med medarbejderne på straffesagsområdet Fagligt stærk og nærværende leder - dig og dine kompetencer Vi forestiller os, at din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur., cand.merc.jur., eller at du på anden måde har erhvervet tilsvarende kvalifikationer. Du skal have interesse og talent for ledelse og vi ser også gerne, at du har erfaring hermed. Endvidere vil der i udvælgelsen blive lagt vægt på erfaring med straffesager og generel god indsigt i området. For at få succes i denne rolle er det afgørende, at du: brænder for personaleledelse og har anerkendende tilgang hertil er god til at samarbejde på alle niveauer er resultatorienteret uden at gå på kompromis med kvalitet og retssikkerhed videndeler med både medarbejdere og kolleger har gode kommunikative evner, så dit budskab går klart igennem har god fornemmelse for og lyst til driftsledelse og produktionsstyring Om straffesagsenhederne SKAT har fire straffesagsenheder, der er placeret i henholdsvis København, Odense og Aarhus med i alt ca. 90 medarbejdere, som alle arbejder med at behandle straffesager. Straffesagsopgaven er i det ny skattevæsen organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Jura, Proces og Videndeling. Jura består af to afdelinger. En Skattefaglig afdeling, som dækker alle områder vedrørende skat, moms og afgifter samt Proces og Videndeling, der dækker det forvaltnings- og strafferetlige område inden for skatter og afgifter mv. Overordnet koordinering af strafopgaven i SKAT sker via Straffeproceskontoret, som alle fire straffesagsenheder har et løbende og tæt samarbejde med. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket søg jobbet senest torsdag den 1. marts 2018. Samtaler forventes at blive afholdt løbende. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hella Rahbek på tlf. 72 38 99 41. Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Ansættelse er i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Tiltrædelse den 1. april 2018 eller snarest muligt derefter. Der vil i rekrutteringsprocessen indgå både en personprofilanalyse og en logisk test. Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet straffeattest. Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk. Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen11Jobnete8050121100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110593&DepartmentId=8586&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3102657SKAT11Lyseng Allé 18270HøjbjergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521215JobNet47637521000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8050121https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8050121https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8050121&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8050121&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorchef lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale241915Kontorchef6Ledelse352859410importimport_e8050121DKDanmarkDKDanmarkda-DK