Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gå til hånde folk søges

For en kunde i Odense, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde.

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne.

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt.
Mærk ansøgningen ”Odense – gå til hånde”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329741546Phoenix-7c813a7e12018-01-16T03:02:44.067Gå til hånde folk søges

For en kunde i Odense, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde.

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne.

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt.
Mærk ansøgningen ”Odense – gå til hånde”.

2018-03-14T13:54:09.713 For en kunde i Odense, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde. Der er tale om gå til hånde arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne. Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde. Vi forventer at du: - Kan tage fat - Er mødestabil - Kan starte nu - Har sikkerhedssko Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt. Mærk ansøgningen Odense gå til hånde .11Jobnet7c813a7e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-16T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3078239Work4all Vejle11Enghavevej 9A7100VejleDKDanmarkORS/blank.png155.706869009.52944600
vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset509505JobNet47390261000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c813a7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c813a7ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c813a7e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c813a7e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration352317009Mette Lanthervejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark329925124Medarbejder til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1Basic Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1. Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udviklingshæmning, som er flyttet hjemmefra for første gang. Beboernes behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem det tværfaglige fokus, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.Behovene for støtte kan være til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og at indgå i sociale relationer. Botilbuddet Tulipanvej skal flytte i nye rammer i efteråret 2019 og bliver en del af det nybyggede botilbud, Botilbuddet Alderslyst, i Silkeborg. Om jobbet:Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Der er arbejde hver 2. weekend med en ekstra søndag hver 6 uge, samt overtal af aftenvagter.Der er tale om vikariat til 1. september 2019. Tilgangen på tilbuddet er anerkendende og ressourcefokuseret, og der tages udgangspunkt i redskaber og metoder indenfor KRAP. Der arbejdes systematisk med dokumentation i forhold til den individuelle plan og heraf mål. Der arbejdes med retningsgivende dokumenter og instrukser i forhold til kvalitetssikring. Vi ønsker, at du: har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet for beboeren er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker er fleksibel og mødestabil har fokus på beboernes og organisationens ressourcer og muligheder kan bevare roen, overblikket og tør tage ansvar i svære situationer evner at dokumentere den faglige indsats har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn har erfaring med KRAP som metode har kørekort Vi tilbyder: en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for beboernes liv og hverdag, og hvor fagligheden vægtes højt tæt samarbejde med værger og pårørende en arbejdsplads i udvikling fokus på at møde beboerne ud fra ressourcer gode kollegaer mulighed for faglig sparring og udvikling Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36 eller afsnit 1 på tlf. 21 62 36 37. Ansøgningsfrist torsdag 27. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 15. januar 2019. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 130.Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1.
 
Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.

I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udviklingshæmning, som er flyttet hjemmefra for første gang.
 
Beboernes behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem det tværfaglige fokus, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.

Behovene for støtte kan være til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og at indgå i sociale relationer.
 
Botilbuddet Tulipanvej skal flytte i nye rammer i efteråret 2019 og bliver en del af det nybyggede botilbud, Botilbuddet Alderslyst, i Silkeborg.
 
Om jobbet:
Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Der er arbejde hver 2. weekend med en ekstra søndag hver 6 uge, samt overtal af aftenvagter.

Der er tale om vikariat til 1. september 2019.
 
Tilgangen på tilbuddet er anerkendende og ressourcefokuseret, og der tages udgangspunkt i redskaber og metoder indenfor KRAP.
 
Der arbejdes systematisk med dokumentation i forhold til den individuelle plan og heraf mål. Der arbejdes med retningsgivende dokumenter og instrukser i forhold til kvalitetssikring.
 
Vi ønsker, at du:
  • har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser
  • kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet for beboeren
  • er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker
  • er fleksibel og mødestabil
  • har fokus på beboernes og organisationens ressourcer og muligheder
  • kan bevare roen, overblikket og tør tage ansvar i svære situationer
  • evner at dokumentere den faglige indsats
  • har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn
  • har erfaring med KRAP som metode
  • har kørekort
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for beboernes liv og hverdag, og hvor fagligheden vægtes højt
  • tæt samarbejde med værger og pårørende
  • en arbejdsplads i udvikling
  • fokus på at møde beboerne ud fra ressourcer
  • gode kollegaer
  • mulighed for faglig sparring og udvikling
Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2018 eller snarest derefter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36 eller afsnit 1 på tlf. 21 62 36 37.
 
Ansøgningsfrist torsdag 27. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 15. januar 2019.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 130.

Tulipanvej / Botilbuddet ArendalsvejSilkeborg2018-12-10T14:00:06.6472018-12-27T00:00:00
329916126Grill-medarbejderRobot Person søges til at arbejde i et pizzaria grill. Personen skal passe grillen og hjælpe til i pizzariaet. Man skal have hygiejnebevis, eller have lyst til at tage det. Man arbejder sammen med indehaveren. Åbningstid er fra 16 til 21 - 6 dage om ugen. Arbejdstøj udleveres. Ansøgere kan ringe til indehaver: Arman Issa på tlf.: 4236 0601 og aftale tid til at komme forbi til en snak.

Person søges til at arbejde i et pizzaria / grill. Personen skal passe grillen og hjælpe til i pizzariaet.

Man skal have hygiejnebevis, eller have lyst til at tage det.

Man arbejder sammen med indehaveren.

Åbningstid er fra 16 til 21 - 6 dage om ugen.

Arbejdstøj udleveres.

Ansøgere kan ringe til indehaver: Arman Issa på tlf.: 4236 0601 og aftale tid til at komme forbi til en snak.

Hammel Pizza GrillSilkeborg2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
329923416Aluminium CarpenterRobot EU Montage is looking for experienced and quality minded aluminum carpenters for upcoming projects on a range of commercial and residential projects in Zealand and Copenhagen region in Denmark. Ideally you are a skilled aluminium carpenter who is accustomed to installing aluminium cladding or glass wall panels, finishes and frames onto commercial buildings using for example: sub-head a sub-sill component. You will be responsible for setting out, levelling, assembling and finishing works. Mandatory requirements for this role are: Experience with installation of aluminium cladding or glass wall panels and finishes Carpenters Assemblers with experience in aluminium wall panels glass panels assembly, joinery, fitting, installation, construction or maintenance are encouraged to apply. We offer: A competitive hourly rate, salary will be negotiated at individual level. A Danish contract - EU Montage take care of accommodation and work equipment You will get the chance to work on large projects in the city and outer suburbs. Working with a lead competitor in the field who can help you grow and build your skill-set. If you re interested in this role, please apply now and forward an up-to-date copy of your CV to suwr@eumontage.dk You can read and learn more about EU Montage at http: www.eumontage.dk. Here you can also upload your CV: http: eumontage.dk careers We look forward to hear from you

EU Montage is looking for experienced and quality minded aluminum carpenters for upcoming projects on a range of commercial and residential projects in Zealand and Copenhagen region in Denmark. 

Ideally you are a skilled aluminium carpenter who is accustomed to installing aluminium cladding or glass wall panels, finishes and frames onto commercial buildings using for example: sub-head a sub-sill component.

You will be responsible for setting out, levelling, assembling and finishing works.

 

Mandatory requirements for this role are:

Experience with installation of aluminium cladding or glass wall panels and finishes

 

Carpenters / Assemblers with experience in aluminium wall panels/glass panels assembly, joinery, fitting, installation, construction or maintenance are encouraged to apply.

 

We offer: 

A competitive hourly rate, salary will be negotiated at individual level.

A Danish contract - EU Montage take care of accommodation and work equipment

You will get the chance to work on large projects in the city and outer suburbs. Working with a lead competitor in the field who can help you grow and build your skill-set.

 

If you're interested in this role, please apply now and forward an up-to-date copy of your CV to suwr@eumontage.dk

You can read and learn more about EU Montage at http://www.eumontage.dk. Here you can also upload your CV: http://eumontage.dk/careers/

We look forward to hear from you

EU MONTAGE DANMARK ApSFredericia2018-12-05T00:00:002019-01-30T00:00:00
329920422Dygtig administrativ medarbejderBasic BarselsvikariatØsterhåbskolen søger en dygtig administrativ medarbejder pr. 1. februar 2019 med gode It-kompetencer og viden indenfor kommunikation Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til et barselsvikariat Du vil møde en velfungerende skole med højt tempo, et fleksibelt professionelt team og et godt arbejdsmiljø.Du vil få en alsidig og spændende hverdag og opleve et tæt samarbejde med ledelsen.Du vil opleve en afslappet omgangstone og et tæt teamsamarbejde omkring opgaveløsningen.Skolen har flere matrikler og du vil 4 dage om ugen sidde i en samlet administration på afd. Torsted, hvor du vil få 3 tætte kolleger på kontoret.En dag om ugen vil du bemande kontoret på afd. Hatting. Som udgangspunkt vil dine primære ansvarsområder med dertilhørende følgeopgaver være: I samarbejde med ledelsen sørge for den kommunikationsvirksomhed skolen har (hjemmeside, facebook, instagram, informationsmateriale og PR materiale) Ansvar for, at lærerne får afviklet de nationale test (hjælp til booking og afvikling, opfølgning på vejledninger, resultatvisninger mm.) I samarbejde med skolens ledelse udføre administrative opgaver i forhold til skoleårets planlægning (opgaveoversigter, skemaer mm.) Indberetning af diverse data og tovholder på undersøgelser Skrankevagter Vi forventer at du: Har relevant uddannelse og gerne med erfaring fra skoleområdet Har gode evner og særlig interesse i forhold til it og kommunikation Er imødekommende, rolig, lyttende, servicemindede og fleksibel Holder af afveksling, og at dagene ikke ligner hinanden God til at håndtere en arbejdsdag med afbrydelser God til at samarbejde med forskellige faggrupper Motiveret for og bidrager positivt til at skabe den bedste skole og arbejdsplads Der vil være en måned, hvor der er indlagt et overlap sammen med den kollega, som går på barsel i marts, så der kan ske en god overlevering og indkøring i opgaverne. Østerhåbskolen ligger i det sydlige Horsens. Vi arbejder afdelingsopdelt, og skolen har fire afdelinger. Afdelingerne i Torsted er delt i indskoling, mellemtrin og udskoling, og derudover er der afdelingen i Hatting fra 0.-6. klasse. Alle skolens afdelinger ligger i et aktivt lokalområde med en engageret forældrekreds.Skolen har ca. 1400 herlige elever og en SFO både i Hatting og Torsted med plads til ca. 500 børn. Skolens kompetente personalegruppe består af ca. 125 engagerede mennesker.Vi har en stærk vision og gode værdier for arbejdet med elevernes læring og trivsel. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Stillingen er på 37 timerOBS: den ugentlige arbejdstid ligger højere, så der kan holdes fri i alle skoleferier. Såfremt ovenstående har vakt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte en af nedenstående for uddybning af stillingsindhold: Administrativ medarbejder Berit Berdin Jensen på 76293229 eller bbje@horsens.dk Skoleleder: Charlotte Kærsaa på tlf. 76293232 eller chkar@horsens.dk Ansøgningsfrist: mandag d. 17. december kl. 8.00 Ansættelsessamtaler: onsdag den 19. december fra kl. 12.30-15.00 Ansøgning sendes elektronisk via rekrutteringsbureauet Ofir.dkBarselsvikariat
Østerhåbskolen søger en dygtig administrativ medarbejder pr. 1. februar 2019 med gode It-kompetencer og viden indenfor kommunikation
 
Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til et barselsvikariat
 
Du vil møde en velfungerende skole med højt tempo, et fleksibelt professionelt team og et godt arbejdsmiljø.
Du vil få en alsidig og spændende hverdag og opleve et tæt samarbejde med ledelsen.
Du vil opleve en afslappet omgangstone og et tæt teamsamarbejde omkring opgaveløsningen.
Skolen har flere matrikler og du vil 4 dage om ugen sidde i en samlet administration på afd. Torsted, hvor du vil få 3 tætte kolleger på kontoret.
En dag om ugen vil du bemande kontoret på afd. Hatting.
 
Som udgangspunkt vil dine primære ansvarsområder med dertilhørende følgeopgaver være:
  • I samarbejde med ledelsen sørge for den kommunikationsvirksomhed skolen har (hjemmeside, facebook, instagram, informationsmateriale og PR—materiale)
  • Ansvar for, at lærerne får afviklet de nationale test (hjælp til booking og afvikling, opfølgning på vejledninger, resultatvisninger mm.)
  • I samarbejde med skolens ledelse udføre administrative opgaver i forhold til skoleårets planlægning (opgaveoversigter, skemaer mm.)
  • Indberetning af diverse data og tovholder på undersøgelser
  • Skrankevagter
 
Vi forventer at du:
  • Har relevant uddannelse og gerne med erfaring fra skoleområdet
  • Har gode evner og særlig interesse i forhold til it og kommunikation
  • Er imødekommende, rolig, lyttende, servicemindede og fleksibel
  • Holder af afveksling, og at dagene ikke ligner hinanden
  • God til at håndtere en arbejdsdag med afbrydelser
  • God til at samarbejde med forskellige faggrupper
  • Motiveret for og bidrager positivt til at skabe den bedste skole og arbejdsplads
     
 Der vil være en måned, hvor der er indlagt et overlap sammen med den kollega, som går på barsel i marts, så der kan ske en god overlevering og indkøring i opgaverne.
 
Østerhåbskolen ligger i det sydlige Horsens. Vi arbejder afdelingsopdelt, og skolen har fire afdelinger. Afdelingerne i Torsted er delt i indskoling, mellemtrin og udskoling, og derudover er der afdelingen i Hatting fra 0.-6. klasse.
 
Alle skolens afdelinger ligger i et aktivt lokalområde med en engageret forældrekreds.
Skolen har ca. 1400 herlige elever og en SFO både i Hatting og Torsted med plads til ca. 500 børn. Skolens kompetente personalegruppe består af ca. 125 engagerede mennesker.
Vi har en stærk vision og gode værdier for arbejdet med elevernes læring og trivsel.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er på 37 timer
OBS: den ugentlige arbejdstid ligger højere, så der kan holdes fri i alle skoleferier.
 
Såfremt ovenstående har vakt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte en af nedenstående for uddybning af stillingsindhold:
  • Administrativ medarbejder Berit Berdin Jensen på 76293229 eller bbje@horsens.dk
  • Skoleleder: Charlotte Kærsaa på tlf. 76293232 eller chkar@horsens.dk
  
 
 
Ansøgningsfrist: mandag d. 17. december kl. 8.00
 
Ansættelsessamtaler: onsdag den 19. december fra kl. 12.30-15.00
 
Ansøgning sendes elektronisk via rekrutteringsbureauet Ofir.dk
 

ORS/Small/44c8f852_logo.jpegØsterhåbskolenHedensted2018-11-30T13:00:41.8572018-12-17T00:00:00
329920736Administrativ medarbejder til 2 daginstitutionerBasic Om jobbet Du skal arbejde i 2 forskellige daginstitutioner med 2 forskellige ledere. Du vil dog være tilknyttet én primær leder. Stillingen er pt. på 22 timer om ugen. På sigt er der mulighed for flere timer i en 3. institution. Indtil da kan der evt. tilbydes vikartimer(børnetimer) i institutionerne hvis det har interesse. Der bliver krav om én ugentlig hjemmearbejdsdag, og institutionerne stiller en hjemmearbejdsplads til rådighed til dig. Mandag og onsdag skal du være ude i institutionerne. Tiltrædelse: 1. februar 2019 Vi forventer af dig At du er uddannet kontorassistent. At du har flair og lyst til at arbejde med tal og regnskab og rådgive lederne omkring økonomi og regnskab. At du kan arbejde selvstændigt og kan skabe dig et godt overblik. At du kan prioritere dine opgaver i forhold til deadlines. At du er mobil. At du er omstillingsparat og fleksibel. At du er medansvarlig for, at tingene afleveres til tiden uanset hvilken institution du er i den pågældende dag. At du har en positiv og anerkendende tilgang til dine medmennesker. Af arbejdsopgaver kan der yderligere nævnes: Redigering af hjemmesider. Journalisering. Arbejde med IT-systemer som understøtter det daglige arbejde i et dagtilbud. Forskellige ad hoc opgaver. Det vil være en fordel hvis du har indsigt i kommunal administration. Vi tilbyder dig 2 forskellige, spændende og udfordrende arbejdspladser. Gode fysiske rammer. Stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet. Engagerede og positive kolleger. En indholdsrig arbejdsdag. Mulighed for faglig udvikling. Tilknytning til en netværksgruppe i Dagtilbud. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. Om os Vi er 2 daginstitutioner, Troldebakken og Mælkevejen Helgesvejs Børnehave Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 13. december 2018. Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag 18. december 2018. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.
Om jobbet 
Du skal arbejde i 2 forskellige daginstitutioner med 2 forskellige ledere. Du vil dog være tilknyttet én primær leder.
Stillingen er pt. på 22 timer om ugen. På sigt er der mulighed for flere timer i en 3. institution. Indtil da kan der evt. tilbydes vikartimer(børnetimer) i institutionerne hvis det har interesse.
Der bliver krav om én ugentlig hjemmearbejdsdag, og institutionerne stiller en hjemmearbejdsplads til rådighed til dig. Mandag og onsdag skal du være ude i institutionerne.  
 
Tiltrædelse: 1. februar 2019 
 
Vi forventer af dig 
  • At du er uddannet kontorassistent. 
  • At du har flair og lyst til at arbejde med tal og regnskab og rådgive lederne omkring økonomi og regnskab. 
  • At du kan arbejde selvstændigt og kan skabe dig et godt overblik. 
  • At du kan prioritere dine opgaver i forhold til deadlines. 
  • At du er mobil. 
  • At du er omstillingsparat og fleksibel. 
  • At du er medansvarlig for, at tingene afleveres til tiden uanset hvilken institution du er i den pågældende dag. 
  • At du har en positiv og anerkendende tilgang til dine medmennesker. 
 
Af arbejdsopgaver kan der yderligere nævnes: 
  • Redigering af hjemmesider. 
  • Journalisering. 
  • Arbejde med IT-systemer som understøtter det daglige arbejde i et dagtilbud. 
  • Forskellige ad hoc opgaver. 
 
Det vil være en fordel hvis du har indsigt i kommunal administration. 
 
Vi tilbyder dig 
  • 2 forskellige, spændende og udfordrende arbejdspladser. 
  • Gode fysiske rammer. 
  • Stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet. 
  • Engagerede og positive kolleger. 
  • En indholdsrig arbejdsdag. 
  • Mulighed for faglig udvikling. 
  • Tilknytning til en netværksgruppe i Dagtilbud. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn. 
 
Om os 
Vi er 2 daginstitutioner, Troldebakken og Mælkevejen/Helgesvejs Børnehave 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er 13. december 2018. 
Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag 18. december 2018.
 
Børne- og straffeattest 
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
ORS/Small/2c3f04df_logo.pngDagtilbud2018-11-30T15:00:38.8072018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1

Tulipanvej / Botilbuddet Arendalsvej

Silkeborg
Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1. Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udvikli...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Grill-medarbejder

Hammel Pizza Grill

Silkeborg
Person søges til at arbejde i et pizzaria grill. Personen skal passe grillen og hjælpe til i pizzariaet. Man skal have hygiejnebevis, eller have lyst til at tage det. Man arbejder sammen med indehaveren. Åbningstid er fra 16 til 21 - 6 dage om ugen....
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019

Aluminium Carpenter

EU MONTAGE DANMARK ApS

Fredericia
EU Montage is looking for experienced and quality minded aluminum carpenters for upcoming projects on a range of commercial and residential projects in Zealand and Copenhagen region in Denmark. Ideally you are a skilled aluminium carpenter who is ac...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:30. januar 2019

Dygtig administrativ medarbejder

Østerhåbskolen

Hedensted
BarselsvikariatØsterhåbskolen søger en dygtig administrativ medarbejder pr. 1. februar 2019 med gode It-kompetencer og viden indenfor kommunikation Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til et barselsvikariat Du vil møde en velfungerende skol...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:17. december 2018

Administrativ medarbejder til 2 daginstitutioner

Dagtilbud

Om jobbet Du skal arbejde i 2 forskellige daginstitutioner med 2 forskellige ledere. Du vil dog være tilknyttet én primær leder. Stillingen er pt. på 22 timer om ugen. På sigt er der mulighed for flere timer i en 3. institution. Indtil da kan der ev...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018