Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gå til hånde folk søges

For en kunde i Aarhus, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde.

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne.

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt.
Mærk ansøgningen ”Aarhus – gå til hånde”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329741601Phoenix-350390f112018-01-16T03:05:51.313Gå til hånde folk søges

For en kunde i Aarhus, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde.

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne.

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt.
Mærk ansøgningen ”Aarhus – gå til hånde”.

2018-03-14T13:54:09.763 For en kunde i Aarhus, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde. Der er tale om gå til hånde arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne. Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde. Vi forventer at du: - Kan tage fat - Er mødestabil - Kan starte nu - Har sikkerhedssko Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt. Mærk ansøgningen Aarhus gå til hånde .11Jobnet350390f1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-16T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3078291Work4all Vejle11Enghavevej 9A7100Århus CDKDanmarkORS/blank.png156.1431827010.20959240
vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset509453JobNet47390341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=350390f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=350390f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=350390f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=350390f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration352317134Mette Lanthervejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark329927284Medarbejder til KontanthjælpsteametBasic Ydelsesafdelingen i Jobcenter Horsens søger 1 løsningsorienteret og fleksible medarbejder til Kontanthjælpsteamet Er du løsningsorienteret, struktureret og god til tal? Er du en stærk teamplayer, som samtidig arbejder godt selvstændigt? Kan du tage beslutninger og sørge for at der sker handling? Så er du måske vores nye kollega! En af vores kolleger, har fået andre opgaver i Ydelsesafdelingen. Vi er derfor på udkig efter n, som har lyst til at være vores nye gode kollega og overtage hendes nuværende opgaver. I det team, hvor vi søger en ny kollega arbejder vi med udbetaling af kontanthjælp, uddannelseshjælp, revalideringsydelse, ressourceforløbsydelse og afstemning af konti. I afdelingen har vi et højt fagligt niveau og er vant til en hverdag med et højt tempo, mange spændende udfordringer og forandringer, som vi altid skal være gearet til at kunne håndtere. Vi arbejder målrettet på at yde god service, sikre god kvalitet, men har også et stort fokus på at være gode kolleger for hinanden. Vores arbejdsopgaver er bl.a.: Behandling af ansøgninger om forsørgelse. Udbetaling af løbende forsørgelse. Kontrol på forhold og grundlag omkring udbetalinger. Ekspedition af borger både ved personlig henvendelse i vores Ekspedition, men også pr. telefon. Skriftlig kommunikation i form af partshøringer, afgørelser m.v. Deltage i tværgående samarbejde med de øvrige afdelinger i Jobcenter Horsens, men også andre afdelinger i Horsens Kommune. For at komme i betragtning til stillingen lægger vi vægt på følgende: Du er kontoruddannet og gerne med erfaring fra en politisk styret organisation. Det er et ønske at du har erfaring eller kendskab til arbejdsopgaverne og gældende lovgivning på området. Det vil være et plus, hvis du har erfaring med lønadministration, regnskaber og et stort flair for tal. Vi ser gerne at du har erfaring og indgående kendskab til Microsoft Office, Fasit, KMD Sag, KMD-Aktiv, E-Indkomst og SBSYS. Du er god i kommunikation, nysgerrig og arbejder fokuseret og engageret. Du er god til og trives med at arbejde struktureret, under pres og overholde deadlines. Du har lyst til at indgå i dialog med borgere, samarbejdspartnere, kolleger og ledelsen. Du er ansvarsbevidst og i besiddelse af et positivt livssyn. Du skal vælge at arbejde sammen med os fordi: Du bliver en del af et uhøjtidelig, engageret og dynamisk team og afdeling i sin helhed. Du får imødekommende og dygtige kolleger og et godt arbejdsmiljø. Du får selvstændigt ansvar og mulighed for at udvikle dig. Stillingen er kendetegnet af dialog og samarbejde og dine kommunikative evner kan gøre en forskel. Løn- og ansættelsesvilkårDin løn bliver forhandlet efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. marts 2019. Dit arbejdssted bliver Jobcenter Horsens, Ydelsesafdelingen, Holmboes All 2, 8700 Horsens Hvis du vil vide mereVil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:Faglig koordinator Helene Kreiberg, tlf.: 76 29 35 75, e-mail: hekre@horsens.dkAfdelingsleder Pernille S. Therkelsen, tlf.: 76 29 36 36, e-mail: ssps@horsens.dk AnsøgningVi skal have din ansøgning senest mandag den 14. januar 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 23. januar 2019. Hvem er Jobcenter Horsens og hvad står vi for?Jobcenter Horsens er en organisation med 300 engagerede medarbejdere, der håndterer nye tiltag og reformer med stor hastighed. Det sidste år har Jobcenter Horsens hjulpet flere end 18.000 personer, som stod udenfor arbejdsmarkedet, videre. Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der af den ene eller den anden årsag er udenfor arbejdsmarkedet. Vi har udviklet ca. 80 forskellige tilbud til ledige. Alle tilbud har til formål at gøre de lediges proces frem imod en plads på arbejdsmarkedet smidig og effektiv. I vores tilgang har vi fokus på virksomhedernes behov for arbejdskraft. Sammen med de ledige vælges det helt relevante tilbud, således vi altid fokuserer på at finde den enkeltes arbejdsmarkedspotentiale. Vores ledelsesværdier er arbejdsglæde, tillid, fællesskab, udvikling og resultat og vi er stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer. Vi er optaget af et sundt og sikkert arbejdsmiljø.Ydelsesafdelingen i Jobcenter Horsens søger
1 løsningsorienteret og fleksible medarbejder til Kontanthjælpsteamet
 
Er du løsningsorienteret, struktureret og god til tal? Er du en stærk teamplayer, som samtidig arbejder godt selvstændigt? Kan du tage beslutninger og sørge for at der sker handling? Så er du måske vores nye kollega!
 
En af vores kolleger, har fået andre opgaver i Ydelsesafdelingen. Vi er derfor på udkig efter én, som har lyst til at være vores nye gode kollega og overtage hendes nuværende opgaver. I det team, hvor vi søger en ny kollega arbejder vi med udbetaling af kontanthjælp, uddannelseshjælp, revalideringsydelse, ressourceforløbsydelse og afstemning af konti.  
 
I afdelingen har vi et højt fagligt niveau og er vant til en hverdag med et højt tempo, mange spændende udfordringer og forandringer, som vi altid skal være gearet til at kunne håndtere. Vi arbejder målrettet på at yde god service, sikre god kvalitet, men har også et stort fokus på at være gode kolleger for hinanden.
 
Vores arbejdsopgaver er bl.a.:
  • Behandling af ansøgninger om forsørgelse.
  • Udbetaling af løbende forsørgelse.
  • Kontrol på forhold og grundlag omkring udbetalinger.
  • Ekspedition af borger både ved personlig henvendelse i vores Ekspedition, men også pr. telefon.
  • Skriftlig kommunikation i form af partshøringer, afgørelser m.v.
  • Deltage i tværgående samarbejde med de øvrige afdelinger i Jobcenter Horsens, men også andre afdelinger i Horsens Kommune.

For at komme i betragtning til stillingen lægger vi vægt på følgende:
  • Du er kontoruddannet og gerne med erfaring fra en politisk styret organisation.
  • Det er et ønske at du har erfaring eller kendskab til arbejdsopgaverne og gældende lovgivning på området.
  • Det vil være et plus, hvis du har erfaring med lønadministration, regnskaber og et stort flair for tal.
  • Vi ser gerne at du har erfaring og indgående kendskab til Microsoft Office, Fasit, KMD Sag, KMD-Aktiv, E-Indkomst og SBSYS.
  • Du er god i kommunikation, nysgerrig og arbejder fokuseret og engageret.
  • Du er god til og trives med at arbejde struktureret, under pres og overholde deadlines.
  • Du har lyst til at indgå i dialog med borgere, samarbejdspartnere, kolleger og ledelsen.
  • Du er ansvarsbevidst og i besiddelse af et positivt livssyn.
 
Du skal vælge at arbejde sammen med os fordi:
  • Du bliver en del af et uhøjtidelig, engageret og dynamisk team og afdeling i sin helhed.
  • Du får imødekommende og dygtige kolleger og et godt arbejdsmiljø.
  • Du får selvstændigt ansvar og mulighed for at udvikle dig.
  • Stillingen er kendetegnet af dialog og samarbejde og dine kommunikative evner kan gøre en forskel.

Løn- og ansættelsesvilkår
Din løn bliver forhandlet efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. marts 2019.
 
Dit arbejdssted bliver Jobcenter Horsens, Ydelsesafdelingen, Holmboes Allé 2, 8700 Horsens 
 
Hvis du vil vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:
Faglig koordinator Helene Kreiberg, tlf.: 76 29 35 75, e-mail: hekre@horsens.dk
Afdelingsleder Pernille S. Therkelsen, tlf.: 76 29 36 36, e-mail: ssps@horsens.dk
 
 
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning senest mandag den 14. januar 2019.
 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 23. januar 2019.
 
Hvem er Jobcenter Horsens og hvad står vi for?
Jobcenter Horsens er en organisation med 300 engagerede medarbejdere, der håndterer nye tiltag og reformer med stor hastighed. Det sidste år har Jobcenter Horsens hjulpet flere end 18.000 personer, som stod udenfor arbejdsmarkedet, videre.
 
Vi baserer vores styring på de resultater, vi skaber for mennesker, der af den ene eller den anden årsag er udenfor arbejdsmarkedet.  Vi har udviklet ca. 80 forskellige tilbud til ledige. Alle tilbud har til formål at gøre de lediges proces frem imod en plads på arbejdsmarkedet smidig og effektiv. I vores tilgang har vi fokus på virksomhedernes behov for arbejdskraft. Sammen med de ledige vælges det helt relevante tilbud, således vi altid fokuserer på at finde den enkeltes arbejdsmarkedspotentiale.
 
Vores ledelsesværdier er arbejdsglæde, tillid, fællesskab, udvikling og resultat og vi er stolte af, at vores ledelsesstil er kendetegnet ved en professionalisme med en høj grad af involvering på alle niveauer. Vi er optaget af et sundt og sikkert arbejdsmiljø.

ORS/Small/f672e233_logo.jpegYdelsesafdelingenHorsens2018-12-13T14:06:04.1372019-01-14T00:00:00
329929784Forebyggende medarbejder til Vital Horsens i Horsens KommuneBasic Brænder du for at spotte ressourcer og skabe trygge relationer, og sammen med borgeren finde en meningsfuld vej frem?Kan du også medvirke til at sikre høj kvalitet, tværfaglighed og en helhedsorienteret tilgang til seniorer og særligt udsatte grupper så er du lige præcis den kollega, vi har brug for. StillingenDa en af vores forebyggende medarbejdere går på pension, søger vi en kollega til at varetage arbejdet med forebyggende hjemmebesøg og med fællesarrangementer for 65 borgere i Horsens Kommune. Der er tale om en fuldtidsstilling. Hvem er vi?Vi er et team på 5 forebyggende medarbejdere under Vital Horsens. Hos os er sundhedsfremme kerneopgaven. Vi er en afdeling med høj medarbejdertrivsel og vi har et godt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden både fagligt og kollegialt. OpgaverBorgere, der kan modtage forebyggende hjemmebesøg er: Alle borgere på 80 år der bor i eget hjem. Alle borgere på 75 år tilbydes et fællesarrangement, hvis de bor i eget hjem. Borgere i alderen 65-79 år, som er i en særlig risiko for at få sociale, psykiske eller fysiske problemer og bor i eget hjem. I Horsens Kommune er indsatsen omkring risikogrupper primært målrettet nyblevne enker og enkemænd, tilflyttere til kommunen og ægtefæller til borgere, der er flyttet på plejehjem. Borgere, hvor livet har taget en uventet drejning, der uopfordret kontakter de forebyggende medarbejdere med ønske om et forebyggende hjemmebesøg. Sikkert Seniorliv, hvor vi udvikler nye metoder til at undgå ensomhed og depression. Vi forventer, at du har følgende faglige og personlige kompetencer: Har en sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske, SSA, ergoterapeut eller fysioterapeut. Har videreuddannelse i kommunikativ og eller sundhedspædagogisk uddannelse. Har viden om sundhed og sociale forhold, og kan videreformidle det. Har viden om aktiviteter og indsatser som borgeren kan deltage i. Kan samarbejde og videregive relevante oplysninger til samarbejdspartnere omkring borgeren, hvis borgeren har givet tilladelse til dette. Har tavshedspligt og notatpligt. Viden om hjælpemidler og teknologi, der kan understøtte egenmestring og selvstændighed hos borgeren. Bred viden om forhold i regioner og kommuner. Evner til at arbejde selvtilrettelæggende og struktureret. Kørekort og egen bil er påkrævet. Lyder det som noget for dig? Så send en ansøgning senest den 14. januar 2019. Tiltrædelse: 1. marts 2019 eller efter aftale. Løn: Løn-og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Sundhedscenterleder Anne Sloth-Egholm 76 29 28 00 23 48 65 22 eller forebyggende medarbejder Heidi Buch Elleby 76 29 28 25. Ansøgningsfrist: Mandag den 14. januar 2019.Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt fredag den 18. januar og mandag den 21. januar 2019.Brænder du for at spotte ressourcer og skabe trygge relationer, og sammen med borgeren finde en meningsfuld vej frem?
Kan du også medvirke til at sikre høj kvalitet, tværfaglighed og en helhedsorienteret tilgang til seniorer og særligt udsatte grupper – så er du lige præcis den kollega, vi har brug for.
 
Stillingen
Da en af vores forebyggende medarbejdere går på pension, søger vi en kollega til at varetage arbejdet med forebyggende hjemmebesøg og med fællesarrangementer for 65+ borgere i Horsens Kommune. Der er tale om en fuldtidsstilling.
 
Hvem er vi?
Vi er et team på 5 forebyggende medarbejdere under Vital Horsens. Hos os er sundhedsfremme kerneopgaven. Vi er en afdeling med høj medarbejdertrivsel og vi har et godt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden både fagligt og kollegialt.
 
Opgaver
Borgere, der kan modtage forebyggende hjemmebesøg er:
  • Alle borgere på 80+år der bor i eget hjem.
  • Alle borgere på 75 år tilbydes et fællesarrangement, hvis de bor i eget hjem.
  • Borgere i alderen 65-79 år, som er i en særlig risiko for at få sociale, psykiske eller fysiske problemer og bor i eget hjem.
  • I Horsens Kommune er indsatsen omkring risikogrupper primært målrettet nyblevne enker og enkemænd, tilflyttere til kommunen og ægtefæller til borgere, der er flyttet på plejehjem.
  • Borgere, hvor livet har taget en uventet drejning, der uopfordret kontakter de forebyggende medarbejdere med ønske om et forebyggende hjemmebesøg.
  • Sikkert Seniorliv, hvor vi udvikler nye metoder til at undgå ensomhed og depression.
 
 
Vi forventer, at du har følgende faglige og personlige kompetencer:
  • Har en sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske, SSA, ergoterapeut eller fysioterapeut.
  • Har videreuddannelse i kommunikativ og/eller sundhedspædagogisk uddannelse.
  • Har viden om sundhed og sociale forhold, og kan videreformidle det.
  • Har viden om aktiviteter og indsatser som borgeren kan deltage i.
  • Kan samarbejde og videregive relevante oplysninger til samarbejdspartnere omkring borgeren, hvis borgeren har givet tilladelse til dette.
  • Har tavshedspligt og notatpligt.
  • Viden om hjælpemidler og teknologi, der kan understøtte egenmestring og selvstændighed hos borgeren.
  • Bred viden om forhold i regioner og kommuner.
  • Evner til at arbejde selvtilrettelæggende og struktureret.
  • Kørekort og egen bil er påkrævet.
 
Lyder det som noget for dig? Så send en ansøgning senest den 14. januar 2019.
 
Tiltrædelse: 1. marts 2019 eller efter aftale.
                
Løn: Løn-og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst.
 
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Sundhedscenterleder Anne Sloth-Egholm 76 29 28 00/23 48 65 22 eller forebyggende medarbejder Heidi Buch Elleby 76 29 28 25.
 
Ansøgningsfrist: Mandag den 14. januar 2019.
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt fredag den 18. januar og mandag den 21. januar 2019.
 
 

Vital Horsens – Centrum for Sundhed og TræningHorsens2018-12-18T15:03:22.1702019-01-14T00:00:00
329925124Medarbejder til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1Basic Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1. Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udviklingshæmning, som er flyttet hjemmefra for første gang. Beboernes behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem det tværfaglige fokus, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.Behovene for støtte kan være til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og at indgå i sociale relationer. Botilbuddet Tulipanvej skal flytte i nye rammer i efteråret 2019 og bliver en del af det nybyggede botilbud, Botilbuddet Alderslyst, i Silkeborg. Om jobbet:Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Der er arbejde hver 2. weekend med en ekstra søndag hver 6 uge, samt overtal af aftenvagter.Der er tale om vikariat til 1. september 2019. Tilgangen på tilbuddet er anerkendende og ressourcefokuseret, og der tages udgangspunkt i redskaber og metoder indenfor KRAP. Der arbejdes systematisk med dokumentation i forhold til den individuelle plan og heraf mål. Der arbejdes med retningsgivende dokumenter og instrukser i forhold til kvalitetssikring. Vi ønsker, at du: har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet for beboeren er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker er fleksibel og mødestabil har fokus på beboernes og organisationens ressourcer og muligheder kan bevare roen, overblikket og tør tage ansvar i svære situationer evner at dokumentere den faglige indsats har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn har erfaring med KRAP som metode har kørekort Vi tilbyder: en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for beboernes liv og hverdag, og hvor fagligheden vægtes højt tæt samarbejde med værger og pårørende en arbejdsplads i udvikling fokus på at møde beboerne ud fra ressourcer gode kollegaer mulighed for faglig sparring og udvikling Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36 eller afsnit 1 på tlf. 21 62 36 37. Ansøgningsfrist torsdag 27. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 15. januar 2019. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 130.Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1.
 
Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.

I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udviklingshæmning, som er flyttet hjemmefra for første gang.
 
Beboernes behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem det tværfaglige fokus, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.

Behovene for støtte kan være til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og at indgå i sociale relationer.
 
Botilbuddet Tulipanvej skal flytte i nye rammer i efteråret 2019 og bliver en del af det nybyggede botilbud, Botilbuddet Alderslyst, i Silkeborg.
 
Om jobbet:
Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter med en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Der er arbejde hver 2. weekend med en ekstra søndag hver 6 uge, samt overtal af aftenvagter.

Der er tale om vikariat til 1. september 2019.
 
Tilgangen på tilbuddet er anerkendende og ressourcefokuseret, og der tages udgangspunkt i redskaber og metoder indenfor KRAP.
 
Der arbejdes systematisk med dokumentation i forhold til den individuelle plan og heraf mål. Der arbejdes med retningsgivende dokumenter og instrukser i forhold til kvalitetssikring.
 
Vi ønsker, at du:
  • har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser
  • kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet for beboeren
  • er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker
  • er fleksibel og mødestabil
  • har fokus på beboernes og organisationens ressourcer og muligheder
  • kan bevare roen, overblikket og tør tage ansvar i svære situationer
  • evner at dokumentere den faglige indsats
  • har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn
  • har erfaring med KRAP som metode
  • har kørekort
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for beboernes liv og hverdag, og hvor fagligheden vægtes højt
  • tæt samarbejde med værger og pårørende
  • en arbejdsplads i udvikling
  • fokus på at møde beboerne ud fra ressourcer
  • gode kollegaer
  • mulighed for faglig sparring og udvikling
Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2018 eller snarest derefter.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36 eller afsnit 1 på tlf. 21 62 36 37.
 
Ansøgningsfrist torsdag 27. december 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 15. januar 2019.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 130.

Tulipanvej / Botilbuddet ArendalsvejSilkeborg2018-12-10T14:00:06.6472018-12-27T00:00:00
329927665Socialpsykiatriske medarbejder til Team BirkeparkenBasic Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Team Birkeparken i Silkeborg søger en socialpsykiatriske medarbejder med flair for psykiatri og rehabilitering til en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2019 eller tidligere. Teamet er nyetableret og skal arbejde med bostøtte hos borgere i eget hjem jf. Servicelovens 85 og samtidig indgår alle medarbejdere i Birkeparken, som er et nyoprettet botilbud jf. 107 og 108, som slår dørene op i februar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen.En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen. Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for tilbuddet, i løbet af en kortere årrække.De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. 85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har. Der skal være fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.For at kunne understøtte borgernes udvikling og rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden i teamet, som består af 11 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 5. weekend. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag aften i alt seks timer om dagen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil. Vi søger en medarbejder, der: har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri har erfaring med at arbejde med: angstlidelser opmærksomhedsforstyrrelser psykotiske lidelser personlighedsforstyrrelse gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT dobbeltdiagnoser har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, sygeplejerske, social og sundhedsassistent eller pædagog har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv. kan løse opgaver smidigt og fleksibelt kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet Vi tilbyder: mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne engagerede, dygtige medarbejdere på tværs af sektorer et dynamisk miljø med fokus på trivsel, høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79. Ansøgningsfrist søndag 13. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 21. januar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 150. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus?
 
Team Birkeparken i Silkeborg søger en socialpsykiatriske medarbejder med flair for psykiatri og rehabilitering til en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2019 eller tidligere.
 
Teamet er nyetableret og skal arbejde med bostøtte hos borgere i eget hjem jf. Servicelovens §85 og samtidig indgår alle medarbejdere i Birkeparken, som er et nyoprettet botilbud jf. §§ 107 og 108, som slår dørene op i februar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen.

En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen.
 
Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter – de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for tilbuddet, i løbet af en kortere årrække.

De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. §85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.
Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har.
 
Der skal være fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
For at kunne understøtte borgernes udvikling og rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat.
 
Arbejdstiden i teamet, som består af 11 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 – 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 5. weekend. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag/aften i alt seks timer om dagen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil.
 
Vi søger en medarbejder, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri
  • har erfaring med at arbejde med:
  • angstlidelser
  • opmærksomhedsforstyrrelser
  • psykotiske lidelser
  • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT
  • dobbeltdiagnoser
  • har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, sygeplejerske, social og sundhedsassistent eller pædagog
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed
  • ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv.
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne
  • engagerede, dygtige medarbejdere på tværs af sektorer
  • et dynamisk miljø med fokus på trivsel, høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere
  • tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region
  • løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79.
 
Ansøgningsfrist søndag 13. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 21. januar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 150.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Birkeparken / Team MidtbySilkeborg2018-12-14T10:01:40.4872019-01-13T00:00:00
329928596Socialpsykiatrisk medarbejder til Akut DøgntilbudBasic Socialpsykiatrisk medarbejder søges til barselsvikariat i Akut døgntilbud. Akut døgntilbud søger til barselsvikariat en socialpsykiatrisk medarbejder med et positivt drive, et stort engagement, samt lyst til at arbejde i et tilbud i udvikling og på tværs af sektorer. Akut døgntilbud søger snarest muligt, og senest 1. marts 2019, en medarbejder til et barselsvikariat i 37 timer om ugen. Akut døgntilbud er et samarbejde mellem Silkeborg Kommune og Region Midtjylland, hvor der gives mulighed for at sindslidende med behov for psykisk stabilisering kan få ophold og overnatning i en kortere og afgrænset periode. Akut døgntilbud er beliggende i Psykiatriens Hus i Silkeborg. Psykiatriens Hus er et samarbejde mellem Silkeborg kommune og Region Midtjylland, der skal sikre helhed og sammenhæng i borgernes rehabiliterende forløb. Du vil få samarbejdspartnere både kommunal og regionalt, og skal kunne indgå konstruktivt og positivt i samarbejdet for, at tilbyde borgerne en optimal sammenhængende og helhedsorienteret indsats. Akut døgntilbud er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen. Borgerne i målgruppen vil oftest have en betydelig psykisk funktionsnedsættelse i alderen fra 18 år. Diagnoser vil primært være almen psykiatriske som fx ADHD, skizofreni, personlighedsforstyrrelse, affektive lidelser, depression, angst og til tider med et nedsat socialt funktionsniveau. Som vores nye kollega vil du komme til at arbejde i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend. Vi lægger vægt på at du: har relevant uddannelse som f.eks. sygeplejerske, pædagog, social- og sundhedsassistent, ergoterapeut eller lignende har erfaring og interesse inden for psykiatrien er psykisk robust og kan reflektere over egen praksis Har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer at du har gode formuleringsevner mundtligt og skriftligt at du har lyst til at modtage supervision i en læringskontekst at du har gode samarbejdsevner, men at du også kan arbejde selvstændigt har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdet og samarbejdet med borgere og kolleger Vi tilbyder: grundig introduktion og indføring i dine opgaver og metoder i teamet gode, dygtige kollegaer og samarbejdspartnere et job, hvor du bliver udfordret og kan gøre en forskel et godt og positivt arbejdsmiljø højt fokus på sammenhængende indsatser løbende supervision ved ekstern supervisor psykolog løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Haarup Jensen på tlf. 40 47 18 60.Ansøgningsfrist mandag 14. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 21. januar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 157. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialpsykiatrisk medarbejder søges til barselsvikariat i Akut døgntilbud.
 
Akut døgntilbud søger til barselsvikariat en socialpsykiatrisk medarbejder med et positivt drive, et stort engagement, samt lyst til at arbejde i et tilbud i udvikling og på tværs af sektorer.
 
Akut døgntilbud søger snarest muligt, og senest 1. marts 2019, en medarbejder til et barselsvikariat i 37 timer om ugen. Akut døgntilbud er et samarbejde mellem Silkeborg Kommune og Region Midtjylland, hvor der gives mulighed for at sindslidende med behov for psykisk stabilisering kan få ophold og overnatning i en kortere og afgrænset periode.
 
Akut døgntilbud er beliggende i Psykiatriens Hus i Silkeborg. Psykiatriens Hus er et samarbejde mellem Silkeborg kommune og Region Midtjylland, der skal sikre helhed og sammenhæng i borgernes rehabiliterende forløb. Du vil få samarbejdspartnere både kommunal og regionalt, og skal kunne indgå konstruktivt og positivt i samarbejdet for, at tilbyde borgerne en optimal sammenhængende og helhedsorienteret indsats.
 
Akut døgntilbud er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen.
 
Borgerne i målgruppen vil oftest have en betydelig psykisk funktionsnedsættelse i alderen fra 18 år. Diagnoser vil primært være almen psykiatriske som fx ADHD, skizofreni, personlighedsforstyrrelse, affektive lidelser, depression, angst og til tider med et nedsat socialt funktionsniveau.
 
Som vores nye kollega vil du komme til at arbejde i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend.
 
Vi lægger vægt på at du:
  • har relevant uddannelse som f.eks. sygeplejerske, pædagog, social- og sundhedsassistent, ergoterapeut eller lignende
  • har erfaring og interesse inden for psykiatrien
  • er psykisk robust og kan reflektere over egen praksis
  • Har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • at du har gode formuleringsevner mundtligt og skriftligt
  • at du har lyst til at modtage supervision i en læringskontekst
  • at du har gode samarbejdsevner, men at du også kan arbejde selvstændigt
  • har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdet og samarbejdet med borgere og kolleger
Vi tilbyder:
  • grundig introduktion og indføring i dine opgaver og metoder i teamet
  • gode, dygtige kollegaer og samarbejdspartnere
  • et job, hvor du bliver udfordret og kan gøre en forskel
  • et godt og positivt arbejdsmiljø
  • højt fokus på sammenhængende indsatser
  • løbende supervision ved ekstern supervisor/psykolog
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Haarup Jensen på tlf. 40 47 18 60.

Ansøgningsfrist mandag 14. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 21. januar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 157.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Psykiatriens HusSilkeborg2018-12-17T13:01:03.0772019-01-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til Kontanthjælpsteamet

Ydelsesafdelingen

Horsens
Ydelsesafdelingen i Jobcenter Horsens søger 1 løsningsorienteret og fleksible medarbejder til Kontanthjælpsteamet Er du løsningsorienteret, struktureret og god til tal? Er du en stærk teamplayer, som samtidig arbejder godt selvstændigt? Kan du tage ...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:14. januar 2019

Forebyggende medarbejder til Vital Horsens i Horsens Kommune

Vital Horsens – Centrum for Sundhed og Træning

Horsens
Brænder du for at spotte ressourcer og skabe trygge relationer, og sammen med borgeren finde en meningsfuld vej frem?Kan du også medvirke til at sikre høj kvalitet, tværfaglighed og en helhedsorienteret tilgang til seniorer og særligt udsatte gruppe...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:14. januar 2019

Medarbejder til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1

Tulipanvej / Botilbuddet Arendalsvej

Silkeborg
Kompetent og engageret medarbejder søges til Botilbuddet Tulipanvej, Afsnit 1. Botilbuddet Tulipanvej er et botilbud til 16 beboere fordelt i to afsnit.I afsnit 1 er der plads til seks borgere og to aflastningspladser. Målgruppen er unge med udvikli...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Socialpsykiatriske medarbejder til Team Birkeparken

Birkeparken / Team Midtby

Silkeborg
Vil du være med til at opstarte et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Team Birkeparken i Silkeborg søger en socialpsykiatriske medarbejder med flair for psykia...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

Socialpsykiatrisk medarbejder til Akut Døgntilbud

Psykiatriens Hus

Silkeborg
Socialpsykiatrisk medarbejder søges til barselsvikariat i Akut døgntilbud. Akut døgntilbud søger til barselsvikariat en socialpsykiatrisk medarbejder med et positivt drive, et stort engagement, samt lyst til at arbejde i et tilbud i udvikling og på ...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:14. januar 2019