Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gå til hånde folk søges

For en kunde i Herlev, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde. 

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne. 

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt. 
Mærk ansøgningen ”Herlev – gå til hånde”.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747971Phoenix-de22d15912018-01-26T04:03:30.507Gå til hånde folk søges

For en kunde i Herlev, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde. 

Der er tale om 'gå til hånde' arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne. 

Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde.

Vi forventer at du:

- Kan tage fat 

- Er mødestabil

- Kan starte nu

- Har sikkerhedssko

Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt. 
Mærk ansøgningen ”Herlev – gå til hånde”.

2018-03-14T13:54:13.810 For en kunde i Herlev, søger vi ufaglærte medarbejdere til forfaldende arbejde. Der er tale om gå til hånde arbejde, hvor du skal hjælpe til med forskellige arbejdsopgaver som fx rengøring, oprydning og andet forefaldne. Arbejdstiderne vil variere mellem daghold, aftenhold og weekendarbejde. Vi forventer at du: - Kan tage fat - Er mødestabil - Kan starte nu - Har sikkerhedssko Så har du sabbatår eller mangler akut arbejde, så send en ansøgning og dit CV til os på vejle@work4all.nu - der er opstart så hurtigt som muligt. Mærk ansøgningen Herlev gå til hånde .11Jobnetde22d159100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-20T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3088504Work4all Vejle11Enghavevej 9A7100VejleDKDanmark155.706869009.52944600
vejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset513310JobNet47482271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de22d159https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=de22d159https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de22d159&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de22d159&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration352531726Mette Lanthervejle@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark329936233Medarbejder til Borgerservice VejleBasic Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Har du fagligheden i orden? Trives du med at være på ? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle. Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle. Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt. Din hovedopgave vil være borgerbetjening, f.eks. i forbindelse med udstedelse af NemID og medbetjening af borgere. Andre opgaver omfatter sagsbehandling af ind-og udrejser, sagsbehandling af administrationssager samt beboerindskudslån. Når tiden tillader det, vil der være lettere administrative opgaver. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. I løbet af 2019 etableres en Mobil Borgerservice, der efter en fastlagt køreplan besøger udvalgte steder i Vejle Kommune. Den Mobile Borgerservice bemandes med medarbejdere fra Borgerservice Vejle, og du vil komme til at indgå i bemandingen på lige fod med dine kolleger. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus du er god til engelsk du kan kommunikere klart og præcist du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du kan arbejde selvstændigt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende arbejdsdag fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. marts 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10, eller teamkoordinator Kim Lassen på kimla@vejle.dk , telefon 76 81 00 25. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 20. januar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 4. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .
Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Har du fagligheden i orden? Trives du med at ”være på”? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle.  
 
 
Om jobbet 
Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle.  
 
Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt.  
Din hovedopgave vil være borgerbetjening, f.eks. i forbindelse med udstedelse af  NemID og medbetjening af borgere. Andre opgaver omfatter sagsbehandling af ind-og udrejser, sagsbehandling af administrationssager samt beboerindskudslån.  
 
Når tiden tillader det, vil der være lettere administrative opgaver.   
 
Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.  
 
I løbet af 2019 etableres en Mobil Borgerservice, der efter en fastlagt køreplan besøger udvalgte steder i Vejle Kommune. Den Mobile Borgerservice bemandes med medarbejdere fra Borgerservice Vejle, og du vil komme til at indgå i bemandingen på lige fod med dine kolleger.  
 
Vi forventer, at 
  • du er uddannet inden for offentlig administration 
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice 
  • du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus 
  • du er god til engelsk  
  • du kan kommunikere klart og præcist 
  • du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger 
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt 
  • du kan arbejde selvstændigt 
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd 
 
Vi tilbyder dig 
  • en interessant og afvekslende arbejdsdag 
  • fagligt kompetente kolleger 
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver 
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone 
Tiltrædelse 1. marts 2019. 
 
Ansættelsesvilkår 
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.  
 
Om os 
Borgerservice Vejle har ca. 40 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post.  
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10, eller teamkoordinator Kim Lassen på kimla@vejle.dk , telefon 76 81 00 25. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 20. januar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 4.  
 
Straffeattest  
Vi indhenter offentlig straffeattest.  
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 
ORS/Small/9df0f54f_logo.pngStadsarkiv & BorgerserviceVejle2019-01-04T13:01:32.3302019-01-20T00:00:00
329940285Medarbejdere til nyt ungetilbudBasic Til nyt Unge-tilbud mellem Jobcenter Horsens og Ungeenheden, søger vi medarbejdere. Til et nyt unge-tilbud som igangsættes 1. marts eller snarest derefter, søger vi 3 medarbejdere som sammen med virksomhedskonsulenter samt beskæftigelsesrådgivere m.m., kan forestå opbygningen, udviklingen og driften af det nye unge-tilbud. Målgruppen består af: Unge i alderen fra 15-17 år, der ikke er i gang med uddannelse Unge i alderen 18 29 år på uddannelseshjælp Målgruppen er karakteriseret ved: Uddannelsesparate eller aktivitetsparate unge der ikke er klar til at påbegynde uddannelse eller job beskæftigelsesrettet forløb. Komplekse sociale, personlige og helbredsmæssige problemstillinger, som vanskeliggør mestringen af en hverdag med uddannelse og job. Psykiske lidelser, lavt selvværd, misbrugsproblemer, kriminalitet og en generel social belastet baggrund Nogle fra målgruppen vil ikke kunne deltage direkte i tilbuddet og vil derfor have brug for andre individuelle indsatser, før de ville kunne deltage i tilbuddet (og dets fællesskab). De unge kan f.eks. have behov for støtte til: at møde op til udredning behandling hos egen læge psykiatrisk o.l. at stå op om morgenen og komme ud af døren (mødestabilitet) at få struktur på dagligdagen at få handlet ind at få økonomien til at hænge sammen at få styr på den boligmæssige situation at spise sund mad at være fysisk aktive at opbygge og fastholde netværk at fastholde planer at begå sig på en uddannelsesinstitution arbejdsplads at kunne se egne ressourcer og muligheder at mestre egne udfordringer at afklare egne uddannelses- og jobmuligheder og få udarbejdet en uddannelsesplan at udvikle øget selvstændighed. Indsats: En tværfaglig indsats bestående af fleksible moduler (obligatoriske og frivillige moduler) og en opdeling af indsatser, så de enkelte unge kan flytte sig og opnå progression, på trods af deres meget forskellige udgangspunkter. En indsats, som inddrager de vidensfelter, som vi ved der virker i forhold til at flytte de unge ind i uddannelse eller beskæftigelse. Metoder og tilgang: Der er fokus på pædagogiske og psykologiske interventioner, der tager udgangspunkt i de enkelte unges ressourcer, barrierer og behov. En organisering og en tværfaglig tilgang der understøtter de unges kompetencer og potentialer. En ressourcefokuseret og intensiv vedholdende tilgang, der understøtter og giver retning ind i de unges behov for udvikling af troen på egne evner, der forårsager, at en adfærdsændring kan finde sted. Forskelligartede aktiviteter som samlet set sætter de unge i stand til at tage ansvar ind i eget liv. Er du interesseret, så er det måske dig, der skal være en del af Tilbudsservice, Jobcenter Horsens. Dine opgaver: Sammen med dit team at afstemme indsatser der målrette sig de unges behov individuelt som gruppebaseret. Gennemføre modulundervisning og aktiviteter med de unge med fokus på deres potentialer og med afsæt i deres ressourcer. At indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med rådgivere, mentorer, værkstedspersonale, virksomhedskonsulenter, samt øvrige faggrupper omkring teamet. At have fokus et målrettet fokus på valgte interventionsmetoder, herunder tæt unge opfølgning, dokumentation, kommunikation og koordinering af de aftalte indsatser. At være optaget af udviklingsopgaven, men også kunne fastholdelse og sætte fokus på detaljerne i det der fungerer godt i opgaveløsningen. At være optaget af løbende dialoger om ny praksis og tilgange i et evidensbaseret perspektiv og med tråde ud i det tværfaglige fællesskab. Med din fagfaglige viden og erfaring, at bidrage ind i og tage ansvar for din faglige delmængde af den samlede opgaveløsning. Vi kan se dig hos os, hvis du er: God til at motivere de unge God til at stille tydelige krav til de unge Kan være stifinder og netværksdanner i forhold til unge der har svage ressourcer Kan skabe en god relation til unge mennesker og samarbejdspartnere Er god formidler af komplekse sammenhænge Er optaget af, at kunne se muligheder, hvor end du er. Kan etablere sammenhænge og resultater mellem den teoretiske indsigt, borgernes ressourcer, vores afstukne rammer og dine relationelle kompetencer Er struktureret og har sans for detaljer foruden et godt overblik. Er empatisk, fordomsfri og evner at samarbejde med alle persontyper. Har gode evner i samarbejde og kommunikation med både interne som eksterne samarbejdspartnere. Løbende og selvstændigt ny- orienterer dig og skaber forbedringer i arbejdsfeltet. God til at arbejde målrettet med at understøtte unge på deres vej mod uddannelse eller job Vi tilbyder: Grundig introduktion til dine nye opgaver. Tæt samarbejde, faglig støtte og sparring. Fortløbende kompetenceudvikling Et dynamisk, uhøjtideligt, humørfyldt og afvekslende arbejdsmiljø, hvor trivsel samt medarbejder- inddragelse prioriteres højt. God kantine med madordning samt gratis frugt- og kaffe Praktiske oplysninger: Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse pr. 01.03-2019. Ansøgningsfrist er fredag 25. januar 2019. Vi forventer at afholde samtaler onsdag 30. januar 2019. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Leder af Tilbudsservice i Jobcenter Horsens, Hans-Henrik Brandt på tlf.: 2158 4479.TR HK, Lone Andersen på tlf.: 3054 7257.Til nyt Unge-tilbud mellem Jobcenter Horsens og Ungeenheden, søger vi medarbejdere.
 
Til et nyt unge-tilbud som igangsættes 1. marts eller snarest derefter, søger vi 3 medarbejdere som sammen med virksomhedskonsulenter samt beskæftigelsesrådgivere m.m., kan forestå opbygningen, udviklingen og driften af det nye unge-tilbud.
 
Målgruppen består af:
  • Unge i alderen fra 15-17 år, der ikke er i gang med uddannelse
  • Unge i alderen 18–29 år på uddannelseshjælp
     
Målgruppen er karakteriseret ved:
  • Uddannelsesparate eller aktivitetsparate unge der ikke er klar til at påbegynde uddannelse eller job/beskæftigelsesrettet forløb.
  • Komplekse sociale, personlige og helbredsmæssige problemstillinger, som vanskeliggør mestringen af en hverdag med uddannelse og job.
  • Psykiske lidelser, lavt selvværd, misbrugsproblemer, kriminalitet og en generel social belastet baggrund
  • Nogle fra målgruppen vil ikke kunne deltage direkte i tilbuddet og vil derfor have brug for andre individuelle indsatser, før de ville kunne deltage i tilbuddet (og dets fællesskab).   
     
De unge kan f.eks. have behov for støtte til:
  • at møde op til udredning/behandling hos egen læge/psykiatrisk o.l.
  • at stå op om morgenen og komme ud af døren (mødestabilitet)
  • at få struktur på dagligdagen
  • at få handlet ind
  • at få økonomien til at hænge sammen
  • at få styr på den boligmæssige situation
  • at spise sund mad
  • at være fysisk aktive
  • at opbygge og fastholde netværk
  • at fastholde planer
  • at begå sig på en uddannelsesinstitution/arbejdsplads
  • at kunne se egne ressourcer og muligheder
  • at mestre egne udfordringer
  • at afklare egne uddannelses- og jobmuligheder og få udarbejdet en uddannelsesplan
  • at udvikle øget selvstændighed.
 
Indsats:
  • En tværfaglig indsats bestående af fleksible moduler (obligatoriske og frivillige moduler) og en opdeling af indsatser, så de enkelte unge kan flytte sig og opnå progression, på trods af deres meget forskellige udgangspunkter.
  • En indsats, som inddrager de vidensfelter, som vi ved der virker i forhold til at flytte de unge ind i uddannelse eller beskæftigelse.
 
Metoder og tilgang:
 
  • Der er fokus på pædagogiske og psykologiske interventioner, der tager udgangspunkt i de enkelte unges ressourcer, barrierer og behov.
  • En organisering og en tværfaglig tilgang der understøtter de unges kompetencer og potentialer.
  • En ressourcefokuseret og intensiv vedholdende tilgang, der understøtter og giver retning ind i de unges behov for udvikling af troen på egne evner, der forårsager, at en adfærdsændring kan finde sted.
  • Forskelligartede aktiviteter som samlet set sætter de unge i stand til at tage ansvar ind i eget liv.
 
 
Er du interesseret, så er det måske dig, der skal være en del af Tilbudsservice, Jobcenter Horsens.
 
 
Dine opgaver:
  • Sammen med dit team at afstemme indsatser der målrette sig de unges behov individuelt som gruppebaseret. Gennemføre modulundervisning og aktiviteter med de unge med fokus på deres potentialer og med afsæt i deres ressourcer.
     
  • At indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med rådgivere, mentorer, værkstedspersonale, virksomhedskonsulenter, samt øvrige faggrupper omkring teamet.
     
  • At have fokus et målrettet fokus på valgte interventionsmetoder, herunder tæt unge opfølgning, dokumentation, kommunikation og koordinering af de aftalte indsatser.
     
  • At være optaget af udviklingsopgaven, men også kunne fastholdelse og sætte fokus på detaljerne i det der fungerer godt i opgaveløsningen.
     
  • At være optaget af løbende dialoger om ny praksis og tilgange i et evidensbaseret perspektiv og med tråde ud i det tværfaglige fællesskab.
     
Med din fagfaglige viden og erfaring, at bidrage ind i og tage ansvar for din faglige delmængde af den samlede opgaveløsning.
 
 
Vi kan se dig hos os, hvis du er:
  • God til at motivere de unge
  • God til at stille tydelige krav til de unge
  • Kan være stifinder og netværksdanner i forhold til unge der har svage ressourcer
  • Kan skabe en god relation til unge mennesker og samarbejdspartnere
  • Er god formidler af komplekse sammenhænge
  • Er optaget af, at kunne se muligheder, hvor end du er.
  • Kan etablere sammenhænge og resultater mellem den teoretiske indsigt, borgernes ressourcer, vores afstukne rammer og dine relationelle kompetencer
  • Er struktureret og har sans for detaljer foruden et godt overblik.
  • Er empatisk, fordomsfri og evner at samarbejde med alle persontyper.
  • Har gode evner i samarbejde og kommunikation – med både interne som eksterne samarbejdspartnere.
  • Løbende og selvstændigt ny- orienterer dig og skaber forbedringer i arbejdsfeltet.
  • God til at arbejde målrettet med at understøtte unge på deres vej mod uddannelse eller job
 
 
Vi tilbyder:
  • Grundig introduktion til dine nye opgaver.
  • Tæt samarbejde, faglig støtte og sparring.
  • Fortløbende kompetenceudvikling
  • Et dynamisk, uhøjtideligt, humørfyldt og afvekslende arbejdsmiljø, hvor trivsel samt medarbejder- inddragelse prioriteres højt.
  • God kantine med madordning samt gratis frugt- og kaffe
     
     
    Praktiske oplysninger:
    Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse pr. 01.03-2019.
     
    Ansøgningsfrist er fredag 25. januar 2019. Vi forventer at afholde samtaler onsdag 30. januar 2019.
     
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
     
    Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
     
    Leder af Tilbudsservice i Jobcenter Horsens, Hans-Henrik Brandt på tlf.: 2158 4479.
    TR/HK, Lone Andersen på tlf.: 3054 7257.


ORS/Small/010333a5_logo.jpegJobcenter HorsensHorsens2019-01-10T17:02:35.2972019-01-25T00:00:00
329937432Medarbejder til ejendomsskat (genopslag)Profile Ambitiøs og engageret medarbejder til Ejendomsskat - Genopslag Om jobbet Vi søger en faglig dygtig, og gerne erfaren, medarbejder til Ejendomsskattekontoret i Vejle Kommune. Sammen med dine kollegaer i Ejendomsskat har du ansvaret for at sikre kvaliteten i de forskellige driftsmæssige opgaver, der samlet set gør, at vi kan udsende korrekt ejendomsskattebillet. Dine primære opgaver vil være: Forberedelse og klargøring af den årlige udskrivning af ejendoms- Skattebilletten Løbende skatteændringer fra SKAT Registrering af ejerskifte Ajourføring af CPR-hændelser Matrikelændringer herunder ekspropriationer og ejerlejlighedsudstykninger Sagsbehandling Håndtering af fejllister Øvrige opgaver i travle perioder: Løbende ændringer vedr. bidrag og forbrugsafgifter Sikre korrekte måleroplysninger vedr. vand spildevand Aflæsningskort vedr. Statsafgift på vand spildevand Der vil være et samarbejde på tværs i afdelingen med Opkrævningen og ØS & Betaling, ligesom der også i perioder vil være en del kontakt med borgere og virksomheder. Vi bestræber os på at yde en god service på alle henvendelser, både i forhold til borgerne og alle samarbejdsrelationer. Vi forventer af dig Vi vægter faglighed og kompetencer meget højt. Du har en relevant kontoruddannelse, og vi foretrækker, at du har praktisk erfaring med administration af ejendomsskat. Du har indsigt og erfaring i tolkning af lovstof og fagtermer. Du trives med mange varierende opgaver, og kan på egen hånd løse både rutineopgaver og mere komplekse opgaver. Vi forudsætter at du er talstærk, meget gerne erfaren bruger i Excel, har gode IT-færdigheder hvor du har en særlig evne for at sætte dig ind i komplekse IT-systemer. Derudover lægger vi vægt på at du: Er faglig ambitiøs og engageret Kan tilrettelægge arbejdsdagen selvstændigt, og samtidig indgå i samarbejdet med øvrige kollegaer Er faglig nysgerrig og optaget af at tilegne dig ny viden Er positiv, har et godt humør og bidrager til den gode trivsel Vi tilbyder dig En stilling med spændende og udfordrende opgaver. Et godt og uformelt arbejdsmiljø med de 2 kollegaer i Ejendomsskat og med de øvrige 20 kollegaer i regnskabsafdelingen. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk. En arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden, og er klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille. Du får stor selvstændighed og mulighed for indflydelse på arbejdsgange og processer. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse 1. marts 2019 eller gerne før. Iflg. Boligskatteaftalen forventes opgaveløsningen og personalet i Ejendomsskat at overgå til SKAT pr. 1. januar 2021. Den nærmere proces er endnu ikke aftalt med SKAT. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne for Ny Løn. Om os Ejendomsskat er en del af den centrale regnskabsafdeling, som også består af ØS & Betaling og Opkrævning. Afdelingen er organisatorisk placeret i Koncernservice i Økonomi-, Arbejdsmarkeds-, og Sundhedsforvaltningen. Flere oplysninger Flere oplysninger om stillingerne kan fås hos afdelingsleder Johnny Olesen på telefon 20 57 47 59 eller på mail joole@vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning hurtigst muligt og senest 21. januar 2019. Vi har ansættelsessamtaler torsdag, den 24. januar 2019. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .
Ambitiøs og engageret medarbejder til Ejendomsskat - Genopslag 
 
 
Om jobbet 
Vi søger en faglig dygtig, og gerne erfaren, medarbejder til Ejendomsskattekontoret i Vejle Kommune. 
 
Sammen med dine kollegaer i Ejendomsskat har du ansvaret for at sikre kvaliteten i de forskellige driftsmæssige opgaver, der samlet set gør, at vi kan udsende korrekt ejendomsskattebillet.  
 
Dine primære opgaver vil være:  
  • Forberedelse og klargøring af den årlige udskrivning af ejendoms- 
  • Skattebilletten 
  • Løbende skatteændringer fra SKAT 
  • Registrering af ejerskifte 
  • Ajourføring af CPR-hændelser 
  • Matrikelændringer – herunder ekspropriationer og ejerlejlighedsudstykninger 
  • Sagsbehandling 
  • Håndtering af fejllister 
Øvrige opgaver i travle perioder: 
  • Løbende ændringer vedr. bidrag og forbrugsafgifter 
  • Sikre korrekte måleroplysninger vedr. vand/spildevand 
  • Aflæsningskort vedr. Statsafgift på vand/spildevand 
Der vil være et samarbejde på tværs i afdelingen med Opkrævningen og ØS & Betaling, ligesom der også i perioder vil være en del kontakt med borgere og virksomheder. Vi bestræber os på at yde en god service på alle henvendelser, både i forhold til borgerne og alle samarbejdsrelationer. 
 
Vi forventer af dig 
Vi vægter faglighed og kompetencer meget højt. Du har en relevant kontoruddannelse, og vi foretrækker, at du har praktisk erfaring med administration af ejendomsskat. Du har indsigt og erfaring i tolkning af lovstof og fagtermer. 
 
Du trives med mange varierende opgaver, og kan på egen hånd løse både rutineopgaver og mere komplekse opgaver. Vi forudsætter at du er talstærk, meget gerne erfaren bruger i Excel, har gode IT-færdigheder hvor du har en særlig evne for at sætte dig ind i komplekse IT-systemer.   
 
Derudover lægger vi vægt på at du: 
  • Er faglig ambitiøs og engageret 
  • Kan tilrettelægge arbejdsdagen selvstændigt, og samtidig indgå i samarbejdet med øvrige kollegaer 
  • Er faglig nysgerrig og optaget af at tilegne dig ny viden 
  • Er positiv, har et godt humør og bidrager til den gode trivsel 
 
Vi tilbyder dig 
En stilling med spændende og udfordrende opgaver. Et godt og uformelt arbejdsmiljø med de 2 kollegaer i Ejendomsskat og med de øvrige 20 kollegaer i regnskabsafdelingen. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk. En arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden, og er klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille. Du får stor selvstændighed og mulighed for indflydelse på arbejdsgange og processer. 
 
Ansættelsesvilkår 
Tiltrædelse 1. marts 2019 – eller gerne før.
Iflg. Boligskatteaftalen forventes opgaveløsningen og personalet i Ejendomsskat at overgå til SKAT pr. 1. januar 2021. Den nærmere proces er endnu ikke aftalt med SKAT. 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne for Ny Løn. 
 
Om os 
Ejendomsskat er en del af den centrale regnskabsafdeling, som også består af ØS & Betaling og Opkrævning. Afdelingen er organisatorisk placeret i Koncernservice i Økonomi-, Arbejdsmarkeds-, og Sundhedsforvaltningen.  
 
Flere oplysninger 
Flere oplysninger om stillingerne kan fås hos afdelingsleder Johnny Olesen på telefon 20 57 47 59 eller på mail joole@vejle.dk  
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning hurtigst muligt – og senest 21. januar 2019. 
Vi har ansættelsessamtaler torsdag, den 24. januar 2019. 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter
 
ORS/Small/fc329826_logo.pngRegnskabVejle2019-01-07T15:01:27.3532019-01-21T00:00:00
329933359Medarbejder med erfaring indenfor VVS søges til fast stilling nær BrandeRobot Medarbejder med erfaring indenfor VVS søges til fast stilling nær Brande For en virksomhed i Brande området, søger vi en dygtig medarbejder, med erfaring indenfor VVS, til en fast og spændende stilling. Du har en prøveperiode på 3 måneder og derefter blive fastansat, hvis det rette match er der fra begge parter. Arbejdstiden ligger fra 07-16. Arbejdsopgaverne vil være alt forefaldende indenfor vvs-branchen. Vi forventer følgende fra dig: - Du har erfaring indenfor VVS branchen - Du kan arbejde selvstændigt og er mødestabil - Du har kørekort B - Du er en god kollega og bidrager til en god arbejdsplads Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - En spædende og afvekslende hverdag indenfor vvs branchen - Job ved en mindre og sund virksomhed - Gode kollegaer og et godt sammenhold - God løn efter kvalifikationer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende os dit CV og en kort ansøgning på vejle@work4all.nu - mærk annoncen VVS BRANDE GIVE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål

Medarbejder med erfaring indenfor VVS søges til fast stilling nær Brande

For en virksomhed i Brande området, søger vi en dygtig medarbejder, med erfaring indenfor VVS, til en fast og spændende stilling. Du har en prøveperiode på 3 måneder og derefter blive fastansat, hvis det rette match er der fra begge parter. Arbejdstiden ligger fra 07-16.

Arbejdsopgaverne vil være alt forefaldende indenfor vvs-branchen.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du har erfaring indenfor VVS branchen 

- Du kan arbejde selvstændigt og er mødestabil

- Du har kørekort B

- Du er en god kollega og bidrager til en god arbejdsplads

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- En spædende og afvekslende hverdag indenfor vvs branchen

- Job ved en mindre og sund virksomhed

- Gode kollegaer og et godt sammenhold

- God løn efter kvalifikationer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende os dit CV og en kort ansøgning på vejle@work4all.nu - mærk annoncen "VVS BRANDE/GIVE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

Work4all VejleBrande2018-12-21T00:00:002019-02-15T00:00:00
329941693Elev i BorgerserviceBasic Uddannelse med fremtid - Bliv administrativ elev i Vejen Kommune Ønsker du en uddannelse med afveksling og udfordringer så kig her: Vi søger pr. 1. september 2019 en elev til Borgerservice. Elevtiden er to år og består dels af en praktisk, dels af en teoretisk del. Borgerservice beskæftiger sig med personlig og telefonisk betjening af Vejen Kommunes borgere, herunder hjælp til digital selvbetjening m.v. Herudover har vi ansvaret for myndighedssagsbehandlingen på en lang række områder som f.eks. ejendomsskat, folkeregister, hjælp i særlige tilfælde, kontanthjælp, kørekort, pas, salg af byggegrunde, sundhedskort, sygedagpenge og vielser. Den teoretiske del vil foregå på IBC i Kolding. Du skal inden start opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale offentlig administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står offentlig administration. Har du en studentereksamen (hf, stx, htx), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor. Disse uddannelser kan gennemføres på IBC. En EUX med fagretning kontor giver også adgang til elevuddannelsen hos os. Har du en hhx kan du starte i elevpladsen uden at skulle supplere den, da elevpladsen vi tilbyder starter 1. september 2019. Er du over 25 år, når du starter på EUD-student eller EUX, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, der afgør længden på din elevtid. Hg elever skal ikke have foretaget realkompetencevurderinger. Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne kan du kontakte uddannelsesansvarlig Eva Jensen, tlf. 79 96 60 67 eller e-mail ej@vejen.dk Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfrist: mandag, den 28. januar 2019 kl. 08.00. Samtaler forventes afholdt i uge 8. Se mere om elevuddannelsen i Vejen Kommune på http: vejen.dk job kommunen-som-arbejdsplads elever kontorelever hvor du også kan møde vores nuværende elever og https: www.facebook.com VejenKommune hvor du kan se en video med vores nuværende elever.
Uddannelse med fremtid - 
Bliv administrativ elev i Vejen Kommune 
 
 
Ønsker du en uddannelse med afveksling og udfordringer så kig her: 
 
 
Vi søger pr. 1. september 2019 en elev til Borgerservice. 
 
Elevtiden er to år og består dels af en praktisk, dels af en teoretisk del. 
 
Borgerservice beskæftiger sig med personlig og telefonisk betjening af Vejen Kommunes borgere, herunder hjælp til digital selvbetjening m.v.  
 
Herudover har vi ansvaret for myndighedssagsbehandlingen på en lang række områder som f.eks. ejendomsskat, folkeregister, hjælp i særlige tilfælde, kontanthjælp, kørekort, pas, salg af byggegrunde, sundhedskort, sygedagpenge og vielser. 
 
Den teoretiske del vil foregå på IBC i Kolding. 
 
Du skal inden start opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen med speciale offentlig administration. Dette kan ske via et grundforløb (hg2, hgv, hgs) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står offentlig administration. 
 
Har du en studentereksamen (hf, stx, htx), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor. Disse uddannelser kan gennemføres på IBC. 
 
En EUX med fagretning kontor giver også adgang til elevuddannelsen hos os.  
 
Har du en hhx kan du starte i elevpladsen uden at skulle supplere den, da elevpladsen vi tilbyder starter 1. september 2019. 
 
Er du over 25 år, når du starter på EUD-student eller EUX, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, der afgør længden på din elevtid. Hg elever skal ikke have foretaget realkompetencevurderinger. 
 
Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst. 
 
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingerne kan du kontakte uddannelsesansvarlig Eva Jensen, tlf. 79 96 60 67 eller e-mail ej@vejen.dk 
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

 
Ansøgningsfrist: mandag, den 28. januar 2019 kl. 08.00. Samtaler forventes afholdt i uge 8. 
 
Se mere om elevuddannelsen i Vejen Kommune på 
http://vejen.dk/job/kommunen-som-arbejdsplads/elever/kontorelever hvor du også kan møde vores nuværende elever og https://www.facebook.com/VejenKommune/ hvor du kan se en video med vores nuværende elever. 
ORS/Small/e1e5c584_logo.pngIntern ServiceVejen2019-01-14T10:01:00.2072019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til Borgerservice Vejle

Stadsarkiv & Borgerservice

Vejle
Er du verdensmester i at yde god service til borgerne? Har du fagligheden i orden? Trives du med at være på ? Siger du både goddag og farvel med et smil? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle. Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejd...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

Medarbejdere til nyt ungetilbud

Jobcenter Horsens

Horsens
Til nyt Unge-tilbud mellem Jobcenter Horsens og Ungeenheden, søger vi medarbejdere. Til et nyt unge-tilbud som igangsættes 1. marts eller snarest derefter, søger vi 3 medarbejdere som sammen med virksomhedskonsulenter samt beskæftigelsesrådgivere m....
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

Medarbejder til ejendomsskat (genopslag)

Regnskab

Vejle
Ambitiøs og engageret medarbejder til Ejendomsskat - Genopslag Om jobbet Vi søger en faglig dygtig, og gerne erfaren, medarbejder til Ejendomsskattekontoret i Vejle Kommune. Sammen med dine kollegaer i Ejendomsskat har du ansvaret for at sikre kvali...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:21. januar 2019

Medarbejder med erfaring indenfor VVS søges til fast stilling nær Brande

Work4all Vejle

Brande
Medarbejder med erfaring indenfor VVS søges til fast stilling nær Brande For en virksomhed i Brande området, søger vi en dygtig medarbejder, med erfaring indenfor VVS, til en fast og spændende stilling. Du har en prøveperiode på 3 måneder og derefte...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:15. februar 2019

Elev i Borgerservice

Intern Service

Vejen
Uddannelse med fremtid - Bliv administrativ elev i Vejen Kommune Ønsker du en uddannelse med afveksling og udfordringer så kig her: Vi søger pr. 1. september 2019 en elev til Borgerservice. Elevtiden er to år og består dels af en praktisk, dels af e...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019