Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.

Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. 
 
Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er +50 år.


HR opgaver:

  • Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler.
  • Medvirke til at tegne Gårdhavens profil.
 
Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver:
  • Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder.
  • Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og /eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet.
  • Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig.
  • Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO´s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet.
     
Vi forventer:

- At du har en uddannelse som HK'er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du  har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel
 
- At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.
- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers/organisationers samspil.
- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.
- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.
- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.
- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde.
 

Vi tilbyder:
- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.
- Introduktion og faglig vejledning.
- supervision og efteruddannelse.
- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde.
 
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019
Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019

Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk 
Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029137Phoenix-ba25dae412019-05-22T15:02:14.693Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. 
 
Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er +50 år.


HR opgaver:
  • Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler.
  • Medvirke til at tegne Gårdhavens profil.
 
Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver:
  • Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder.
  • Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og /eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet.
  • Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig.
  • Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO´s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet.
     
Vi forventer:

- At du har en uddannelse som HK'er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du  har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel
 
- At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.
- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers/organisationers samspil.
- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.
- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.
- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.
- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde.
 

Vi tilbyder:
- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.
- Introduktion og faglig vejledning.
- supervision og efteruddannelse.
- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde.
 
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019
Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019

Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk 
Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

2019-06-18T00:51:25.833 Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er 50 år.HR opgaver: Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler. Medvirke til at tegne Gårdhavens profil. Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver: Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder. Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet. Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig. Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet. Vi forventer:- At du har en uddannelse som HK& 39 er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel - At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers organisationers samspil.- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde. Vi tilbyder:- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.- Introduktion og faglig vejledning.- supervision og efteruddannelse.- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde. Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale10Phoenixba25dae4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b667c98e-445e-4c4b-aaae-7ce6a08e5b3a0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3531775Gårdhaven - Administration og Terapi11Møgelkjærvej 6H8800ViborgDKDanmarkORS/ba25dae4_logo.gifORS/Small/ba25dae4_logo.gif0
anmike@rm.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent765362EmplyMinimum pakken - 35 dage3bd81ada-e4bc-4709-b25a-aac6bdeba92a_11254100022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba25dae4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba25dae4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba25dae4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba25dae4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgGårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.12007971Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361845984Anne Mikkelsenanmike@rm.dkDanmarkDanmark330104784Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed MidtBasic En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret. Om HE Midt Indkøb og LogistikHE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret. Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby. Om stillingenHar du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit. Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver: Faglige kompetencer: Erfaring fra økonomiafdeling indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb. Erfaring med analyse af data tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder. Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation. Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer eksempelvis økonomi- og indkøbssystem. Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem. Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling. Vi forventer at du Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed. Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed. Arbejder selvstændig og er resultatorienteret. Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer. Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper. Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det. Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer. Mulighed for at præge stillingens indhold. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer. God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse herYderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40. Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019.
 
Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt sekretariatsfunktion. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.
 
Om HE Midt Indkøb og Logistik
HE Midt Indkøb og Logistik er et afsnit under Servicecentret.
 
Afsnittet varetager en hotline-funktion for hospitalsenhedens brugere, indkøb af alle typer sterile- og usterile varer, som ikke er lagervarer samt indkøb af apparatur. De enkelte indkøb bliver foretaget i samarbejde med teknikere, læger eller andet klinisk personale. Indkøb af eksempelvis møbler, inventar og andre anskaffelser indgår også i afsnittets opgaver.
Herudover varetager afsnittet også controlling og analyse på indkøbsaftaler lokalt. Udbud og kontraktindgåelse varetages centralt for den samlede region i Indkøb og Medicoteknik i Skejby.
 
Om stillingen
Har du lyst til at have en travl hverdag på en moderne hospitalsenhed under stadig forandring og udvikling, så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en medarbejder til at indgå i vores indkøbsadministration. Indkøbsadministrationen har ansvar for at hospitalets indkøb foretages elektronisk via regionens kontrakter. Vores nye medarbejder skal primært arbejde med opfølgning på hospitalets indkøb ved at foretage analyser og gå i dialog med relevante aktører efter behov. Vedkommende skal indgå i vores hotline-funktion og dermed også være indstillet på at hjælpe, vejlede og foretage indkøb i samarbejde med de kliniske afsnit.
 
Vi søger en medarbejder der har indgående kendskab til følgende opgaver:
 
Faglige kompetencer:
  • Erfaring fra økonomiafdeling/indkøbsafdeling og interesse for offentlige indkøb.
  • Erfaring med analyse af data – tolkning af udtræk du selv genererer og efterfølgende arbejder med de problemstillinger du finder.
  • Økonomisk indsigt og flair for totaløkonomi samt evne til at navigere og samarbejde bredt, i en politisk ledet organisation.
  • Udpræget IT-forståelse, særligt i forhold til integration mellem forskellige IT-systemer – eksempelvis økonomi- og indkøbssystem.
  • Gerne erfaring med regionens indkøbssystem (SAP) herunder teknisk indsigt i sammenhæng mellem indkøbs- og økonomisystem.
  • Gerne erfaring med indkøb og vareforsyning - eventuelt som disponent i en indkøbsafdeling.
Vi forventer at du
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Kan lide at fordybe dig i analysedata og bearbejde data med stor grundighed.
  • Er ambitiøs, handlekraftig og besidder personlig robusthed.
  • Arbejder selvstændig og er resultatorienteret.
  • Har gode kommunikative evner og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt - evt. også i undervisningssituationer.
  • Er serviceminded, men samtidig tør at indgå i konfliktfyldte dialoger mhp. at sikre fælles forståelse for aktuelle problemstillinger - og er vant til at kommunikere med forskellige faggrupper.
  • Kan lide at der bliver stillet høje krav til dig, og er fleksibel hvis situationen kræver det.
  • Ikke er bange for at handle på de muligheder, der viser sig, men er samtidig i stand til at indgå i det kollegiale fællesskab på lige fod med de øvrige medarbejdere i afdelingen.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads i rivende udvikling med dertil hørende udfordringer.
  • Mulighed for at præge stillingens indhold.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et godt arbejdsmiljø samt gode fleksible og selvstændige kollegaer.
  • God introduktion til områderne, hvorefter du får dine egne opgaver og komme til at arbejde selvstændigt, hvilket giver vil give dig en alsidig og travl hverdag.
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.500 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.
 
Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk 

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.
 
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Afsnitsleder af HE Midt Indkøb og Logistik Anette Tolstrup på tlf. 78 44 20 40.
 
Samtaler forventes afholdt mandag den 28. oktober 2019.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring skal være os i hænde senest torsdag den 24. oktober 2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/3203521f_logo.gifServicecentretViborg2019-10-10T16:02:45.2532019-10-24T00:00:00
330095533Administrationen Regionshospitalet Randers søger 2 akademiske medarbejdere til uddannelses- og forskningssekretariatet.Basic Administrationen Regionshospitalet Randers søger 2 akademiske medarbejdere til uddannelses- og forskningssekretariatet.Administrationen søger 2 akademiske medarbejdere til nyetableret uddannelses- og forskningssekretariatet. Uddannelse og forskning samles i n enhed pr. 1.10.2019, og sekretariatet skal løse opgaver i et bredt samarbejde med forskere og ansvarlige indenfor uddannelse af sygeplejestuderende og den lægefaglige videreuddannelse.Opgaverne i sekretariatetDe to medarbejdere fordeler opgaverne mellem sig, så der på nogle områder er overlap, mens der også vil være selvstændige opgaver. Du skal kunne se dig ind i en del af følgende opgaver: Rådgive og understøtte forskerne i hjemtagning af eksterne midler. Servicere og vejlede enhedens tilknyttede forskere eksempelvis i form af assistance med fondsansøgninger, projektansøgninger til Videnskabsetisk komit , Datatilsyn, Sundhedsstyrelse m.m. Regnskab og rapportering af projektøkonomi, når større midler tilvejebringes. Konkrete opgaver med budget og regnskab indenfor fundraising og databehandler opgaver. Koordinering og sagsbehandling indenfor uddannelsesområdet i samarbejde med uddannelsessvarlig sygeplejeske og overlæge. Tovholder og administrative opgaver ift Universiteterne og Videreuddannelse region Nord. Kontakt til hospitalets kliniske afdelinger vedrørende uddannelsesforløb. Planlægning og afvikling af et årligt forskningssymposie samt arrangere forskerworkshops m.m.. Telefonpasning, journalisering, registrering. Opgaverne er mange og forskellig artede, og du skal kunne arbejde i et miljø, hvor der er mange fagpersoner tilknyttet, som ikke har sin daglige gang i sekretariatet.Erfaring, kompetencer og uddannelseskravDer ønskes relevant akademisk uddannelse, og måske har du en sundhedsfaglig baggrund?Da vi skal have lavet et godt match mellem to medarbejdere, så vil du skulle kunne se dig selv i nogle af følgende eksempler: Skal have dokumenteret større erfaring med (sundheds-) videnskabelig fundraising. Erfaring med uddannelse af læger og sygeplejersker. Skal være bekendt med gældende data lovgivning. Skal have dokumenteret erfaring med sundhedsvidenskabelig projekt koor- dinering i større projekter, herunder gerne GCP monitorerede projekter. Gode skriftlige kompetencer og skal være kyndig i skriftligt engelsk på højt niveau. Der har erfaring med budgetter og regnskaber, og gerne erfaring med løbende administration af FAS-konti samt kontakt til og aflæggelse af regnskaber til fonde ( i samarbejde med bevillingshavere) For begge stillinger gælder:Lyst og evne til at sætte sig ind i mange og forskelligartede opgaver i et nyetableret sekretariat.Et ønske og vilje om at følge egne og fælles opgaver helt til dørs.Sætter en ære i at etablere et sekretariat med højt serviceniveau.At man forstår, at relationer og samarbejde er vejen til at vi løser opgaver bedst muligt, og at vi samtidigt trives godt på vores arbejdsplads.Lidt om enhedenEnheden har ansvar for at uddannelse læger og sygeplejestuderende, og årligt er der 200 sygeplejestuderende og 100 Sosu-assistenter i praktik, 120 læger i hoved-uddannelsesforløb samt ca. 180 medicinstuderende. Der er tilknyttet et læringscenter, hvor der ansat en daglig leder, og aktiviteterne er støt stigende.Der er stor aktivitet indenfor forskning, og aktuelt er der 15 Ph.d. studerende tilknyttet, 2 forskningsårsstuderende, 1 seniorforsker, flere unge forskere og specialestuderende samt en forskningskoordinerende overlæge der er ansvarlig for at koordinere og initiere forskningsprojekter.Løn og ansættelsesvilkår:Begge stillinger ønskes besat med 30 37 timer ugentligt. Mærk gerne din ansøgning med det timetal du ønsker.Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst på området.Der må påregnes en prøvetid på 3 måneder.Nærmere oplysninger fås hos:Ledende sygeplejerske Birgith HasselkvistRegionshospitalet Randersbirghass@rm.dktlf. 24910080Ansøgningsfrist og forventet dato for samtaler:Ansøgningsfristen er tirsdag d. 15.10.2019. Ansøgere udvalgt til samtale vil få beskedd. 21.10 sidst på eftermiddagen, og samtaler afholdes d.23.10.2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Administrationen Regionshospitalet Randers søger 2 akademiske medarbejdere til uddannelses- og forskningssekretariatet.

Administrationen søger 2 akademiske medarbejdere til nyetableret uddannelses- og forskningssekretariatet. Uddannelse og forskning samles i én enhed pr. 1.10.2019, og sekretariatet skal løse opgaver i et bredt samarbejde med forskere og ansvarlige indenfor uddannelse af sygeplejestuderende og den lægefaglige videreuddannelse.

Opgaverne i sekretariatet

De to medarbejdere fordeler opgaverne mellem sig, så der på nogle områder er overlap, mens der også vil være selvstændige opgaver. Du skal kunne se dig ind i en del af følgende opgaver:
  • Rådgive og understøtte forskerne i hjemtagning af eksterne midler.
  • Servicere og vejlede enhedens tilknyttede forskere eksempelvis i form af assistance med fondsansøgninger, projektansøgninger til Videnskabsetisk komité, Datatilsyn, Sundhedsstyrelse m.m.
  • Regnskab og rapportering af projektøkonomi, når større midler tilvejebringes.
  • Konkrete opgaver med budget og regnskab indenfor fundraising og databehandler opgaver.
  • Koordinering og sagsbehandling indenfor uddannelsesområdet i samarbejde med uddannelsessvarlig sygeplejeske og overlæge.
  • Tovholder og administrative opgaver ift Universiteterne og Videreuddannelse region Nord.
  • Kontakt til hospitalets kliniske afdelinger vedrørende uddannelsesforløb.
  • Planlægning og afvikling af et årligt forskningssymposie samt arrangere forskerworkshops m.m..
  • Telefonpasning, journalisering, registrering.
Opgaverne er mange og forskellig artede, og du skal kunne arbejde i et miljø, hvor der er mange fagpersoner tilknyttet, som ikke har sin daglige gang i sekretariatet.

Erfaring, kompetencer og uddannelseskrav
Der ønskes relevant akademisk uddannelse, og måske har du en sundhedsfaglig baggrund?

Da vi skal have lavet et godt match mellem to medarbejdere, så vil du skulle kunne se dig selv i nogle af følgende eksempler:
  • Skal have dokumenteret større erfaring med (sundheds-) videnskabelig fundraising.
  • Erfaring med uddannelse af læger og sygeplejersker.
  • Skal være bekendt med gældende data lovgivning.
  • Skal have dokumenteret erfaring med sundhedsvidenskabelig projekt koor- dinering i større projekter, herunder gerne GCP monitorerede projekter.
  • Gode skriftlige kompetencer og skal være kyndig i skriftligt engelsk på højt niveau.
  • Der har erfaring med budgetter og regnskaber, og gerne erfaring med løbende administration af FAS-konti samt kontakt til og aflæggelse af regnskaber til fonde ( i samarbejde med bevillingshavere)
For begge stillinger gælder:
Lyst og evne til at sætte sig ind i mange og forskelligartede opgaver i et nyetableret sekretariat.
Et ønske og vilje om at følge egne og fælles opgaver helt til dørs.
Sætter en ære i at etablere et sekretariat med højt serviceniveau.
At man forstår, at relationer og samarbejde er vejen til at vi løser opgaver bedst muligt, og at vi samtidigt trives godt på vores arbejdsplads.

Lidt om enheden
Enheden har ansvar for at uddannelse læger og sygeplejestuderende, og årligt er der 200 sygeplejestuderende og 100 Sosu-assistenter i praktik, 120 læger i hoved-uddannelsesforløb samt ca. 180 medicinstuderende. Der er tilknyttet et læringscenter, hvor der ansat en daglig leder, og aktiviteterne er støt stigende.
Der er stor aktivitet indenfor forskning, og aktuelt er der 15 Ph.d. studerende tilknyttet, 2 forskningsårsstuderende, 1 seniorforsker, flere unge forskere og specialestuderende samt en forskningskoordinerende overlæge der er ansvarlig for at koordinere og initiere forskningsprojekter.

Løn og ansættelsesvilkår:
Begge stillinger ønskes besat med 30 – 37 timer ugentligt. Mærk gerne din ansøgning med det timetal du ønsker.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst på området.
Der må påregnes en prøvetid på 3 måneder.

Nærmere oplysninger fås hos:
Ledende sygeplejerske Birgith Hasselkvist
Regionshospitalet Randers
birghass@rm.dk
tlf. 24910080

Ansøgningsfrist og forventet dato for samtaler:
Ansøgningsfristen er tirsdag d. 15.10.2019. Ansøgere udvalgt til samtale vil få besked
d. 21.10 sidst på eftermiddagen, og samtaler afholdes d.23.10.2019.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/005d2fc7_logo.gifUddannelsesfunktion og KommunesamarbejdeRanders NØ2019-09-25T15:00:29.5732019-10-15T00:00:00
330099855To medarbejdere til Socialpsykiatri & RusmidlerBasic Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler. Silkeborg Kommune har i 2019 fået en politisk vedtaget Udsattestrategi og i kølvandet på den nedsættes i efteråret et lokalt udsatteråd. Næste år åbner vi nyt forsorgstilbud, så indsatserne for hjemløse i Silkeborg Kommune intensiveres. Så der er godt gang i udviklingen af tilbuddene på udsatteområdet og har du lyst, evner og mod til at være med så læs videre! Hvem er vi?Vores målgruppe er borgere i særlige udsatte positioner, hvor sammensatte problemstillinger og kompleksitet i opgaveløsningen er karakteristika sammen med psykisk sårbarhed, rusmidler, hjemløshed, manglende tilknytning til arbejdsmarked og sociale fællesskaber. Vi varetager opgaver med udgangspunkt i Servicelovens 85, 99 110. Vi arbejder lige nu i to teams, der har opsøgende funktioner med SKP mobilsygepleje, varetager praktisk og socialpædagogisk støtte individuelt i eget hjem og i bofællesskab for særligt socialt udsatte. Herudover har vi et mindre forsorgstilbud og efterforsorgsopgaver, der varetages med udgangspunkt i en Housing First tilgang. Vi stræber efter høj faglighed og god trivsel for borgere og medarbejdere, der sammen med en humoristisk og uformel tone udgør et fundament for et godt arbejdsmiljø og for den kvalitet vi vil yde i indsatserne med borgerne. De to teams, Team Langsø Team Borgergade, udgør Udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler, der er en af tre udførersektioner i Silkeborg Kommunes Socialafdeling. I Socialafdelingen er sammenhængskraft og en helhedsorienteret indsats for borgerne højtprioriterede kerneværdi og målsætning i afdelingen. Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat og både social- og sundhedsfaglige kompetencer skal være tilstede. Vi skal ansætte flere medarbejdere i 2020 til det nye forsorgstilbud, men pr. 1. december 2019. har vi brug for to medarbejdere med følgende opgaver: En medarbejder til bostøtteopgaver, 37 timer En socialfaglig medarbejder med koordinerende funktioner, 37 timer, der udover borgerrettede opgaver, kan forestå myndighedsopgaver, understøtte drift, etablering og faglig udvikling i forsorg, efterforsorg og opsøgende team. For begge stillinger forventer vi: Relevant grunduddannelse som fx pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent og for stillingen med koordinerende funktioner socialrådgiver Erfaring fra arbejde med målgruppen fx fra rusmiddelbehandling, behandlingspsykiatri, socialpsykiatri eller forsorgsområdet Viden og erfaring fra arbejde med rehabilitering recovery, herunder skadesreducerende tilgang, empowerment-tænkning og forandringsprocesser Gode kommunikative og relationelle kompetencer og fokus på helhedsorienterede og sammenhængende indsatser, der laves i samarbejde med borger og netværk, privat som professionelt Nye muligheder og fokus på ressourcer foretrækkes fremfor begrænsninger Selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsning og ser værdi i at arbejde i tværfagligt og i teams At der kan arbejdes aften og weekend Engagement og drive for det direkte arbejde med målgruppen og for bidrag til udvikling af indsatser og tilbud Andre forventninger til stillingen med koordinerende funktioner: Erfaring fra og viden om hjemløseområdet, forsorg, Housing first tilgang Erfaring med koordinatorfunktioner eller projektledelse og gerne efter- eller videreuddannet Viden om hvilke tilgange og metoder, der henvender sig til målgruppen og evne til at omsætte teori til praksis Engageret i at bidrage til udvikling og implementering af viden, metoder og redskaber der bidrager til kvalitet i opgaveløsninger Mestrer og trives med udviklings- og koordinationsopgaver vekslende med direkte Borgerrettede opgaver og -kontakt Vi tilbyder: Muligheder for at være med til at etablere og udvikle nye, fagligt stærke tilbud til en mangfoldig og udfordrende målgruppe, der har brug for sammenhæng i indsatsforløb Kollegaskab med engagerede, erfarne og fleksible medarbejdere internt og på tværs Løbende kompetenceudvikling blandt andet i bostøttemetoderne CTI og ICM og forskellige supervisionsmodeller Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse Du kan orientere dig lidt på hjemmesiden: https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Tine Marianne Nielsen på tlf. 30 55 20 90. Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune – vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri & Rusmidler.
 
Silkeborg Kommune har i 2019 fået en politisk vedtaget Udsattestrategi og i kølvandet på den nedsættes i efteråret et lokalt udsatteråd. Næste år åbner vi nyt forsorgstilbud, så indsatserne for hjemløse i Silkeborg Kommune intensiveres.
 
Så der er godt gang i udviklingen af tilbuddene på udsatteområdet – og har du lyst, evner og mod til at være med – så læs videre!
 
Hvem er vi?
Vores målgruppe er borgere i særlige udsatte positioner, hvor sammensatte problemstillinger og kompleksitet i opgaveløsningen er karakteristika sammen med psykisk sårbarhed, rusmidler, hjemløshed, manglende tilknytning til arbejdsmarked og sociale fællesskaber.
 
Vi varetager opgaver med udgangspunkt i Servicelovens §§ 85, 99 & 110. Vi arbejder lige nu i to teams, der har opsøgende funktioner med SKP & mobilsygepleje, varetager praktisk og socialpædagogisk støtte individuelt i eget hjem og i bofællesskab for særligt socialt udsatte. Herudover har vi et mindre forsorgstilbud og efterforsorgsopgaver, der varetages med udgangspunkt i en Housing First tilgang.  
 
Vi stræber efter høj faglighed og god trivsel for borgere og medarbejdere, der sammen med en humoristisk og uformel tone udgør et fundament for et godt arbejdsmiljø og for den kvalitet vi vil yde i indsatserne med borgerne.
 
De to teams, Team Langsø & Team Borgergade, udgør Udsatteområdet i Socialpsykiatri & Rusmidler, der er en af tre udførersektioner i Silkeborg Kommunes Socialafdeling. I Socialafdelingen er sammenhængskraft og en helhedsorienteret indsats for borgerne højtprioriterede kerneværdi og målsætning i afdelingen.
 
Medarbejdergruppen er tværfaglig sammensat og både social- og sundhedsfaglige kompetencer skal være tilstede. Vi skal ansætte flere medarbejdere i 2020 til det nye forsorgstilbud, men pr. 1. december 2019. har vi brug for to medarbejdere med følgende opgaver:
  • En medarbejder til bostøtteopgaver, 37 timer
  • En socialfaglig medarbejder med koordinerende funktioner, 37 timer, der udover borgerrettede opgaver, kan forestå myndighedsopgaver, understøtte drift, etablering og faglig udvikling i forsorg, efterforsorg og opsøgende team.
For begge stillinger forventer vi:
  • Relevant grunduddannelse som fx pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent og for stillingen med koordinerende funktioner; socialrådgiver
  • Erfaring fra arbejde med målgruppen fx fra rusmiddelbehandling, behandlingspsykiatri, socialpsykiatri eller forsorgsområdet
  • Viden og erfaring fra arbejde med rehabilitering & recovery, herunder skadesreducerende tilgang, empowerment-tænkning og forandringsprocesser
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer og fokus på helhedsorienterede og sammenhængende indsatser, der laves i samarbejde med borger og netværk, privat som professionelt
  • Nye muligheder og fokus på ressourcer foretrækkes fremfor begrænsninger
  • Selvstændighed og fleksibilitet i opgaveløsning og ser værdi i at arbejde i tværfagligt og i teams
  • At der kan arbejdes aften og weekend
  • Engagement og drive for det direkte arbejde med målgruppen og for bidrag til udvikling af indsatser og tilbud
Andre forventninger til stillingen med koordinerende funktioner:
  • Erfaring fra og viden om hjemløseområdet, forsorg, Housing first tilgang
  • Erfaring med koordinatorfunktioner eller projektledelse og gerne efter- eller videreuddannet
  • Viden om hvilke tilgange og metoder, der henvender sig til målgruppen og evne til at omsætte teori til praksis
  • Engageret i at bidrage til udvikling og implementering af viden, metoder og redskaber der bidrager til kvalitet i opgaveløsninger
  • Mestrer og trives med udviklings- og koordinationsopgaver vekslende med direkte
  • Borgerrettede opgaver og -kontakt
Vi tilbyder:
  • Muligheder for at være med til at etablere og udvikle nye, fagligt stærke tilbud til en mangfoldig og udfordrende målgruppe, der har brug for sammenhæng i indsatsforløb
  • Kollegaskab med engagerede, erfarne og fleksible medarbejdere internt og på tværs 
  • Løbende kompetenceudvikling blandt andet i bostøttemetoderne CTI og ICM og forskellige supervisionsmodeller
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse
Du kan orientere dig lidt på hjemmesiden: https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Tine Marianne Nielsen på tlf. 30 55 20 90.
 
Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/c37d70f8_logo.jpegSocialpsykiatri og rusmiddelSilkeborg2019-10-03T10:00:25.9102019-10-20T00:00:00
330101674Socialpsykiatrisk medarbejder til Team BirkeparkenBasic Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. 107 108 og bostøtteopgaver i borgernes eget hjem jf. 85.Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen. Højt prioriterede kerneværdier og målsætninger, er en helhedsorienteret indsats for borgerne samt sammenhængskraft i afdelingen. Så har du flair for psykiatri og rehabilitering, tilbyder vi en stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse uden for tilbuddet i løbet af en kortere årrække.De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. 85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.Vi arbejder med rehabilitering ud fra teorier og metoder, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har. For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.Vi ønsker et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden i teamet, som består af 12 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 6. weekend samt på helligdage i mindre omfang. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag aften i alt 6 timer om dagen og alle medarbejdere har en til to aftener om ugen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere i individuel støttetid og de borgere, der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil. Vi søger en medarbejder, der: har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri har en relevant uddannelse som ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent eller pædagog har erfaring med at arbejde med: angstlidelser psykotiske lidelser personlighedsforstyrrelse gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT opmærksomhedsforstyrrelser dobbeltdiagnoser har erfaring med medicinhåndtering eller interesse for det har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv. kan løse opgaver smidigt og fleksibelt kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet Vi tilbyder: mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne engagerede, fagligt dygtige og empatiske kollegaer et dynamisk miljø under udvikling - med fokus på trivsel og høj faglighed tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79. Ansøgningsfrist onsdag 23. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. §107/108 og bostøtteopgaver i borgernes eget hjem jf. §85.

Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddelsektionen i Socialafdelingen. Højt prioriterede kerneværdier og målsætninger, er en helhedsorienteret indsats for borgerne samt sammenhængskraft i afdelingen.
 
Så har du flair for psykiatri og rehabilitering, tilbyder vi en stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019.
 
Målgruppen for Birkeparken er 12 voksne med psykisk sårbarhed i alderen fra 18 år og opefter – de fleste er over 40 år. Borgerne har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med eksempelvis skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression og angst samt et lettere forbrug af rusmidler. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne og de skal støttes i at leve et liv, som minder om et almindeligt voksenliv for samme aldersgruppe. Botilbuddets miljø og indsatser skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse uden for tilbuddet i løbet af en kortere årrække.

De borgere der bor i eget hjem og modtager støtte jf. §85 er i samme aldersgruppe, har samme udfordringer, men har et lidt højere funktionsniveau. De støttes oftest med et til to besøg om ugen.
Vi arbejder med rehabilitering ud fra teorier og metoder, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte borger, borgerens myndighedsrådgiver samt det professionelle og private netværk som borgeren har.
 
For at understøtte rehabiliteringsforløbet søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
Vi ønsker et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen i Team Birkeparken ønskes derfor tværfagligt sammensat.
 
Arbejdstiden i teamet, som består af 12 medarbejdere, er primært i dag- og aftentimerne mellem kl. 7.30 – 20.00. Der vil være weekendarbejde ca. hver 6. weekend samt på helligdage i mindre omfang. Personaltilstedeværelse i Birkeparken er fordelt på morgen og eftermiddag/aften i alt 6 timer om dagen og alle medarbejdere har en til to aftener om ugen. I den øvrige arbejdstid arbejders der med borgere i individuel støttetid og de borgere, der bor i eget hjem, som ligger i Silkeborg Kommunes østlige del. Det er derfor en fordel at have egen bil.
 
Vi søger en medarbejder, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri eller behandlingspsykiatri
  • har en relevant uddannelse som ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent eller pædagog
  • har erfaring med at arbejde med:
    • angstlidelser
    • psykotiske lidelser
    • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med behandlingsmetoden DAT
    • opmærksomhedsforstyrrelser
    • dobbeltdiagnoser
  • har erfaring med medicinhåndtering eller interesse for det
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser dokumentation af arbejdet som en naturlig del af den høje faglighed
  • ser muligheder og ressourcer i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, nærmiljø, mv.
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan veksle mellem funktionen som medlem af et team i et botilbud og samtidig være selvstændig planlæggende af arbejdstiden og indsatserne i bostøttesagerne
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af botilbuddet Birkeparken og måden at samarbejde på i teamet
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for borgerne
  • engagerede, fagligt dygtige og empatiske kollegaer
  • et dynamisk miljø under udvikling - med fokus på trivsel og høj faglighed
  • tværfagligt samarbejde, bl.a. med Jobcenter og Region
  • løbende kompetenceudvikling og supervision ved ekstern psykolog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lise Berthelsen på tlf. 51 41 86 79.
 
Ansøgningsfrist onsdag 23. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 28. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/4b237bf3_logo.jpegBirkeparken / Team MidtbySilkeborg2019-10-07T11:01:46.6802019-10-23T00:00:00
330101791Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners VejBasic Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej to faste stillinger og et barselsvikariat. Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 pr. uge.Den ene stilling er til besættelse 1. december 2019 og den anden pr. 1. januar 2020.Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. februar 2020. Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen. Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet. Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet i gennemsnit 2-3 år. Der er fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA(øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil. Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen. For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat. Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend. Vi søger medarbejdere, der: har erfaring fra socialpsykiatri og eller behandlingspsykiatri har erfaring med at arbejde med: spiseforstyrrelse angstlidelser opmærksomhedsforstyrrelser psykotiske lidelser personlighedsforstyrrelse gerne erfaring med DAT dobbeltdiagnoser har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer ser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere skoler, nærmiljø, mv. ser muligheder og ressourcer frem for begrænsninger kan løse opgaver smidigt og fleksibelt kan arbejde selvstændigt og i teams har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners Vej Vi tilbyder: mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhed engagerede medarbejdere på tværs af sektorer et dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere tværfagligt samarbejde løbende kompetenceudvikling På ansøgningen bedes du anføre, hvilke af stillingerne du søger. Du kan også orientere dig på hjemmesiden: https: silkeborg.dk Kommunen Institutioner Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud Botilbuddet-HC-Branners-vej Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88. Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. og fredag 25. oktober. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej – to faste stillinger og et barselsvikariat.
 
Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus?
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej søger to socialpsykiatriske medarbejdere med flair for psykiatri og rehabilitering til faste stillinger på 37 pr. uge.
Den ene stilling er til besættelse 1. december 2019 og den anden pr. 1. januar 2020.
Endvidere søges en socialpsykiatrisk medarbejder til et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. februar 2020.
 
Botilbuddet H. C. Branners Vej er et nyoprettet botilbud jf. Servicelovens §§ 107 og 108, som slog dørene op i januar 2019. Botilbuddet er en del af Socialpsykiatri- og Rusmiddel sektionen i Socialafdelingen. En helhedsorienteret indsats for borgerne, samt sammenhængskraft er højt prioriterede kerneværdier og målsætninger i afdelingen.
 
Målgruppen for Botilbuddet H. C. Branners Vej er 24 unge voksne med psykisk sårbarhed i alderen 18 til 40 år. De unge har brug for støtte til at kunne mestre en hverdag med en skizofreni, personlighedsforstyrrelse, depression, angst og/eller spiseforstyrrelse. Målgruppen er kendetegnet ved et funktionsniveau, hvor der er behov for, at de unge støttes i almene færdigheder i dagligdagen, men hvor de også er selvhjulpne. De unge voksne støttes i at leve et liv, som minder om andre unge i samme aldersgruppe, og hvor miljøet skal understøtte mulighederne for at arbejde sig hen imod en mere selvstændig tilværelse, uden for botilbuddet.
 
Vi arbejder ud fra teorier og metoder om rehabilitering, som er målrettede, tidsbestemte og koordinerede forløb sammen med den enkelte unge. De unge bor hovedsageligt en kortere periode af deres liv på botilbuddet – i gennemsnit 2-3 år.
 
Der er fokus på den enkeltes muligheder og ressourcer ud fra et helhedsorienteret perspektiv. For at understøtte rehabiliteringsforløbet på Botilbuddet H. C. Branners Vej søger vi medarbejdere, som har lyst til at arbejde med NADA(øreakupunktur), kognitive metoder, risikovurderinger, kvalitetsstandarder og funktionsevnevurderinger som f.eks. sensorisk profil.
 
Vi ønsker at arbejde med øget anvendelse af velfærdsteknologi. Blandt andet ses støtte til angsteksponering via Virtual Reality som en virksom metode til at styrke den unges mestring i hverdagen.
 
For at kunne understøtte de unges rehabiliteringsforløb ønsker vi et højt fagligt niveau, hvor såvel socialfaglige og sundhedsfaglige kompetencer er nødvendige. Medarbejdergruppen på Botilbuddet H. C. Branners Vej ønskes derfor tværfagligt sammensat.
 
Arbejdstiden er i blandede vagter med arbejde hver 3. weekend.
 
Vi søger medarbejdere, der:
  • har erfaring fra socialpsykiatri og/eller behandlingspsykiatri
  • har erfaring med at arbejde med:
    • spiseforstyrrelse
    • angstlidelser
    • opmærksomhedsforstyrrelser
    • psykotiske lidelser
    • personlighedsforstyrrelse – gerne erfaring med DAT
    • dobbeltdiagnoser
  • har relevant uddannelse f.eks. ergoterapeut, pædagog, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent
  • har gode samarbejdsevner og ser værdien af tværfaglige løsninger både internt og på tværs af afdelinger og sektorer
  • ser muligheder i at samarbejde med eksterne samarbejdspartnere – skoler, nærmiljø, mv.
  • ser muligheder og ressourcer frem for begrænsninger
  • kan løse opgaver smidigt og fleksibelt
  • kan arbejde selvstændigt og i teams
  • har lyst og evne til at være aktiv i udviklingen af Botilbuddet H. C. Branners Vej
Vi tilbyder:
  • mulighed for at være med til at etablere et fagligt stærkt botilbud, som skal fungere som et springbræt videre i livet for unge med psykisk sårbarhed
  • engagerede medarbejdere på tværs af sektorer
  • et dynamisk miljø med fokus på høj faglighed og med målsætning om at skabe sammenhængende forløb for vores borgere
  • tværfagligt samarbejde
  • løbende kompetenceudvikling
På ansøgningen bedes du anføre, hvilke af stillingerne du søger.
 
Du kan også orientere dig på hjemmesiden: https://silkeborg.dk/Kommunen/Institutioner/Bosteder-bofaellesskaber-aktivitetstilbud/Botilbuddet-HC-Branners-vej
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Rikke Bækgaard på tlf. 22 28 83 88.
 
Ansøgningsfrist søndag 20. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 24. og fredag 25. oktober.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/ad91c7dd_logo.jpegBotilbuddet H. C. Branners VejSilkeborg2019-10-07T12:04:02.3532019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder med stærke økonomikompetencer og interesse for indkøb søges til HE Midt Indkøb og Logistik, Servicecentret, Hospitalsenhed Midt

Servicecentret

Viborg
En fuldtidsstilling som indkøbskonsulent i HE Midt Indkøb og Logistik ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret, er ledig til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2019. Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktione...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Administrationen Regionshospitalet Randers søger 2 akademiske medarbejdere til uddannelses- og forskningssekretariatet.

Uddannelsesfunktion og Kommunesamarbejde

Randers NØ
Administrationen Regionshospitalet Randers søger 2 akademiske medarbejdere til uddannelses- og forskningssekretariatet.Administrationen søger 2 akademiske medarbejdere til nyetableret uddannelses- og forskningssekretariatet. Uddannelse og forskning ...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

To medarbejdere til Socialpsykiatri & Rusmidler

Socialpsykiatri og rusmiddel

Silkeborg
Vær med i indsatserne sammen med hjemløse eller andre særligt socialt udsatte borgere i Silkeborg Kommune vi har brug for to dygtige og engagerede medarbejdere til udsatteområdet i Socialpsykiatri Rusmidler. Silkeborg Kommune har i 2019 fået en poli...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Socialpsykiatrisk medarbejder til Team Birkeparken

Birkeparken / Team Midtby

Silkeborg
Silkeborg Kommune åbnede i foråret et nyt botilbud for voksne borgere med psykiske og sociale udfordringer og vi søger nu en medarbejder til fastansættelse, som vil indgå i en kombinationsstilling med arbejde i botilbuddet jf. 107 108 og bostøtteopg...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej

Botilbuddet H. C. Branners Vej

Silkeborg
Socialpsykiatriske medarbejdere til Botilbuddet H. C. Branners Vej to faste stillinger og et barselsvikariat. Vil du være en del af et botilbud for unge med psykisk sårbarhed, hvor høj faglighed og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Botilbuddet H. C. ...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019