Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Gadeplansmedarbejder til Den Boligsociale Gadekontakt i Bolig- og Beskæftigelsesenheden

Vil du være med til at skabe tryghed i Københavns byrum? Så er vi på udkig efter dig. Vi søger en kollega, der kan indgå som den tredje medarbejder i vores energiske gadekontakt.  
 
Om Den Boligsociale Gadekontakt 
Gadekontakten er en bydækkende indsats, som har til formål at skabe tryghed i Københavns by- og boligområder. Målgruppen er drikkegrupper på de offentlige pladser centralt i bybilledet i København og deres omgivelser – for eksempel boligselskaber, naboer, erhvervsdrivende, institutioner, m.fl.  
Indsatsen er dialogbaseret og har til formål at skabe tryghed og forbygge problematikker mellem drikkegruppen og lokalområdet for at skabe plads til, at alle kan være en del af bybilledet.  
 
Vi har et bredt samarbejde med lokaludvalg, boligforeninger, Byens Drift og andre relevante interessenter i lokalområderne. Vi er samskabende og har som ambition at være med til at udviske ”os & dem”. Vi vidensdeler, konflikthåndterer og mægler mellem de forskellige parter. Nogle gange er den bedste konflikthåndtering at tænke kreativt i, hvordan man kan udnytte byens pladser og parker bedst muligt, så alle kan være der. For eksempel har vi fået opsat sejl og plexiglas til afskærmning, og vi har været med til at skaffe bedre toiletforhold og opsætte plantekasser, arrangeret sociale begivenheder m.m.  
 
Som medarbejder i Gadekontakten skal du 
  • samarbejde med mange forskellige aktører  
  • skabe kontakt til de forskellige drikkegrupper i byrummet og være med til at give dem mulighed for at blive hørt og inkluderet i lokalområdet  
  • arbejde med gruppen; ikke individet  
  • dokumentere indsatsen løbende  
  • formidle indsatsen gennem oplæg, nyhedsbreve m.m.  
  • deltage i diverse møder – tryghedsnetværk, borgermøder m.fl.    
Vi forventer 
Den rette medarbejder til denne funktion skal have erfaring inden for det sociale arbejde med udsatte voksne – gerne med kendskab til misbrugsområdet og/eller det boligsociale område.  
Du skal have særdeles gode samarbejdsevner og være tilstedeværende og imødekommende, da du vil komme i kontakt med mange forskellige aktører under forskellige forhold. Vi forventer, at du er initiativrig og hurtigt kan omstille dig til forskellige måder at løse opgaver på. Derudover forventer vi, at du kan fungere i en gruppe i et til tider tæt samarbejde med dine kolleger og kan tilrettelægge din egen arbejdsdag – og dit arbejdsår, da meget tilrettelægges om vinteren, når parker og pladser er mindre befolkede.
Du skal have gode kommunikationsevner og erfaring med skriftlig dokumentation.  
 
Det kunne også være spændende, hvis du kan noget af det, vi mangler  
Måske kan du optage og klippe små film, tage gode fotos, redigere eller skrive nyhedsbreve på en ny måde.  
Det kan også være, at du kan tale et spændende fremmedsprog som for eksempel romani, grønlandsk eller polsk.  
Eller noget andet interessant.  
 
Hvem er vi 
Bolig- og beskæftigelsesenheden er en bydækkende enhed i Socialforvaltningens Borgercenter Voksne. Borgercenter Voksnes målgruppe er udsatte og psykisk syge borgere, og målet er at støtte borgerne i at være en del af samfundet på egne og samfundets betingelser.  
I Bolig- og beskæftigelsesenheden er vi 110 medarbejdere, der arbejder med forskellige indsatser inden for bolig og beskæftigelse. Bolig- og beskæftigelsesenheden er fysisk placeret i København NV og på Amager, og gadeplansgruppen har base i København NV.  
 
Vi tilbyder  
  • Engagerede og kompetente kollegaer 
  • En stor enhed, hvor der er meget tværfaglig viden at trække på  
  • En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø og kompetenceudvikling er i fokus  
  • Et spændende og afvekslende job   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er på hverdage og som udgangspunkt 37 timer ugentligt, men særlige ønsker om nedsat tid ned til 32 timer om ugen imødekommes.  
Socialforvaltningen betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle, uanset køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.  
Der indhentes straffeattest ved ansættelse.  
Stillingen er til besættelse snarest.  
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte medarbejder i Gadekontakten Kasper Bech på 2445 5503 eller afdelingsleder Inger Riis Laursen på 2063 4435.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018  
Der afholdes ansættelsessamtaler den 5. og 6. juli.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830537Phoenix-c7d763c912018-06-12T16:04:12.733Gadeplansmedarbejder til Den Boligsociale Gadekontakt i Bolig- og Beskæftigelsesenheden
Vil du være med til at skabe tryghed i Københavns byrum? Så er vi på udkig efter dig. Vi søger en kollega, der kan indgå som den tredje medarbejder i vores energiske gadekontakt.  
 
Om Den Boligsociale Gadekontakt 
Gadekontakten er en bydækkende indsats, som har til formål at skabe tryghed i Københavns by- og boligområder. Målgruppen er drikkegrupper på de offentlige pladser centralt i bybilledet i København og deres omgivelser – for eksempel boligselskaber, naboer, erhvervsdrivende, institutioner, m.fl.  
Indsatsen er dialogbaseret og har til formål at skabe tryghed og forbygge problematikker mellem drikkegruppen og lokalområdet for at skabe plads til, at alle kan være en del af bybilledet.  
 
Vi har et bredt samarbejde med lokaludvalg, boligforeninger, Byens Drift og andre relevante interessenter i lokalområderne. Vi er samskabende og har som ambition at være med til at udviske ”os & dem”. Vi vidensdeler, konflikthåndterer og mægler mellem de forskellige parter. Nogle gange er den bedste konflikthåndtering at tænke kreativt i, hvordan man kan udnytte byens pladser og parker bedst muligt, så alle kan være der. For eksempel har vi fået opsat sejl og plexiglas til afskærmning, og vi har været med til at skaffe bedre toiletforhold og opsætte plantekasser, arrangeret sociale begivenheder m.m.  
 
Som medarbejder i Gadekontakten skal du 
  • samarbejde med mange forskellige aktører  
  • skabe kontakt til de forskellige drikkegrupper i byrummet og være med til at give dem mulighed for at blive hørt og inkluderet i lokalområdet  
  • arbejde med gruppen; ikke individet  
  • dokumentere indsatsen løbende  
  • formidle indsatsen gennem oplæg, nyhedsbreve m.m.  
  • deltage i diverse møder – tryghedsnetværk, borgermøder m.fl.    
Vi forventer 
Den rette medarbejder til denne funktion skal have erfaring inden for det sociale arbejde med udsatte voksne – gerne med kendskab til misbrugsområdet og/eller det boligsociale område.  
Du skal have særdeles gode samarbejdsevner og være tilstedeværende og imødekommende, da du vil komme i kontakt med mange forskellige aktører under forskellige forhold. Vi forventer, at du er initiativrig og hurtigt kan omstille dig til forskellige måder at løse opgaver på. Derudover forventer vi, at du kan fungere i en gruppe i et til tider tæt samarbejde med dine kolleger og kan tilrettelægge din egen arbejdsdag – og dit arbejdsår, da meget tilrettelægges om vinteren, når parker og pladser er mindre befolkede.
Du skal have gode kommunikationsevner og erfaring med skriftlig dokumentation.  
 
Det kunne også være spændende, hvis du kan noget af det, vi mangler  
Måske kan du optage og klippe små film, tage gode fotos, redigere eller skrive nyhedsbreve på en ny måde.  
Det kan også være, at du kan tale et spændende fremmedsprog som for eksempel romani, grønlandsk eller polsk.  
Eller noget andet interessant.  
 
Hvem er vi 
Bolig- og beskæftigelsesenheden er en bydækkende enhed i Socialforvaltningens Borgercenter Voksne. Borgercenter Voksnes målgruppe er udsatte og psykisk syge borgere, og målet er at støtte borgerne i at være en del af samfundet på egne og samfundets betingelser.  
I Bolig- og beskæftigelsesenheden er vi 110 medarbejdere, der arbejder med forskellige indsatser inden for bolig og beskæftigelse. Bolig- og beskæftigelsesenheden er fysisk placeret i København NV og på Amager, og gadeplansgruppen har base i København NV.  
 
Vi tilbyder  
  • Engagerede og kompetente kollegaer 
  • En stor enhed, hvor der er meget tværfaglig viden at trække på  
  • En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø og kompetenceudvikling er i fokus  
  • Et spændende og afvekslende job   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er på hverdage og som udgangspunkt 37 timer ugentligt, men særlige ønsker om nedsat tid ned til 32 timer om ugen imødekommes.  
Socialforvaltningen betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle, uanset køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.  
Der indhentes straffeattest ved ansættelse.  
Stillingen er til besættelse snarest.  
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte medarbejder i Gadekontakten Kasper Bech på 2445 5503 eller afdelingsleder Inger Riis Laursen på 2063 4435.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018  
Der afholdes ansættelsessamtaler den 5. og 6. juli.
 
2018-06-30T00:50:53.183 Vil du være med til at skabe tryghed i Københavns byrum? Så er vi på udkig efter dig. Vi søger en kollega, der kan indgå som den tredje medarbejder i vores energiske gadekontakt. Om Den Boligsociale Gadekontakt Gadekontakten er en bydækkende indsats, som har til formål at skabe tryghed i Københavns by- og boligområder. Målgruppen er drikkegrupper på de offentlige pladser centralt i bybilledet i København og deres omgivelser for eksempel boligselskaber, naboer, erhvervsdrivende, institutioner, m.fl. Indsatsen er dialogbaseret og har til formål at skabe tryghed og forbygge problematikker mellem drikkegruppen og lokalområdet for at skabe plads til, at alle kan være en del af bybilledet. Vi har et bredt samarbejde med lokaludvalg, boligforeninger, Byens Drift og andre relevante interessenter i lokalområderne. Vi er samskabende og har som ambition at være med til at udviske os & dem . Vi vidensdeler, konflikthåndterer og mægler mellem de forskellige parter. Nogle gange er den bedste konflikthåndtering at tænke kreativt i, hvordan man kan udnytte byens pladser og parker bedst muligt, så alle kan være der. For eksempel har vi fået opsat sejl og plexiglas til afskærmning, og vi har været med til at skaffe bedre toiletforhold og opsætte plantekasser, arrangeret sociale begivenheder m.m. Som medarbejder i Gadekontakten skal du samarbejde med mange forskellige aktører skabe kontakt til de forskellige drikkegrupper i byrummet og være med til at give dem mulighed for at blive hørt og inkluderet i lokalområdet arbejde med gruppen ikke individet dokumentere indsatsen løbende formidle indsatsen gennem oplæg, nyhedsbreve m.m. deltage i diverse møder tryghedsnetværk, borgermøder m.fl. Vi forventer Den rette medarbejder til denne funktion skal have erfaring inden for det sociale arbejde med udsatte voksne gerne med kendskab til misbrugsområdet og eller det boligsociale område. Du skal have særdeles gode samarbejdsevner og være tilstedeværende og imødekommende, da du vil komme i kontakt med mange forskellige aktører under forskellige forhold. Vi forventer, at du er initiativrig og hurtigt kan omstille dig til forskellige måder at løse opgaver på. Derudover forventer vi, at du kan fungere i en gruppe i et til tider tæt samarbejde med dine kolleger og kan tilrettelægge din egen arbejdsdag og dit arbejdsår, da meget tilrettelægges om vinteren, når parker og pladser er mindre befolkede. Du skal have gode kommunikationsevner og erfaring med skriftlig dokumentation. Det kunne også være spændende, hvis du kan noget af det, vi mangler Måske kan du optage og klippe små film, tage gode fotos, redigere eller skrive nyhedsbreve på en ny måde. Det kan også være, at du kan tale et spændende fremmedsprog som for eksempel romani, grønlandsk eller polsk. Eller noget andet interessant. Hvem er vi Bolig- og beskæftigelsesenheden er en bydækkende enhed i Socialforvaltningens Borgercenter Voksne. Borgercenter Voksnes målgruppe er udsatte og psykisk syge borgere, og målet er at støtte borgerne i at være en del af samfundet på egne og samfundets betingelser. I Bolig- og beskæftigelsesenheden er vi 110 medarbejdere, der arbejder med forskellige indsatser inden for bolig og beskæftigelse. Bolig- og beskæftigelsesenheden er fysisk placeret i København NV og på Amager, og gadeplansgruppen har base i København NV. Vi tilbyder Engagerede og kompetente kollegaer En stor enhed, hvor der er meget tværfaglig viden at trække på En arbejdsplads, hvor arbejdsmiljø og kompetenceudvikling er i fokus Et spændende og afvekslende job Løn- og ansættelsesvilkår Sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er på hverdage og som udgangspunkt 37 timer ugentligt, men særlige ønsker om nedsat tid ned til 32 timer om ugen imødekommes. Socialforvaltningen betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle, uanset køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne. Der indhentes straffeattest ved ansættelse. Stillingen er til besættelse snarest. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte medarbejder i Gadekontakten Kasper Bech på 2445 5503 eller afdelingsleder Inger Riis Laursen på 2063 4435. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 29. juni 2018 Der afholdes ansættelsessamtaler den 5. og 6. juli.10Phoenixc7d763c9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=151666&DepartmentId=19662&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3284597Bolig- og Beskæftigelsesenheden11Svanevej 122400København NVDKDanmarkORS/c7d763c9_logo.pngORS/Small/c7d763c9_logo.png155.7001090012.53488490DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent589018KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d763c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d763c9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d763c9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d763c9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/11.jpgEr du den nye Smed i Bolig- og Beskæftigelsesenheden?12007991Dansk3Læse/ tale722106Smed9Undervisning og pædagogik355590203mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330076387Teknisk ejendomsmedarbejder til Korsager Skole (Vikariat)Basic Korsager Skole er en ældre skole, som består af flere bygninger efter udvidelser. Bygningerne rummer 730 børn og omkring 100 voksne, og den benyttes desuden af flere foreninger om eftermiddagene. Gundet langvarig sygdom søger vi en vikar frem til nytår 2019 til at hjælpe os med skolens bygninger og udeareal. Vi forventer, at du er rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn er serviceminded, initiativrig, venlig og imødekommende er glad for børn og kan rumme deres forskelligheder er dygtig, ambitiøs og ordentlig er ejendomsservice-tekniker eller har en håndværksmæssig erfaring fx fra elektriker- eller vvsfaget har kendskab til it på brugerniveau ser muligheder og gerne vil deltage i og bidrage til skolens opbygning og udvikling kan arbejde selvstændigt og i fællesskab sætter pris på et godt samarbejde med lærere, pædagoger, køkkenfolk og alle de andre faggrupper på skolen kan tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt, når der fx er aftenmøder på skolen og også er indstillet på at stå til rådighed udenfor arbejdstid i akutsituationer Dine arbejdsopgaver består blandt andet af at sikre vedligehold af skolens helt nye bygninger modtagelse af eksterne håndværkere og kvalitetssikring af udførte opgaver serviceopgaver i forbindelse med skolens drift servicering af skolens brugere og personale renhold og vedligeholdelse af udearealer øvrigt forefaldende arbejde På Korsager Skole kan vi tilbyde en flok glade børn, hvor din indsats som teknisk ejendomsleder gør en forskel et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor en positiv og engageret forældrekreds og skolebestyrelse en åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe faglige og personlige udfordringer en arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet arbejdstid mellem kl. 7.00 og 17.30 (normalt kl. 8.00-15.30) Vi vægter, at du gerne vil være med til at videreudvikle vores skole ser muligheder frem for begrænsninger arbejder struktureret, analytisk og er god til at afslutte dét, du går i gang med kan skabe motivation og arbejdsglæde og fastholde fælles mål ikke er bange for at tage beslutninger på et demokratisk grundlag kan arbejde fleksibelt og være i stand til at yde en ekstra indsats, når opgavernes karakter og aktualitet kræver det Løn- og ansættelsesforhold Stillingen, vi tilbyder, er på fuld tid og indtil den 31. december 2019 og ansættelse snarest muligt. Du bliver aflønnet i henhold til gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. Mere information Ønsker du at høre nærmere om stillingens indhold eller specifikt om skolen, så kontakt ejendomsleder Andreas Dahm på 2336 4773. Du kan altid se mere på www.korsager.kk.dk Søg via nedenstående link senest fredag den 6. september 2019

Korsager Skole er en ældre skole, som består af flere bygninger efter udvidelser. Bygningerne rummer 730 børn og omkring 100 voksne, og den benyttes desuden af flere foreninger om eftermiddagene.

Gundet langvarig sygdom søger vi en vikar frem til nytår 2019 til at hjælpe os med skolens bygninger og udeareal.

Vi forventer, at du

  • er rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn
  • er serviceminded, initiativrig, venlig og imødekommende
  • er glad for børn og kan rumme deres forskelligheder
  • er dygtig, ambitiøs og ordentlig
  • er ejendomsservice-tekniker eller har en håndværksmæssig erfaring fx fra elektriker- eller vvsfaget
  • har kendskab til it på brugerniveau
  • ser muligheder og gerne vil deltage i og bidrage til skolens opbygning og udvikling
  • kan arbejde selvstændigt og i fællesskab
  • sætter pris på et godt samarbejde med lærere, pædagoger, køkkenfolk og alle de andre faggrupper på skolen
  • kan tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt, når der fx er aftenmøder på skolen og også er indstillet på at stå til rådighed udenfor arbejdstid i akutsituationer

Dine arbejdsopgaver består blandt andet af at

  • sikre vedligehold af skolens helt nye bygninger
  • modtagelse af eksterne håndværkere og kvalitetssikring af udførte opgaver
  • serviceopgaver i forbindelse med skolens drift
  • servicering af skolens brugere og personale
  • renhold og vedligeholdelse af udearealer
  • øvrigt forefaldende arbejde

På Korsager Skole kan vi tilbyde

  • en flok glade børn, hvor din indsats som teknisk ejendomsleder gør en forskel
  • et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor
  • en positiv og engageret forældrekreds og skolebestyrelse
  • en åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe
  • faglige og personlige udfordringer
  • en arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet
  • arbejdstid mellem kl. 7.00 og 17.30 (normalt kl. 8.00-15.30)

Vi vægter, at du

  • gerne vil være med til at videreudvikle vores skole
  • ser muligheder frem for begrænsninger
  • arbejder struktureret, analytisk og er god til at afslutte dét, du går i gang med
  • kan skabe motivation og arbejdsglæde og fastholde fælles mål
  • ikke er bange for at tage beslutninger – på et demokratisk grundlag
  • kan arbejde fleksibelt og være i stand til at yde en ekstra indsats, når opgavernes karakter og aktualitet kræver det

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen, vi tilbyder, er på fuld tid og indtil den 31. december 2019 og ansættelse snarest muligt.

Du bliver aflønnet i henhold til gældende overenskomst.

I forbindelse med ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest.

Mere information
Ønsker du at høre nærmere om stillingens indhold eller specifikt om skolen, så kontakt ejendomsleder Andreas Dahm på 2336 4773.

Du kan altid se mere på www.korsager.kk.dk

Søg via nedenstående link senest fredag den 6. september 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKorsager SkoleBrønshøj2019-08-21T11:01:38.8902019-09-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk ejendomsmedarbejder til Korsager Skole (Vikariat)

Korsager Skole

Brønshøj
Korsager Skole er en ældre skole, som består af flere bygninger efter udvidelser. Bygningerne rummer 730 børn og omkring 100 voksne, og den benyttes desuden af flere foreninger om eftermiddagene. Gundet langvarig sygdom søger vi en vikar frem til ny...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019