GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhed

GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.

Har du lyst til et job, hvor du

  • tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere.
  • vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området.
  • deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg
  • deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner.
  • altid vil være fagligt opdateret
Vi tilbyder

  • grundig oplæring og løbende efteruddannelse
  • tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling


Vi forventer, at du

  • har praktisk erfaring med klinisk forskning
  • har gode samarbejds- og formidlingsevner
  • kan arbejde struktureret
  • er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk
  • trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed
  • trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil)


Ansættelsesvilkår

Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.
GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital.
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale.
Stillingen referer til lederen af GCP-enheden.



Ansøgningsprocedure

Stillingen søges via link på denne side.
Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59.




Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http://www.gcp-enhed.dk.





Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940877Phoenix-2d5801ea12019-01-11T00:00:00GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhedGCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.

Har du lyst til et job, hvor du

  • tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere.
  • vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området.
  • deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg
  • deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner.
  • altid vil være fagligt opdateret
Vi tilbyder

  • grundig oplæring og løbende efteruddannelse
  • tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling


Vi forventer, at du

  • har praktisk erfaring med klinisk forskning
  • har gode samarbejds- og formidlingsevner
  • kan arbejde struktureret
  • er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk
  • trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed
  • trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil)


Ansættelsesvilkår

Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.
GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital.
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale.
Stillingen referer til lederen af GCP-enheden.



Ansøgningsprocedure

Stillingen søges via link på denne side.
Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59.




Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http://www.gcp-enhed.dk.




GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. Har du lyst til et job, hvor du tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere. vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området. deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner. altid vil være fagligt opdateret Vi tilbyder grundig oplæring og løbende efteruddannelse tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling Vi forventer, at du har praktisk erfaring med klinisk forskning har gode samarbejds- og formidlingsevner kan arbejde struktureret er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil) Ansættelsesvilkår Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation. Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale. Stillingen referer til lederen af GCP-enheden. Ansøgningsprocedure Stillingen søges via link på denne side. Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59. Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http: www.gcp-enhed.dk.11Jobnet2d5801ea100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216177&DepartmentId=18524&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3433419Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NVDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692483JobNet492939149293911000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d5801eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d5801eahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d5801ea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d5801ea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du den nye Koordinator i Bispebjerg Hospital?12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration360059124Birgittenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329949336Programkoordinator til digital omstilling, Borgercenter HandicapBasic Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber værdifulde forandringer? I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen. Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Vi har ansvar for kommunens indsats over for københavnere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud. Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH. Du vil få ansvar for forskellige arbejdsopgaver, for eksempel projektledelse og IT-support ifm. digitale implementeringsprojekter som en del af en kompleks IT-organisation, f.eks. understøttelse af Office 365 og SharePoint i BCH velfærdsteknologikoordinator, der indebærer netværksledelse og udvikling af velfærdsteknologiske projekter målrettet vores målgruppe af borgere programkoordinator for igangværende omstilling til udbredelse af velfærdsteknologiske løsninger strategiske kommunikationsopgaver Din profil Du skal have solid projektledererfaring og indsigt i arbejdet i en stabsfunktion i en politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har kendskab arbejdet i en stor organisation som Københavns Kommune. Vi forventer, at du trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet og forstår at omsætte politiske initiativer til noget, der virker i hverdagen har dokumenteret erfaring med at skabe resultater som projektleder på større organisationsprojekter også når det bliver komplekst med mange aktører er en erfaren, involverende projektleder med projektlederuddannelse og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer samt motivere undervise medarbejdere med forskellige digitale forudsætninger og mange faglige baggrunde har erfaring med strategisk kommunikation i forandringsprocesser kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere mange interessenter med overbevisning har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt og bevarer overblikket arbejder systematisk, har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet i samarbejde med modtagerorganisationen trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og ikke holder dig tilbage for selv at søge sparring Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling stor kontaktflade til andre fagområder dygtige og engagerede kolleger flekstid Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse snarest muligt eller den 1. marts 2019 i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset i to år. Vi har til huse på Thoravej i København Nordvest. Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag d. 20. februar 2019 Om Borgercenter Handicap Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.
Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvirkes, så vi sammen skaber værdifulde forandringer?  
 
I Staben får du 27 gode kolleger med forskellige fagligheder, som alle bidrager til at understøtte den faglige og organisatoriske udvikling i Borgercenter Handicap. Vores succes beror på, at vi lykkes med at omsætte handicappolitiske mål til praksis. Det indebærer, at vi styrker kvaliteten og sammenhængen på tværs af centret bl.a. ved at understøtte og udvikle organisationen.  
 
Borgercenter Handicap (BCH) er et af fire borgercentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Vi har ansvar for kommunens indsats over for københavnere med funktionsnedsættelser. Borgercentret har både myndighedsansvar for indsatsen og ansvar for drift og udvikling af dag- og døgntilbud.  
 
Staben er organiseret i tre teams: Team for Ledelse, HR og Kommunikation, Team for Kvalitetsudvikling og Læring samt Projektteam for Faglig Understøttelse. Du vil indgå i sidstnævnte, som skal sikre effekt og kvalitet af de strategiske projekter, som er højest prioriteret af Socialforvaltningens direktion og ledelsen i BCH.  
 
Du vil få ansvar for forskellige arbejdsopgaver, for eksempel  
  • projektledelse og IT-support ifm. digitale implementeringsprojekter som en del af en kompleks IT-organisation, f.eks. understøttelse af Office 365 og SharePoint i BCH  
  • velfærdsteknologikoordinator, der indebærer netværksledelse og udvikling af velfærdsteknologiske projekter målrettet vores målgruppe af borgere  
  • programkoordinator for igangværende omstilling til udbredelse af velfærdsteknologiske løsninger  
  • strategiske kommunikationsopgaver  
Din profil    
Du skal have solid projektledererfaring og indsigt i arbejdet i en stabsfunktion i en politisk styret organisation. Det er en fordel, hvis du har kendskab arbejdet i en stor organisation som Københavns Kommune.
 
Vi forventer, at du
  • trives med, at politisk fastsatte mål og retningslinjer er en del af arbejdet og forstår at omsætte politiske initiativer til noget, der virker i hverdagen  
  • har dokumenteret erfaring med at skabe resultater som projektleder på større organisationsprojekter – også når det bliver komplekst med mange aktører  
  • er en erfaren, involverende projektleder med projektlederuddannelse og ved, hvordan du kan involvere brugerne i implementering af digitale systemer – samt motivere/undervise medarbejdere med forskellige digitale forudsætninger og mange faglige baggrunde  
  • har erfaring med strategisk kommunikation i forandringsprocesser  
  • kan arbejde på tværs af borgercentret og håndtere mange interessenter med overbevisning  
  • har blik for, hvem du skal involvere, samtidig med at du arbejder selvstændigt og bevarer overblikket  
  • arbejder systematisk, har personlig gennemslagskraft og kan sikre, at nye tiltag bliver ført ud i livet i samarbejde med modtagerorganisationen  
  • trives som sparringspartner for kolleger med andre fagprofiler og ikke holder dig tilbage for selv at søge sparring  
Vi tilbyder    
  • et spændende og udviklende job i en politisk styret organisation  
  • mulighed for personlig og faglig kompetenceudvikling  
  • stor kontaktflade til andre fagområder  
  • dygtige og engagerede kolleger  
  • flekstid 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Tiltrædelse snarest muligt eller den 1. marts 2019 i henhold til gældende overenskomst.
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og tidsbegrænset i to år.  
 
Vi har til huse på Thoravej i København Nordvest.
 
Vi indhenter referencer på den kandidat, der tilbydes jobbet.  
 
Mere information  
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kirstine M. Jørgensen på 2494 1221.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag d. 20. februar 2019
 
Om Borgercenter Handicap  
Staben er en del af Borgercenter Handicap. Vores målgruppe er borgere med varigt nedsat funktionsevne. Du kan læse om Socialforvaltningen på København Kommunes hjemmeside www.kk.dk og om Borgercenter Handicap på www.bch.kk.dk.  
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngStaben - Faglig udvikling og organisationKøbenhavn NV2019-01-28T10:02:02.4002019-02-20T00:00:00
329933656Servicekoordinator - KøbenhavnRobot Servicekoordinator - København Er du god til at have det store overblik over flere serviceprojekter? Er det dig, der samler trådene og følger op på deadlines i tide på travle hverdage? Trives du med et højt tempo og fokus på god kvalitet? Og er du klar til at tage ansvaret som en central koordinator? Så er det måske noget for dig at blive servicekoordinator hos GoPloy DK ApS. Vi tilbyder dig Med dette job får du et centralt koordinatorjob i en ambitiøs international virksomhed, hvor tempoet ofte er højt pga. kundernes forventninger til leveringstider. Der er fokus på levering af god kvalitet til tiden i vores mange serviceopgaver. Du bliver en del af et ungt og ambitiøst team. Idet GoPloy DK ApS er en nyetableret servicevirksomhed får du mulighed for selv at præge jobbet. Du bliver som servicekoordinator en nøgleperson i vores virksomhed. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores andre fra administrationen, samt det resterende team i vores virksomhed sikre, at vores kunder serviceres effektivt og til tiden. Du styrer den overordnede serviceoversigt, og du er ansvarlig for at bevare overblikket bl.a. ved daglig vedligeholdelse af serviceordre, servicekalender, underleverandører m.m. Du får mulighed for at bruge din strukturerede arbejdsmetode til at koordinere vores og vores partneres opgaver til underleverandører. Du får fokus på, at deadline overholdes, og kan forudse, hvor noget kan gå galt. Det bliver en vigtig del af din dagligdag, og den løbende fakturering og opfølgning på økonomien sker i samarbejde med managerne. Vores forventninger til dig er bl.a. Gode administrative og logistikstyringsevner Netværksfærdigheder og interessentstyring (intern og ekstern) Bruger af Google Calendar, Google Drev: Google Sheets, Google Docs, som minder meget om MS Office: Word, Excel, PowerPoint. Gode interpersonelle færdigheder overbevisende såvel som inspirerende kompetencer. Erfaring med informationsindsamling internt og eksternt Stærke kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kollegaer, underleverandører, kunder og kollegaer. Dansk og engelsk skriftligt og tale på forhandlingsniveau Lidt om dig som person Du har erfaring som servicekoordinator. Du kan lide at arbejde på et mindre kontor som er del af et større team. Du har humor og ser muligheder i udfordringer. Som koordinator forstår du at vægte både den diplomatisk og hjælpende del af jobbet, med den strukturerede og opfølgende del, som gør at virksomhedens sikres en god indtjening, samtidig med at kunderne er tilfredse. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. Etablere stærke kunde- og leverandørrelationer baseret på klare, langsigtede serviceaftaler. Oprette kunde serviceplaner. Skabe overblik over opgaver og uddelegering af dem til underleverandører. Daglig vedligeholdelse af servicekalenderen Sikre at servicejobs bliver udført af underleverandører med de rette kompetencer Planlægning og koordinering af opgaver. Opfølgning på enkelte kunder og leverandører. Sikre at deadlines overholdes. Rapportering på den samlede fremdrift Sikre viden og erfaringer bliver brugt til fremtidig forbedring. Faktureringsgrundlaget bliver lavet rigtigt og hurtigt efter afvikling Opfølgning på økonomien Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer. GoPloy DK ApS GoPloy DK ApS består af et ungt team af servicepersonale, som har til opgave, at administrere andre servicevirksomheder (primært i flyttebranchen, men godt på vej til aftaler med virksomheder fra byggebranchen). Vi arbejder primært med at ansætte sælgere og administratorer, der varetager det administrative opgaver fra små servicevirksomheder.

Servicekoordinator - København

Er du god til at have det store overblik over flere serviceprojekter? Er det dig, der samler trådene og følger op på deadlines i tide på travle hverdage? Trives du med et højt tempo og fokus på god kvalitet? Og er du klar til at tage ansvaret som en central koordinator? Så er det måske noget for dig at blive servicekoordinator hos GoPloy DK ApS.

Vi tilbyder dig

Med dette job får du et centralt koordinatorjob i en ambitiøs international virksomhed, hvor tempoet ofte er højt pga. kundernes forventninger til leveringstider. Der er fokus på levering af god kvalitet til tiden i vores mange serviceopgaver. Du bliver en del af et ungt og ambitiøst team.

Idet GoPloy DK ApS er en nyetableret servicevirksomhed får du mulighed for selv at præge jobbet. Du bliver som servicekoordinator en nøgleperson i vores virksomhed. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med vores andre fra administrationen, samt det resterende team i vores virksomhed sikre, at vores kunder serviceres effektivt og til tiden. Du styrer den overordnede serviceoversigt, og du er ansvarlig for at bevare overblikket bl.a. ved daglig vedligeholdelse af serviceordre, servicekalender, underleverandører m.m.

Du får mulighed for at bruge din strukturerede arbejdsmetode til at koordinere vores og vores partneres opgaver til underleverandører. Du får fokus på, at deadline overholdes, og kan forudse, hvor noget kan gå galt. Det bliver en vigtig del af din dagligdag, og den løbende fakturering og opfølgning på økonomien sker i samarbejde med managerne.

Vores forventninger til dig er bl.a.

 

  • Gode administrative og logistikstyringsevner
  • Netværksfærdigheder og interessentstyring (intern og ekstern)
  • Bruger af Google Calendar, Google Drev: Google Sheets, Google Docs, som minder meget om MS Office: Word, Excel, PowerPoint.
  • Gode interpersonelle færdigheder; overbevisende såvel som inspirerende kompetencer.
  • Erfaring med informationsindsamling internt og eksternt
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kollegaer, underleverandører, kunder og kollegaer. 
  • Dansk og engelsk skriftligt og tale på forhandlingsniveau

Lidt om dig som person

Du har erfaring som servicekoordinator. Du kan lide at arbejde på et mindre kontor som er del af et større team. Du har humor og ser muligheder i udfordringer. Som koordinator forstår du at vægte både den diplomatisk og hjælpende del af jobbet, med den strukturerede og opfølgende del, som gør at virksomhedens sikres en god indtjening, samtidig med at kunderne er tilfredse.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

 

  • Etablere stærke kunde- og leverandørrelationer baseret på klare, langsigtede serviceaftaler.
  • Oprette kunde serviceplaner.
  • Skabe overblik over opgaver og uddelegering af dem til underleverandører.
  • Daglig vedligeholdelse af servicekalenderen
  • Sikre at servicejobs bliver udført af underleverandører med de rette kompetencer
  • Planlægning og koordinering af opgaver.
  • Opfølgning på enkelte kunder og leverandører.
  • Sikre at deadlines overholdes.
  • Rapportering på den samlede fremdrift
  • Sikre viden og erfaringer bliver brugt til fremtidig forbedring.
  • Faktureringsgrundlaget bliver lavet rigtigt og hurtigt efter afvikling
  • Opfølgning på økonomien

Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

 

GoPloy DK ApS

GoPloy DK ApS består af et ungt team af servicepersonale, som har til opgave, at administrere andre servicevirksomheder (primært i flyttebranchen, men godt på vej til aftaler med virksomheder fra byggebranchen). Vi arbejder primært med at ansætte sælgere og administratorer, der varetager det administrative opgaver fra små servicevirksomheder.

 

GoPloy DK ApSKøbenhavn NV2018-12-25T00:00:002019-02-18T00:00:00
329950434Arbejdsmiljø og RisikoledelseRobot Brænder du for et sikkert arbejdsmiljø og for at sikre at gældende regler for Arbejdsmiljø bliver overholdt? Så er du måske vores nye centrale person på arbejdsmiljø. Du vil blive en del af staben for Risikoledelse & Jernbanesikkerhed, der støtter Anlægs projekter over hele landet. Som Risk Manager - Arbejdsmiljø vil du få særligt fokus på arbejdsmiljø-delen på porteføljeniveau i Anlægs generelle arbejde med risikoledelse. Du vil desuden varetage fagkoordinatorrollen for Arbejdsmiljøs faggruppe. Du vil i den forbindelse være en del af den centrale tværfaglige gruppe af fagkoordinatorer i staben, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med stabschefen omkring målsætninger, samarbejde og synergi på tværs. I rollen får du mulighed for at præge, hvordan vi arbejder med arbejdsmiljø - primært i forhold til vores bygherreansvar. Du vil også komme tæt på vores arbejdsgiveransvar i samarbejde med ledere internt. Du vil få reference til Stabschefen for Anlæg Risikoledelse & Jernbanesikkerhed, og din titel vil blive Risk Manager - Arbejdsmiljø. Dit faste arbejdssted er på vores hovedkontor i København, men du skal forvente, at der kan komme lidt rejsetid rundt i Danmark. Du håndterer arbejdsmiljø på porteføljeniveau Du får en bred berøringsflade internt i Banedanmark og kommer til at deltage i arbejdsmiljøfora på tværs af hele organisationen. Som fagkoordinator for Arbejdsmiljø vil du bidrage til videndeling og forbedring af interne arbejdsmiljøprocedurer. Du vil stå i spidsen for at sikre fagligheden og at de nødvendige arbejdsmiljøværktøjer og dokumenter er tilgængelige for arbejdsmiljøkoordinatorerne i deres arbejde på projekterne. I vores travleste anlægsperioder vil du desuden skulle træde ind og varetage opgaven som arbejdsmiljøkoordinator på anlægsprojekter. Du kommer til at varetage både administrative og udviklingsmæssige opgaver. Du får desuden en central rolle i forhold til vores vigtige samarbejdspartnere både internt og eksternt. I samarbejde med arbejdsmiljøkoordinatorerne i divisionen, vil du desuden være med til at forebygge hændelser, for at fastholde fokus på arbejdsmiljøet på jernbanen. I forbindelse med udbud vil du desuden blive involveret i input til kontraktmateriale og efterfølgende indgå i processen omkring udarbejdelse af udbud. Selvstændig og erfaren profil indenfor arbejdsmiljø Du har en teknisk akademisk uddannelse som eksempelvis ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Du kan dog komme med en anden relevant uddannelsesbaggrund. Det afgørende er, at du har erfaring fra en lignende stilling, og at du er uddannet arbejdsmiljøkoordinator med praktisk erfaring fra både projekterings- og udførelsesfasen. Da du bliver en del af Risikoledelsesteamet, vil det være en fordel, men ikke et krav, at du gennem din uddannelse eller erfaring har beskæftiget dig med de generelle aspekter indenfor risikostyring, sikkerhedshåndtering og eller samarbejde med myndigheder. For at få succes i rollen, skal du kunne kombinere teori og praksis. Du har gennemslagskraft såvel som en professionel indstilling, for at kunne sætte arbejdsmiljø på dagsordenen. Du er løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt, systematisk, vedholdende og proaktivt. Du er parat til at tage ansvar for opgaver, der delegeres til dig - herunder planlægning og administrative opgaver i arbejdsmiljøfaggruppen. Du er god til interessenthåndtering og til at skabe nye samarbejdsrelationer. Det er en forudsætning for varetagelse af stillingen, at du efter ansættelsen gennemgår jernbanesikkerhedskurset Pas på, på banen , da en del af arbejdet foregår langs banestrækningen. Du har kørekort til personbil. Det er en fordel, hvis du har egen bil, men det er ikke et krav. Løn Hvis du er AC er ansættes du i henhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Hvis du er bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt Stabschef Rikke Aarøe Carlsen. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Brænder du for et sikkert arbejdsmiljø og for at sikre at gældende regler for Arbejdsmiljø bliver overholdt? Så er du måske vores nye centrale person på arbejdsmiljø. Du vil blive en del af staben for Risikoledelse & Jernbanesikkerhed, der støtter Anlægs projekter over hele landet.

Som Risk Manager - Arbejdsmiljø vil du få særligt fokus på arbejdsmiljø-delen på porteføljeniveau i Anlægs generelle arbejde med risikoledelse. Du vil desuden varetage fagkoordinatorrollen for Arbejdsmiljøs faggruppe. Du vil i den forbindelse være en del af den centrale tværfaglige gruppe af fagkoordinatorer i staben, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med stabschefen omkring målsætninger, samarbejde og synergi på tværs.

I rollen får du mulighed for at præge, hvordan vi arbejder med arbejdsmiljø - primært i forhold til vores bygherreansvar. Du vil også komme tæt på vores arbejdsgiveransvar i samarbejde med ledere internt.

Du vil få reference til Stabschefen for Anlæg Risikoledelse & Jernbanesikkerhed, og din titel vil blive Risk Manager - Arbejdsmiljø. Dit faste arbejdssted er på vores hovedkontor i København, men du skal forvente, at der kan komme lidt rejsetid rundt i Danmark.

Du håndterer arbejdsmiljø på porteføljeniveau
Du får en bred berøringsflade internt i Banedanmark og kommer til at deltage i arbejdsmiljøfora på tværs af hele organisationen. Som fagkoordinator for Arbejdsmiljø vil du bidrage til videndeling og forbedring af interne arbejdsmiljøprocedurer.

Du vil stå i spidsen for at sikre fagligheden og at de nødvendige arbejdsmiljøværktøjer og dokumenter er tilgængelige for arbejdsmiljøkoordinatorerne i deres arbejde på projekterne. I vores travleste anlægsperioder vil du desuden skulle træde ind og varetage opgaven som arbejdsmiljøkoordinator på anlægsprojekter.

Du kommer til at varetage både administrative og udviklingsmæssige opgaver. Du får desuden en central rolle i forhold til vores vigtige samarbejdspartnere både internt og eksternt. I samarbejde med arbejdsmiljøkoordinatorerne i divisionen, vil du desuden være med til at forebygge hændelser, for at fastholde fokus på arbejdsmiljøet på jernbanen.

I forbindelse med udbud vil du desuden blive involveret i input til kontraktmateriale og efterfølgende indgå i processen omkring udarbejdelse af udbud.

Selvstændig og erfaren profil indenfor arbejdsmiljø
Du har en teknisk akademisk uddannelse som eksempelvis ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Du kan dog komme med en anden relevant uddannelsesbaggrund. Det afgørende er, at du har erfaring fra en lignende stilling, og at du er uddannet arbejdsmiljøkoordinator med praktisk erfaring fra både projekterings- og udførelsesfasen. Da du bliver en del af Risikoledelsesteamet, vil det være en fordel, men ikke et krav, at du gennem din uddannelse eller erfaring har beskæftiget dig med de generelle aspekter indenfor risikostyring, sikkerhedshåndtering og/eller samarbejde med myndigheder.

For at få succes i rollen, skal du kunne kombinere teori og praksis. Du har gennemslagskraft såvel som en professionel indstilling, for at kunne sætte arbejdsmiljø på dagsordenen. Du er løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt, systematisk, vedholdende og proaktivt. Du er parat til at tage ansvar for opgaver, der delegeres til dig - herunder planlægning og administrative opgaver i arbejdsmiljøfaggruppen. Du er god til interessenthåndtering og til at skabe nye samarbejdsrelationer.

Det er en forudsætning for varetagelse af stillingen, at du efter ansættelsen gennemgår jernbanesikkerhedskurset "Pas på, på banen", da en del af arbejdet foregår langs banestrækningen.

Du har kørekort til personbil. Det er en fordel, hvis du har egen bil, men det er ikke et krav.

Løn
Hvis du er AC’er ansættes du i henhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Hvis du er bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere/B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt Stabschef Rikke Aarøe Carlsen. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Amerika Plads 15København Ø2019-01-29T00:00:002019-02-19T00:00:00
329940909GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhedRobot GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. Har du lyst til et job, hvor du tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere. vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området. deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner. altid vil være fagligt opdateret Vi tilbyder grundig oplæring og løbende efteruddannelse tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling Vi forventer, at du har praktisk erfaring med klinisk forskning har gode samarbejds- og formidlingsevner kan arbejde struktureret er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil) Ansættelsesvilkår Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation. Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale. Stillingen referer til lederen af GCP-enheden. Ansøgningsprocedure Stillingen søges via link på denne side. Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59. Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http: www.gcp-enhed.dk.GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.

Har du lyst til et job, hvor du

  • tilrettelægger og udfører den lovpligtige monitorering af offentlige kliniske lægemiddelforsøg inden for alle specialer og med mange samarbejdspartnere.
  • vejleder og underviser forskere og projektpersonale i ICH-GCP og national lovgivning på området.
  • deltager i nationalt samarbejde om monitorering og udvikling af nye tiltag i forhold til kvalitetssikring af offentlige lægemiddelforsøg
  • deltager i udvikling og vedligeholdelse af procedurer for vores arbejdsfunktioner.
  • altid vil være fagligt opdateret
Vi tilbyder

  • grundig oplæring og løbende efteruddannelse
  • tæt samarbejde med 14 topmotiverede, søde og sjove kollegaer, som sætter pris på et godt socialt fællesskab
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling


Vi forventer, at du

  • har praktisk erfaring med klinisk forskning
  • har gode samarbejds- og formidlingsevner
  • kan arbejde struktureret
  • er detaljeorienteret og samtidig pragmatisk
  • trives med et arbejde med høj grad af selvstændighed
  • trives med at have en udkørende funktion (vi rejser med rejsekort-erhverv, cykler eller får kørselsgodtgørelse ved kørsel i egen bil)


Ansættelsesvilkår

Ansættelsessted er Bispebjerg og Frederiksberg hospital, men monitoreringen foregår på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler.
GCP-enheden har kontor på Frederiksberg Hospital.
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og relevant faglig organisation.
Arbejdstid er 37 timer ugentlig, eller efter aftale.
Stillingen referer til lederen af GCP-enheden.



Ansøgningsprocedure

Stillingen søges via link på denne side.
Ansøgningsfrist er den 17. februar 2019 kl. 23.59.




Københavns Universitetshospitals GCP-enhed er en fælles funktion for Region Hovedstaden, Region Sjælland og Københavns Universitet. Formålet er at sikre, at forskere ved Københavns Universitetshospitaler kan leve op til kravet om Good Clinical Practice (GCP) for al lægemiddelforskning. Se mere på http://www.gcp-enhed.dk.




Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-01-11T00:00:002019-02-17T00:00:00
329950134Socialrådgiver (forløbskoordinator) ved Center for Komplekse Symptomer, Socialmedicinsk Center, Frederiksberg HospitalRobot Vil du være med til at udvikle et nyt center? Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkopecentret. I centret undersøges og behandles patienter, som har en betydeligt påvirket livskvalitet på grund af komplekse symptomer, der ofte ikke kan forklares i en traditionel medicinsk forståelsesramme. Det kan være symptomer som vedvarende smerter, kronisk træthed og dissociative tilstande. Centeret behandler også patienter med sygdomsangst. Vi er et tværfagligt team af læger, psykologer, fysioterapeuter og socialrådgivere som arbejder med en bio-psyko-social tilgang. Behandlingen tilrettelægges ud fra den enkelte patients behov og kan bestå af psykoedukation, fysioterapi, psykoterapi, socialfaglig rådgivning, og evt. medicinsk behandling. Forløbskoordinatoren skal sammen med det tværfaglige team sikre overblik over patientens relevante aktuelle problemstillinger og belastninger, og sikre, at der sker en løbende koordinering og afstemning bl.a. i forhold til patientens aktuelle ressource og de eksterne krav, aktiviteter og belastninger. Koordineringen skal tage udgangspunkt i den bio-psyko-sociale model, og de behandlingsmetoder, der fastsættes og udvikles i centeret. Koordinering vil indebære såvel tæt kontakt til centerets patienter og medarbejdere, som til f.eks. kommuner, andre aktører og, hvis relevant, virksomheder. Derudover indgår funktioner omkring psykoedukation, deltagelse i tværfaglige konferencer, undervisning og formidlingsopgaver. Kvalifikationer Uddannelse: Uddannelse som socialrådgiver vil være en fordel, men tilsvarende kompetencer opnået ad anden vej kan også være relevant. Erfaringsgrundlag: Viden og kendskab erfaring indenfor arbejdsmarkedsfaglige område og med fordel indenfor det sociale område. Erfaring fra arbejde i tværfaglige sammenhæng. Erfaring med arbejdsfastholdelse og rehabilitering. Herunder de kompenserende ordninger og ansøgning af disse. Godt kendskab til strukturer og arbejdsgange i kommunalt regi. Erfaring i at håndtere en sammenhængende kommunikation og dialog med såvel patienter borgere som med pårørende, kommuner og andre aktører. Derudover vil følgende erfaringer være en fordel: Erfaring fra rehabilitering og koordinering i hospitalsmiljø Erfaring med at rådgive borgere med komplekse symptomer og problemstillinger. Erfaring med formidling- og undervisning. Erfaring indenfor udvikling af rehabilitering og arbejdsfastholdelse. Erfaring med anerkendende og støttende rådgivning Vi leder efter en forløbskoordinator, der er god til at kommunikere, ønsker tværfagligt samarbejde og kan rumme komplekse problemstillinger. Du skal være god til at tage initiativ, være engageret og have en positiv indstilling til CKS fremtidige udfordringer og udvikling. Vi kan tilbyde dig Et anderledes speciale i et nyoprettet center under udvikling Tværfagligt samarbejde i et højt fagligt miljø med stort engagement og fagligt sparring En arbejdsplads der prioriterer undervisning, uddannelse og forskning højt Spændende og afvekslende opgaver, herunder intern og ekstern undervisning Dygtige og engagerede kollegaer Ansættelsesforhold Stillingen er til besættelse 01.05.19 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med gældende overenskomst. Ansøgningsprocedure Yderligere oplysninger om stillingen, herunder stillingsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til ledende overlæge ved Socialmedicinsk Center Sven Viskum 3864 9802 eller mobil 5171 1909 eller til overlæge Christian Holkmann Olsen 3864 9885. Ansøgningsfrist Ansøgningen vedlagt CV, uddannelsesbevis samt relevante autorisationer sendes online via linket herunder senest 24.02.19 Samtaler forventes afholdt i uge 10.Vil du være med til at udvikle et nyt center?
Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkopecentret. I centret undersøges og behandles patienter, som har en betydeligt påvirket livskvalitet på grund af komplekse symptomer, der ofte ikke kan forklares i en traditionel medicinsk forståelsesramme. Det kan være symptomer som vedvarende smerter, kronisk træthed og dissociative tilstande. Centeret behandler også patienter med sygdomsangst.

Vi er et tværfagligt team af læger, psykologer, fysioterapeuter og socialrådgivere som arbejder med en bio-psyko-social tilgang. Behandlingen tilrettelægges ud fra den enkelte patients behov og kan bestå af psykoedukation, fysioterapi, psykoterapi, socialfaglig rådgivning, og evt. medicinsk behandling.

Forløbskoordinatoren skal sammen med det tværfaglige team sikre overblik over patientens relevante aktuelle problemstillinger og belastninger, og sikre, at der sker en løbende koordinering og afstemning bl.a. i forhold til patientens aktuelle ressource og de eksterne krav, aktiviteter og belastninger. Koordineringen skal tage udgangspunkt i den bio-psyko-sociale model, og de behandlingsmetoder, der fastsættes og udvikles i centeret. Koordinering vil indebære såvel tæt kontakt til centerets patienter og medarbejdere, som til f.eks. kommuner, andre aktører og, hvis relevant, virksomheder. Derudover indgår funktioner omkring psykoedukation, deltagelse i tværfaglige konferencer, undervisning og formidlingsopgaver.

Kvalifikationer
Uddannelse:
  • Uddannelse som socialrådgiver vil være en fordel, men tilsvarende kompetencer opnået ad anden vej kan også være relevant.
Erfaringsgrundlag:
  • Viden og kendskab/erfaring indenfor arbejdsmarkedsfaglige område og med fordel indenfor det sociale område.
  • Erfaring fra arbejde i tværfaglige sammenhæng.
  • Erfaring med arbejdsfastholdelse og rehabilitering. Herunder de kompenserende ordninger og ansøgning af disse.
  • Godt kendskab til strukturer og arbejdsgange i kommunalt regi.
  • Erfaring i at håndtere en sammenhængende kommunikation og dialog med såvel patienter/borgere som med pårørende, kommuner og andre aktører.
Derudover vil følgende erfaringer være en fordel:
  • Erfaring fra rehabilitering og koordinering i hospitalsmiljø
  • Erfaring med at rådgive borgere med komplekse symptomer og problemstillinger.
  • Erfaring med formidling- og undervisning.
  • Erfaring indenfor udvikling af rehabilitering og arbejdsfastholdelse.
  • Erfaring med anerkendende og støttende rådgivning
Vi leder efter en forløbskoordinator, der er god til at kommunikere, ønsker tværfagligt samarbejde og kan rumme komplekse problemstillinger. Du skal være god til at tage initiativ, være engageret og have en positiv indstilling til CKS’ fremtidige udfordringer og udvikling.

Vi kan tilbyde dig
  • Et anderledes speciale i et nyoprettet center under udvikling
  • Tværfagligt samarbejde i et højt fagligt miljø med stort engagement og fagligt sparring
  • En arbejdsplads der prioriterer undervisning, uddannelse og forskning højt
  • Spændende og afvekslende opgaver, herunder intern og ekstern undervisning
  • Dygtige og engagerede kollegaer
Ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse 01.05.19 eller snarest derefter.
Løn- og ansættelsesforhold vil være i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Ansøgningsprocedure
Yderligere oplysninger om stillingen, herunder stillingsbeskrivelse kan fås ved henvendelse til ledende overlæge ved Socialmedicinsk Center Sven Viskum 3864 9802 eller mobil 5171 1909 eller til overlæge Christian Holkmann Olsen 3864 9885.

Ansøgningsfrist
Ansøgningen vedlagt CV, uddannelsesbevis samt relevante autorisationer sendes online via linket herunder senest 24.02.19

Samtaler forventes afholdt i uge 10.
Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-01-29T00:00:002019-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Programkoordinator til digital omstilling, Borgercenter Handicap

Staben - Faglig udvikling og organisation

København NV
Er du en erfaren projektleder? Kan du bane vejen for og understøtte vores organisation fra politisk beslutning til borger, når nye digitale og velfærdsteknologiske løsninger skal implementeres? Kan du koordinere, involvere og lytte til dem, der påvi...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Servicekoordinator - København

GoPloy DK ApS

København NV
Servicekoordinator - København Er du god til at have det store overblik over flere serviceprojekter? Er det dig, der samler trådene og følger op på deadlines i tide på travle hverdage? Trives du med et højt tempo og fokus på god kvalitet? Og er du k...
Indrykket:25. december 2018
Udløbsdato:18. februar 2019

Arbejdsmiljø og Risikoledelse

Banedanmark, Amerika Plads 15

København Ø
Brænder du for et sikkert arbejdsmiljø og for at sikre at gældende regler for Arbejdsmiljø bliver overholdt? Så er du måske vores nye centrale person på arbejdsmiljø. Du vil blive en del af staben for Risikoledelse & Jernbanesikkerhed, der støtter A...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

GCP-koordinator/monitor ved Københavns Universitetshospitals GCP-enhed

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
GCP-enheden i København søger en GCP-koordinator 1. april 2019 i et etårigt vikariat til monitorering af kliniske lægemiddelforsøg på Region Hovedstadens og Region Sjællands hospitaler. Har du lyst til et job, hvor du tilrettelægger og udfører den l...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Socialrådgiver (forløbskoordinator) ved Center for Komplekse Symptomer, Socialmedicinsk Center, Frederiksberg Hospital

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
Vil du være med til at udvikle et nyt center? Center for Komplekse Symptomer (CKS) er en selvstændig enhed organiseret under Socialmedicinsk Center på Frederiksberg Hospital. CKS er en nyoprettet enhed, som bl.a. erstatter Liaisonklinikken og Synkop...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019